Κύρος Ασφής: Πώς λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού- Ποιες τάσεις διαφαίνονται για το 2021

Α Decrease font Enlarge font
Κύρος Ασφής: Πώς λειτουργεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού- Ποιες τάσεις διαφαίνονται για το 2021

Την περασμένη Άνοιξη, όταν η κρίση του Covid 19 άρχισε να πλήττει την τουριστική αγορά, γεννήθηκε η ιδέα για το Παρατηρητήριο Τουρισμού. Δημιουργοί του, οι εταιρείες Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency, BookOnlineNow και Syncbnb. 

Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο Tornos News o κ.Κύρος Ασφής, της Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, το Παρατηρητήριο μέσα από τη συλλογή και ανάλυση real data δεδομένων κρατήσεων μπορεί να δίνει σε 15νθήμερη βάση στους χρήστες του τη δυνατότητα να παρακολουθούν πώς κινούνται οι κρατήσεις ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων σε Πανελλαδική Βάση καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας.  Αξιοσημείωτη είναι και η σύγκριση της πορείας των κρατήσεων που γίνεται σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ.Ασφή για το Παρατηρητήριο Τουρισμού...

-Πώς γεννήθηκε η ιδέα του Παρατηρητηρίου Τουρισμού; Ποια είναι η φιλοσοφία του Παρατηρητηρίου  Τουρισμού;

-Το Παρατηρητήριο Τουρισμού ως ιδέα γεννήθηκε στα μέσα Απριλίου όταν η κρίση του Covid 19 είχε  ήδη πλήξει την Τουριστική Αγορά και επικοινωνήθηκε στις 23 Μαϊου. Το Παρατηρητήριο Τουρισμού δημιουργήθηκε  έχοντας ως βάση τα λεγόμενα Big Data λαμβάνοντας υπόψη το κενό ουσιαστικής αξιοποίησης αυτών.

Το Παρατηρητήριο Τουρισμού γεφυρώνει αυτό το κενό αναλύοντας τα Βig Data, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της εν λόγω ανάλυσης και αναδεικνύοντας την πρακτική χρησιμότητα αυτών τόσο για τους επιχειρηματίες του χώρου όσο και για θεσμούς που χαράσσουν τουριστική πολιτική σε επίπεδο μακροοικονομίας.

Σε ότι αφορά την φιλοσοφία του, αυτή στηρίζεται στο διαμοιρασμό της γνώσης και της πληροφορίας, προκειμένου ο ελληνικός τουριστικός κλάδος να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της σύγχρονης κατάστασης συλλέγοντας και αξιοποιώντας στοιχεία από όσο   

Θεωρώ πως η πληροφορία πρεπεί να μοιράζεται και όπως έχει αναφέρει ο Α. Τσέχωφ “η γνώση δεν έχει καμιά αξία, εκτός αν την εφαρμόσεις κάπου.”

Συμπληρώνοντας αυτή τη φράση λοιπόν, θα έλεγα ότι προϋπόθεση της ανάπτυξης είναι ο διαμοιρασμός και η διάδοση των αξιόπιστων και πρακτικά χρήσιμων αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την η εφαρμογή της γνώσης. Ειδικά στον τουριστικό κλάδο, όπου η στρατηγική διαδικασία λήψης αποφάσεων δεν βασίζεται πάντα σε απτά στοιχεία και ενδείξεις λόγω αδυναμίας συλλογής και επεξεργασίας αυτών, η ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων είναι υψίστης σημασίας.

-Τι στοιχεία παρουσιάζει το Παρατηρητήριο Τουρισμού και από που αντλούνται αυτά;

-Tο Παρατηρητήριο Τουρισμού έχει δημιουργηθεί με την πολύτιμη συνεργασία δύο ακόμα εταιρειών: της BookOnlineNow και της Syncbnb. Η πρώτη διαθέτει ένα πολύ εξελιγμένο ξενοδοχειακό booking engine το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και έχει κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη είναι μια επιτυχημένη ελληνική start up στο χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων προσφέροντας ένα πολύ σύγχρονο channel manager για την αγορά αυτή. Το κριτήριο επιλογής των εταιριών - συνεργατών του Παρατηρητηρίου Τουρισμού ήταν η αξιοπιστία τους στην αγορά και η ταύτιση της φιλοσοφίας τους με την φιλοσοφία του Παρατηρητηρίου. 

Αυτές οι δύο εταιρείες συλλέγουν real data από τα συστήματα τους και τα οποία αναλύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει έχει θέσει το project team. Έτσι οι χρήστες στο https://neamesa.com/demand-trends έχουν την δυνατότητα σε δεκαπενθήμερη πλέον βάση (σε high season η ενημέρωση ήταν εβδομαδιαία) να παρακολουθούν πώς κινούνται οι κρατήσεις ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων σε Πανελλαδική Βάση καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας.  Αξιοσημείωτη είναι και η σύγκριση της πορείας των κρατήσεων που γίνεται σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Από εκεί και πέρα παρουσιάζουμε το booking window των κρατήσεων καθώς και τις top χώρες από τις οποίες προέρχονται οι κρατήσεις.

Τέλος παρατίθενται και στοιχεία από την γειτονική χώρα της Τουρκίας, η οποία αποτελεί έναν από τους κύριους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας καθώς και κάποιες άλλες χώρες.

-Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία;

Η κρίση του Covid 19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο την ανάγκη επένδυσης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στο ψηφιακό κλάδο και στο marketing. Και όταν αναφέρομαι σε digital marketing δεν αναφέρομαι στην διατήρηση και διαχείριση ενός Facebook ή ενός Instagram account. Όπως ανέφερε και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κος Ιωάννης Ρέτσος ως συμμετέχων ομιλητής  στη θεματική ενότητα  “Fireside chat on the European Tourism ecosystem of tomorrow” του ευρωπαϊκού συνεδρίου τουρισμού, για την Ψηφιακή Μετάβαση απαιτείται η υλοποίηση επενδύσεων σε υποδομές, σε στρατηγικές μάρκετινγκ, σε επίπεδο επιχειρήσεων και προορισμών- βάσει μεγάλων δεδομένων (big data) που προσφέρουν εντελώς νέες δυνατότητες άντλησης πληροφοριών για τη λήψη αποφάσεων, καθώς και σε ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας του τουρισμού με το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα και να δημιουργούν, εάν δεν διαθέτουν ήδη, τις κατάλληλες digital marketing στρατηγικές συνοδευόμενες με αντίστοιχες επενδύσεις στα ψηφιακά κανάλια διαφήμισης. Επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει πως η στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση είναι ο φθηνότερος και αποτελεσματικότερος τρόπος προσέλκυσης πελατών. 

-Οι χώρες που φαίνεται να προτίμησαν φέτος την Ελλάδα (μέσα από τα στοιχεία που παραθέτετε) είναι η Αγγλία, η Γαλλία και η Γερμανία, χώρες που δεν φημίζονται για last minute bookings. Τα τελευταία trends δείχνουν ότι η πληθώρα των τουριστών θα κινηθούν με last minute booking διαδικασίες. Πώς μπορούν να προετοιμαστούν τα ξενοδοχεία για αυτό και ποιες αγορές περιμένουμε το 2021;

-Πολύ σημαντική παρατήρηση αυτή που κάνετε και αποτελεί τρανή απόδειξη της χρησιμότητας του Παρατηρητηρίου Τουρισμού. Ναι οι τάσεις αλλάζουν και επηρεάζουν την στρατηγική. Η σωστή προετοιμασία των επιχειρήσεων είναι η παρακολούθηση και ανάλυση των στοιχείων προκειμένου να προσαρμόσουν τις ενέργειες τους. Θα φέρω ένα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό. Λαμβάνοντας υπόψη της θεωρίας των 5 σταδιών ενός ταξιδιού, η επιχείρηση οφείλει να προσαρμόσει τις ενέργειες της και το μήνυμα της ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται ο εκάστοτε τουρίστας. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα στη πρώτη φάση του ταξιδιού, dreaming, η επιχείρηση εκτός από την προώθηση του καταλύματος, του προορισμού και των πιθανών δραστηριοτήτων θα πρέπει να προωθεί με έξυπνο τρόπο τα μέτρα προστασίας έναντι του Covid.

Παράλληλα και οι διαφημιστικές ενέργειες θα πρέπει να προσαρμοστούν (χρονικά, γεωγραφικά, δημογραφικά και βάσει του διαθέσιμου χρηματικού ύψους διαφήμισης) αντιστοίχως λαμβάνοντας υπόψη την μετακίνηση λόγο αλλαγής booking window. Παλαιότερα ξεκινούσαμε καμπάνιες το Μάρτιο. Τώρα με τα νέα δεδομένα θα είναι συνετό να ξεκινάμε Φεβρουάριο και με μικρότερη ένταση. Με άλλα λόγια η εκάστοτε λήψη στρατηγικής απόφασης θα πρέπει να προκύπτει μέσα από συλλογή και ανάλυση δεδομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα αυτής με όσο το δυνατόν μικρότερο ρίσκο αποτυχίας. Σχετικά με το ερώτημα που αφορά στις αγορές μπορούμε να περιμένουμε το 2021, είναι πολύ νωρίς για να τοποθετηθούμε με ακρίβεια εν μέσω μιας περιόδου πανδημίας με πληθώρα λήψης κυβερνητικών μέτρων και αναπροσαρμογής αυτών με γνώμονα τη δημόσια υγεία και την προστασία των πολιτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

-Πώς βλέπετε την επόμενη χρονιά τουρισμού για την Ελλάδα και υπό ποιες προϋποθέσεις;

-Όπως προανέφερα, την παρούσα χρονική περίοδο είναι πολύ πρώιμη η όποια πρόβλεψη. Βασισμένος όμως στα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τουρισμού και στην ανάλυση των δεδομένων του booking window παρατηρείται μια τάση, αν και μικρή, για κρατήσεις που αφορούν τη σεζόν 2021. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που παρουσιάζει διαχρονικά τον ταχύτερο ρυθμό ανάκαμψης, θεωρώ πως οι τουριστικές εισροές της επόμενης σεζόν θα βελτιωθούν. Ο κόσμος έχει μάθει να ζει με την πανδημία και βέβαια προσαρμόζεται στα μέτρα πρόληψης. Προϋπόθεση της βελτίωσης της οικονομικής επίδοσης των επιχειρήσεων είναι η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων ανάλυσης των στοιχείων εναρμονισμένη και σύμφωνη με τα δεδομένα της εκάστοτε τουριστικής μονάδας. Πιο συγκεκριμένα, η παρατήρηση της αλλαγής των δημογραφικών χαρακτηριστικών των υποψήφιων τουριστών καθώς και ο έγκαιρος και αποτελεσματικός στρατηγικός σχεδιασμός marketing, τόσο σε επίπεδο προορισμού όσο και σε επίπεδο επιχείρησης, είναι απαραίτητο στοιχείο επιτυχημένης επίδοσης.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το Παρατηρητήριο Τουρισμού;

Στόχος μου είναι το Παρατηρητήριο να μεγαλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον ελληνικό τουρισμό. Επιτρέψτε μου να μην αποκαλύψω ακόμη τα σχέδια μας. Αυτό που μπορώ όμως να μοιραστώ μαζί σας είναι ότι στόχος μου είναι ο εμπλουτισμός του Παρατηρητηρίου με περισσότερα στοιχεία καθώς και η αναβάθμιση της παρουσίασης αυτών ώστε να αποτελούν έναν καλό και αξιόπιστο σύμβουλο για τους επαγγελματίες και τους decision makers του χώρου. Το επόμενο διάστημα θα μπορέσουμε να σας παρουσιάσουμε τα νέα βήματά μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director και Digital Marketing Strategist της Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency. η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 21/10 17:57

    Συνεργασία της ΥALCO με το Brown Acropol by Brown Hotels Collection

  2. 21/10 17:51

    Ryanair: Επιπλέον πτήσεις προς Κρήτη και Σαντορίνη για τις διακοπές half term

  3. 21/10 17:41

    H ZeniΘ χρηματοδοτεί την Εγκατάσταση Θέρμανσης με Φυσικό Αέριο!

  4. 21/10 15:58

    FedHATTA: Οι αποζημιώσεις ασπίδα των τουριστικών γραφείων στην εποχή COVID-19

  5. 21/10 15:33

    WTTC: Τα τεστ στα αεροδρόμια θα διασώσουν 20 εκατ. θέσεις εργασίας στην Ευρώπη

  6. 21/10 14:54

    ΕΟΤ: Προβολή της Κεντρικής Ελλάδας και της Δυτικής Μακεδονίας στη Σουηδία

  7. 21/10 13:34

    Στήριξη από το Ταμείο Υποδομών σε επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία

  8. 21/10 13:19

    Έρευνα: Οι Έλληνες καταναλωτές δεν ανέχονται την κακή εξυπηρέτηση

  9. 21/10 13:07

    Αναστολή λειτουργίας του αεροδρόμιου Ηρακλείου μέχρι τις 16.30 λόγω κακοκαιρίας

  10. 21/10 13:04

    Celestyal Cruises: Ταξιδιωτική ασφάλιση χωρίς επιπλέον χρέωση, με κάλυψη και για COVID-19

  11. 21/10 12:08

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες είναι οι καλύτερες στην επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις

  12. 21/10 12:06

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Υποδοχή των πρωτοετών φοιτητών μέσω τηλεδιάσκεψης

  13. 21/10 12:06

    Ανακαλύψτε την κρυφή μαγεία της Ακρόπολης με τα Athens Walking Tours

  14. 21/10 11:53

    Οι Πινακάτες είναι το μεγάλο φθινοπωρινό μυστικό του Πηλίου

  15. 21/10 11:52

    Μόλις 2,7 δισ.ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 8μηνο, έναντι 13,2 δισ. πέρυσι

  16. 21/10 11:51

    Η άγνωστη ελληνική νησίδα με το κρυμμένο μυστικό

  17. 21/10 11:50

    Amadeus: Ποιες δεξιότητες απαιτούνται για τα τουριστικά γραφεία του μέλλοντος

  18. 21/10 11:36

    Ταυτότητα προορισμού για τον Δήμο Κατερίνης

  19. 21/10 10:34

    Νέες φθινοπωρινές πτήσεις της Ryanair από Αγγλία σε Κρήτη και Σαντορίνη

  20. 21/10 10:03

    Πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας από την "Δανάλης Επενδυτική"

  21. 21/10 10:01

    Cathay Pacific: Mείωση 83,2% στην επιβατική κίνηση το 9μηνο

  22. 21/10 09:58

    Η πανδημία μεταμορφώνει και ταξιδιωτικά το Λονδίνο του μέλλοντος

  23. 21/10 09:57

    Αναβλήθηκε για τον Μάϊο η Fitur – Αίτημα για φοροαπαλλαγές στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις

  24. 21/10 09:55

    Στις 2 Νοεμβρίου ξεκινά το διδακτικό έτος των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης

  25. 20/10 16:33

    Το 77% των Ευρωπαίων ζητά σύνδεση των κονδυλίων της ΕΕ με το σεβασμό του κράτους δικαίου

  26. 20/10 15:32

    Νέες κρουαζιέρες στην Ελλάδα με το MSC Magnifica

  27. 20/10 14:10

    Το νέο Δ.Σ. της ΠΟΞ | Τάσιος: Θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να κερδίσουμε το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ξενοδοχείου

  28. 20/10 13:51

    ΣΕΤΚΕ: Κίνδυνος για λουκέτα σε μικρά τουριστικά καταλύματα

  29. 20/10 13:22

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων με 5.000 έως 30.000 ευρώ

  30. 20/10 13:03

    ΕΛΣΤΑΤ: "Βουτιά" στο τζίρο των καταλυμάτων το β' τρίμηνο του 2020

  31. 20/10 13:00

    Γερμανία: Χειροτερεύουν οι πωλήσεις στα τουριστικά γραφεία

  32. 20/10 12:07

    Προβολή της Πάρου στο Trip Reporter

  33. 20/10 12:05

    Κοινός παρονομαστής του τουρισμού & της οικονομίας το περιβάλλον - Επιτακτική η διατήρησή του

  34. 20/10 12:01

    Ελάχιστος ο κίνδυνος διασποράς κορωνοϊού στις πτήσεις, σύμφωνα με νέα μεγάλη έρευνα στις ΗΠΑ

  35. 20/10 11:40

    Η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε. μετράει πλέον 70 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο!

  36. 20/10 11:33

    Βρετανία: Από 1η Δεκεμβρίου τα τεστ στα αεροδρόμια

  37. 20/10 11:23

    Pleiades - Group: Επαναστατική σειρά οθονών αφής ή οθονών No Touch για επαγγελματική χρήση

  38. 20/10 11:12

    Ματσεντάλες: Η φιγούρα της Παλιάς Αθήνας που άφησε εποχή

  39. 20/10 11:10

    Η Ροζ Βίλα, το Σπίτι του Λόφου και το Ιππικό Κέντρο της μεγάλης τουριστικής επένδυσης στον Σκορπιό

  40. 20/10 11:10

    Ποια είναι η «Κοιμωμένη» που ανήκει και στην Ελλάδα και στην Αλβανία

  41. 20/10 11:08

    Έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδρομίου στο Βερολίνο

  42. 20/10 11:07

    Νέα περιοριστικά μέτρα στην Αυστρία

  43. 20/10 11:04

    Κορωνοϊός: Ο Καναδάς κλείνει τα σύνορα με τις ΗΠΑ

  44. 20/10 11:01

    Η ημερήσια ταξιδιωτική κίνηση στις ΗΠΑ ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο για πρώτη φορά από την άνοιξη

  45. 20/10 10:42

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου: Τουρισμός μέχρι και τον Δεκέμβριο εάν σταματήσουν οι στάσεις εργασίας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

  46. 20/10 10:34

    Πάνω από 1 εκατ. οι διεθνείς αφίξεις σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες- Πολύ καλά κινείται ο Οκτώβριος

  47. 19/10 17:40

    Πρόταση Θεοχάρη για rapid test αντιγόνου διεθνώς ώστε να ανοίξουν με ασφάλεια οι πτήσεις

  48. 19/10 17:38

    Επιστρεπτέα Προκαταβολή ΙΙΙ: Πίστωση 371,5 εκατ. ευρώ σε επιπλέον 28.401 δικαιούχους

  49. 19/10 17:10

    -69% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το 9μηνο

  50. 19/10 16:54

    Όλα τα μέτρα που ελήφθησαν για τη στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων

  51. 19/10 16:48

    Ξενία Κομοτηνής: Στις 29 Οκτωβρίου λήγει η προθεσμία για τα δικαιολογητικά στον διαγωνισμό μίσθωσης

  52. 19/10 15:49

    TUI: Επέκταση της σεζόν στην Ελλάδα ίσως μέχρι τα Χριστούγεννα- 1 εκατ. τουρίστες φέτος- ισχυρή ζήτηση για το 2021

  53. 19/10 13:25

    Βρετανία: Οι πρώτοι ταξιδιώτες με "διαβατήριο υγείας" – Αισιοδοξία για άνοιγμα των πτήσεων με ΗΠΑ

  54. 19/10 13:24

    Τηλεδιάσκεψη: Άμυνα κατά του Covid-19

  55. 19/10 13:02

    Η ασφάλεια και η ποιότητα τα κριτήρια κράτησης των Γερμανών για το 2021 και όχι η τιμή

  56. 19/10 12:56

    Επιστήμονας που επικαλείται η ΙΑΤΑ αμφισβητεί ότι ο κίνδυνος μετάδοσης κορωνοϊού στις πτήσεις είναι ελάχιστος

  57. 19/10 12:30

    Αντιπρόεδρος του SCA ο CEO της Coffee Island Κωσταντίνος Κωσταντινόπουλος

  58. 19/10 12:25

    Γερμανία: "Παράθυρο" στην καραντίνα για όσους επιστρέφουν από χώρες «ειδικής συμφωνίας» και με αρνητικό τεστ

  59. 19/10 12:04

    Wizz Air: Δύο νέες πτήσεις για Ηράκλειο από Αγγλία

  60. 19/10 11:59

    Κρούσματα κορωνοϊού σε δύο κρουαζιέρες της Costa με το ίδιο πλοίο

  61. 19/10 11:57

    ΥΠΑ: Αυξάνεται σε 10.000 την εβδομάδα το όριο των Ισραηλινών τουριστών στα ελληνικά αεροδρόμια

  62. 19/10 11:46

    Press trips ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Αθήνας και του Πηλίου στη γαλλική αγορά

  63. 19/10 11:44

    O Ιωάννης Καλλιάς επανεκλέχτηκε Πρόεδρος της HELLASCERT

  64. 19/10 11:41

    Α. Μέρκελ στους Γερμανούς: Μην ταξιδεύετε αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο

  65. 19/10 11:29

    Επένδυση 300 εκατ. ευρώ για ψυχαγωγικό πάρκο Legoland στο Βέλγιο

  66. 19/10 11:12

    Jet2.com και Jet2holidays: Νέες προσθήκες πτήσεων και διακοπών στην Κρήτη

  67. 19/10 10:47

    City Unity College - Alpine Center: 34 Χρόνια Παρουσίας στην Ελλάδα

  68. 19/10 10:38

    Ευκαιρίες καριέρας στο ARGO TRAVEL

  69. 19/10 09:35

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Πήλιο και Σίφνο

  70. 19/10 09:26

    Η μάχη της εστίασης για επιβίωση - Καφές κάθε μέρα με μηνιαία συνδρομή…

  71. 19/10 09:23

    Δήμος Πόρου: Eγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021

  72. 19/10 09:22

    Στα 4,6 δισ. οι απώλειες για καταλύματα και εστιατόρια στο 8μηνο

  73. 18/10 10:42

    Τι εκπληκτικό μπορεί να βρει κάποιος μια ώρα μακριά από την Ομόνοια

  74. 18/10 10:38

    Πέντε λόγοι για μια φθινοπωρινή απόδραση στο Καρπενήσι

  75. 18/10 10:33

    Το χωριό που χάρισε το όνομα στη θρυλική Μαρία Πενταγιώτισσα

  76. 18/10 10:18

    Η ΠΟΞ πρέπει να αναβαθμίσει το ρόλο και το λόγο της ξενοδοχίας

  77. 18/10 10:08

    Ε.Ξ. Σαντορίνης: Διαμαρτυρία για την ένταξη της Σαντορίνης στις πορτοκαλί περιοχές

  78. 18/10 10:03

    «Ετοιμάζουμε τη στρατηγική για το 2021»

  79. 18/10 10:01

    Αποφάσεις για νέα ξενοδοχεία σε Χαλκιδική και Ιωάννινα

  80. 18/10 09:59

    Συμφωνία Νέας Ζηλανδίας -Αυστραλίας για ταξίδια χωρίς εισιτήριο επιστροφής

  81. 18/10 09:56

    Η πτώχευση της Pullmantur και το τρίτο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας στην Ελλάδα που αναμένεται να διαλυθεί

  82. 18/10 09:54

    Eγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Χίο και Λήμνο

  83. 18/10 09:52

    Ισπανία: Μείωση 75% της κίνησης στα αεροδρόμια το τρίτο τρίμηνο

  84. 18/10 09:50

    Το σκάνδαλο που συγκλονίζει το Βέλγιο, η βρετανική εταιρεία φάντασμα και η βουλγαρική Τράπεζα που ξέπλενε μαύρο χρήμα

  85. 16/10 17:05

    Ελλάδα - Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που θεωρείται ασφαλής για τους Γερμανούς

  86. 16/10 15:54

    Χαλκίδα: Ανακατασκευή και επαναλειτουργία της Δημοτικής Αγοράς

  87. 16/10 15:31

    Στα καταλύματα και εστίαση η μεγαλύτερη μείωση τζίρου το β’ τρίμηνο του 2020

  88. 16/10 15:12

    Στην Ελλάδα το νέο Γραφείο του Π.Ο.Υ. Ευρώπης για την Ποιότητα της Υγειονομικής Περίθαλψης

  89. 16/10 14:27

    Νέα προϊόντα για ξενοδοχεία από τη NEF-NEF

  90. 16/10 14:17

    Επιμελητήριο Ηρακλείου: Επιστολή στον Περιφερειάρχη για τα κριτήρια του προγράμματος ενίσχυσης επιχειρήσεων

  91. 16/10 14:00

    Αεροπορική οδηγία για το αεροδρόμιο Κοζάνης

  92. 16/10 13:38

    Kuoni: Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για γαμήλιο ταξίδι

  93. 16/10 13:28

    FTI: Μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου η σεζόν σε ξενοδοχεία της Κρήτης και της Ρόδου

  94. 16/10 13:14

    Eurocontrol: Έντονος προβληματισμός για τον «σκοτεινό χειμώνα» που έρχεται στις Ευρωπαϊκές πτήσεις

  95. 16/10 13:12

    Στην Brown Hotels το ξενοδοχείο “Χανικιάν” στους Αγίους Θεοδώρους

  96. 16/10 12:44

    Αύξηση αφίξεων & διανυκτερεύσεων των Ελλήνων στα ξενοδοχεία & κάμπινγκ το 2019

  97. 16/10 12:36

    Συνεργασία ΠΟΤ - Expedia για την ανάκαμψη του τουρισμού

  98. 16/10 12:32

    Αυτή είναι η «Μικρή Ελβετία» της Ελλάδας

  99. 16/10 12:30

    Παρθενώνας: Το ελληνικό χωριό που μάλλον δεν γνωρίζεις

  100. 16/10 11:58

    CLIA: Εξαιρετική η συνεργασία για την επανέναρξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα