Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία

Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία

Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε αναταράξεις στις οικονομίες των χωρών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από τις σοβαρές συνέπειες, επέφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων δημιουργώντας όμως παράλληλα και ένα παράθυρο ευκαιρίας και νέες προοπτικές ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στον τουρισμό, ο οποίος είναι και ένας από τους τομείς που επλήγη περισσότερο, οι αλλαγές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών, ήρθαν για να μείνουν. Γενικότερα, η μεταβολή του μοντέλου του τουρισμού λόγω του κορωνοϊού, ενδυνάμωσε τις απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, καθώς και τη χρήση των διαδραστικών μέσων που αφορούν σε απομακρυσμένες δραστηριότητες και ψηφιακές δράσεις. 

Ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες

Συνεπώς, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδεικνύεται πια ως το πλέον χρήσιμο αλλά και απαραίτητο εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.  Μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο, είτε μικρό είτε μεγάλο, να ανακτήσει τα χαμένα έσοδα καθώς και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα. Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο, είναι σημαντικό να έχει κανείς προβάδισμα από τους ανταγωνιστές. Εξάλλου, τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ερευνών σχετικά με την ψηφιακή παρουσία των ξενοδοχείων, είναι συντριπτικά:

  • Το 52% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους ενέπνευσαν ταξιδιωτικά σχέδια
  • Το 76% δημοσιεύουν τις φωτογραφίες διακοπών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Το 55% εξετάζει τις σελίδες που σχετίζονται με το ταξίδι που σχεδιάζει
  • Το 69% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν εικόνες, ενώ το 18% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν βίντεο

Κατ’ επέκταση, η σημαντικότητα της ψηφιακής εικόνας του ξενοδοχείου και της Online προβολής του στις αντίστοιχες αγορές και στους στοχευμένους υποψήφιους πελάτες, είναι πολύ σημαντική.

Το παράδειγμα της Panadvert

Μία καλή εικόνα μπορεί να λειτουργήσει θετικά και μία κακή εικόνα μπορεί εύλογα να λειτουργήσει αρνητικά σε ένα ξενοδοχείο.  Για το λόγο αυτό, αλλά και για την πολυπλοκότητα των συστημάτων, το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει κανείς, είναι να απευθυνθεί στους ειδικούς, όπως είναι η εταιρεία Panadvert, η οποία διαχειρίζεται την Online προβολή σε πολλά μεγάλα ξενοδοχεία.  

Το παράδειγμα πελάτη της Panadvert, για τη σημασία της σωστής και αποτελεσματικής Online παρουσίας, είναι χαρακτηριστικό και διαφωτιστικό: Μόλις τον περασμένο Μάιο, η διαφημιστική δαπάνη ξενοδοχείου της τάξεως των 6.000 ευρώ, έφερε απευθείας κρατήσεις ύψους 300.000. Σχετικά, ο ιδρυτής της Panadvert κ. Γιάννης Γιαννάτος, επεσήμανε ότι το χτίσιμο του brand ενός ξενοδοχείου, είναι πολύ σημαντικό, εφόσον εύλογα ο πελάτης εμπιστεύεται περισσότερο το ξενοδοχείο το οποίο γνωρίζει. Συνεπώς, παρατηρείται το φαινόμενο, τα ξενοδοχεία που είχαν επενδύσει σωστά σε όλους τους τομείς του digital marketing τα προηγούμενα χρόνια, να είναι αυτά που τώρα, στη δύσκολη εποχή που διανύουμε, εξαργυρώνουν αυτή τους την επένδυση.  Είναι εμφανής η διαφορά, εφόσον κάποια ξενοδοχεία τείνουν να αγγίξουν full πληρότητες για τον Ιούνιο, ενώ άλλα ξενοδοχεία βρίσκονται κάτω του 25% και αυτό αποδίδεται ξεκάθαρα στη στρατηγική και το marketing του ξενοδοχείου.

Επιπλέον, ο κ. Γιαννάτος τόνισε ότι λόγω της στενής περιόδου και των last minute κρατήσεων, ο ανταγωνισμός του ποιος θα κερδίσει πρώτος τον πελάτη, έχει ανέβει κατακόρυφα και έτσι η κράτηση κρίνεται σε πολύ μικρές λεπτομέρειες, όπως είναι για παράδειγμα η online προβολή και η online διαφήμιση, όσο και η εν γένει ψηφιακή παρουσία με το σωστό υλικό, εικόνες, video και άλλα στοιχεία.

Τέλος, στην ερώτηση εάν το digital marketing μπορεί να γίνει in-house από τα ξενοδοχεία, ο κ. Γιαννάτος ανέφερε ότι είναι τόσο πολύπλοκος ο ψηφιακός κόσμος και απαιτείται τόσο μεγάλη επένδυση σε συνεχή εκπαίδευση του εξειδικευμένου προσωπικού που είναι αδύνατον ένα ξενοδοχείο να καταφέρει αυτό που μπορεί να κάνει ένα digital agency.  Και στην Ελλάδα, εκτός από την Panadvert, υπάρχουν αξιόλογα agencies που θα πρέπει οι ξενοδόχοι να τα εμπιστευτούν για να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε αυτές τις δύσκολες εποχές.

Κατανόηση της ανάγκης για ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η ψυχή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, εφόσον η συνεχής ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση με την αγορά και τους πελάτες έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο για τη διατήρηση της επαφής με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και για την συνεχή προσέγγιση των νέων πελατών.

Το μήνυμα που θα στείλει η επιχείρηση, θα πρέπει να είναι  αυθεντικό, σχετικό και να απευθύνεται στοχευμένα και με σαφήνεια στους κύκλους ενδιαφέροντος. Για παράδειγμα ,τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορούν μόνο σε μία επαναλαμβανόμενη ανάρτηση. Πρόκειται για την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει επισκέπτες, με τρόπο που θα τους μετατρέψει σε πραγματικούς επισκέπτες. Αναμφισβήτητα, κάθε επιχείρηση χρειάζεται ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο ένας ειδικός στο digital marketing μπορεί να το πετύχει αυτό. Αντί ένα ξενοδοχείο να «βομβαρδίζει» τους πελάτες με συνεχείς αναρτήσεις διακινδυνεύοντας να γίνει αδιάφορο, ακόμη και κουραστικό, οι ειδικές ομάδες  του digital marketing διερευνούν το brand και σχεδιάζουν ένα πολύ αποτελεσματικό μάρκετινγκ που προσαρμόζεται στις ανάγκες του ξενοδοχείου, εστιάζει στην ενίσχυση του brand και συμβάλλει στην αύξηση του πελατολογίου της επιχείρησης.  Εξάλλου η συνέπεια είναι το παν και οι δημιουργικές ομάδες θα διασφαλίσουν ότι η δημόσια εικόνα του ξενοδοχείου θα υφίσταται σε σταθερή βάση, παρουσιάζοντας μια ισχυρή, αδιαίρετη παρουσία και μια κοινή φιλοσοφία σε πολλά σημεία επαφής που οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν και να βιώσουν, καθιστώντας το brand αναγνωρίσιμο.

Πράγματι, η λίστα των λόγων για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, είναι ατέλειωτη. Εν κατακλείδι όμως, οι βασικότεροι λόγοι που είναι και ζωογόνοι για την επιχείρηση, είναι οι εξής:

  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand του ξενοδοχείου, με προβολή του σε όλα τα ψηφιακά κανάλια
  • Βελτίωση της προσέγγισης των χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρατήσεων
  • Διαδικτυακές κριτικές και φωτογραφίες πελατών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της φήμης του ξενοδοχείου

Τέλος, όντας στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεπής, ενεργή, αποτελεσματική και θετική εικόνα στον ψηφιακό κόσμο.

Κεντρική φωτογραφία | Credits: Photo George Lizardos

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/06 16:16

    Ά Γκερέκου: Η Μάνη μοναδικός προορισμός στο είδος του

  2. 28/06 15:22

    TUI Bελγίου: "Μεγάλη επιστροφή στην κανονικότητα" - Η Ελλάδα στους 3 κορυφαίους προορισμούς, εκτόξευση για Κρήτη και Ρόδο

  3. 28/06 13:22

    Metaxa Hospitality Group: Βιώσιμη φιλοξενία στην πράξη μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες

  4. 28/06 12:56

    TUI: Σε αναζήτηση επιπλέον χωρητικότητας στην Ελλάδα – "Γεμίζουν Κως και Ρόδος, τα last minute ακριβαίνουν"

  5. 28/06 12:41

    Η Ελληνική Κυβέρνηση κινείται νομικά ενάντια στη χρήση του όρου Turkaegean

  6. 28/06 12:40

    Κρατική Ορχήστρα Αθηνών – Lionel Bringuier – Mischa Maisky Έργα Ευαγγελάτου, Ντβόρζακ, Ραχμάνινοφ

  7. 28/06 12:26

    Airbnb: Οι νέες 5 τάσεις που αλλάζουν τις βραχυχρόνιες μισθώσεις το 2022 - Πώς μπορείτε να τις αξιοποιήσετε

  8. 28/06 12:09

    Ένα σπουδαίο θεατρικό γεγονός θα ανοίξει τα φετινά Επιδαύρια!

  9. 28/06 11:51

    Προβολή της Τήνου στην κρατική τηλεόραση της Ρουμανίας

  10. 28/06 11:44

    Διεθνής διαγωνισμός για το ακίνητο στη Λουτρόπολη Καμένων Βούρλων - Περιλαμβάνει το ξενοδοχείο ΓΑΛΗΝΗ

  11. 28/06 11:42

    EF Go Ahead Tours: Εκπτωτικά προγράμματα για Ελλάδα μέχρι το 2024

  12. 28/06 11:37

    Γερμανία | Γυμνισμός μεταξύ αποδοχής και ...ντροπής

  13. 28/06 11:22

    Αγροτουρισμός | Ζαχαράκη: Η Ελλάδα, στον διεθνή διαγωνισμό “Best Tourism Village”, με τρεις υποψηφιότητες»

  14. 28/06 11:17

    Εκδήλωση ΕΟΤ στο Λονδίνο: Οι «Γεύσεις της Ελλάδας» στο βρετανικό κοινοβούλιο

  15. 28/06 10:24

    Τουρισμός | Έρευνα: Η τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία θα μειώσει δραστικά το προσωπικό

  16. 28/06 10:13

    Μια μουσική περιπλάνηση στις μουσικές του τόπου μας

  17. 28/06 10:01

    Φεύγει από τη Ρωσία και η αλυσίδα Intercontinental

  18. 28/06 09:52

    Μια γκροτέσκα δίκη εξετάζει όλες τις μορφές του κακού

  19. 28/06 09:27

    Μια διήμερη «μάχη» με πολύ χορό και ελεύθερη είσοδο

  20. 28/06 08:22

    Επενδύσεις | Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείου στο Πήλιο και για ίδρυση νέου στο Ηράκλειο

  21. 28/06 08:15

    Πανθεσσαλικό Φεστιβάλ Ποίησης σε Λάρισα, Βόλο, Τρίκαλα και Καρδίτσα

  22. 27/06 18:29

    Β. Κικίλιας: Μέσα στο καλοκαίρι νέες αμερικανικές επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό

  23. 27/06 16:26

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έγκριση συγκέντρωσης Fairfax/ Grivalia

  24. 27/06 16:14

    Ethiopian Airlines | Addis Ababa - Αθήνα με 3 πτήσεις την εβδομάδα

  25. 27/06 16:00

    Ξενοδοχεία Αθήνας- α' 5μηνο | Παρέμεινε η υστέρηση των επιδόσεων έναντι του 2019

  26. 27/06 15:31

    FedHATTA: Επαναληπτική συνάντηση φορέων με την Aegean Air

  27. 27/06 14:47

    ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις

  28. 27/06 14:20

    H Celebrity Cruises γιορτάζει την επιστροφή όλου του στόλου της στις κρουαζιέρες ανά τον κόσμο

  29. 27/06 13:29

    Φέτος πάμε (και ξαναπάμε) Επίδαυρο! | Επέκταση των εκπτωτικών εισιτηρίων και προσφορών μέχρι 30 Ιουνίου!

  30. 27/06 13:28

    Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο

  31. 27/06 13:14

    Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας!

  32. 27/06 12:16

    Οι ταξιδιώτες Gen Z αναζητούν στις διακοπές τους καλό περιεχόμενο για τα social media

  33. 27/06 11:33

    Απεργιακή «ομίχλη» στις πτήσεις: Τουλάχιστον 1,8 εκατ. Βρετανοί θα ταλαιπωρηθούν τον Ιούλιο

  34. 27/06 10:50

    Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία

  35. 27/06 10:48

    Ισπανικά ξενοδοχεία: Εφοδιαστική αλυσίδα και ενέργεια εκτοξεύουν το κόστος κατά 30%

  36. 27/06 10:10

    Τουρισμός | Το κόστος διαμονής καθορίζει τον προορισμό διακοπών των Βρετανών- πρώτη επιλογή τo all-inclusive

  37. 27/06 09:42

    Τυπολογίες απάτης στις ηλεκτρονικές πληρωμές και επενδύσεις | Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις

  38. 27/06 09:22

    Αεροπορία μηδενικών εκπομπών | Η Κομισιόν δρομολογεί νέα συμμαχία για υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη

  39. 27/06 07:22

    13η Γιορτή Μουσικής στη Ρόδο

  40. 26/06 11:44

    Δεμένα στο έδαφος τα περισσότερα βρετανικά αεροπλάνα;

  41. 26/06 11:25

    Eγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Σπάρτη

  42. 26/06 11:18

    Β.Κικίλιας | Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση

  43. 26/06 11:16

    Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Αφάντου προς όφελος του τουρισμού και των κατοίκων

  44. 25/06 12:26

    Καταργείται η ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας- οι μειώσεις στα τιμολόγια

  45. 25/06 11:40

    Στις Σπέτσες η πρεμιέρα για την πολυαναμενόμενη ταινία "H Χαμένη Κόρη|, παρουσία της σκηνοθέτιδας Maggie Gyllenhaal

  46. 25/06 11:30

    Η Airbnb χρηματοδοτεί τη δημιουργία παράξενων καταλυμάτων

  47. 25/06 11:28

    Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών

  48. 25/06 11:26

    Βασίλης Κικίλιας: «Σχεδιάζουμε χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα από τον Πειραιά στα Ιεροσόλυμα»

  49. 24/06 16:31

    Νέες παρατάσεις αεροπορικών οδηγιών για απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

  50. 24/06 16:18

    Ανακοινώσεις για τα τουριστικά λεωφορεία υποσχέθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλος

  51. 24/06 16:08

    Deloitte | Το ξενοδοχείο του μέλλοντος - Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο

  52. 24/06 15:19

    Η Alva Yachts Ελλάς αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο της Alva Yachts

  53. 24/06 14:33

    ACI: Η Ελλάδα η μοναδική χώρα στην ΕΕ που επανέφερε τις πτήσεις σε επίπεδα 2019

  54. 24/06 13:26

    Ποια ελληνικά νησιά είναι ευάλωτα στις ακυρώσεις πτήσεων - Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος και Ζάκυνθος τα πιο ανθεκτικά

  55. 24/06 12:39

    Από ακύρωση σε ακύρωση οι ευρωπαϊκές πτήσεις λόγω απεργιών του προσωπικού

  56. 24/06 12:25

    Β. Κικίλιας | Αυξάνονται τα ποσά που δαπανούν οι ταξιδιώτες στα duty free σε σχέση με το 2019

  57. 24/06 12:07

    Νέος CEO στην TUI ο οικονομικός διευθυντής Sebastian Ebel

  58. 24/06 11:46

    Βρετανοί τουρίστες μηνύουν την TUI για γαστρικές διαταραχές σε ξενοδοχείο της Αιγύπτου

  59. 24/06 11:25

    Ακρόπολη, καύσωνας και ξαφνικό κλείσιμο: Απαραίτητη η έγκαιρη ενημέρωση

  60. 24/06 11:21

    ΕΟΤ: Η Πελοπόννησος στο επίκεντρο της 6ης Ψηφιακής Τουριστικής Συνάντησης Ελλάδας-Κύπρου

  61. 24/06 11:10

    Καλοκαιρινά Ραντεβού στο Δήμο Χερσονήσου μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου

  62. 24/06 10:32

    British Airways | Καλοκαιρινή απεργία στο Χίθροου ψήφισαν οι εργαζόμενοι

  63. 24/06 09:39

    5ος κύκλος CapsuleT | Παράταση αιτήσεων μέχρι 26 Ιουνίου

  64. 24/06 09:21

    Η Lufthansa ακυρώνει άλλες 2.200 πτήσεις για Ιούλιο και Αύγουστο- Εξυπηρετούνται οι κλασικοί προορισμοί διακοπών

  65. 24/06 08:22

    Επιχορηγήσεις για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πήλιο και Σκιάθο

  66. 24/06 08:20

    Ενισχύονται τα εγχώρια ταξίδια στην Ισπανία με προτίμηση για διαμονή σε ξενοδοχεία

  67. 24/06 08:17

    Έρευνα Virtuoso: Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες εμπειρίες

  68. 24/06 08:10

    Δέκατο Patras Motor Show στην Πάτρα

  69. 24/06 07:26

    EasyJet | Κίνδυνος για ακυρώσεις πτήσεων όλο το καλοκαίρι για Ελλάδα και άλλους προορισμούς

  70. 23/06 19:03

    Στ. Βλαστός | Η ΕΤΑΔ έχει καταφέρει να δώσει λύσεις σε θέματα ακινήτων που λίμναζαν επί δεκαετίες

  71. 23/06 16:35

    Air Albania | Αθήνα-Τίρανα 4 πτήσεις την εβδομάδα

  72. 23/06 16:28

    Β.Κικίλιας | Η Αίγινα εξελίσσεται σε δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό

  73. 23/06 15:29

    «Ξενοδοχείο Μηδέν Αστέρων» με μπάτλερ για... άυπνους – «Μην κοιμηθείτε, σκεφτείτε τις κρίσεις στον κόσμο»

  74. 23/06 14:11

    Γαλλικός τουρισμός: Η Ελλάδα γίνεται η επιτυχία του καλοκαιριού για τους t.o’s και τα τουριστικά γραφεία

  75. 23/06 13:32

    Εκμετάλλευση τουριστών στη Σαντορίνη | Αντιδήμαρχος Θήρας: Κανένας δεν έχει δικαίωμα να αμαυρώνει τη φήμη του νησιού

  76. 23/06 12:55

    Επιταχύνεται η διαδικασία έκδοσης visa των Ινδών για Ελλάδα – 4.000 visa μέχρι στιγμής

  77. 23/06 12:31

    Σύγχρονα μέσα ασφαλείας στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης

  78. 23/06 12:20

    Ν.Καπραβέλος | Η Όμικρον 5 είναι σχεδόν νέος ιός - μάσκα στους κλειστούς χώρους

  79. 23/06 12:19

    ΓΣΕΕ: Σε επαγρύπνηση για καταγγελίες εργαζομένων για θερμική καταπόνηση

  80. 23/06 11:48

    «Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

  81. 23/06 11:30

    Τουρνουά Τένις «ΦΗΜΗ – ΖΑΡΟΣ» με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  82. 23/06 11:26

    Hard Rock/ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ | Το 2026 θα ανοίξει τις πόρτες του το Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό

  83. 23/06 11:11

    Μεγάλη τουριστική επένδυση 840 εκατ. ευρώ στη Σαρωνίδα

  84. 23/06 09:10

    Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Βόλο και Σκιάθο

  85. 23/06 09:08

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  86. 23/06 09:03

    "Ανοιχτοί 'Ανθρωποι" στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου

  87. 23/06 09:00

    Ολλανδία: Αυξήσεις μισθών και ελλείψεις προσωπικού

  88. 23/06 08:59

    Σημάδια επιβράδυνσης της ισπανικής οικονομίας

  89. 22/06 18:19

    Γενική συνέλευση ΣΕΤΕ | Καθοριστική η τεχνολογία στην ενίσχυση του τουριστικού brand name της χώρας

  90. 22/06 18:08

    Επιβεβλημένη πλέον η επιμήκυνση της σεζόν

  91. 22/06 16:38

    Πόσο ακριβαίνουν τα ταξί

  92. 22/06 16:17

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία με ταξίδι εξοικείωσης πρακτόρων του RTK Group

  93. 22/06 15:42

    Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο στο metaverse, και ανήκει στην TUI!

  94. 22/06 14:26

    Προς νέο ρεκόρ οι παγκόσμιες ξενοδοχειακές κρατήσεις το καλοκαίρι του 2022

  95. 22/06 13:56

    Ο τουρισμός πρέπει να είναι ελκυστικός όχι μόνο στους επισκέπτες αλλά και στους εργαζομένους του

  96. 22/06 13:11

    Αποδόθηκε στο κοινό το αποκατεστημένο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης

  97. 22/06 13:11

    Συνέλευση ΣΕΤΕ | Ανοιχτός διάλογος για μια νέα στρατηγική για την εργασία στον τουρισμό

  98. 22/06 13:02

    Τραγικές εικόνες με θάλασσα από βαλίτσες στο αεροδρόμιο του Χίθροου το Σαββατοκύριακο

  99. 22/06 12:48

    Αλ. Τσίπρας | Συνέλευση ΣΕΤΕ: Τα καθαρά έσοδα θα κρίνουν τη χρονιά - ο τουρισμός χρειάζεται εργαζόμενους με χαμόγελο

  100. 22/06 12:33

    Eurowings | Νέες last minute ακυρώσεις πτήσεων «για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση» - Μεγάλο τεστ το επόμενο Σ/Κ