Ποικιλία δράσεων για την τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

Α Decrease font Enlarge font
Ποικιλία δράσεων για την τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το προσεχές έτος ενέκρινε ο Δήμος Αστυπάλαιας. Στόχοι των δράσεων προβολής είναι  η αύξηση της τουριστικής κίνησης με παράλληλη αύξηση του εσόδου, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Αστυπάλαιας από τις αγορές και τα κοινά στόχους, καθώς και η ενημέρωση και διαρκής εκπαίδευση των επαγγελματιών του νησιού σε θέματα που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη και στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.

Επιμέρους στόχοι του προγράμματος προβολής της Αστυπάλαιας είναι μεταξύ άλλων η ανάπτυξη ποικίλων – ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνδεδεμένων με το ιδιαίτερο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, καθώς και με την τοπική οικονομία, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών που ήδη οργανώνονται στην Αστυπάλαια, αλλά και δημιουργία νέων που θα ενισχύσουν την εικόνα του νησιού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή τουριστική αγορά και οι  ενέργειες στήριξης του προγράμματος Astypalea Smoke Free

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων που καλύπτει όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής, ενημέρωσης και διαδραστικής επικοινωνίας με το κοινό ενώ περιλαμβάνει δράσεις που ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας.

Το εν λόγω  πρόγραμμα στηρίζεται στα αποτελέσματα του marketing plan και προβάλλει, ενισχύει ή ενδυναμώνει τα κύρια τουριστικά προϊόντα του νησιού.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

Ψηφιακή προβολή

Η ψηφιακή προβολή αφορά σε ενέργειες όπως τεχνική συντήρηση και διαχείριση του website της Αστυπάλαιας, μετάφραση περιεχομένου στα Γαλλικά – Γερμανικά, διαχείριση και παραγωγή περιεχομένου για τα social media με βάση σχετικό ημερολόγιο περιεχομένου και ανάπτυξη ταξιδιωτικών ιστοριών με τη μορφή travel stories (blogposts), ενώ προγραμματίζεται η ψηφιακή προώθηση σε σελίδες μεγάλες επισκεψιμότητας όπως google, facebook, youtube,.

Έντυπη προβολή

Η έντυπη προβολή περιλαμβάνει τη δημιουργία προωθητικού υλικού, όπως  θεματικά μονόφυλλα έντυπα για την προβολή των κύριων κατηγοριών τουριστικού προϊόντος, τη δημιουργία λευκώματος,  οδηγού του νησιού και των επιχειρήσεων, καθώς και τη δημιουργία folder που θα περιλαμβάνει τα έντυπα και usb σε μορφή πιστωτικής κάρτας.

Θεματικά Βίντεο

Προγραμματίζεται η δημιουργία θεματικών videos από έμπειρη εταιρεία παραγωγής στη δημιουργία videos για τον τουρισμό και αφορά στην στοχευμένη φωτογράφηση των κύριων κατηγοριών τουριστικού προϊόντος του νησιού.

 Διοργάνωση Θεματικών Παρουσιάσεων σε Ευρωπαϊκές χώρες

Προβλέπονται μεταξύ άλλων σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις - παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων και διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού (Μιλάνο – Γαλλία), όπου θα παρουσιαστεί η Αστυπάλαια σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και τουριστικούς πράκτορες.

Διοργάνωση εκδηλώσεων και ημερίδων

Στο ανωτέρω πλαίσιο, υλοποιούνται εκδηλώσεις  για την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας, διαγωνισμός μαγειρικής,  φεστιβάλ ποδηλασίας , εκδήλωση για τα Κουκάνια με στόχο την προβολή της παράδοσης και των εθίμων του νησιού , δράσεις για την προώθηση της Ευεξίας / Ευζωίας, Θετικής ενέργειας, Yoga καθώς και εκπαιδευτική ημερίδα για τους επαγγελματίες του νησιού (Σχολείο Τουρισμού).

Ειδικές δράσεις

  • Οργάνωση ενός 3ήμερου bloggers event με τη συνεργασία των Instagrammers Events. Μέλη της ομάδας των Instagrammers / Photographers προσκαλούνται στην Αστυπάλαια για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει το νησί στους επισκέπτες του. Οι instagrammers ακολουθούν επιλεγμένα travel itineraries και εμπειρίες και φωτογραφίζουν το νησί. Επιλεγμένο φωτογραφικό υλικό παρουσιάζεται σε μία open exhibition σε κεντρικά σημεία στη Χώρα, το Λιβάδι, τον Πέρα Γιαλό και την Μαλτεζάνα καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.  To φωτογραφικό και video υλικό που θα δημιουργηθεί αναρτάται και στις σελίδες στα social media. Παράλληλα υλοποιείται έκθεση φωτογραφίας σε κεντρικό σημείο στην Αθήνα. Το υλικό θα χρησιμοποιηθεί και για τη δημιουργία Λευκώματος που θα διανέμεται σε σημαντικές επαφές που πραγματοποιεί ο Δήμος.
  • Δημιουργία Εφαρμογής Ψηφιακών Tours: Με τη δημιουργία ψηφιακών θεματικών tours , δηλαδή διαδρομές με θεματικό ενδιαφέρον, δίνεται η δυνατότητα παρουσίασης σημαντικών μνημείων και στοιχείων πολιτισμού, παράδοσης, ή φυσικών τοπίων μέσω μικρών ιστοριών που συνδέονται με φωτογραφικό υλικό. Ένας ηλεκτρονικός ξεναγός είναι χρήσιμο εργαλείο για την ενημέρωση των επισκεπτών  του νησιού για στοιχεία που ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν. Η εφαρμογή αναγνωρίζει το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης και του δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με αυτό , όπως μουσείο, παραλίες, κάστρο, εκκλησίες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος, ενώ λειτουργεί και εκτός σύνδεσης στο internet.
  • Διεθνείς Σχέσεις: Στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων προτείνεται πρόγραμμα αδελφοποίησης με πόλη του εξωτερικού στο πλαίσιο του προγράμματος Astypalea Smoke Free. Στο πρόγραμμα εντάσσεται επίσκεψη στην Αστυπάλαια από την επίσημη αποστολή από την αδελφοποιημένη πόλη.
  • Θεματικό Σταντ Προβολής της Αστυπάλαιας σε κεντρικό σημείο στην Αθήνα.  Λίγο πριν το Πάσχα, σε συνεργασία με μεγάλο εμπορικό κέντρο διοργανώνεται προβολή της Αστυπάλαιας για διάστημα 3 ημερών με στήσιμο περιπτέρου με έκθεση φωτογραφίας με υλικό από τους Instagrammers. Στον χώρο πραγματοποιείται εντυποδιανομή και happenings.
  • Προβολή στο μετρό της Αθήνας: Αφορά σε πρόγραμμα προβολής με έκθεση φωτογραφικού υλικού.
  • Ανάδειξη Εναλλακτικού Τουρισμού: Σε συνέχεια του περσινού προγραμματισμού, ο Δήμος Αστυπάλαιας, στο πλαίσιο ανάπτυξης του πεζοπορικού τουρισμού, προτίθεται να προχωρήσει στην ανάθεση υπηρεσίας με αντικείμενο την εκπόνηση σχεδίου με στόχο την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο νησί, την ανάδειξη του φυσικού, πολιτισμικού και ιστορικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος. Ταυτόχρονα, αναπτύσσονται δράσεις που έχουν να κάνουν με δημιουργία αναρριχητικού πεδίου στις περιοχές Κόκκινος Γκρεμός και στον Άγιο Ιωάννη.

