Κύρος Ασφής: Πώς λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού- Ποιες τάσεις διαφαίνονται για το 2021

Κύρος Ασφής: Πώς λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού- Ποιες τάσεις διαφαίνονται για το 2021

Την περασμένη Άνοιξη, όταν η κρίση του Covid 19 άρχισε να πλήττει την τουριστική αγορά, γεννήθηκε η ιδέα για το Παρατηρητήριο Τουρισμού. Δημιουργοί του, οι εταιρείες Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency, BookOnlineNow και Syncbnb. 

Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο Tornos News o κ.Κύρος Ασφής, της Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, το Παρατηρητήριο μέσα από τη συλλογή και ανάλυση real data δεδομένων κρατήσεων μπορεί να δίνει σε 15νθήμερη βάση στους χρήστες του τη δυνατότητα να παρακολουθούν πώς κινούνται οι κρατήσεις ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων σε Πανελλαδική Βάση καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας.  Αξιοσημείωτη είναι και η σύγκριση της πορείας των κρατήσεων που γίνεται σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ.Ασφή για το Παρατηρητήριο Τουρισμού...

-Πώς γεννήθηκε η ιδέα του Παρατηρητηρίου Τουρισμού; Ποια είναι η φιλοσοφία του Παρατηρητηρίου  Τουρισμού;

-Το Παρατηρητήριο Τουρισμού ως ιδέα γεννήθηκε στα μέσα Απριλίου όταν η κρίση του Covid 19 είχε  ήδη πλήξει την Τουριστική Αγορά και επικοινωνήθηκε στις 23 Μαϊου. Το Παρατηρητήριο Τουρισμού δημιουργήθηκε  έχοντας ως βάση τα λεγόμενα Big Data λαμβάνοντας υπόψη το κενό ουσιαστικής αξιοποίησης αυτών.

Το Παρατηρητήριο Τουρισμού γεφυρώνει αυτό το κενό αναλύοντας τα Βig Data, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της εν λόγω ανάλυσης και αναδεικνύοντας την πρακτική χρησιμότητα αυτών τόσο για τους επιχειρηματίες του χώρου όσο και για θεσμούς που χαράσσουν τουριστική πολιτική σε επίπεδο μακροοικονομίας.

Σε ότι αφορά την φιλοσοφία του, αυτή στηρίζεται στο διαμοιρασμό της γνώσης και της πληροφορίας, προκειμένου ο ελληνικός τουριστικός κλάδος να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της σύγχρονης κατάστασης συλλέγοντας και αξιοποιώντας στοιχεία από όσο   

Θεωρώ πως η πληροφορία πρεπεί να μοιράζεται και όπως έχει αναφέρει ο Α. Τσέχωφ “η γνώση δεν έχει καμιά αξία, εκτός αν την εφαρμόσεις κάπου.”

Συμπληρώνοντας αυτή τη φράση λοιπόν, θα έλεγα ότι προϋπόθεση της ανάπτυξης είναι ο διαμοιρασμός και η διάδοση των αξιόπιστων και πρακτικά χρήσιμων αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την η εφαρμογή της γνώσης. Ειδικά στον τουριστικό κλάδο, όπου η στρατηγική διαδικασία λήψης αποφάσεων δεν βασίζεται πάντα σε απτά στοιχεία και ενδείξεις λόγω αδυναμίας συλλογής και επεξεργασίας αυτών, η ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων είναι υψίστης σημασίας.

-Τι στοιχεία παρουσιάζει το Παρατηρητήριο Τουρισμού και από που αντλούνται αυτά;

-Tο Παρατηρητήριο Τουρισμού έχει δημιουργηθεί με την πολύτιμη συνεργασία δύο ακόμα εταιρειών: της BookOnlineNow και της Syncbnb. Η πρώτη διαθέτει ένα πολύ εξελιγμένο ξενοδοχειακό booking engine το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και έχει κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη είναι μια επιτυχημένη ελληνική start up στο χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων προσφέροντας ένα πολύ σύγχρονο channel manager για την αγορά αυτή. Το κριτήριο επιλογής των εταιριών - συνεργατών του Παρατηρητηρίου Τουρισμού ήταν η αξιοπιστία τους στην αγορά και η ταύτιση της φιλοσοφίας τους με την φιλοσοφία του Παρατηρητηρίου. 

Αυτές οι δύο εταιρείες συλλέγουν real data από τα συστήματα τους και τα οποία αναλύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει έχει θέσει το project team. Έτσι οι χρήστες στο https://neamesa.com/demand-trends έχουν την δυνατότητα σε δεκαπενθήμερη πλέον βάση (σε high season η ενημέρωση ήταν εβδομαδιαία) να παρακολουθούν πώς κινούνται οι κρατήσεις ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων σε Πανελλαδική Βάση καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας.  Αξιοσημείωτη είναι και η σύγκριση της πορείας των κρατήσεων που γίνεται σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Από εκεί και πέρα παρουσιάζουμε το booking window των κρατήσεων καθώς και τις top χώρες από τις οποίες προέρχονται οι κρατήσεις.

Τέλος παρατίθενται και στοιχεία από την γειτονική χώρα της Τουρκίας, η οποία αποτελεί έναν από τους κύριους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας καθώς και κάποιες άλλες χώρες.

-Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία;

Η κρίση του Covid 19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο την ανάγκη επένδυσης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στο ψηφιακό κλάδο και στο marketing. Και όταν αναφέρομαι σε digital marketing δεν αναφέρομαι στην διατήρηση και διαχείριση ενός Facebook ή ενός Instagram account. Όπως ανέφερε και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κος Ιωάννης Ρέτσος ως συμμετέχων ομιλητής  στη θεματική ενότητα  “Fireside chat on the European Tourism ecosystem of tomorrow” του ευρωπαϊκού συνεδρίου τουρισμού, για την Ψηφιακή Μετάβαση απαιτείται η υλοποίηση επενδύσεων σε υποδομές, σε στρατηγικές μάρκετινγκ, σε επίπεδο επιχειρήσεων και προορισμών- βάσει μεγάλων δεδομένων (big data) που προσφέρουν εντελώς νέες δυνατότητες άντλησης πληροφοριών για τη λήψη αποφάσεων, καθώς και σε ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας του τουρισμού με το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα και να δημιουργούν, εάν δεν διαθέτουν ήδη, τις κατάλληλες digital marketing στρατηγικές συνοδευόμενες με αντίστοιχες επενδύσεις στα ψηφιακά κανάλια διαφήμισης. Επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει πως η στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση είναι ο φθηνότερος και αποτελεσματικότερος τρόπος προσέλκυσης πελατών. 

-Οι χώρες που φαίνεται να προτίμησαν φέτος την Ελλάδα (μέσα από τα στοιχεία που παραθέτετε) είναι η Αγγλία, η Γαλλία και η Γερμανία, χώρες που δεν φημίζονται για last minute bookings. Τα τελευταία trends δείχνουν ότι η πληθώρα των τουριστών θα κινηθούν με last minute booking διαδικασίες. Πώς μπορούν να προετοιμαστούν τα ξενοδοχεία για αυτό και ποιες αγορές περιμένουμε το 2021;

-Πολύ σημαντική παρατήρηση αυτή που κάνετε και αποτελεί τρανή απόδειξη της χρησιμότητας του Παρατηρητηρίου Τουρισμού. Ναι οι τάσεις αλλάζουν και επηρεάζουν την στρατηγική. Η σωστή προετοιμασία των επιχειρήσεων είναι η παρακολούθηση και ανάλυση των στοιχείων προκειμένου να προσαρμόσουν τις ενέργειες τους. Θα φέρω ένα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό. Λαμβάνοντας υπόψη της θεωρίας των 5 σταδιών ενός ταξιδιού, η επιχείρηση οφείλει να προσαρμόσει τις ενέργειες της και το μήνυμα της ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται ο εκάστοτε τουρίστας. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα στη πρώτη φάση του ταξιδιού, dreaming, η επιχείρηση εκτός από την προώθηση του καταλύματος, του προορισμού και των πιθανών δραστηριοτήτων θα πρέπει να προωθεί με έξυπνο τρόπο τα μέτρα προστασίας έναντι του Covid.

Παράλληλα και οι διαφημιστικές ενέργειες θα πρέπει να προσαρμοστούν (χρονικά, γεωγραφικά, δημογραφικά και βάσει του διαθέσιμου χρηματικού ύψους διαφήμισης) αντιστοίχως λαμβάνοντας υπόψη την μετακίνηση λόγο αλλαγής booking window. Παλαιότερα ξεκινούσαμε καμπάνιες το Μάρτιο. Τώρα με τα νέα δεδομένα θα είναι συνετό να ξεκινάμε Φεβρουάριο και με μικρότερη ένταση. Με άλλα λόγια η εκάστοτε λήψη στρατηγικής απόφασης θα πρέπει να προκύπτει μέσα από συλλογή και ανάλυση δεδομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα αυτής με όσο το δυνατόν μικρότερο ρίσκο αποτυχίας. Σχετικά με το ερώτημα που αφορά στις αγορές μπορούμε να περιμένουμε το 2021, είναι πολύ νωρίς για να τοποθετηθούμε με ακρίβεια εν μέσω μιας περιόδου πανδημίας με πληθώρα λήψης κυβερνητικών μέτρων και αναπροσαρμογής αυτών με γνώμονα τη δημόσια υγεία και την προστασία των πολιτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

-Πώς βλέπετε την επόμενη χρονιά τουρισμού για την Ελλάδα και υπό ποιες προϋποθέσεις;

-Όπως προανέφερα, την παρούσα χρονική περίοδο είναι πολύ πρώιμη η όποια πρόβλεψη. Βασισμένος όμως στα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τουρισμού και στην ανάλυση των δεδομένων του booking window παρατηρείται μια τάση, αν και μικρή, για κρατήσεις που αφορούν τη σεζόν 2021. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που παρουσιάζει διαχρονικά τον ταχύτερο ρυθμό ανάκαμψης, θεωρώ πως οι τουριστικές εισροές της επόμενης σεζόν θα βελτιωθούν. Ο κόσμος έχει μάθει να ζει με την πανδημία και βέβαια προσαρμόζεται στα μέτρα πρόληψης. Προϋπόθεση της βελτίωσης της οικονομικής επίδοσης των επιχειρήσεων είναι η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων ανάλυσης των στοιχείων εναρμονισμένη και σύμφωνη με τα δεδομένα της εκάστοτε τουριστικής μονάδας. Πιο συγκεκριμένα, η παρατήρηση της αλλαγής των δημογραφικών χαρακτηριστικών των υποψήφιων τουριστών καθώς και ο έγκαιρος και αποτελεσματικός στρατηγικός σχεδιασμός marketing, τόσο σε επίπεδο προορισμού όσο και σε επίπεδο επιχείρησης, είναι απαραίτητο στοιχείο επιτυχημένης επίδοσης.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το Παρατηρητήριο Τουρισμού;

Στόχος μου είναι το Παρατηρητήριο να μεγαλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον ελληνικό τουρισμό. Επιτρέψτε μου να μην αποκαλύψω ακόμη τα σχέδια μας. Αυτό που μπορώ όμως να μοιραστώ μαζί σας είναι ότι στόχος μου είναι ο εμπλουτισμός του Παρατηρητηρίου με περισσότερα στοιχεία καθώς και η αναβάθμιση της παρουσίασης αυτών ώστε να αποτελούν έναν καλό και αξιόπιστο σύμβουλο για τους επαγγελματίες και τους decision makers του χώρου. Το επόμενο διάστημα θα μπορέσουμε να σας παρουσιάσουμε τα νέα βήματά μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director και Digital Marketing Strategist της Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency. η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 05/05 07:24

    Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι

  2. 05/05 07:21

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία

  3. 04/05 20:39

    Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;

  4. 04/05 19:48

    Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων

  5. 04/05 11:58

    Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων

  6. 04/05 11:30

    Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά

  7. 04/05 11:10

    Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης

  8. 04/05 11:09

    Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας

  9. 03/05 11:43

    «Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο

  10. 03/05 07:45

    Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο

  11. 03/05 07:42

    Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία

  12. 02/05 17:09

    Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός

  13. 02/05 17:02

    Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP

  14. 02/05 15:06

    Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη

  15. 02/05 14:03

    ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές

  16. 02/05 13:24

    Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

  17. 02/05 12:51

    ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο

  18. 02/05 12:32

    Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ

  19. 02/05 12:26

    MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες

  20. 02/05 11:49

    Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών

  21. 02/05 11:41

    Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια

  22. 02/05 11:29

    Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024

  23. 02/05 10:26

    HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές

  24. 02/05 10:09

    Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο

  25. 02/05 10:05

    H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13

  26. 02/05 09:52

    Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου

  27. 02/05 07:12

    Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος

  28. 02/05 07:07

    Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν

  29. 02/05 07:05

    Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas

  30. 02/05 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino

  31. 01/05 15:09

    Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα

  32. 01/05 15:01

    Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη

  33. 01/05 14:09

    Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία

  34. 01/05 13:57

    Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»

  35. 01/05 13:41

    BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου

  36. 01/05 12:14

    Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα

  37. 01/05 12:14

    19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN

  38. 01/05 11:33

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;

  39. 01/05 11:15

    Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο

  40. 01/05 11:03

    FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour

  41. 01/05 10:53

    Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων

  42. 01/05 04:00

    Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση

  43. 01/05 04:00

    Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα

  44. 01/05 04:00

    Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα

  45. 01/05 04:00

    Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024

  46. 01/05 04:00

    Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας

  47. 30/04 18:57

    Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;

  48. 30/04 17:43

    Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων

  49. 30/04 17:17

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 8 εκατ. επισκέπτες στην Αττική - 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων

  50. 30/04 14:04

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη

  51. 30/04 12:27

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας

  52. 30/04 12:24

    Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα

  53. 30/04 12:05

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο

  54. 30/04 11:43

    Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024

  55. 30/04 11:30

    Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά

  56. 30/04 11:25

    Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες

  57. 30/04 10:48

    Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων

  58. 30/04 10:02

    Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  59. 30/04 07:19

    Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους

  60. 30/04 07:18

    Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου

  61. 30/04 07:11

    To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου

  62. 30/04 07:10

    Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ

  63. 30/04 07:08

    Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays

  64. 29/04 14:05

    Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών

  65. 29/04 12:55

    Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

  66. 29/04 12:19

    Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

  67. 29/04 11:49

    Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο

  68. 29/04 11:28

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή

  69. 29/04 11:08

    Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia

  70. 29/04 11:02

    ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας

  71. 29/04 10:47

    «Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη

  72. 29/04 10:30

    Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται

  73. 29/04 10:10

    Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι

  74. 29/04 07:56

    In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη

  75. 29/04 07:02

    Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο

  76. 29/04 07:01

    Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα

  77. 28/04 15:54

    Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας

  78. 28/04 12:48

    Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών

  79. 28/04 07:29

    Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα

  80. 28/04 07:21

    Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες

  81. 28/04 07:16

    Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο

  82. 28/04 07:12

    Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα

  83. 27/04 18:47

    Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή

  84. 27/04 18:34

    Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία

  85. 27/04 13:08

    «The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες

  86. 27/04 11:17

    Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»

  87. 27/04 10:54

    Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων

  88. 27/04 10:52

    Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός

  89. 27/04 10:51

    Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα

  90. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  91. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  92. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  93. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  94. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  95. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  96. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  97. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  98. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  99. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  100. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει