Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία

Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία

Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε αναταράξεις στις οικονομίες των χωρών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από τις σοβαρές συνέπειες, επέφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων δημιουργώντας όμως παράλληλα και ένα παράθυρο ευκαιρίας και νέες προοπτικές ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στον τουρισμό, ο οποίος είναι και ένας από τους τομείς που επλήγη περισσότερο, οι αλλαγές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών, ήρθαν για να μείνουν. Γενικότερα, η μεταβολή του μοντέλου του τουρισμού λόγω του κορωνοϊού, ενδυνάμωσε τις απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, καθώς και τη χρήση των διαδραστικών μέσων που αφορούν σε απομακρυσμένες δραστηριότητες και ψηφιακές δράσεις. 

Ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες

Συνεπώς, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδεικνύεται πια ως το πλέον χρήσιμο αλλά και απαραίτητο εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.  Μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο, είτε μικρό είτε μεγάλο, να ανακτήσει τα χαμένα έσοδα καθώς και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα. Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο, είναι σημαντικό να έχει κανείς προβάδισμα από τους ανταγωνιστές. Εξάλλου, τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ερευνών σχετικά με την ψηφιακή παρουσία των ξενοδοχείων, είναι συντριπτικά:

  • Το 52% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους ενέπνευσαν ταξιδιωτικά σχέδια
  • Το 76% δημοσιεύουν τις φωτογραφίες διακοπών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Το 55% εξετάζει τις σελίδες που σχετίζονται με το ταξίδι που σχεδιάζει
  • Το 69% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν εικόνες, ενώ το 18% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν βίντεο

Κατ’ επέκταση, η σημαντικότητα της ψηφιακής εικόνας του ξενοδοχείου και της Online προβολής του στις αντίστοιχες αγορές και στους στοχευμένους υποψήφιους πελάτες, είναι πολύ σημαντική.

Το παράδειγμα της Panadvert

Μία καλή εικόνα μπορεί να λειτουργήσει θετικά και μία κακή εικόνα μπορεί εύλογα να λειτουργήσει αρνητικά σε ένα ξενοδοχείο.  Για το λόγο αυτό, αλλά και για την πολυπλοκότητα των συστημάτων, το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει κανείς, είναι να απευθυνθεί στους ειδικούς, όπως είναι η εταιρεία Panadvert, η οποία διαχειρίζεται την Online προβολή σε πολλά μεγάλα ξενοδοχεία.  

Το παράδειγμα πελάτη της Panadvert, για τη σημασία της σωστής και αποτελεσματικής Online παρουσίας, είναι χαρακτηριστικό και διαφωτιστικό: Μόλις τον περασμένο Μάιο, η διαφημιστική δαπάνη ξενοδοχείου της τάξεως των 6.000 ευρώ, έφερε απευθείας κρατήσεις ύψους 300.000. Σχετικά, ο ιδρυτής της Panadvert κ. Γιάννης Γιαννάτος, επεσήμανε ότι το χτίσιμο του brand ενός ξενοδοχείου, είναι πολύ σημαντικό, εφόσον εύλογα ο πελάτης εμπιστεύεται περισσότερο το ξενοδοχείο το οποίο γνωρίζει. Συνεπώς, παρατηρείται το φαινόμενο, τα ξενοδοχεία που είχαν επενδύσει σωστά σε όλους τους τομείς του digital marketing τα προηγούμενα χρόνια, να είναι αυτά που τώρα, στη δύσκολη εποχή που διανύουμε, εξαργυρώνουν αυτή τους την επένδυση.  Είναι εμφανής η διαφορά, εφόσον κάποια ξενοδοχεία τείνουν να αγγίξουν full πληρότητες για τον Ιούνιο, ενώ άλλα ξενοδοχεία βρίσκονται κάτω του 25% και αυτό αποδίδεται ξεκάθαρα στη στρατηγική και το marketing του ξενοδοχείου.

Επιπλέον, ο κ. Γιαννάτος τόνισε ότι λόγω της στενής περιόδου και των last minute κρατήσεων, ο ανταγωνισμός του ποιος θα κερδίσει πρώτος τον πελάτη, έχει ανέβει κατακόρυφα και έτσι η κράτηση κρίνεται σε πολύ μικρές λεπτομέρειες, όπως είναι για παράδειγμα η online προβολή και η online διαφήμιση, όσο και η εν γένει ψηφιακή παρουσία με το σωστό υλικό, εικόνες, video και άλλα στοιχεία.

Τέλος, στην ερώτηση εάν το digital marketing μπορεί να γίνει in-house από τα ξενοδοχεία, ο κ. Γιαννάτος ανέφερε ότι είναι τόσο πολύπλοκος ο ψηφιακός κόσμος και απαιτείται τόσο μεγάλη επένδυση σε συνεχή εκπαίδευση του εξειδικευμένου προσωπικού που είναι αδύνατον ένα ξενοδοχείο να καταφέρει αυτό που μπορεί να κάνει ένα digital agency.  Και στην Ελλάδα, εκτός από την Panadvert, υπάρχουν αξιόλογα agencies που θα πρέπει οι ξενοδόχοι να τα εμπιστευτούν για να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε αυτές τις δύσκολες εποχές.

Κατανόηση της ανάγκης για ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η ψυχή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, εφόσον η συνεχής ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση με την αγορά και τους πελάτες έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο για τη διατήρηση της επαφής με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και για την συνεχή προσέγγιση των νέων πελατών.

Το μήνυμα που θα στείλει η επιχείρηση, θα πρέπει να είναι  αυθεντικό, σχετικό και να απευθύνεται στοχευμένα και με σαφήνεια στους κύκλους ενδιαφέροντος. Για παράδειγμα ,τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορούν μόνο σε μία επαναλαμβανόμενη ανάρτηση. Πρόκειται για την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει επισκέπτες, με τρόπο που θα τους μετατρέψει σε πραγματικούς επισκέπτες. Αναμφισβήτητα, κάθε επιχείρηση χρειάζεται ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο ένας ειδικός στο digital marketing μπορεί να το πετύχει αυτό. Αντί ένα ξενοδοχείο να «βομβαρδίζει» τους πελάτες με συνεχείς αναρτήσεις διακινδυνεύοντας να γίνει αδιάφορο, ακόμη και κουραστικό, οι ειδικές ομάδες  του digital marketing διερευνούν το brand και σχεδιάζουν ένα πολύ αποτελεσματικό μάρκετινγκ που προσαρμόζεται στις ανάγκες του ξενοδοχείου, εστιάζει στην ενίσχυση του brand και συμβάλλει στην αύξηση του πελατολογίου της επιχείρησης.  Εξάλλου η συνέπεια είναι το παν και οι δημιουργικές ομάδες θα διασφαλίσουν ότι η δημόσια εικόνα του ξενοδοχείου θα υφίσταται σε σταθερή βάση, παρουσιάζοντας μια ισχυρή, αδιαίρετη παρουσία και μια κοινή φιλοσοφία σε πολλά σημεία επαφής που οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν και να βιώσουν, καθιστώντας το brand αναγνωρίσιμο.

Πράγματι, η λίστα των λόγων για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, είναι ατέλειωτη. Εν κατακλείδι όμως, οι βασικότεροι λόγοι που είναι και ζωογόνοι για την επιχείρηση, είναι οι εξής:

  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand του ξενοδοχείου, με προβολή του σε όλα τα ψηφιακά κανάλια
  • Βελτίωση της προσέγγισης των χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρατήσεων
  • Διαδικτυακές κριτικές και φωτογραφίες πελατών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της φήμης του ξενοδοχείου

Τέλος, όντας στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεπής, ενεργή, αποτελεσματική και θετική εικόνα στον ψηφιακό κόσμο.

Κεντρική φωτογραφία | Credits: Photo George Lizardos

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 05/08 19:19

    Πράσινο φως για το νέο πολυτελές ξενοδοχείο της Elivi Hotels στη Σκιάθο

  2. 05/08 15:22

    TUI: Δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός των Βρετανών η Ρόδος

  3. 05/08 14:56

    Βρετανία: Δεν θα υπάρξουν αλλαγές στα χρώματα των χωρών για όλο τον Αύγουστο

  4. 05/08 14:43

    Γερμανία: Οιονεί λοκντάουν για ανεμβολίαστους;

  5. 05/08 14:31

    Απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τη 1 το βράδυ σε Χανιά και Ζάκυνθο- χωρίς μουσική όλο το 24ωρο

  6. 05/08 14:23

    Συμμετοχή της Ελλάδας στο διαγωνισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού «Best Tourism Villages»

  7. 05/08 14:02

    Εγκρίθηκαν στρατηγικές επενδύσεις και στον τομέα του τουρισμού

  8. 05/08 13:03

    Βρετανία: Χωρίς καραντίνα οι αφίξεις από τη Γαλλία – Όλες οι χρωματικές αλλαγές στις χώρες

  9. 05/08 12:55

    ΥΠΑ: Προσθήκη της Τουρκίας στις τρίτες χώρες από τις οποίες δεχόμαστε επιβάτες- παράταση notam πτήσεων

  10. 05/08 12:53

    Σημάδια ανάκαμψης τον Ιούλιο στο αεροδρόμιο της Αθήνας | -43% η διεθνής επιβατική κίνηση έναντι του 2019

  11. 05/08 12:52

    Σχέδιο ανοίγματος των ΗΠΑ στους διεθνείς εμβολιασμένους ταξιδιώτες

  12. 05/08 12:25

    Τιμήθηκαν διεθνείς φίλοι της Ρόδου

  13. 05/08 12:02

    Η Κομισιόν ενέκρινε νέα σύμβαση με τη Novavax για πιθανό εμβόλιο κατά της νόσου COVID-19

  14. 05/08 11:51

    Κύπρος: Θα πληρώνουν τα rapid test τουριστών οι ξενοδόχοι

  15. 05/08 11:18

    Αλλαγές χρήσης κτιρίου γραφείων σε ενοικιαζόμενα δωμάτια στην Αθήνα και κατοικίας σε τουριστικό κατάλυμα στη Μύκονο

  16. 05/08 11:13

    Δήμοι Δ. Μακεδονίας: Χωροθέτηση θέσεων αυτοκινούμενων τροχοφόρων και δημιουργία ποδηλατικών διαδρομών

  17. 05/08 11:12

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Χαλκιδική

  18. 05/08 11:11

    Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες φιλοξενίας

  19. 05/08 11:09

    Wyndham Hotels & Resorts: Υπό ανακαίνιση πάνω από 100 ξενοδοχεία με πρόγραμμα χρηματοδότησης

  20. 04/08 17:34

    ΥΠΑ: Αποκαθίστανται από αύριο οι πτήσεις από και προς την Ικαρία

  21. 04/08 15:38

    Ασφαλές το π. βασιλικό κτήμα στο Τατόι

  22. 04/08 14:40

    AirlineRatings.com: Αυτές είναι καλύτερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο για το 2021

  23. 04/08 14:30

    ΟΑΕΔ: 47.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού ενεργοποιήθηκαν σε τουριστικά καταλύματα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου

  24. 04/08 13:39

    Bike surf (Ποδήλατο νερού): Απόφαση για τους όρους και τις προϋποθέσεις εκμίσθωσης και ατομικής αναψυχής

  25. 04/08 13:18

    Telegraph: Πέντε + 1 λιγότερο γνωστά ελληνικά νησιά που υπόσχονται ξέγνοιαστες διακοπές

  26. 04/08 12:56

    Icelolly.com: Ρόδος και Κρήτη στα 10 νησιά με τις περισσότερες κρατήσεις

  27. 04/08 12:26

    Δήμος Κέας: Έκθεση για τη Χαρτογραφική κληρονομιά του νησιού

  28. 04/08 11:47

    "Καπέλο" 7 ευρώ για την είσοδο των Βρετανών στην ΕΕ

  29. 04/08 11:41

    Ισραήλ: Σε καραντίνα όσοι επιστρέφουν από Ελλάδα και άλλες 17 χώρες

  30. 04/08 11:26

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στην Αθήνα και στον Πειραιά

  31. 04/08 11:24

    Θετική γνωμοδότηση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων 548 κλινών στην Κρήτη

  32. 04/08 11:23

    Σήμα κινδύνου για τις 3 κυριότερες μεταλλάξεις του ιού – Μηχανισμός αντιμετώπισης στην Κρήτη

  33. 04/08 11:20

    Accor: Ανάκαμψη της αναψυχής εντός του 2021

  34. 04/08 11:17

    Μιλάμε για την τρίτη δόση; Τέσσερις δόσεις προβλέπονται για τους Αμερικανούς

  35. 04/08 11:15

    Κέρδη ξανά για την Fraport

  36. 03/08 16:16

    Ισπανία: Τέσσερις φορές περισσότεροι Γερμανοί τουρίστες από Βρετανούς

  37. 03/08 15:55

    Πώς γίνεται η μεταφορά Επιβεβαιωμένων Κρουσμάτων τουριστών σε ξενοδοχεία / καταλύματα απομόνωσης

  38. 03/08 15:24

    Metaxa Hospitality Group: Στοχευμένες παρεμβάσεις για την προστασία των εργαζομένων, των επισκεπτών και του τουρισμού

  39. 03/08 14:44

    ΞΕΕ: Το 5ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας επιστρέφει υβριδικά

  40. 03/08 14:42

    Σε ρυθμούς 2019 οι μέχρι τώρα αφίξεις στην Πάρο

  41. 03/08 14:29

    Γ.Φραγγίδης: «Οι λανθασμένοι χειρισμοί της Κυβέρνησης υπονομεύουν την τουριστική σεζόν»

  42. 03/08 14:10

    Όμιλος TUI: Ενοποιούνται οι πέντε αεροπορικές εταιρίες

  43. 03/08 13:58

    «ΜΟΡΙΑΣ ‘21»: Σύγχρονα ψηφιακά μέσα και καλλιτέχνες ζωντανεύουν την Επανάσταση του 1821 στην Πελοπόννησο

  44. 03/08 13:55

    Στο 80% οι πληρότητες το πρώτο 20ήμερο του Αυγούστου

  45. 03/08 13:49

    ΤΟ ibis Styles Athens Routes ανοιξε και παλι τις πορτες του στις 29 Ιουλίου 

  46. 03/08 13:37

    Στον Πειραιά «βαπτίστηκε» το νέο πλοίο της Silversea Cruises

  47. 03/08 13:00

    Kayak: Η Κρήτη ο κορυφαίος νησιωτικός προορισμός στην Ευρώπη

  48. 03/08 12:08

    ΕΟΤ/ Mastercard: Νέα κοινή καμπάνια για την Ελλάδα στη Γερμανία, τη Γαλλία και το Ην. Βασίλειο

  49. 03/08 12:00

    Ένταξη των εποχικά εργαζομένων του τουριστικού & επισιτιστικού κλάδου στο πρόγραμμα 100.000 θέσεων εργασίας

  50. 03/08 11:55

    Κ. Νοτοπούλου: Ουρές χιλιομέτρων και ταλαιπωρία ταξιδιωτών στις χερσαίες πύλες εισόδου

  51. 03/08 11:53

    Σύσταση στους Αμερικανούς να μην ταξιδεύουν στην Ελλάδα - Νοτοπούλου: Χαστούκι για τον ελληνικό τουρισμό

  52. 03/08 11:41

    AMResorts: Νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα και Ζάκυνθο

  53. 03/08 11:26

    Ισχυρή ζήτηση για τα ελληνικά νησιά από τους Λιθουανούς τουρίστες

  54. 03/08 10:56

    Οι Ευρωπαίοι t.o’s απορρίπτουν τις κρατήσεις των Βρετανών

  55. 03/08 10:48

    Βρετανία: Δεν θα υπάρξει τελικά πορτοκαλί λίστα επιτήρησης – Τι σημαίνει για τις διακοπές των Βρετανών στην ΕΕ

  56. 03/08 10:30

    Τα Kempinski Hotels επιλέγουν την Technogym ως παγκόσμιο συνεργάτη για τα Fit Rooms

  57. 03/08 10:22

    Άδειες για νέο ξενοδοχείο στην Αθήνα και για κατεδάφιση πρώην ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη

  58. 03/08 10:20

    Δήμος Αθηναίων: Διαγωνισμός 2,63 εκατ. ευρώ για υπηρεσίες διαμονής σε ξενοδοχείο

  59. 03/08 10:18

    Η σημασία του αεροπορικού τομέα για την οικονομία της Σιγκαπούρης

  60. 03/08 10:15

    Το ρεκόρ εξαγωγών σε τρόφιμα στην Ολλανδία και οι προοπτικές για το ελληνικό ελαιόλαδο

  61. 03/08 10:13

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων σε Πάρο και Σπάρτη

  62. 02/08 19:18

    Celestyal Cruises: Ολοκληρώνεται τέλος Αυγούστου το θερινό πρόγραμμα- επανεκκίνηση τον Μάρτιο

  63. 02/08 19:14

    Κλειστοί οι ανοικτοί αρχαιολογικοί χώροι από τις 12 μ. έως τις 5 το απόγευμα για 3 ημέρες

  64. 02/08 19:08

    Ο εμβολιασμός, το εισιτήριο εξόδου προς την ελευθερία

  65. 02/08 16:43

    Meliá Hotels International: Όλο και πιο εμφανής η ανάκαμψη σε Αμερική και Κίνα - Τι δείχνουν τα αποτελέσματα α' εξαμήνου 2021

  66. 02/08 15:58

    Βρετανία: Προσεχώς στην πορτοκαλί λίστα η Ισπανία; Ερωτηματικά και για Ελλάδα και Ιταλία

  67. 02/08 14:55

    FedHATTA: Αποχαιρετισμός στον Ανδρέα Ποταμιάνο

  68. 02/08 14:04

    Ryanair: 5.000 επιπλέον θέσεις από το Ην. Βασίλειο τον Αύγουστο – Ανάμεσα στους προορισμούς και η Ελλάδα

  69. 02/08 13:42

    Τζανάκης: Το εμβόλιο να γίνει απαραίτητη προϋπόθεση για εργασία στον Τουρισμό

  70. 02/08 13:28

    Βρετανικός τουρισμός: Περισσότερες χώρες στην πράσινη λίστα ζητεί η ταξιδιωτική βιομηχανία

  71. 02/08 12:59

    Εμβόλια: Και τρίτη δόση για άνω των 60 στο Ισραήλ

  72. 02/08 12:46

    Περιφέρεια Κρήτης: Ημερίδα για την προώθηση των τοπικών προϊόντων στην κρουαζιέρα

  73. 02/08 11:48

    Περιοδικό Global Traveler: Η Σαντορίνη το καλύτερο νησί στην Ευρώπη για τους πλούσιους ταξιδιώτες

  74. 02/08 11:44

    ΣΕΤΚΕ: Στο 30%-40% του 2019 οι πληρότητες των μικρών καταλυμάτων- Μέτρα στήριξης του κλάδου

  75. 02/08 11:10

    Βρετανία: Χωρίς καραντίνα οι αφίξεις των εμβολιασμένων Αμερικανών και Ευρωπαίων

  76. 02/08 10:22

    Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό από τη γαλλική αγορά - Οι προοπτικές των εξαγωγών μας  

  77. 02/08 10:21

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Κω, Σύμη και Ιεράπετρα

  78. 02/08 10:20

    Έντονο το ενδιαφέρον από Αυστριακούς για κρατήσεις στην Ελλάδα

  79. 02/08 10:10

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Θεσπρωτία και Χαλκιδική

  80. 02/08 10:05

    Το 19ο Φεστιβάλ Θρησκευτικής Μουσικής στην Πάτμο

  81. 01/08 19:37

    Β. Κικίλιας προς μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες: Ερχόμαστε εμείς σε εσάς για τον εμβολιασμό

  82. 01/08 19:23

    Βρετανία: Μείωση κρουσμάτων κόντρα στις προβλέψεις

  83. 01/08 11:08

    Notam: Τι ισχύει για πτήσεις προς νησιά

  84. 01/08 10:37

    Οι προοπτικές της ολλανδικής οικονομίας και η μείωση των επενδύσεων

  85. 01/08 10:35

    Το ούζο, το τσίπουρο και η τσικουδιά της Αυστραλίας

  86. 01/08 09:28

    Γιορτή αμυγδάλου στη Λάρισα

  87. 31/07 19:05

    Συλλυπητήριο μήνυμα του ΣΕΤΕ για τον θάνατο του Ανδρέα Ποταμιάνου

  88. 31/07 10:24

    Αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στην Ολλανδία - Οι προοπτικές για την προσέλκυση ολλανδικών επενδύσεων

  89. 31/07 10:23

    Σημαντικές απώλειες από τη μείωση των αφίξεων από Ρωσία αλλά και δυνατότητες για σημαντική ανάκαμψη

  90. 31/07 10:22

    1ο Σκακιστικό Φεστιβάλ Καρπάθου

  91. 30/07 18:19

    Ο «Μουτζούρης», το θρυλικό τρενάκι του Πηλίου υπόσχεται μοναδικές βόλτες κάθε Σαββατοκύριακο

  92. 30/07 18:12

    Έκθεση «1821, Οπτική μιας Επανάστασης» στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών

  93. 30/07 18:08

    Ο οδικός χάρτης για αναστολές συμβάσεων εργασίας και «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» τον Αύγουστο

  94. 30/07 18:02

    ΕΤΑΔ | καύσωνας: Δωρεάν οι παραλίες της Ακτής Βουλιαγμένης, Αστέρα Βουλιαγμένης και Ακτής Α’ Βούλας

  95. 30/07 15:08

    Η TUI πούλησε το χαρτοφυλάκιο των RIU αλλά διατηρεί τη λειτουργία και το μάρκετινγκ

  96. 30/07 14:47

    Αύξηση 95% των ελληνικών ξενοδοχείων με διεθνή brand την τελευταία πενταετία

  97. 30/07 14:15

    Gbr consulting: Αρχή ανάκαμψης ο Ιούνιος για τα ελληνικά ξενοδοχεία – Οι επιδόσεις τους σε σύγκριση με το 2019

  98. 30/07 13:23

    Οι 10 κορυφαίες τάσεις στις υπηρεσίες σπα παγκοσμίως για το 2021

  99. 30/07 12:40

    Τα 3+1 μονοπάτια που οδηγούν σε μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ

  100. 30/07 11:28

    Μ. Βρετανία: Ανάσα για τον βρετανικό τουριστικό κλάδο