Δήμος Κω: Πρόγραμμα προβολής 300.000 ευρώ για το 2016

Δήμος Κω: Πρόγραμμα προβολής 300.000 ευρώ για το 2016

 Eγκρίθηκε από την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κω το πρόγραμμα προβολής του νησιού για το 2016 με προϋπολογισμό ύψους 300.000 ευρώ.

Στόχος του Προγράμματος είναι ο σχεδιασμός της αποδοτικότερης προβολής του Νησιού και των Τουριστικών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί. Το πρόγραμμα

περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες

ακολουθούν τις τάσεις του Τουριστικού Marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής και Τοπικής πραγματικότητας.

Συγκριτικά με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του έτους 2015 έχει γίνει αλλαγή ως προς την μελέτη για το Brand name της Κω η οποία δεν έγινε αλλά θα πραγματοποιηθεί το 2016, διότι προστέθηκε η μελέτη για την αποκατάσταση της φήμης του νησιού μας λόγω του μεταναστευτικού προβλήματος.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους τουριστικούς bloggers και δημοσιογράφους και σε νέες για την Κω αγορές

όπως ο Λίβανος, το Αζερμπαϊτζάν, η Κίνα αλλά και σε αναδυόμενες, με δράσεις ενημέρωσης, workshops, B2B (Business to Business) στις χώρες ενδιαφέροντος, δημιουργία ταξιδίων γνωριμίας (fam trips) και φιλοξενία δημοσιογράφων και επαγγελματιών του Τουρισμού στην Κω.

Το Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης της Κω για το 2016 παρουσιάζεται ως εξής:

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων εργαλείων και τεχνικών για την προβολή του Τουριστικού Προϊόντος της Κω.

Η σημερινή όμως πραγματικότητα όπως αυτή διαμορφώθηκε με την έκρηξη του μεταναστευτικού προβλήματος, οδηγεί σε επαναπροσδιορισμό του στόχου της Τουριστικής Προβολής της Κω και στην αλλαγή των προτεραιοτήτων που είχαν τεθεί το 2015.

Έτσι ενώ κατά το προηγούμενο έτος η βασική προτεραιότητα και στόχος του Ετησίου Προγράμματος Δράσης ήταν η δημιουργία της ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας της Κω, για το 2016 ο στόχος της Τουριστικής Προβολής ενώ παραμένει η ίδια προτεραιότητα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αποκατάσταση της φήμης της Κω.

Η φιλοσοφία, συνεχίζει να βασίζεται στα 5 κυρίαρχα στοιχεία που είχαν τεθεί για το 2015, εμπλουτίζεται όμως με τον άξονα της επιθετικής πολιτικής για την αποκατάσταση της φήμης, ενώ προστίθεται ακόμη ένας άξονας που αφορά την στόχευση νέων αγορών.

Έτσι, οι άξονες διαμορφώνονται ως εξής:

α) Στην μορφολογία του νησιού, με άπειρες επιλογές δημιουργικής και ψυχαγωγικής ενασχόλησης, αναδεικνύοντας το νησί της Κω σαν Τουριστικό Προορισμό Δραστηριοτήτων.

β) Στην κομβική θέση που κατέχει η Κως, μεταξύ των υπόλοιπων νησιών του Βορείου συγκροτήματος των Δωδεκανήσων, αποτελώντας το Τουριστικό & Πολιτιστικό Κέντρο των βορείων Δωδεκανήσων.

γ) Στην αξιοποίηση του Ιπποκράτη και της Ιπποκρατικής ιδέας. Η Ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της Κω πρέπει να αποτελεί μέρος, αν όχι πρωταγωνιστικό ρόλο, της τουριστικής προβολής. Η Ιπποκρατική ταυτότητα της Κω δίνει την δυνατότητα, η Κως να αποτελέσει πρωταγωνιστή στον Συνεδριακό τουρισμό.

δ)Στην ανάδειξη της γαστρονομίας και του οινικού τουρισμού, μέσα από την ενίσχυση και προβολή των τοπικών προϊόντων και συνταγών, σε μια συνέργεια επιχειρηματιών και παραγωγών. Τελικό στόχο αποτελεί η αναβίωση της Ιπποκρατικής διατροφής και η σύνδεση του πρωτογενή με τον τριτογενή τομέα.

ε) Στην επιθετική πολιτική για την αποκατάσταση της φήμης του νησιού, η οποία επλήγη με το μεταναστευτικό, με την χρησιμοποίηση όλων των σύγχρονων μέσων.

ζ) Στην προσέγγιση νέων αγορών και την ανανέωση του τουριστικού ρεύματος προς την Κω.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ – ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ

1. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΩ

Ο Δήμος της Κω από το 2009 έχει ήδη τουριστικό λογότυπο το οποίο χρησιμοποιεί σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις.

Η επαναξιολόγηση του και η επικαιροποίηση πρέπει να εξεταστεί εφόσον έχουν περάσει ήδη αρκετά χρόνια από την αρχική του σχεδίαση. Το 2015 δεν κατέστη δυνατή η επικαιροποίηση λόγω εντάσεως του φαινομένου του μεταναστευτικού.

2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ / CD / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ CONTENT / ΘΕΜΑΤΙΚΑ VIDEO ΚΑΙ

ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ)

Το 2015 ο Δήμος προέβη σε παραγωγή εντύπου υλικού δράση που έχει συμβασιοποιηθεί και βρίσκεται στην φάση υλοποίησης.

Μέσα στο 2016 προβλέπεται η κατασκευή διαφημιστικών τσαντών και διαφημιστικών δώρων, η παραγωγή cd rom με video, και έντυπο υλικό σε σχέση με την πολιτική του branding name.

Ο Δήμος βρίσκεται ήδη στην διαδικασία παραγωγής και υλοποίησης έντυπου για τις ποδηλατικές διαδρομές, τόσο στην πόλη της Κω όσο και στην εξοχή. Ταυτόχρονα, για τον εμπλουτισμό, τόσο του προωθητικού υλικού, όσο και για την προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο Οινοτουρισμός, προγραμματίζεται ειδικό έντυπο με τις διαδρομές κρασιού στα αδειοδοτημένα Οινοποιεία της Κω.

Πολύ σημαντική δράση όμως για το 2016 θεωρείται η Δημιουργική Στρατηγική και παραγωγή περιεχομένου για ψηφιακά μέσα.

Σκοπός, η οπτικοποίηση του τουριστικού  προϊόντος, να δημιουργηθεί ιστορία, η οποία θα μετατραπεί σε εμπειρία και θα προωθηθεί στους κατάλληλους στόχους αγορές.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων, ο Δήμος θα προβαίνει στην αναπαραγωγή του υλικού ώστε να υπάρχει πάντα επαρκής ποσότητα υλικού για την παρουσία της Κω στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

3. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Η εξωστρέφεια αποτελεί τη μοναδική δυνατότητα για μακροπρόθεσμη τουριστική ανάπτυξη, ιδιαίτερα εν μέσω βαθύτατης οικονομικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό προβλέπεται η συμμετοχή της Κω στις μεγαλύτερες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις για το 2016.

Έτσι ο Δήμος θα συμμετάσχει στις παρακάτω εκθέσεις με ενοικίαση περιπτέρου:  

-Ουτρέχτης

-Βερολίνου

-Λονδίνου

-Σουηδίας

-Παρισίου

-Πολωνίας

-Αζερμπαϊτζάν (Μπακού)

-Κων/πολης

-Εκθέσεις γάμου

Το κόστος αυτών θα καλυφθεί από ιδίους πόρους.

Εκτός των ανωτέρω εκθέσεων ο Δήμος θα συμμετάσχει στις κάτωθι τουριστικές εκθέσεις μέσω Περιφέρειας εφόσον βέβαια εξασφαλιστεί η συμμετοχή της:

-Μόσχα

-Βρυξέλλες

-Όσλο

-Χέρνινγκ

-Σμύρνη

- Τελ Αβίβ

-Βιέννη

-Φινλανδία

- Πεκίνο

-Αθήνα

-Θεσσαλονίκη

Για την συμμετοχή στις προαναφερόμενες εκθέσεις προβλέπονται τα σχετικά έξοδα μετακίνησης, έξοδα αποστολής υλικού, ημερήσια αποζημίωση των συμμετασχόντων κλπ.

Σχεδιασμός – Εκτέλεση Καμπάνιας Επικοινωνίας

Η επικοινωνία με τις τουριστικές αγορές είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία μετά τις αρνητικές συνέπειες που είχε η μεταναστευτική ροή στο νησί. Για τον λόγο αυτό, είναι αναγκαίος ο σχεδιασμός καμπάνιας επικοινωνίας για την αποκατάσταση της εικόνας και φήμης του τουριστικού προορισμού της Κω, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα:

Α. Στην αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων (Digital Media),

Β. Την δράση μέσω Κοινωνικών Δικτύων (Social Media),

Γ. Την Υλοποίηση Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων (PR Activations)

Δ. Την Κινητοποίηση δημοσιογράφων και bloggers τουρισμού σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, συνεντεύξεων τύπου και ταξιδίων εξοικείωσης (fam trips).

Ε. Διεξαγωγή Εκδηλώσεων (Events, Workshops B2B) με σκοπό την άμεση επαφή και επικοινωνία με τα στοχευμένα κοινά, τόσο σε ευρύ κοινό, όσο και στους επαγγελματίες της αγοράς όπως πράκτορες και πωλητές των Tour Operators.

Σκοπός είναι η προβολή του προορισμού μέσω των καθοδηγητών γνώμης (opinion leaders) που θα συμβάλουν καταλυτικά στη αναδιαμόρφωση των αντιλήψεων των δυνητικών επισκεπτών.

4. ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Μια αποδοτική δράση προβολής του Τουριστικού προϊόντος του Νησιού, είναι οι προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες καταχωρήσεις σε περιοδικά καθώς και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του Εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού. Εδώ θα γίνει ιδιαίτερη μνεία στην ανάγκη για πληρωμένα ρεπορτάζ για την Κω, (γνωστά ως advertorials /editorials) με στόχο συγκεκριμένο κοινό, σε συγκεκριμένες αγορές που η Κως παρουσιάζει πρόβλημα, όπως για παράδειγμα η Αγορά της Αγγλίας, της Ολλανδίας και της Σκανδιναβίας.

Επίσης, θα γίνει διερεύνηση επιλεκτικής προβολής σε Μ.Μ.Ε. Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται διαφημιστική καταχώρηση σε έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό και τηλεοπτική προβολή σε χώρους κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά μέσα ενημέρωσης ή τουριστικής προβολής όπως το facebook, trip advisor, google, zoover.nl και holiday check.

Επίσης προβλέπονται συνεργασίες με εταιρείες για διοργάνωση εκδηλώσεων τουριστικού ενδιαφέροντος στο εσωτερικό – εξωτερικό (road show, workshop, εκδηλώσεις με πράκτορες). Για την ισχυροποίηση της ταυτότητας και του brand name της Κω προβλέπονται μια σειρά από δράσεις όπως συνεργασίες με εταιρείες δημοσίων σχέσεων, σχεδιασμός λογοτύπου κλπ.

Το 2015 ο Δήμος προχώρησε με την διαγωνιστική διαδικασία και βρίσκεται σε στάδιο υπογραφής της σύμβασης με εταιρεία για την διαχείριση του PORTAL και η συνεργασία αυτή έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης ένα έτος ενώ το 2016 προβλέπεται η ανανέωση της δράσης με νέο διαγωνισμό.

5. ΛΟΙΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Ο Δήμος της Κω για το επόμενο έτος προγραμματίζει δράσεις που ακολουθούν τις τάσεις του Τουριστικού Marketing και την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Ειδικότερα προγραμματίζουμε τις εξής δράσεις:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Η ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), πρόκειται για μία ιδιαιτέρως χρήσιμη και αποδοτική ενέργεια προβολής, διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε νέες για την Κω αγορές όπως ο Λίβανος, το Αζερμπαϊτζάν, η Κίνα, αλλά και σε αναδυόμενες με δράσεις ενημέρωσης B2B (Business to Business) όπου η

φιλοξενία τους στην Κω θεωρείται επιβεβλημένη. Η προβολή των αξιοθέατων του τόπου είναι απολύτως αναγκαία, ώστε να δοκιμάζουν πρώτα το προϊόν για το οποίο θα γράψουν άρθρο ή θα πουλήσουν.

Ενθύμια – Διαφημιστικά Δώρα

Στο πλαίσιο των γενικότερων δημοσίων σχέσεων είναι επιβεβλημένη η παραγωγή διαφημιστικών δώρων καθώς και ενθύμιων, cd, usb, καπελάκια, ομπρέλες, mouse pad, σημειωματάρια, τσάντες, computer case, τσαντάκια για αεροπορικά ταξίδια, ανοξείδωτες κούπες, ετικέτες αποσκευών.

6. ΛΟΙΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Όπως προαναφέρθηκε ο Δήμος θα πρέπει να προβεί σε μια επιθετική πολιτική για την αποκατάσταση της φήμης του νησιού λόγω του μεταναστευτικού προβλήματος.

Η μεγάλη δημοσιότητα που δόθηκε, επηρέασε αρνητικά την τουριστική εικόνα της Κω και ελλοχεύει ο κίνδυνος προβλημάτων κατά την επόμενη τουριστική περίοδο. Η αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων θα πρέπει να γίνει με επαγγελματισμό και μεθοδικότητα.

Έτσι, με την ολοκλήρωση της μελέτης για την αποκατάσταση της φήμης της Κω, όπως αυτή έχει ανατεθεί στο 2015 θα προκύψει μία σειρά δράσεων τις οποίες προτείνεται η υλοποίησή τους στις οποίες ο ΕΟΤ θα έχει καθοριστικό ρόλο.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/07 18:04

    Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

  2. 26/07 17:40

    Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

  3. 26/07 15:00

    Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης

  4. 26/07 13:52

    Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR

  5. 26/07 11:40

    DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι

  6. 26/07 11:36

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών

  7. 26/07 10:57

    Βρετανικός τουρισμός | 2 εκατ. ταξιδιώτες αναχωρούν αυτό το Σαββατοκύριακο για διακοπές- Ελληνικά νησιά και Αθήνα στις επιλογές

  8. 26/07 10:43

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός

  9. 26/07 07:17

    Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας

  10. 26/07 07:15

    Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι

  11. 26/07 07:14

    Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  12. 26/07 07:12

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο

  13. 26/07 07:09

    5η ποδηλατική περιήγηση Φαλαισίας στη Μεγαλόπολη

  14. 25/07 16:20

    ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο

  15. 25/07 15:30

    Αφαίρεση της “Γαλάζιας Σημαίας” από 22 ελληνικές ακτές

  16. 25/07 15:05

    Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες

  17. 25/07 14:30

    Θεσσαλονίκη | Εταιρεία συμφερόντων Μελισσανίδη επιλέξιμος επενδυτής στην «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

  18. 25/07 13:34

    6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας

  19. 25/07 12:22

    Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com

  20. 25/07 12:18

    Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης

  21. 25/07 12:01

    Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις

  22. 25/07 12:01

    Πώς θα εξοικονομήσουμε νερό στην πόλη

  23. 25/07 11:36

    Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό

  24. 25/07 11:18

    Τουρισμός | Η Μεσόγειος παραμένει ο in προορισμός των Βρετανών - Η easyjet δεν βλέπει στροφή σε δροσερούς προορισμούς

  25. 25/07 10:36

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο- ποια είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της χώρας

  26. 25/07 10:30

    Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών

  27. 25/07 07:31

    Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο

  28. 25/07 07:27

    Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  29. 25/07 07:26

    Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα

  30. 25/07 07:24

    Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ

  31. 25/07 07:18

    Παραθαλάσσιος αγώνας WAVE Running στην ακτογραμμή του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  32. 24/07 23:45

    Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες

  33. 24/07 23:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου| "Hecuba, not Hecuba" - Tiago Rodrigues | 26-27 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  34. 24/07 17:14

    ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  35. 24/07 14:16

    Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  36. 24/07 14:04

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία

  37. 24/07 13:21

    «Πάμε Ελλάδα», το μήνυμα της AEGEAN για το ταξίδι της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Παρίσι που μόλις ξεκίνησε

  38. 24/07 11:59

    Στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Πέμπτη στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία με ηλεκτρονικό εισιτήριο

  39. 24/07 11:41

    Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία

  40. 24/07 11:40

    Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

  41. 24/07 11:26

    Ryanair: Νέα συνεργασία «εγκεκριμένου ΟΤΑ» με την σκανδιναβική Braganza και τις θυγατρικές Ticket και Escapeaway

  42. 24/07 10:52

    Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις

  43. 24/07 10:21

    Υπερτουρισμός | Μαγιόρκα: Τι μέτρα ζήτησαν οι διαδηλωτές - "Καμία επένδυση δημοσίου χρήματος για την επέκταση των υποδομών"

  44. 24/07 07:18

    Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο

  45. 24/07 07:15

    210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο

  46. 24/07 07:10

    Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου

  47. 24/07 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση οικοπέδου στο Βόλο όπου βρίσκονται το ιστορικό καφενείο «Συνάντηση» και το π. ξενοδοχείο «Γαλλίας»

  48. 24/07 07:02

    Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  49. 23/07 20:39

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου

  50. 23/07 17:08

    Ευρωκοινοβούλιο: H Ελισάβετ Βόζενμπεργκ-Βρυωνίδη εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού

  51. 23/07 15:06

    Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

  52. 23/07 14:36

    Δήμος Αθηναίων και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «συμμαχούν» για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών

  53. 23/07 13:38

    Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες 

  54. 23/07 13:36

    Resort for a Day: Δραστηριότητες για επιβάτες κρουαζιέρας σε resort της Κέρκυρας, Ρόδου, Σαντορίνης και Μυκόνου

  55. 23/07 12:40

    easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο

  56. 23/07 12:22

    Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025

  57. 23/07 12:04

    Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία 

  58. 23/07 11:07

    ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας

  59. 23/07 10:35

    ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  60. 23/07 09:46

    Υπερτουρισμός | 20.000 διαδηλωτές στη Μαγιόρκα την Κυριακή- "1.232.014 κάτοικοι, 18 εκατομμύρια τουρίστες" 

  61. 23/07 07:40

    Διαγωνισμός μίσθωσης ακινήτου στην Iσθμία για εστιατόριο

  62. 23/07 07:38

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου

  63. 23/07 07:30

    Θεατρική παράσταση Ερωτόκριτος στο Αρκαλοχώρι

  64. 23/07 07:29

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση

  65. 23/07 07:27

    Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  66. 22/07 22:50

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού

  67. 22/07 19:45

    ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»

  68. 22/07 19:41

    Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του

  69. 22/07 16:43

    Καλοκαίρι στον Λίβανο: Πάρτι και ρουκέτες

  70. 22/07 14:55

    Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

  71. 22/07 13:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Timofei Kulyabin - Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη | 9 & 10 Σεπτεμβρίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού

  72. 22/07 13:05

    ΥΠΑ: Σε επίπεδο ρεκόρ ο αριθμός πτήσεων στο F.I.R Αθηνών

  73. 22/07 12:17

    Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι

  74. 22/07 11:52

    Επίσημη παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας «loveHER | 5 Senses | 365 Days» του Δήμου Ηρακλείου

  75. 22/07 11:42

    Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο

  76. 22/07 11:10

    ΕΟΤ | Ύμνοι γερμανικού περιοδικού στην ελληνική κουζίνα

  77. 22/07 10:39

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη με Άμπου Ντάμπι, Γκραν Κανάρια και Άμστερνταμ

  78. 22/07 10:39

    Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό

  79. 22/07 10:22

    Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές

  80. 22/07 10:06

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 68% των βρετανικών οικογενειών - Οι τιμές σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  81. 22/07 09:57

    Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  82. 22/07 07:57

    Γιορτή Αμυγδάλου στις Μικροθήβες

  83. 22/07 07:05

    Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  84. 22/07 07:02

    5 σημεία υδάτινων πεδίων στη Φθιώτιδα

  85. 22/07 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  86. 22/07 06:07

    Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου

  87. 21/07 12:39

    Τουρισμός | Ποιες εθνικότητες "καίει" περισσότερο ο καύσωνας - τι δείχνουν οι δαπάνες με πιστωτικές κάρτες στην Ισπανία

  88. 21/07 12:16

    +14,8% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Μάιο - μεγαλύτερη αύξηση στο Ηράκλειο και μείωση στην Αχαΐα

  89. 21/07 11:56

    Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 21/07 11:55

    ‘Εκθεση Τοπικών Προϊόντων στη Μακρυρράχη Πηλίου

  91. 20/07 22:18

    Ε. Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση- “Στρατηγικός Σχεδιασμός” και χωροταξικό- νέο λιμάνι στο Μονόλιθο

  92. 20/07 13:16

    Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων

  93. 20/07 13:03

    Ο πλανήτης αιχμάλωτος ενός μικρού ψηφιακού λάθους

  94. 20/07 12:58

    Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»

  95. 20/07 12:50

    O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών

  96. 20/07 12:39

    Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας

  97. 20/07 12:36

    Γιορτή Ροδάκινου στο Βελβεντό Κοζάνης

  98. 20/07 12:34

    Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης

  99. 19/07 17:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου

  100. 19/07 16:05

    LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION