«Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.
Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!»
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».
Λίγα λόγια για την καμπάνια
Ανακάλυψε το δικό σου «Happy Place»!
Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.
Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.
- 1) Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία
- 2) ΕΟΤ: Η Πελοπόννησος στο επίκεντρο της 6ης Ψηφιακής Τουριστικής Συνάντησης Ελλάδας-Κύπρου
- 3) Καινοτόμα δράση αγροτουρισμού στον Έβρο εγκαινίασε η Άντζελα Γκερέκου
- 4) Ο συνεδριακός τουρισμός M.I.C.E. της Ελλάδας στη Βαρσοβία | Greekend σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
27/06 16:26
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έγκριση συγκέντρωσης Fairfax/ Grivalia
27/06 16:14
Ethiopian Airlines | Addis Ababa - Αθήνα με 3 πτήσεις την εβδομάδα
27/06 16:00
Ξενοδοχεία Αθήνας- α' 5μηνο | Παρέμεινε η υστέρηση των επιδόσεων έναντι του 2019
27/06 15:31
27/06 14:47
ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις
27/06 14:20
H Celebrity Cruises γιορτάζει την επιστροφή όλου του στόλου της στις κρουαζιέρες ανά τον κόσμο
27/06 13:29
27/06 13:28
27/06 13:14
Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας!
27/06 12:16
27/06 11:33
Απεργιακή «ομίχλη» στις πτήσεις: Τουλάχιστον 1,8 εκατ. Βρετανοί θα ταλαιπωρηθούν τον Ιούλιο
27/06 10:50
Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία
27/06 10:48
Ισπανικά ξενοδοχεία: Εφοδιαστική αλυσίδα και ενέργεια εκτοξεύουν το κόστος κατά 30%
27/06 10:10
27/06 09:42
Τυπολογίες απάτης στις ηλεκτρονικές πληρωμές και επενδύσεις | Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις
27/06 09:22
27/06 07:22
26/06 11:44
26/06 11:25
Eγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Σπάρτη
26/06 11:18
Β.Κικίλιας | Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση
26/06 11:16
Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Αφάντου προς όφελος του τουρισμού και των κατοίκων
25/06 12:26
25/06 11:40
25/06 11:30
25/06 11:28
Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών
25/06 11:26
Βασίλης Κικίλιας: «Σχεδιάζουμε χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα από τον Πειραιά στα Ιεροσόλυμα»
24/06 16:31
Νέες παρατάσεις αεροπορικών οδηγιών για απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
24/06 16:18
Ανακοινώσεις για τα τουριστικά λεωφορεία υποσχέθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλος
24/06 16:08
24/06 15:19
Η Alva Yachts Ελλάς αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο της Alva Yachts
24/06 14:33
ACI: Η Ελλάδα η μοναδική χώρα στην ΕΕ που επανέφερε τις πτήσεις σε επίπεδα 2019
24/06 13:26
24/06 12:39
Από ακύρωση σε ακύρωση οι ευρωπαϊκές πτήσεις λόγω απεργιών του προσωπικού
24/06 12:25
Β. Κικίλιας | Αυξάνονται τα ποσά που δαπανούν οι ταξιδιώτες στα duty free σε σχέση με το 2019
24/06 12:07
24/06 11:46
Βρετανοί τουρίστες μηνύουν την TUI για γαστρικές διαταραχές σε ξενοδοχείο της Αιγύπτου
24/06 11:25
Ακρόπολη, καύσωνας και ξαφνικό κλείσιμο: Απαραίτητη η έγκαιρη ενημέρωση
24/06 11:21
ΕΟΤ: Η Πελοπόννησος στο επίκεντρο της 6ης Ψηφιακής Τουριστικής Συνάντησης Ελλάδας-Κύπρου
24/06 11:10
Καλοκαιρινά Ραντεβού στο Δήμο Χερσονήσου μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου
24/06 10:32
British Airways | Καλοκαιρινή απεργία στο Χίθροου ψήφισαν οι εργαζόμενοι
24/06 09:39
24/06 09:21
24/06 08:22
Επιχορηγήσεις για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πήλιο και Σκιάθο
24/06 08:20
Ενισχύονται τα εγχώρια ταξίδια στην Ισπανία με προτίμηση για διαμονή σε ξενοδοχεία
24/06 08:17
24/06 08:10
24/06 07:26
EasyJet | Κίνδυνος για ακυρώσεις πτήσεων όλο το καλοκαίρι για Ελλάδα και άλλους προορισμούς
23/06 19:03
Στ. Βλαστός | Η ΕΤΑΔ έχει καταφέρει να δώσει λύσεις σε θέματα ακινήτων που λίμναζαν επί δεκαετίες
23/06 16:35
23/06 16:28
Β.Κικίλιας | Η Αίγινα εξελίσσεται σε δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό
23/06 15:29
23/06 14:11
23/06 13:32
23/06 12:55
Επιταχύνεται η διαδικασία έκδοσης visa των Ινδών για Ελλάδα – 4.000 visa μέχρι στιγμής
23/06 12:31
Σύγχρονα μέσα ασφαλείας στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης
23/06 12:20
Ν.Καπραβέλος | Η Όμικρον 5 είναι σχεδόν νέος ιός - μάσκα στους κλειστούς χώρους
23/06 12:19
ΓΣΕΕ: Σε επαγρύπνηση για καταγγελίες εργαζομένων για θερμική καταπόνηση
23/06 11:48
«Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN
23/06 11:30
Τουρνουά Τένις «ΦΗΜΗ – ΖΑΡΟΣ» με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης
23/06 11:26
23/06 11:11
23/06 09:10
23/06 09:08
23/06 09:03
23/06 09:00
23/06 08:59
22/06 18:19
Γενική συνέλευση ΣΕΤΕ | Καθοριστική η τεχνολογία στην ενίσχυση του τουριστικού brand name της χώρας
22/06 18:08
22/06 16:38
22/06 16:17
Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία με ταξίδι εξοικείωσης πρακτόρων του RTK Group
22/06 15:42
Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο στο metaverse, και ανήκει στην TUI!
22/06 14:26
Προς νέο ρεκόρ οι παγκόσμιες ξενοδοχειακές κρατήσεις το καλοκαίρι του 2022
22/06 13:56
Ο τουρισμός πρέπει να είναι ελκυστικός όχι μόνο στους επισκέπτες αλλά και στους εργαζομένους του
22/06 13:11
Αποδόθηκε στο κοινό το αποκατεστημένο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης
22/06 13:11
Συνέλευση ΣΕΤΕ | Ανοιχτός διάλογος για μια νέα στρατηγική για την εργασία στον τουρισμό
22/06 13:02
Τραγικές εικόνες με θάλασσα από βαλίτσες στο αεροδρόμιο του Χίθροου το Σαββατοκύριακο
22/06 12:48
22/06 12:33
22/06 11:20
22/06 10:55
Μήλο επιλέγουν για τις διακοπές τους οι συντάκτες του Conde Nast Traveller
22/06 10:39
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών| Ένσημα 3 χρόνων ακόμη δεν έχουν καταμετρηθεί!
22/06 10:21
Πολύμηνη αναταραχή στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια από τις απεργίες των πληρωμάτων καμπίνας
22/06 09:56
22/06 09:44
Η Ryanair προσθέτει πτήσεις προς Ισπανία για επιβάτες, που πλήττονται από τις ακυρώσεις
22/06 08:05
Γερμανία: Aύξηση του κατώτατου ωρομισθίου στα 12 ευρώ την ώρα
22/06 07:13
Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Βόλο και Λάρισα
22/06 07:10
Η Ισπανία επιβάλει πρόστιμο 740 ευρώ στους τουρίστες που ουρούν στη θάλασσα
21/06 20:09
21/06 16:35
ΚΕΠΕ: Στο 4,3% ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του ΑΕΠ το 2022 με ισχυρό μοχλό τον τουρισμό
21/06 15:40
21/06 14:29
Συνέργειες υπουργείων Πολιτισμού και Τουρισμού σε διεθνείς εκδηλώσεις
21/06 13:56
Σε διαβούλευση η ΜΠΕ της επένδυσης Λεπτού στα Χανιά, ύψους 300 εκατ. ευρώ
21/06 13:48
ΠΟΕΕ: Γενικώς υποχρεωτική η ΣΣΕ σε εστιατόρια, μπαρ, ταβέρνες
21/06 13:24
21/06 12:59
Βρετανικός τουρισμός | Ορατές οι πρώτες συνέπειες της ακρίβειας: Το 44% περιορίζει τις διακοπές
21/06 12:49
Συνεργασία ΕΛΙΤΟΥΡ και Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την προώθηση του Τουρισμού Υγείας
21/06 12:43
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου στο Ηράκλειο Κρήτης –περιοχή Λιοντάρια
21/06 12:24
Jet2.com/ Jet2CityBreaks: Περισσότερα city break στην Αθήνα το καλοκαίρι του 2023
21/06 11:54
Lufthansa: 700 ακυρώσεις πτήσεων τον Ιούλιο – "Αβέβαιος ο Αύγουστος"
21/06 11:31
H Περιφέρεια Αττικής σε δράση της ΕΕ για ανάπτυξη της τουριστικής επιχειρηματικότητας με την Κίνα
Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας!
Β.Κικίλιας | Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση
Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Αφάντου προς όφελος του τουρισμού και των κατοίκων
Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία
Απεργιακή «ομίχλη» στις πτήσεις: Τουλάχιστον 1,8 εκατ. Βρετανοί θα ταλαιπωρηθούν τον Ιούλιο
Eγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Σπάρτη
Ισπανικά ξενοδοχεία: Εφοδιαστική αλυσίδα και ενέργεια εκτοξεύουν το κόστος κατά 30%
Τυπολογίες απάτης στις ηλεκτρονικές πληρωμές και επενδύσεις | Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών
H Celebrity Cruises γιορτάζει την επιστροφή όλου του στόλου της στις κρουαζιέρες ανά τον κόσμο
ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις
Βασίλης Κικίλιας: «Σχεδιάζουμε χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα από τον Πειραιά στα Ιεροσόλυμα»
Ξενοδοχεία Αθήνας- α' 5μηνο | Παρέμεινε η υστέρηση των επιδόσεων έναντι του 2019
( 0 )