FedHATTA: Οι αποζημιώσεις ασπίδα των τουριστικών γραφείων στην εποχή COVID-19
Την κλιμακωτή επιδότηση των τουριστικών γραφείων που διαθέτουν τουριστικά λεωφορεία, δεδομένης της αδυναμίας εκτέλεσης τουριστικού έργου εξαιτίας των επιπτώσεων του κορωνοϊού, ζήτησε με επιστολή της στα συναρμόδια υπουργεία η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, ως κύριος θεσμικός φορέας του κλάδου των τουριστικών γραφείων της Ελλάδας.
Παράλληλα, η Ομοσπονδία θέτει το ζήτημα κάλυψης κόστους που προκύπτει για τα τουριστικά γραφεία, σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, από την ανάγκη μίσθωσης επιπλέον λεωφορείων προκειμένου να τηρούνται τα όρια πληρότητας στο 65%, με δεδομένο ότι το επιπλέον κόστος δε μπορεί να μεταφερθεί στις τιμές των πακέτων. Αντίστοιχα, τα τουριστικά γραφεία που αναλαμβάνουν ξεναγήσεις, λόγω περιορισμού στον αριθμό των γκρουπ τουριστών, επιβαρύνονται με επιπλέον κόστος καθώς αναγκάζονται να απασχολήσουν μεγαλύτερο αριθμό ξεναγών.
Οι επιπλέον δαπάνες των τελευταίων δύο περιπτώσεων δεν καλύπτονται από τους πελάτες ή από τους ξένους tour operators, που έχουν ήδη εξοφλήσει το οργανωμένο τους ταξίδι, αλλά πρέπει να απορροφηθούν από το ίδιο το τουριστικό γραφείο, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες δυνατότητες.
Η Ομοσπονδία FedHATTA, με επιστολή της προς τα συναρμόδια Υπουργεία, διευκρίνισε ορισμένα ιδιαίτερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα τουριστικά γραφεία όσον αφορά τα τουριστικά λεωφορεία τους (ιδιόκτητα ή μισθωμένα) και το έργο τους γενικότερα στο πλαίσιο των μέτρων για την πρόληψη της περαιτέρω διασποράς του ιού, και την επιρροή που θα πρέπει να έχουν αυτά στον σχεδιασμό οποιουδήποτε προγράμματος αποζημιώσεων ή επιδοτήσεων, από τα οποία δεν θα πρέπει να λείπουν τα τουριστικά γραφεία, ένας από του πλέον καίρια πληττόμενους κλάδους λόγω της πανδημίας.
1) Όπως είναι γνωστό, ορισμένα τουριστικά γραφεία διαθέτουν ιδιόκτητα τουριστικά λεωφορεία για την εκτέλεση του έργου τους.
Τα οχήματα αυτά, στην συντριπτική πλειοψηφία τους, έχουν παραμείνει ακίνητα από την αρχή της κρίσης λόγω της πανδημίας του Covid-19, με αποτέλεσμα τα τουριστικά γραφεία-ιδιοκτήτες τους να έχουν απωλέσει κάθε αναμενόμενο εισόδημα από αυτά.
Υπάρχουν τουριστικά γραφεία που διαθέτουν συμβάσεις -για παράδειγμα- για τη μεταφορά εργαζομένων σε εργοστάσια, δραστηριότητα η οποία -σε γενικές γραμμές- δεν διαταράχθηκε στο σύνολό της στη διάρκεια της κρίσης και μέχρι σήμερα, έστω και αν χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί με πληρότητα μέχρι το 65% της συνολικής χωρητικότητας των οχημάτων.
Υπάρχουν επίσης τουριστικά γραφεία τα οποία, εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα, μπορούν και πάλι να πραγματοποιούν μεταφορές μαθητών στα σχολεία, και μάλιστα με πληρότητα των οχημάτων 100%.
Η απώλεια εισοδήματος αυτών των τουριστικών γραφείων είναι οπωσδήποτε πιο περιορισμένη και αυτό θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στον γενικότερο σχεδιασμό επιδοτήσεων και αποζημιώσεων.
Το ίδιο ισχύει ασφαλώς και για τα ΚΤΕΛ, τα οποία επιδοτούνται για τις επιπτώσεις του μέτρου που περιορίζει την πληρότητα στα χερσαία μέσα μεταφοράς στο 65%, όμως κυκλοφορούσαν σε όλη τη διάρκεια της κρίσης και θα εξακολουθήσουν να κυκλοφορούν, έστω και με μικρότερες πληρότητες, με συνέπεια οι πραγματικές τους οικονομικές απώλειες να είναι επίσης περιορισμένες σε σχέση με άλλους επαγγελματίες που πραγματοποιούν μεταφορές επιβατών.
Υπάρχουν τουριστικά γραφεία σε τουριστικές περιοχές με αποκλειστικά τουριστικό έργο, χωρίς άλλες δυνατότητες όπως οι προηγούμενες, τα οποία δεν έχουν δουλέψει καθόλου ή ελάχιστα από την αρχή της κρίσης. Αν μάλιστα αυτά διαθέτουν ένα μόνο τουριστικό λεωφορείο, το οποίο αποτελεί την βασική πηγή εσόδων τους, η κατάσταση γι’ αυτά ισοδυναμεί με πλήρη καταστροφή.
Τα λεωφορεία αυτών των τουριστικών γραφείων θα εξακολουθήσουν να παραμένουν ακινητοποιημένα για πολύ καιρό ακόμη, με αποτέλεσμα τα τουριστικά γραφεία-ιδιοκτήτες να έχουν απόλυτη ανάγκη από άμεση ενίσχυση, ανάλογη με την πραγματική απώλειά τους, για να συνεχίσουν να υπάρχουν.
Έχουμε ήδη προτείνει την επιδότηση των τουριστικών γραφείων που διαθέτουν ένα μοναδικό τουριστικό λεωφορείο, το οποίο παραμένει ακινητοποιημένο στη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, με το λογικό ποσό των 8.000 €, καθώς και την ταξινόμηση των τουριστικών γραφείων σε κλίμακα, ανάλογα με τον αριθμό των τουριστικών λεωφορείων που διαθέτουν, και τη διαβάθμιση της επιδότησης ανά λεωφορείο, με μεγαλύτερο ποσό προς τις επιχειρήσεις ή τους επαγγελματίες που διαθέτουν τα λιγότερα οχήματα, οι οποίοι και εξαρτώνται περισσότερο από αυτά για την επιβίωσή τους, ως αυτοαπασχολούμενοι.
Είναι δε εύκολο να αποδειχθεί η πραγματική οικονομική απώλεια του κάθε τουριστικού γραφείου, από τις τρίμηνες περιοδικές δηλώσεις μεταφορέων που αυτά καταθέτουν υποχρεωτικά.
2) Ο περιορισμός της επιτρεπτής πληρότητας των τουριστικών λεωφορείων στο 65% της συνολικής χωρητικότητάς τους έχει επιφέρει και άλλου είδους απώλειες στα τουριστικά γραφεία.
Γκρουπ τουριστών οργανωμένων ταξιδιών (πακέτων) ή γκρουπ από κρουαζιέρα, κάτω των πενήντα ατόμων, που πραγματοποιούν εκδρομές, περιηγήσεις ή ξεναγήσεις, για τα οποία στο παρελθόν θα αρκούσε ένα τουριστικό λεωφορείο, τώρα πρέπει να χρησιμοποιήσουν δύο ή περισσότερα. Το αντίστοιχο ισχύει και για μεγαλύτερους αριθμούς ταξιδιωτών. Τα τουριστικά γραφεία, για τον λόγο αυτό, είτε χρησιμοποιούν περισσότερα από τα ιδιόκτητα οχήματά τους για τα γκρουπ των ταξιδιωτών τους είτε μισθώνουν οχήματα, με συνέπεια σοβαρές οικονομικές απώλειες, καθώς τα πακέτα έχουν ήδη προπληρωθεί και κανένας πελάτης ή tour operator του εξωτερικού δεν θα καταβάλει ποτέ τη συγκεκριμένη διαφορά. Άλλωστε, οποιαδήποτε διαφοροποίηση στην τιμή μετά την έναρξη του πακέτου απαγορεύεται ρητά από την ευρωπαϊκή Οδηγία 2015/3202 σχετικά με τα οργανωμένα ταξίδια και τους συνδεδεμένους ταξιδιωτικούς διακανονισμούς, η οποία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το Π.Δ. 7/2018.
Tα τουριστικά γραφεία, συνεπώς, επωμίζονται αναγκαστικά στο σύνολό της αυτή την επιπλέον δαπάνη, σε μία εποχή όπου τους είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο, να το κάνουν. Είναι, επομένως, εύλογο και δίκαιο να αποζημιωθούν από την Πολιτεία για τη συγκεκριμένη δαπάνη, για την οποία δεν φέρουν τα ίδια καμία ευθύνη.
3) Το ίδιο πρόβλημα έχει προκαλέσει και η κατακόρυφη μείωση των ατόμων στις ομαδικές ξεναγήσεις, είτε σε εξωτερικούς αρχαιολογικούς και ιστορικούς χώρους είτε στα μουσεία. Πριν την επιδημία του Covid-19, ένας ξεναγός μπορούσε να ξεναγήσει ταυτόχρονα μέχρι και πενήντα (50) άτομα. Με τους ιδιαίτερα αυστηρούς περιορισμούς στους αριθμούς των συμμετεχόντων σε μία ξενάγηση σε οκτώ (8) πριν λίγο καιρό, σε δέκα (10) ή είκοσι (20) σήμερα, αν ο βαθμός επικινδυνότητας στην συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στην 1η ή στη 2η κατηγορία, ο αριθμός και των ξεναγών που πρέπει να απασχολήσει το τουριστικό γραφείο για κάθε ξενάγηση αυξάνεται δραματικά, με ό,τι αυτό σημαίνει για την οικονομική του κατάσταση. Με όμοιο τρόπο, η συγκεκριμένη αιφνίδια επιπλέον δαπάνη δεν καλύπτεται από τους πελάτες ή από τους ξένους tour operators, που έχουν ήδη εξοφλήσει το οργανωμένο τους ταξίδι, αλλά πρέπει να απορροφηθεί από το ίδιο το τουριστικό γραφείο, χωρίς να ρωτάει κανείς αν αυτό είναι εφικτό να συμβεί.
Και στις δύο αυτές περιπτώσεις είναι επίσης εύκολη η απόδειξη των γεγονότων για κάθε τουριστικό γραφείο, με υπεύθυνη δήλωση όπου θα αναφέρονται το κάθε συγκεκριμένο γκρουπ, οι ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησής του, οι μεταφορές και οι ξεναγήσεις που πραγματοποιήθηκαν, τα τουριστικά λεωφορεία και οι ξεναγοί που χρησιμοποιήθηκαν.
Με δεδομένη την ιδιαίτερα επισφαλή οικονομικά θέση στην οποία ήδη βρίσκονται τα τουριστικά γραφεία και την απόλυτη αδυναμία τους να αντέξουν μέχρι την επόμενη ημέρα του Covid-19 χωρίς στήριξη, τα προαναφερθέντα ιδιαίτερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν και οι αντίστοιχες δυσκολίες, εκτός από τις προφανείς δυσκολίες που έχει δημιουργήσει για όλους τους επαγγελματικούς κλάδους η πανδημία του Covid-19, θα πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψη από την Πολιτεία και να συνεκτιμηθούν σε οποιονδήποτε -υφιστάμενο ή μελλοντικό- σχεδιασμό αποζημιώσεων ή επιδοτήσεων λόγω του Covid-19, από τον οποίο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να λείπουν τα τουριστικά γραφεία. Αυτά πασχίζουν ήδη με όλες τους τις δυνάμεις να φέρουν αυτή την επόμενη ημέρα στον τουρισμό και να την κάνουν καλύτερη και από αυτό που ήταν ο τουρισμός μας πριν συμβούν όλα αυτά, γιατί τα τουριστικά γραφεία είναι τα μόνα που μπορούν να το κάνουν!
Η FedHATTA έχει ενημερώσει τα συναρμόδια Υπουργεία για την υποστήριξη που λαμβάνουν με διάφορους τρόπους τα τουριστικά γραφεία σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Είναι η ίδια υποστήριξη που έχουν απόλυτη ανάγκη και τα τουριστικά γραφεία στη χώρα μας!
Πρέπει δε να γίνει κατανοητό ότι τα παραπάνω δεν είναι σε καμία περίπτωση τα μοναδικά προβλήματα των τουριστικών γραφείων, για τα οποία θα πρέπει να επιληφθεί η Πολιτεία, αλλά -μεταξύ όλων των άλλων- πολύ σημαντικό είναι το αίτημα για επαναφορά της υποχρεωτικής μείωσης των μισθωμάτων κατά 40%, καθώς και για αποζημίωση από το κράτος του 75% των λειτουργικών εξόδων των επιχειρήσεων που δεν έχουν έργο λόγω της πανδημίας.
- 1) FedHATTA: Συνάντηση με την Τομεάρχη Τουρισμού ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, κ. Κατερίνα Σπυριδάκη
- 2) FedHATTA: Συνάντηση με τον ΟΔΑΠ για προετοιμασία των τουριστικών γραφείων ενόψει της σεζόν
- 3) Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού
- 4) FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
( 0 )