Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Σύσταση προς καταλυματίες για τις ακυρώσεις κρατήσεων

Α Decrease font Enlarge font
Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Σύσταση προς καταλυματίες για τις ακυρώσεις κρατήσεωνO Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" Αντώνης Καρατάσος

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" συμβουλεύει τα μέλη της (επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων), να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες που εξέδωσε το Υπουργείο Τουρισμού σχετικά με τις ακυρώσεις των κρατήσεων.

Είναι σαφές ότι πλέον βρισκόμαστε σε κατάσταση «ανωτέρας βίας» και για το καλό του ελληνικού τουρισμού αλλά και της μελλοντικής πορείας των καταλυμάτων μας, πρέπει να μείνουν ικανοποιημένοι οι πελάτες που έχουν στείλει προκαταβολές, αναφέρει η Ομοσπονδία, επισημαίνοντας:

"Φυσικά κάθε επιχείρηση είναι ελεύθερη να αποφασίσει πως ακριβώς θα χειριστεί το θέμα, αρκεί να κινηθεί μέσα στα πλαίσια του νόμου".

Ακολουθούν οι οδηγίες που εξέδωσε το Υπουργείο Τουρισμού σχετικά με τις ακυρώσεις των κρατήσεων, υπό μορφή Ερωτήσεων και Απαντήσεων:

Ερώτηση 1:

Είμαι επιχειρηματίας στον τουριστικό κλάδο και συγκεκριμένα ιδιοκτήτης καταλύματος συνεχούς λειτουργίας. Λόγω της κατάστασης με τον κορωνοϊό, έχω πολλούς πελάτες που ζητούν να τους επιστρέψω χρήματα από προκαταβολές για κρατήσεις δωματίων.

Αναφέρομαι σε κρατήσεις οι οποίες έγιναν έως τις 15 Μαρτίου 2020, είτε απευθείας στην επιχείρησή μου είτε μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Τι πρέπει να κάνω;

Απάντηση: 

Τα ζητήματα που ανακύπτουν λόγω της έκτακτης κατάστασης είναι πολλά και σοβαρά.

Ως προς την ουσία, αυτό που θα πρέπει να διαφυλάξουμε πάνω από όλα είναι το εθνικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Γιατί μόνον κατ' αυτό τον τρόπο θα υπάρξει ταχεία ανάκαμψη μόλις ξεπεραστεί η παρούσα κρίση.

Υπ' αυτό το πρίσμα της μακροπρόθεσμης προοπτικής, η γενικότερη παραίνεση είναι να καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε οι κρατήσεις να μετατρέπονται σε ανοιχτές, δηλαδή χωρίς νέα συγκεκριμένη ημερομηνία. Πάντα με την προϋπόθεση ότι οι πελάτες σας συναινούν, κάθε κράτηση δωματίου, ιδανικά, θα πρέπει να αναβάλλεται, όχι να ακυρώνεται. Έτσι η Ελλάδα θα περιορίσει τις απώλειες και θα παραμείνει ελκυστικός πόλος φιλοξενίας για όλο τον κόσμο.

 - Ωστόσο: Εάν οι πελάτες σας απαιτούν οπωσδήποτε την επιστροφή των χρημάτων τους, συνιστάται και πάλι η ευέλικτη εφαρμογή των σχετικών κανόνων. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζετε ότι για τις μεμονωμένες κρατήσεις ισχύει ο Κανονισμός Σχέσεων Ξενοδόχων και Πελατών αυτών (Άρθρο 8 του Ν. 1652/30-10-1986, ΦEK 167 A'), και ιδίως τα άρθρα 3 και 8 του Κανονισμού.

Σύμφωνα με το άρθρο 3, όποιος παραγγείλει δωμάτια προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει για προκαθορισμένη χρονική περίοδο και τελικά δεν τα χρησιμοποιήσει για όλη ή μέρος της προσυμφωνημένης περιόδου, οφείλει να αποζημιώσει τον ξενοδόχο. Το ύψος αυτής της αποζημίωσης ορίζεται στο μισό της τιμής η οποία συμφωνήθηκε για την περίοδο της μη χρήσης του καταλύματος.

Αν ο πελάτης προειδοποιήσει τον ξενοδόχο 21 τουλάχιστον ημέρες πριν, τότε απαλλάσσεται από την αποζημίωση και ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να καταβάλει άμεσα την προκαταβολή που τυχόν εισέπραξε.

Σύμφωνα δε με το άρθρο 8 ο πελάτης υποχρεούται να διατηρήσει το δωμάτιο μέχρι το τέλος του χρόνου που συμφωνήθηκε, διαφορετικά είναι υποχρεωμένος να καταβάλει στον ξενοδόχο αποζημίωση ίση με το μισό του μισθώματος όλων των υπολοίπων ημερών.

Βάση υπολογισμού είναι η συμφωνημένη τιμή διανυκτέρευσης.

Τα πιο πάνω ισχύουν και στην περίπτωση που ο πελάτης δεν προσήλθε στο ξενοδοχείο την καθορισμένη ημερομηνία -εκτός από τις περιπτώσεις ανώτερης βίας, η οποία όμως θα πρέπει να τεκμηριώνεται με αδιάσειστα γεγονότα ή αποδεικτικά στοιχεία.

H πιο πάνω συμφωνία μεταξύ ξενοδόχου και πελάτη για τη διάρκεια της μίσθωσης είναι ισχυρή, εφόσον υπάρχει σχετικό αποδεικτικό στοιχείο.

Για τις κρατήσεις μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ισχύουν οι όροι στους οποίους συμφώνησε ο καταναλωτής όταν έκανε την κράτηση -μολονότι  υπάρχουν διαφοροποιήσεις, ανάλογα με τους ειδικούς όρους της σύμβασης μεταξύ τουριστικού καταλύματος και ηλεκτρονικής πλατφόρμας κρατήσεων.

Επίσης, θα πρέπει κατά περίπτωση να λαμβάνεται υπ’ όψη το αν συντρέχουν περιστάσεις οι οποίες μπορεί να συνιστούν ανωτέρα βία, όπως πχ η απαγόρευση εισόδου για τους πολίτες της χώρας προέλευσης του πελάτη.

Ερώτηση 2:

Είμαι επιχειρηματίας στον τουριστικό κλάδο και συγκεκριμένα ιδιοκτήτης καταλύματος συνεχούς λειτουργίας. Μου ζητούν από Tour Operators και τουριστικά γραφεία επιστροφή χρημάτων από ακυρώσεις οργανωμένων ταξιδίων/εκδρομών, καθώς η διαμονή στο κατάλυμά μου αποτελούσε  μέρος του πακέτου φιλοξενίας. Τι πρέπει να κάνω;

Απάντηση:  

Κατ' αρχήν θα πρέπει να επιδεικνύετε κατανόηση και τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στην εφαρμογή των κανόνων που ισχύουν για την επιστροφή των χρημάτων. Ας επαναληφθεί εδώ ότι το μέλημα όλων μας είναι το ξεπέρασμα της κρίσης με τις λιγότερες δυνατές απώλειες, τόσο από οικονομικής και εμπορικής άποψης, όσο και ως προς τη φήμη της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.

Πάντως, στην περίπτωση των «πακέτων», δεν ισχύει η μετάθεση ημερομηνιών εκτός και αν το προτείνει το τουριστικό γραφείο. Ισχύουν οι σχετικές διατάξεις του Κανονισμού Σχέσεων Ξενοδόχων και Πελατών αυτών (Άρθρο 8 του Ν. 1652/30-10-1986, ΦEK 167 A'), και ιδίως τα άρθρα 3, 12 και 13 του Κανονισμού.

Ειδικότερα, στο άρθρο 12 αναφέρεται ότι σε περίπτωση που το Τουριστικό Γραφείο ή ο Ταξιδιωτικός Οργανισμός δεν καλύψει το κατώτατο όριο του ALLOTMENT που συμφωνήθηκε για κάθε μήνα, ο ξενοδόχος δικαιούται αποζημίωσης.

Η αποζημίωση αυτή υπολογίζεται επί της συμφωνημένης τιμής διανυκτέρευσης και ανέρχεται στο μισό του υπόλοιπου του κατώτατου ορίου του ALLOTMENT το οποίο παραμένει ακάλυπτο.

H εν λόγω αποζημίωση μπορεί να συμψηφιστεί με την τυχόν προκαταβολή η οποία έχει ήδη κατατεθεί.

Στο άρθρο 13 αναφέρονται τα εξής:

 1) Τουριστικό Γραφείο ή Ταξιδιωτικός Οργανισμός δικαιούται να ακυρώσει μέρος ή το σύνολο των συμφωνημένων κλινών χωρίς την υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης, εφόσον αποδεδειγμένα ειδοποιηθεί ο ξενοδόχος είκοσι μία (21) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη συμφωνημένη άφιξη των πελατών (RELEASE PERIOD).

2) Αντίστοιχα και ο ξενοδόχος δικαιούται να αποδεσμευθεί σε χρονικό όριο (RELEASE PERIOD) είκοσι μίας (21) ημερών πριν από κάθε τακτή άφιξη των πελατών, για όσες από τις συμφωνημένες κλίνες δεν υπάρχει επικυρωμένη κράτηση με VOUCHER ή με ROOMING LIST.

 3) Tα Τουριστικά Γραφεία ή οι Ταξιδιωτικοί Οργανισμοί αναλαμβάνουν υποχρεωτικά, με τη σύμβαση των ALLOTMENTS και με ποινή ακυρότητας της σύμβασης αυτής, την υποχρέωση να καλύψουν ορισμένο ποσοστό του συνόλου των συμφωνημένων ALLOTMENTS κατά τη μέση (AΠPIΛIOΣ – MAΪOΣ – OKTΩBPIOΣ) τουριστική περίοδο. Tο ποσοστό αυτό καθορίζεται ελεύθερα κατά μήνα από τους αντισυμβαλλόμενους.

Στην περίπτωση που το Τουριστικό Γραφείο ή ο Ταξιδιωτικός Οργανισμός δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή του αυτή, ο ξενοδόχος δικαιούται να προβεί σε ανάλογη προς το ποσοστό των ALLOTMENTS, που δεν καλύφθηκε, μείωση των κλινών που συμφωνήθηκαν για την περίοδο της αιχμής (IOYNIOΣ – IOYΛIOΣ – AYΓOYΣTOΣ και ΣEΠTEMBPIOΣ).

Η τελική διευθέτηση εξαρτάται επίσης από τους όρους που έχουν τεθεί σε κάθε συμβόλαιο μεταξύ ξενοδόχου και Tour Operator ή τουριστικού γραφείου.

Ερώτηση 3:

Είμαι ιδιώτης και είχα προγραμματίσει οργανωμένο ταξίδι στην Ελλάδα. Έχω ήδη προπληρώσει τα έξοδα σε ελληνικό τουριστικό γραφείο. Δυστυχώς, λόγω της πανδημίας του COVID-19 είμαι αναγκασμένος να ακυρώσω το ταξίδι ή το έχω ήδη ακυρώσει. Ποια είναι τα δικαιώματά μου;

Απάντηση:  

Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται η ευέλικτη εφαρμογή των κανόνων για την επιστροφή χρημάτων.

Σε πνεύμα αμοιβαίας κατανόησης, φιλοξενούμενοι και επιχειρηματίες μπορούν να καταλήξουν σε μια διευθέτηση, η οποία, πέραν της ικανοποίησης του άμεσου αιτήματος, θα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επανάληψης του ταξιδιού στο μέλλον.

Οι τουριστικές επιχειρήσεις οφείλουν να εφαρμόζουν όσα ορίζει το άρθρο 11 του Π.Δ. 7/2018. Δηλαδή, εφόσον δεν πραγματοποιηθεί το οργανωμένο ταξίδι μετά από καταγγελία της σύμβασης από τον διοργανωτή πριν από την έναρξη του ταξιδιού λόγω αναπόφευκτων και έκτακτων περιστάσεων, ενώ επιπλέον το συμβόλαιο δεν προβλέπει αλλαγή ημερομηνιών, γίνεται επιστροφή χρημάτων από τον διοργανωτή.

Ομοίως ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση χωρίς χρέωση πριν από την έναρξη του ταξιδιού, σε περίπτωση αναπόφευκτων και έκτακτων περιστάσεων στον τόπο προορισμού, περιστάσεις οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά την εκτέλεση του πακέτου ή τη μεταφορά των επιβατών στον προορισμό.

Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δικαιούται την πλήρη επιστροφή κάθε ποσού που κατέβαλε για το πακέτο.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 05/06 12:14

    Γερμανία: «Παγωμένη» η αγορά ταξιδιωτικών γραφείων και το Μάιο

  2. 05/06 12:06

    Ενδιαφέρον του ομίλου Ιβάν Σαββίδη για την αγορά του Συγκροτήματος Καψή Α.Ε.

  3. 05/06 11:20

    Ανοίγει στις 17 Ιουνίου το Poseidonion Grand Hotel

  4. 05/06 11:14

    Λουτράκι: Πρώτος στόχος οι τουρίστες από την Αθήνα

  5. 05/06 11:08

    Στήριξη των αιτημάτων των Ξεναγών από το Τμήμα Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ

  6. 05/06 10:56

    Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης: Συνάντηση με την Ντόρα Μπακογιάννη για τα αιτήματα του κλάδου

  7. 05/06 10:54

    Καναδάς: 30 εκατ. δολ. για την ενίσχυση του εγχώριου τουρισμού

  8. 05/06 10:51

    Οι επιπτώσεις στον τουρισμό της Σιγκαπούρης από την πανδημία του κορωνοϊού

  9. 05/06 10:45

    Οι εκδηλώσεις την εποχή του κορωνοϊού: Πρωτοποριακές διοργανώσεις Drive cinema και Disco car

  10. 05/06 10:44

    Θήβα: Mετατροπή κτιρίου παλαιού νοσοκομείου σε κέντρο τουριστικής προβολής

  11. 05/06 10:41

    Tα υπέρ και τα κατά της τηλεργασίας και απομακρυσμένης εργασίας - Το ισπανικό μοντέλο

  12. 05/06 10:39

    Η Emirates προσφέρει πτήσεις για επιβάτες σε 29 πόλεις

  13. 05/06 10:34

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Ο τουρισμός να μείνει εκτός της πολιτικής αντιπαράθεσης

  14. 05/06 10:01

    Πέντε λόγοι που θα σε κάνουν να αγαπήσεις τον Πόρο

  15. 05/06 09:59

    Η όμορφη ελληνική παραλία που έχει μόνιμα ζεστά νερά

  16. 05/06 00:03

    Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού με τίτλο "The Greek Summer State Of Mind" (video)

  17. 04/06 20:02

    Όμιλος Lufthansa: Πολλές νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς από τις αρχές Ιουλίου

  18. 04/06 17:47

    Ανοίγουν σταδιακά από την 1η Ιουλίου τα ξενοδοχεία Sani/Ikos με κορυφαία πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας

  19. 04/06 16:24

    Η Ισπανία ανοίγει τα χερσαία σύνορα με τη Γαλλία και την Πορτογαλία

  20. 04/06 16:08

    FTI: Πλήρες πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά από την 1η Ιουλίου

  21. 04/06 16:03

    Air France: Πτήσεις για Θεσσαλονίκη, Μύκονο και Σαντορίνη

  22. 04/06 15:39

    Γερμανία: Ο τουρισμός στο πακέτο-γέφυρα για τις ΜμΕ – Ποιες ενισχύσεις προβλέπονται

  23. 04/06 15:33

    Η νέα πολιτική προσέγγισης των αγορών από τον Δήμο Πάργας

  24. 04/06 14:56

    Ξανά Ανοιχτα! Νέο βίντεο τουριστικής προβολής του δήμου Βόλου

  25. 04/06 14:55

    ΙΑΤΑ: Φθηνότερες οι πτήσεις στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες

  26. 04/06 14:41

    Παρουσιάζεται το βράδυ η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού

  27. 04/06 14:33

    Κορωνοϊός: Το Ηνωμένο Βασίλειο αυτo-ακυρώνει τον τουρισμό

  28. 04/06 14:16

    Κίμωλος: Ένα μικρό νησί που μοιάζει σαν ζωγραφιά

  29. 04/06 14:12

    Η Ελλάδα έχει τη δική της Χαβάη και είναι πανέμορφη

  30. 04/06 13:34

    Το 57% των Γερμανών έτοιμοι να κάνουν κράτηση διακοπών μόλις χαλαρώσουν τα μέτρα

  31. 04/06 13:06

    Η Ισπανία εκτός της λίστας χωρών στις οποίες μπορούν να ταξιδέψουν οι Γερμανοί τον Ιούνιο

  32. 04/06 13:04

    Τράπεζα Πειραιώς: Δάνεια κεφαλαίου κίνησης στις επιχειρήσεις άνω του 1 δισ.ευρώ

  33. 04/06 12:47

    Πρόγραμμα FLATOD-19 - Ευέλικτοι Τουριστικοί Προορισμοί

  34. 04/06 12:38

    Τουρκία: Συμφωνία της κυβέρνησης με εταιρίες για τον έλεγχο της υγιεινής σε ξενοδοχεία & εστιατόρια

  35. 04/06 12:24

    Επιστολή: Σε απόγνωση τα μικρά τουριστικά γραφεία, που έφερναν υψηλού επιπέδου τουρισμό

  36. 04/06 12:15

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Πότε ανοίγουν τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα; Διαφορετικές ημερομηνίες σε δυο ΦΕΚ

  37. 04/06 11:57

    EASA: Λίστα αεροδρομίων με αυξημένο κίνδυνο διασποράς κορωνοϊού

  38. 04/06 11:46

    DER Touristik: Ταξίδια ακόμη και τον Ιούνιο σε Ελλάδα, Κύπρο, Πορτογαλία και Αυστρία

  39. 04/06 11:37

    Ιταλία: Ελπίδες για επανεκκίνηση του τουρισμού

  40. 04/06 11:32

    Γερμανικός Τύπος: Η Ελλάδα είναι έτοιμη για να υποδεχθεί τουρίστες

  41. 04/06 11:17

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση MATKA 2021 της Φινλανδίας

  42. 04/06 11:01

    Ανοίγουν την 1η Ιουλίου τα Sani Resort και Ikos Olivia με μοναδικά πρωτόκολλα ασφαλείας- Μοριακά τεστ στο Sani!

  43. 04/06 10:46

    Η Grecotel ανοίγει 10 ακόμη ξενοδοχεία

  44. 04/06 10:39

    Qatar Airways: Διευκρινίσεις για την πτήση με τα 12 κρούσματα κορωνοϊού

  45. 04/06 10:34

    Βουλγαρία: Ανοιχτά σύνορα με 29 χώρες χωρίς καραντίνα

  46. 04/06 10:29

    Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου: Διαγωνισμός για ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών

  47. 04/06 10:27

    Μάταλα: Πράσινο φως για την αναβάθμιση των υποδομών στο δημοτικό κάμπινγκ

  48. 04/06 10:22

    Δήμος Καλαμαριάς: Aρνητικός στη δημιουργία ξενοδοχείου και κατοικιών στη μαρίνα Αρετσούς

  49. 04/06 10:20

    16 περιπατητικές διαδρομές στον Δήμο Αριστοτέλη

  50. 04/06 10:15

    Νέα κλιματιστικά μηχανήματα στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  51. 03/06 17:07

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 4 Ιουνίου ζωντανά 6:00 μ.μ. συζήτηση με τον δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη για το παρόν και το μέλλον του αθηναϊκού τουρισμού

  52. 03/06 16:41

    H Aegean διαμορφώνει εκ νέου το θερινό πρόγραμμα πτήσεων στο εσωτερικό και εξωτερικό

  53. 03/06 16:11

    Γερμανία: Άρση της ταξιδιωτικής προειδοποίησης για 31 χώρες- εκτός παραμένει η Τουρκία

  54. 03/06 16:02

    Προσωρινή απαγόρευση πτήσεων από και προς Κατάρ

  55. 03/06 15:54

    Π.Αντωνίου: Χρηματοδοτικά μέσα για τα ξενοδοχεία του Β.Αιγαίου, συμβατά με τις ιδιαιτερότητες της περιφέρειας

  56. 03/06 15:01

    Κύπρος: Επανεκκίνηση της διεθνούς αεροπορικής κίνησης από 9 Ιουνίου - Ποιά είναι τα πρωτόκολλα

  57. 03/06 14:46

    Χάρης Θεοχάρης: Δεν κάνουμε πίσω στο άνοιγμα, αλλά δεν κάνουμε πίσω και στην ασφάλεια

  58. 03/06 14:33

    Πως η εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων μπορεί να γίνει μια ευχάριστη έκπληξη για τον πελάτη σας

  59. 03/06 14:31

    Ανανεώνεται η ψηφιακή τουριστική πύλη της Σερίφου

  60. 03/06 14:23

    Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.: Διευκρίνιση Θεοχάρη για τις πισίνες στα καταλύματα

  61. 03/06 14:16

    Tήνος: Προσπάθειες για επέκταση της σεζόν

  62. 03/06 14:13

    Ποιες επιχειρηματικές δραστηριότητες επανεκκινούν τις επόμενες ημέρες

  63. 03/06 14:09

    "Για μια θέση στον ήλιο" - Εντείνεται φέτος λόγω κορωνοϊού ο "πόλεμος της πετσέτας"

  64. 03/06 12:51

    Πώς θα επανέλθει το All inclusive στα ξενοδοχεία μετά την πανδημία

  65. 03/06 12:44

    Το μέλλον των πόλεων μετά τον κορωνοϊό

  66. 03/06 12:40

    Βενετία: το τέλος του μαζικού τουρισμού;

  67. 03/06 12:26

    Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2020

  68. 03/06 12:17

    Στοπ σε μεγάλη επένδυση γαλλο-βελγικού fund για ανέγερση 10όροφου ξενοδοχείου στην οδό Πατησίων

  69. 03/06 12:03

    Γιώργος Βερνίκος: «Βρισκόμαστε μπροστά σε νέες προκλήσεις»

  70. 03/06 11:56

    Κορωνοϊός: Οδηγίες του ΕΟΔΥ για τους γιατρούς στα τουριστικά καταλύματα

  71. 03/06 11:21

    Ο υπουργός Τουρισμού στο SkyNews | Οι πτήσεις θα ανοίγουν με βάση τη λίστα των αεροδρομίων της EASA

  72. 03/06 11:08

    Δυναμικό restart της Forum AE

  73. 03/06 10:19

    Τουρισμός: Ανοίγουν τα σύνορα για τα ταξίδια των Γερμανών- στις 15 Ιουνίου για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  74. 03/06 10:12

    12 κρούσματα κορωνοϊού στην πτήση από Ντόχα- Αναστέλλονται οι πτήσεις από Κατάρ

  75. 03/06 10:08

    Ξεκινά το online Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

  76. 03/06 10:01

    Αρχίζει την Τετάρτη 3 Ιουνίου η λειτουργία του Ταμείου Εγγυοδοσίας της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας

  77. 03/06 09:59

    Οι δύο γαλαζοπράσινες παραλίες στο Αγκίστρι που πρέπει να κολυμπήσεις

  78. 03/06 09:58

    Skyscanner: Η Κρήτη ανάμεσα στους καλύτερους προορισμούς παγκοσμίως για διακοπές τον Οκτώβριο

  79. 03/06 09:57

    Ιαπωνία: Ημερήσια επιδότηση για εσωτερικό τουρισμό

  80. 03/06 09:56

    Δήμος Δελφών: Μείωση των τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων έως 30 Νοεμβρίου

  81. 03/06 09:54

    Οι δραστηριότητες και ο νέος τιμοκατάλογος του Αλεξάνδρειου Συνεδριακού Κέντρου Λουτρακίου

  82. 03/06 09:51

    Κατά των αιολικών πάρκων στην Τήνο ο Δήμος Αμοργού

  83. 03/06 09:41

    Το ελληνικό νησί με τις 72 παραλίες χωρίς ξαπλώστρες

  84. 03/06 09:36

    Σίφνος: Η "συνταγή" επανεκκίνησης

  85. 03/06 09:32

    Τουρισμός: Ποιοι φορείς παρέχουν υπηρεσίες εκπαίδευσης στα υγειονομικά πρωτόκολλα

  86. 03/06 09:25

    HO.RE.CA. Restart: Συσκευή αποστείρωσης για την υγειονομική ασφάλεια ξενοδοχείων, εστιατορίων, νοσοκομείων και άλλων εγκαταστάσεων

  87. 02/06 17:10

    Η Ιταλία ανοίγει τα σύνορα αύριο 3 Ιουνίου για τους Ευρωπαίους- και για τους Βρετανούς!

  88. 02/06 16:47

    Tornos News Live: Την Τετάρτη 3 Ιουνίου ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση για τη θέση της ελληνικής μπύρας στην επανεκκίνηση της εστίασης και του τουρισμού

  89. 02/06 16:38

    Γερμανία: Προς άρση της ταξιδιωτικής προειδοποίησης αύριο 3 Ιουνίου

  90. 02/06 15:06

    ΕΤΟΑ/ Τουρισμός: Κύμα ζήτησης για ταξίδια στην Ευρώπη

  91. 02/06 14:38

    Κοινωνικός & Ιαματικός Τουρισμός 2020: Πρόσκληση συμμετοχής των καταλυμάτων

  92. 02/06 14:32

    Αυτοί είναι οι κανόνες στις οργανωμένες ιδιωτικές και μη παραλίες - Τι λέει η νέα ΚΥΑ

  93. 02/06 14:28

    Απαγόρευση κυκλοφορίας ατομικών σκαφών - θαλάσσιων μοτοποδηλάτων

  94. 02/06 14:17

    Επαναλειτουργεί στις 9 Ιουνίου το Holiday Inn Athens - κλειστά τον Ιούνιο τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της οικογένειας Μουσαμά

  95. 02/06 13:53

    Έρευνα: 2 στους 3 πολίτες μεγάλων αγορών για την Ελλάδα δηλώνουν πρόθυμοι για διεθνή ταξίδια

  96. 02/06 13:46

    Ανοιχτό το ξενοδοχείο Wellness Santa Resort

  97. 02/06 13:35

    Ανακατανομή αξιωμάτων στο Δ.Σ.της Ομοσπονδίας Καταλυμάτων "Ο Αριστοτέλης"

  98. 02/06 12:57

    ΣΕΤΚΕ: Σε νέες περιπέτειες τα μικρά τουριστικά καταλύματα με το νέο νόμο του υπουργείου Τουρισμού

  99. 02/06 12:49

    Επαναλειτουργεί το ξενοδοχείο Volcano View

  100. 02/06 12:31

    COSMOTE Fiber: Τις 180.000 έφτασαν οι γραμμές Fiber To The Home σε όλη την Ελλάδα