Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία

Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία

Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε αναταράξεις στις οικονομίες των χωρών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από τις σοβαρές συνέπειες, επέφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων δημιουργώντας όμως παράλληλα και ένα παράθυρο ευκαιρίας και νέες προοπτικές ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στον τουρισμό, ο οποίος είναι και ένας από τους τομείς που επλήγη περισσότερο, οι αλλαγές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών, ήρθαν για να μείνουν. Γενικότερα, η μεταβολή του μοντέλου του τουρισμού λόγω του κορωνοϊού, ενδυνάμωσε τις απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, καθώς και τη χρήση των διαδραστικών μέσων που αφορούν σε απομακρυσμένες δραστηριότητες και ψηφιακές δράσεις. 

Ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες

Συνεπώς, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδεικνύεται πια ως το πλέον χρήσιμο αλλά και απαραίτητο εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.  Μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο, είτε μικρό είτε μεγάλο, να ανακτήσει τα χαμένα έσοδα καθώς και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα. Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο, είναι σημαντικό να έχει κανείς προβάδισμα από τους ανταγωνιστές. Εξάλλου, τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ερευνών σχετικά με την ψηφιακή παρουσία των ξενοδοχείων, είναι συντριπτικά:

  • Το 52% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους ενέπνευσαν ταξιδιωτικά σχέδια
  • Το 76% δημοσιεύουν τις φωτογραφίες διακοπών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Το 55% εξετάζει τις σελίδες που σχετίζονται με το ταξίδι που σχεδιάζει
  • Το 69% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν εικόνες, ενώ το 18% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν βίντεο

Κατ’ επέκταση, η σημαντικότητα της ψηφιακής εικόνας του ξενοδοχείου και της Online προβολής του στις αντίστοιχες αγορές και στους στοχευμένους υποψήφιους πελάτες, είναι πολύ σημαντική.

Το παράδειγμα της Panadvert

Μία καλή εικόνα μπορεί να λειτουργήσει θετικά και μία κακή εικόνα μπορεί εύλογα να λειτουργήσει αρνητικά σε ένα ξενοδοχείο.  Για το λόγο αυτό, αλλά και για την πολυπλοκότητα των συστημάτων, το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει κανείς, είναι να απευθυνθεί στους ειδικούς, όπως είναι η εταιρεία Panadvert, η οποία διαχειρίζεται την Online προβολή σε πολλά μεγάλα ξενοδοχεία.  

Το παράδειγμα πελάτη της Panadvert, για τη σημασία της σωστής και αποτελεσματικής Online παρουσίας, είναι χαρακτηριστικό και διαφωτιστικό: Μόλις τον περασμένο Μάιο, η διαφημιστική δαπάνη ξενοδοχείου της τάξεως των 6.000 ευρώ, έφερε απευθείας κρατήσεις ύψους 300.000. Σχετικά, ο ιδρυτής της Panadvert κ. Γιάννης Γιαννάτος, επεσήμανε ότι το χτίσιμο του brand ενός ξενοδοχείου, είναι πολύ σημαντικό, εφόσον εύλογα ο πελάτης εμπιστεύεται περισσότερο το ξενοδοχείο το οποίο γνωρίζει. Συνεπώς, παρατηρείται το φαινόμενο, τα ξενοδοχεία που είχαν επενδύσει σωστά σε όλους τους τομείς του digital marketing τα προηγούμενα χρόνια, να είναι αυτά που τώρα, στη δύσκολη εποχή που διανύουμε, εξαργυρώνουν αυτή τους την επένδυση.  Είναι εμφανής η διαφορά, εφόσον κάποια ξενοδοχεία τείνουν να αγγίξουν full πληρότητες για τον Ιούνιο, ενώ άλλα ξενοδοχεία βρίσκονται κάτω του 25% και αυτό αποδίδεται ξεκάθαρα στη στρατηγική και το marketing του ξενοδοχείου.

Επιπλέον, ο κ. Γιαννάτος τόνισε ότι λόγω της στενής περιόδου και των last minute κρατήσεων, ο ανταγωνισμός του ποιος θα κερδίσει πρώτος τον πελάτη, έχει ανέβει κατακόρυφα και έτσι η κράτηση κρίνεται σε πολύ μικρές λεπτομέρειες, όπως είναι για παράδειγμα η online προβολή και η online διαφήμιση, όσο και η εν γένει ψηφιακή παρουσία με το σωστό υλικό, εικόνες, video και άλλα στοιχεία.

Τέλος, στην ερώτηση εάν το digital marketing μπορεί να γίνει in-house από τα ξενοδοχεία, ο κ. Γιαννάτος ανέφερε ότι είναι τόσο πολύπλοκος ο ψηφιακός κόσμος και απαιτείται τόσο μεγάλη επένδυση σε συνεχή εκπαίδευση του εξειδικευμένου προσωπικού που είναι αδύνατον ένα ξενοδοχείο να καταφέρει αυτό που μπορεί να κάνει ένα digital agency.  Και στην Ελλάδα, εκτός από την Panadvert, υπάρχουν αξιόλογα agencies που θα πρέπει οι ξενοδόχοι να τα εμπιστευτούν για να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε αυτές τις δύσκολες εποχές.

Κατανόηση της ανάγκης για ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η ψυχή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, εφόσον η συνεχής ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση με την αγορά και τους πελάτες έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο για τη διατήρηση της επαφής με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και για την συνεχή προσέγγιση των νέων πελατών.

Το μήνυμα που θα στείλει η επιχείρηση, θα πρέπει να είναι  αυθεντικό, σχετικό και να απευθύνεται στοχευμένα και με σαφήνεια στους κύκλους ενδιαφέροντος. Για παράδειγμα ,τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορούν μόνο σε μία επαναλαμβανόμενη ανάρτηση. Πρόκειται για την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει επισκέπτες, με τρόπο που θα τους μετατρέψει σε πραγματικούς επισκέπτες. Αναμφισβήτητα, κάθε επιχείρηση χρειάζεται ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο ένας ειδικός στο digital marketing μπορεί να το πετύχει αυτό. Αντί ένα ξενοδοχείο να «βομβαρδίζει» τους πελάτες με συνεχείς αναρτήσεις διακινδυνεύοντας να γίνει αδιάφορο, ακόμη και κουραστικό, οι ειδικές ομάδες  του digital marketing διερευνούν το brand και σχεδιάζουν ένα πολύ αποτελεσματικό μάρκετινγκ που προσαρμόζεται στις ανάγκες του ξενοδοχείου, εστιάζει στην ενίσχυση του brand και συμβάλλει στην αύξηση του πελατολογίου της επιχείρησης.  Εξάλλου η συνέπεια είναι το παν και οι δημιουργικές ομάδες θα διασφαλίσουν ότι η δημόσια εικόνα του ξενοδοχείου θα υφίσταται σε σταθερή βάση, παρουσιάζοντας μια ισχυρή, αδιαίρετη παρουσία και μια κοινή φιλοσοφία σε πολλά σημεία επαφής που οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν και να βιώσουν, καθιστώντας το brand αναγνωρίσιμο.

Πράγματι, η λίστα των λόγων για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, είναι ατέλειωτη. Εν κατακλείδι όμως, οι βασικότεροι λόγοι που είναι και ζωογόνοι για την επιχείρηση, είναι οι εξής:

  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand του ξενοδοχείου, με προβολή του σε όλα τα ψηφιακά κανάλια
  • Βελτίωση της προσέγγισης των χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρατήσεων
  • Διαδικτυακές κριτικές και φωτογραφίες πελατών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της φήμης του ξενοδοχείου

Τέλος, όντας στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεπής, ενεργή, αποτελεσματική και θετική εικόνα στον ψηφιακό κόσμο.

Κεντρική φωτογραφία | Credits: Photo George Lizardos

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Ερευνα
  1. 16/01 14:34

    Πρόεδρος ΡΑΕ για ενεργειακή κρίση: Πότε θα ξεκινήσει η αποκλιμάκωση των τιμών

  2. 16/01 13:47

    Μήπως δεν είναι «προσωρινός» ο πληθωρισμός;

  3. 16/01 13:38

    Γιατί η Aegean ανέστειλε τις πτήσεις προς και από την Βηρυτό

  4. 16/01 13:35

    Η Πολωνία μηδενίζει τον ΦΠΑ σε τρόφιμα και φυσικό αέριο

  5. 16/01 13:34

    Ουκρανία: Διαγωνισμός για την ανακατασκευή του αεροδρομίου της Πολτάβα

  6. 16/01 13:32

    Τυνησία: Απαγόρευσης της νυχτερινής κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας

  7. 16/01 13:29

    Κ.Νοτοπούλου: Ο χειμερινός τουρισμός στην «εντατική», ο υπουργός Τουρισμού «στον κόσμο του»

  8. 16/01 13:21

    Το Χ.Κ. Παρνασσού συμμετέχει στις δράσεις της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού την Κυριακή

  9. 16/01 13:13

    Β.Κικίλιας: Επιμήκυνση περιόδου με χειμερινό τουρισμό, city break και κρουαζιέρα

  10. 16/01 13:03

    FVW |Travel Talk: Virtual COUNTER DAYS 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων και κρουαζιέρας

  11. 15/01 01:33

    GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία

  12. 15/01 01:28

    Swiss Education Academy: Εκδρομές σοκολάτας και πολιτισμού στην Ελβετία

  13. 15/01 01:27

    Στη Μαδρίτη αυτήν την εβδομάδα η προσοχή της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας

  14. 15/01 00:51

    Νέος Αναπτυξιακός Νόμος | Ο εναλλακτικός τουρισμός στο επίκεντρο - ποιες επενδύσεις ενισχύονται

  15. 14/01 21:25

    ΥΠΑ: Περιστατικό με αεροσκάφος στο αεροδρόμιο της Μήλου

  16. 14/01 16:34

    HolidayCheck Special Award 2022: Ποια ελληνικά ξενοδοχεία επιλέγουν οι περισσότεροι Γερμανοί

  17. 14/01 15:47

    Γερμανία | FUR: Ιστορικό ρεκόρ ζήτησης για διακοπές το 2022 – Ανάκαμψη χωρίς εμπόδια το 2023

  18. 14/01 14:55

    Ισπανικός τουρισμός: Περιμένουν φέτος ανάκαμψη στο 88% των επιδόσεων του 2019

  19. 14/01 13:36

    Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

  20. 14/01 12:50

    Β. Κικίλιας: Αιχμή του δόρατος της ανάπτυξης της χώρας ο τουρισμός το 2022

  21. 14/01 12:10

    ΗΠΑ: Σε εθελοντικό σύστημα εφαρμογής πρωτοκόλλων COVID οι κρουαζιέρες

  22. 14/01 11:19

    trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

  23. 14/01 10:31

    Έκλεισε ο φάκελος της πτώχευσης του Thomas Cook, χωρίς ευθύνες για τον Peter Fankhauser

  24. 14/01 10:18

    Συνάντηση ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων της Κρήτης και της Δωδεκανήσου με τον υφυπουργό Μεταφορών

  25. 14/01 10:08

    Ισπανία: Στο εξής κορωνοϊός όπως γρίπη

  26. 14/01 09:44

    Επιπλέον μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων (και στον τουρισμό) για τον Ιανουάριο του 2022

  27. 14/01 09:39

    Αλλαγή χρήσης ενοικιαζόμενων δωματίων και κατοικίας σε ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο και στην Κρήτη

  28. 14/01 09:36

    Επιχορηγήσεις σε 2 ξενοδοχεία σε Βόλο και Χερσόνησο Ηρακλείου

  29. 14/01 09:33

    Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

  30. 14/01 09:31

    Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

  31. 14/01 09:29

    Υπό νέα πίεση ο ισπανικός τουριστικός τομέας λόγω Όμικρον

  32. 13/01 16:07

    TasteAtlas: Η Ελλάδα δεύτερη καλύτερη χώρα στον κόσμο για την κουζίνα της- ποια πιάτα και προϊόντα ξεχωρίζουν

  33. 13/01 14:45

    Visit Greece app: 1,7 εκατομμύρια νέοι χρήστες και 400.000 "stories" εντός του 2021

  34. 13/01 14:22

    Ανοίγει το χιονοδρομικό κέντρο Πηλίου

  35. 13/01 14:14

    Αθλητικός τουρισμός | Ταξίδια για τους φανατικούς του ποδοσφαίρου από τον Ερικ Καντονά

  36. 13/01 14:07

    Κικίλιας: Συμφωνία με το Apollo για την ενίσχυση του αθλητικού Τουρισμού – 500.000 επισκέπτες το 2022 στην Ελλάδα

  37. 13/01 13:55

    Οδηγίες της ΑΑΔΕ προς ξενοδόχους για την εφαρμογή myDATA/timologio

  38. 13/01 13:44

    TUI: Συνεργασία με την Mobi Systems για πιο αποτελεσματικές μεταφορές των ταξιδιωτών στους προορισμούς

  39. 13/01 13:26

    Ο Δημήτρης Μπιάγκης Τομεάρχης Τουρισμού και Ναυτιλίας του ΚΙΝΑΛ

  40. 13/01 13:15

    “Mobile is the king” | 3,8 τρισ. ώρες στο κινητό τους αφιέρωσαν οι χρήστες το 2021

  41. 13/01 13:07

    Επιστολή Air France προς τους επιβάτες: Συνεισφέρετε στο βιώσιμο καύσιμο για ένα πιο βιώσιμο ταξίδι

  42. 13/01 13:06

    Πράσινο φως για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Καβάλα

  43. 13/01 13:05

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Φλώρινα και Ζάκυνθο

  44. 13/01 13:03

    Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

  45. 13/01 12:56

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις ύψους 529.000 ευρώ

  46. 13/01 12:41

    ΙΑΤΑ | Υπερβολική η αντίδραση των κυβερνήσεων κατά της Όμικρον

  47. 13/01 12:09

    DW | Πέπλο σιωπής για την προέλευση του κορωνοϊού

  48. 13/01 11:51

    W Costa Navarino | Το πρώτο ξενοδοχείο W στην Ελλάδα ανοίγει το καλοκαίρι - Συνεργασία ΤΕΜΕΣ - Marriott

  49. 13/01 11:34

    Τουρισμός | HolidayCheck: Η Τουρκία κορυφαία επιλογή διακοπών των Γερμανών το 2022

  50. 13/01 10:16

    Τουρισμός | Το 34% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα όταν ταξιδεύει, παρά την έξαρση της πανδημίας

  51. 12/01 15:18

    Ryanair: Αν η Lufthansa δεν θέλει πτήσεις-φαντάσματα ας πουλήσει τις θέσεις σε χαμηλούς ναύλους

  52. 12/01 15:05

    Η Ελλάδα θα βγει κερδισμένη στον τουριστικό τομέα από την κρίση της πανδημίας

  53. 12/01 14:48

    Ηandelsblatt | Η Ελλάδα, παράδεισος για Γερμανούς συνταξιούχους

  54. 12/01 14:47

    Η HORECA έρχεται σε 30 ημέρες, δυνατή, πλήρης και με ασφάλεια!

  55. 12/01 13:45

    TUI: Οι Βρετανοί επιθυμούν περισσότερο ήλιο, διακοπές και ύπνο - Τα 30 πράγματα που τους λείπουν περισσότερο

  56. 12/01 13:15

    Travel Counsellors: Η Ελλάδα στις κορυφαίες επιλογές των Βρετανών για διακοπές το καλοκαίρι

  57. 12/01 12:56

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Άμεσα μέτρα στήριξης των θέσεων εργασίας στα ξενοδοχεία της πόλης

  58. 12/01 12:40

    Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων | Να σταματήσει επιτέλους ο αποκλεισμός των δωματίων από τις κρατικές ενισχύσεις

  59. 12/01 12:23

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους νέους κανόνες στα πιστοποιητικά εμβολιασμού για ταξίδια στην ΕΕ

  60. 12/01 12:23

    Έκπτωση έως 50% σε κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  61. 12/01 12:22

    Finnair: Αύξηση 550% στο επιβατικό κοινό τον Δεκέμβριο του 2021

  62. 12/01 12:19

    Priceless Planet Coalition: Συνεργασία Preferred Hotel Group και Mastercard για τη διατήρηση των δασών

  63. 12/01 12:18

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Βόλο και Πανόραμα Θεσσαλονίκης

  64. 12/01 12:17

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Σαντορίνη

  65. 12/01 11:08

    Έρευνα TripAdvisor - Ipsos | Πιο ακριβά ταξίδια, οργανωμένα τουρ και νέες εμπειρίες θέλουν οι ταξιδιώτες το 2022 και μετά

  66. 12/01 09:59

    Τουρισμός: Η Κύπρος ανοίγει τα σύνορα στους Ρώσους με εμβόλιο Sputnik Light

  67. 12/01 09:45

    Ε.Ε. | Βραβείο για τις «Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες της Ένταξης και της Διαφορετικότητας»

  68. 11/01 22:00

    Τα "Rooms to let"  θέλουν και... "Planet to let"

  69. 11/01 16:21

    Παραμένει η λαμπερή ατμόσφαιρα στο Experience Park του Ελληνικού

  70. 11/01 15:05

    Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος των τουριστών στη Βενετία

  71. 11/01 14:46

    ForwardKeys: 4 λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι για τον τουρισμό το 2022

  72. 11/01 14:28

    Ρεκόρ αφίξεων ιδιωτικών jets στο Αεροδρόμιο της Πάρου

  73. 11/01 13:32

    Επιτακτική ανάγκη για μέτρα στήριξης στον κλάδο των τουριστικών γραφείων - Τα αναγκαία 8 μέτρα

  74. 11/01 13:16

    Telegraph: Ο απόλυτος οδηγός διακοπών για το 2022 – Ποιο ελληνικό νησί είναι στους καυτούς προορισμούς

  75. 11/01 13:08

    Ριζική ανακατασκευή του Hilton Αθήνας | Κλείνει στις 31 Ιανουαρίου - τι προβλέπεται για τους εργαζόμενους

  76. 11/01 12:56

    Πώς θα αναγνωρίσω τα fake news;

  77. 11/01 12:51

    Αποδόθηκε το θραύσμα Fagan του Παρθενώνα, στο Μουσείο της Ακρόπολης από το Μουσείο Antonino Salinas

  78. 11/01 12:06

    Έρευνα Booking: Πού να πάτε διακοπές το 2022 σύμφωνα με το κινέζικο ωροσκόπιο

  79. 11/01 12:05

    Yπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 1 εκατ. για την υποστήριξη των έργων που έχουν ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

  80. 11/01 12:04

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Πάρο και Σκιάθο

  81. 11/01 12:03

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Κω

  82. 11/01 12:02

    Χρονιά υψηλών προσδοκιών και απαιτήσεων

  83. 11/01 11:43

    Οι Σκανδιναβοί επιλέγουν την  Αμοργό, το «κόσμημα των Κυκλάδων» 

  84. 11/01 11:35

    Κ.Νοτοπούλου | "Ο χειμερινός τουρισμός εκπέμπει S.O.S αλλά η κυβέρνηση πανηγυρίζει!"

  85. 11/01 11:08

    Το "στοίχημα" του τουρισμού

  86. 11/01 11:05

    Η Αθήνα και η Αττική έχουν τεράστιες δυνατότητες βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  87. 11/01 10:15

    Ποιες αλλαγές στο προφίλ των τουριστών της Δυτικής Κρήτης έφερε η πανδημία (έρευνα- διαγράμματα)

  88. 10/01 20:21

    Κικίλιας: Επικαιροποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την κρουαζιέρα - επανέναρξη των ημερόπλοιων με την Τουρκία

  89. 10/01 15:56

    Ευνοϊκή για τα ταξίδια των Βρετανών η ισοτιμία στερλίνας - ευρώ

  90. 10/01 15:45

    Lufthansa: 18.000 "άδειες" πτήσεις αυτό το χειμώνα για να διατηρηθούν τα δρομολόγια

  91. 10/01 14:23

    International SOS: Πώς θα μπορούμε να ταξιδεύουμε με ασφάλεια το 2022

  92. 10/01 13:44

    Royal Caribbean: Νέες κρουαζιέρες στην Αθήνα και τα ελληνικά νησιά το 2023

  93. 10/01 13:24

    Αυτές ήταν οι δημοφιλέστερες ταξιδιωτικές εφαρμογές παγκοσμίως το 2021

  94. 10/01 12:55

    ΠΟΥ: Ορατό το τέλος της πανδημίας;

  95. 10/01 12:34

    Προκήρυξη ΑΣΕΠ για την πλήρωση 29 θέσεων στο Υπουργείο Τουρισμού

  96. 10/01 12:33

    Luxury Travel Expert: Αυτά είναι τα 5 καλύτερα νέα πολυτελή ξενοδοχεία που άνοιξαν στην Ελλάδα το 2021

  97. 10/01 12:09

    Δήμος Καλαμάτας: Σημαντικές δράσεις για τον τουρισμό στο σχέδιο για την Αειφόρο Ενέργεια και το Κλίμα

  98. 10/01 12:07

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Καλάβρυτα και Αρεόπολη

  99. 10/01 12:07

    Αίτημα για καταφύγιο τουριστικών σκαφών στην Αμμουλιανή

  100. 10/01 12:06

    Έκθεση φωτογραφίας Παραδοσιακοί Οικισμοί στον Βόλο