Vavoulas.com

«IOANNINA OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

«IOANNINA  OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

Με στρατηγική, σχέδιο και συνεργασίες, με μετρήσιμα αποτελέσματα και αξιολόγηση, τα Ιωάννινα επενδύουν δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη, ξεκινώντας να κατακτήσουν διεθνείς και εγχώριες αγορές. 

Το νέο brand name της πόλης «IOANNINA OLD. NEW. YOU» αναδεικνύει το ιστορικό παρελθόν της, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.

Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας, που αποτελεί τον «καταστατικό χάρτη» για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν συνεργασίας του δήμου Ιωαννιτών, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.

Είναι η πρώτη φορά που «τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι, με πραγματικό σχέδιο πτήσης», λέει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας

Το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ορίζοντα ως το 2019, παρουσιάστηκε την Παρασκευή  το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Du Lac, γεγονός που φανερώνει ότι το «στοίχημα» για το τουριστικό μέλλον της περιοχής δεν είναι μόνο υπόθεση των θεσμικών φορέων και των επαγγελματιών, αλλά και των ανθρώπων της πόλης που «αγκαλιάζουν» το φιλόδοξο εγχείρημα.

Πρωτότυπη παρουσίαση

Η παρουσίαση έγινε με φρεσκάδα, ζωντάνια και πρωτοτυπία, εντυπωσίασε  και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον. Χωρίς τα συνηθισμένα πάνελ και τους καθιερωμένους σε ανάλογες περιπτώσεις χαιρετισμούς, με τρόπο διαδραστικό, έδωσε την αίσθηση μιας γιορτής όπου συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι. 

Παρών ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης (επικεφαλής πολυπληθούς αποστολής από την πόλη του), που όπως είπε έχει αναπτύξει μια στενή σχέση με τα Γιάννενα, καθώς οι δύο δήμοι έχουν υπογράψει εδώ και ένα χρόνο σύμφωνο συνεργασίας που προβλέπει-εκτός των άλλων- στρατηγική συνεργασία στον τομέα του τουρισμού. Ο Γιάννης Μπουτάρης μετέφερε την εμπειρία του, προτρέποντας «να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε, να το καταλάβουμε, να το εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό».

Ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, εξέφρασε «διπλή χαρά», γιατί  αφενός πρώτη φορά υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και αφετέρου αυτό είναι αποτέλεσμα συνεργασίας. «Όταν εκλέχθηκα δήμαρχος είπα ότι θα πρέπει  να βαδίσουμε με οργανωμένο σχέδιο,  με επαγγελματίες και με συνεργασία. Δεν σας κρύβω ότι δεν ήταν εύκολο να πεισθούν όλοι, αλλά τώρα πια τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι με πραγματικό σχέδιο πτήσης», ανέφερε.

Εξάλλου, ο δήμαρχος εξέφρασε και θυμό για την κατάσταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων καθώς, το πρωί, είχε ακυρωθεί άλλη μία πτήση, με την οποία θα έρχονταν στην πόλη δημοσιογράφοι από την Αθήνα για την παρουσίαση. «Να σηκώσουμε όλοι πολύ δυνατά τη φωνή μας για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο της Ηπείρου, διεκδικώντας από την πολιτική ηγεσία ένα αξιόπιστο αεροδρόμιο», τόνισε ο Θωμάς Μπέγκας.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Νίκος Γκόλας, αναφέρθηκε στον τουριστικό προορισμό «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» που «έχει τα πάντα» και στην επαγγελματική δουλειά που γίνεται πλέον για την προώθηση του.

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, Μάξιμος και ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέκος Καχριμάνης, αναφέρθηκαν στη σπουδαιότητα της συνεργασίας και του συντονισμού όλων.

Ο Α’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Δημητρίου επισήμανε ότι «πρώτη φορά γίνεται αυτό που πρέπει και δεν ήταν δυνατόν να απουσιάζει το Επιμελητήριο». Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων, Κώστας Βλάχος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «είμαστε όλοι μαζί και θα τα καταφέρουμε».

Την στήριξή τους στην οργανωμένη προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής εξέφρασαν και οι εκπρόσωποι τον παρατάξεων της αντιπολίτευσης, Άρης Μπαρτζώκας, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Αστερινός Μάνθος. 

 «Οδηγοί» στην πρωτότυπη παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου ήταν ο Χρήστος Χέλμης, επικεφαλής της Colibri AE, ο Στέφανος Ζέρβας, σύμβουλος για θέματα τουρισμού και επιχειρηματικότητας του δημάρχου Ιωαννιτών και ο Σαμ Κωδούνης, εκπρόσωπος των ξενοδόχων. Επαγγελματίες του τουρισμού, όπως η Δέσποινα Αμαραντίδου από την ARTION Conferences & Events, ο Stefan Merkenhof της GBR Consulting, ο Νίκος Σαπουντζής της Tourism Plus, εξήγησαν την στρατηγική, τις δράσεις και στους στόχους του επιχειρησιακού σχεδίου. 

Στρατηγικός συνεργάτης στο εγχείρημα είναι ο  ΕΟΤ, όπως τόνισε η εκπρόσωπός του Αικατερίνη Μεϊμάρογλου, ενώ το παρών έδωσαν και ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας, καθώς και τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη.  Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δεξίωση, υπό τους ήχους της μπάντας του Γιώργου Γάκη. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ

Αυτό είναι το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα».

Η νέα στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών, της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και του Επιμελητηρίου, που αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την περιοχή ως πόλο έλξης, με στόχο να αυξήσουν τα μερίδιά της στην εγχώρια και κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της μέσα από  επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.

Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε έπειτα από μελέτη που διενεργήθηκε από εξειδικευμένους  εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου. Καταξιωμένες εταιρίες στον τομέα της τουριστικής προβολής όπως οι Tourism Plus, Colibri AE, ARTION Conferences & Events, GBR Consulting, επιλέχτηκαν σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των τριών εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία 5**** ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Με ορίζοντας τετραετίας, το ολοκληρωμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα δράσεων, που καλούνται να υλοποιήσουν περιλαμβάνει:

  • Branding & Web/Social Media Strategy & Presence 
  • Destination Management/Promotion & Campaigns 
  • Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination 
  • Benchmarking & Customer satisfaction  Surveys.
  • Το νέο brand name της πόλης είναι «IOANNINA OLD.NEW.YOU GREECE».

Οι αγορές-στόχοι που έχουν καθοριστεί για το 2016 είναι:

Γερμανία

Βέλγιο

Τουρκία

Γαλλία

Ιταλία

Ελλάδα

Στην προκαταρκτική συζήτηση που έχει γίνει για τα επόμενα έτη, έχουν επιλεγεί οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας. 

Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις ανωτέρω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών αυτών, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού (οινοτουρισμός, 50+, αναψυχής, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός & οικολογικός).

Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη και οι ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, οι συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.

Αναλυτικότερα, το τετραετές επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει: 

Δράση 1 : Branding & Web/Social Media Strategy & Presence

Το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση των κατωτέρω ενεργειών αναλαμβάνει η εταιρία Colibri AE (www.colibri.gr), με επικεφαλής τον Creative Director & Copywriter, Χρήστο Χέλμη. 

Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους ενέργειες: 

1. Επιλογή και διατύπωση Βrand name και λογότυπου για το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων. Η επιλογή του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) έγινε βάσει τεκμηριωμένης πρότασης. 

2. Παραγωγή – Συγκέντρωση - Επεξεργασία υλικού τουριστικής προβολής. Αφορά το σχεδιασμό του βασικού υλικού της τουριστικής προβολής και προώθησης. 

3 Ανασχεδιασμός, δημιουργία και διαχείριση του website των Ιωαννίνων, www.travelioannina.com 

4. SEO (Search Engine Optimization) on page/off page.  Για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε keywords που ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να φέρουν δυνητικούς επισκέπτες. Διαμόρφωση κειμένων ώστε να περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα keywords. 

5. Social Media & Ε-Μarketing 

  • Σχεδιασμός online στρατηγικής για τις αγορές-στόχους. 
  • Διαχείριση περιεχομένου & Στρατηγική κυρίως στο Facebook.
  • Διαφημίσεις και καμπάνιες στο Google-στρατηγική, πρόγραμμα, μηνύματα. 
  • Δημιουργία και αποστολή μηνιαίου newsletter. 

Δράση 2η : Destination Management/Promotion & Campaigns 

Η δράση αυτή αποσκοπεί στην συνολική διαχείριση του προορισμού, με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας των Ιωαννίνων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής ταυτότητας που θα οδηγήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Η υλοποίηση της δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί μέσω της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, της διοργάνωσης επιχειρηματικών αποστολών, παρουσιάσεων και συνεντεύξεων Τύπου, ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή.

Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της συγκεκριμένης δράσης αναλαμβάνει η εταιρία Tourism Plus με επικεφαλής τον CEO/Marketing Strategist αυτής, Νίκο Σαπουντζή.

Δράση 3η : Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination

Την συνεδριακή προβολή του προορισμού των Ιωαννίνων θα αναλάβει η εταιρία ARTION Conferences & Events την οποία διευθύνει η Δέσποινα Αμαραντίδου, managing Director. 

Πιο συγκεκριμένα, το έργο της ARTION θα επικεντρωθεί στα εξής : 

Έρευνα για διεθνείς διεκδικήσεις: Κατ’ ελάχιστο προσκόμιση 50 τίτλων συνεδρίων για κάθε έτος, που θα μπορούσαν να διεκδικηθούν εν δυνάμει για την πόλη των Ιωαννίνων 

Προβολή της πόλης ως συνεδριακού προορισμού στις εξής δύο συνεδριακές εκθέσεις : EIBTM Βαρκελώνης & IMEX Φρανκφούρτης. 

Δράση 4η : Benchmarking & Customer Satisfaction Surveys 

O σχεδιασμός και η υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών θα πραγματοποιηθεί από την GBR consulting (www.gbrconsulting.gr), η οποία εκπροσωπείται από τον κύριο Stefan Merkenhof, managing consultant και αναλύονται ως εξής:  

1. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Ιωαννίνων.

2. Υπηρεσίες μηνιαίου Benchmarking για τα ξενοδοχεία που θα ενδιαφερθούν να συμμετέχουν στην έρευνα. 

3. Υπηρεσίες Διεθνούς Benchmarking σε μηνιαία βάση. Ενδεικτικά προτείνουμε βάσει των διαθέσιμων στοιχείων που έχουμε να κάνουμε το Benchmarking με τις εξής πόλεις: Βαρσοβία, Σόφια, Αγία Πετρούπολη, Βουκουρέστι, Μπρατισλάβα, Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Σάλτσμπουργκ, Λιθουανία. 

4. Για το μηνιαίο Benchmarking των Ιωαννίνων αλλά και για την σύγκριση της πόλης σε διεθνές επίπεδο, θα ζητηθούν τα ακόλουθα δεδομένα :

  • Πληρότητα 
  • Aπόδοσης (Μέση Τιμή Δωματίου (ARR)  
  • Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR)  
  • Διανυκτερεύσεις ανά εθνικότητα  
To συγκεκριμένο έργο αναμένεται να προσφέρει στο τόπο πολλαπλά οφέλη, τόσο άμεσα στον τουριστικό κλάδο όσο και έμμεσα στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της πόλης. 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/04 08:13

    Η Γαστρονομική Κληρονομιά της Καλύμνου: Ανακαλύπτοντας Αυθεντικές Γεύσεις

  2. 25/04 08:06

    Tμήμα του Φαληρικού Όρμου στην Περιφέρεια Αττικής για το Ανοικτό Πάρκο της Μεσογείου

  3. 25/04 07:57

    Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού Δήμου Λαμιέων

  4. 25/04 07:55

    Αρχαιολογικοί θησαυροί της Μακεδονίας στον φακό της Ιορδανίας

  5. 25/04 07:51

    Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή της Αθήνας και της Σαντορίνης

  6. 25/04 07:44

    If it's not made in Greece, it is not Feta Cheese

  7. 25/04 07:09

    Hyatt: Επιταχύνει την ανάπτυξή της σε Ελλάδα και Ευρώπη

  8. 25/04 07:05

    Schauinsland-Reisen | Φθηνότερο all inclusive στην Τουρκία χωρίς αλκοόλ

  9. 25/04 06:10

    Ξενοδοχεία | Σε φάση ανάπτυξης ο όμιλος Electra – Επενδύσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Κεφαλονιά

  10. 24/04 21:24

    TUI | Ισχυρό άνοιγμα στην ελληνική αγορά το 2026 με 380 νέα ξενοδοχεία

  11. 24/04 18:35

    Λέσβος: Έναρξη σεζόν με τουρίστες- παρατηρητές πουλιών

  12. 24/04 15:25

    MSC Cruises: Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με 6 κρουαζιερόπλοια

  13. 24/04 12:55

    Διεθνείς διακρίσεις για το One&Only Kéa Island

  14. 24/04 12:10

    Νέα πολυτελής άφιξη στην Κρήτη | Ανοίγει στις 2 Ιουνίου το JW Marriott Crete Resort & Spa

  15. 24/04 11:46

    Κνωσός: 125 χρόνια από τις ανασκαφές του Άρθουρ Έβανς

  16. 24/04 11:26

    Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα

  17. 24/04 11:15

    Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό

  18. 24/04 10:59

    Airbnb: Η τελική τιμή εμφανίζεται πλέον στις αναζητήσεις των καταλυμάτων

  19. 24/04 10:45

    Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα

  20. 24/04 10:39

    Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία

  21. 24/04 07:32

    Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου

  22. 24/04 07:30

    Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό

  23. 24/04 07:15

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας

  24. 24/04 07:15

    Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις

  25. 24/04 07:10

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη

  26. 24/04 07:05

    Οι επενδύσεις στις πλαζ της Αττικής Ριβιέρας

  27. 24/04 06:51

    O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία

  28. 24/04 06:32

    Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι

  29. 24/04 06:10

    Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους

  30. 24/04 06:05

    Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική

  31. 24/04 06:05

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή

  32. 24/04 06:05

    Ελληνικός τουρισμός | Forum HSMAI: Η διαφοροποίηση και οι νέες αγορές ασπίδα των ξενοδοχείων στις διεθνείς προκλήσεις

  33. 23/04 22:44

    Τουρκία: Πανικός από τον σεισμό των 6,2 Ρίχτερ

  34. 23/04 19:20

    Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας

  35. 23/04 18:20

    Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου

  36. 23/04 15:57

    Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ

  37. 23/04 15:31

    WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών

  38. 23/04 15:13

    Οι κοινότητες στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης

  39. 23/04 14:45

    Booking.com | Όχι στον περιορισμό των τουριστών, ναι σε επενδύσεις υποδομών

  40. 23/04 14:14

    Επιστροφή της P&O Cruises στην Αλβανία το 2027

  41. 23/04 13:55

    Στις τελευταίες θέσεις για Millennials η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λευκωσία

  42. 23/04 13:49

    Δυναμική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ

  43. 23/04 12:16

    Αναπτυξιακός | τροποποίηση: 12 καθεστώτα κρατικών ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια

  44. 23/04 11:59

    Κρουαζιέρα | Διπλασιάζει το μερίδιό της η Τουρκία, νέες ευκαιρίες για ελληνικά λιμάνια

  45. 23/04 11:26

    easyJet | Άνοιξαν οι πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2026

  46. 23/04 10:47

    ΣτΕ: Δικαίωση των διαχειριστών για το τέλος επιτηδεύματος ανά ακίνητο Airbnb

  47. 23/04 08:31

    Από τα Φαλάσαρνα στο Ελαφονήσι: Ένας Μαγευτικός Δρόμος στη Δυτική Κρήτη

  48. 23/04 07:54

    Καζίνο Ρόδου: Έγκριση για ξύλινη πλατφόρμα στην παραλία μπροστά από το Grande Albergo delle Rose

  49. 23/04 07:37

    Επίσκεψη Χάρη Θεοχάρη στην Κροατία – Στο επίκεντρο ο βιώσιμος τουρισμός

  50. 23/04 07:05

    Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας

  51. 23/04 06:51

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής των δήμων Πλατανιά, Ιεράπετρας και Αγίου Βασιλείου

  52. 23/04 06:47

    Η Phāea στους ιδρυτικούς εταίρους της πρωτοβουλίας για τη διαχείριση αποβλήτων

  53. 23/04 06:46

    Αδελφοποίηση του Δήμου Σφακίων με τον Δήμο Αγίας Νάπας

  54. 23/04 06:39

    Προετοιμασία του οικισμού Κιονίων για την τουριστική περίοδο: Ένα παράδειγμα προς μίμηση

  55. 23/04 06:25

    Ενισχύσεις για την αναβάθμιση της τουριστικού καταφυγίου Αστακού και της Μαρίνας Αλίμου

  56. 23/04 06:10

    Φρένο στα ακριβά ταξίδια των Αμερικανών: Ο φόβος ύφεσης αλλάζει τις συνήθειες

  57. 23/04 06:05

    Περιφέρεια Αττικής | Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο καταπολέμησης των κουνουπιών

  58. 23/04 06:05

    Η online φήμη καθορίζει την επιτυχία ενός ξενοδοχείου – Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε

  59. 22/04 18:16

    Oλοκληρώνεται η δράση της περιφέρειας Κρήτης «Πάμε για… Χόρτα»

  60. 22/04 18:10

    Ελληνικός τουρισμός: Μείωση των εισπράξεων από Γαλλία και Γερμανία το α’ δίμηνο

  61. 22/04 14:52

    Ο πιο συχνός εφιάλτης στον κόσμο: Να πέφτουν τα δόντια

  62. 22/04 14:26

    Τουρισμός | Η νοσταλγία καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών

  63. 22/04 14:10

    «Η Τέχνη είναι η Γλώσσα μας»: Καμπάνια για τα 70 χρόνια Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  64. 22/04 13:48

    ΕOT Κίνας | Β2Β συναντήσεις με τους t.os της Chengdu - Πτήσεις προς την Αθήνα τον Ιούνιο

  65. 22/04 11:59

    Τουρισμός | Ρεκόρ στις πτήσεις με αερόστατο στην Τουρκία το 2024

  66. 22/04 11:47

    Yπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο στο Theartemis Palace Hotel στο Ρέθυμνο - επίσκεψη Κεφαλογιάννη

  67. 22/04 10:29

    Ταξίδια για όλα τα βαλάντια το 2025 | Οι 15 πιο φθηνές και οι 15 πιο ακριβές χώρες

  68. 22/04 09:32

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Μύκονο, Κω, Κάρυστο, Σύβοτα και Αμφιλοχία

  69. 22/04 09:28

    Δήμος Ζαγορίου: Συνεργασία με το Impact Hub Athens για βιώσιμο τουρισμό και καινοτομία στο Δεμάτι

  70. 22/04 07:21

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ξάνθης, Τοπείρου και Κιλκίς

  71. 22/04 07:10

    Διπλό ντεμπούτο για τα πολυτελή brands της IHG στην Κρήτη

  72. 22/04 07:00

    Νέα ξενοδοχειακά openings για την DHR Services και την Domotel

  73. 22/04 06:50

    Πέντε κρουαζιερόπλοια στη Σούδα έως το Σάββατο

  74. 22/04 06:45

    Κως: Νέες διαφημιστικές καμπάνιες με Jet2 και National Geographic Traveller UK

  75. 22/04 06:42

    Πολιτιστικές Ημέρες και Διαδρομές Θάλασσας στον Πειραιά

  76. 22/04 06:19

    Imbros Trail Run & Hike 2025: Αθλητικός φόρος τιμής στην Ιστορία των Σφακίων

  77. 22/04 06:05

    Παγκόσμια αεροπορική κίνηση: Κοντά στο ορόσημο των 10 δισ. επιβατών

  78. 21/04 19:12

    Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα

  79. 21/04 12:15

    Πάπας Φραγκίσκος: «Στον Χριστιανισμό μετρούν οι πράξεις»

  80. 21/04 08:35

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025

  81. 21/04 07:52

    Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ

  82. 21/04 07:35

    Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό

  83. 21/04 07:28

    Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη

  84. 20/04 07:46

    Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»

  85. 20/04 07:24

    Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"

  86. 20/04 07:10

    Το μοντέλο της Καρπάθου δεν ευννοεί το all inclusive | Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και ο πρόεδρος των ξενοδόχων στο T.N.

  87. 20/04 07:05

    Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό...

  88. 20/04 07:00

    Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν

  89. 20/04 06:46

    Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη

  90. 19/04 21:21

    AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα

  91. 19/04 11:38

    Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα

  92. 19/04 07:04

    Ο Δήμαρχος Πρέβεζας στο T.Ν. | Υποδεχόμαστε την τουριστική σεζόν με αισιοδοξία και πασχαλινή ατμόσφαιρα

  93. 19/04 07:00

    Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025

  94. 19/04 07:00

    Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου

  95. 19/04 07:00

    Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν

  96. 19/04 00:05

    Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία

  97. 18/04 18:12

    Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris

  98. 18/04 14:46

    Γερμανία: Ανοίγει ο δρόμος για απελάσεις στην Ελλάδα

  99. 18/04 14:28

    Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα

  100. 18/04 11:57

    Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα