«IOANNINA OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

«IOANNINA  OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

Με στρατηγική, σχέδιο και συνεργασίες, με μετρήσιμα αποτελέσματα και αξιολόγηση, τα Ιωάννινα επενδύουν δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη, ξεκινώντας να κατακτήσουν διεθνείς και εγχώριες αγορές. 

Το νέο brand name της πόλης «IOANNINA OLD. NEW. YOU» αναδεικνύει το ιστορικό παρελθόν της, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.

Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας, που αποτελεί τον «καταστατικό χάρτη» για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν συνεργασίας του δήμου Ιωαννιτών, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.

Είναι η πρώτη φορά που «τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι, με πραγματικό σχέδιο πτήσης», λέει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας

Το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ορίζοντα ως το 2019, παρουσιάστηκε την Παρασκευή  το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Du Lac, γεγονός που φανερώνει ότι το «στοίχημα» για το τουριστικό μέλλον της περιοχής δεν είναι μόνο υπόθεση των θεσμικών φορέων και των επαγγελματιών, αλλά και των ανθρώπων της πόλης που «αγκαλιάζουν» το φιλόδοξο εγχείρημα.

Πρωτότυπη παρουσίαση

Η παρουσίαση έγινε με φρεσκάδα, ζωντάνια και πρωτοτυπία, εντυπωσίασε  και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον. Χωρίς τα συνηθισμένα πάνελ και τους καθιερωμένους σε ανάλογες περιπτώσεις χαιρετισμούς, με τρόπο διαδραστικό, έδωσε την αίσθηση μιας γιορτής όπου συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι. 

Παρών ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης (επικεφαλής πολυπληθούς αποστολής από την πόλη του), που όπως είπε έχει αναπτύξει μια στενή σχέση με τα Γιάννενα, καθώς οι δύο δήμοι έχουν υπογράψει εδώ και ένα χρόνο σύμφωνο συνεργασίας που προβλέπει-εκτός των άλλων- στρατηγική συνεργασία στον τομέα του τουρισμού. Ο Γιάννης Μπουτάρης μετέφερε την εμπειρία του, προτρέποντας «να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε, να το καταλάβουμε, να το εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό».

Ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, εξέφρασε «διπλή χαρά», γιατί  αφενός πρώτη φορά υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και αφετέρου αυτό είναι αποτέλεσμα συνεργασίας. «Όταν εκλέχθηκα δήμαρχος είπα ότι θα πρέπει  να βαδίσουμε με οργανωμένο σχέδιο,  με επαγγελματίες και με συνεργασία. Δεν σας κρύβω ότι δεν ήταν εύκολο να πεισθούν όλοι, αλλά τώρα πια τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι με πραγματικό σχέδιο πτήσης», ανέφερε.

Εξάλλου, ο δήμαρχος εξέφρασε και θυμό για την κατάσταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων καθώς, το πρωί, είχε ακυρωθεί άλλη μία πτήση, με την οποία θα έρχονταν στην πόλη δημοσιογράφοι από την Αθήνα για την παρουσίαση. «Να σηκώσουμε όλοι πολύ δυνατά τη φωνή μας για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο της Ηπείρου, διεκδικώντας από την πολιτική ηγεσία ένα αξιόπιστο αεροδρόμιο», τόνισε ο Θωμάς Μπέγκας.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Νίκος Γκόλας, αναφέρθηκε στον τουριστικό προορισμό «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» που «έχει τα πάντα» και στην επαγγελματική δουλειά που γίνεται πλέον για την προώθηση του.

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, Μάξιμος και ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέκος Καχριμάνης, αναφέρθηκαν στη σπουδαιότητα της συνεργασίας και του συντονισμού όλων.

Ο Α’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Δημητρίου επισήμανε ότι «πρώτη φορά γίνεται αυτό που πρέπει και δεν ήταν δυνατόν να απουσιάζει το Επιμελητήριο». Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων, Κώστας Βλάχος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «είμαστε όλοι μαζί και θα τα καταφέρουμε».

Την στήριξή τους στην οργανωμένη προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής εξέφρασαν και οι εκπρόσωποι τον παρατάξεων της αντιπολίτευσης, Άρης Μπαρτζώκας, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Αστερινός Μάνθος. 

 «Οδηγοί» στην πρωτότυπη παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου ήταν ο Χρήστος Χέλμης, επικεφαλής της Colibri AE, ο Στέφανος Ζέρβας, σύμβουλος για θέματα τουρισμού και επιχειρηματικότητας του δημάρχου Ιωαννιτών και ο Σαμ Κωδούνης, εκπρόσωπος των ξενοδόχων. Επαγγελματίες του τουρισμού, όπως η Δέσποινα Αμαραντίδου από την ARTION Conferences & Events, ο Stefan Merkenhof της GBR Consulting, ο Νίκος Σαπουντζής της Tourism Plus, εξήγησαν την στρατηγική, τις δράσεις και στους στόχους του επιχειρησιακού σχεδίου. 

Στρατηγικός συνεργάτης στο εγχείρημα είναι ο  ΕΟΤ, όπως τόνισε η εκπρόσωπός του Αικατερίνη Μεϊμάρογλου, ενώ το παρών έδωσαν και ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας, καθώς και τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη.  Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δεξίωση, υπό τους ήχους της μπάντας του Γιώργου Γάκη. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ

Αυτό είναι το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα».

Η νέα στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών, της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και του Επιμελητηρίου, που αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την περιοχή ως πόλο έλξης, με στόχο να αυξήσουν τα μερίδιά της στην εγχώρια και κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της μέσα από  επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.

Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε έπειτα από μελέτη που διενεργήθηκε από εξειδικευμένους  εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου. Καταξιωμένες εταιρίες στον τομέα της τουριστικής προβολής όπως οι Tourism Plus, Colibri AE, ARTION Conferences & Events, GBR Consulting, επιλέχτηκαν σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των τριών εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία 5**** ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Με ορίζοντας τετραετίας, το ολοκληρωμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα δράσεων, που καλούνται να υλοποιήσουν περιλαμβάνει:

  • Branding & Web/Social Media Strategy & Presence 
  • Destination Management/Promotion & Campaigns 
  • Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination 
  • Benchmarking & Customer satisfaction  Surveys.
  • Το νέο brand name της πόλης είναι «IOANNINA OLD.NEW.YOU GREECE».

Οι αγορές-στόχοι που έχουν καθοριστεί για το 2016 είναι:

Γερμανία

Βέλγιο

Τουρκία

Γαλλία

Ιταλία

Ελλάδα

Στην προκαταρκτική συζήτηση που έχει γίνει για τα επόμενα έτη, έχουν επιλεγεί οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας. 

Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις ανωτέρω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών αυτών, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού (οινοτουρισμός, 50+, αναψυχής, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός & οικολογικός).

Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη και οι ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, οι συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.

Αναλυτικότερα, το τετραετές επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει: 

Δράση 1 : Branding & Web/Social Media Strategy & Presence

Το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση των κατωτέρω ενεργειών αναλαμβάνει η εταιρία Colibri AE (www.colibri.gr), με επικεφαλής τον Creative Director & Copywriter, Χρήστο Χέλμη. 

Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους ενέργειες: 

1. Επιλογή και διατύπωση Βrand name και λογότυπου για το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων. Η επιλογή του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) έγινε βάσει τεκμηριωμένης πρότασης. 

2. Παραγωγή – Συγκέντρωση - Επεξεργασία υλικού τουριστικής προβολής. Αφορά το σχεδιασμό του βασικού υλικού της τουριστικής προβολής και προώθησης. 

3 Ανασχεδιασμός, δημιουργία και διαχείριση του website των Ιωαννίνων, www.travelioannina.com 

4. SEO (Search Engine Optimization) on page/off page.  Για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε keywords που ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να φέρουν δυνητικούς επισκέπτες. Διαμόρφωση κειμένων ώστε να περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα keywords. 

5. Social Media & Ε-Μarketing 

  • Σχεδιασμός online στρατηγικής για τις αγορές-στόχους. 
  • Διαχείριση περιεχομένου & Στρατηγική κυρίως στο Facebook.
  • Διαφημίσεις και καμπάνιες στο Google-στρατηγική, πρόγραμμα, μηνύματα. 
  • Δημιουργία και αποστολή μηνιαίου newsletter. 

Δράση 2η : Destination Management/Promotion & Campaigns 

Η δράση αυτή αποσκοπεί στην συνολική διαχείριση του προορισμού, με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας των Ιωαννίνων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής ταυτότητας που θα οδηγήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Η υλοποίηση της δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί μέσω της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, της διοργάνωσης επιχειρηματικών αποστολών, παρουσιάσεων και συνεντεύξεων Τύπου, ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή.

Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της συγκεκριμένης δράσης αναλαμβάνει η εταιρία Tourism Plus με επικεφαλής τον CEO/Marketing Strategist αυτής, Νίκο Σαπουντζή.

Δράση 3η : Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination

Την συνεδριακή προβολή του προορισμού των Ιωαννίνων θα αναλάβει η εταιρία ARTION Conferences & Events την οποία διευθύνει η Δέσποινα Αμαραντίδου, managing Director. 

Πιο συγκεκριμένα, το έργο της ARTION θα επικεντρωθεί στα εξής : 

Έρευνα για διεθνείς διεκδικήσεις: Κατ’ ελάχιστο προσκόμιση 50 τίτλων συνεδρίων για κάθε έτος, που θα μπορούσαν να διεκδικηθούν εν δυνάμει για την πόλη των Ιωαννίνων 

Προβολή της πόλης ως συνεδριακού προορισμού στις εξής δύο συνεδριακές εκθέσεις : EIBTM Βαρκελώνης & IMEX Φρανκφούρτης. 

Δράση 4η : Benchmarking & Customer Satisfaction Surveys 

O σχεδιασμός και η υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών θα πραγματοποιηθεί από την GBR consulting (www.gbrconsulting.gr), η οποία εκπροσωπείται από τον κύριο Stefan Merkenhof, managing consultant και αναλύονται ως εξής:  

1. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Ιωαννίνων.

2. Υπηρεσίες μηνιαίου Benchmarking για τα ξενοδοχεία που θα ενδιαφερθούν να συμμετέχουν στην έρευνα. 

3. Υπηρεσίες Διεθνούς Benchmarking σε μηνιαία βάση. Ενδεικτικά προτείνουμε βάσει των διαθέσιμων στοιχείων που έχουμε να κάνουμε το Benchmarking με τις εξής πόλεις: Βαρσοβία, Σόφια, Αγία Πετρούπολη, Βουκουρέστι, Μπρατισλάβα, Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Σάλτσμπουργκ, Λιθουανία. 

4. Για το μηνιαίο Benchmarking των Ιωαννίνων αλλά και για την σύγκριση της πόλης σε διεθνές επίπεδο, θα ζητηθούν τα ακόλουθα δεδομένα :

  • Πληρότητα 
  • Aπόδοσης (Μέση Τιμή Δωματίου (ARR)  
  • Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR)  
  • Διανυκτερεύσεις ανά εθνικότητα  
To συγκεκριμένο έργο αναμένεται να προσφέρει στο τόπο πολλαπλά οφέλη, τόσο άμεσα στον τουριστικό κλάδο όσο και έμμεσα στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της πόλης. 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/08 13:44

    Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για το συνέδριο της βρετανικής Ένωσης τουριστικών πρακτόρων ΑΙΤΟ

  2. 18/08 13:37

    Οι αρχαιότεροι του ομίλου «H Hotels», της οικογένειας Χατζηλαζάρου, βραβεύθηκαν από την Ε.Ξ. Ρόδου

  3. 18/08 13:05

    Η JP Morgan ετοιμάζει έναν τουριστικό κολοσσό - Θα είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός στις ΗΠΑ

  4. 18/08 12:17

    Που θα ταξιδεύουν μαζικά οι Βρετανοί σε 2 χρόνια – Χρονιά-ρεκόρ το 2024 στον εξερχόμενο τουρισμό

  5. 18/08 11:59

    Εγκρίθηκαν Υδάτινα Πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

  6. 18/08 11:52

    Επιδείνωση των λοιμώξεων λόγω κλιματικής αλλαγής

  7. 18/08 11:42

    ΤUI Αυστρίας: Η Ελλάδα στο top 7 των χωρών με την υψηλότερη ζήτηση – Κρήτη, Ρόδος, Σαντορίνη στο φθινοπωρινό πρόγραμμα

  8. 18/08 11:35

    Βασίλης Κικίλιας: +17%, έναντι του 2019, οι αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

  9. 18/08 10:57

    Τουρισμός | Virtuoso: Διαρκής άνθηση μέχρι το 2026 στα ταξίδια πολυτελείας!

  10. 18/08 10:24

    13.800 κάρτες για διακοπές στην Β.Εύβοια και Σάμο τον Σεπτέμβριο

  11. 18/08 08:40

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Λευκάδα και Χαλκιδική

  12. 18/08 08:38

    Η Ιταλία κορυφαίος εξαγωγέας κρασιού στον κόσμο

  13. 18/08 08:35

    Σταθερά ανερχόμενο το τουριστικό ρεύμα από το Βέλγιο

  14. 18/08 08:34

    Η οικονομία της Ταϊλάνδης στηρίζεται στην ανάκαμψη του τουρισμού

  15. 18/08 08:32

    Το πρόβλημα της στέγασης και το παράδειγμα της Ιαπωνίας

  16. 17/08 16:32

    Έρχεται κύμα καύσωνα - Τι προβλέπεται για την προστασία των εργαζομένων από τη θερμική καταπόνηση

  17. 17/08 15:03

    Ένας στους 7 Γερμανούς καλύπτει το κόστος διακοπών με υπερανάληψη

  18. 17/08 14:19

    WTTC: O νόμος για τη μείωση της περιβαλλοντικής ρύθμισης θα βοηθήσει τον τουρισμό

  19. 17/08 13:58

    Αρχαιολογική έρευνα στα αινιγματικά «σπίτια των δράκων»

  20. 17/08 13:50

    Τουρισμός 2022 | Παγκόσμια μελέτη: Η ακρίβεια "καπέλωσε" και τον τουρισμό - Πιο σημαντική η τιμή από την ποιότητα!

  21. 17/08 12:49

    Έρευνα: Η κακοκαιρία επηρεάζει τις αναμνήσεις από τις διακοπές – Περισσότερες αρνητικές κριτικές σε... βροχερές ημέρες

  22. 17/08 12:24

    Η IAG απέκτησε το 20% της Air Europa

  23. 17/08 11:45

    Συνεργασία Visit Greece-Wego: Η Ελλάδα πιο κοντά στους ταξιδιώτες από τη Μ. Ανατολή

  24. 17/08 11:19

    Τουρισμός ευεξίας | Στα 1,25 τρισ.δολάρια η αξία της αγοράς παγκοσμίως το 2027

  25. 17/08 10:18

    Visit Greece | Νέο κανάλι στο Viber και νέα αυτοκόλλητα για τις πιο δροσερές καλοκαιρινές συνομιλίες

  26. 17/08 10:08

    Πανάκριβη η Ελλάδα για τους Έλληνες τουρίστες

  27. 17/08 08:44

    Ξεπέρασαν τις 8.000 οι ελληνικές επιχειρήσεις στη Ρουμανία

  28. 17/08 08:42

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Λευκάδα και Πόρο

  29. 17/08 08:40

    Σαουδική Αραβία: Στήριξη των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων με 80 εκατ. δολ.

  30. 17/08 08:38

    Οι υπηρεσίες που σχετίζονται με ταξίδια είναι η μεγαλύτερη κατηγορία εισπράξεων της Ελλάδος από τη Σουηδία

  31. 17/08 08:34

    Σημαντική αύξηση τουριστών στο πεντάμηνο για το Βελιγράδι

  32. 16/08 18:55

    Οι "χρυσές" επιχειρήσεις της πανδημίας σε κρίση

  33. 16/08 13:57

    Αερομεταφορές: Γιατί δεν θα έχουν πια... «θέση» οι ταξιδιώτες με χαμηλό budget

  34. 16/08 13:18

    TUI: Η ύφεση στο Ην. Βασίλειο θα αλλάξει τους χειμερινούς προορισμούς διακοπών των Βρετανών

  35. 16/08 12:33

    Ξενοδοχεία: Το 90% των επισκεπτών παραβαίνουν τους κανονισμούς – Οι 14 «θανάσιμες αμαρτίες» τους

  36. 16/08 11:41

    Ryanair: 100.000 επιπλέον θέσεις για το φθινόπωρο από Λονδίνο προς Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία και Γαλλία

  37. 16/08 11:13

    Φαινόμενο Ross-Geller στα ξενοδοχεία: Οι Αμερικανοί οι πιο «κλεπτομανείς» επισκέπτες – Ποια αντικείμενα αφαιρούν

  38. 16/08 10:44

    Συνεργασία Emirates – AEGEAN για συνδεσιμότητα του Ντουμπάι με 8 ελληνικούς προορισμούς

  39. 16/08 10:41

    Απεβίωσε ο Χάρης Αντωνίου, δημιουργός με τον αδερφό του Τάκη, του PLOTIN TRAVEL

  40. 16/08 10:19

    Hyatt: Άνοιξε το Magma Resort Santorini – «Πολυτελής διαμονή με το αυθεντικό πνεύμα της Σαντορίνης» (Video)

  41. 16/08 09:59

    Έκταση 600 στρεμμάτων στο Ελαφονήσι αγόρασε η οικογένεια Τσατσαρωνάκη

  42. 16/08 08:59

    Πώς το ελληνικό λάδι πωλείται ως προϊόν Made in Italy

  43. 16/08 08:11

    Υπουργείο Πολιτισμού: Αποφάσεις για 3 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στη Θηρασιά

  44. 16/08 08:09

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  45. 16/08 08:07

    IHG Hotels & Resorts: Νέα υπηρεσία βόλτας σκύλων στα ξενοδοχεία Kimpton στις ΗΠΑ

  46. 16/08 08:05

    Επέστρεψε η τουριστική δραστηριότητα στην Τυνησία

  47. 15/08 22:30

    Ιταλία: 91% πληρότητα στα ενοικιαζόμενα

  48. 15/08 08:59

    Ιατρικός τουρισμός | Η χαμένη ευκαιρία προσέλκυσης Βρετανών στη χώρα μας

  49. 15/08 08:51

    Στην Κύπρο τρώνε παγωτό όλο τον χρόνο

  50. 15/08 08:34

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Ηγουμενίτσα

  51. 15/08 08:16

    Σταδιακή επιστροφή των Ούγγρων τουριστών στην Ελλάδα

  52. 15/08 08:05

    Δήμος Αβδήρων: Aξιοποίηση του ιαματικού φυσικού πόρου «νερό πηγής Ποταμιάς»

  53. 14/08 11:48

    Βασίλης Κικίλιας: Πάμε για ρεκόρ εσόδων-θα ξεπεράσουμε το 2019

  54. 14/08 08:37

    H Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους Ελβετούς

  55. 14/08 08:30

    Το 45% των Αμερικανών καταναλώνει τουλάχιστον τρία σνακ ημερησίως

  56. 14/08 08:28

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Λευκάδα και Μύκονο

  57. 14/08 08:27

    Αυξάνεται το τουριστικό ρεύμα των Σέρβων προς την Ελλάδα

  58. 14/08 08:25

    Αδελφοποίηση Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Bomet της Κένυας

  59. 13/08 08:20

    Έως το 2023 θα είναι έτοιμο το μουσείο Μίκη Θεοδωράκη στη Ζάτουνα

  60. 13/08 08:15

    Εκθεσιακό Κέντρο προβολής της μαύρης Κορινθιακής Σταφίδας

  61. 13/08 08:13

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Ερμιονίδα

  62. 13/08 08:09

    Ενεργειακή λύση σε 2 μικρούς πυρηνικούς σταθμούς βρίσκει η Ολλανδία

  63. 13/08 06:11

    Αίτημα για την κατασκευή της Κανδήλιας οδού και την διασύνδεση της Χαλκίδας με την Β. Εύβοια

  64. 12/08 14:38

    Περιφέρεια Ηπείρου: Ενίσχυση για νέο ξενοδοχείο στα Σύβοτα

  65. 12/08 14:36

    Νέες επενδύσεις και θετικές εξελίξεις για τον τουρισμό στην Ισπανία

  66. 12/08 14:34

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κω και Κάρπαθο

  67. 12/08 14:31

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων | Από τα Γιάννενα στο Dubrovnik σε 5 ώρες

  68. 12/08 14:16

    Η Ρόδος τιμά για άλλη μία φορά φίλους επισκέπτες της

  69. 12/08 11:31

    Trivago | Ξενοδοχεία: Ο σωστός τρόπος να προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτες

  70. 12/08 10:44

    ΗΠΑ | Ο κορωνοϊός δεν θα επηρεάζει πλέον την καθημερινότητα- τέλος η καραντίνα και η κοινωνική απόσταση

  71. 12/08 10:18

    Αρχίζουν ξανά οι πτήσεις μεταξύ Κίνας και Ηνωμένου Βασιλείου

  72. 12/08 09:54

    Πανσέληνος Αυγούστου: Ελεύθερη είσοδος απόψε σε 50 αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  73. 12/08 08:35

    Υπουργείο Τουρισμού: Παραχώρηση 2 καταφυγίων τουριστικών σκαφών

  74. 12/08 08:26

    Θεατρικό Μουσείο στο κτίριο του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων

  75. 12/08 08:23

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στο Μεγανήσι και στη θέση Καστός Λευκάδας

  76. 12/08 08:22

    7ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Παυλοπέτρια στην Ελαφόνησο

  77. 11/08 16:33

    Πολωνία: Η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομική δραστηριότητα

  78. 11/08 16:11

    Ενισχύσεις για 5 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πύλη, Πήλιο και Βόλο

  79. 11/08 14:34

    Οδησσός: ο πόλεμος πλήττει και τον τουρισμό

  80. 11/08 13:58

    Η Ε.Ξ. Μεσσηνίας καλωσορίζει την έναρξη λειτουργίας του W Escape, που αναβαθμίζει όλη την περιοχή

  81. 11/08 12:35

    Επιδείνωση του καιρού για το επόμενο τριήμερο προβλέπει η ΕΜΥ

  82. 11/08 11:23

    Η Jet2.com και η Jet2holidays άνοιξαν τις κρατήσεις για τη χειμερινή σεζόν 2023/2024- εκτός η Ελλάδα (επί του παρόντος)

  83. 11/08 10:28

    Τουρισμός | Ο FTI άνοιξε τις κρατήσεις για τις διακοπές των Γερμανών στην Ελλάδα το 2023

  84. 11/08 09:48

    Τα ξενοδοχεία προσφέρονται για καριέρα υψηλής αναγνώρισης – Έξι νέες βραβεύσεις από την Ε.Ξ. Ρόδου

  85. 11/08 08:20

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ερμιόνη και Κέρκυρα

  86. 11/08 08:13

    Chaniartoon International Comic and Animation Festival στα Χανιά

  87. 11/08 08:09

    Σουηδία: Στα υψηλά επίπεδα του 1991 ο πληθωρισμός – Ανοδικά οι τιμές και σε ξενοδοχεία και εστιατόρια

  88. 11/08 08:06

    Σαουδική Αραβία: Πρώτος κλάδος με τις μεγαλύτερες καταναλώσεις η εστίαση

  89. 10/08 16:44

    Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα και από το αεροδρόμιο της Αθήνας, από την Aegean και τα Ελληνικά Πετρέλαια

  90. 10/08 16:11

    Σλοβενία: Eπιδοτήσεις σε 10 αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις στη Λουμπλιάνα

  91. 10/08 14:16

    Drones σώζουν ζωές στις ισπανικές παραλίες

  92. 10/08 13:50

    Ολλανδικά και βελγικά ΜΜΕ αποθεώνουν την Ελλάδα

  93. 10/08 11:43

    Βασίλης Κικίλιας: «Όλοι μαζί να κρατήσουμε ψηλά το ελληνικό τουριστικό προϊόν»

  94. 10/08 11:31

    Ξεκινούν οι αιτήσεις για 914 καταρτιζόμενους στα Ι.Ε.Κ. του Υπουργείου Τουρισμού- Δύο νέες ειδικότητες

  95. 10/08 09:48

    TUI | Τουρισμός: Ισχυρό το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου | Ο όμιλος αναμένει το 2022 να κλείσει κοντά στα επίπεδα του 2019

  96. 10/08 08:36

     Η μεγάλη επιστροφή του ισπανικού τουρισμού  

  97. 10/08 08:35

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Χανιά και Μύκονο

  98. 10/08 08:33

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Πλαγιά Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδα

  99. 10/08 08:31

    Πρωτοφανής μείωση της απασχόλησης στην Ισπανία τον Ιούλιο

  100. 10/08 08:28

    Γιορτή Μήλου στην Αγιά Λάρισας