«Greece. A life-changing experience» | H νέα καμπάνια του ΕΟΤ - Ο απολογισμός της 4ετίας

Με το μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», ολοκληρώθηκε σήμερα ο απολογισμός του έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο, την τελευταία 4ετία. Όπως τονίστηκε στην απολογιστική εκδήλωση στον ΕΟΤ, οι δράσεις αυτές συνέβαλαν στην ανάδειξη της χώρας σε top of the mind τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις αυτής της εποχής.
Τα πεπραγμένα της τετραετίας 2019-2023 και οι επίπονες όσο και εμπνευσμένες προσπάθειες να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρουσιάστηκαν στον ΕΟΤ, παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, με τη συμμετοχή της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου και του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη.
Η πολύτιμη συμβολή του ΕΟΤ καταγράφεται στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς (Hidden Gems).
Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλλαν καθοριστικά:
- Επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους.
- Προγράμματα συνδιαφήμισης 30 εκ. ευρώ με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο.
- Επενδύσεις:
1. 11 εκ. ευρώ σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες,
2. 2 εκ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και
3. 2 εκ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες, μεταξύ άλλων τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.α.
Όπως τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού κ Βασίλης Κικίλιας: «Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα, δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα κ. Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πραγματοποιήσαμε καμπάνιες όλο το χρόνο, προβάλαμε τον χειμερινό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού, αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και ιδιαίτερα στο ίδρυμα Ωνάση για την πολύπλευρη και συνεχή υποστήριξη του στον ελληνικό τουρισμό».
Η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου τόνισε ότι «τα θεαματικά άλματα του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ, που έχει ήδη δρομολογηθεί, καθώς και η οργανική ενσωμάτωση της γαστρονομίας και του πολιτισμού στην διαφημιστική προβολή της χώρας αποτελούν ορόσημα για το συνολικό έργο του ΕΟΤ». Και προανήγγειλε το Σχέδιο Δράσης, «Ανθισμένες Διαδρομές-Λευκάδιος Χερν», όπου στο πρότυπο των δρόμων της ανθισμένης κερασιάς της Ιαπωνίας, θα αναδεικνύονται όλες οι περιοχές και όλα τα είδη ανθοφορίας στην Ελλάδα, ενισχύοντας και προβάλλοντας ταυτόχρονα τόσο την πρωτογενή παραγωγή όσο και τον ιδιαίτερο τοπικό πολιτισμό κάθε περιοχής».
Ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης υπογράμμισε: «Οι Έλληνες όταν έχουμε στόχο κάνουμε θαύματα. Ένα τέτοιο μικρό θαύμα συντελέστηκε αυτά τα χρόνια , όταν καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα του 2019 και να ετοιμαζόμαστε για νέα ρεκόρ φέτος.
Παραδίδουμε την φήμη της χώρας πολύ πιο ισχυρή από ότι την παραλάβαμε κι έναν ΕΟΤ πιο δυνατό, πιο παρεμβατικό. Δεν κρυφτήκαμε πίσω από την μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του τουρισμού που έτυχε στον δρόμο μας. Σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών και καινοτομήσαμε όπου χρειαζόταν. Τα καταφέραμε όλοι μαζί και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό».
Τόσο η Πρόεδρος όσο και ο Γ.Γ. ΕΟΤ ευχαρίστησαν τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, καθώς και όλο το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΟΤ εντός κι εκτός Ελλάδας για την άριστη συνεργασία.
Greece. A life-changing experience
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life-changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!
Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Oι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας, που όμως κάνουν τις διακοπές, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής».
Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
15/03 08:52
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15/03 07:58
15/03 07:32
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
15/03 07:05
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
14/03 21:20
14/03 18:24
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
14/03 15:28
14/03 15:18
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
14/03 14:54
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
14/03 14:39
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
14/03 14:21
M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»
14/03 13:36
14/03 13:25
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
14/03 13:09
Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων
14/03 13:06
14/03 11:05
Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου
14/03 10:34
14/03 10:28
14/03 08:24
Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης
14/03 08:02
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο
14/03 08:00
Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας
14/03 07:24
Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης
14/03 07:10
Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου
14/03 07:05
14/03 07:00
Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά
14/03 06:58
14/03 06:10
Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού
13/03 16:12
13/03 14:24
Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)
13/03 13:40
Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση
13/03 13:32
13/03 12:56
Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης
13/03 12:32
Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια
13/03 12:08
Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή
13/03 11:53
Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο
13/03 11:34
13/03 10:45
Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς
13/03 10:42
Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου
13/03 10:33
Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική
13/03 07:29
Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο
13/03 07:15
13/03 07:00
13/03 07:00
Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης
13/03 06:57
Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών
13/03 06:45
Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου
13/03 06:15
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη
13/03 06:10
Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας
12/03 21:29
Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"
12/03 21:27
Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο
12/03 19:49
Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover
12/03 18:05
Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα
12/03 16:43
Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας
12/03 16:19
Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης
12/03 14:24
H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ
12/03 14:13
12/03 13:46
12/03 13:34
12/03 13:07
Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%
12/03 12:47
Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία
12/03 11:28
Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης
12/03 10:53
Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο
12/03 10:28
Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators
12/03 09:52
12/03 09:47
12/03 09:36
12/03 09:01
Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025
12/03 09:00
Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο
12/03 08:30
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο
12/03 08:24
12/03 07:19
2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός
12/03 07:15
Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο
12/03 07:15
12/03 07:00
12/03 07:00
Η Σητεία ανοίγει την τσεχική αγορά | Φιλοξενία 90 Τσέχων πωλητών ταξιδιών τον Απρίλιο
12/03 06:55
Δήμος Αριστοτέλη | Προβολή της Ανατολικής Χαλκιδικής στη Μάλτα
12/03 06:42
12/03 06:40
12/03 06:10
12/03 06:05
12/03 06:05
Η εμπειρία της ιστιοπλοϊας διαθέσιμη σε Άτομα με Αναπηρία στα Χανιά
12/03 05:34
12/03 05:23
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η σημασία των "Χρυσών Σκούφων" στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας
11/03 04:57
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Χαλκιδική, Κρήτη, Μήλο και Σιδηρόκαστρο
11/03 04:55
11/03 04:55
Ρόδος | "Κοντά η στιγμή σε κλειστά μνημεία και ξενοδοχεία με άδειες πισίνες"
11/03 04:55
Επενδύσεις σε εκθεσιακά κέντρα: Ανάπλαση ΔΕΘ και σχέδια για επέκταση του Metropolitan Expo
11/03 04:55
Το Tornos News συμμετέχει στην απεργία των δημοσιογραφικών Ενώσεων
11/03 04:50
Δήμος Αθηναίων και HAPCO & DES ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Συνεδριακό Κέντρο
11/03 04:50
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Προορισμού
11/03 04:50
Δήμος Ν. Κέρκυρας: Το Τέλος Ανθεκτικότητας ωθεί τους τουρίστες σε άλλους προορισμούς
11/03 04:50
11/03 04:44
10/03 15:32
Παγκόσμια προβολή της Μεσσηνίας μέσα από την ταινία "The Odyssey" - Ξεκίνησαν σήμερα τα γυρίσματα
10/03 13:57
Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Διψήφια αύξηση κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2025
10/03 13:41
10/03 13:21
ΥΠΑ: Κανονικά οι πτήσεις την Τρίτη 11 Μαρτίου - Παράνομη η απεργία των Τηλεπικοινωνιακών
10/03 12:47
Κίμωλος | Δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και το εξωτερικό
10/03 12:23
10/03 10:48
Στο Σταυροδρόμι της Αλλαγής: Ο Τουρισμός το 2025 και ο Ρόλος της Ελλάδας
10/03 10:36
Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές συναλλαγές στην Ευρώπη από την αρχή του 2025
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
Κίμωλος | Δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Δήμος Αθηναίων και HAPCO & DES ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Συνεδριακό Κέντρο
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Προορισμού
Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Διψήφια αύξηση κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2025
Το Tornos News συμμετέχει στην απεργία των δημοσιογραφικών Ενώσεων
ΥΠΑ: Κανονικά οι πτήσεις την Τρίτη 11 Μαρτίου - Παράνομη η απεργία των Τηλεπικοινωνιακών
( 0 )