To πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Ρεθύμνου

To πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Ρεθύμνου

Ο Δήμος Ρεθύμνου ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχος του προγράμματος τουριστικής προβολής παραμένει η διατήρηση και ενίσχυση της εξωστρέφειας, η ενίσχυση των δράσεων προβολής στο εξωτερικό, η ποιοτική υποδοχή επισκεπτών, η ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού και κυρίως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.

Ο Δήμος θέτει ως προτεραιότητα τη συνεργασία με τους τουριστικούς φορείς και μεγάλους Tour operators, Γερμανία, Ρωσία, Σουηδία και Πολωνία για το σχεδιασμό και την προώθηση των σχετικών προγραμμάτων με κύρια στόχευση στις παραδοσιακές αγορές του Ρεθύμνου με πολλές πτήσεις εβδομαδιαίως, μεγάλη ροή και ήδη μεγάλη διείσδυση στην αγορά για άμεση υποστήριξη και με συνεργαζόμενους Reps στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Στην κατεύθυνση αυτή, επίσης, ο Δήμος προτείνει την ανάπτυξη συνεργειών και την κεφαλαιοποίηση ενός εκτεταμένου δικτύου επαφών, με στόχο τη διοργάνωση δημοσιογραφικών αποστολών Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο δημοσίων σχέσεων που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς συγγραφείς, φωτογράφους, τηλεοπτικά συνεργεία, bloggers και συμβάλλει τόσο στην ενίσχυση της εικόνας του προορισμού.

Στο πλαίσιο του προγράμματος διαπιστώνεται:

-Η ανάγκη διατήρησης της παρουσίας του Ρεθύμνου μέσω των κύριων πολιτιστικών γεγονότων, όπως το Καρναβάλι, η Γιορτή Κρητικής Διατροφής, στο εσωτερικό σε συνεργασία με το FedHATTA για το πρόγραμμα «12». Στόχος είναι η προβολή του προορισμού αρχίζοντας από το Καρναβάλι σε ειδικές κατηγορίες, όπως σχολεία, ΚΑΠΗ, περιβαλλοντικές ομάδες και συλλόγους - και σε συνεργασία με boutique hotels - να δημιουργηθούν πακέτα και ξεκινώντας από το εσωτερικό να προχωρήσουμε και σε αγορές του εξωτερικού μέσω των συνεργασιών μας με Tour Operators.

-Η ανάγκη ενίσχυσης, εμπλουτισμού και διαφοροποίησης της προβολής στο εξωτερικό.

-Η προσέγγιση των αγορών με περισσότερες δράσεις, επιπρόσθετες των εκθέσεων.

-Η προσέγγιση των μεμονωμένων πελατών με την αξιοποίηση του διαδικτύου και με ανάπτυξη συνεργειών με μικρά εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού αγορών του εξωτερικού.

ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 Το Ρέθυμνο θα τοποθετηθεί σε στοχευμένες αγορές - παραδοσιακούς επισκέπτες που έρχονται για τον ήλιο & τη θάλασσα και που αναζητούν κάτι παραπάνω από τα 3S, οικογένειες, ζευγάρια που έρχονται για την θετική ενέργεια που τους προσφέρει αυτός ο τόπος, μοναχικούς και αυτούς που αναζητούν περιπέτεια βασισμένη στη φύση & τον πολιτισμό μας - ως τουριστικός προορισμός για όλο το χρόνο.

Σχεδιάζεται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που θα αξιοποιήσει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας-αντικατοπτρίζοντας ταυτόχρονα την αυξανόμενη επιρροή του online περιεχομένου, των κοινωνικών δικτύων καθώς επίσης και την εμπλοκή των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης και την αξιοποίηση της δύναμης των συνεργαζόμενων τρίτων όπως π.χ. οι τουριστικοί πράκτορες.

Οι στόχοι θα επιτευχθούν μέσω μιας εκστρατείας με πυρήνα το branding. Σχεδιάζονται δύο ειδικές εκστρατείες με στόχο ταξιδιώτες Άνοιξη / Καλοκαίρι και Φθινόπωρο /Χειμώνα. Αυτό περιλαμβάνει την προσαρμογή των μηνυμάτων για άμεση προβολή σε ομάδες, συναντήσεις, συνέδρια και αθλητικές εκδηλώσεις, υποστήριξη των επικοινωνιών σε φεστιβάλ και εκδηλώσεις που υποστηρίζουν τουριστικούς στόχους.

Communication Strategy

-Mελέτη, καταγραφή και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος

-Δημιουργία ή και συντήρηση «ταυτότητας» με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση των υφιστάμενων και των νέων αγορών.

Αυτό θα προκύψει και από την έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών με βάση τα ευρήματα από Trip Advisor και από τις μελέτες που θα υλοποιήσει το DMO.

-Έμφαση δίδεται στην προβολή των νέων υποδομών που έχουν δημιουργηθεί στο Ρέθυμνο με την ολοκλήρωση των έργων όπως αυτά της προσβασιμότητα, και οι παρεχόμενες προς τις ειδικής κατηγορίας τουριστικές υπηρεσίες π.χ. οικογένειες, ΑΜΕΑ, κ.λ.π.

-Εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων των τουριστικών επαγγελματιών σε συνεργασία με ειδικούς, κατά περίπτωση επιστήμονες και ειδικούς.

Α. Συνέχεια μηνύματος

1. Καθιέρωση και ενσωμάτωση ενός συνεκτικού συστήματος οπτικής ταυτότητας σε όλα τα μέσα & στοιχεία επικοινωνίας www.rethymno.gr και όλα τα social media.

2. Ανάπτυξη εκστρατειών με συνέπεια και δημιουργικότητα με ενιαίο logo, μήνυμα και εικόνα που παραπέμπει στον προορισμό Ρέθυμνο.

Β Συνεργασία

Υποστήριξη της συνεργατικής προσπάθειας για την τουριστική αγορά μέσα από συνεργασίες με το DMO, το Σύλλογο Ξενοδόχων Ν. Ρεθύμνης, τo Εμπορικό Επιμελητήριο, το Πανεπιστήμιο της

Κρήτης και άλλες ομάδες τέχνης και τους διοργανωτές των δράσεων. Γνωρίζοντας ότι το 2017 είναι μια σημαντική χρονιά για τους επισκέπτες του Ρεθύμνου λόγω και του ότι ο ΟΗΕ το έχει χαρακτηρίσει Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, η συνεργασία θα ενισχυθεί η συνεργασία του Δήμου με τον σύλλογο «ΑΡΧΕΛΩΝ».

Γ Ολοκληρωμένη Επικοινωνία - Ψηφιακά και παραδοσιακά MEDIA

1. Μετά την ολοκλήρωση της νέας τουριστικής ιστοσελίδας και την προβολή της σε στοχευμένες αγορές και προορισμούς μπορούν να γίνουν καμπάνιες με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας.

2. Συντονισμός με βάση την ενεργή συμμετοχή των επισκεπτών και την φιλική συμβολή τους με την online καταχώρηση & διάχυση των εμπειριών τους.

3. Εφαρμογή online διαφημιστικού προγράμματος σε διαφορετικές ή ειδικές ομάδες και σε στοχευμένα τμήματα της αγοράς.

4. Εφαρμογή διαφημιστικών καταχωρήσεων σε ΜΜΕ σε αγορές-στόχους.

Διερεύνηση επαφών με δημοσιογράφους και οργάνωση φιλοξενιών με στόχο τη δημοσιότητα. Διερεύνηση επαφών με αεροπορικές εταιρείες. Διερεύνηση επαφών με τουριστικούς πράκτορες και οργάνωση φιλοξενιών με στόχο την δημιουργία συνεργασιών.

5. Προωθητικές ενέργειες για προσέλκυση ειδικών ομάδων τουριστών όπως μαθητικού τουρισμού, κοινωνικού τουρισμού.

6. Αξιοποίηση της αναδυόμενης αγοράς κινητών τηλεφώνων με τη συμμετοχή επισκεπτών που ήδη είναι στο Ρέθυμνο και δυνητικών επισκεπτών.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 05/05 07:24

    Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι

  2. 05/05 07:21

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία

  3. 04/05 20:39

    Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;

  4. 04/05 19:48

    Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων

  5. 04/05 11:58

    Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων

  6. 04/05 11:30

    Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά

  7. 04/05 11:10

    Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης

  8. 04/05 11:09

    Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας

  9. 03/05 11:43

    «Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο

  10. 03/05 07:45

    Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο

  11. 03/05 07:42

    Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία

  12. 02/05 17:09

    Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός

  13. 02/05 17:02

    Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP

  14. 02/05 15:06

    Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη

  15. 02/05 14:03

    ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές

  16. 02/05 13:24

    Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

  17. 02/05 12:51

    ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο

  18. 02/05 12:32

    Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ

  19. 02/05 12:26

    MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες

  20. 02/05 11:49

    Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών

  21. 02/05 11:41

    Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια

  22. 02/05 11:29

    Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024

  23. 02/05 10:26

    HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές

  24. 02/05 10:09

    Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο

  25. 02/05 10:05

    H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13

  26. 02/05 09:52

    Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου

  27. 02/05 07:12

    Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος

  28. 02/05 07:07

    Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν

  29. 02/05 07:05

    Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas

  30. 02/05 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino

  31. 01/05 15:09

    Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα

  32. 01/05 15:01

    Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη

  33. 01/05 14:09

    Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία

  34. 01/05 13:57

    Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»

  35. 01/05 13:41

    BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου

  36. 01/05 12:14

    Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα

  37. 01/05 12:14

    19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN

  38. 01/05 11:33

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;

  39. 01/05 11:15

    Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο

  40. 01/05 11:03

    FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour

  41. 01/05 10:53

    Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων

  42. 01/05 04:00

    Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση

  43. 01/05 04:00

    Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα

  44. 01/05 04:00

    Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα

  45. 01/05 04:00

    Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024

  46. 01/05 04:00

    Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας

  47. 30/04 18:57

    Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;

  48. 30/04 17:43

    Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων

  49. 30/04 17:17

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 8 εκατ. επισκέπτες στην Αττική - 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων

  50. 30/04 14:04

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη

  51. 30/04 12:27

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας

  52. 30/04 12:24

    Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα

  53. 30/04 12:05

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο

  54. 30/04 11:43

    Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024

  55. 30/04 11:30

    Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά

  56. 30/04 11:25

    Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες

  57. 30/04 10:48

    Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων

  58. 30/04 10:02

    Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  59. 30/04 07:19

    Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους

  60. 30/04 07:18

    Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου

  61. 30/04 07:11

    To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου

  62. 30/04 07:10

    Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ

  63. 30/04 07:08

    Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays

  64. 29/04 14:05

    Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών

  65. 29/04 12:55

    Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

  66. 29/04 12:19

    Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

  67. 29/04 11:49

    Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο

  68. 29/04 11:28

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή

  69. 29/04 11:08

    Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia

  70. 29/04 11:02

    ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας

  71. 29/04 10:47

    «Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη

  72. 29/04 10:30

    Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται

  73. 29/04 10:10

    Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι

  74. 29/04 07:56

    In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη

  75. 29/04 07:02

    Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο

  76. 29/04 07:01

    Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα

  77. 28/04 15:54

    Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας

  78. 28/04 12:48

    Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών

  79. 28/04 07:29

    Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα

  80. 28/04 07:21

    Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες

  81. 28/04 07:16

    Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο

  82. 28/04 07:12

    Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα

  83. 27/04 18:47

    Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή

  84. 27/04 18:34

    Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία

  85. 27/04 13:08

    «The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες

  86. 27/04 11:17

    Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»

  87. 27/04 10:54

    Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων

  88. 27/04 10:52

    Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός

  89. 27/04 10:51

    Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα

  90. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  91. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  92. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  93. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  94. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  95. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  96. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  97. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  98. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  99. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  100. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει