Vavoulas.com

Ο τουρισμός στη Λάρισα: Παρουσιάστηκε το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ

Ο τουρισμός στη Λάρισα: Παρουσιάστηκε το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ

Η δυναμική της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής αναδείχθηκαν σε εκδήλωσης παρουσίασης του Στρατηγικού Σχεδίου Μαρκετινγκ, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης, στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο της Λάρισας, παρουσία των τοπικών αρχών και φορέων της πόλης.

Ο τίτλος της εκδήλωσης «Λάρισα Open City: από την εσωστρέφεια στην Ανοικτή πόλη» αντικατοπτρίζει και τη βασική φιλοσοφία του Στρατηγικού Σχεδίου Μαρκετινγκ, αφού η Λάρισα ως ‘ανοικτή πόλη’ επενδύει στην επόμενη ημέρα, στην ανταγωνιστικότητα και ελκυστικότητα της προκειμένου να αποτελέσει ελκυστικό και ανταγωνιστικό προορισμό σε επιχειρηματικό και πολιτιστικό επίπεδο στην επόμενη 15ετία.

Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ εκπονήθηκε από το Εργαστήριο Τουρισμού, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον καθηγητή Αλέξιο Δέφνερ.

Ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης ανοίγοντας την εκδήλωση, επισήμανε με έμφαση ότι η Λάρισα είναι η πρώτη πόλη στη χώρα που εκπονεί ένα στρατηγικό Σχέδιο και τόνισε χαρακτηριστικά: «Πιστέψαμε ότι με αυτό το στρατηγικό σχέδιο, και μαζί με άλλα σημαντικά επιστημονικά εργαλεία, μπορούμε να υλοποιήσουμε έναν από τους βασικούς στόχους, που έχουμε θέσει ως δημοτική αρχή: Να βάλουμε τη Λάρισα στην αφετηρία ενός νέου σημαντικού άλματος, για τη Λάρισα της επόμενης δεκαπενταετίας. Μιας πόλης μεσαίου μεγέθους, σύγχρονης, με ευρωπαϊκό χαρακτήρα και με διακριτή θέση στη Κεντρική Ελλάδα, στην χώρα και στην ευρύτερη γειτονιά μας.»

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του υπογράμμισε ότι η υλοποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ απαιτεί «την συμφωνία της πόλης, του Δήμου των θεσμικών επαγγελματικών, και οικονομικών φορέων και συλλόγων της πόλης λόγων και των πολιτών. Πρέπει να είναι σαφές ότι αυτή η προσπάθεια θα αποδώσει εάν το όραμα γίνει κτήμα και υπόθεση όλων μας. Πρέπει από κοινού να χαράξουμε τα βήματα και την στρατηγική μας για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου. Είναι επίσης προφανές ότι η υλοποίηση ενός τέτοιου σημαντικού σχεδίου, ξεπερνά τα χρονικά όρια της θητείας μιας δημοτικής αρχής. Αρα λοιπόν πρέπει όλοι όσοι έχουν θεσμικό ρόλο στη λειτουργία του Δήμου και της πόλης να συμφωνήσουμε σε ένα οδικό χάρτη, που θα εκτείνεται σε βάθος χρόνου, ώστε αυτή η προσπάθεια να έχει αποτέλεσμα.»

Από την πλευρά του, ο Καθηγητής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, Αλέξης Δέφνερ επεσήμανε μεταξύ άλλων τα εξής: "Η Λάρισα είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που εκπονεί ένα Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για εξωστρέφεια της εικόνας της στο νέο διεθνοποιημένο περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία 30 χρόνια. Για τον σχεδιασμό και την εκπόνηση του χρειάστηκαν περίπου 18 μήνες, όπου στο διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν 3 φάσεις του ΣΣΜΛ με τελευταία τη φάση που κατατέθηκε στο Δήμο Λαρισαίων τον Δεκέμβριο του 2015. Κατά τις φάσεις αυτές, αξιοποιήθηκε η διεθνής εμπειρία, πραγματοποιήθηκαν εμπειρικές έρευνες και συνεντεύξεις σε ομάδες της πόλης (κάτοικοι, επιχειρήσεις, επισκέπτες, φορείς), διαμορφώθηκε το μοντέλο μάρκετινγκ της πόλης στη βάση του συμμετοχικού σχεδιασμού (corporative planning), υπήρξε η διαδικασία της διαβούλευσης και τέλος σχεδιάστηκαν και οργανώθηκαν, πάντοτε με άξονα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη δυναμική της πόλης, επτά εξειδικευμένα ‘πακέτα προώθησης’ της Λάρισας στο πλαίσιο της εικόνας της ως ‘Ανοικτής Πόλης’".

Ο κ. Δέφνερ τόνισε ότι το ΣΣΜ της Λάρισας, αποτελεί ένα ουσιαστικό εργαλείο ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας της πόλης, ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα της ενώ η υλοποίηση του και η επιτυχής εφαρμογή του αποτελεί μια πρόκληση για την τοπική κοινωνία και τις αρχές της πόλης.

Ο Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Θεόδωρος Μεταξάς σκιαγράφησε την ιδέα της ‘Ανοικτής Πόλης’, τονίζοντας τα εξής: «Η ιδέα και ο χαρακτήρας της ‘Ανοικτής Πόλης’ (Open City) δεν είναι κάτι τυχαία επιλεγμένο και διαμορφωμένο. Είναι η ίδια η πόλη της Λάρισας, τόσο γεωμορφολογικά, όσο και λειτουργικά. Ως άκουσμα εννοιών – λέξεων, διακρίνεται από μια δυναμικότητα, ευκολία γλωσσική τόσο στην ελληνική αλλά πολύ περισσότερο στην αγγλική γλώσσα. Καταβλήθηκε προσπάθεια να αποτυπωθεί η πραγματική εικόνα της Λάρισας και όχι κάτι ξένο και μη αντιπροσωπευτικό για την πόλη. Η Λάρισα διαθέτει ένα πολύ δυνατό, φυσικό και άκρως λειτουργικό brand name που είναι η γεωγραφική της θέση. Όλες οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν συγκλίνουν στην άποψη αυτή και κατά συνέπεια η θέση της πόλης και η πραγματική της υπόσταση υποστηρίζουν την επιλογή μας ως ‘ανοικτή πόλη’. Μια πόλη ανοικτή στον πολιτισμό και τουρισμό, ανοικτή σε επενδύσεις και νέες ιδέες, μια πόλη με ανοικτούς χώρους και με μοναδικό χαρακτηριστικό την ύπαρξη του Πηνειού, μια πόλη με ανοικτούς ανθρώπους, με ζωντάνια, μια πόλη ανοικτή σε θέματα περιβάλλοντος, έρευνας αλλά και μεγάλων γεγονότων επιχειρησιακών, πολιτιστικών και αθλητικών.

Η Λάρισα ως ‘ανοικτή πόλη’ επενδύει στην επόμενη ημέρα, στην ανταγωνιστικότητα και ελκυστικότητα της προκειμένου να αποτελέσει έναν ελκυστικό και ανταγωνιστικό προορισμό σε επιχειρηματικό και πολιτιστικό επίπεδο στην επόμενη 15ετία.

Επίσης ο κ. Μεταξάς, στο δεύτερο μέρος της παρουσίασης του, αναφερόμενος στο Φορέα Διαχείρισης του ΣΣΜ της Λάρισας, υπογράμμισε τα εξής: «Είναι πολύ σημαντικό η όλη διαχείριση αλλά και υλοποίηση του ΣΣΜ της Λάρισας να τεθεί υπό την ευθύνη και τον έλεγχο ενός συγκεκριμένου φορέα/ υπηρεσίας/ γραφείου Μάρκετινγκ με έδρα το Δήμο Λαρισαίων και ενταγμένο στο άμεσα μελλοντικό οργανόγραμμα του. Προτείνεται η σύνθεση μιας ολιγομελούς Ειδικής Ομάδας Διαχείρισης (ΕΟΔ) η οποία θα έχει την αποκλειστική ευθύνη του ελέγχου, της αξιολόγησης, του προγραμματισμού και της υλοποίησης δράσεων στα πλαίσια του ΣΣΜ που θα υλοποιούνται σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και περιόδους. Παράλληλα το γραφείο μάρκετινγκ της πόλης που προτείνεται, θα είναι στελεχωμένο με στελέχη του Δήμου και θα έχει κυρίως εκτελεστικό χαρακτήρα με αποκλειστικό έργο την σαφή και αποτελεσματική προβολή και υποστήριξη της εικόνας της Λάρισας ως ‘ανοικτής πόλης’.

Ο κ. Νικόλαος Καραχάλης, επιστημονικός συνεργάτης του ΕΤΟΥΣΕΠ και διδάσκων στο ΕΑΠ, καθώς και η κα. Εύα Ψαθά, ΕΔΙΠ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και επιστημονικός συνεργάτης του ΕΤΟΥΣΕΠ, αναφέρθηκαν στα εξειδικευμένα πακέτα προώθησης του ΣΣΜ της Λάρισας. Ειδικότερα ο κ. Καραχάλης επεσήμανε τα εξής: «Παρουσιάζουμε τα τέσσερα πρώτα εξειδικευμένα πακέτα του ΣΣΜ της Λάρισας, που εστιάζουν: στον πολιτισμό και τουρισμό (open culture-tourism), στην επιχειρηματικότητα και δικτύωση (open business-networks), στους ανοικτούς χώρους και στο ποτάμι (open space-river) και στους ανθρώπους και τη ζωή της πόλης (open life-people). Τονίζεται ότι ο σχεδιασμός και η διαμόρφωση των πακέτων αυτών δεν είναι τυχαία, αλλά απορρέει από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη δυναμική της πόλης σε αντίστοιχους παραγωγικούς τομείς, σε κοινωνικές δράσεις αλλά και στην ύπαρξη των αντίστοιχων υποδομών. Η Λάρισα διαθέτει όλα αυτά τα στοιχεία (πολιτιστικά, επιχειρηματικά και φυσικά) και η αναγκαιότητα όλων αυτών να αποτελέσουν άξονες δράσεων και πολιτικών είναι μεγάλη και επιτακτική".

Στο ίδιο μήκος κύματος, υπήρξε και η τοποθέτηση της κας. Ψαθά η οποία παρουσίασε τα υπόλοιπα τρία πακέτα προώθησης αλλά και κοινές δράσεις που μπορούν να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, τόνισε τα εξής: "Η Λάρισα είναι μια δυναμική πόλη η οποία εκτός των παραπάνω μπορεί να επενδύσει και σε τομείς έρευνας και εκπαίδευσης (open research-education), αθλητισμού (open sports) αλλά και στον τομέα της υγείας (open health-care). Τα τρία αυτά πακέτα προώθησης κυρίως διαμορφώνονται από τη δυναμική της πόλης αναφορικά με την ύπαρξη ικανοποιητικών και ισχυρών υποδομών στους παραπάνω τομείς. Η Λάρισα έχει τα πλεονεκτήματα αυτά να αναπτυχθεί ανταγωνιστικά και ελκυστικά προς τους παραπάνω τομείς, μέσα από στρατηγικά σχεδιασμένες δράσεις και πολιτικές.

Παράλληλα, είναι σημαντικό, ότι τόσο τα πακέτα αυτά, όσο και τα αντίστοιχα που παρουσίασε ο κ. Καραχάλης, μπορούν να συνυπάρξουν μέσα από τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την ανάπτυξη κοινών δράσεων, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την πόλη, την οικονομία αλλά και την κοινωνία της".

Τέλος ο Επίκουρος Καθηγητής του ΤΕΙ Θεσσαλίας, κ. Κλεάνθης Συρακούλης αναφέρθηκε στη φάση της διαβούλευσης λέγοντας τα εξής: «Η διαδικασία της διαβούλευσης στην Λάρισα έλαβε χώρα σε δυο μορφές, προσδιορισμένες μεθοδολογικά, χρονικά και με συγκεκριμένο στόχο. Η πρώτη διαβούλευση έγινε ηλεκτρονικά, όπου οι πολίτες και όποιος άλλος ενδιαφερόμενος είχε τη δυνατότητα να εκφράσει ελεύθερα την άποψη του, τις ιδέες του, την κριτική του αναφορικά με το ΣΣΜ της Λάρισας. Στη δεύτερη φάση της διαβούλευσης, ακολουθήθηκε η μέθοδος του Goal Oriented Project Planning (GOPP), σε συγκεκριμένη ομάδων συμμετεχόντων φορέων, προκειμένου να προσδιοριστεί με την μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια, η εικόνα, οι στόχοι, τα προβλήματα αλλά και οι δυνατότητες της πόλης.

Ο κ. Συρακούλης τόνισε ότι η διαδικασία αυτή αποτέλεσε μια πολύ σημαντική φάση σε όλη την ανάπτυξη του ΣΣΜ της Λάρισας, διότι οι ίδιοι οι φορείς αλλά και οι κάτοικοι της πόλης, κλήθηκαν να συμμετάσχουν ελεύθερα, αποτυπώνοντας την προσωπική τους και καθόλα σεβαστή άποψη τους για την εικόνα της πόλης αλλά και τις διαστάσεις της μελλοντικής της ανάπτυξης.

Στην εκδήλωση παρέστησαν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων. Την οργάνωση και επικοινωνία της εκδήλωσης ανέλαβε η Alpha Marketing.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 18/07 11:17

    Eθνική εκστρατεία ενημέρωσης για την προστασία της Μεσογειακής φώκιας Monachus

  2. 18/07 11:13

    Φεστιβάλ Ολύμπου 2025 – Στο προσκήνιο ο πολιτιστικός τουρισμός της Πιερίας

  3. 18/07 10:32

    Η Mayor συστήνει το Cabo, το δεύτερο 5* resort στην Κέρκυρα μέσα σε έναν μήνα

  4. 18/07 08:30

    Βίλια Αττικής: Ένα Κρυμμένο Διαμάντι στη Δυτική Αττική

  5. 18/07 07:15

    Δήμος Μυκόνου | Έντονη δυσαρέσκεια για οικοδομικές εργασίες στην αιχμή της σεζόν

  6. 18/07 07:12

    Ημερίδα για τις προκλήσεις και τις προοπτικές του τουρισμού στην Ηλεία

  7. 18/07 07:06

    Ορεινός τουρισμός | Διαγωνισμός για τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης από το Υπ. Τουρισμού

  8. 18/07 07:01

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Πάρο και Ερμιόνη

  9. 18/07 07:00

    Σκιάθος 2026 | Η Jet2 ξεκινά τις πωλήσεις πακέτων από τον Σεπτέμβριο

  10. 18/07 07:00

    Alexandrou Chora | Στις στρατηγικές επενδύσεις το project, που ξεπερνά τη φαντασία

  11. 18/07 06:31

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: Ημερίδα για τα αρχαιολογικά μνημεία της Λέσβου

  12. 18/07 06:21

    Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Γαλατά Χανίων με ελεύθερη είσοδο

  13. 18/07 06:10

    Συναγερμός για το κλείσιμο του ΕΟΤ Μαδρίτης | Οι επιπτώσεις στις ισπανόφωνες αγορές - τι λένε στο ΤΝ τουριστικά γραφεία

  14. 17/07 20:22

    ΥΠΑ | Επιθεώρηση για έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο Μήλου – Δωρεά απινιδωτή από υπάλληλο

  15. 17/07 18:07

    Πρωτόκολλο τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας - Ιταλίας

  16. 17/07 14:53

    Το 10ο Amari Green Festival ξεκινά: 10 χρόνια πολιτισμού, φύσης και κοινότητας στην καρδιά της Κρήτης

  17. 17/07 14:23

    Δήμος Αθηναίων Επιχείρηση «σκούπα» για παράνομα τραπεζοκαθίσματα στο Κολωνάκι

  18. 17/07 14:17

    ΕΞΑ και HAPCO & DES χαιρετίζουν την παραχώρηση του Tae Kwon Do στην Περιφέρεια

  19. 17/07 13:53

    IATA | Οι στόχοι της ΕΕ για χρήση βιώσιμων καυσίμων είναι «αδύνατο να επιτευχθούν»

  20. 17/07 13:40

    Βρετανία: Ανεβαίνει ο πληθωρισμός και το κόστος ζωής

  21. 17/07 13:32

    ΣΕΤΚΕ | Αναστολή της ΚΥΑ για τις πισίνες - δυσαρέσκεια για την απουσία διαβούλευσης

  22. 17/07 13:27

    Σε εξέλιξη οι εργασίες καθαρισμού των ακτών της Καλαμαριάς

  23. 17/07 12:48

    Αύξηση αφίξεων και διανυκτερεύσεων στα τουριστικά καταλύματα τον Μάιο 2025

  24. 17/07 12:32

    Κινηματογράφος και Πολιτισμός της Διατροφής: Από τη Γαλλία στη Λέσβο

  25. 17/07 11:58

    Την Παρασκευή οι περισσότερες αναχωρήσεις πτήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο - και προς την Ελλάδα

  26. 17/07 11:20

    O εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα | Παρουσίαση στη Βρετανική αγορά

  27. 17/07 11:10

    Σητεία: Η διπλή ευκαιρία για τουριστική απογείωση με υπογραφή UNESCO

  28. 17/07 10:40

    Το National Geographic στη Σαντορίνη: Νέο ντοκιμαντέρ για το ηφαίστειο, την ιστορία και τα μυστήρια του νησιού

  29. 17/07 10:34

    TRYP By Wyndham Lisboa Caparica Mar: Ανακαίνιση με έμπνευση από την ακτή

  30. 17/07 07:47

    Αλυκή Λήμνου: Ο Κρυμμένος Θησαυρός του Αιγαίου

  31. 17/07 07:26

    SKY Express: Νέα χειμερινή σύνδεση Ηράκλειο – Τίρανα 

  32. 17/07 07:24

    Νότιο Ρέθυμνο: Σταθερός θερινός πόλος έλξης με 4.000 επισκέπτες την ημέρα στον Πλακιά

  33. 17/07 07:22

    936 καταρτιζόμενοι στις Σ.Α.Ε.Κ. του υπουργείου Τουρισμού τη νέα χρονιά

  34. 17/07 07:21

    ETC: Η Ελλάδα σαρώνει στην προσέλκυση νέων επισκεπτών από την Ευρώπη

  35. 17/07 07:21

    Ενισχύεται η προσβασιμότητα σε ξενοδοχεία του Ομίλου Mitsis

  36. 17/07 07:18

    Πρωτόκολλο συνεργασίας Ελλάδας - Ιταλίας στον τουρισμό θα υπογράψει η Όλγα Κεφαλογιάννη στη Ρώμη

  37. 17/07 07:16

    Νέο κεφάλαιο για τουριστικά λιμάνια σε Ηράκλειο και Πάρο

  38. 17/07 07:10

    Η Aegean απογειώνεται για Ινδία – Πτήσεις από το 2026 με νέα Airbus XLR

  39. 17/07 07:09

    Zig Zag Festival στα Τζουμέρκα: Ένα πολιτιστικό πέρασμα από τη γη στον ουρανό

  40. 17/07 07:04

    Γιορτή Σαρδέλας στο Στόμιο Λάρισας

  41. 17/07 06:27

    Προς διαβούλευση η μεγάλη επένδυση της INTERPLAZA στη Ρόδο | Ξενοδοχείο 394 δωματίων, 158 κατοικίες

  42. 17/07 06:25

    Air Mediterranean: Νέες συνδέσεις με Βερολίνο, Κολωνία και Βιέννη από Αθήνα

  43. 17/07 06:24

    Οι συνηθισμένες και οι... περίεργες συμπεριφορές των Σουηδών στις διακοπές

  44. 16/07 19:33

    Eurobank: Το μοντέλο του ελληνικού τουρισμού μεταβάλλεται - Λιγότερα έσοδα ανά επισκέπτη, περισσότερες αφίξεις

  45. 16/07 16:30

    6 σημάδια για αναβάθμιση της ασφάλειας σπιτιού

  46. 16/07 16:24

    Περισσότεροι σπουδαστές στη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Γαλαξιδίου | Βήμα βιωσιμότητας

  47. 16/07 15:39

    FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Συνάντηση με τον γ.γ. του ΕΟΤ για τον εκθεσιακό σχεδιασμό και την ενίσχυση διεθνών αγορών

  48. 16/07 15:11

    Ryanair | Πυρά κατά των νέων απεργιών των Γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και κατά της Ursula von “Derlayed-Again”

  49. 16/07 14:37

    Νοροϊός εν πλω: Νέο κρούσμα σε κρουαζιερόπλοιο, αυξάνονται τα περιστατικά το 2025

  50. 16/07 14:10

    Η γαλλική Transavia επενδύει στη Θεσσαλονίκη και κατά τη χειμερινή περίοδο

  51. 16/07 14:05

    H Πέλλα και η γαστρονομία της στο Kitchen TV

  52. 16/07 13:53

    Πώς η Νέα γενιά επιβατών Κρουαζιέρας Αναδιαμορφώνει τον Αντίκτυπο στους Προορισμούς | Ιωάννης Μπρας

  53. 16/07 13:43

    3.000 έλεγχοι σε ενοικιαζόμενα μέσα αναψυχής από το Λιμενικό

  54. 16/07 11:12

    Το Kivotos Santorini εντάχθηκε στο πρόγραμμα Fine Hotels & Resorts της American Express

  55. 16/07 10:23

    DW | Ελλάδα: Τα πλατάνια πεθαίνουν όρθια

  56. 16/07 10:03

    Σέριφος: Συναγερμός για την κατανάλωση νερού – Αυστηρά πρόστιμα για σπατάλη

  57. 16/07 09:54

    Το Sani/Ikos Group προσφέρει δωρεάν διακοπές σε παιδιά από "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

  58. 16/07 08:04

    Παραλία Αφάλες: Το Κρυφό Διαμάντι της Ιθάκης

  59. 16/07 07:45

    Κραυγή αγωνίας από τη Σύμη για τον μαζικό τουρισμό – Τέλος 3 ευρώ στους ημερήσιους επισκέπτες

  60. 16/07 07:37

    Οι ξενοδοχειακές business του κυρίου Zara

  61. 16/07 07:15

    Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες που... απογοητεύουν – Οι τρεις χειρότερες για το 2025

  62. 16/07 07:13

    Αποφάσεις για τουριστικά καταφύγια σε Λέρο, Χαλκιδική, Ξηρόμερο και Αγία Άννα

  63. 16/07 07:10

    Συμφωνία Etihad – SKY express: Πύλη για 24 ελληνικά νησιά και 3 πόλεις της Μεσογείου

  64. 16/07 07:05

    Πολυτελές ξενοδοχείο για αναρριχητές ετοιμάζεται στη Ρόδο

  65. 16/07 07:03

    Δήμος Λίμνης Πλαστήρα: Απόφαση για εκμίσθωση 6 + 3 χρόνια του Ξενώνα Μεσενικόλα

  66. 16/07 07:00

    Expedia: Ποια Μύκονος; Ποια Σαντορίνη; Αυτό είναι το νέο αγαπημένο Ελληνικό νησί

  67. 16/07 06:46

    Εκρηκτική αύξηση της επισκεψιμότητας στα μουσεία Αρχαίας Ολυμπίας και Δελφών το Μάρτιο

  68. 16/07 06:30

    Άδεια για δύο πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Σκόπελο

  69. 16/07 06:15

    Δήμος Σουφλίου: Δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών με αντιπυρική λειτουργία

  70. 16/07 06:10

    Ο Μ. Τσακαλάκης στο TN | Η τουριστική Κρήτη ζητεί προστασία της φήμης της- Ανησυχία από τις κρατήσεις

  71. 15/07 19:24

    Velvento Festival 2025: Πολιτιστικό ραντεβού στη φύση της Κοζάνης

  72. 15/07 15:24

    Τουριστικές επενδύσεις | Έρχεται το YOTELPAD Athens με 113 διαμερίσματα σε Ομόνοια, Μοναστηράκι και Νέο Κόσμο

  73. 15/07 15:05

    Πράσινο φως σε 2 στρατηγικές επενδύσεις, ύψους 163 εκατ. ευρώ, στον τουρισμό

  74. 15/07 14:52

    ΥΠΑ | + 7,5% η επιβατική κίνηση στα 24 κρατικά αεροδρόμια το 6μηνο, +5,2% στο σύνολο

  75. 15/07 12:30

    Κόστος SEO υπηρεσιών: Τι πληρώνετε και τι παίρνετε

  76. 15/07 11:58

    Σε ιστορικά χαμηλά η τουριστική φήμη της Μαγιόρκα

  77. 15/07 11:48

    2.300 μικροί καλλιτέχνες ζωγράφισαν τη Φιλοξενία | Μαθητικός διαγωνισμός του ΞΕΕ

  78. 15/07 11:34

    Β. Κικίλιας: Ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι της Μυκόνου

  79. 15/07 10:45

    Πόσο στοίχισε η ηχορρύπανση από τρωκτικά σε ξενοδοχείο της Κρήτης; | Η απόφαση γερμανικού δικαστηρίου

  80. 15/07 10:41

    Γερμανία | Ακριβότερες οι πτήσεις το α' εξάμηνο ειδικά εντός Ευρώπης

  81. 15/07 10:34

    Άνοιγμα της Πιερίας στην Τουρκική αγορά μέσω των influencers

  82. 15/07 10:25

    Τουριστικοί Φορείς Κρήτης: Συγχαρητήρια στη Λίνα Μενδώνη για την ένταξη των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων στη UNESCO

  83. 15/07 09:52

    Κάστρο Σίφνου: Όταν η ιστορία συναντά τη θάλασσα στο μεσαιωνικό Κάστρο

  84. 15/07 09:42

    Γ. Χατζημάρκος: Πράξη ευθύνης και ωριμότητας η νέα ΣΣΕ στη Ρόδο

  85. 15/07 09:35

    Αναστολή λειτουργίας του ΕΟΤ Ρωσίας - Προβολή στις ΗΠΑ μέσω τηλεοπτικής σειράς

  86. 15/07 07:51

    WAVErunning 2025: Τρέχοντας πλάι στο κύμα για καθαρές παραλίες

  87. 15/07 07:48

    Ηχοχρώματα της Ροδόπης: Μουσική αναδρομή στην πολυπολιτισμική κληρονομιά της Θράκης

  88. 15/07 07:27

    Στην ατζέντα του Υπερταμείου τα δημόσια κάμπινγκ: Σειρά παίρνει η Ασπροβάλτα - Έπεται η Κρυοπηγή

  89. 15/07 07:06

    Δήμος Οιχαλίας: Πλατφόρμα προβολής του τουρισμού και του πολιτισμού

  90. 15/07 07:00

    Το μέλλον του ελληνικού τουρισμού περνάει μέσα από τις μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  91. 15/07 07:00

    Μείωση ελάχιστης απόστασης από γειτονικές χρήσεις για πίστα καρτ στα Μάλια

  92. 15/07 06:54

    Άδειες για πλωτές εξέδρες μπροστά από ξενοδοχεία σε Ανάβυσσο και Χανιά

  93. 15/07 06:15

    Η «μάχη της ξαπλώστρας» καλά κρατεί – Ποια ψυχολογία κρύβεται πίσω από αυτήν

  94. 15/07 06:15

    Ο Νίκος Χαλκιαδάκης στο Tornos News: Η Κρήτη δεν αντέχει δομή μεταναστών

  95. 14/07 18:56

    Ε.Ξ. Ρόδου | Υπογραφή τοπικής ΣΣΕ με αυξήσεις 11% στην τριετία

  96. 14/07 18:14

    Eurostat: Ένας στους 2 Έλληνες δεν μπορεί να καλύψει το κόστος διακοπών

  97. 14/07 14:30

    Ισχυροποιεί την παρουσία της στην Κρήτη η Vavoulas Group

  98. 14/07 14:16

    Καμπάνια των ξενοδόχων | «Τουρίστες, σας ευχαριστούμε που επισκεφθήκατε τη Μαγιόρκα»

  99. 14/07 13:06

    Πρωτοβουλία της EasyJet για οικογενειακή επανασύνδεση χωρίς φηφιακές διαταραχές

  100. 14/07 12:51

    Η Wizz Air αποχωρεί από τη Μέση Ανατολή

Επενδύσεις
Amaronda

Buka

Messina