Iωάννινα: Ένα αεροδρόμιο χωρίς ...αεροπλάνα- Αναβάθμιση ζητούν όλοι οι φορείς της Ηπείρου

Α Decrease font Enlarge font
Iωάννινα: Ένα αεροδρόμιο χωρίς ...αεροπλάνα- Αναβάθμιση ζητούν όλοι οι φορείς της Ηπείρου

Την αναβάθμιση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων ζητούν όλοι οι φορείς της περιοχής με ανοιχτή επιστολή τους στον Πρωθυπουργό κ.Αλέξη Τσίπρα. Όπως υπογραμμίζεται, η αναβάθμιση του αεροδρομίου θεωρείται κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ήπειρο και γενικότερα για την τοπική οικονομία.

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό:                                                                                                      

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Όλοι οι φορείς της περιοχή μας, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε στο Δημαρχείο Ιωαννίνων στις 8 Απριλίου 2016, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε εσάς, έχοντας απογοητευθεί από τις διαχρονικές παλινωδίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο θέμα του Αεροδρομίου Ιωαννίνων.  

Στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα και  η Ήπειρος, η αγωνία και η προσπάθεια όλων των φορέων της περιοχής μας, είναι η προώθηση εκείνων των «εργαλείων» που θα βοηθήσουν  σε μια αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.  

Επενδύοντας δυναμικά στην ανάπτυξη του τουρισμού -και για πρώτη φορά συντονισμένα βάση συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδίου όλοι οι φορείς μαζί -   θεωρούμε κομβικής σημασίας την αναβάθμιση του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, ώστε να καταστεί ένα σύγχρονο και με πτητική αξιοπιστία Αεροδρόμιο, το οποίο θα εξυπηρετεί συνολικά τις αναπτυξιακές ανάγκες της περιοχής μας και κυρίως τη στρατηγική προώθησης του τουριστικού προϊόντος. 

Σε καιρούς πολύ δύσκολους, το Ελληνικό κράτος ολοκληρώνει μια επένδυση περίπου 22 εκατ.  ευρώ - και μάλιστα από τους δυσεύρετους εθνικούς πόρους – για το έργο εκσυγχρονισμού και επέκτασης των εγκαταστάσεων του Αεροδρομίου Ιωαννίνων. Ένα έργο το οποίο μετά από πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες στο παρελθόν, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο έτος.

Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα  για το Αεροδρόμιο δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά η αναξιοπιστία στον προγραμματισμό των πτήσεων, με τις μόνιμες ακυρώσεις λόγω καιρικών συνθηκών. Έτσι η ολοκλήρωση των επίγειων υποδομών, σε καμία περίπτωση δεν ολοκληρώνει το σχεδιασμό για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.

Υπερβαίνει κάθε λογική η σκέψη ότι το Ελληνικό Δημόσιο δαπανά  περίπου 22 εκατ. ευρώ για ένα Αεροδρόμιο το οποίο απαξιώνεται, όσο δεν εξασφαλίζουμε την πτητική του αξιοπιστία με την τοποθέτηση του κατάλληλου συστήματος προσέγγισης. Όταν μάλιστα το κόστος αυτού, είναι πολλαπλάσια μικρότερο των χρημάτων που ήδη έχουν δαπανηθεί για τις υποδομές του αεροδρομίου.

Η εξυπηρέτηση της τουριστικής στρατηγικής, της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης,  διασφαλίζει ταυτόχρονα και τη βιωσιμότητα του Αεροδρομίου, καθώς η μοναδική πτήση που σήμερα πραγματοποιείται, η πτήση Αθήνα – Ιωάννινα – Αθήνα, δεν μπορεί να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα του και δεν δικαιολογεί την επένδυση των 22 εκατομμυρίων.

Με τις συντονισμένες προσπάθειες της Περιφέρειας Ηπείρου, των Δήμων του Νομού, των επαγγελματικών φορέων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων, ο Νομός Ιωαννίνων αποτελεί έναν ανερχόμενο τουριστικό προορισμό, με την τουριστική κίνηση να αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, παρά την οικονομική κρίση. Γι’ αυτό και μεγάλοι tour operators από το εξωτερικό, έχουν εκδηλώσει εγγράφως προς το Δήμο Ιωαννιτών και την Ένωση Ξενοδόχων, το ενδιαφέρον τους να συμπεριλάβουν το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων στους προορισμούς τους. Συναρτούν όμως τις τελικές τους αποφάσεις από την αντιμετώπιση του προβλήματος των συχνών ακυρώσεων πτήσεων, λόγω αδυναμίας προσέγγισης των αεροσκαφών. 

Θεωρητικά στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων μπορούν να πραγματοποιηθούν διεθνείς πτήσεις, καθώς είναι θεσμοθετημένο σημείο εισόδου-εξόδου της χώρας (και αυτό προβάλει ως μόνιμη απάντηση η ΥΠΑ), πρακτικά όμως, με την κοινή λογική αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, όσο δεν επιλύεται το πρόβλημα της προσέγγισης.   

Το Αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι το μοναδικό Αεροδρόμιο στα όρια της Ηπείρου. Ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός δικτύου μεταφορών που εξυπηρετούν την Ανάπτυξη της Ηπείρου, οφείλει μαζί με τους μεγάλους οδικούς άξονες (Ιόνια-Εγνατία) και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, να συμπεριλαμβάνει ένα σύγχρονο, αξιόπιστο Αεροδρόμιο, ικανό να συνδεθεί με διεθνείς προορισμούς. 

Κι ενώ αυτή τη λογική την εκφράζει εμπράκτως και αποδεδειγμένα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο στρατηγικός σχεδιασμός για το Αεροδρόμιο, προσκρούει στην απαξίωση που επιφυλάσσει διαχρονικά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και συνεπώς για την περιοχή μας. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου εξασφάλισε στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία τους απαραίτητους εθνικούς πόρους για την ολοκλήρωση του έργου των υποδομών και υποστηρίζει την ανάγκη βελτίωσης των συνθηκών προσέγγισης αεροσκαφών στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Είναι, λοιπόν, αδιανόητο τα «εμπόδια» σε αυτό το σχεδιασμό να τίθενται από την ΥΠΑ. 

Κύριε Πρωθυπουργέ

Έχοντας απογοητευθεί από τη διαχρονική αδιαφορία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, μια αδιαφορία που φθάνει στα όρια του εμπαιγμού απέναντι στους φορείς και την κοινωνία της περιοχής μας …

… έχοντας οργιστεί από τις συνεχείς παλινωδίες και από το γεγονός ότι δεν γίνεται αντιληπτό από την ΥΠΑ πως, εάν η αναβάθμιση των υποδομών του Αεροδρομίου δεν συνοδευτεί από την εξασφάλιση της πτητικής του αξιοπιστίας, τότε  στην ουσία κατασπαταλούμε πόρους σε μια επένδυση που θα καταστεί ανενεργή αμέσως μόλις ολοκληρωθεί … 

… όλοι οι φορείς της περιοχής μας συναντηθήκαμε, συζητήσαμε και συναποφασίσουμε να αναλάβουμε κοινές πρωτοβουλίες και συντονισμένη δράση για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων. 

Ζητάμε  την προσωπική σας παρέμβαση, 

για να επιτευχθεί το αυτονόητο: να προχωρήσουν άμεσα και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα  από την πλευρά της ΥΠΑ, όλες οι ενέργειες που αφορούν στην εκπόνηση διαδικασιών προσέγγισης στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και στην τοποθέτηση του κατάλληλου συστήματος προσέγγισης και προσγείωσης (GBAS).

Ζητάμε να ορίσετε τον χρόνο συνάντησης μαζί σας,

ώστε αντιπροσωπεία των φορέων να σας επισκεφθούμε και να συζητήσουμε αναλυτικά αυτό το θέμα που θεωρούμε μείζον για τον τόπο μας.

Επισυνάπτουμε προς ενημέρωση σας, σημείωμα όπου παρατίθενται - με χρονική αλληλουχία-  ενέργειες σχετικά με το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, από το φθινόπωρο του 2014 έως σήμερα. 

Την επιστολή υπογράφουν οι: Μητροπολίτης Ιωαννίνων Μάξιμος, Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, Δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας, Πρύτανης Παν/μιου Ιωαννίνων Γεώργιος Καψάλης, Δήμαρχος Β. Τζουμέρκων Ιωάννης Σεντελές, Δήμαρχος Δωδώνης Χρήστος Ντακαλέτσης, Δήμαρχος Ζαγορίου Βασίλειος Σπύρου, Δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος, Δήμαρχος Κόνιτσας Αντρέας Παπασπύρου, Δήμαρχος Μετσόβου Κων/νος Τζαφέας , Δήμαρχος Πωγωνίου Κων/νος Καψάλης, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Ιωάννης Μήτσης, Πρόεδρος Τεχνικού Επιμελητηρίου/Τ.Η Χρήστος Παπαβρανούσης, Πρόεδρος Οικονομικού Επιμ. Ηπείρου Κωνσταντίνα Παπαϊωάννου,  Πρόεδρος ΓΕΩΤ.Ε.Ε./  Ηπείρου Αναστάσιος Γάτσιος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων Κων/νος Βλάχος.

Το ενημερωτικό σημείωμα για τον Πρωθυπουργό

Το Νοέμβριο του 2014, στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης , η σημερινή Δημοτική Αρχή με την ανάληψη των καθηκόντων της επεδίωξε την οργάνωση σύσκεψης με τη συμμετοχή της τότε ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, στελεχών της ΥΠΑ και της  Δημοτικής Αρχής Ιωαννίνων.

Έχει σημασία πως μέχρι εκείνη τη σύσκεψη, όλοι συζητούσαμε  για εγκατάσταση συστήματος προσέγγισης τύπου ILS στο Αεροδρόμιο. Μάλιστα η Περιφέρεια Ηπείρου μπροστά στην αδιαφορία της πολιτείας  προσφέρονταν ακόμη και να χρηματοδοτήσει την εγκατάσταση του, αρκεί η ΥΠΑ να αποφαινόταν για την καταλληλότητα του συστήματος. Τελικά  η ΥΠΑ αποφάνθηκε πως θεωρεί τεχνικά αδύνατη την εγκατάσταση αυτού του συστήματος (ILS) στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων  και για πολλά χρόνια «οχυρώνονταν» πίσω από τη διαπίστωση της αυτή, μη ερευνώντας εναλλακτικές. 

Για πρώτη φορά σε εκείνη τη σύσκεψη η ΥΠΑ διατύπωσε ξεκάθαρα τη θέση ότι «θεωρεί ισχυρή την πιθανότητα καταλληλότητας άλλου τύπου σύγχρονων οργάνων προσέγγισης στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, εκτός τους ILS» και δεσμεύθηκε με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση μιας σειράς ενεργειών (διερεύνηση συστημάτων και κόστους, εκπόνηση μελετών κλ.π.) 

Η ΥΠΑ όχι μόνο ουδέποτε προχώρησε στα συμφωνηθέντα, αλλά ο τότε Διοικητής απαξίωνε ακόμη και να απαντήσει στις αλλεπάλληλες επιστολές του Δημάρχου Ιωαννίνων. 

Τον Απρίλιο – Μάιο του 2015 και ενώ είχε αναλάβει η σημερινή κυβέρνηση, οι ελπίδες για θετική αντιμετώπιση του θέματος του Αεροδρομίου Ιωαννίνων αναπτερώθηκαν, τόσο από τις απαντήσεις που εδόθησαν στη Βουλή (σ.σ. κατατέθηκαν ως Αναφορές επιστολές του Δημάρχου Ιωανννίνων προς την ΥΠΑ, από τους βουλευτές Κ. Τασούλα και Κ. Μάρκου) από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όσο και από τις συνομιλίες της Δημοτικής Αρχής με την ηγεσία του Υπουργείου και το νέο Διοικητή της ΥΠΑ.

Η ΥΠΑ εγγράφως – με έγγραφο κατατεθειμένο στη Βουλή- δεσμεύθηκε ότι: 

Α) «ήδη προβαίνει σε αναθεώρηση υφιστάμενων προδιαγραφών για την εγκατάσταση συστήματος GBAS CAT I (GAST C) στον Αερολιμένα Ιωαννίνων, με παράλληλη εξέταση της δυνατότητας προδιαγραφής συστήματος GBAS CAT II (GAST D).

Β) καθώς επίσης και πως πέραν αυτού «και προκειμένου η ΥΠΑ να διασφαλίσει με κάθε τρόπο επιπρόσθετες ή και εναλλακτικές του GBAS διαδικασίες PNP ARCH για τον Αερολιμένα, έχει ήδη συμμετάσχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Horizon 2020, στο οποίο ρητά προβλέπεται η ανάπτυξη των διαδικασιών αυτών για τους Αερολιμένες Ιωαννίνων, Θεσσαλονίκης, Κω και Μυτιλήνης, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης το 2017».

3. Πρόσφατα, στις 16 Μαρτίου 2016, σε σύσκεψη που επεδίωξε ο Δήμος Ιωαννιτών και πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών με τη συμμετοχή του ΓΓ. Υποδομών, του Διοικητή της ΥΠΑ, των τεσσάρων βουλευτών Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ και του Δημάρχου Ιωαννίνων, διαπιστώθηκε πως παρά τις δεσμεύσεις της ΥΠΑ, η υπόθεση του Αεροδρομίου εξελίσσεται σε τραγέλαφο, ενώ συνεχίζεται η απαξιωτική συμπεριφορά της ΥΠΑ προς την κοινωνία των Ιωαννίνων.

Στη σύσκεψη αυτή με πολύ μεγάλη έκπληξη μας πληροφορηθήκαμε προφορικά και χωρίς καμία εξήγηση από τον Διοικητή της ΥΠΑ, ότι η ΥΠΑ έχει εξαιρέσει το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων από την τετράδα των τεσσάρων Αεροδρομίων του προγράμματος Horizon 2020 (συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα από την Ε.Ε. με ποσοστό 70%) και πως γενικώς και αορίστως θα το εντάξει σε μια δεύτερη ομάδα αεροδρομίων (άγνωστο πότε) στην οποία θα προωθήσει διαδικασίες PNP ARCH.

Μάλιστα ενδεικτικό του συνεχιζόμενου εμπαιγμού και από τη νέα ηγεσία της ΥΠΑ, είναι το ότι αν και δεσμεύθηκε ο κ. Διοικητής να αποστείλει μέχρι τις 24 Μαρτίου επιστολή προς όλους τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη, όπου θα καταγράφονται εγγράφως όλες οι ενέργειες και ο σχεδιασμός της ΥΠΑ που αφορούν στην εξασφάλιση της πτητικής αξιοπιστίας του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, η επιστολή … αγνοείται ακόμα!

Στις 8 Απριλίου 2016, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα Γιάννενα για το Αεροδρόμιο με τη συμμετοχή όλων των φορέων  της περιοχής, πληροφορηθήκαμε την απάντηση που έδωσε η ΥΠΑ σε κοινή Αναφορά για το Αεροδρόμιο, την οποία κατέθεσαν οι τέσσερεις βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Ν. Ιωαννίνων. 

Η απάντηση της ΥΠΑ, έχει ημερομηνία 25 Φεβρουαρίου 2016 και προφανώς είναι προγενέστερη της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαρτίου. Η απάντηση αναφέρει: «… στην παρούσα χρονική φάση τελεσφορεί η μνημονευθείσα διαδικασία διερεύνησης για εκπόνηση διαδικασιών PNP APCH …».

Δηλαδή στις 25 Φεβρουαρίου η ΥΠΑ διαβεβαίωνε εγγράφως τη Βουλή ότι τελεσφορεί η διαδικασία διερεύνησης για εκπόνηση διαδικασιών PNP APCH, και λίγες μέρες αργότερα, στις 16 Μαρτίου, προφορικά και χωρίς να δοθεί καμία απολύτως εξήγηση, πληροφορούμασταν από τον Διοικητή της ΥΠΑ, ότι το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων δεν είναι μέσα στην ομάδα των τεσσάρων Αεροδρομίων του προγράμματος Horizon 2020, που προβλέπει την εκπόνηση των εν λόγω διαδικασιών προσέγγισης στο Αεροδρόμιο. 

Από τα παραπάνω πιστεύουμε πως γίνεται αντιληπτός ο διαχρονικός εμπαιγμός της ΥΠΑ, τον οποίο αδυνατούμε να υπερβούμε και είναι ο λόγος που μας οδήγησε, όλους τους φορείς της περιοχής μας, να απευθυνθούμε σε εσάς κύριε Πρωθυπουργέ, επιζητώντας και ελπίζοντας στο προσωπικό σας ενδιαφέρον και ως Ηπειρώτης.  

 

  1. 23/01 11:31

    Grecia Panorama: Ο ελληνικός τουρισμός και η γαστρονομία στο Βουκουρέστι

  2. 23/01 11:09

    Εκσκαφέας εισέβαλλε σε ξενοδοχείο στο Λίβερπουλ

  3. 23/01 10:23

    Επτανησιακή εβδομάδα στη Βιέννη τον Φεβρουάριο

  4. 23/01 10:18

    Ο αγροτουρισμός στη Θεσσαλία- Πρόγραμμα εκπαίδευσης

  5. 23/01 10:13

    Πιστοποίηση του 'Ορους Οίτη ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού

  6. 23/01 10:06

    Ενεργειακό σύστημα στο ξενοδοχείο Euphoria Resort μέσω γεωλογικών σχηματισμών

  7. 23/01 10:01

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Αλεξανδρούπολη και Πύλο

  8. 23/01 09:57

    Σιάτιστα: Τουριστική δράση στον ευρωπαϊκό δρόμο των εμπόρων της

  9. 22/01 16:41

    Την Πέμπτη το συνέδριο BnB Guest Conference για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  10. 22/01 16:15

    "Πονοκέφαλος" οι δασικοί χάρτες για τις τουριστικές επενδύσεις στα νησιά

  11. 22/01 15:00

    Lonely Planet: Σε ελληνικό νησί μία από τις 20 καλύτερες ιαματικές πηγές στην Ευρώπη

  12. 22/01 14:45

    Πρωτόκολλο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με τον ΕΦΕΤ για την ποιότητα τροφίμων

  13. 22/01 14:28

    ΤΑΙΠΕΔ: Χρονιά βραβεύσεων το 2018 για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων

  14. 22/01 14:11

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Το 1/4 των εισπράξεων εισέφεραν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί τουρίστες

  15. 22/01 14:05

    Ρωσικός τουρισμός: "Βροχή" προκρατήσεων για Τουρκία παρά την αύξηση των τιμών το 2019

  16. 22/01 13:59

    Το ψηφιακό έγκλημα θα κοστίσει $5,2 τρις στις εταιρείες την επόμενη 5ετία

  17. 22/01 13:48

    Θρίαμβος του Τσιτσιπά: Ιστορική πρόκριση για την Ελλάδα στους 4 του Australian Open

  18. 22/01 13:37

    Η κρουαζιέρα των ονείρων τους έκρυβε μια έκπληξη στην καμπίνα

  19. 22/01 12:50

    Πιστοποίηση Αειφορίας από την Earthcheck στο NJV Athens Plaza

  20. 22/01 12:46

    Μεταφορικό Ισοδύναμο: Η νέα απόφαση για την πλήρη εφαρμογή του

  21. 22/01 12:36

    Η Κρήτη στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs στην Ολλανδία

  22. 22/01 12:32

    Σ. Φάμελλος: Βελτιώσεις της δασικής νομοθεσίας για τα νησιά, μέσω των δασικών χαρτών

  23. 22/01 12:31

    Αλλάζει η Πολιτική Απορρήτου της Airbnb

  24. 22/01 12:22

    Με σκουπίδια η Κέρκυρα και το 2019;

  25. 22/01 12:11

    FedHATTA: Πιο στενή συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

  26. 22/01 12:09

    ΙΤΒ: Η ψηφιοποίηση και ο ανθρώπινος παράγοντας στα συνέδρια στο ITB MICE Forum

  27. 22/01 11:55

    Ξενοδοχεία: Στην Axia Hospitality η διαχείριση των πωλήσεων του Diana Group Hotels στη Ζάκυνθο

  28. 22/01 11:39

    Διεθνής διάκριση της Mideast Group στα Bizz Awards

  29. 22/01 11:31

    Το Αθέατο Μουσείο παρουσιάζει «το ύφασμα του άρχοντα από το Λευκαντί»

  30. 22/01 11:11

    TUI: 13 νέα επώνυμα και κόνσεπτ ξενοδοχεία για οικογένειες το 2019- Τα 2 στην Ελλάδα

  31. 22/01 11:10

    Σε αναζήτηση επενδυτών το ξενοδοχείο Πόρτο Καρράς

  32. 22/01 10:04

    Έκθεση φωτογραφίας «Εύζωνες: Οι φύλακες των αφανών» στο Ρέθυμνο

  33. 22/01 09:58

    Διαγωνισμός ύψους 5, 9 εκατ.ευρώ για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών

  34. 22/01 09:56

    Δήμος Σαρωνικού: Σε ποια ξενοδοχεία μειώθηκαν τα τέλη ύδρευσης

  35. 22/01 09:54

    Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας: Ποια αθλήματα στηρίζει για την τόνωση της τουριστικής ζήτησης

  36. 22/01 09:51

    Tα 10 ξενοδοχεία που χαρακτηρίστηκαν ως εποχικά στο Δήμο Ερμιονίδας

  37. 22/01 09:48

    Πλειοδότης η Korinthian Palace Catering για ακίνητο με τουριστική χρήση στην Κόρινθο

  38. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  39. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  40. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις στα ταξίδια για το 2019

  41. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  42. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  43. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  44. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  45. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  46. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  47. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  48. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  49. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  50. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  51. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  52. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  53. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  54. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  55. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  56. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  57. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  58. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  59. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  60. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  61. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  62. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  63. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  64. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  65. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  66. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  67. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  68. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  69. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  70. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  71. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  72. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  73. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  74. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  75. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  76. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  77. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  78. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  79. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  80. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  81. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  82. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  83. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  84. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  85. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  86. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  87. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  88. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  89. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  90. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  91. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  92. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  93. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  94. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019

  95. 17/01 18:10

    Χριστίνα Τετράδη: Εικόνα διάλυσης στο νοσοκομείο Ζακύνθου

  96. 17/01 16:22

    Τρελές απαιτήσεις των ταξιδιωτών που σοκάρουν ακόμα και έμπειρους τουριστικούς πράκτορες

  97. 17/01 15:49

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ: 1 στους 10 τουρίστες στη Νότια Ευρώπη έρχεται στην Ελλάδα

  98. 17/01 15:23

    Αεροδρόμια: Φίδι και γατάκια στα παντελόνια επιβατών!

  99. 17/01 15:00

    Κόνσεπτ street food στα ξενοδοχεία Cook`s Club

  100. 17/01 14:27

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σαγκάη-Αθήνα