  1. 16/02 11:48

    Η γαστρονομία της Αν.Μακεδονίας Θράκης στις Βρυξέλλες

  2. 16/02 11:45

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  3. 16/02 11:39

    Περιπατητικός τουρισμός στη Μήλο

  4. 15/02 15:59

    "Προσγείωση" των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων για Ελλάδα

  5. 15/02 14:59

    Discover Greece: Προωθητικό βίντεο για την Ικαρία

  6. 15/02 14:02

    Trivago: H Aθήνα στις προσιτές ευρωπαϊκές πόλεις για διαμονή σε ξενοδοχείο τον Φεβρουάριο

  7. 15/02 13:23

    Το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Viking Jupiter» στον Πειραιά

  8. 15/02 13:19

    Αυτή είναι η πρώτη οικολογική σουίτα ξενοδοχείου στον κόσμο

  9. 15/02 12:56

    Κοπή πίτας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων

  10. 15/02 12:53

    Προβολή της Καρπάθου στην ιταλική αγορά

  11. 15/02 12:50

    Norwegian: Νέα σύνδεση Νέα Υόρκη - Αθήνα το 2019

  12. 15/02 12:37

    Ρωσικός τουρισμός: Διακοπές στην Ελλάδα τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής

  13. 15/02 12:12

    Σημάδια ανάκαμψης στη Δυτική Μακεδονία (video)

  14. 15/02 12:03

    Η ισχύς εν τη ενώσει (video)

  15. 15/02 12:00

    Αμερικανικά τουριστικά γραφεία: Τα ελληνικά νησιά στους 7 top ρομαντικούς προορισμούς

  16. 15/02 11:56

    Περιβαλλοντικό Πάρκο Κυκλικής Οικονομίας στο Ηράκλειο (video)

  17. 15/02 11:41

    ETC: Αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη το 2019- 8 εκατ. λιγότερα ταξίδια από το Ην. Βασίλειο

  18. 15/02 11:39

    Δυσανάλογα υψηλά τα βάρη των ξενοδοχείων (video)

  19. 15/02 10:24

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ίου

  20. 15/02 10:13

    Περιπατητικό Φεστιβάλ στην Κύπρο

  21. 15/02 10:01

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε 3 ξενοδοχεία

  22. 15/02 09:59

    Πράσινο φως για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Ελαφόνησο

  23. 15/02 09:57

    Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής προβολής

  24. 15/02 09:50

    Γαστρονομικά βίντεο για τη Ρόδο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  25. 15/02 09:47

    Μέτωπο κατά των δασικών χαρτών από φορείς, Περιφέρειες και Δήμους

  26. 14/02 17:30

    Τρεις δεσμευτικές προσφορές για τη μαρίνα Αλίμου

  27. 14/02 17:15

    Η Περιφέρεια Αττικής στη μεγαλύτερη Έκθεση Τουρισμού της Δανίας

  28. 14/02 16:50

    Ryanair: Καλύτερη εμπειρία επιβατών το 2019

  29. 14/02 16:22

    Oman Air: Νέα σύνδεση Μουσκάτ - Αθήνα το 2019

  30. 14/02 15:06

    Οι διακοπές 2 νεόνυμφων στο ξενοδοχείο Casa Cook της Κω

  31. 14/02 15:00

    Έρευνα: Λιγότερο χρόνο αφιερώνουν στο διαδίκτυο οι σύγχρονοι καταναλωτές

  32. 14/02 14:11

    British Airways: Ζευγάρια στο πλήρωμα καμπίνας για την εορτή του Αγ. Βαλεντίνου

  33. 14/02 13:52

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ στην καινοτομία και τεχνολογία

  34. 14/02 13:40

    Προσλήψεις στη Ryanair- Ημέρα καριέρας στην Αθήνα

  35. 14/02 13:23

    Airbnb: Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Γερμανών το 2018

  36. 14/02 13:09

    Τίτλοι τέλους για το σούπερ τζάμπο της Airbus

  37. 14/02 12:56

    Σε ποιους προορισμούς ταξιδεύει φέτος το Σχολείο Τουρισμού OnTour

  38. 14/02 12:55

    EasyJet και Delta ενδιαφέρονται για την Alitalia

  39. 14/02 12:26

    ΣΕΤΚΕ: Αξιόπιστη και συμφέρουσα η νέα πιστοποίηση των τουριστικών καταλυμάτων

  40. 14/02 12:11

    Έρευνα αποκαλύπτει μυστικά για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή

  41. 14/02 11:32

    Θεματικό πάρκο για την αρχαία Σπάρτη

  42. 14/02 11:26

    Turkish Airlines: Νέο βίντεο για την ασφάλεια στις πτήσεις με χαρακτήρες LEGO

  43. 14/02 11:04

    Προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας από Αθήνα

  44. 14/02 10:50

    400.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ σε πτήσεις της Olympic Air

  45. 14/02 10:22

    Η Κύπρος στην έκθεση IMTM του Ισραήλ

  46. 14/02 10:17

    Δύο νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  47. 14/02 10:11

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία στην Κω και Ηράκλειο

  48. 14/02 10:04

    Διαγωνισμός μαγειρικής στη Ρόδο

  49. 14/02 10:01

    Δήμος Αιγιαλείας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  50. 14/02 09:56

    Αθλητικές εκδηλώσεις για την τουριστική προβολή της Άνδρου

  51. 13/02 20:29

    Ουπς, που πήγαν οι followers στο Instagram λογαριασμό της επιχείρησης;

  52. 13/02 17:11

    Συμφωνία για τη δημιουργία ενιαίας διεπαγγελματικής οργάνωσης φέτας

  53. 13/02 16:09

    Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών επιχειρήσεων σε εμπόριο, εστίαση και εκπαίδευση

  54. 13/02 15:59

    700.000 Ισραηλινοί τουρίστες αναμένονται φέτος στην Ελλάδα

  55. 13/02 15:03

    Στρατηγική συνεργασία της VNK Capital με την ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ-ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Α.Ε.

  56. 13/02 15:02

    Στον αέρα η κατάταξη των τουριστικών καταλυμάτων

  57. 13/02 15:00

    Σαντορίνη: Ενημερωτική εκδήλωση και γεωλογική περιήγηση στο ηφαίστειο

  58. 13/02 14:56

    Ο ιταλικός ποιοτικός τουρισμός στο στόχαστρο της Ρόδου

  59. 13/02 14:52

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι: Μετατίθεται η τελετή έναρξης λόγω κακοκαιρίας

  60. 13/02 14:43

    Ιατρικός τουρισμός: Εκτόξευση του τζίρου παγκοσμίως μέχρι το 2025

  61. 13/02 14:00

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Ο θαλάσσιος τουρισμός και οι προκλήσεις του 2019

  62. 13/02 13:57

    10 ταινίες μικρού μήκους για την κοινή Ιστορία Ελλάδας και Ιταλίας- προωθείται ο τουρισμός σε 3 περιφέρειες

  63. 13/02 13:42

    InterContinental: Εξαγορά της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Six Senses

  64. 13/02 13:12

    Συνεργασία Star Alliance με τη Skyscanner

  65. 13/02 12:58

    Ο τουρισμός στην Πελοπόννησο: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις αφίξεις στο αεροδρόμιο Καλαμάτας

  66. 13/02 12:48

    Scoot: Από σήμερα η προπώληση εισιτηρίων στο δρομολόγιο Αθήνα - Λάος

  67. 13/02 12:30

    Βρετανικός τουρισμός: 4 στους 10 αναζητούν τον έρωτα στις διακοπές

  68. 13/02 12:05

    10 ελληνικά ξενοδοχεία σε διεθνή λίστα για γκέι πελάτες

  69. 13/02 12:02

    Η Google προωθεί απευθείας ξενοδοχειακές κρατήσεις στην Ευρώπη

  70. 13/02 11:57

    1 στις 3 εταιρείες στην Ελλάδα θα κάνει προσλήψεις σε θέσεις Πληροφορικής

  71. 13/02 11:35

    Κυνήγι Θησαυρού στην Αθήνα για την Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού

  72. 13/02 11:13

    Trivago: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι για την προστασία προσωπικών δεδομένων

  73. 13/02 10:51

    Στις 16 Φεβρουαρίου ξεκινά η νέα χρονιά για το Costa Navarino

  74. 13/02 10:40

    Πώς τα Χανιά θα προσελκύσουν Κινέζους τουρίστες

  75. 13/02 10:29

    Νέος πρόεδρος στο "Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ"

  76. 13/02 10:18

    Στην έκθεση Salon des Vacances στις Βρυξέλλες για πρώτη φορά η Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  77. 13/02 09:32

    Πράσινο φως για ξενοδοχεία σε Ναύπλιο και Σύβοτα

  78. 13/02 09:29

    Έρχονται τα έξυπνα εισιτήρια στις συγκοινωνίες στη Ρόδο

  79. 13/02 09:18

    Ανάθεση ταξιδιωτικών υπηρεσιών από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και τη Σχολή Ξεναγών Αθήνας

  80. 13/02 09:15

    Ομηρικό θεματικό πάρκο στη Χίο

  81. 13/02 09:04

    Πρόσκληση για την πολιτιστική και τουριστική προβολή της Νάουσας Ημαθίας

  82. 12/02 16:42

    Στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  83. 12/02 16:12

    Αγωγή του Παρισιού κατά της Airbnb για παράνομες μισθώσεις

  84. 12/02 15:44

    TUI: Πού ταξίδεψαν οι Σουηδοί το 2018- Δύο ελληνικά νησιά στο top 10

  85. 12/02 14:53

    Τουρισμός: Μεγάλο ενδιαφέρον στο Βέλγιο για τη Ρόδο- Αύξηση 19% των αφίξεων το 2018

  86. 12/02 14:36

    TripAdvisor: Απογείωση των κρατήσεων για δραστηριότητες το 2019- Τι προσδοκούν οι ταξιδιώτες

  87. 12/02 14:27

    Aegean: Ακύρωση πτήσεων προς Βρυξέλλες αύριο 13 Φεβρουαρίου

  88. 12/02 13:58

    Σύμβουλος στο τουριστικό μάρκετινγκ του Fashion City Outlet η MINDHAUS

  89. 12/02 13:50

    Διεθνής προβολή της Ελλάδας ως προορισμού προσβάσιμου τουρισμού

  90. 12/02 13:20

    TripAdvisor: Ποιες χώρες της Ευρώπης είναι φιλικές για ταξίδια με τον σκύλο σας

  91. 12/02 12:06

    Διεθνείς διακρίσεις για ξενοδοχεία της Louis Hotels σε Κύπρο και Ελλάδα

  92. 12/02 12:01

    Ποιες είναι οι τάσεις στις επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  93. 12/02 11:54

    Τουρισμός: Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στην έκθεση Salon Des Vacances στις Βρυξέλλες

  94. 12/02 11:28

    TUI: Πρώτο τρίμηνο με διπλάσιες απώλειες- Πέφτουν οι προσδοκίες κερδών για το 2019

  95. 12/02 11:25

    Η νέα Γενική Γραμματέας Τουρισμού

  96. 12/02 11:09

    Η Σαντορίνη στους top ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  97. 12/02 11:00

    US NEWS: Το Katikies Hotel στα 30 κορυφαία ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  98. 12/02 10:29

    Air France: Πτήσεις από Αθήνα και Ηράκλειο

  99. 12/02 10:24

    Συνάντηση Έλενας Κουντουρά με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων για τον προσκυνηματικό τουρισμό

  100. 12/02 10:21

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας