Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.
Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά προϊόντα.
Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.
Αυτό θα επιτευχθεί με:
- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων
- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.
- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού
- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)
- Πρόσβαση σε νέες αγορές
- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας
- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού
-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.
-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.
Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.
Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.
Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.
Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.
Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.
Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.
Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.
Ταξίδια εξοικείωσης
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της
ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.
Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.
Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.
Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.
Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:
Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.
Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.
Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.
Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»
Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.
Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.
Υλικό προβολής
Προτείνεται:
-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.
-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.
-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.
- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.
-Αναμνηστικά δώρα
Μελέτες
Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.
Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.
- 1) Ρέθυμνο: Μέχρι την Παρασκευή η αποσυμφόρηση του λιμανιού από τους μετανάστες - τι λέει ο Γ.Σκορδίλης στο ΤΝ
- 2) Η Παλιά Πόλη Χανίων ζωντανεύει και πάλι με την Παραδοσιακή Στράτα
- 3) Η Κίμωλος ένα "ανοιχτό βιβλίο"
- 4) Η Σαντορίνη ξανά στο προσκήνιο: Καμπάνια προβολής στο Ην. Βασίλειο μέσω της Jet2holidays
07/07 18:21
Καστέλι: Το 60% προσεγγίζει η πρόοδος εργασιών στο αεροδρόμιο - "Θα είναι το πιο σύγχρονο στη χώρα"
07/07 17:20
Επιθεώρηση Εργασίας: Νέο εργαλείο εντοπισμού παραβατικότητας στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας
07/07 17:15
ΑΑΔΕ: Παράταση δηλώσεων Airbnb για συγκεκριμένα ακίνητα στον Δήμο Αθηναίων
07/07 16:59
Ελλάδα - Τουρκία: Νέο πρωτόκολλο συνεργασίας για την ενίσχυση του διμερούς Τουρισμού
07/07 16:12
Αειφόρος Τουρισμός στη Μεσόγειο | Διεθνές Συνέδριο "Paths that Last" στο Σπλιτ
07/07 16:04
07/07 16:00
07/07 13:27
Οι Βρετανοί γονείς παρακάμπτουν τη σχολική περίοδο για φθηνότερες διακοπές
07/07 12:42
07/07 11:56
Τα Ιωάννινα προσεγγίζουν την πολλά υποσχόμενη αγορά της Ινδίας
07/07 11:50
Γαλλία | Πρωταθλήτρια στις αφίξεις, ουραγός στα τουριστικά έσοδα
07/07 11:38
Παγκόσμιος τουρισμός | Τριπλάσια η δαπάνη για ταξίδια αναψυχής μέχρι το 2040
07/07 11:29
Οι διακοπές των Γερμανών: Με ποιον ταξιδεύουν, τι τους χαλάει, τι θα έκαναν σε... ναυάγιο
07/07 11:24
Υπερτουρισμός | Βαρκελώνη: Στα όρια της αντοχής με 15 εκατομμύρια τουρίστες το 2024
07/07 11:14
Νέο ρεκόρ επιβατών κρουαζιέρας στη Σούδα – Τριπλή προσέγγιση πλοίων σήμερα
07/07 11:10
Η Παλιά Πόλη Χανίων ζωντανεύει και πάλι με την Παραδοσιακή Στράτα
07/07 11:07
Κυκλάδες: Αντιδράσεις για μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ίο
07/07 11:04
07/07 10:48
07/07 10:42
Αεροδρόμιο Αθήνας | +4,6% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο, +7,6% στο εξάμηνο
07/07 07:26
Γιάννης Βουτσίνος | Η Σύρος ιδανικός value for money προορισμός για τους Έλληνες
07/07 07:05
07/07 07:01
WTTC: Αύξηση των διεθνών ταξιδιωτικών δαπανών 24,2% στην Πορτογαλία το 2025
07/07 06:51
Ανοίγει ο δρόμος για την αναβίωση του εμβληματικού Ξενία Καλαμπάκας
07/07 06:15
Από τη Διαδρομή στο Συναίσθημα: Η Δύναμη των Fun Facts στην Κρουαζιέρα | Ιωάννης Μπρας
07/07 06:10
07/07 06:07
Δήμος Θεσσαλονίκης: Περισσότερες αρμοδιότητες για τον τουρισμό στον Βασίλη Γάκη
07/07 06:00
Η Σαντορίνη ξανά στο προσκήνιο: Καμπάνια προβολής στο Ην. Βασίλειο μέσω της Jet2holidays
06/07 10:45
ΚΕΠΕ | Η Αχίλλειος πτέρνα του Ελληνικού Τουρισμού: Η έλλειψη εργαζομένων
06/07 07:05
Lonely Planet | Αυτά που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε και να κάνετε στη Χαλκιδική
06/07 07:02
Η Aroya Cruises φέρνει άρωμα Αραβίας στη Μεσόγειο – Προσεγγίσεις σε Αθήνα, Μύκονο, Σούδα και Ρόδο
06/07 06:50
Ikos Kissamos: Άνοιξαν οι αιτήσεις για προσλήψεις προσωπικού
06/07 06:39
05/07 20:19
05/07 15:51
Αλέξανδρος Βασιλικός από τη Σλοβενία: Ενωμένη η Ευρώπη για ένα βιώσιμο μέλλον στη φιλοξενία
05/07 12:17
05/07 11:22
05/07 10:24
Ε.Ξ. Ηρακλείου: Διπλό τέλος διαμονής για 5.000 τουρίστες που μεταφέρθηκαν μετά την πυρκαγιά
05/07 08:48
Σέριφος: Το μυστικό καταφύγιο των Κυκλάδων που ξυπνά από τον λήθαργο
05/07 07:01
Στρατηγικές... καθυστερήσεις: Τουριστικά projects fast track που σέρνονται επί δεκαετίες στην Κρήτη
05/07 06:58
Οι Γερμανοί πίνουν νερό στο όνομα «Ελλάδα» – Ρεκόρ θετικών εντυπώσεων με όχημα τον τουρισμό
05/07 06:54
Πανσέληνες Βραδιές στην Κασσάνδρα: Η τέχνη συναντά το φως του φεγγαριού
05/07 06:28
Ευρώπη 2025 | Πρόστιμα, απαγορεύσεις και νέοι κανόνες για τους τουρίστες
04/07 20:06
04/07 18:09
Δημοσιογραφικό ταξίδι στη Μύκονο δημοφιλούς βρετανικού τηλεοπτικού καναλιού
04/07 18:02
04/07 17:54
Χρυσή Διάκριση για την Electra Hotels & Resorts στο CRI 2024 - 2025
04/07 17:04
Περιφέρεια Κρήτης: Ασφαλής και έτοιμη να υποδεχθεί επισκέπτες η Ιεράπετρα
04/07 16:25
Ποιος ΟΠΕΚΕΠΕ; Ο ελαιοτουρισμός μπορεί να απογειώσει την Κρήτη...
04/07 15:11
Η Ryanair αυξάνει το όριο για τις δωρεάν χειραποσκευές στις ευρωπαϊκές πτήσεις
04/07 14:57
Ο κομβικός ρόλος των Περιφερειών και των Δήμων για το μέλλον του ευρωπαϊκού τουρισμού
04/07 14:27
Η easyJet στηρίζει τη UNICEF: Ξεκινά η θερινή εκστρατεία δωρεών εν πτήσει για το 2025
04/07 13:50
04/07 13:42
04/07 13:34
Ζητούνται απευθείας πτήσεις Ιωάννινα–Ηράκλειο και Ιωάννινα–Λάρνακα
04/07 13:30
Νέα πεζοπορική εμπειρία στα Σφακιά - στο Φαράγγι της Αράδαινας
04/07 11:00
Προώθηση της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο για τουρισμό πολυτελείας
04/07 10:01
Το NJV Athens Plaza ανανέωσε την πιστοποίηση αειφορίας από το GSTC
04/07 08:35
Φολέγανδρος: Το κρυφό διαμάντι του Αιγαίου που αιχμαλωτίζει τους επισκέπτες
04/07 08:18
Υπ. Τουρισμού: Ομάδα Συντονισμού για θέματα απάτης και διαφθοράς
04/07 07:14
Υπ. Τουρισμού: Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης - Τα μέλη
04/07 07:10
ΕΟΤ | Πρόσκληση για 2 στελέχη στις Υπηρεσίες Γερμανίας και Κίνας
04/07 07:08
Χειμερινός τουρισμός χωρίς... Ελλάδα: Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Γερμανοί σύμφωνα με TUI και Dertour
04/07 07:05
Τουρισμός: Ελληνικό «σπριντ» στις σημαντικότερες αγορές για την Ευρώπη το 2025 | Η αγορά-εξαίρεση
04/07 07:05
04/07 06:48
Alassia Hotel: Επένδυση εκσυγχρονισμού του μπουτίκ ξενοδοχείου στην Ομόνοια
04/07 06:48
Γ. Τιμοθεάτος: «Δεν υπάρχει γειτονιά στο Αργοστόλι χωρίς Airbnb – η πόλη ερημώνει»
04/07 06:45
Η Ελλάδα χάνει έδαφος στη Γαλλία – Άνοδος για Τυνησία, Αλβανία και Αίγυπτο
04/07 06:40
04/07 06:30
Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία | Εργασίες στην πρόσοψη την Κυριακή - Πού θα υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας
04/07 06:24
04/07 06:10
Περιφέρειες-έκπληξη ανεβάζουν τη φήμη της Ελλάδας το χειμώνα
03/07 23:28
03/07 17:21
Επανεκκίνηση της γραμμής Πέτρα Λέσβου – Αϊβαλί μετά από τέσσερα χρόνια
03/07 17:18
Η Πελοπόννησος «πρωταγωνίστρια» στη διεθνή σειρά "Journey to Europe"
03/07 17:16
Δέσμευση CLIA να συνεργαστεί με την Ελληνική κυβέρνηση για το νέο τέλος κρουαζιέρας
03/07 17:09
Όταν το βουνό γίνεται οθόνη: Το πιο ψηλό σινεμά του καλοκαιριού στον Άγιο Ιωάννη Σφακίων
03/07 14:10
03/07 13:48
Μ. Ιακωβίδης | Μια τοποθέτηση για τον ελληνικό τουρισμό, που θα συζητηθεί
03/07 12:56
Τουρκικός τουρισμός: Μεγάλες εκπτώσεις στα ξενοδοχεία για να αναθερμάνουν τη ζήτηση
03/07 11:17
Γιώργος Τζαράκης στο Tornos News: Αγωνία για την επόμενη μέρα στον τουρισμό της Ιεράπετρας
03/07 11:12
03/07 10:49
Πυρκαγιά στην Ιεράπετρα | Εκκένωση οικισμών- απομάκρυνση με ασφάλεια 1.500 τουριστών
03/07 10:40
Ryanair | Ακύρωση 170 πτήσεων λόγω της απεργίας των Γάλλων Ελεγκτών - Ζήτησε την παρέμβαση της ΕΕ
03/07 10:30
Το House of NYNN ανοίγει στο THE ILISIAN, προσφέροντας εμπειρίες ευζωίας
03/07 10:22
Γαλλία και Ιταλία δίνουν ώθηση στον τουρισμό της Δυτικής Ελλάδας
03/07 08:19
Αίγινα: Το κόσμημα του Αργοσαρωνικού που μαγεύει καθ' όλη τη διάρκεια του έτους
03/07 07:52
Αεροδρόμιο Ηρακλείου: +5% οι διεθνείς αφίξεις τον Ιούνιο - Ποιες ήταν οι κυριότερες αγορές
03/07 07:27
Τροπολογία: Νέες δυνατότητες οικιστικής & τουριστικής ανάπτυξης σε μικρούς οικισμούς
03/07 07:16
Επιτροπή Περιβάλλοντος: Συνεδρίαση για το γκολφ Ρόδου και μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ίο
03/07 07:14
Δήμος Καλαβρύτων: Σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας
03/07 07:12
Νέοι κανόνες για την έναρξη λειτουργίας τουριστικών καταλυμάτων: Η νέα ΚΥΑ
03/07 07:05
Ταχύρρυθμη κατάρτιση για νέους ξεναγούς στα Πανεπιστήμια Κρήτης και Ιωαννίνων - Όλες οι λεπτομέρειες
03/07 06:27
Ελληνικός τουρισμός: 2,81 εκατ. διανυκτερεύσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση το α’ τρίμηνο
03/07 06:25
AEGEAN 600 | Διεθνής ιστιοπλοϊκός αγώνας με συμμετοχές από 19 χώρες
03/07 06:10
Booking.com | Σε ιστορικά υψηλά η αισιοδοξία των Ελλήνων ξενοδόχων για το 2025
03/07 06:03
Skloupo Trail Run 2025: Ο αθλητισμός συναντά την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της Ηπείρου
02/07 16:37
Κυβερνοεπίθεση στην Qantas: Διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα 6 εκατ. πελατών
02/07 16:27
Συμμαχία 8 χωρών προωθεί φόρο στους πλούσιους επιβάτες αεροπορικών πτήσεων
02/07 16:05
Η Σαντορίνη ξανά στο προσκήνιο: Καμπάνια προβολής στο Ην. Βασίλειο μέσω της Jet2holidays
Δήμος Θεσσαλονίκης: Περισσότερες αρμοδιότητες για τον τουρισμό στον Βασίλη Γάκη
Η Παλιά Πόλη Χανίων ζωντανεύει και πάλι με την Παραδοσιακή Στράτα
Ανοίγει ο δρόμος για την αναβίωση του εμβληματικού Ξενία Καλαμπάκας
Κυκλάδες: Αντιδράσεις για μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ίο
Αεροδρόμιο Αθήνας | +4,6% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο, +7,6% στο εξάμηνο
Οι διακοπές των Γερμανών: Με ποιον ταξιδεύουν, τι τους χαλάει, τι θα έκαναν σε... ναυάγιο
Οι Βρετανοί γονείς παρακάμπτουν τη σχολική περίοδο για φθηνότερες διακοπές
Τα Ιωάννινα προσεγγίζουν την πολλά υποσχόμενη αγορά της Ινδίας
Επιθεώρηση Εργασίας: Νέο εργαλείο εντοπισμού παραβατικότητας στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας
Νέο ρεκόρ επιβατών κρουαζιέρας στη Σούδα – Τριπλή προσέγγιση πλοίων σήμερα
Από τη Διαδρομή στο Συναίσθημα: Η Δύναμη των Fun Facts στην Κρουαζιέρα | Ιωάννης Μπρας
Καστέλι: Το 60% προσεγγίζει η πρόοδος εργασιών στο αεροδρόμιο - "Θα είναι το πιο σύγχρονο στη χώρα"
Ελλάδα - Τουρκία: Νέο πρωτόκολλο συνεργασίας για την ενίσχυση του διμερούς Τουρισμού
Γιάννης Βουτσίνος | Η Σύρος ιδανικός value for money προορισμός για τους Έλληνες
Γ. Τιμοθεάτος: «Δεν υπάρχει γειτονιά στο Αργοστόλι χωρίς Airbnb – η πόλη ερημώνει»
Παγκόσμιος τουρισμός | Τριπλάσια η δαπάνη για ταξίδια αναψυχής μέχρι το 2040
( 0 )