Η κοινή καμπάνια για την Αθήνα ως κορυφαίος city break προορισμός στην ΙΤΒ
![Η κοινή καμπάνια για την Αθήνα ως κορυφαίος city break προορισμός στην ΙΤΒ](https://www.tornosnews.gr/files/th_791290582.jpg)
Μετά το πρώτο βήμα της σύμπραξής τους που συνέβαλε στο περσινό ρεκόρ αφίξεων ξένων επισκεπτών στην Αθήνα, ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ένωσαν για ακόμη μια φορά τις δυνάμεις τους για τη δεύτερη φάση της κοινής καμπάνιας για την προώθηση της πόλης ως ιδανικό city break προορισμό για όλο το χρόνο.
Την καμπάνια παρουσίασαν στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στον κόσμο, την ITB του Βερολίνου και παρουσία περισσότερων από 50 εκπροσώπων διεθνών και γερμανικών ΜΜΕ, ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης και ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης.
Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων ανέλαβε πριν από δύο χρόνια την πρωτοβουλία να φέρει κοντά κορυφαίους φορείς του τουρισμού σε μια άνευ προηγούμενου σύμπραξη μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και ιδιωτικών επιχειρήσεων, με στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη. Μάλιστα, το επόμενο διάστημα, το Athens Tourism Partnership αναμένεται να διευρυνθεί με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τόνισε: «Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων ξεπερνώντας το φράγμα των 5 εκ. επισκεπτών, ενώ γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό σε σημείο που πολλά διεθνή Μέσα να την παρουσιάζουν ως «νέο Βερολίνο». Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη».
Ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόσθεσε: «Μαζί με την ανάπτυξη της πόλης, των ξενοδοχείων, της ακτογραμμής η οποία σταδιακά αναπτύσσεται, τις γαστρονομικές επιλογές και τις διάφορες βελτιώσεις οι οποίες συντελούνται, πραγματικά πιστεύουμε ότι η Αθήνα γίνεται ένας πολύ ανταγωνιστικός διεθνής προορισμός όλο το χρόνο και κάτι ακόμα πιο σημαντικό για εμάς: Η Αθήνα κερδίζει το δικαίωμά της να είναι πόλη- προορισμός και όχι απλά κόμβος σύνδεσης με τα νησιά το καλοκαίρι. Από το 2013 έως σήμερα η AEGEAN έχει αυξήσει τις συνδέσεις της από 17 χώρες και 27 διεθνή αεροδρόμια σε 41 χώρες και 80 αεροδρόμια, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Αθήνας. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να βλέπεις ελληνικές εταιρείες και φορείς του δημοσίου να συνεργάζονται. Και εμείς, στην AEGEAN, μαζί με τον δήμαρχο Αθηναίων, μαζί με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, πραγματικά δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να προσελκύσουμε περισσότερους εταίρους σε αυτή τη συνεργασία ώστε αυτή η προσπάθεια να είναι επιτυχημένη για την πόλη και για όλους εμάς που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα.»
Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, υπογράμμισε: «Η προώθηση της Αθήνας είναι στρατηγικός στόχος του αεροδρομίου, προκειμένου να ενδυναμώσουμε την παρουσία και τη θέση της πόλης στη διεθνή τουριστική αγορά καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Δήμο Αθηναίων και την AEGEAN, σε μια κίνηση ουσιαστικής συνεργασίας, με σκοπό την πραγμάτωση μιας κοινής προσπάθειας για την πόλη, η οποία θα πρέπει να συνεχιστεί με τη στήριξη όλων των συμμετόχων και των επαγγελματιών που συνθέτουν την αλυσίδα του τουρισμού».
Τονίζεται ότι η δεύτερη φάση της καμπάνιας, «One City. Never Ending Stories», που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο, αναδεικνύει την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της, καλώντας τους να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες. Έχει τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» και ξεκίνησε την 1η Μαρτίου 2018 εστιάζοντας, κυρίως, στη γερμανική αγορά. Για την προώθηση της καμπάνιας, το Athens Tourism Partnership, σε συνεργασία με τη Marketing Greece που έχει συντονιστικό ρόλο, χρησιμοποιεί ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και μάρκετινγκ, προκειμένου να απευθυνθεί με ακρίβεια στα στοχευμένα κοινά.
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )