Ποικιλία δράσεων για την τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το προσεχές έτος ενέκρινε ο Δήμος Αστυπάλαιας. Στόχοι των δράσεων προβολής είναι η αύξηση της τουριστικής κίνησης με παράλληλη αύξηση του εσόδου, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Αστυπάλαιας από τις αγορές και τα κοινά στόχους, καθώς και η ενημέρωση και διαρκής εκπαίδευση των επαγγελματιών του νησιού σε θέματα που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη και στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Επιμέρους στόχοι του προγράμματος προβολής της Αστυπάλαιας είναι μεταξύ άλλων η ανάπτυξη ποικίλων – ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνδεδεμένων με το ιδιαίτερο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, καθώς και με την τοπική οικονομία, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών που ήδη οργανώνονται στην Αστυπάλαια, αλλά και δημιουργία νέων που θα ενισχύσουν την εικόνα του νησιού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή τουριστική αγορά και οι ενέργειες στήριξης του προγράμματος Astypalea Smoke Free
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων που καλύπτει όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής, ενημέρωσης και διαδραστικής επικοινωνίας με το κοινό ενώ περιλαμβάνει δράσεις που ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας.
Το εν λόγω πρόγραμμα στηρίζεται στα αποτελέσματα του marketing plan και προβάλλει, ενισχύει ή ενδυναμώνει τα κύρια τουριστικά προϊόντα του νησιού.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
Ψηφιακή προβολή
Η ψηφιακή προβολή αφορά σε ενέργειες όπως τεχνική συντήρηση και διαχείριση του website της Αστυπάλαιας, μετάφραση περιεχομένου στα Γαλλικά – Γερμανικά, διαχείριση και παραγωγή περιεχομένου για τα social media με βάση σχετικό ημερολόγιο περιεχομένου και ανάπτυξη ταξιδιωτικών ιστοριών με τη μορφή travel stories (blogposts), ενώ προγραμματίζεται η ψηφιακή προώθηση σε σελίδες μεγάλες επισκεψιμότητας όπως google, facebook, youtube,.
Έντυπη προβολή
Η έντυπη προβολή περιλαμβάνει τη δημιουργία προωθητικού υλικού, όπως θεματικά μονόφυλλα έντυπα για την προβολή των κύριων κατηγοριών τουριστικού προϊόντος, τη δημιουργία λευκώματος, οδηγού του νησιού και των επιχειρήσεων, καθώς και τη δημιουργία folder που θα περιλαμβάνει τα έντυπα και usb σε μορφή πιστωτικής κάρτας.
Θεματικά Βίντεο
Προγραμματίζεται η δημιουργία θεματικών videos από έμπειρη εταιρεία παραγωγής στη δημιουργία videos για τον τουρισμό και αφορά στην στοχευμένη φωτογράφηση των κύριων κατηγοριών τουριστικού προϊόντος του νησιού.
Διοργάνωση Θεματικών Παρουσιάσεων σε Ευρωπαϊκές χώρες
Προβλέπονται μεταξύ άλλων σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις - παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων και διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού (Μιλάνο – Γαλλία), όπου θα παρουσιαστεί η Αστυπάλαια σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και τουριστικούς πράκτορες.
Διοργάνωση εκδηλώσεων και ημερίδων
Στο ανωτέρω πλαίσιο, υλοποιούνται εκδηλώσεις για την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας, διαγωνισμός μαγειρικής, φεστιβάλ ποδηλασίας , εκδήλωση για τα Κουκάνια με στόχο την προβολή της παράδοσης και των εθίμων του νησιού , δράσεις για την προώθηση της Ευεξίας / Ευζωίας, Θετικής ενέργειας, Yoga καθώς και εκπαιδευτική ημερίδα για τους επαγγελματίες του νησιού (Σχολείο Τουρισμού).
Ειδικές δράσεις
- Οργάνωση ενός 3ήμερου bloggers event με τη συνεργασία των Instagrammers Events. Μέλη της ομάδας των Instagrammers / Photographers προσκαλούνται στην Αστυπάλαια για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει το νησί στους επισκέπτες του. Οι instagrammers ακολουθούν επιλεγμένα travel itineraries και εμπειρίες και φωτογραφίζουν το νησί. Επιλεγμένο φωτογραφικό υλικό παρουσιάζεται σε μία open exhibition σε κεντρικά σημεία στη Χώρα, το Λιβάδι, τον Πέρα Γιαλό και την Μαλτεζάνα καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. To φωτογραφικό και video υλικό που θα δημιουργηθεί αναρτάται και στις σελίδες στα social media. Παράλληλα υλοποιείται έκθεση φωτογραφίας σε κεντρικό σημείο στην Αθήνα. Το υλικό θα χρησιμοποιηθεί και για τη δημιουργία Λευκώματος που θα διανέμεται σε σημαντικές επαφές που πραγματοποιεί ο Δήμος.
- Δημιουργία Εφαρμογής Ψηφιακών Tours: Με τη δημιουργία ψηφιακών θεματικών tours , δηλαδή διαδρομές με θεματικό ενδιαφέρον, δίνεται η δυνατότητα παρουσίασης σημαντικών μνημείων και στοιχείων πολιτισμού, παράδοσης, ή φυσικών τοπίων μέσω μικρών ιστοριών που συνδέονται με φωτογραφικό υλικό. Ένας ηλεκτρονικός ξεναγός είναι χρήσιμο εργαλείο για την ενημέρωση των επισκεπτών του νησιού για στοιχεία που ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν. Η εφαρμογή αναγνωρίζει το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης και του δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με αυτό , όπως μουσείο, παραλίες, κάστρο, εκκλησίες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος, ενώ λειτουργεί και εκτός σύνδεσης στο internet.
- Διεθνείς Σχέσεις: Στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων προτείνεται πρόγραμμα αδελφοποίησης με πόλη του εξωτερικού στο πλαίσιο του προγράμματος Astypalea Smoke Free. Στο πρόγραμμα εντάσσεται επίσκεψη στην Αστυπάλαια από την επίσημη αποστολή από την αδελφοποιημένη πόλη.
- Θεματικό Σταντ Προβολής της Αστυπάλαιας σε κεντρικό σημείο στην Αθήνα. Λίγο πριν το Πάσχα, σε συνεργασία με μεγάλο εμπορικό κέντρο διοργανώνεται προβολή της Αστυπάλαιας για διάστημα 3 ημερών με στήσιμο περιπτέρου με έκθεση φωτογραφίας με υλικό από τους Instagrammers. Στον χώρο πραγματοποιείται εντυποδιανομή και happenings.
- Προβολή στο μετρό της Αθήνας: Αφορά σε πρόγραμμα προβολής με έκθεση φωτογραφικού υλικού.
- Ανάδειξη Εναλλακτικού Τουρισμού: Σε συνέχεια του περσινού προγραμματισμού, ο Δήμος Αστυπάλαιας, στο πλαίσιο ανάπτυξης του πεζοπορικού τουρισμού, προτίθεται να προχωρήσει στην ανάθεση υπηρεσίας με αντικείμενο την εκπόνηση σχεδίου με στόχο την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο νησί, την ανάδειξη του φυσικού, πολιτισμικού και ιστορικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος. Ταυτόχρονα, αναπτύσσονται δράσεις που έχουν να κάνουν με δημιουργία αναρριχητικού πεδίου στις περιοχές Κόκκινος Γκρεμός και στον Άγιο Ιωάννη.
16/02 11:48
16/02 11:45
Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019
16/02 11:39
15/02 15:59
"Προσγείωση" των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων για Ελλάδα
15/02 14:59
15/02 14:02
Trivago: H Aθήνα στις προσιτές ευρωπαϊκές πόλεις για διαμονή σε ξενοδοχείο τον Φεβρουάριο
15/02 13:23
15/02 13:19
15/02 12:56
Κοπή πίτας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων
15/02 12:53
15/02 12:50
15/02 12:37
Ρωσικός τουρισμός: Διακοπές στην Ελλάδα τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής
15/02 12:12
15/02 12:03
15/02 12:00
Αμερικανικά τουριστικά γραφεία: Τα ελληνικά νησιά στους 7 top ρομαντικούς προορισμούς
15/02 11:56
Περιβαλλοντικό Πάρκο Κυκλικής Οικονομίας στο Ηράκλειο (video)
15/02 11:41
ETC: Αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη το 2019- 8 εκατ. λιγότερα ταξίδια από το Ην. Βασίλειο
15/02 11:39
15/02 10:24
15/02 10:13
15/02 10:01
15/02 09:59
15/02 09:57
Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής προβολής
15/02 09:50
Γαστρονομικά βίντεο για τη Ρόδο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
15/02 09:47
Μέτωπο κατά των δασικών χαρτών από φορείς, Περιφέρειες και Δήμους
14/02 17:30
14/02 17:15
Η Περιφέρεια Αττικής στη μεγαλύτερη Έκθεση Τουρισμού της Δανίας
14/02 16:50
14/02 16:22
14/02 15:06
14/02 15:00
Έρευνα: Λιγότερο χρόνο αφιερώνουν στο διαδίκτυο οι σύγχρονοι καταναλωτές
14/02 14:11
British Airways: Ζευγάρια στο πλήρωμα καμπίνας για την εορτή του Αγ. Βαλεντίνου
14/02 13:52
Τουριστική συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ στην καινοτομία και τεχνολογία
14/02 13:40
14/02 13:23
14/02 13:09
14/02 12:56
Σε ποιους προορισμούς ταξιδεύει φέτος το Σχολείο Τουρισμού OnTour
14/02 12:55
14/02 12:26
ΣΕΤΚΕ: Αξιόπιστη και συμφέρουσα η νέα πιστοποίηση των τουριστικών καταλυμάτων
14/02 12:11
Έρευνα αποκαλύπτει μυστικά για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή
14/02 11:32
14/02 11:26
Turkish Airlines: Νέο βίντεο για την ασφάλεια στις πτήσεις με χαρακτήρες LEGO
14/02 11:04
Προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας από Αθήνα
14/02 10:50
400.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ σε πτήσεις της Olympic Air
14/02 10:22
14/02 10:17
14/02 10:11
14/02 10:04
14/02 10:01
Δήμος Αιγιαλείας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019
14/02 09:56
13/02 20:29
Ουπς, που πήγαν οι followers στο Instagram λογαριασμό της επιχείρησης;
13/02 17:11
Συμφωνία για τη δημιουργία ενιαίας διεπαγγελματικής οργάνωσης φέτας
13/02 16:09
Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών επιχειρήσεων σε εμπόριο, εστίαση και εκπαίδευση
13/02 15:59
13/02 15:03
Στρατηγική συνεργασία της VNK Capital με την ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ-ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Α.Ε.
13/02 15:02
13/02 15:00
Σαντορίνη: Ενημερωτική εκδήλωση και γεωλογική περιήγηση στο ηφαίστειο
13/02 14:56
13/02 14:52
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι: Μετατίθεται η τελετή έναρξης λόγω κακοκαιρίας
13/02 14:43
Ιατρικός τουρισμός: Εκτόξευση του τζίρου παγκοσμίως μέχρι το 2025
13/02 14:00
13/02 13:57
13/02 13:42
InterContinental: Εξαγορά της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Six Senses
13/02 13:12
13/02 12:58
Ο τουρισμός στην Πελοπόννησο: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις αφίξεις στο αεροδρόμιο Καλαμάτας
13/02 12:48
Scoot: Από σήμερα η προπώληση εισιτηρίων στο δρομολόγιο Αθήνα - Λάος
13/02 12:30
Βρετανικός τουρισμός: 4 στους 10 αναζητούν τον έρωτα στις διακοπές
13/02 12:05
13/02 12:02
Η Google προωθεί απευθείας ξενοδοχειακές κρατήσεις στην Ευρώπη
13/02 11:57
1 στις 3 εταιρείες στην Ελλάδα θα κάνει προσλήψεις σε θέσεις Πληροφορικής
13/02 11:35
13/02 11:13
Trivago: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι για την προστασία προσωπικών δεδομένων
13/02 10:51
Στις 16 Φεβρουαρίου ξεκινά η νέα χρονιά για το Costa Navarino
13/02 10:40
13/02 10:29
13/02 10:18
Στην έκθεση Salon des Vacances στις Βρυξέλλες για πρώτη φορά η Περιφέρεια ΑΜ-Θ
13/02 09:32
13/02 09:29
13/02 09:18
Ανάθεση ταξιδιωτικών υπηρεσιών από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και τη Σχολή Ξεναγών Αθήνας
13/02 09:15
13/02 09:04
Πρόσκληση για την πολιτιστική και τουριστική προβολή της Νάουσας Ημαθίας
12/02 16:42
12/02 16:12
12/02 15:44
TUI: Πού ταξίδεψαν οι Σουηδοί το 2018- Δύο ελληνικά νησιά στο top 10
12/02 14:53
Τουρισμός: Μεγάλο ενδιαφέρον στο Βέλγιο για τη Ρόδο- Αύξηση 19% των αφίξεων το 2018
12/02 14:36
TripAdvisor: Απογείωση των κρατήσεων για δραστηριότητες το 2019- Τι προσδοκούν οι ταξιδιώτες
12/02 14:27
12/02 13:58
Σύμβουλος στο τουριστικό μάρκετινγκ του Fashion City Outlet η MINDHAUS
12/02 13:50
Διεθνής προβολή της Ελλάδας ως προορισμού προσβάσιμου τουρισμού
12/02 13:20
TripAdvisor: Ποιες χώρες της Ευρώπης είναι φιλικές για ταξίδια με τον σκύλο σας
12/02 12:06
Διεθνείς διακρίσεις για ξενοδοχεία της Louis Hotels σε Κύπρο και Ελλάδα
12/02 12:01
Ποιες είναι οι τάσεις στις επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη
12/02 11:54
Τουρισμός: Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στην έκθεση Salon Des Vacances στις Βρυξέλλες
12/02 11:28
TUI: Πρώτο τρίμηνο με διπλάσιες απώλειες- Πέφτουν οι προσδοκίες κερδών για το 2019
12/02 11:25
12/02 11:09
12/02 11:00
US NEWS: Το Katikies Hotel στα 30 κορυφαία ξενοδοχεία στην Ευρώπη
12/02 10:29
12/02 10:24
Συνάντηση Έλενας Κουντουρά με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων για τον προσκυνηματικό τουρισμό
12/02 10:21
"Προσγείωση" των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων για Ελλάδα
Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019
Ρωσικός τουρισμός: Διακοπές στην Ελλάδα τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής
Αμερικανικά τουριστικά γραφεία: Τα ελληνικά νησιά στους 7 top ρομαντικούς προορισμούς
Περιβαλλοντικό Πάρκο Κυκλικής Οικονομίας στο Ηράκλειο (video)
Κοπή πίτας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων
Trivago: H Aθήνα στις προσιτές ευρωπαϊκές πόλεις για διαμονή σε ξενοδοχείο τον Φεβρουάριο
ETC: Αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη το 2019- 8 εκατ. λιγότερα ταξίδια από το Ην. Βασίλειο
Μέτωπο κατά των δασικών χαρτών από φορείς, Περιφέρειες και Δήμους
ΕΣΠΑ: Επιπλέον 200 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον τουρισμό
Ποιες είναι οι τάσεις στις επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη