«IOANNINA OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

«IOANNINA  OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων

Με στρατηγική, σχέδιο και συνεργασίες, με μετρήσιμα αποτελέσματα και αξιολόγηση, τα Ιωάννινα επενδύουν δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη, ξεκινώντας να κατακτήσουν διεθνείς και εγχώριες αγορές. 

Το νέο brand name της πόλης «IOANNINA OLD. NEW. YOU» αναδεικνύει το ιστορικό παρελθόν της, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.

Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας, που αποτελεί τον «καταστατικό χάρτη» για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν συνεργασίας του δήμου Ιωαννιτών, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.

Είναι η πρώτη φορά που «τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι, με πραγματικό σχέδιο πτήσης», λέει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας

Το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ορίζοντα ως το 2019, παρουσιάστηκε την Παρασκευή  το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Du Lac, γεγονός που φανερώνει ότι το «στοίχημα» για το τουριστικό μέλλον της περιοχής δεν είναι μόνο υπόθεση των θεσμικών φορέων και των επαγγελματιών, αλλά και των ανθρώπων της πόλης που «αγκαλιάζουν» το φιλόδοξο εγχείρημα.

Πρωτότυπη παρουσίαση

Η παρουσίαση έγινε με φρεσκάδα, ζωντάνια και πρωτοτυπία, εντυπωσίασε  και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον. Χωρίς τα συνηθισμένα πάνελ και τους καθιερωμένους σε ανάλογες περιπτώσεις χαιρετισμούς, με τρόπο διαδραστικό, έδωσε την αίσθηση μιας γιορτής όπου συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι. 

Παρών ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης (επικεφαλής πολυπληθούς αποστολής από την πόλη του), που όπως είπε έχει αναπτύξει μια στενή σχέση με τα Γιάννενα, καθώς οι δύο δήμοι έχουν υπογράψει εδώ και ένα χρόνο σύμφωνο συνεργασίας που προβλέπει-εκτός των άλλων- στρατηγική συνεργασία στον τομέα του τουρισμού. Ο Γιάννης Μπουτάρης μετέφερε την εμπειρία του, προτρέποντας «να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε, να το καταλάβουμε, να το εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό».

Ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, εξέφρασε «διπλή χαρά», γιατί  αφενός πρώτη φορά υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και αφετέρου αυτό είναι αποτέλεσμα συνεργασίας. «Όταν εκλέχθηκα δήμαρχος είπα ότι θα πρέπει  να βαδίσουμε με οργανωμένο σχέδιο,  με επαγγελματίες και με συνεργασία. Δεν σας κρύβω ότι δεν ήταν εύκολο να πεισθούν όλοι, αλλά τώρα πια τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι με πραγματικό σχέδιο πτήσης», ανέφερε.

Εξάλλου, ο δήμαρχος εξέφρασε και θυμό για την κατάσταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων καθώς, το πρωί, είχε ακυρωθεί άλλη μία πτήση, με την οποία θα έρχονταν στην πόλη δημοσιογράφοι από την Αθήνα για την παρουσίαση. «Να σηκώσουμε όλοι πολύ δυνατά τη φωνή μας για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο της Ηπείρου, διεκδικώντας από την πολιτική ηγεσία ένα αξιόπιστο αεροδρόμιο», τόνισε ο Θωμάς Μπέγκας.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Νίκος Γκόλας, αναφέρθηκε στον τουριστικό προορισμό «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» που «έχει τα πάντα» και στην επαγγελματική δουλειά που γίνεται πλέον για την προώθηση του.

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, Μάξιμος και ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέκος Καχριμάνης, αναφέρθηκαν στη σπουδαιότητα της συνεργασίας και του συντονισμού όλων.

Ο Α’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Δημητρίου επισήμανε ότι «πρώτη φορά γίνεται αυτό που πρέπει και δεν ήταν δυνατόν να απουσιάζει το Επιμελητήριο». Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων, Κώστας Βλάχος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «είμαστε όλοι μαζί και θα τα καταφέρουμε».

Την στήριξή τους στην οργανωμένη προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής εξέφρασαν και οι εκπρόσωποι τον παρατάξεων της αντιπολίτευσης, Άρης Μπαρτζώκας, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Αστερινός Μάνθος. 

