«Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.
Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!»
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».
Λίγα λόγια για την καμπάνια
Ανακάλυψε το δικό σου «Happy Place»!
Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.
Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.
- 1) «Στον αέρα» η νέα αναβαθμισμένη εταιρική ιστοσελίδα του ΕΟΤ
- 2) Ελλάδα - Αλβανία: Κοινές δράσεις ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος τους
- 3) Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα στη Φιλανδία - «Τιμώμενη Χώρα» 2023 στην έκθεση MATKA NORDIC TRAVEL FAIR
- 4) Ανοίγει Γραφείο του ΕΟΤ στο κτίριο της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης
03/02 18:19
03/02 18:01
03/02 17:46
Άγριο μαλλιοτράβηγμα σε πτήση – Γυναίκες πιάστηκαν στα χέρια για μια θέση στο παράθυρο (βίντεο)
03/02 16:16
FTI: Έμφαση σε μικρότερα ελληνικά νησιά το 2023 και προσθήκη νέων ελληνικών ξενοδοχείων
03/02 15:14
03/02 14:43
03/02 14:06
03/02 13:28
Το Άμστερνταμ βάζει τέλος στα τουριστικά λεωφορεία στο κέντρο της πόλης
03/02 12:29
TUS Airways | Πτήσεις από Λάρνακα προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά και Κέρκυρα
03/02 11:58
Emirates | Δοκιμαστική πτήση-ορόσημο με 100% Βιώσιμο Αεροπορικό Καύσιμο
03/02 11:52
Κατώτατος μισθός: Οι προτάσεις των φορέων και η διαδικασία για την τελική εισήγηση
03/02 11:34
Ε.Ξ. Ηρακλείου | Διαπραγματεύσεις για υπογραφή της νέας τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
03/02 10:25
Τουρισμός 2023 | Η Ελλάδα στο top10 των ευρωπαϊκών χωρών για τους ταξιδιώτες από τις άλλες ηπείρους
03/02 08:52
Πληρωμές επιχορηγήσεων για δύο νέα ξενοδοχεία σε Μυτιλήνη και Σύβοτα
03/02 08:50
Ολλανδία: Αύξηση ρεκόρ στους μισθούς αλλά το πραγματικό εισόδημα μειώθηκε
03/02 08:47
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Δράσεις για την προσέλκυση περισσότερων κινηματογραφικών παραγωγών
03/02 08:44
Ισπανία: Στο 5,8% ο ετήσιος ρυθμός πληθωρισμού τον Ιανουάριο
03/02 08:41
02/02 18:16
02/02 17:02
02/02 15:37
FedHATTA/ HATTA | Νέες δυνατότητες τουριστικής συνεργασίας με την Αλβανία
02/02 15:26
02/02 14:50
Η Crystal Cruises ξαναγεννιέται με νέα ονομασία και όραμα - Από την Αθήνα οι πρώτες κρουαζιέρες
02/02 13:26
Βασίλης Κικίλιας: H σεζόν θα έχει ξεκινήσει σε όποιο χρόνο και αν πραγματοποιηθούν οι εκλογές
02/02 13:21
02/02 12:50
02/02 12:10
02/02 10:39
Το superyacht των 86 εκατομμυρίων δολαρίων που μπορεί να «πετάξει» πάνω από το νερό - Φωτογραφίες
02/02 09:28
02/02 08:58
02/02 08:51
Airbnb | Πώς τα πολιτιστικά ταξίδια ξεκλειδώνουν τουριστικά οφέλη για τις κοινότητες της ΕΕ
02/02 08:40
Vegan τάσεις στα εστιατόρια της Ευρώπης, ακόμη και στα ελληνικά
02/02 08:32
02/02 06:43
01/02 18:41
Γερμανικοί φόβοι για πόλεμο και εκτός Ουκρανίας - το 34% φοβάται εισβολή της Ρωσίας στη Γερμανία
01/02 18:11
Πτώχευσε η νορβηγική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Flyr - είχε πτήσεις και προς Ελλάδα
01/02 17:35
01/02 15:57
Ελλάδα - Αλβανία: Κοινές δράσεις ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος τους
01/02 14:14
WWF: 15.000 νέα φυτά στο Σούνιο- Έργο πρότυπης αποκατάστασης
01/02 13:42
01/02 13:29
ΞΕΕ | Οι τελευταίες τάσεις στα ξενοδοχεία στο 6ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
01/02 13:16
Από τον ήλιο το 13% της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα το 2022 - Οι Top5 χώρες
01/02 13:05
Ανακατασκευή του αναψυκτηρίου στο παραλιακό μέτωπο της Ελευσίνας
01/02 12:56
01/02 12:28
01/02 12:12
«Τουρισμός για όλους» | 125.000 νέοι δικαιούχοι, 400.000 συνολικά
01/02 12:00
01/02 11:04
01/02 10:30
01/02 10:04
Παράταση NOTAM με τις προϋποθέσεις εισόδου στην Ελλάδα των ταξιδιωτών από την Κίνα.
01/02 09:50
Πώς οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τα συστήματα της Planet!
01/02 08:20
Κατεδάφιση κτιρίου με χρήση ξενοδοχείου στην Κομοτηνή - Νέο ξενοδοχείο στη Νάξο
01/02 08:18
Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στους οικισμούς Πλαταριάς και Πογωνιάς
01/02 08:15
Διαγωνισμός για λειτουργία καντίνα στον Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής
01/02 08:13
01/02 08:07
31/01 19:19
31/01 18:47
31/01 18:39
31/01 18:22
31/01 18:15
Στα Aria Hotels τo boutique ξενοδοχείο Villa Selena στη Σύρο
31/01 17:49
31/01 17:43
31/01 14:40
31/01 14:29
31/01 13:37
Τουρισμός: Η κρίση ακρίβειας οδηγεί τους Βρετανούς σε διακοπές εκτός υψηλής σεζόν
31/01 13:25
Βασίλης Κικίλιας: Αεροπορική σύνδεση 4 νέων ελληνικών προορισμών με Βελιγράδι
31/01 12:58
Τουρισμός: Πού και με ποια κίνητρα θα ταξιδέψουν το 2023 οι Αμερικανοί, οι Ευρωπαίοι και οι Ασιάτες
31/01 12:28
Τουρισμός | Γερμανοί συνταξιούχοι κατακλύζουν τα ξενοδοχεία της Αττάλειας το χειμώνα
31/01 11:48
31/01 10:35
31/01 10:20
31/01 10:16
31/01 09:43
31/01 08:21
31/01 08:18
Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε Μύκονο και Σάμο
31/01 08:16
Αποκατάσταση και ανάδειξη του ναού του Απόλλωνα Ζωστήρα στον Αστέρα Βουλιαγμένης
31/01 08:13
Οι διακοπές της κινεζικής Πρωτοχρονιάς αντικατοπτρίζουν την ανθεκτικότητα της οικονομίας της Κίνας
31/01 08:11
30/01 23:06
Στο παγκόσμιο δίκτυο πόλεων με αστικούς αμπελώνες η Θεσσαλονίκη
30/01 18:01
30/01 17:48
30/01 17:41
Ζητούνται προτάσεις για τη δημιουργία εθνικού δικτύου μονοπατιών και διαδρομών πεζοπορίας
30/01 17:16
Η ΙΤΒ «στερεύει» από mega-εκθέτες από τις ΗΠΑ και τον Καναδά – Γιατί αποφάσισαν να μη συμμετάσχουν
30/01 16:56
Β. Κικίλιας | Πώς θα λειτουργούν οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών
30/01 16:45
Costa Navarino | Έναρξη σεζόν στις 19 Φεβρουαρίου- ανοίγει το καλοκαίρι το Mandarin Oriental
30/01 15:34
30/01 15:09
Η Αθήνα στις 8 πιο ρομαντικές πρωτεύουσες της Ευρώπης για το 2023
30/01 14:53
Ryanair: Προσλαμβάνει προσωπικό στην Ουκρανία, με το βλέμμα στο τέλος του πολέμου
30/01 14:31
Οι ΗΠΑ πιέζουν την Τουρκία να βάλει STOP στις πτήσεις από τη Ρωσία
30/01 13:41
Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα στη Φιλανδία - «Τιμώμενη Χώρα» 2023 στην έκθεση MATKA NORDIC TRAVEL FAIR
30/01 13:09
30/01 12:44
ΥΠΕΞ Βρετανίας: Προειδοποίηση για μεγάλη πιθανότητα τρομοκρατικού χτυπήματος στην Τουρκία
30/01 12:42
30/01 11:09
Σημαντικές παρεμβάσεις σε Πάρο, Αντίπαρο και Πάτμο από τον Οργανισμό «ΑΕΙΦΟΡΟΙ ΝΗΣΟΙ Α.Ε.»
30/01 11:04
Συνέλευση της Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Θετικές ενδείξεις για τον τουρισμό της περιοχής το 2023
30/01 10:55
Νέα συνεργασία διαχείρισης ξενοδοχείου για την Selected Hideaways
30/01 10:32
30/01 10:13
30/01 09:47
Κ.Νοτοπούλου | Προοπτικές & προκλήσεις για τον τουρισμό στην Βόρειο Ελλάδα
Πληρωμές επιχορηγήσεων για δύο νέα ξενοδοχεία σε Μυτιλήνη και Σύβοτα
Τουρισμός 2023 | Η Ελλάδα στο top10 των ευρωπαϊκών χωρών για τους ταξιδιώτες από τις άλλες ηπείρους
FedHATTA/ HATTA | Νέες δυνατότητες τουριστικής συνεργασίας με την Αλβανία
TUS Airways | Πτήσεις από Λάρνακα προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά και Κέρκυρα
Emirates | Δοκιμαστική πτήση-ορόσημο με 100% Βιώσιμο Αεροπορικό Καύσιμο
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Δράσεις για την προσέλκυση περισσότερων κινηματογραφικών παραγωγών
Η Crystal Cruises ξαναγεννιέται με νέα ονομασία και όραμα - Από την Αθήνα οι πρώτες κρουαζιέρες
Ε.Ξ. Ηρακλείου | Διαπραγματεύσεις για υπογραφή της νέας τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
FTI: Έμφαση σε μικρότερα ελληνικά νησιά το 2023 και προσθήκη νέων ελληνικών ξενοδοχείων
Κατώτατος μισθός: Οι προτάσεις των φορέων και η διαδικασία για την τελική εισήγηση
Ολλανδία: Αύξηση ρεκόρ στους μισθούς αλλά το πραγματικό εισόδημα μειώθηκε
Το Άμστερνταμ βάζει τέλος στα τουριστικά λεωφορεία στο κέντρο της πόλης
Ισπανία: Στο 5,8% ο ετήσιος ρυθμός πληθωρισμού τον Ιανουάριο
Άγριο μαλλιοτράβηγμα σε πτήση – Γυναίκες πιάστηκαν στα χέρια για μια θέση στο παράθυρο (βίντεο)
( 0 )