Κύρος Ασφής: Πώς λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού- Ποιες τάσεις διαφαίνονται για το 2021

Α Decrease font Enlarge font
Κύρος Ασφής: Πώς λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού- Ποιες τάσεις διαφαίνονται για το 2021

Την περασμένη Άνοιξη, όταν η κρίση του Covid 19 άρχισε να πλήττει την τουριστική αγορά, γεννήθηκε η ιδέα για το Παρατηρητήριο Τουρισμού. Δημιουργοί του, οι εταιρείες Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency, BookOnlineNow και Syncbnb. 

Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο Tornos News o κ.Κύρος Ασφής, της Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, το Παρατηρητήριο μέσα από τη συλλογή και ανάλυση real data δεδομένων κρατήσεων μπορεί να δίνει σε 15νθήμερη βάση στους χρήστες του τη δυνατότητα να παρακολουθούν πώς κινούνται οι κρατήσεις ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων σε Πανελλαδική Βάση καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας.  Αξιοσημείωτη είναι και η σύγκριση της πορείας των κρατήσεων που γίνεται σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ.Ασφή για το Παρατηρητήριο Τουρισμού...

-Πώς γεννήθηκε η ιδέα του Παρατηρητηρίου Τουρισμού; Ποια είναι η φιλοσοφία του Παρατηρητηρίου  Τουρισμού;

-Το Παρατηρητήριο Τουρισμού ως ιδέα γεννήθηκε στα μέσα Απριλίου όταν η κρίση του Covid 19 είχε  ήδη πλήξει την Τουριστική Αγορά και επικοινωνήθηκε στις 23 Μαϊου. Το Παρατηρητήριο Τουρισμού δημιουργήθηκε  έχοντας ως βάση τα λεγόμενα Big Data λαμβάνοντας υπόψη το κενό ουσιαστικής αξιοποίησης αυτών.

Το Παρατηρητήριο Τουρισμού γεφυρώνει αυτό το κενό αναλύοντας τα Βig Data, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της εν λόγω ανάλυσης και αναδεικνύοντας την πρακτική χρησιμότητα αυτών τόσο για τους επιχειρηματίες του χώρου όσο και για θεσμούς που χαράσσουν τουριστική πολιτική σε επίπεδο μακροοικονομίας.

Σε ότι αφορά την φιλοσοφία του, αυτή στηρίζεται στο διαμοιρασμό της γνώσης και της πληροφορίας, προκειμένου ο ελληνικός τουριστικός κλάδος να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της σύγχρονης κατάστασης συλλέγοντας και αξιοποιώντας στοιχεία από όσο   

Θεωρώ πως η πληροφορία πρεπεί να μοιράζεται και όπως έχει αναφέρει ο Α. Τσέχωφ “η γνώση δεν έχει καμιά αξία, εκτός αν την εφαρμόσεις κάπου.”

Συμπληρώνοντας αυτή τη φράση λοιπόν, θα έλεγα ότι προϋπόθεση της ανάπτυξης είναι ο διαμοιρασμός και η διάδοση των αξιόπιστων και πρακτικά χρήσιμων αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την η εφαρμογή της γνώσης. Ειδικά στον τουριστικό κλάδο, όπου η στρατηγική διαδικασία λήψης αποφάσεων δεν βασίζεται πάντα σε απτά στοιχεία και ενδείξεις λόγω αδυναμίας συλλογής και επεξεργασίας αυτών, η ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων είναι υψίστης σημασίας.

-Τι στοιχεία παρουσιάζει το Παρατηρητήριο Τουρισμού και από που αντλούνται αυτά;

-Tο Παρατηρητήριο Τουρισμού έχει δημιουργηθεί με την πολύτιμη συνεργασία δύο ακόμα εταιρειών: της BookOnlineNow και της Syncbnb. Η πρώτη διαθέτει ένα πολύ εξελιγμένο ξενοδοχειακό booking engine το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και έχει κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη είναι μια επιτυχημένη ελληνική start up στο χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων προσφέροντας ένα πολύ σύγχρονο channel manager για την αγορά αυτή. Το κριτήριο επιλογής των εταιριών - συνεργατών του Παρατηρητηρίου Τουρισμού ήταν η αξιοπιστία τους στην αγορά και η ταύτιση της φιλοσοφίας τους με την φιλοσοφία του Παρατηρητηρίου. 

Αυτές οι δύο εταιρείες συλλέγουν real data από τα συστήματα τους και τα οποία αναλύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει έχει θέσει το project team. Έτσι οι χρήστες στο https://neamesa.com/demand-trends έχουν την δυνατότητα σε δεκαπενθήμερη πλέον βάση (σε high season η ενημέρωση ήταν εβδομαδιαία) να παρακολουθούν πώς κινούνται οι κρατήσεις ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων σε Πανελλαδική Βάση καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας.  Αξιοσημείωτη είναι και η σύγκριση της πορείας των κρατήσεων που γίνεται σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Από εκεί και πέρα παρουσιάζουμε το booking window των κρατήσεων καθώς και τις top χώρες από τις οποίες προέρχονται οι κρατήσεις.

Τέλος παρατίθενται και στοιχεία από την γειτονική χώρα της Τουρκίας, η οποία αποτελεί έναν από τους κύριους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας καθώς και κάποιες άλλες χώρες.

-Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία;

Η κρίση του Covid 19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο την ανάγκη επένδυσης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στο ψηφιακό κλάδο και στο marketing. Και όταν αναφέρομαι σε digital marketing δεν αναφέρομαι στην διατήρηση και διαχείριση ενός Facebook ή ενός Instagram account. Όπως ανέφερε και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κος Ιωάννης Ρέτσος ως συμμετέχων ομιλητής  στη θεματική ενότητα  “Fireside chat on the European Tourism ecosystem of tomorrow” του ευρωπαϊκού συνεδρίου τουρισμού, για την Ψηφιακή Μετάβαση απαιτείται η υλοποίηση επενδύσεων σε υποδομές, σε στρατηγικές μάρκετινγκ, σε επίπεδο επιχειρήσεων και προορισμών- βάσει μεγάλων δεδομένων (big data) που προσφέρουν εντελώς νέες δυνατότητες άντλησης πληροφοριών για τη λήψη αποφάσεων, καθώς και σε ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας του τουρισμού με το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα και να δημιουργούν, εάν δεν διαθέτουν ήδη, τις κατάλληλες digital marketing στρατηγικές συνοδευόμενες με αντίστοιχες επενδύσεις στα ψηφιακά κανάλια διαφήμισης. Επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει πως η στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση είναι ο φθηνότερος και αποτελεσματικότερος τρόπος προσέλκυσης πελατών. 

-Οι χώρες που φαίνεται να προτίμησαν φέτος την Ελλάδα (μέσα από τα στοιχεία που παραθέτετε) είναι η Αγγλία, η Γαλλία και η Γερμανία, χώρες που δεν φημίζονται για last minute bookings. Τα τελευταία trends δείχνουν ότι η πληθώρα των τουριστών θα κινηθούν με last minute booking διαδικασίες. Πώς μπορούν να προετοιμαστούν τα ξενοδοχεία για αυτό και ποιες αγορές περιμένουμε το 2021;

-Πολύ σημαντική παρατήρηση αυτή που κάνετε και αποτελεί τρανή απόδειξη της χρησιμότητας του Παρατηρητηρίου Τουρισμού. Ναι οι τάσεις αλλάζουν και επηρεάζουν την στρατηγική. Η σωστή προετοιμασία των επιχειρήσεων είναι η παρακολούθηση και ανάλυση των στοιχείων προκειμένου να προσαρμόσουν τις ενέργειες τους. Θα φέρω ένα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό. Λαμβάνοντας υπόψη της θεωρίας των 5 σταδιών ενός ταξιδιού, η επιχείρηση οφείλει να προσαρμόσει τις ενέργειες της και το μήνυμα της ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται ο εκάστοτε τουρίστας. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα στη πρώτη φάση του ταξιδιού, dreaming, η επιχείρηση εκτός από την προώθηση του καταλύματος, του προορισμού και των πιθανών δραστηριοτήτων θα πρέπει να προωθεί με έξυπνο τρόπο τα μέτρα προστασίας έναντι του Covid.

Παράλληλα και οι διαφημιστικές ενέργειες θα πρέπει να προσαρμοστούν (χρονικά, γεωγραφικά, δημογραφικά και βάσει του διαθέσιμου χρηματικού ύψους διαφήμισης) αντιστοίχως λαμβάνοντας υπόψη την μετακίνηση λόγο αλλαγής booking window. Παλαιότερα ξεκινούσαμε καμπάνιες το Μάρτιο. Τώρα με τα νέα δεδομένα θα είναι συνετό να ξεκινάμε Φεβρουάριο και με μικρότερη ένταση. Με άλλα λόγια η εκάστοτε λήψη στρατηγικής απόφασης θα πρέπει να προκύπτει μέσα από συλλογή και ανάλυση δεδομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα αυτής με όσο το δυνατόν μικρότερο ρίσκο αποτυχίας. Σχετικά με το ερώτημα που αφορά στις αγορές μπορούμε να περιμένουμε το 2021, είναι πολύ νωρίς για να τοποθετηθούμε με ακρίβεια εν μέσω μιας περιόδου πανδημίας με πληθώρα λήψης κυβερνητικών μέτρων και αναπροσαρμογής αυτών με γνώμονα τη δημόσια υγεία και την προστασία των πολιτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

-Πώς βλέπετε την επόμενη χρονιά τουρισμού για την Ελλάδα και υπό ποιες προϋποθέσεις;

-Όπως προανέφερα, την παρούσα χρονική περίοδο είναι πολύ πρώιμη η όποια πρόβλεψη. Βασισμένος όμως στα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τουρισμού και στην ανάλυση των δεδομένων του booking window παρατηρείται μια τάση, αν και μικρή, για κρατήσεις που αφορούν τη σεζόν 2021. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που παρουσιάζει διαχρονικά τον ταχύτερο ρυθμό ανάκαμψης, θεωρώ πως οι τουριστικές εισροές της επόμενης σεζόν θα βελτιωθούν. Ο κόσμος έχει μάθει να ζει με την πανδημία και βέβαια προσαρμόζεται στα μέτρα πρόληψης. Προϋπόθεση της βελτίωσης της οικονομικής επίδοσης των επιχειρήσεων είναι η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων ανάλυσης των στοιχείων εναρμονισμένη και σύμφωνη με τα δεδομένα της εκάστοτε τουριστικής μονάδας. Πιο συγκεκριμένα, η παρατήρηση της αλλαγής των δημογραφικών χαρακτηριστικών των υποψήφιων τουριστών καθώς και ο έγκαιρος και αποτελεσματικός στρατηγικός σχεδιασμός marketing, τόσο σε επίπεδο προορισμού όσο και σε επίπεδο επιχείρησης, είναι απαραίτητο στοιχείο επιτυχημένης επίδοσης.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το Παρατηρητήριο Τουρισμού;

Στόχος μου είναι το Παρατηρητήριο να μεγαλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον ελληνικό τουρισμό. Επιτρέψτε μου να μην αποκαλύψω ακόμη τα σχέδια μας. Αυτό που μπορώ όμως να μοιραστώ μαζί σας είναι ότι στόχος μου είναι ο εμπλουτισμός του Παρατηρητηρίου με περισσότερα στοιχεία καθώς και η αναβάθμιση της παρουσίασης αυτών ώστε να αποτελούν έναν καλό και αξιόπιστο σύμβουλο για τους επαγγελματίες και τους decision makers του χώρου. Το επόμενο διάστημα θα μπορέσουμε να σας παρουσιάσουμε τα νέα βήματά μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director και Digital Marketing Strategist της Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency. η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 05/03 14:31

    Πανδημία: Ενώπιον 25.000 πτωχεύσεων η Γερμανία;

  2. 05/03 14:04

    ΕΤΑΔ: Επιστολή απάντηση στο δήμαρχο Διστόμου- Αράχωβας για τη λειτουργία του Χ.Κ. Παρνασσού για αθλητές

  3. 05/03 13:57

    Τι «πονοκεφαλιάζει» τους Γερμανούς στα ταξίδια

  4. 05/03 12:37

    eDreams: Αυτές είναι οι καλύτερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο για το 2021

  5. 05/03 12:26

    Βράβευση της Αθήνας από τα CDP Europe Awards για τις δράσεις της με στόχο την πράσινη ανάκαμψη

  6. 05/03 12:05

    T & L: Δύο παραλίες από την Πάτμο και τη Χαλκιδική στις 10 καλύτερες "μυστικές" παραλίες της Ευρώπης.

  7. 05/03 12:02

    Τήνος: Διαδικτυακές επαφές με εξειδικευμένους πράκτορες της Βρετανίας

  8. 05/03 11:46

    Η Κύπρος ανοίγει τα σύνορα στους εμβολιασμένους ταξιδιώτες την 1η Μαΐου

  9. 05/03 11:42

    Η Περιφέρεια Κρήτης θα συνεχίσει να στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

  10. 05/03 11:28

    Χάρης Θεοχάρης: Δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας - Σαουδικής Αραβίας

  11. 05/03 11:17

    ΕΟΤ: Προβολή της Κορίνθου και των κρασιών της Νεμέας στη Σουηδία

  12. 05/03 11:12

    Το «στοιχειωμένο» σπίτι στην Αθήνα και οι θρύλοι που το συνοδεύουν

  13. 05/03 11:09

    Αυτή είναι η «μικρή Καππαδοκία» της Ελλάδας

  14. 05/03 10:38

    Έρευνα GlobalData: Ραγδαία αύξηση της επιρροής του βιγκανισμού στην ταξιδιωτική βιομηχανία

  15. 05/03 10:31

    Πράσινο φως και από το υπ. Τουρισμού για μετατροπή κτιρίου σε ξενοδοχείο στην Ακαδημίας

  16. 05/03 10:29

    Ισπανία: Κινήσεις επιβίωσης από ξενοδοχειακούς και άλλους τουριστικούς ομίλους εν μέσω πανδημίας

  17. 05/03 10:27

    Απώλειες 7,1 δισ. για Αir France - KLM το 2020 - Θα χρειαστεί επιπλέον στήριξη 4 δισ. το 2021

  18. 05/03 10:24

    Lufthansa: Πρόβλεψη σοκ για επαναφορά της πληρότητας στα προ της πανδημίας επίπεδα από το 2025

  19. 05/03 10:16

    To σχέδιο για την προβολή και προώθηση του Νοτίου Αιγαίου το 2021

  20. 04/03 15:36

    ΠΟΞ: Άτυπο Συμβούλιο Προέδρων με τη συμμετοχή του Χάρη Θεοχάρη

  21. 04/03 15:30

    Έναρξη διαδικασίας εξυγίανσης επιχειρήσεων, που αντιμετωπίζουν προβλήματα υπερχρέωσης

  22. 04/03 14:55

    Έφυγε από τη ζωή η ξενοδόχος της Αθήνας Ντορίνα Σταθοπούλου-Παπαδάκη

  23. 04/03 13:57

    Νέο ειδικό ταμείο επιχειρηματικών συμμετοχών για τη χρηματοδότηση νεοφυών καινοτόμων επιχειρήσεων

  24. 04/03 13:52

    Μ.Κόνσολας: Διορθωτικές παρεμβάσεις για τους δασικούς χάρτες στα Δωδεκάνησα πριν η κατάσταση γίνει ανεξέλεγκτη

  25. 04/03 13:47

    DER Touristik: Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών αυτό το καλοκαίρι

  26. 04/03 13:12

    Aurinkomatka: Ακυρώνονται τα πακέτα για Σαντορίνη, Σύβοτα, Λευκάδα & Πάργα το Μάιο – Ποια διατηρούνται

  27. 04/03 13:09

    Υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του Ενετικού Λιμένα Ηρακλείου το Επιμελητήριο Ηρακλείου

  28. 04/03 13:00

    ΞΕΕ: O CapsuleT εμπλουτίζει τις δράσεις του με στόχο την εξωστρέφεια

  29. 04/03 12:57

    Αυτοψία Μενδώνη στο «νεοβυζαντινό» ναό του Αγίου Χαραλάμπους στο Πεδίο του Άρεως

  30. 04/03 12:56

    Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου συμμετέχει στο ερευνητικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα VAST

  31. 04/03 12:55

    Η Τουρκία προετοιμάζεται για τη βρετανική αγορά | Ποια είναι τα δυνατά της στοιχεία στον ανταγωνισμό

  32. 04/03 12:32

    Είμαστε στην αρχή του τέλους

  33. 04/03 12:07

    Η British Airways λανσάρει γρήγορα τεστ με κόστος 33 λίρες

  34. 04/03 12:03

    20 χρόνια γαστρονομίας στο Hyatt Regency Thessaloniki

  35. 04/03 11:59

    Ryanair: Φθηνά εισιτήρια το 2021 για να ενισχυθεί η επιβατική κίνηση – Στόχος το 90% της κανονικής κίνησης

  36. 04/03 11:37

    Και στην AirBaltic η δοκιμαστική λειτουργία του ψηφιακού διαβατηρίου υγείας της ΙΑΤΑ

  37. 04/03 11:25

    Έτσι είναι σήμερα το χωριό του Κολοκοτρώνη

  38. 04/03 11:24

    Ο γιγάντιος κρατήρας της Αττικής που μοιάζει με καρδιά

  39. 04/03 11:18

    Go Green! Hotel Webinar: Ο αειφόρος τουρισμός ως δυνατό εργαλείο marketing και προσέλκυσης επισκεπτών

  40. 04/03 10:50

    EOT: Στήριξη σε σημαντικές πολιτιστικές δράσεις με τουριστικό αποτύπωμα

  41. 04/03 10:46

    Παράταση αλλά και χαλάρωση του lockdown στη Γερμανία

  42. 04/03 10:14

    Air France: Πειραματική εφαρμογή του ψηφιακού πιστοποιητικού που αντικαθιστά τα ταξιδιωτικά έντυπα για τον κορωνοϊό

  43. 04/03 10:11

    Κόντρα Δήμου Μυκόνου με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου για μεγάλη τουριστική επένδυση στο νησί των Ανέμων

  44. 04/03 10:09

    Δήμος Εορδαίας: Πλήρης απαλλαγή του τέλους παρεπιδημούντων για τα ξενοδοχεία

  45. 04/03 10:07

    Πτώση 42% στα έσοδα και απολύσεις στα εστιατόρια της Ισπανίας

  46. 03/03 16:36

    ΚΥΑ: Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να ζητήσουν αναστολή των συμβάσεων εργασίας των εργαζομένων τους για τον Μάρτιο

  47. 03/03 15:30

    Περιφέρεια Κρήτης: Ενισχύσεις σε 2.377 μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις - Δείτε ποιες είναι

  48. 03/03 15:18

    Οι χώρες που θα εγκρίνουν το ρωσικό & κινεζικό εμβόλιο "απομακρύνουν" το διαβατήριο εμβολιασμού στην Ευρώπη

  49. 03/03 13:57

    Επιστολή ΣΕΤΕ σχετικά με την ΚΥΑ για τις αναστολές συμβάσεων εργασίας Μαρτίου

  50. 03/03 13:12

    Η γερμανική οικονομία θα συνεχίσει να πλήττεται από την πανδημία έως το 2025

  51. 03/03 12:55

    Ευπρόσδεκτοι στην Ελλάδα οι Βρετανοί τουρίστες με ή χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού

  52. 03/03 12:37

    Τουριστικό προβάδισμα για τις χώρες με ταχείς εμβολιασμούς

  53. 03/03 12:35

    Τουρισμός: Ανοδική τάση στις κρατήσεις των Γερμανών για το καλοκαίρι- Κορυφαίος προορισμός τα ελληνικά νησιά

  54. 03/03 11:48

    ΙΑΤΑ: Η ανάκαμψη θα έρθει μόνο με αυξημένη διαθεσιμότητα εμβολίων και τεστ

  55. 03/03 11:30

    To Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνές διαδικτυακό φεστιβάλ

  56. 03/03 11:24

    Μεγάλη επιτυχία για την Αθήνα και την CONVIN η ανάληψη της διοργάνωσης του WTC2023

  57. 03/03 11:22

    Παρατείνεται για ένα χρόνο η αναστολή έκδοσης οικοδομικών αδειών στην περιοχή Μακρυγιάννη – Κουκάκι

  58. 03/03 10:53

    Το εκπληκτικό δάσος με τα νούφαρα δίπλα στην Αττική

  59. 03/03 10:53

    Βρισκόμαστε εν όψει του τέλους της πανδημίας;

  60. 03/03 10:51

    Η άγνωστη ιστορία του άνδρα που δεν ήταν Έλληνας και έδωσε το όνομά του στο λόφο Φιλοπάππου

  61. 03/03 10:33

    Πρόταση Μάνου Κόνσολα για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού

  62. 03/03 10:30

    Συμμετοχή του Υπουργού Περιβάλλοντος στην ψηφιακή διάσκεψη Blue Economy Forum: The way to green recovery

  63. 03/03 10:18

    Σοφία Ζαχαράκη: Η μέριμνα της κυβέρνησης είναι να στηρίξει έμπρακτα τις επιχειρήσεις

  64. 03/03 09:50

    Νέο Επαγγελματικό Δίπλωμα Ψηφιακού Μάρκετινγκ για την Εστίαση και τον Τουρισμό από την BetterBrand Academy!

  65. 03/03 08:47

    Emirates: Νέο πρόγραμμα εξαγοράς κενών θέσεων για τους επιβάτες της οικονομικής θέσης

  66. 03/03 08:46

    Ο κορωνοϊός «κόβει το κάπνισμα» στα καζίνο των ΗΠΑ

  67. 03/03 08:45

    Ισπανία: Mείωση κατά 90% των τουριστικών εσόδων τον Ιανουάριο

  68. 03/03 08:43

    «Φόρο πανδημίας» επιβάλλει το αεροδρόμιο του Heathrow από τον Απρίλιο

  69. 03/03 08:40

    Μπαλί: Το χαμηλό πρόστιμο για την παραβίαση των μέτρων κατά της πανδημίας καθυστερεί την επανεκκίνηση του τουρισμού

  70. 02/03 17:07

    Η Air France παρουσιάζει το νέο βίντεο ασφάλειας κατά τη διάρκεια των πτήσεων

  71. 02/03 15:20

    #filoxeniaMoU | Mια πρωτοβουλία του Ξ.Ε.Ε ενόψει του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης

  72. 02/03 14:41

    ΠΟΞ: Δύο προτάσεις διαχείρισης της πανδημίας για πελάτες και εργαζόμενους στα ξενοδοχεία

  73. 02/03 14:29

    Singapore Airlines: Πτήσεις προς Πουκέτ με Boeing 737-800 NG μετά τη συγχώνευση με τη SilkAir

  74. 02/03 13:43

    ΙΤΒ Berlin | Statista: Οι περισσότεροι Γερμανοί, Αμερικανοί και Κινέζοι θα κάνουν διακοπές το 2021

  75. 02/03 12:51

    Μανιφέστο Ευρωπαϊκού Τουρισμού: Η ανάκαμψη της ΕΕ χρειάζεται αειφόρες επενδύσεις στον τουρισμό

  76. 02/03 12:03

    Περιφέρεια Αττικής: Από τον Απρίλιο η καταβολή ενισχύσεων προς τις επιχειρήσεις

  77. 02/03 11:56

    Royal Caribbean: Κρουαζιέρες από τη Χάιφα προς ελληνικά νησιά με το νέο καινοτόμο Odyssey of the Seas

  78. 02/03 11:51

    Ισραήλ: Ξενοδοχείο καραντίνας ή βραχιόλι επιτήρησης για όσους επιστρέφουν από το εξωτερικό

  79. 02/03 11:29

    Ισπανία: Aερογέφυρα εμβολιασμένων Βρετανών τουριστών εάν δεν επιτευχθεί ευρωπαϊκή συμφωνία

  80. 02/03 11:04

    Καθηγητής της ομάδας εμβολίου Οξφόρδης: Να αποφύγουμε την εμμονή με τις μεταλλάξεις

  81. 02/03 10:53

    Evening Standard: Η Ίος ανάμεσα στα 20 καλύτερα Ελληνικά νησιά

  82. 02/03 10:47

    Το φρούριο της Αττικής που βρίσκεται εκεί εδώ και 2.300 χρόνια

  83. 02/03 10:45

    Ισπανία: Αναβολή Διεθνών Εκθέσεων Γαστρονομίας, Εστίασης και Ξενοδοχειακού τομέα για το 2022

  84. 02/03 10:45

    Η περιοχή της Αθήνας που ονομαζόταν… Μπουμπουνίστρα

  85. 02/03 10:40

    Με μείωση κατά 71,5% στις αφίξεις ξένων τουριστών ξεκίνησε η χρονιά για την Τουρκία - Πίνακας

  86. 02/03 10:30

    Ταϊλάνδη: Υποχρεωτική παρακολούθηση του κορωνοϊού μέσω κινητών τηλεφώνων για τους τουρίστες το 2021

  87. 02/03 10:05

    Δήμος Μυκόνου: "Φρένο" σε μεγάλη επένδυση για δημιουργία Μυκονιάτικου χωριού με 5άστερο ξενοδοχείο & καταφύγιο σκαφών

  88. 02/03 09:50

    Norwegian: Το 2021 θα είναι εκρηκτική χρονιά για την κρουαζιέρα

  89. 02/03 09:40

    Ευρώπη: Διαβατήρια εμβολιασμού και για τουρίστες από χώρες εκτός ΕΕ; Τι λένε οι Βρυξέλλες

  90. 02/03 09:20

    Η πανδημία έφερε αύξηση στην ενοικίαση αυτοκινήτων

  91. 02/03 09:00

    Διαγωνισμός για την ανάθεση διεξαγωγής συνεδρίου με εκτιμώμενο αριθμό 1.500 συνέδρων!

  92. 01/03 20:25

    Κώστας Σκρέκας: Συνεργασία με γαλλικές επιχειρήσεις για τη δημιουργία κλιματικά ουδέτερου ελληνικού νησιού

  93. 01/03 16:45

    Πλατφόρμα αποβίβασης επιβατών για έκτακτες συνθήκες απέκτησε η ΟΛΠ Α.Ε.

  94. 01/03 16:42

    Wizz Air: Απευθείας πτήσεις από Αθήνα - Άμπου Ντάμπι - Ντουμπάι χωρίς καραντίνα

  95. 01/03 16:18

    Το ελληνικό σχέδιο για το πανευρωπαϊκό άνοιγμα του τουρισμού

  96. 01/03 15:20

    Κρουαζιέρες με Ισραηλινούς σε Κύπρο και Ελλάδα το καλοκαίρι

  97. 01/03 15:17

    Οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και μετά

  98. 01/03 15:15

    Ένας στους 3 Ευρωπαίους αισιοδοξεί ότι θα κάνει φέτος διακοπές – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  99. 01/03 14:29

    Το Μάρτιο η πρόταση της Κομισιόν για τα διαβατήρια εμβολιασμού

  100. 01/03 13:54

    Έως 200% ακριβότεροι από το 2019 οι διεθνείς προορισμοί – Μείωση της δαπάνης ανά τουρίστα στην Ελλάδα