 «Οδηγοί» στην πρωτότυπη παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου ήταν ο Χρήστος Χέλμης, επικεφαλής της Colibri AE, ο Στέφανος Ζέρβας, σύμβουλος για θέματα τουρισμού και επιχειρηματικότητας του δημάρχου Ιωαννιτών και ο Σαμ Κωδούνης, εκπρόσωπος των ξενοδόχων. Επαγγελματίες του τουρισμού, όπως η Δέσποινα Αμαραντίδου από την ARTION Conferences & Events, ο Stefan Merkenhof της GBR Consulting, ο Νίκος Σαπουντζής της Tourism Plus, εξήγησαν την στρατηγική, τις δράσεις και στους στόχους του επιχειρησιακού σχεδίου. 

Στρατηγικός συνεργάτης στο εγχείρημα είναι ο  ΕΟΤ, όπως τόνισε η εκπρόσωπός του Αικατερίνη Μεϊμάρογλου, ενώ το παρών έδωσαν και ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας, καθώς και τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη.  Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δεξίωση, υπό τους ήχους της μπάντας του Γιώργου Γάκη. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ

Αυτό είναι το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα».

Η νέα στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών, της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και του Επιμελητηρίου, που αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την περιοχή ως πόλο έλξης, με στόχο να αυξήσουν τα μερίδιά της στην εγχώρια και κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της μέσα από  επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.

Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε έπειτα από μελέτη που διενεργήθηκε από εξειδικευμένους  εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου. Καταξιωμένες εταιρίες στον τομέα της τουριστικής προβολής όπως οι Tourism Plus, Colibri AE, ARTION Conferences & Events, GBR Consulting, επιλέχτηκαν σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των τριών εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία 5**** ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Με ορίζοντας τετραετίας, το ολοκληρωμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα δράσεων, που καλούνται να υλοποιήσουν περιλαμβάνει:

  • Branding & Web/Social Media Strategy & Presence 
  • Destination Management/Promotion & Campaigns 
  • Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination 
  • Benchmarking & Customer satisfaction  Surveys.
  • Το νέο brand name της πόλης είναι «IOANNINA OLD.NEW.YOU GREECE».

Οι αγορές-στόχοι που έχουν καθοριστεί για το 2016 είναι:

Γερμανία

Βέλγιο

Τουρκία

Γαλλία

Ιταλία

Ελλάδα

Στην προκαταρκτική συζήτηση που έχει γίνει για τα επόμενα έτη, έχουν επιλεγεί οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας. 

Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις ανωτέρω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών αυτών, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού (οινοτουρισμός, 50+, αναψυχής, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός & οικολογικός).

Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη και οι ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, οι συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.

Αναλυτικότερα, το τετραετές επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει: 

Δράση 1 : Branding & Web/Social Media Strategy & Presence

Το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση των κατωτέρω ενεργειών αναλαμβάνει η εταιρία Colibri AE (www.colibri.gr), με επικεφαλής τον Creative Director & Copywriter, Χρήστο Χέλμη. 

Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους ενέργειες: 

1. Επιλογή και διατύπωση Βrand name και λογότυπου για το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων. Η επιλογή του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) έγινε βάσει τεκμηριωμένης πρότασης. 

2. Παραγωγή – Συγκέντρωση - Επεξεργασία υλικού τουριστικής προβολής. Αφορά το σχεδιασμό του βασικού υλικού της τουριστικής προβολής και προώθησης. 

3 Ανασχεδιασμός, δημιουργία και διαχείριση του website των Ιωαννίνων, www.travelioannina.com 

4. SEO (Search Engine Optimization) on page/off page.  Για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε keywords που ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να φέρουν δυνητικούς επισκέπτες. Διαμόρφωση κειμένων ώστε να περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα keywords. 

5. Social Media & Ε-Μarketing 

  • Σχεδιασμός online στρατηγικής για τις αγορές-στόχους. 
  • Διαχείριση περιεχομένου & Στρατηγική κυρίως στο Facebook.
  • Διαφημίσεις και καμπάνιες στο Google-στρατηγική, πρόγραμμα, μηνύματα. 
  • Δημιουργία και αποστολή μηνιαίου newsletter. 

Δράση 2η : Destination Management/Promotion & Campaigns 

Η δράση αυτή αποσκοπεί στην συνολική διαχείριση του προορισμού, με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας των Ιωαννίνων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής ταυτότητας που θα οδηγήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Η υλοποίηση της δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί μέσω της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, της διοργάνωσης επιχειρηματικών αποστολών, παρουσιάσεων και συνεντεύξεων Τύπου, ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή.

Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της συγκεκριμένης δράσης αναλαμβάνει η εταιρία Tourism Plus με επικεφαλής τον CEO/Marketing Strategist αυτής, Νίκο Σαπουντζή.

Δράση 3η : Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination

Την συνεδριακή προβολή του προορισμού των Ιωαννίνων θα αναλάβει η εταιρία ARTION Conferences & Events την οποία διευθύνει η Δέσποινα Αμαραντίδου, managing Director. 

Πιο συγκεκριμένα, το έργο της ARTION θα επικεντρωθεί στα εξής : 

Έρευνα για διεθνείς διεκδικήσεις: Κατ’ ελάχιστο προσκόμιση 50 τίτλων συνεδρίων για κάθε έτος, που θα μπορούσαν να διεκδικηθούν εν δυνάμει για την πόλη των Ιωαννίνων 

Προβολή της πόλης ως συνεδριακού προορισμού στις εξής δύο συνεδριακές εκθέσεις : EIBTM Βαρκελώνης & IMEX Φρανκφούρτης. 

Δράση 4η : Benchmarking & Customer Satisfaction Surveys 

O σχεδιασμός και η υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών θα πραγματοποιηθεί από την GBR consulting (www.gbrconsulting.gr), η οποία εκπροσωπείται από τον κύριο Stefan Merkenhof, managing consultant και αναλύονται ως εξής:  

1. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Ιωαννίνων.

2. Υπηρεσίες μηνιαίου Benchmarking για τα ξενοδοχεία που θα ενδιαφερθούν να συμμετέχουν στην έρευνα. 

3. Υπηρεσίες Διεθνούς Benchmarking σε μηνιαία βάση. Ενδεικτικά προτείνουμε βάσει των διαθέσιμων στοιχείων που έχουμε να κάνουμε το Benchmarking με τις εξής πόλεις: Βαρσοβία, Σόφια, Αγία Πετρούπολη, Βουκουρέστι, Μπρατισλάβα, Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Σάλτσμπουργκ, Λιθουανία. 

4. Για το μηνιαίο Benchmarking των Ιωαννίνων αλλά και για την σύγκριση της πόλης σε διεθνές επίπεδο, θα ζητηθούν τα ακόλουθα δεδομένα :

  • Πληρότητα 
  • Aπόδοσης (Μέση Τιμή Δωματίου (ARR)  
  • Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR)  
  • Διανυκτερεύσεις ανά εθνικότητα  
To συγκεκριμένο έργο αναμένεται να προσφέρει στο τόπο πολλαπλά οφέλη, τόσο άμεσα στον τουριστικό κλάδο όσο και έμμεσα στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της πόλης. 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/05 18:42

    Στρατηγικός σχεδιασμός με ορίζοντα 10ετίας - αυτό χρειάζεται ο ελληνικός τουρισμός

  2. 28/05 18:34

    Μονόδρομος ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τουριστικό προϊόν

  3. 28/05 16:18

    Αμερικανικός τουρισμός: Δεύτερη υψηλότερη ταξιδιωτική δαπάνη στον κόσμο για το καλοκαίρι του 2024

  4. 28/05 16:02

    Συνεχίζεται με ελεύθερη είσοδο έως 2 Ιουνίου το 12ο Φεστιβάλ Νέων Καλλιτεχνών «Τα 12 Κουπέ»

  5. 28/05 15:44

    Άνοιξαν οι εγγραφές για το Navarino Challenge 2024

  6. 28/05 15:08

    Κοινωνικός/ ιαματικός τουρισμός ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ: Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής Επιχειρηματιών

  7. 28/05 14:34

    Eurowings: Νέα χειμερινή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη

  8. 28/05 14:22

    Διακοπή λειτουργίας του Αρχαιολογικού χώρου Δελφών την Τετάρτη μετά τις 17.00

  9. 28/05 14:13

    Η Τεχνολογία συναντά την παράδοση: Drones αναδιαμορφώνουν την ορεινή κτηνοτροφία

  10. 28/05 13:47

    25 χρόνια AEGEAN | 25 χρόνια ανάπτυξης, δημιουργίας και ποιοτικής εξυπηρέτησης

  11. 28/05 13:39

    Telegraph: Οι 6 προορισμοί που υπόσχονται το ιδανικό Ελληνικό καλοκαίρι

  12. 28/05 13:32

    Celestyal: Καλοκαιρινή καμπάνια αναβάθμισης καμπίνας

  13. 28/05 12:57

    HotStats: Αυτές είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που θα συναντήσουν τα ξενοδοχεία το 2024

  14. 28/05 12:07

    Απευθείας πτήσεις Παρίσι-Καλαμάτα ξεκινά η Air France - εκδήλωση στο Παρίσι

  15. 28/05 11:42

    Eυρωπαϊκός τουρισμός- ForwardKeys | Ολική ανάκαμψη το 2024- αυξημένη ζήτηση για Λονδίνο, Παρίσι, οριακά μειωμένη για Αθήνα

  16. 28/05 11:04

    Ημερίδα ΠΟΤΑΠ | «Η ηλεκτροκίνηση αναγκαία στην τουριστική ανάπτυξη»

  17. 28/05 11:00

    Το διεθνές βραβείο Big SEE Architecture Award 2024 - Winner απονεμήθηκε στις Villas in Olive Grove, Navarino Residences, Costa Navarino της Potiropoulos+Partners

  18. 28/05 10:54

    Τα Aria Hotels σχεδιάζουν eVTOL Vertiports για ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης

  19. 28/05 10:48

    Το νέο Δ.Σ. του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου

  20. 28/05 10:31

    MSC Cruises | Ποικιλία δραστηριοτήτων για παιδιά και οικογένειες στα πλοία της το καλοκαίρι

  21. 28/05 10:02

    Ξενοδοχεία | To One&Only Aesthesis εγκαινίασε 14 πολυτελείς κατοικίες

  22. 28/05 07:58

    ΕΟΤ: 50.000 ευρώ για την υποστήριξη δύο συνεδρίων σε Πάτρα και Χαλκιδική

  23. 28/05 07:55

    Δήμος Πατρέων: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  24. 28/05 07:53

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για μεταφορά και διαμονή μελών ΚΑΠΗ σε ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Ερέτρια

  25. 28/05 07:41

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κτηρίου ως ξενοδοχείο ή εστιατόριο - Κατώτατο όριο προσφοράς τα 50 ευρώ!

  26. 27/05 19:31

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με την Πριγκίπισσα της Ιαπωνίας - "Στενότερη πολιτιστική και τουριστική προσέγγιση των δύο λαών"

  27. 27/05 19:03

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση φωτογραφιών του Robert McCabe

  28. 27/05 16:58

    Ξεκίνησαν από τη Χαλκιδική οι πρώτοι έλεγχοι με drones για παραχωρήσεις σε αιγιαλό και παραλίες

  29. 27/05 16:30

    Mabrian - Phocuswright: Ο υπερ-τουρισμός διώχνει το 61% των ταξιδιωτών

  30. 27/05 16:04

    Εξαιρετικά Επιτυχής η Πρώτη Εκδήλωση της HSMAI Europe στην Ελλάδα

  31. 27/05 14:31

    Εκδήλωση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία

  32. 27/05 14:25

    Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Διαμονής: Ρεκόρ αισιοδοξίας στα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά ξενοδοχεία παρά τις προκλήσεις

  33. 27/05 13:59

    Άνοιξαν οι αιτήσεις για τον 7ο Κύκλο Επιτάχυνσης του CapsuleT

  34. 27/05 13:43

    ΕΟΤ | Έκθεση Φωτογραφίας του Robert Mc Cabe στο Μουσείο Ακρόπολης

  35. 27/05 12:57

    Στο Φεστιβάλ Καννών το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

  36. 27/05 12:50

    ΠΟΤΑΠ | Ταξίδι γνωριμίας Γερμανών Δημοσιογράφων στην Πιερία

  37. 27/05 12:29

    Ανωμερίτες Χανίων | Η κρητική ποίηση και το λαούτο φανερώνουν την ψυχή των Χανίων

  38. 27/05 11:59

    ΥΠΑ | Βελτίωση της λειτουργικότητας του αεροδρομίου Σητείας

  39. 27/05 11:15

    Αερομεταφορές: +12,2% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' τετράμηνο του 2024

  40. 27/05 11:06

    Η πρώτη εκδήλωση της HSMAI Europe στην Αθήνα

  41. 27/05 10:53

    Υπερ-τουρισμός | Ποιες περιοχές στην Ιταλία βρίσκονται στο "κόκκινο"- οι άμεσες επιπτώσεις

  42. 27/05 10:51

    Η Κίνα στρατηγικός τουριστικός στόχος για την Αθήνα

  43. 27/05 10:35

    Επίσκεψη στο κρουαζιερόπλοιο Voyager of the Seas της Royal Caribbean International στον Πειραιά

  44. 27/05 10:15

    Τουρισμός: Συνεργασία ΕΟΤ με τη πλατφόρμα Wego για ταξιδιώτες από τη Μ. Ανατολή και τη Β. Αφρική

  45. 27/05 07:51

    Δήμος Διρφύων – Μεσσαπίων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  46. 27/05 07:50

    Προβολή της Αθηναϊκής κουζίνας στην Ολλανδία

  47. 27/05 07:49

    Πανελλήνια Συνάντηση Vespa στην Καλαμάτα

  48. 27/05 07:08

    Φιλοξενία αρχαιολόγων του πανεπιστημίου Carleton Αμερικής στη Σαντορίνη

  49. 27/05 07:07

    ΕΟΤ: Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή σε Σύρο, Σίφνο και Κίμωλο

  50. 27/05 07:04

    Εκδηλώσεις τιμής για τους σφουγγαράδες σε Ρόδο και Κάλυμνο

  51. 26/05 23:38

    Δεύτερη ζωή για θρυλικό Boeing, που αγόρασε ο Ωνάσης, στην πλατεία Ολυμπιακής Αεροπορίας

  52. 26/05 20:44

    Α. Ανδρεάδης: Άνοιξε η νέα deluxe πτέρυγα του Ikos Andalusia στην Marbella

  53. 26/05 13:02

    Εγκαίνια για το Μουσείο Κρητικής Λαογραφίας της Οικογένειας Κοκοτού

  54. 26/05 12:50

    Σαντορίνη | Περιορισμοί κυκλοφορίας λόγω του κινδύνου κατολισθήσεων τη θερινή περίοδο

  55. 26/05 12:37

    Άμεσα ξεκινά το γραφείο του ΕΟΤ στη Μελβούρνη – Ικανοποίηση εκφράζει η Ελληνική Κοινότητα

  56. 26/05 12:00

    Μαγιόρκα: Απαγόρευση αλκοόλ με «παραθυράκια»

  57. 26/05 11:33

    Δήμος Βάρης - Βούλας- Βουλιαγμένης: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  58. 26/05 07:29

    ΕΟΤ: 30.000 ευρώ για την υποστήριξη εκδηλώσεων σε Αθήνα και Χανιά

  59. 25/05 23:10

    To Ζαγόρι στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO - Παρών στην εκδήλωση ο κ.Μητσοτάκης

  60. 25/05 22:59

    Ελληνική Εταιρία Ψηφιακής Ιατρικής | Tιμητική διάκριση στην Όλγα Κεφαλογιάννη

  61. 25/05 22:56

    Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων: Ζητείται Ειδικός Συνεργάτης με εμπειρία σε θέματα τουρισμού

  62. 25/05 11:15

    Προβολή της Κρήτης στην Ολλανδία | φιλοξενία δημοσιογράφων και εκπροσώπων του Corendon

  63. 25/05 10:47

    Domes Resorts | Ταξίδια γνωριμίας με τα ξενοδοχεία της από 260 Βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

  64. 25/05 10:21

    Δήμος Θερμαϊκού: Πρόταση για 3 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας του υπ. Τουρισμού

  65. 25/05 10:16

    Ορεινοί Αγώνες Ζυγάκτη Ποταμού Zygaktis Trail στη Δράμα

  66. 24/05 21:25

    Ποιοτικός τουρισμός στην Αρκαδία - ποιο μοντέλο ταιριάζει στην περιοχή

  67. 24/05 18:53

    Ο τελικός του UEFA Europa Conference League ξεκινάει από το Θησείο και την Πλατεία Κοτζιά- Φεστιβάλ φιλάθλων

  68. 24/05 15:51

    RND: «Το εφετινό καλοκαίρι στην Ελλάδα μπορεί να είναι ακόμη πιο ακραίο από το 2023»

  69. 24/05 15:21

    Ηρώ Χατζηγεωργίου | Ο τρόπος αξιοποίησης των ακινήτων της ΕΤΑΔ θα μεταμορφώσει ολόκληρες περιοχές

  70. 24/05 14:10

    United Airlines | Νέα καθημερινή απευθείας πτήση από την Αθήνα προς το Σικάγο O’Hare

  71. 24/05 13:37

    Γαλάζια Σημαία 2024: 2η η Ελλάδα παγκοσμίως με 652 βραβευμένα σημεία

  72. 24/05 13:10

    Κυριαρχία της Jet2 στις αεροπορικές θέσεις με προστασία ATOL στο Ην. Βασίλειο

  73. 24/05 11:56

    Τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ στις δαπάνες των Αμερικανών για καλοκαιρινές διακοπές το 2024

  74. 24/05 11:24

    McAfee: Πάνω από 25% των Αμερικανών έχουν πέσει θύμα απάτης στα ταξίδια

  75. 24/05 10:49

    FΑΜ Trips: Προβολή της Χαλκιδικής σε Ιταλούς και Αρμένιους επαγγελματίες του τουρισμού

  76. 24/05 10:28

    Ο ΕΟΤ στην ΙΜΕΧ 2024: Αυξημένο ενδιαφέρον για συνέδρια στην Ελλάδα

  77. 24/05 10:13

    AEGEAN | Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 17% το α΄τρίμηνο, 11% περισσότεροι επιβάτες

  78. 24/05 10:01

    Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας | Ο Απρίλιος βελτίωσε τις επιδόσεις των ξενοδοχείων το α΄4μηνο

  79. 24/05 07:46

    Θετική γνωμοδότηση για λιμενικά έργα μπροστά από το Divani Apollon Palace & Thalasso

  80. 24/05 07:44

    Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  81. 24/05 07:42

    Ισπανία: Αύξηση του πληθωρισμού στο 3,3% τον Απρίλιο

  82. 24/05 07:40

    Διεθνής Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος Rock Solid 2024 στο Καστελλόριζο

  83. 24/05 07:39

    Ημερίδα «Λάρισα. Πόλη στο μέλλον»

  84. 23/05 17:24

    Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό | Ενημέρωση των μελών της Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης

  85. 23/05 17:15

    Επίσκεψη Κεφαλογιάννη σε προσβάσιμη για ΑΜΕΑ παραλία της Γλυφάδας

  86. 23/05 16:44

    Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων αναβαθμίζει την ψηφιακή της παρουσία

  87. 23/05 16:33

    Airbnb | Τι ζητούν Έλληνες και ξένοι το καλοκαίρι - Μαρούσι (!), Χαλάνδρι (!), παραθαλάσσιοι και βιωματικοί προορισμοί...

  88. 23/05 14:58

    Focus Bari | 1 στους 3 Έλληνες παίζουν τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα

  89. 23/05 14:26

    Σε τιμές... Μονακό οι βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι

  90. 23/05 11:55

    Γερμανικός τουρισμός: Σε υψηλά πενταετίας η διάθεση για διακοπές αυτό το καλοκαίρι

  91. 23/05 11:51

    Διεθνείς εκδηλώσεις του Μαΐου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  92. 23/05 11:35

    Κρήτη | Υψηλές προσδοκίες για τις τουριστικές ροές από τις Αραβικές Χώρες

  93. 23/05 11:17

    Jet2.com και Jet2holidays | Άνοιξε το χειμερινό πρόγραμμα 2025-2026 σε ηλιόλουστους προορισμούς

  94. 23/05 11:08

    Γιατί ο καφές ακριβαίνει συνεχώς

  95. 23/05 10:51

    HOTREC: Η πρόταση της Κομισιόν πλήττει την ανταγωνιστικότητα των Ευρωπαϊκών πακέτων διακοπών

  96. 23/05 10:02

    Booking.com: Αυτές είναι οι τάσεις στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές αναζητήσεις – Συμβουλές στις επιχειρήσεις

  97. 23/05 09:12

    TRYP by Wyndham | Νέα εμφάνιση και αισθητική στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική

  98. 23/05 07:59

    Heraklion Swimming Challenge 2024 στο Ηράκλειο Κρήτης

  99. 23/05 07:55

    Ορεινός Αγώνας Karya Olympus Trail 2024

  100. 23/05 07:50

    Οι τιμές σε παραλίες του Μαλεβιζίου για το 2024