Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Ο Δήμος Ψαρών ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ - ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

1.1 Επανεκτύπωση Έντυπου Τουριστικού Οδηγού

 Στον έντυπο τουριστικό οδηγό θα καταγραφούν όλοι οι τουριστικοί πόροι και τα αξιοθέατα του νησιού, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα προϊόντα τοπικής προέλευσης, οι εκδηλώσεις που θα αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών, οι εγκαταστάσεις τουριστικής υποδομής και οι εναλλακτικές δράσεις τουρισμού. Ο Δήμος Ψαρών είχε εκδώσει το 2005, μαζί με τον Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης», έντυπο τουριστικό οδηγό στην ελληνική γλώσσα, ο οποίος αποτελεί μία ποιοτική και προσεγμένη δουλειά.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων του τουριστικού οδηγού

-Προσθήκη στοιχείων σχετικά με τις δράσεις εναλλακτικού τουρισμού

-Μετάφραση στα αγγλικά

-Εκτύπωση τουριστικού οδηγού

Ο έντυπος τουριστικός οδηγός είναι απαραίτητος για την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με την ιστορία, την παράδοση και γενικότερα τα χαρακτηριστικά και το τουριστικό προϊόν των Ψαρών. Η έντυπη έκδοση απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών του νησιού που είναι μεγαλύτερης ηλικίας και ίσως δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την σύγχρονη τεχνολογία για να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί, όπως περιγράφεται σε επόμενη δράση.

1.2 Ψηφιοποίηση Τουριστικού Οδηγού

Ο τελικός τουριστικός οδηγός που θα δημιουργηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σε e-book, ώστε να μπορεί να διαβάζεται ηλεκτρονικά από smartphones, tablets, laptops κλπ. Θα προβάλλεται τόσο μέσα στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου Ψαρών (www.dimospsaron.gr), όσο και στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί.

-Ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού σε e-book

-Ενσωμάτωσή του στον δικτυακό τόπο του δήμου και στον αντίστοιχο του online τουριστικού οδηγού

Η ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού είναι απαραίτητη σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές τουριστικού μάρκετινγκ αλλά και την πρόοδο της τεχνολογίας, που επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, επηρεάζοντας σημαντικά και τον τουριστικό κλάδο. Αυτό καθιστά εύκολη και ευέλικτη την ανάγνωσή του από το χρήστη, ανεξαρτήτως του μέσου που διαθέτει.

1.3 Δημιουργία & Εκτύπωση Διαφημιστικών Εντύπων για τα Αξιοθέατα – Μνημεία

Για την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαφημιστικά - ενημερωτικά έντυπα για κάθε αξιοθέατο – μνημείο του νησιού μεμονωμένα, όπου θα μπορούν οι τουρίστες να τα προμηθευτούν είτε επισκεπτόμενοι τα μνημεία είτε από ένα σημείο ενημέρωσης (info-desk) που δύναται να στηθεί στο λιμένα των Ψαρών με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών του. Τα

νέα έντυπα θα ακολουθούν την βασική πολιτική μάρκετινγκ που θα διέπει τη διαφημιστική προβολή των Ψαρών.

-Δημιουργία διαφημιστικού εντύπου

-Μετάφραση διαφημιστικού εντύπου σε Αγγλικά

-Εκτύπωση διαφημιστικού εντύπου

Με τη δημιουργία των συγκεκριμένων εντύπων θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή των κυριότερων μνημείων - αξιοθέατων του νησιού.

2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

1. Σχεδιασμός Online Τουριστικού Οδηγού

 

Στον online τουριστικό οδηγό θα παρέχονται πλήθος πληροφοριών μετακίνησης, διαμονής, εστίασης, διασκέδασης, δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού και τουρισμού εμπειρίας, εκδηλώσεων κλπ. Επίσης, θα συνδέονται με σχετικά links τα ανάλογα websites κάθε νόμιμου τουριστικού φορέα του νησιού.

Η σύνδεση του τουριστικού οδηγού με το Δήμο Ψαρών θα επιτυγχάνεται μέσω της ύπαρξης στην ιστοσελίδα του σχετικού link dimospsaron.gr που παρέχει πληροφόρηση, ενημέρωση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Ψαρών στους δημότες του. Αντίστοιχη διασύνδεση θα υπάρχει και από την ιστοσελίδα του Δήμου Ψαρών προς τον τουριστικό οδηγό.

-Δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά

-Μετάφραση και λειτουργία του οδηγού στα αγγλικά

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με την ιστοσελίδα του δήμου

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά θεωρείται μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που το διαδίκτυο αποτελεί χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης προβολή των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Ο τουριστικός οδηγός θα μεταφραστεί και θα λειτουργεί και στα αγγλικά στα πλαίσια της προσπάθειας για διεθνή τουριστική προβολή.

2. Δημιουργία Προωθητικού Βίντεο

Το προωθητικό βίντεο, διάρκειας περίπου 1-2 λεπτών, θα αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του νησιού, τις παραλίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες, εκφάνσεις της καθημερινής ζωής, στοιχεία παράδοσης κλπ. Οι λήψεις και το μοντάζ θα είναι σύγχρονης τεχνοτροπίας σύμφωνα με τις τάσεις που επικρατούν διεθνώς σε ότι αφορά την διαδικτυακή προβολή.

-Δημιουργία προωθητικού βίντεο, διάρκειας 1-2 λεπτών

Η δημιουργία προωθητικού βίντεο είναι αναγκαία για την επιθυμητή τουριστική προβολή καθώς τα διαφημιστικά βίντεο αποτελούν κύριο εργαλείο προβολής και διαφήμισης μέσω διαδικτύου, αξιοποιώντας και την αποδοχή και χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

3. Κατασκευή & Καταχώρηση Banners σε Δικτυακούς Τόπους

Στα πλαίσια της ηλεκτρονικής προώθησης και προβολής, προτείνεται η δημιουργία διαφημιστικών τουριστικών banners που θα τοποθετηθούν σε δικτυακούς τόπους υψηλής επισκεψιμότητας. Θα δημιουργηθεί ένα βασικό τουριστικό banner, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το λογότυπο, αλλά και επιμέρους banners για την προώθηση συγκεκριμένων εκδηλώσεων, όπως πχ του Ολοκαυτώματος.

-Δημιουργία Banners

-Καταχώρηση σε δικτυακούς τόπους

Μέσω των banners θα υπάρχει η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των ενδιαφερομένων στον τουριστικό οδηγό των Ψαρών, όπου θα τους παρέχεται πλήρη ενημέρωση για το τουριστικό προϊόν στα Ψαρά ή κάποια συγκεκριμένη εκδήλωση.

4. Στοχευμένη Ηλεκτρονική Διαφήμιση

Ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας του τουριστικού οδηγού και των banners εκδηλώσεων μέσω Google Adwords και Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων. Με αυτό

το τρόπο θα υπάρξει στόχευση στο τουριστικό κοινό που ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών.

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Google Adwords

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων.

3. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή των Ψαρών, επιβάλει το σχεδιασμό και υλοποίηση ορισμένων εκδηλώσεων και γιορτών. Συγκεκριμένα έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω δραστηριότητες:

3.1 Γιορτή Ολοκαυτώματος

Η συγκεκριμένη γιορτή αφορά την επέτειο του Ολοκαυτώματος, αναβιώνοντας στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, στη μνήμη των περίπου πεντακοσίων Ψαριανών που κλείστηκαν στο φρούριο της Μαύρης Ράχης (Παλαιόκαστρο), αποφασισμένοι να μην παραδοθούν στους Τούρκους.

-Οργάνωση Εκδηλώσεων στα πλαίσια της επετείου του Ολοκαυτώματος

Οι εκδηλώσεις μνήμης αποτελούν κάθε χρόνο μια ευκαιρία για την πολιτιστική τόνωση της ζωής του νησιού. Επίσης, γίνεται σημείο αναφοράς για τους Ψαριανούς που ζουν μακριά από το νησί και συνδυάζουν τις διακοπές τους με την συγκεκριμένη γιορτή.

Οι δράσεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια θα υλοποιηθούν από το Δήμο Ψαρών σε συνεργασία με το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.2 Βαρβάκεια 2017

Μια μοναδική δυνατότητα για την προβολή της ταυτότητας και της μοναδικότητας των Ψαρών, αποτελεί η διοργάνωση και καθιέρωση σε ετήσια βάση της εκδήλωσης «Βαρβάκεια» από το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.3 Αθλητικές Εκδηλώσεις

Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, θα οργανωθούν αθλητικές εκδηλώσεις Beach volley στην παραλία του Κατσούνη, ποδοσφαίρου και μπάσκετ στα γήπεδα του δήμου για τη νεολαία του νησιού από τον πολιτιστικό σύλλογο «Αδελφότης Ψαριανών». Θα διεξαχθούν με τη συμμετοχή εθελοντών, ενώ στους νικητές θα δοθούν αναμνηστικά δώρα ως έπαθλα, από τους χορηγούς των εκδηλώσεων.

3.4 Άλλες Εκδηλώσεις

Κατά τη θερινή περίοδο θα φιλοξενηθούν στο νησί θεατρικές παραστάσεις με στόχο την πολιτιστική τόνωση και την εναλλακτική διασκέδαση, τόσο των επισκεπτών του νησιού όσο και των μόνιμων κατοίκων του.

Άλλες εκδηλώσεις θα αποτελέσουν τα παραδοσιακά πανηγύρια με ζωντανή μουσική που λαμβάνουν τόπο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η γιορτή του Ψαρά που διοργανώνεται από το σύλλογο επαγγελματιών αλιέων καθώς και η συναυλία στο Αρχαιολογικό πάρκο του νησιού στο Αρχοντίκι τη βραδιά της αυγουστιάτικης πανσέληνου.

4. ΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

4.1 Συντονισμός Τουριστικών Δράσεων Δήμων Ψαρών - Χίου και Περιφέρειας Βορείο Αιγαίου

Παρόλο που το τουριστικό προϊόν των Ψαρών διαφοροποιείται αρκετά από το αντίστοιχο της Χίου, θα μπορούσαν να υπάρξουν κάποιες κοινές τουριστικές δράσεις, κυρίως στοχεύοντας στην αύξηση των τουριστών που προέρχονται από την Τουρκία, αγορά στην οποία η Χίος παρουσιάζει ιδιαίτερα σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, αλλά και ένα μικρότερο ποσοστό αύξησης από τουρίστες του εξωτερικού, όπως από Σκανδιναβικές χώρες,

Γερμανία κλπ, οι οποίοι ταξιδεύουν συνήθως μέσω πρακτορείων σε γκρουπ, οπότε θα χρειαστεί και η συνεργασία και επικοινωνία με τουριστικά πρακτορεία που αναλαμβάνουν τέτοιες εκδρομές.

-Συμμετοχή στον τουριστικό οδηγό της Χίου και της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ηλεκτρονικό και online

-Συμμετοχή σε έντυπα διαφήμισης σε τουριστικές εκθέσεις

-Κοινή συμμετοχή με περίπτερο σε έκθεση εσωτερικού τουρισμού

-Έμμεση συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού, μέσω της παρουσίας της Χίου.

-Διατήρηση θερινού δρομολογίου Ψαρά – Βολισσού 1-2 φορές την εβδομάδα και ανταπόκριση με ΚΤΕΛ από την πόλη της Χίου.

4.2 Δημιουργία Σημείου Ενημέρωσης στο Λιμάνι

Ο σκοπός των σημείων ενημέρωσης (info-Desk) θα είναι η ενημέρωση των επισκεπτών – τουριστών του νησιού, σχετικά με διαμονή, διασκέδαση, πολιτιστικές, αθλητικές δραστηριότητες και λοιπές πληροφορίες σχετικά με τα Ψαρά. Θα παρέχουν στους επισκέπτες διαφημιστικά και τουριστικά έντυπα του Δήμου Ψαρών, όπως τον έντυπο τουριστικό οδηγό, τον χάρτη του νησιού, έντυπο εναλλακτικών δραστηριοτήτων κλπ.

Η στελέχωση των σημείων ενημέρωσης θα γίνει από μέλη του Μορφωτικού και Εξωραϊστικού συλλόγου Ψαρών, από εθελοντές/ντριες του νησιού καθώς και από προσωπικό

του δήμου που θα προσληφθεί στο επόμενο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο της κοινωφελής εργασίας του ΟΑΕΔ, αναμένοντας την προκήρυξη για τα νέα 8μηνα.

-Οργάνωση λειτουργίας και στελέχωση του info-desk στο λιμάνι Ψαρών

4.3 Πινακίδες Ενημερωτικές στα Μνημεία και τα Αξιοθέατα

Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων με εποπτικό υλικό στα σημαντικότερα μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ενημερώνονται εύκολα για τα ιστορικά γεγονότα των Ψαρών, που αποτελούν σημείο αναφοράς για το νησί.

 

4.4 Δημιουργία Εντύπου Επαναπληροφόρησης (Feedback) Επισκεπτών

 

Πρόκειται για μια δράση που έχει ως σκοπό την καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων των επισκεπτών του νησιού, τους τρόπους ενημέρωσής τους για τα Ψαρά, την ικανοποίηση τους από την διαμονή, το φαγητό, τις παραλίες, τη διασκέδαση, τις εναλλακτικές δράσεις που συμμετείχαν, τη συγκοινωνία, τις προτιμήσεις τους, τις θετικές και αρνητικές παρατηρήσεις τους και τέλος τα σχόλια και τις προτάσεις τους.

-Δημιουργία εντύπου αξιολόγησης και επαναπληροφόρησης

-Συγκέντρωση εντύπων από τουρίστες

-Ανάλυση και παρουσίαση των στοιχείων

Πρόκειται για μία δράση η οποία θα αξιοποιείται κάθε χρόνο μετά το τέλος της θερινής τουριστικής περιόδου και θα αξιολογούνται τα στοιχεία, αφενός για την διαμόρφωση του τουριστικού προφίλ των επισκεπτών, αλλά και την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στο συγκεκριμένο έντυπο επαναπληροφόρησης.

4.5 Φιλοξενία Τουριστικών Φορέων & Δημοσιογράφων

 Η φιλοξενία τουριστικών φορέων και ειδικών δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), είναι μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν για πρώτη φορά κατά το 2017. Κύριος στόχος η προβολή στην αγορά της Χίου, της Τουρκίας και της Αθήνας, καθώς και της Κύπρου για προσέλκυση θρησκευτικού και όχι μόνο τουρισμού.

-Πρόσκληση ειδικών δημοσιογράφων

-Φιλοξενία και ξενάγηση στα Ψαρά

4.6 Διερεύνηση Δυνατότητας Μαθητικών Εκδρομών

Διερεύνηση δυνατότητας ανάπτυξης και προσέλκυσης μαθητικών – εκπαιδευτικών εκδρομών, αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική κληρονομιά των Ψαρών. Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προώθησης και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και συνεισφορά στην συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για δημιουργία κατάλληλων μαθητικών πακέτων.

-Διερεύνηση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη μαθητικών εκδρομών

-Οργάνωση μαθητικών εκδρομών στα Ψαρά

-Διαμόρφωση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση

4.7 Αγορά ή Ενοικίαση Μικρού Τουριστικού Λεωφορείου

Μικρό τουριστικό λεωφορείο, 20 θέσεων, για πρωινά - μεσημεριανά δρομολόγια στο μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο αρχαιολογικό πάρκο, στο Φάρο των Ψαρών και σε πιο απομακρυσμένες παραλίες αλλά και εξυπηρέτησης όσων επιλέγουν τον περιπατητικό τουρισμό και θέλουν να επιστρέψουν με όχημα στον οικισμό μετά την πρωινή πεζοπορία.

-Ενέργειες χρηματοδότησης – χορηγίας τουριστικού λεωφορείου

-Αγορά τουριστικού λεωφορείου

-Ρύθμιση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 02/05 17:09

    Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός

  2. 02/05 17:02

    Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP

  3. 02/05 15:06

    Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη

  4. 02/05 14:03

    ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές

  5. 02/05 13:24

    Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

  6. 02/05 12:51

    ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο

  7. 02/05 12:32

    Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ

  8. 02/05 12:26

    MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες

  9. 02/05 11:49

    Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών

  10. 02/05 11:41

    Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια

  11. 02/05 11:29

    Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024

  12. 02/05 10:26

    HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές

  13. 02/05 10:09

    Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο

  14. 02/05 10:05

    H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13

  15. 02/05 09:52

    Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου

  16. 02/05 07:12

    Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος

  17. 02/05 07:07

    Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν

  18. 02/05 07:05

    Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas

  19. 02/05 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino

  20. 01/05 15:09

    Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα

  21. 01/05 15:01

    Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη

  22. 01/05 14:09

    Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία

  23. 01/05 13:57

    Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»

  24. 01/05 13:41

    BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου

  25. 01/05 12:14

    Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα

  26. 01/05 12:14

    19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN

  27. 01/05 11:33

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;

  28. 01/05 11:15

    Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο

  29. 01/05 11:03

    FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour

  30. 01/05 10:53

    Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων

  31. 01/05 04:00

    Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση

  32. 01/05 04:00

    Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα

  33. 01/05 04:00

    Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα

  34. 01/05 04:00

    Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024

  35. 01/05 04:00

    Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας

  36. 30/04 18:57

    Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;

  37. 30/04 17:43

    Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων

  38. 30/04 17:17

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 8 εκατ. επισκέπτες στην Αττική - 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων

  39. 30/04 14:04

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη

  40. 30/04 12:27

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας

  41. 30/04 12:24

    Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα

  42. 30/04 12:05

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο

  43. 30/04 11:43

    Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024

  44. 30/04 11:30

    Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά

  45. 30/04 11:25

    Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες

  46. 30/04 10:48

    Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων

  47. 30/04 10:02

    Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  48. 30/04 07:19

    Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους

  49. 30/04 07:18

    Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου

  50. 30/04 07:11

    To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου

  51. 30/04 07:10

    Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ

  52. 30/04 07:08

    Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays

  53. 29/04 14:05

    Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών

  54. 29/04 12:55

    Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

  55. 29/04 12:19

    Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

  56. 29/04 11:49

    Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο

  57. 29/04 11:28

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή

  58. 29/04 11:08

    Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia

  59. 29/04 11:02

    ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας

  60. 29/04 10:47

    «Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη

  61. 29/04 10:30

    Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται

  62. 29/04 10:10

    Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι

  63. 29/04 07:56

    In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη

  64. 29/04 07:02

    Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο

  65. 29/04 07:01

    Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα

  66. 28/04 15:54

    Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας

  67. 28/04 12:48

    Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών

  68. 28/04 07:29

    Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα

  69. 28/04 07:21

    Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες

  70. 28/04 07:16

    Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο

  71. 28/04 07:12

    Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα

  72. 27/04 18:47

    Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή

  73. 27/04 18:34

    Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία

  74. 27/04 13:08

    «The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες

  75. 27/04 11:17

    Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»

  76. 27/04 10:54

    Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων

  77. 27/04 10:52

    Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός

  78. 27/04 10:51

    Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα

  79. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  80. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  81. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  82. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  83. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  84. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  85. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  86. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  87. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  88. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  89. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει

  90. 26/04 07:23

    Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος

  91. 26/04 07:22

    10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου

  92. 26/04 07:18

    Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα

  93. 26/04 07:14

    Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο

  94. 26/04 07:10

    Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο

  95. 25/04 22:42

    Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος

  96. 25/04 22:20

    Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν

  97. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  98. 25/04 15:25

    Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  99. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  100. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια