Iωάννινα: Ένα αεροδρόμιο χωρίς ...αεροπλάνα- Αναβάθμιση ζητούν όλοι οι φορείς της Ηπείρου

Την αναβάθμιση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων ζητούν όλοι οι φορείς της περιοχής με ανοιχτή επιστολή τους στον Πρωθυπουργό κ.Αλέξη Τσίπρα. Όπως υπογραμμίζεται, η αναβάθμιση του αεροδρομίου θεωρείται κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ήπειρο και γενικότερα για την τοπική οικονομία.
Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό:
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Όλοι οι φορείς της περιοχή μας, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε στο Δημαρχείο Ιωαννίνων στις 8 Απριλίου 2016, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε εσάς, έχοντας απογοητευθεί από τις διαχρονικές παλινωδίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο θέμα του Αεροδρομίου Ιωαννίνων.
Στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα και η Ήπειρος, η αγωνία και η προσπάθεια όλων των φορέων της περιοχής μας, είναι η προώθηση εκείνων των «εργαλείων» που θα βοηθήσουν σε μια αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.
Επενδύοντας δυναμικά στην ανάπτυξη του τουρισμού -και για πρώτη φορά συντονισμένα βάση συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδίου όλοι οι φορείς μαζί - θεωρούμε κομβικής σημασίας την αναβάθμιση του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, ώστε να καταστεί ένα σύγχρονο και με πτητική αξιοπιστία Αεροδρόμιο, το οποίο θα εξυπηρετεί συνολικά τις αναπτυξιακές ανάγκες της περιοχής μας και κυρίως τη στρατηγική προώθησης του τουριστικού προϊόντος.
Σε καιρούς πολύ δύσκολους, το Ελληνικό κράτος ολοκληρώνει μια επένδυση περίπου 22 εκατ. ευρώ - και μάλιστα από τους δυσεύρετους εθνικούς πόρους – για το έργο εκσυγχρονισμού και επέκτασης των εγκαταστάσεων του Αεροδρομίου Ιωαννίνων. Ένα έργο το οποίο μετά από πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες στο παρελθόν, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο έτος.
Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα για το Αεροδρόμιο δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά η αναξιοπιστία στον προγραμματισμό των πτήσεων, με τις μόνιμες ακυρώσεις λόγω καιρικών συνθηκών. Έτσι η ολοκλήρωση των επίγειων υποδομών, σε καμία περίπτωση δεν ολοκληρώνει το σχεδιασμό για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Υπερβαίνει κάθε λογική η σκέψη ότι το Ελληνικό Δημόσιο δαπανά περίπου 22 εκατ. ευρώ για ένα Αεροδρόμιο το οποίο απαξιώνεται, όσο δεν εξασφαλίζουμε την πτητική του αξιοπιστία με την τοποθέτηση του κατάλληλου συστήματος προσέγγισης. Όταν μάλιστα το κόστος αυτού, είναι πολλαπλάσια μικρότερο των χρημάτων που ήδη έχουν δαπανηθεί για τις υποδομές του αεροδρομίου.
Η εξυπηρέτηση της τουριστικής στρατηγικής, της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης, διασφαλίζει ταυτόχρονα και τη βιωσιμότητα του Αεροδρομίου, καθώς η μοναδική πτήση που σήμερα πραγματοποιείται, η πτήση Αθήνα – Ιωάννινα – Αθήνα, δεν μπορεί να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα του και δεν δικαιολογεί την επένδυση των 22 εκατομμυρίων.
Με τις συντονισμένες προσπάθειες της Περιφέρειας Ηπείρου, των Δήμων του Νομού, των επαγγελματικών φορέων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων, ο Νομός Ιωαννίνων αποτελεί έναν ανερχόμενο τουριστικό προορισμό, με την τουριστική κίνηση να αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, παρά την οικονομική κρίση. Γι’ αυτό και μεγάλοι tour operators από το εξωτερικό, έχουν εκδηλώσει εγγράφως προς το Δήμο Ιωαννιτών και την Ένωση Ξενοδόχων, το ενδιαφέρον τους να συμπεριλάβουν το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων στους προορισμούς τους. Συναρτούν όμως τις τελικές τους αποφάσεις από την αντιμετώπιση του προβλήματος των συχνών ακυρώσεων πτήσεων, λόγω αδυναμίας προσέγγισης των αεροσκαφών.
Θεωρητικά στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων μπορούν να πραγματοποιηθούν διεθνείς πτήσεις, καθώς είναι θεσμοθετημένο σημείο εισόδου-εξόδου της χώρας (και αυτό προβάλει ως μόνιμη απάντηση η ΥΠΑ), πρακτικά όμως, με την κοινή λογική αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, όσο δεν επιλύεται το πρόβλημα της προσέγγισης.
Το Αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι το μοναδικό Αεροδρόμιο στα όρια της Ηπείρου. Ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός δικτύου μεταφορών που εξυπηρετούν την Ανάπτυξη της Ηπείρου, οφείλει μαζί με τους μεγάλους οδικούς άξονες (Ιόνια-Εγνατία) και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, να συμπεριλαμβάνει ένα σύγχρονο, αξιόπιστο Αεροδρόμιο, ικανό να συνδεθεί με διεθνείς προορισμούς.
Κι ενώ αυτή τη λογική την εκφράζει εμπράκτως και αποδεδειγμένα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο στρατηγικός σχεδιασμός για το Αεροδρόμιο, προσκρούει στην απαξίωση που επιφυλάσσει διαχρονικά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και συνεπώς για την περιοχή μας. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου εξασφάλισε στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία τους απαραίτητους εθνικούς πόρους για την ολοκλήρωση του έργου των υποδομών και υποστηρίζει την ανάγκη βελτίωσης των συνθηκών προσέγγισης αεροσκαφών στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Είναι, λοιπόν, αδιανόητο τα «εμπόδια» σε αυτό το σχεδιασμό να τίθενται από την ΥΠΑ.
Κύριε Πρωθυπουργέ
Έχοντας απογοητευθεί από τη διαχρονική αδιαφορία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, μια αδιαφορία που φθάνει στα όρια του εμπαιγμού απέναντι στους φορείς και την κοινωνία της περιοχής μας …
… έχοντας οργιστεί από τις συνεχείς παλινωδίες και από το γεγονός ότι δεν γίνεται αντιληπτό από την ΥΠΑ πως, εάν η αναβάθμιση των υποδομών του Αεροδρομίου δεν συνοδευτεί από την εξασφάλιση της πτητικής του αξιοπιστίας, τότε στην ουσία κατασπαταλούμε πόρους σε μια επένδυση που θα καταστεί ανενεργή αμέσως μόλις ολοκληρωθεί …
… όλοι οι φορείς της περιοχής μας συναντηθήκαμε, συζητήσαμε και συναποφασίσουμε να αναλάβουμε κοινές πρωτοβουλίες και συντονισμένη δράση για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Ζητάμε την προσωπική σας παρέμβαση,
για να επιτευχθεί το αυτονόητο: να προχωρήσουν άμεσα και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα από την πλευρά της ΥΠΑ, όλες οι ενέργειες που αφορούν στην εκπόνηση διαδικασιών προσέγγισης στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και στην τοποθέτηση του κατάλληλου συστήματος προσέγγισης και προσγείωσης (GBAS).
Ζητάμε να ορίσετε τον χρόνο συνάντησης μαζί σας,
ώστε αντιπροσωπεία των φορέων να σας επισκεφθούμε και να συζητήσουμε αναλυτικά αυτό το θέμα που θεωρούμε μείζον για τον τόπο μας.
Επισυνάπτουμε προς ενημέρωση σας, σημείωμα όπου παρατίθενται - με χρονική αλληλουχία- ενέργειες σχετικά με το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, από το φθινόπωρο του 2014 έως σήμερα.
Την επιστολή υπογράφουν οι: Μητροπολίτης Ιωαννίνων Μάξιμος, Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, Δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας, Πρύτανης Παν/μιου Ιωαννίνων Γεώργιος Καψάλης, Δήμαρχος Β. Τζουμέρκων Ιωάννης Σεντελές, Δήμαρχος Δωδώνης Χρήστος Ντακαλέτσης, Δήμαρχος Ζαγορίου Βασίλειος Σπύρου, Δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος, Δήμαρχος Κόνιτσας Αντρέας Παπασπύρου, Δήμαρχος Μετσόβου Κων/νος Τζαφέας , Δήμαρχος Πωγωνίου Κων/νος Καψάλης, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Ιωάννης Μήτσης, Πρόεδρος Τεχνικού Επιμελητηρίου/Τ.Η Χρήστος Παπαβρανούσης, Πρόεδρος Οικονομικού Επιμ. Ηπείρου Κωνσταντίνα Παπαϊωάννου, Πρόεδρος ΓΕΩΤ.Ε.Ε./ Ηπείρου Αναστάσιος Γάτσιος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων Κων/νος Βλάχος.
Το ενημερωτικό σημείωμα για τον Πρωθυπουργό
Το Νοέμβριο του 2014, στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης , η σημερινή Δημοτική Αρχή με την ανάληψη των καθηκόντων της επεδίωξε την οργάνωση σύσκεψης με τη συμμετοχή της τότε ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, στελεχών της ΥΠΑ και της Δημοτικής Αρχής Ιωαννίνων.
Έχει σημασία πως μέχρι εκείνη τη σύσκεψη, όλοι συζητούσαμε για εγκατάσταση συστήματος προσέγγισης τύπου ILS στο Αεροδρόμιο. Μάλιστα η Περιφέρεια Ηπείρου μπροστά στην αδιαφορία της πολιτείας προσφέρονταν ακόμη και να χρηματοδοτήσει την εγκατάσταση του, αρκεί η ΥΠΑ να αποφαινόταν για την καταλληλότητα του συστήματος. Τελικά η ΥΠΑ αποφάνθηκε πως θεωρεί τεχνικά αδύνατη την εγκατάσταση αυτού του συστήματος (ILS) στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και για πολλά χρόνια «οχυρώνονταν» πίσω από τη διαπίστωση της αυτή, μη ερευνώντας εναλλακτικές.
Για πρώτη φορά σε εκείνη τη σύσκεψη η ΥΠΑ διατύπωσε ξεκάθαρα τη θέση ότι «θεωρεί ισχυρή την πιθανότητα καταλληλότητας άλλου τύπου σύγχρονων οργάνων προσέγγισης στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, εκτός τους ILS» και δεσμεύθηκε με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση μιας σειράς ενεργειών (διερεύνηση συστημάτων και κόστους, εκπόνηση μελετών κλ.π.)
Η ΥΠΑ όχι μόνο ουδέποτε προχώρησε στα συμφωνηθέντα, αλλά ο τότε Διοικητής απαξίωνε ακόμη και να απαντήσει στις αλλεπάλληλες επιστολές του Δημάρχου Ιωαννίνων.
Τον Απρίλιο – Μάιο του 2015 και ενώ είχε αναλάβει η σημερινή κυβέρνηση, οι ελπίδες για θετική αντιμετώπιση του θέματος του Αεροδρομίου Ιωαννίνων αναπτερώθηκαν, τόσο από τις απαντήσεις που εδόθησαν στη Βουλή (σ.σ. κατατέθηκαν ως Αναφορές επιστολές του Δημάρχου Ιωανννίνων προς την ΥΠΑ, από τους βουλευτές Κ. Τασούλα και Κ. Μάρκου) από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όσο και από τις συνομιλίες της Δημοτικής Αρχής με την ηγεσία του Υπουργείου και το νέο Διοικητή της ΥΠΑ.
Η ΥΠΑ εγγράφως – με έγγραφο κατατεθειμένο στη Βουλή- δεσμεύθηκε ότι:
Α) «ήδη προβαίνει σε αναθεώρηση υφιστάμενων προδιαγραφών για την εγκατάσταση συστήματος GBAS CAT I (GAST C) στον Αερολιμένα Ιωαννίνων, με παράλληλη εξέταση της δυνατότητας προδιαγραφής συστήματος GBAS CAT II (GAST D).
Β) καθώς επίσης και πως πέραν αυτού «και προκειμένου η ΥΠΑ να διασφαλίσει με κάθε τρόπο επιπρόσθετες ή και εναλλακτικές του GBAS διαδικασίες PNP ARCH για τον Αερολιμένα, έχει ήδη συμμετάσχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Horizon 2020, στο οποίο ρητά προβλέπεται η ανάπτυξη των διαδικασιών αυτών για τους Αερολιμένες Ιωαννίνων, Θεσσαλονίκης, Κω και Μυτιλήνης, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης το 2017».
3. Πρόσφατα, στις 16 Μαρτίου 2016, σε σύσκεψη που επεδίωξε ο Δήμος Ιωαννιτών και πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών με τη συμμετοχή του ΓΓ. Υποδομών, του Διοικητή της ΥΠΑ, των τεσσάρων βουλευτών Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ και του Δημάρχου Ιωαννίνων, διαπιστώθηκε πως παρά τις δεσμεύσεις της ΥΠΑ, η υπόθεση του Αεροδρομίου εξελίσσεται σε τραγέλαφο, ενώ συνεχίζεται η απαξιωτική συμπεριφορά της ΥΠΑ προς την κοινωνία των Ιωαννίνων.
Στη σύσκεψη αυτή με πολύ μεγάλη έκπληξη μας πληροφορηθήκαμε προφορικά και χωρίς καμία εξήγηση από τον Διοικητή της ΥΠΑ, ότι η ΥΠΑ έχει εξαιρέσει το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων από την τετράδα των τεσσάρων Αεροδρομίων του προγράμματος Horizon 2020 (συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα από την Ε.Ε. με ποσοστό 70%) και πως γενικώς και αορίστως θα το εντάξει σε μια δεύτερη ομάδα αεροδρομίων (άγνωστο πότε) στην οποία θα προωθήσει διαδικασίες PNP ARCH.
Μάλιστα ενδεικτικό του συνεχιζόμενου εμπαιγμού και από τη νέα ηγεσία της ΥΠΑ, είναι το ότι αν και δεσμεύθηκε ο κ. Διοικητής να αποστείλει μέχρι τις 24 Μαρτίου επιστολή προς όλους τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη, όπου θα καταγράφονται εγγράφως όλες οι ενέργειες και ο σχεδιασμός της ΥΠΑ που αφορούν στην εξασφάλιση της πτητικής αξιοπιστίας του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, η επιστολή … αγνοείται ακόμα!
Στις 8 Απριλίου 2016, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα Γιάννενα για το Αεροδρόμιο με τη συμμετοχή όλων των φορέων της περιοχής, πληροφορηθήκαμε την απάντηση που έδωσε η ΥΠΑ σε κοινή Αναφορά για το Αεροδρόμιο, την οποία κατέθεσαν οι τέσσερεις βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Ν. Ιωαννίνων.
Η απάντηση της ΥΠΑ, έχει ημερομηνία 25 Φεβρουαρίου 2016 και προφανώς είναι προγενέστερη της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαρτίου. Η απάντηση αναφέρει: «… στην παρούσα χρονική φάση τελεσφορεί η μνημονευθείσα διαδικασία διερεύνησης για εκπόνηση διαδικασιών PNP APCH …».
Δηλαδή στις 25 Φεβρουαρίου η ΥΠΑ διαβεβαίωνε εγγράφως τη Βουλή ότι τελεσφορεί η διαδικασία διερεύνησης για εκπόνηση διαδικασιών PNP APCH, και λίγες μέρες αργότερα, στις 16 Μαρτίου, προφορικά και χωρίς να δοθεί καμία απολύτως εξήγηση, πληροφορούμασταν από τον Διοικητή της ΥΠΑ, ότι το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων δεν είναι μέσα στην ομάδα των τεσσάρων Αεροδρομίων του προγράμματος Horizon 2020, που προβλέπει την εκπόνηση των εν λόγω διαδικασιών προσέγγισης στο Αεροδρόμιο.
Από τα παραπάνω πιστεύουμε πως γίνεται αντιληπτός ο διαχρονικός εμπαιγμός της ΥΠΑ, τον οποίο αδυνατούμε να υπερβούμε και είναι ο λόγος που μας οδήγησε, όλους τους φορείς της περιοχής μας, να απευθυνθούμε σε εσάς κύριε Πρωθυπουργέ, επιζητώντας και ελπίζοντας στο προσωπικό σας ενδιαφέρον και ως Ηπειρώτης.
18/03 06:10
17/03 19:22
Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες
17/03 16:22
Accor | Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 στην Ελλάδα - το νέο White Paper για τη βιώσιμη ανάπτυξη
17/03 16:05
Βιώσιμη ανάπτυξη | Τα Koullias Hotels συνομιλούν με την καθηγήτρια του Harvard, Rebecca Hederson
17/03 15:57
Ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου σε ημερίδες δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων
17/03 15:48
17/03 14:52
17/03 12:52
Η Κεντρική Μακεδονία κορυφαίος προορισμός για τους Βούλγαρους τουρίστες
17/03 12:01
Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα
17/03 11:46
ΞΕΕ | 6oς νεανικός διαγωνισμός «Idea Platform» - Οι αιτήσεις συνεχίζονται
17/03 11:22
Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων
17/03 11:14
Στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών ο Kαθηγητής Βασίλειος Κουϊκόγλου
17/03 10:04
Δήμος Αθηναίων - Greenpeace | "Ραντεβού στις Βρύσες" για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού
17/03 09:58
Σύσσωμη η Κέρκυρα αντιδρά ακόμη και στη σκέψη για πώληση του Αχιλλείου
17/03 08:45
17/03 08:33
Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο
17/03 07:17
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο
17/03 07:05
Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη
17/03 07:00
Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού
17/03 06:45
H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%
17/03 06:45
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα
17/03 06:10
17/03 06:00
16/03 22:26
ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025
16/03 18:16
16/03 17:50
Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη
16/03 07:05
Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα
16/03 07:00
Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
16/03 06:30
15/03 08:52
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15/03 07:58
15/03 07:32
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
15/03 07:05
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
14/03 21:20
14/03 18:24
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
14/03 15:28
14/03 15:18
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
14/03 14:54
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
14/03 14:39
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
14/03 14:21
M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»
14/03 13:36
14/03 13:25
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
14/03 13:09
Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων
14/03 13:06
14/03 11:05
Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου
14/03 10:34
14/03 10:28
14/03 08:24
Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης
14/03 08:02
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο
14/03 08:00
Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας
14/03 07:24
Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης
14/03 07:10
Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου
14/03 07:05
14/03 07:00
Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά
14/03 06:58
14/03 06:10
Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού
13/03 16:12
13/03 14:24
Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)
13/03 13:40
Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση
13/03 13:32
13/03 12:56
Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης
13/03 12:32
Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια
13/03 12:08
Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή
13/03 11:53
Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο
13/03 11:34
13/03 10:45
Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς
13/03 10:42
Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου
13/03 10:33
Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική
13/03 07:29
Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο
13/03 07:15
13/03 07:00
13/03 07:00
Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης
13/03 06:57
Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών
13/03 06:45
Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου
13/03 06:15
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη
13/03 06:10
Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας
12/03 21:29
Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"
12/03 21:27
Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο
12/03 19:49
Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover
12/03 18:05
Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα
12/03 16:43
Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας
12/03 16:19
Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης
12/03 14:24
H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ
12/03 14:13
12/03 13:46
12/03 13:34
12/03 13:07
Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%
12/03 12:47
Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία
12/03 11:28
Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης
12/03 10:53
Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο
12/03 10:28
Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators
12/03 09:52
12/03 09:47
12/03 09:36
12/03 09:01
Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025
12/03 09:00
Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο
12/03 08:30
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο
12/03 08:24
12/03 07:19
2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός
12/03 07:15
Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο
Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες
Accor | Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 στην Ελλάδα - το νέο White Paper για τη βιώσιμη ανάπτυξη
Βιώσιμη ανάπτυξη | Τα Koullias Hotels συνομιλούν με την καθηγήτρια του Harvard, Rebecca Hederson
Ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου σε ημερίδες δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων
Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα
Η Κεντρική Μακεδονία κορυφαίος προορισμός για τους Βούλγαρους τουρίστες
Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων
ΞΕΕ | 6oς νεανικός διαγωνισμός «Idea Platform» - Οι αιτήσεις συνεχίζονται
Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη
Σύσσωμη η Κέρκυρα αντιδρά ακόμη και στη σκέψη για πώληση του Αχιλλείου
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα
Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο
Δήμος Αθηναίων - Greenpeace | "Ραντεβού στις Βρύσες" για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού
Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού
Στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών ο Kαθηγητής Βασίλειος Κουϊκόγλου
H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%
Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η σημασία των "Χρυσών Σκούφων" στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας
( 0 )