Δήμος Κω: Πρόγραμμα προβολής 300.000 ευρώ για το 2016

Δήμος Κω: Πρόγραμμα προβολής 300.000 ευρώ για το 2016

 Eγκρίθηκε από την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κω το πρόγραμμα προβολής του νησιού για το 2016 με προϋπολογισμό ύψους 300.000 ευρώ.

Στόχος του Προγράμματος είναι ο σχεδιασμός της αποδοτικότερης προβολής του Νησιού και των Τουριστικών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί. Το πρόγραμμα

περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες

ακολουθούν τις τάσεις του Τουριστικού Marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής και Τοπικής πραγματικότητας.

Συγκριτικά με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του έτους 2015 έχει γίνει αλλαγή ως προς την μελέτη για το Brand name της Κω η οποία δεν έγινε αλλά θα πραγματοποιηθεί το 2016, διότι προστέθηκε η μελέτη για την αποκατάσταση της φήμης του νησιού μας λόγω του μεταναστευτικού προβλήματος.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους τουριστικούς bloggers και δημοσιογράφους και σε νέες για την Κω αγορές

όπως ο Λίβανος, το Αζερμπαϊτζάν, η Κίνα αλλά και σε αναδυόμενες, με δράσεις ενημέρωσης, workshops, B2B (Business to Business) στις χώρες ενδιαφέροντος, δημιουργία ταξιδίων γνωριμίας (fam trips) και φιλοξενία δημοσιογράφων και επαγγελματιών του Τουρισμού στην Κω.

Το Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης της Κω για το 2016 παρουσιάζεται ως εξής:

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων εργαλείων και τεχνικών για την προβολή του Τουριστικού Προϊόντος της Κω.

Η σημερινή όμως πραγματικότητα όπως αυτή διαμορφώθηκε με την έκρηξη του μεταναστευτικού προβλήματος, οδηγεί σε επαναπροσδιορισμό του στόχου της Τουριστικής Προβολής της Κω και στην αλλαγή των προτεραιοτήτων που είχαν τεθεί το 2015.

Έτσι ενώ κατά το προηγούμενο έτος η βασική προτεραιότητα και στόχος του Ετησίου Προγράμματος Δράσης ήταν η δημιουργία της ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας της Κω, για το 2016 ο στόχος της Τουριστικής Προβολής ενώ παραμένει η ίδια προτεραιότητα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αποκατάσταση της φήμης της Κω.

Η φιλοσοφία, συνεχίζει να βασίζεται στα 5 κυρίαρχα στοιχεία που είχαν τεθεί για το 2015, εμπλουτίζεται όμως με τον άξονα της επιθετικής πολιτικής για την αποκατάσταση της φήμης, ενώ προστίθεται ακόμη ένας άξονας που αφορά την στόχευση νέων αγορών.

Έτσι, οι άξονες διαμορφώνονται ως εξής:

α) Στην μορφολογία του νησιού, με άπειρες επιλογές δημιουργικής και ψυχαγωγικής ενασχόλησης, αναδεικνύοντας το νησί της Κω σαν Τουριστικό Προορισμό Δραστηριοτήτων.

β) Στην κομβική θέση που κατέχει η Κως, μεταξύ των υπόλοιπων νησιών του Βορείου συγκροτήματος των Δωδεκανήσων, αποτελώντας το Τουριστικό & Πολιτιστικό Κέντρο των βορείων Δωδεκανήσων.

γ) Στην αξιοποίηση του Ιπποκράτη και της Ιπποκρατικής ιδέας. Η Ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της Κω πρέπει να αποτελεί μέρος, αν όχι πρωταγωνιστικό ρόλο, της τουριστικής προβολής. Η Ιπποκρατική ταυτότητα της Κω δίνει την δυνατότητα, η Κως να αποτελέσει πρωταγωνιστή στον Συνεδριακό τουρισμό.

δ)Στην ανάδειξη της γαστρονομίας και του οινικού τουρισμού, μέσα από την ενίσχυση και προβολή των τοπικών προϊόντων και συνταγών, σε μια συνέργεια επιχειρηματιών και παραγωγών. Τελικό στόχο αποτελεί η αναβίωση της Ιπποκρατικής διατροφής και η σύνδεση του πρωτογενή με τον τριτογενή τομέα.

ε) Στην επιθετική πολιτική για την αποκατάσταση της φήμης του νησιού, η οποία επλήγη με το μεταναστευτικό, με την χρησιμοποίηση όλων των σύγχρονων μέσων.

ζ) Στην προσέγγιση νέων αγορών και την ανανέωση του τουριστικού ρεύματος προς την Κω.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ – ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ

1. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΩ

Ο Δήμος της Κω από το 2009 έχει ήδη τουριστικό λογότυπο το οποίο χρησιμοποιεί σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις.

Η επαναξιολόγηση του και η επικαιροποίηση πρέπει να εξεταστεί εφόσον έχουν περάσει ήδη αρκετά χρόνια από την αρχική του σχεδίαση. Το 2015 δεν κατέστη δυνατή η επικαιροποίηση λόγω εντάσεως του φαινομένου του μεταναστευτικού.

2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ / CD / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ CONTENT / ΘΕΜΑΤΙΚΑ VIDEO ΚΑΙ

ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ)

Το 2015 ο Δήμος προέβη σε παραγωγή εντύπου υλικού δράση που έχει συμβασιοποιηθεί και βρίσκεται στην φάση υλοποίησης.

Μέσα στο 2016 προβλέπεται η κατασκευή διαφημιστικών τσαντών και διαφημιστικών δώρων, η παραγωγή cd rom με video, και έντυπο υλικό σε σχέση με την πολιτική του branding name.

Ο Δήμος βρίσκεται ήδη στην διαδικασία παραγωγής και υλοποίησης έντυπου για τις ποδηλατικές διαδρομές, τόσο στην πόλη της Κω όσο και στην εξοχή. Ταυτόχρονα, για τον εμπλουτισμό, τόσο του προωθητικού υλικού, όσο και για την προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο Οινοτουρισμός, προγραμματίζεται ειδικό έντυπο με τις διαδρομές κρασιού στα αδειοδοτημένα Οινοποιεία της Κω.

Πολύ σημαντική δράση όμως για το 2016 θεωρείται η Δημιουργική Στρατηγική και παραγωγή περιεχομένου για ψηφιακά μέσα.

Σκοπός, η οπτικοποίηση του τουριστικού  προϊόντος, να δημιουργηθεί ιστορία, η οποία θα μετατραπεί σε εμπειρία και θα προωθηθεί στους κατάλληλους στόχους αγορές.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων, ο Δήμος θα προβαίνει στην αναπαραγωγή του υλικού ώστε να υπάρχει πάντα επαρκής ποσότητα υλικού για την παρουσία της Κω στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

3. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Η εξωστρέφεια αποτελεί τη μοναδική δυνατότητα για μακροπρόθεσμη τουριστική ανάπτυξη, ιδιαίτερα εν μέσω βαθύτατης οικονομικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό προβλέπεται η συμμετοχή της Κω στις μεγαλύτερες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις για το 2016.

Έτσι ο Δήμος θα συμμετάσχει στις παρακάτω εκθέσεις με ενοικίαση περιπτέρου:  

-Ουτρέχτης

-Βερολίνου

-Λονδίνου

-Σουηδίας

-Παρισίου

-Πολωνίας

-Αζερμπαϊτζάν (Μπακού)

-Κων/πολης

-Εκθέσεις γάμου

Το κόστος αυτών θα καλυφθεί από ιδίους πόρους.

Εκτός των ανωτέρω εκθέσεων ο Δήμος θα συμμετάσχει στις κάτωθι τουριστικές εκθέσεις μέσω Περιφέρειας εφόσον βέβαια εξασφαλιστεί η συμμετοχή της:

-Μόσχα

-Βρυξέλλες

-Όσλο

-Χέρνινγκ

-Σμύρνη

- Τελ Αβίβ

-Βιέννη

-Φινλανδία

- Πεκίνο

-Αθήνα

-Θεσσαλονίκη

Για την συμμετοχή στις προαναφερόμενες εκθέσεις προβλέπονται τα σχετικά έξοδα μετακίνησης, έξοδα αποστολής υλικού, ημερήσια αποζημίωση των συμμετασχόντων κλπ.

Σχεδιασμός – Εκτέλεση Καμπάνιας Επικοινωνίας

Η επικοινωνία με τις τουριστικές αγορές είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία μετά τις αρνητικές συνέπειες που είχε η μεταναστευτική ροή στο νησί. Για τον λόγο αυτό, είναι αναγκαίος ο σχεδιασμός καμπάνιας επικοινωνίας για την αποκατάσταση της εικόνας και φήμης του τουριστικού προορισμού της Κω, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα:

Α. Στην αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων (Digital Media),

Β. Την δράση μέσω Κοινωνικών Δικτύων (Social Media),

Γ. Την Υλοποίηση Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων (PR Activations)

Δ. Την Κινητοποίηση δημοσιογράφων και bloggers τουρισμού σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, συνεντεύξεων τύπου και ταξιδίων εξοικείωσης (fam trips).

Ε. Διεξαγωγή Εκδηλώσεων (Events, Workshops B2B) με σκοπό την άμεση επαφή και επικοινωνία με τα στοχευμένα κοινά, τόσο σε ευρύ κοινό, όσο και στους επαγγελματίες της αγοράς όπως πράκτορες και πωλητές των Tour Operators.

Σκοπός είναι η προβολή του προορισμού μέσω των καθοδηγητών γνώμης (opinion leaders) που θα συμβάλουν καταλυτικά στη αναδιαμόρφωση των αντιλήψεων των δυνητικών επισκεπτών.

4. ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Μια αποδοτική δράση προβολής του Τουριστικού προϊόντος του Νησιού, είναι οι προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες καταχωρήσεις σε περιοδικά καθώς και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του Εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού. Εδώ θα γίνει ιδιαίτερη μνεία στην ανάγκη για πληρωμένα ρεπορτάζ για την Κω, (γνωστά ως advertorials /editorials) με στόχο συγκεκριμένο κοινό, σε συγκεκριμένες αγορές που η Κως παρουσιάζει πρόβλημα, όπως για παράδειγμα η Αγορά της Αγγλίας, της Ολλανδίας και της Σκανδιναβίας.

Επίσης, θα γίνει διερεύνηση επιλεκτικής προβολής σε Μ.Μ.Ε. Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται διαφημιστική καταχώρηση σε έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό και τηλεοπτική προβολή σε χώρους κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά μέσα ενημέρωσης ή τουριστικής προβολής όπως το facebook, trip advisor, google, zoover.nl και holiday check.

Επίσης προβλέπονται συνεργασίες με εταιρείες για διοργάνωση εκδηλώσεων τουριστικού ενδιαφέροντος στο εσωτερικό – εξωτερικό (road show, workshop, εκδηλώσεις με πράκτορες). Για την ισχυροποίηση της ταυτότητας και του brand name της Κω προβλέπονται μια σειρά από δράσεις όπως συνεργασίες με εταιρείες δημοσίων σχέσεων, σχεδιασμός λογοτύπου κλπ.

Το 2015 ο Δήμος προχώρησε με την διαγωνιστική διαδικασία και βρίσκεται σε στάδιο υπογραφής της σύμβασης με εταιρεία για την διαχείριση του PORTAL και η συνεργασία αυτή έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης ένα έτος ενώ το 2016 προβλέπεται η ανανέωση της δράσης με νέο διαγωνισμό.

5. ΛΟΙΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Ο Δήμος της Κω για το επόμενο έτος προγραμματίζει δράσεις που ακολουθούν τις τάσεις του Τουριστικού Marketing και την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Ειδικότερα προγραμματίζουμε τις εξής δράσεις:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Η ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), πρόκειται για μία ιδιαιτέρως χρήσιμη και αποδοτική ενέργεια προβολής, διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε νέες για την Κω αγορές όπως ο Λίβανος, το Αζερμπαϊτζάν, η Κίνα, αλλά και σε αναδυόμενες με δράσεις ενημέρωσης B2B (Business to Business) όπου η

φιλοξενία τους στην Κω θεωρείται επιβεβλημένη. Η προβολή των αξιοθέατων του τόπου είναι απολύτως αναγκαία, ώστε να δοκιμάζουν πρώτα το προϊόν για το οποίο θα γράψουν άρθρο ή θα πουλήσουν.

Ενθύμια – Διαφημιστικά Δώρα

Στο πλαίσιο των γενικότερων δημοσίων σχέσεων είναι επιβεβλημένη η παραγωγή διαφημιστικών δώρων καθώς και ενθύμιων, cd, usb, καπελάκια, ομπρέλες, mouse pad, σημειωματάρια, τσάντες, computer case, τσαντάκια για αεροπορικά ταξίδια, ανοξείδωτες κούπες, ετικέτες αποσκευών.

6. ΛΟΙΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Όπως προαναφέρθηκε ο Δήμος θα πρέπει να προβεί σε μια επιθετική πολιτική για την αποκατάσταση της φήμης του νησιού λόγω του μεταναστευτικού προβλήματος.

Η μεγάλη δημοσιότητα που δόθηκε, επηρέασε αρνητικά την τουριστική εικόνα της Κω και ελλοχεύει ο κίνδυνος προβλημάτων κατά την επόμενη τουριστική περίοδο. Η αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων θα πρέπει να γίνει με επαγγελματισμό και μεθοδικότητα.

Έτσι, με την ολοκλήρωση της μελέτης για την αποκατάσταση της φήμης της Κω, όπως αυτή έχει ανατεθεί στο 2015 θα προκύψει μία σειρά δράσεων τις οποίες προτείνεται η υλοποίησή τους στις οποίες ο ΕΟΤ θα έχει καθοριστικό ρόλο.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 03/10 15:38

    Τουρισμός πολυτελείας: Αυτές είναι οι 7 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Από τις F**k-It Lists μέχρι την Silver Bullet ευεξία

  2. 03/10 14:43

    Τουρισμός/ ibis: Αυτές είναι οι 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις του 2025 - Όλα περιστρέφονται γύρω από την εμπειρία

  3. 03/10 13:58

    ΥΠΠΟ: Σημαντική διεύρυνση μέχρι το 2027 του επισκέψιμου αρχαιολογικού χώρου των Δελφών

  4. 03/10 13:42

    Just Go! Holidays: Η Ελλάδα προστίθεται στα προγράμματα διακοπών του 2025

  5. 03/10 13:17

    Ο βιώσιμος τουρισμός της Νάξου γοητεύει τους Βρετανούς

  6. 03/10 13:02

    Τουρισμός | Νέο φαινόμενο "αντιψυχολογίας της μάζας" στους Γάλλους: Επιλέγουν διακοπές όταν οι άλλοι εργάζονται

  7. 03/10 12:40

    Τουρκικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στην Αττάλεια το 9μηνο- πρώτη εθνικότητα οι Ρώσοι

  8. 03/10 12:21

    CNT: Αυτά είναι τα 14 καλύτερα οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  9. 03/10 12:06

    Βρετανικός τουρισμός | Αυξάνουν τη χωρητικότητα για το 2025 οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ

  10. 03/10 11:53

    Ευρωβαρόμετρο: Η ακρίβεια η κύρια ανησυχία των Ευρωπαίων πολιτών

  11. 03/10 10:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | Οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι στις ξενοδοχειακές επενδύσεις

  12. 03/10 10:18

    Τουρισμός | Βαλεαρίδες Νήσοι: Αυξάνεται ο τουριστικός φόρος τους θερινούς μήνες - ακριβότερο το νερό για τα ξενοδοχεία

  13. 03/10 09:43

    'Ανοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Trademark Collection by Wyndham στην Άγκυρα

  14. 03/10 07:25

    Έρευνα για τo προφίλ των τουριστών στην Κάρπαθο και για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη

  15. 03/10 06:28

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Αθήνα και Ρόδο

  16. 03/10 06:23

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Μύκονο

  17. 03/10 06:20

    3ο Φεστιβάλ Αναρρίχησης Ερμιονίδας

  18. 02/10 22:22

    Condé Nast Travelle | Τα 4 ξενοδοχεία της Costa Navarino στο ελληνικό Top 10 των Readers’ Choice Awards 2024

  19. 02/10 22:13

    Condé Nast Traveler | Tο Sani Resort κορυφαίο θέρετρο στην Ευρώπη - 3 σημαντικές διακρίσεις για τα Sani/Ikos

  20. 02/10 22:04

    ΥΠΠΟ: Αναβαθμίζονται οι υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στη Φαιστό

  21. 02/10 22:00

    Ανατολική Μάνη | Τι έκανε εταιρεία για να συνδεθεί το κάμπινγκ της με το δίκτυο αποχέτευσης

  22. 02/10 21:44

    Ξενοδοχεία | Σε συνθήκες οικονομικής ασφυξίας είναι αδύνατο το ποιοτικό "άλμα προς τα μπρος"

  23. 02/10 17:02

    Γνωριμία με τη Θεσσαλονίκη κορυφαίων διαμορφωτών της κοινής γνώμης

  24. 02/10 16:48

    Ταξίδι επιβράβευσης στην Κρήτη για τους κορυφαίους πωλητές της TUI μέσω κινητού τηλεφώνου

  25. 02/10 16:36

    ΙΟΒΕ | Εταιρείες "ζόμπι" (και) στον κλάδο καταλυμάτων και εστίασης

  26. 02/10 15:39

    Ευρωβαρόμετρο | Καλύτερη ενημέρωση για την προετοιμασία σε κινδύνους καταστροφών ζητούν οι πολίτες

  27. 02/10 15:17

    ΠΟΕΕΤ | 24ωρη απεργία στον τουρισμό-επισιτισμό στις 23 Οκτωβρίου

  28. 02/10 14:33

    Τουρισμός | Τα ταξίδια εμποδίζουν το γήρας, αλλά ο μαζικός τουρισμός το επιταχύνει!

  29. 02/10 14:04

    Υπ. Τουρισμού: Τα νέα μέλη της κοινής συντονιστικής επιτροπής Προσκυνηματικού Τουρισμού

  30. 02/10 13:15

    Οι FedHATTA και ΗΑΤΤΑ στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Ιαπωνίας "Tourism EXPO Japan 2024"

  31. 02/10 13:09

    Ξενοδοχεία: 3 μαθήματα από τον κλάδο της γαστρονομίας για πιο καινοτόμα μοντέλα με κοινωνικό αντίκτυπο

  32. 02/10 12:48

    Ρόδος | Πλατινένια πλακέτα σε Βέλγο φίλο της Ρόδου, που την επισκέφτηκε πάνω από 100 φορές

  33. 02/10 12:21

    Εθνική Τράπεζα | Η «αθόρυβη» μεταμόρφωση του ελληνικού τουρισμού

  34. 02/10 11:18

    Booking.com | Eκπαίδευση για τη βιωσιμότητα στους παρόχους καταλυμάτων

  35. 02/10 09:59

    Τουρισμός | Οι φτηνές χώρες τα νέα αστέρια της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ευρώπη

  36. 02/10 06:50

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού για την Ηλεία

  37. 02/10 06:48

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Χαλκιδική και Λευκάδα

  38. 02/10 06:21

    Μικρό Σινεμά στην Αγριά του Βόλου

  39. 02/10 06:14

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Εκδήλωση οινοτουρισμού στο Βελιγράδι

  40. 02/10 06:13

    Επικαιροποίηση αδελφοποίησης δήμων Καλυμνίων και Port DE Bouc

  41. 01/10 19:18

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Από τις 14 Οκτωβρίου η εκτέλεση οχλουσών εργασιών

  42. 01/10 15:39

    Πράσινο φως για 5άστερο ξενοδοχείο στα Σφακιά

  43. 01/10 15:13

    Ο θάνατος των κλαμπ στο Βερολίνο- κλείνει το διάσημο Watergate

  44. 01/10 14:14

    Στην Κέρκυρα το μεγαλύτερο Σεισμολογικό Συνέδριο στην Ευρώπη

  45. 01/10 13:56

    Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI Deutschland- συνεχίζονται οι αλλαγές στην ηγεσία του Ομίλου

  46. 01/10 13:38

    Κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  47. 01/10 13:34

    Παγκόσμια Ημέρα Καφέ: Η Emirates σερβίρει στους επιβάτες της 130.000 κιλά καφέ κάθε χρόνο

  48. 01/10 12:10

    Συνεδρίασε το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού

  49. 01/10 11:48

    National Geographic Traveller: Παγκόσμιο βραβείο Eco-stay για το ξενοδοχείο Santo Mine στη Σαντορίνη

  50. 01/10 11:45

    Το πλούσιο πρόγραμμα του Santorini Experience 2024

  51. 01/10 10:54

    Το SMERemediumCap αποκτά στρατηγικό ποσοστό στην εταιρεία τροφίμων Organic 3S

  52. 01/10 10:53

    CNT: Σάρωσε η Ελλάδα στα Readers' Choice Awards 2024 – Διεθνείς διακρίσεις για ξενοδοχεία, νησιά και το "Ελ. Βενιζέλος"

  53. 01/10 10:33

    World Sustainable Travel & Hospitality Awards | Βραβεύτηκαν οι κορυφαίες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας

  54. 01/10 07:25

    Γυρίσματα στην Κρήτη για την κινηματογραφική ταινία Planet Single Island

  55. 01/10 07:20

    Φιλοξενία κινεζικής αντιπροσωπείας στην Πέλλα

  56. 01/10 07:12

    Αναβίωση των Ισθμιακών Αγώνων

  57. 30/09 19:24

    Tsagarada Escape Festival, το 8ο Φεστιβάλ Ορεινών και Θαλάσσιων δραστηριοτήτων Τσαγκαράδας

  58. 30/09 16:47

    Fraport Greece: Γαστρονομική εκδήλωση στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης

  59. 30/09 16:06

    Αlltours: Νέο πολυτελές ξενοδοχείο Αllsun στα Μάλια – Θα ανοίξει τον Απρίλιο του 2025

  60. 30/09 15:41

    Uber: Έρχονται τα ταξί χωρίς οδηγό – Που θα λειτουργήσουν σε πρώτη φάση

  61. 30/09 15:21

    ΥΠΑ: 5% επάνω η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια το καλοκαίρι του 2024

  62. 30/09 15:03

    Έρευνα Hilton: Το 2025 θα είναι η χρονιά της μέγιστης αξιοποίησης του χρόνου στα ταξίδια – Οι 7 νέες τάσεις

  63. 30/09 14:20

    Έρευνα: Πώς τα social media αλλάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των Γερμανών

  64. 30/09 13:47

    Χωρίς πτήσεις το αεροδρόμιο Βρυξελλών την 1η Οκτωβρίου λόγω απεργίας των εργαζομένων

  65. 30/09 13:41

    Selene Vedema 2024 | O πιο εμβληματικός θεσμός του σαντορινιού αμπελώνα αναβίωσε και φέτος

  66. 30/09 13:28

    Γερμανικός τουρισμός - KAYAK: Μεγάλη στροφή στα μοναχικά ταξίδια και μοναχικά γεύματα στα εστιατόρια

  67. 30/09 13:04

    Θρησκευτικός τουρισμός | Στα «Βήματα του Αποστόλου Παύλου στην Πιερία» με χρήση νέων τεχνολογιών

  68. 30/09 12:49

    ANIMASYROS 2024 | Η επίσημη τελετή λήξης και τα βραβεία του φετινού Φεστιβάλ

  69. 30/09 12:42

    Ρόδος | Μοναδικός και ξεχωριστός και φέτος ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού

  70. 30/09 11:47

    Η TripAdvisor διακόπτει τις κρατήσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση- έμφαση στην ανάπτυξη άλλων δραστηριοτήτων

  71. 30/09 11:24

    Τουρισμός | Η Generation Z καθοδηγεί τις τάσεις στα ταξίδια και στον τουρισμό

  72. 30/09 10:31

    Δεύτερο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Καρπάθου με αναγνωρισμένους σεφ!

  73. 30/09 06:41

    Δήμος Μυτιλήνης: Ολοκληρωμένη διαχείριση των επίσημων προφίλ τουριστικής προβολής

  74. 30/09 06:39

    Αποφάσεις για πλωτές εξέδρες σε Κω και Άγιο Νικόλαο Κρήτης

  75. 30/09 06:35

    Συμπόσιο Ιπποκρατικής Ιατρικής στην Κω

  76. 29/09 13:28

    Ισπανικός τουρισμός | Έρχεται το ψηφιακό μητρώο ταξιδιωτών- πρόσθετο κόστος, που ανεβάζει τις τιμές

  77. 29/09 12:33

    Prodea | Επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και Κύπρο- 100 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση του Porto Paros

  78. 29/09 09:10

    Γιορτή Ακτινιδίου στην Αιγάνη και στον Πυργετό Λάρισας

  79. 29/09 07:31

    Η Ισπανία, κορυφαία χώρα για επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο το 2024

  80. 29/09 07:11

    Δήμος Αιγιαλείας: Mίσθωση χώρου για πίστα αγώνων Μηχανοκίνητου Μοντελισμού

  81. 29/09 07:05

    Έβδομο Sitia Geopark Trail στη Σητεία

  82. 28/09 12:36

    H Βιωσιμότητα είναι Μονόδρομος και για τον Τουρισμό

  83. 28/09 12:16

    Ελληνικός τουρισμός | Το θετικό momentum δεν είναι ούτε άτρωτο, ούτε δεδομένο για τα επόμενα χρόνια

  84. 28/09 11:40

    4ος Ροδάνθειος Δρόμος στο Ηράκλειο Κρήτης

  85. 28/09 11:37

    Τέταρτο Φεστιβάλ των Γρίφων στο Καστελόριζο

  86. 27/09 17:20

    Καλλιόπη Βέττα | Μονόδρομος η υιοθέτηση ενός βιώσιμου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης

  87. 27/09 17:14

    O Δήμος Χερσονήσου τίμησε 7 επαναλαμβανόμενους επισκέπτες

  88. 27/09 17:10

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Να αναγνωριστεί η θέση του τουρισμού στην κοινωνία, την οικονομία και την καθημερινότητα όλων μας

  89. 27/09 16:58

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Η ξενοδοχία - και ειδικά η μικρομεσαία- κρατά ψηλά τη σημαία του ελληνικού τουρισμού

  90. 27/09 16:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 11 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 7μηνο

  91. 27/09 16:04

    Βραχυχρόνια μίσθωση | 1 εκατ. κλίνες τον Ιούλιο - η πληρότητα ανά μήνα

  92. 27/09 15:51

    Κέρκυρα: Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού με δωρεάν ξεναγήσεις στην Παλιά Πόλη 

  93. 27/09 15:48

    Ελληνικός τουρισμός | 1,4 εκατ. περισσότερες διεθνείς αφίξεις στα αεροδρόμια το 8μηνο

  94. 27/09 15:36

    Οδικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στη χώρα μας το 8μηνο - τα στοιχεία ανά σταθμό και εθνικότητα

  95. 27/09 15:33

    Ε. Ξ. Μαγνησίας: "Όπλο" συνεργασίας το μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού 2024

  96. 27/09 15:22

    Τουρισμός: Έρχεται "εκρηκτικό" φθινόπωρο στις Βαλεαρίδες – Ετοιμάζονται νέες διαδηλώσεις κατά του υπερ-τουρισμού

  97. 27/09 14:32

    Τουρισμός | ΕΞΑΑΑ: +1,9% η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αθήνας το 8μηνο - αρνητική επίδοση στους 4 μήνες

  98. 27/09 14:14

    Έρευνα: «Ναι» των ταξιδιωτών στην εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία εάν η τιμή είναι χαμηλότερη

  99. 27/09 13:08

    Η Περιφέρεια Αττικής διεκδικεί τον τίτλο της «πιο ελκυστικής Περιφέρειας της Ευρώπης» στα Wanderlust Reader Awards

  100. 27/09 12:39

    Ψηφίστηκε η τροπολογία για μηδενικό φόρο στα ιδιωτικά πλοία αναψυχής έως 7 μέτρων