«IOANNINA OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

«IOANNINA  OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

Με στρατηγική, σχέδιο και συνεργασίες, με μετρήσιμα αποτελέσματα και αξιολόγηση, τα Ιωάννινα επενδύουν δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη, ξεκινώντας να κατακτήσουν διεθνείς και εγχώριες αγορές. 

Το νέο brand name της πόλης «IOANNINA OLD. NEW. YOU» αναδεικνύει το ιστορικό παρελθόν της, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.

Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας, που αποτελεί τον «καταστατικό χάρτη» για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν συνεργασίας του δήμου Ιωαννιτών, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.

Είναι η πρώτη φορά που «τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι, με πραγματικό σχέδιο πτήσης», λέει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας

Το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ορίζοντα ως το 2019, παρουσιάστηκε την Παρασκευή  το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Du Lac, γεγονός που φανερώνει ότι το «στοίχημα» για το τουριστικό μέλλον της περιοχής δεν είναι μόνο υπόθεση των θεσμικών φορέων και των επαγγελματιών, αλλά και των ανθρώπων της πόλης που «αγκαλιάζουν» το φιλόδοξο εγχείρημα.

Πρωτότυπη παρουσίαση

Η παρουσίαση έγινε με φρεσκάδα, ζωντάνια και πρωτοτυπία, εντυπωσίασε  και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον. Χωρίς τα συνηθισμένα πάνελ και τους καθιερωμένους σε ανάλογες περιπτώσεις χαιρετισμούς, με τρόπο διαδραστικό, έδωσε την αίσθηση μιας γιορτής όπου συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι. 

Παρών ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης (επικεφαλής πολυπληθούς αποστολής από την πόλη του), που όπως είπε έχει αναπτύξει μια στενή σχέση με τα Γιάννενα, καθώς οι δύο δήμοι έχουν υπογράψει εδώ και ένα χρόνο σύμφωνο συνεργασίας που προβλέπει-εκτός των άλλων- στρατηγική συνεργασία στον τομέα του τουρισμού. Ο Γιάννης Μπουτάρης μετέφερε την εμπειρία του, προτρέποντας «να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε, να το καταλάβουμε, να το εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό».

Ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, εξέφρασε «διπλή χαρά», γιατί  αφενός πρώτη φορά υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και αφετέρου αυτό είναι αποτέλεσμα συνεργασίας. «Όταν εκλέχθηκα δήμαρχος είπα ότι θα πρέπει  να βαδίσουμε με οργανωμένο σχέδιο,  με επαγγελματίες και με συνεργασία. Δεν σας κρύβω ότι δεν ήταν εύκολο να πεισθούν όλοι, αλλά τώρα πια τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι με πραγματικό σχέδιο πτήσης», ανέφερε.

Εξάλλου, ο δήμαρχος εξέφρασε και θυμό για την κατάσταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων καθώς, το πρωί, είχε ακυρωθεί άλλη μία πτήση, με την οποία θα έρχονταν στην πόλη δημοσιογράφοι από την Αθήνα για την παρουσίαση. «Να σηκώσουμε όλοι πολύ δυνατά τη φωνή μας για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο της Ηπείρου, διεκδικώντας από την πολιτική ηγεσία ένα αξιόπιστο αεροδρόμιο», τόνισε ο Θωμάς Μπέγκας.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Νίκος Γκόλας, αναφέρθηκε στον τουριστικό προορισμό «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» που «έχει τα πάντα» και στην επαγγελματική δουλειά που γίνεται πλέον για την προώθηση του.

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, Μάξιμος και ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέκος Καχριμάνης, αναφέρθηκαν στη σπουδαιότητα της συνεργασίας και του συντονισμού όλων.

Ο Α’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Δημητρίου επισήμανε ότι «πρώτη φορά γίνεται αυτό που πρέπει και δεν ήταν δυνατόν να απουσιάζει το Επιμελητήριο». Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων, Κώστας Βλάχος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «είμαστε όλοι μαζί και θα τα καταφέρουμε».

Την στήριξή τους στην οργανωμένη προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής εξέφρασαν και οι εκπρόσωποι τον παρατάξεων της αντιπολίτευσης, Άρης Μπαρτζώκας, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Αστερινός Μάνθος. 

 «Οδηγοί» στην πρωτότυπη παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου ήταν ο Χρήστος Χέλμης, επικεφαλής της Colibri AE, ο Στέφανος Ζέρβας, σύμβουλος για θέματα τουρισμού και επιχειρηματικότητας του δημάρχου Ιωαννιτών και ο Σαμ Κωδούνης, εκπρόσωπος των ξενοδόχων. Επαγγελματίες του τουρισμού, όπως η Δέσποινα Αμαραντίδου από την ARTION Conferences & Events, ο Stefan Merkenhof της GBR Consulting, ο Νίκος Σαπουντζής της Tourism Plus, εξήγησαν την στρατηγική, τις δράσεις και στους στόχους του επιχειρησιακού σχεδίου. 

Στρατηγικός συνεργάτης στο εγχείρημα είναι ο  ΕΟΤ, όπως τόνισε η εκπρόσωπός του Αικατερίνη Μεϊμάρογλου, ενώ το παρών έδωσαν και ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας, καθώς και τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη.  Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δεξίωση, υπό τους ήχους της μπάντας του Γιώργου Γάκη. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ

Αυτό είναι το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα».

Η νέα στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών, της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και του Επιμελητηρίου, που αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την περιοχή ως πόλο έλξης, με στόχο να αυξήσουν τα μερίδιά της στην εγχώρια και κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της μέσα από  επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.

Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε έπειτα από μελέτη που διενεργήθηκε από εξειδικευμένους  εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου. Καταξιωμένες εταιρίες στον τομέα της τουριστικής προβολής όπως οι Tourism Plus, Colibri AE, ARTION Conferences & Events, GBR Consulting, επιλέχτηκαν σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των τριών εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία 5**** ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Με ορίζοντας τετραετίας, το ολοκληρωμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα δράσεων, που καλούνται να υλοποιήσουν περιλαμβάνει:

  • Branding & Web/Social Media Strategy & Presence 
  • Destination Management/Promotion & Campaigns 
  • Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination 
  • Benchmarking & Customer satisfaction  Surveys.
  • Το νέο brand name της πόλης είναι «IOANNINA OLD.NEW.YOU GREECE».

Οι αγορές-στόχοι που έχουν καθοριστεί για το 2016 είναι:

Γερμανία

Βέλγιο

Τουρκία

Γαλλία

Ιταλία

Ελλάδα

Στην προκαταρκτική συζήτηση που έχει γίνει για τα επόμενα έτη, έχουν επιλεγεί οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας. 

Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις ανωτέρω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών αυτών, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού (οινοτουρισμός, 50+, αναψυχής, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός & οικολογικός).

Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη και οι ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, οι συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.

Αναλυτικότερα, το τετραετές επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει: 

Δράση 1 : Branding & Web/Social Media Strategy & Presence

Το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση των κατωτέρω ενεργειών αναλαμβάνει η εταιρία Colibri AE (www.colibri.gr), με επικεφαλής τον Creative Director & Copywriter, Χρήστο Χέλμη. 

Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους ενέργειες: 

1. Επιλογή και διατύπωση Βrand name και λογότυπου για το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων. Η επιλογή του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) έγινε βάσει τεκμηριωμένης πρότασης. 

2. Παραγωγή – Συγκέντρωση - Επεξεργασία υλικού τουριστικής προβολής. Αφορά το σχεδιασμό του βασικού υλικού της τουριστικής προβολής και προώθησης. 

3 Ανασχεδιασμός, δημιουργία και διαχείριση του website των Ιωαννίνων, www.travelioannina.com 

4. SEO (Search Engine Optimization) on page/off page.  Για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε keywords που ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να φέρουν δυνητικούς επισκέπτες. Διαμόρφωση κειμένων ώστε να περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα keywords. 

5. Social Media & Ε-Μarketing 

  • Σχεδιασμός online στρατηγικής για τις αγορές-στόχους. 
  • Διαχείριση περιεχομένου & Στρατηγική κυρίως στο Facebook.
  • Διαφημίσεις και καμπάνιες στο Google-στρατηγική, πρόγραμμα, μηνύματα. 
  • Δημιουργία και αποστολή μηνιαίου newsletter. 

Δράση 2η : Destination Management/Promotion & Campaigns 

Η δράση αυτή αποσκοπεί στην συνολική διαχείριση του προορισμού, με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας των Ιωαννίνων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής ταυτότητας που θα οδηγήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Η υλοποίηση της δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί μέσω της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, της διοργάνωσης επιχειρηματικών αποστολών, παρουσιάσεων και συνεντεύξεων Τύπου, ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή.

Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της συγκεκριμένης δράσης αναλαμβάνει η εταιρία Tourism Plus με επικεφαλής τον CEO/Marketing Strategist αυτής, Νίκο Σαπουντζή.

Δράση 3η : Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination

Την συνεδριακή προβολή του προορισμού των Ιωαννίνων θα αναλάβει η εταιρία ARTION Conferences & Events την οποία διευθύνει η Δέσποινα Αμαραντίδου, managing Director. 

Πιο συγκεκριμένα, το έργο της ARTION θα επικεντρωθεί στα εξής : 

Έρευνα για διεθνείς διεκδικήσεις: Κατ’ ελάχιστο προσκόμιση 50 τίτλων συνεδρίων για κάθε έτος, που θα μπορούσαν να διεκδικηθούν εν δυνάμει για την πόλη των Ιωαννίνων 

Προβολή της πόλης ως συνεδριακού προορισμού στις εξής δύο συνεδριακές εκθέσεις : EIBTM Βαρκελώνης & IMEX Φρανκφούρτης. 

Δράση 4η : Benchmarking & Customer Satisfaction Surveys 

O σχεδιασμός και η υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών θα πραγματοποιηθεί από την GBR consulting (www.gbrconsulting.gr), η οποία εκπροσωπείται από τον κύριο Stefan Merkenhof, managing consultant και αναλύονται ως εξής:  

1. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Ιωαννίνων.

2. Υπηρεσίες μηνιαίου Benchmarking για τα ξενοδοχεία που θα ενδιαφερθούν να συμμετέχουν στην έρευνα. 

3. Υπηρεσίες Διεθνούς Benchmarking σε μηνιαία βάση. Ενδεικτικά προτείνουμε βάσει των διαθέσιμων στοιχείων που έχουμε να κάνουμε το Benchmarking με τις εξής πόλεις: Βαρσοβία, Σόφια, Αγία Πετρούπολη, Βουκουρέστι, Μπρατισλάβα, Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Σάλτσμπουργκ, Λιθουανία. 

4. Για το μηνιαίο Benchmarking των Ιωαννίνων αλλά και για την σύγκριση της πόλης σε διεθνές επίπεδο, θα ζητηθούν τα ακόλουθα δεδομένα :

  • Πληρότητα 
  • Aπόδοσης (Μέση Τιμή Δωματίου (ARR)  
  • Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR)  
  • Διανυκτερεύσεις ανά εθνικότητα  
To συγκεκριμένο έργο αναμένεται να προσφέρει στο τόπο πολλαπλά οφέλη, τόσο άμεσα στον τουριστικό κλάδο όσο και έμμεσα στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της πόλης. 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 02/12 07:16

    Η Λευκάδα στους εορτασμούς του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας 2024

  2. 02/12 06:18

    Κύπρος: Ο τουρισμός αυξάνει τις πωλήσεις εμφιαλωμένων νερών

  3. 01/12 21:23

    Πράσινο" νησί ο Πόρος με χρηματοδότηση από τα Εμιράτα

  4. 01/12 21:11

    Τα γερμανικά εστιατόρια σε υπαρξιακή κρίση

  5. 01/12 21:00

    Ε.Ξ. Χανίων | Ημέρα Καριέρας στις 11 Δεκεμβρίου

  6. 01/12 15:34

    Το σκάνδαλο των μαϊμού εξαρτημάτων άγγιξε και τη Ryanair

  7. 01/12 14:38

    Η ECTAA για την πρόταση της Κομισιόν στα οργανωμένα ταξίδια: Θα αυξήσει τη συνολική τιμή των ταξιδιωτικών πακέτων

  8. 01/12 14:22

    Η Γαλλία βάζει τέλος στο κάπνισμα σε όλες τις παραλίες, τα δημόσια πάρκα και τα δάση

  9. 01/12 14:13

    Τουρκία: "Είμαστε υπερδύναμη στον τουρισμό και ανταγωνιζόμαστε τους καλύτερους στον κόσμο"

  10. 01/12 13:49

    VisitEngland: Νέα εργαλειοθήκη για τις επιχειρήσεις στον προσβάσιμο τουρισμό

  11. 01/12 13:09

    Μνημόνιο συνεργασίας των Υπουργείων Πολιτισμού-Κλιματικής Κρίσης για τη θωράκιση των αρχαιολογικών χώρων από πυρκαγιά

  12. 01/12 12:03

    FedHATTA: Συνάντηση με τον υφυπουργό Ανάπτυξης Μ. Σενετάκη για επίλυση ζητημάτων λειτουργίας των τουριστικών γραφείων

  13. 01/12 11:54

    Τι απαντά η Kiwi.com στην έρευνα της Ryanair περί πειρατών-ΟΤΑ

  14. 01/12 11:53

    ΕΟΤ | Στη Θεσσαλονίκη το συνέδριο της Βρετανικής Ένωσης Ανεξάρτητων Tour Operators

  15. 01/12 11:48

    ΙΝΣΕΤΕ: «Tαξίδια χωρίς αποκλεισμούς» στην Ελλάδα μέσα από 5 βασικές προτάσεις

  16. 01/12 11:44

    Eurowings: Δύο νέες συνδέσεις με Ζάκυνθο και Κάρπαθο το καλοκαίρι του 2024

  17. 01/12 11:12

    Mabrian | Κερδίζει έδαφος ο βιωματικός τουρισμός - το top 10 των προορισμών στην Ευρώπη γι αυτήν την τάση

  18. 01/12 10:51

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Κοζάνης

  19. 01/12 10:40

    Λιμάνι Ηρακλείου | 27% περισσότεροι επιβάτες κρουαζιέρας στο 10μηνο- επιπλέον κρουαζιερόπλοια λόγω Ισραήλ

  20. 01/12 10:25

    ΕΕ | Απαγόρευση στη Fly Baghdad για πτήσεις στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο

  21. 01/12 07:42

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στη Ρόδο

  22. 01/12 07:39

    Εργασίες ανακαίνισης και άλλων διαμορφώσεων σε ξενοδοχεία στην Κρήτη και στη Ρόδο

  23. 01/12 07:35

    Καταδυτικό Πάρκο στο Ρέθυμνο

  24. 01/12 07:29

    1ος Πανελλήνιος Αγώνας Αερομοντελισμού κλειστού χώρου στο Ηράκλειο

  25. 01/12 07:28

    Δημοσιονομικό περιθώριο στην Ισπανία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

  26. 30/11 17:25

    Περισσότεροι δικαιούχοι στον Β' κύκλο του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους»

  27. 30/11 16:28

    ΑΒΤΑ | Οι 4 εντελώς νέες τάσεις στα ταξίδια του 2024: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της νέας φουρνιάς ταξιδιωτών Generation T

  28. 30/11 15:08

    Airbnb | +47,1% έναντι του 2019 η ζήτηση για την Ελλάδα τον Οκτώβριο

  29. 30/11 14:02

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Να αποσυρθούν οι διατάξεις για Airbnb και πρόσθετους φόρους στα ξενοδοχεία

  30. 30/11 13:58

    ΞΕΕ | Το Πρόγραμμα Boutique Hotel στην έκθεση XENIA 2023

  31. 30/11 13:49

    Σε εταιρεία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μισθώθηκε η Ακτή Βάρκιζας

  32. 30/11 13:30

    Scoot: Αυξημένη συχνότητα στις συνδέσεις Σιγκαπούρη – Αθήνα – Βερολίνο το 2024

  33. 30/11 13:08

    Τι συνέβη πραγματικά με τον Attika Reisen; Οι λόγοι που οδήγησαν στο αδιέξοδο

  34. 30/11 13:01

    Συνέδριο ΣΕΤΕ | Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του τουρισμού προς ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μέλλον

  35. 30/11 12:37

    Η TUI ανοίγει νέο κανάλι ταξιδιωτικής έμπνευσης στο WhatsApp

  36. 30/11 12:21

    FedHATTA: Ο Βόλος και το Πήλιο επανήλθαν στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας  

  37. 30/11 12:10

    Ένας στους 2 Βρετανούς συνάντησε βρώμικες παραλίες στις διακοπές το 2023 - Οι δυο χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση

  38. 30/11 11:49

    Τουρισμός | Global Hotel Alliance: Οι hotspot προορισμοί για το 2024- τι παρακινεί τους ταξιδιώτες να τους επισκεφτούν

  39. 30/11 11:19

    Τουρισμός | Ο Bentour Reisen επεκτείνει το πρόγραμμά του για Ελλάδα το 2024

  40. 30/11 10:26

    Τουρισμός | Ποια μέτρα προωθεί η Κομισιόν για την προστασία και τα δικαιώματα των ταξιδιωτών

  41. 30/11 10:06

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Δράσεις προβολής στην αμερικανική αγορά

  42. 30/11 07:59

    Αθλητική εκδήλωση 1ος Δρόμος Αμνισσού

  43. 30/11 07:14

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στην Αμαλιάδα

  44. 30/11 07:09

    Κατεδάφιση κτηρίου σε ξενοδοχείο στην Κω - Αναβάθμιση κτιριακών υποδομών στα ιαματικά νερά στη Μυτιλήνη

  45. 30/11 07:04

    Η Σαουδική Αραβία αγοράζει μερίδιο στο αεροδρόμιο του Χίθροου

  46. 30/11 07:02

    Les Roches: Καθολική μεταμόρφωση της πανεπιστημιούπολης στις Ελβετικές ‘Άλπεις

  47. 29/11 16:24

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του ΞΕΝΙΑ Καλεντζίου

  48. 29/11 15:23

    Ryanair: «Πειρατές-ΟΤΑ χρεώνουν μέχρι και 344% ακριβότερα τις υπηρεσίες μας!» - Όλα τα ονόματα

  49. 29/11 14:46

    Uber | Νέα υπηρεσία για ενοικίαση αυτοκινήτου στην Ελλάδα και σε άλλες 7 ευρωπαϊκές χώρες

  50. 29/11 14:43

    Το "Work From Greece" στους ελληνικούς προορισμούς

  51. 29/11 14:24

    Solmar: Νέες βίλες προς ενοικίαση στη νότια Πελοπόννησο το 2024

  52. 29/11 14:05

    Το Δουβλίνο Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα του 2024 | Το Γκροσσέτο (Ιταλία) ο Πράσινος Πρωτοπόρος του Έξυπνου Τουρισμού

  53. 29/11 13:47

    Ryanair: 5,8 εκατ. αεροπορικές θέσεις στους Έλληνες ταξιδιώτες το καλοκαίρι του 2024

  54. 29/11 13:46

    Η FREENOW και η Karhoo συνεργάζονται στις υπηρεσίες μετακίνησης για ταξιδιώτες σε όλη την Ευρώπη

  55. 29/11 13:17

    7+1 στρατηγικές για να αποφύγετε τα δίχτυα των χάκερ

  56. 29/11 12:38

    Τουρισμός: Ένας στους 3 Αμερικανούς ταξίδεψε περισσότερο φέτος έναντι του 2019

  57. 29/11 12:07

    FedHATTA: Σύσφιξη των επιχειρηματικών σχέσεων Ελλάδας – Ιράν στον τουρισμό

  58. 29/11 12:05

    ΦΠΑ στις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις ενέκρινε η Γερουσία στη Γαλλία

  59. 29/11 11:54

    Jet2holidays | "Athens Coast" και Σύμη νέοι προορισμοί το καλοκαίρι

  60. 29/11 10:48

    Ο Όμιλος Anex αυξάνει την παρουσία του στην Ελλάδα το 2024- επιπλέον ξενοδοχεία σε Κρήτη και Κέρκυρα

  61. 29/11 10:35

    Γερμανία: Ο Σολτς προειδοποιεί για δύσκολες μέρες | Bild: «Χρεωκοπημένοι Γερμανοί πουλήστε τα νησιά σας»

  62. 29/11 10:22

    Η ηγεσία του ΠΑΣΥΞΕ στην εκδήλωση του ΞΕΕ στο πλαίσιο της 11ης Γενικής Συνέλευσης

  63. 29/11 10:10

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | Κυκλάδες και Πελοπόννησος οι μόνες περιοχές με μείωση αεροπορικών αφίξεων στο 10μηνο

  64. 29/11 07:58

    Σε Σύρο και Αθήνα γυρίσματα ταξιδιωτικής εκπομπής καναλιού της Εσθονίας

  65. 29/11 07:12

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στο Μέτσοβο

  66. 29/11 07:09

    Σε ποια εταιρεία μισθώνεται ο ξενώνας Μάρπησσας στην Πάρο

  67. 29/11 07:07

    Απόρριψη ένταξης στον Αναπτυξιακό Νόμο ξενοδοχειακής επένδυσης στην Κρήτη

  68. 29/11 07:06

    Ryanair: Εκπτώσεις 10% στη Cyber Week

  69. 28/11 20:21

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Σέριφο

  70. 28/11 19:10

    Attika Reisen | Κήρυξε πτώχευση ο σπεσιαλίστας των διακοπών για Ελλάδα στη Γερμανία

  71. 28/11 16:43

    To Ρέθυμνο τίμησε την τηλεοπτική σειρά "Σασμός"

  72. 28/11 16:25

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Καστανιάς στην Κορινθία

  73. 28/11 16:21

    EOT Κάτω Χωρών: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στο Β2Β roadshow «Around the World»

  74. 28/11 15:51

    Από ζόμπι... ξενοδοχείο: Πώς τα άδεια κτίρια γραφείων μετατρέπονται σε πολυτελή καταλύματα

  75. 28/11 14:40

    Η CLIA παρουσιάζει στην Κυβέρνηση το 5ετές Σχέδιο Δράσης του κλάδου της κρουαζιέρας για την Ελλάδα

  76. 28/11 13:16

    Τουρισμός: Ο Γερμανός t.o. Sitalia γίνεται Spica Travel με πακέτα διακοπών στη Μεσόγειο (και Ελλάδα)

  77. 28/11 12:58

    Το 100% Hotel Show μεταμόρφωσε για 3 ημέρες το MEC Παιανίας, σε σημείο αναφοράς νέων ιδεών και καινοτομίας

  78. 28/11 12:27

    Telegraph: Μία Ελληνική πόλη στις 10 καλύτερες της Ευρώπης για χειμερινές αποδράσεις

  79. 28/11 12:15

    XENIA '23 | Χιλιάδες στελέχη είδαν από κοντά τα hospitality megatrends

  80. 28/11 12:01

    Αντικατάσταση των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης Ταξί με επιβατηγά οχήματα από 6 έως εννέα 9 θέσεων

  81. 28/11 11:38

    ΠΟΞ | Οργισμένη αντίδραση για τις ρυθμίσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση και το τέλος ανθεκτικότητας

  82. 28/11 11:31

    LOT Polish Airlines: Νέα καθημερινή σύνδεση με την Αθήνα από τον Απρίλιο του 2024

  83. 28/11 10:58

    AJet | Ξεκινά τον Μάρτιο η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Turkish Airlines

  84. 28/11 10:52

    Rhomberg Reisen: Νέα τσάρτερ προς 4 Ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2024

  85. 28/11 10:22

    Γαλλία | Γιατί ακυρώνονται 16.500 πτήσεις μεταξύ 9 Ιανουαρίου και 14 Φεβρουαρίου 2024

  86. 28/11 07:23

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στους Δελφούς

  87. 28/11 07:19

    Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο

  88. 28/11 07:16

    Η ιστορία του πρώην METROPOLITAN CAPSIS στη Ρόδο

  89. 28/11 07:09

    Έγκριση μερικής διάσπασης της «AFEA Ανώνυμη Εμπορική Τουριστική και Ξενοδοχειακή Εταιρία», με σύσταση νέας ΑΕ

  90. 27/11 19:59

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Τουριστικού Περιπτέρου Ζαχάρως

  91. 27/11 16:21

    ITA Airways: Νέες συνδέσεις με Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά το καλοκαίρι του 2024

  92. 27/11 16:05

    "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση

  93. 27/11 15:41

    Ecole hôtelière de Lausanne: 7 επιτυχημένες στρατηγικές για προσέλκυση εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία

  94. 27/11 13:16

    Ισπανία: 100.000 κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία – «Χρειαζόμαστε μορφωμένους ανθρώπους από όλο τον κόσμο»

  95. 27/11 13:07

    Συνομοσπονδία Καταλυμάτων "Διαμονή" | Το «Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος» μας γυρνά πίσω δεκαετίες...

  96. 27/11 12:59

    Συνάντηση Γ. Πατούλη με Ε. Ράπτη για τον τουρισμό υγείας

  97. 27/11 12:47

    Αερομεταφορές: Μείωση των εκπομπών 5% μέχρι το 2030 – Αύριο η πρώτη μακρινή πτήση με βιώσιμα καύσιμα

  98. 27/11 12:45

    XENIA'23 | Networking, deals, trends… για 3η ημέρα

  99. 27/11 12:35

    Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εντυπωσιάζει τους Σέρβους

  100. 27/11 11:49

    Τουρισμός | Νέο ρεκόρ Αμερικανών στην Ευρώπη το 2024- ποιες είναι οι τάσεις, που διαμορφώνει η νέα γενιά