«Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN
Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.
Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!»
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».
Λίγα λόγια για την καμπάνια
Ανακάλυψε το δικό σου «Happy Place»!
Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.
Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.
03/10 13:42
Just Go! Holidays: Η Ελλάδα προστίθεται στα προγράμματα διακοπών του 2025
03/10 13:17
03/10 13:02
03/10 12:40
Τουρκικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στην Αττάλεια το 9μηνο- πρώτη εθνικότητα οι Ρώσοι
03/10 12:21
CNT: Αυτά είναι τα 14 καλύτερα οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα
03/10 12:06
Βρετανικός τουρισμός | Αυξάνουν τη χωρητικότητα για το 2025 οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ
03/10 11:53
Ευρωβαρόμετρο: Η ακρίβεια η κύρια ανησυχία των Ευρωπαίων πολιτών
03/10 10:50
Ευρωπαϊκός τουρισμός | Οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι στις ξενοδοχειακές επενδύσεις
03/10 10:18
03/10 09:43
'Ανοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Trademark Collection by Wyndham στην Άγκυρα
03/10 07:25
Έρευνα για τo προφίλ των τουριστών στην Κάρπαθο και για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη
03/10 06:28
03/10 06:23
03/10 06:20
02/10 22:22
02/10 22:13
02/10 22:04
ΥΠΠΟ: Αναβαθμίζονται οι υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στη Φαιστό
02/10 22:00
Ανατολική Μάνη | Τι έκανε εταιρεία για να συνδεθεί το κάμπινγκ της με το δίκτυο αποχέτευσης
02/10 21:44
Ξενοδοχεία | Σε συνθήκες οικονομικής ασφυξίας είναι αδύνατο το ποιοτικό "άλμα προς τα μπρος"
02/10 17:02
Γνωριμία με τη Θεσσαλονίκη κορυφαίων διαμορφωτών της κοινής γνώμης
02/10 16:48
Ταξίδι επιβράβευσης στην Κρήτη για τους κορυφαίους πωλητές της TUI μέσω κινητού τηλεφώνου
02/10 16:36
ΙΟΒΕ | Εταιρείες "ζόμπι" (και) στον κλάδο καταλυμάτων και εστίασης
02/10 15:39
Ευρωβαρόμετρο | Καλύτερη ενημέρωση για την προετοιμασία σε κινδύνους καταστροφών ζητούν οι πολίτες
02/10 15:17
ΠΟΕΕΤ | 24ωρη απεργία στον τουρισμό-επισιτισμό στις 23 Οκτωβρίου
02/10 14:33
Τουρισμός | Τα ταξίδια εμποδίζουν το γήρας, αλλά ο μαζικός τουρισμός το επιταχύνει!
02/10 14:04
Υπ. Τουρισμού: Τα νέα μέλη της κοινής συντονιστικής επιτροπής Προσκυνηματικού Τουρισμού
02/10 13:15
Οι FedHATTA και ΗΑΤΤΑ στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Ιαπωνίας "Tourism EXPO Japan 2024"
02/10 13:09
02/10 12:48
Ρόδος | Πλατινένια πλακέτα σε Βέλγο φίλο της Ρόδου, που την επισκέφτηκε πάνω από 100 φορές
02/10 12:21
Εθνική Τράπεζα | Η «αθόρυβη» μεταμόρφωση του ελληνικού τουρισμού
02/10 11:18
Booking.com | Eκπαίδευση για τη βιωσιμότητα στους παρόχους καταλυμάτων
02/10 09:59
Τουρισμός | Οι φτηνές χώρες τα νέα αστέρια της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ευρώπη
02/10 06:50
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού για την Ηλεία
02/10 06:48
02/10 06:21
02/10 06:14
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Εκδήλωση οινοτουρισμού στο Βελιγράδι
02/10 06:13
Επικαιροποίηση αδελφοποίησης δήμων Καλυμνίων και Port DE Bouc
01/10 19:18
Δήμος Αγίου Νικολάου: Από τις 14 Οκτωβρίου η εκτέλεση οχλουσών εργασιών
01/10 15:39
01/10 15:13
Ο θάνατος των κλαμπ στο Βερολίνο- κλείνει το διάσημο Watergate
01/10 14:14
Στην Κέρκυρα το μεγαλύτερο Σεισμολογικό Συνέδριο στην Ευρώπη
01/10 13:56
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI Deutschland- συνεχίζονται οι αλλαγές στην ηγεσία του Ομίλου
01/10 13:38
01/10 13:34
Παγκόσμια Ημέρα Καφέ: Η Emirates σερβίρει στους επιβάτες της 130.000 κιλά καφέ κάθε χρόνο
01/10 12:10
01/10 11:48
National Geographic Traveller: Παγκόσμιο βραβείο Eco-stay για το ξενοδοχείο Santo Mine στη Σαντορίνη
01/10 11:45
01/10 10:54
Το SMERemediumCap αποκτά στρατηγικό ποσοστό στην εταιρεία τροφίμων Organic 3S
01/10 10:53
01/10 10:33
World Sustainable Travel & Hospitality Awards | Βραβεύτηκαν οι κορυφαίες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας
01/10 07:25
Γυρίσματα στην Κρήτη για την κινηματογραφική ταινία Planet Single Island
01/10 07:20
01/10 07:12
30/09 19:24
Tsagarada Escape Festival, το 8ο Φεστιβάλ Ορεινών και Θαλάσσιων δραστηριοτήτων Τσαγκαράδας
30/09 16:47
Fraport Greece: Γαστρονομική εκδήλωση στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης
30/09 16:06
Αlltours: Νέο πολυτελές ξενοδοχείο Αllsun στα Μάλια – Θα ανοίξει τον Απρίλιο του 2025
30/09 15:41
Uber: Έρχονται τα ταξί χωρίς οδηγό – Που θα λειτουργήσουν σε πρώτη φάση
30/09 15:21
ΥΠΑ: 5% επάνω η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια το καλοκαίρι του 2024
30/09 15:03
30/09 14:20
Έρευνα: Πώς τα social media αλλάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των Γερμανών
30/09 13:47
Χωρίς πτήσεις το αεροδρόμιο Βρυξελλών την 1η Οκτωβρίου λόγω απεργίας των εργαζομένων
30/09 13:41
Selene Vedema 2024 | O πιο εμβληματικός θεσμός του σαντορινιού αμπελώνα αναβίωσε και φέτος
30/09 13:28
Γερμανικός τουρισμός - KAYAK: Μεγάλη στροφή στα μοναχικά ταξίδια και μοναχικά γεύματα στα εστιατόρια
30/09 13:04
Θρησκευτικός τουρισμός | Στα «Βήματα του Αποστόλου Παύλου στην Πιερία» με χρήση νέων τεχνολογιών
30/09 12:49
ANIMASYROS 2024 | Η επίσημη τελετή λήξης και τα βραβεία του φετινού Φεστιβάλ
30/09 12:42
Ρόδος | Μοναδικός και ξεχωριστός και φέτος ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού
30/09 11:47
30/09 11:24
Τουρισμός | Η Generation Z καθοδηγεί τις τάσεις στα ταξίδια και στον τουρισμό
30/09 10:31
Δεύτερο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Καρπάθου με αναγνωρισμένους σεφ!
30/09 06:41
Δήμος Μυτιλήνης: Ολοκληρωμένη διαχείριση των επίσημων προφίλ τουριστικής προβολής
30/09 06:39
30/09 06:35
29/09 13:28
Ισπανικός τουρισμός | Έρχεται το ψηφιακό μητρώο ταξιδιωτών- πρόσθετο κόστος, που ανεβάζει τις τιμές
29/09 12:33
29/09 09:10
29/09 07:31
Η Ισπανία, κορυφαία χώρα για επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο το 2024
29/09 07:11
Δήμος Αιγιαλείας: Mίσθωση χώρου για πίστα αγώνων Μηχανοκίνητου Μοντελισμού
29/09 07:05
28/09 12:36
28/09 12:16
Ελληνικός τουρισμός | Το θετικό momentum δεν είναι ούτε άτρωτο, ούτε δεδομένο για τα επόμενα χρόνια
28/09 11:40
28/09 11:37
27/09 17:20
Καλλιόπη Βέττα | Μονόδρομος η υιοθέτηση ενός βιώσιμου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης
27/09 17:14
27/09 17:10
27/09 16:58
27/09 16:18
Ελληνικός τουρισμός 2024 | 11 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 7μηνο
27/09 16:04
Βραχυχρόνια μίσθωση | 1 εκατ. κλίνες τον Ιούλιο - η πληρότητα ανά μήνα
27/09 15:51
Κέρκυρα: Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού με δωρεάν ξεναγήσεις στην Παλιά Πόλη
27/09 15:48
Ελληνικός τουρισμός | 1,4 εκατ. περισσότερες διεθνείς αφίξεις στα αεροδρόμια το 8μηνο
27/09 15:36
Οδικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στη χώρα μας το 8μηνο - τα στοιχεία ανά σταθμό και εθνικότητα
27/09 15:33
Ε. Ξ. Μαγνησίας: "Όπλο" συνεργασίας το μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού 2024
27/09 15:22
27/09 14:32
27/09 14:14
Έρευνα: «Ναι» των ταξιδιωτών στην εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία εάν η τιμή είναι χαμηλότερη
27/09 13:08
27/09 12:39
Ψηφίστηκε η τροπολογία για μηδενικό φόρο στα ιδιωτικά πλοία αναψυχής έως 7 μέτρων
27/09 12:36
Ρόδος | Μήνυμα αντιδημάρχου Τουρισμού για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024
27/09 12:19
FedHATTA: Μήνυμα για «Ειρήνη και Τουρισμό» στην Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024
27/09 12:07
Ξενοδόχοι και πράκτορες Κρήτης | Σπιλώνει τους εργοδότες η δήθεν έρευνα για τις συνθήκες εργασίας
Ξενοδοχεία | Σε συνθήκες οικονομικής ασφυξίας είναι αδύνατο το ποιοτικό "άλμα προς τα μπρος"
Ανατολική Μάνη | Τι έκανε εταιρεία για να συνδεθεί το κάμπινγκ της με το δίκτυο αποχέτευσης
ΥΠΠΟ: Αναβαθμίζονται οι υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στη Φαιστό
Έρευνα για τo προφίλ των τουριστών στην Κάρπαθο και για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη
ΙΟΒΕ | Εταιρείες "ζόμπι" (και) στον κλάδο καταλυμάτων και εστίασης
Γνωριμία με τη Θεσσαλονίκη κορυφαίων διαμορφωτών της κοινής γνώμης
Ταξίδι επιβράβευσης στην Κρήτη για τους κορυφαίους πωλητές της TUI μέσω κινητού τηλεφώνου
ΠΟΕΕΤ | 24ωρη απεργία στον τουρισμό-επισιτισμό στις 23 Οκτωβρίου
'Ανοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Trademark Collection by Wyndham στην Άγκυρα
Ευρωπαϊκός τουρισμός | Οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι στις ξενοδοχειακές επενδύσεις
Βρετανικός τουρισμός | Αυξάνουν τη χωρητικότητα για το 2025 οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ
Εθνική Τράπεζα | Η «αθόρυβη» μεταμόρφωση του ελληνικού τουρισμού
Ευρωβαρόμετρο | Καλύτερη ενημέρωση για την προετοιμασία σε κινδύνους καταστροφών ζητούν οι πολίτες
Ευρωβαρόμετρο: Η ακρίβεια η κύρια ανησυχία των Ευρωπαίων πολιτών
Τουρισμός | Τα ταξίδια εμποδίζουν το γήρας, αλλά ο μαζικός τουρισμός το επιταχύνει!
CNT: Αυτά είναι τα 14 καλύτερα οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Υπ. Τουρισμού: Τα νέα μέλη της κοινής συντονιστικής επιτροπής Προσκυνηματικού Τουρισμού
Τουρισμός | Οι φτηνές χώρες τα νέα αστέρια της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ευρώπη
World Sustainable Travel & Hospitality Awards | Βραβεύτηκαν οι κορυφαίες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας
( 0 )