Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

Α Decrease font Enlarge font
Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

Η διαδικασία της απόφασης ταξιδιού έχει αλλάξει δραματικά, τα ταξίδια αναψυχής έχουν μετατραπεί σε ταξίδια εμπειριών, σε μια αγορά άκρως ανταγωνιστική όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει. Τα social media πυροδοτούν το ενδιαφέρον για ταξίδια αυξάνοντας τις δαπάνες ταξιδιού παγκοσμίως. 

Στο συνέδριο Social Media in Tourism 2019, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου, από την Boussias Communication στο Domotel Kastri, έμπειροι διεθνείς και Έλληνες ομιλητές μοιράστηκαν όλες τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά, σχετικά με το πώς αξιοποιούνται τα social media για την αποτελεσματική προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη προσέλκυση ταξιδιωτών/ πελατών.

Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου «Κύριες τάσεις στην τουριστική αγορά με την επέλαση των social media – Το διεθνές και ελληνικό περιβάλλον», ο Polle de Maagt, Digital & social media ambassador, παρουσίασε εμπειρίες συνεργασίας με παγκόσμιους κολοσσούς (KLM) και startups (SurpriseMe London) 

Ο Silvar Laasik, Creative Director και ο Erkki Tuisk, Account Director της Zavod BBDO παρουσίασαν τα μυστικά και τη συνταγή επιτυχίας της καμπάνιας The Estonian Stress Buster & Deepest Roots by Visit Estonia, μια από τις 8 shortlisted καμπάνιες για Καλύτερη Προβολή Εθνικού Οργανισμού στα περίφημα Διεθνή Βραβεία Λονδίνου 2018. Η καμπάνια που πραγματοποιήθηκε μόνο στα social media, πέτυχε 220.000 contacts σε 130 χώρες. 

Από την πλευρά της Ελλάδας, η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece και ο Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) επικοινώνησαν στους συμμετέχοντες του συνεδρίου τις δράσεις των δύο αυτών φορέων που έχουν στόχο το social engagement και τελικά την αύξηση των επισκεπτών, ενώ ο Γιώργος Κουτσοκώστας από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης των στελεχών του τουρισμού για να είναι πάντα το παραγόμενο έργο του επίκαιρο και αποτελεσματικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Digital Marketing Masterclass έχει πραγματοποιηθεί 12 φορές από το 2015 μέχρι σήμερα, σε 9 διαφορετικές πόλεις ενώ το 2019 το ΙΝΣΕΤΕ θα πραγματοποιήσει 60 σεμινάρια σε 14 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Ο Ορέστης Ανδριάνης, Industry Manager Travel της Google, επεσήμανε ότι τα ξενοδοχεία πλέον δεν πωλούν μόνο ένα δωμάτιο, αλλά ένα ταξίδι, μια εμπειρία, ένα συναίσθημα και αυτό πρέπει να αντανακλάται στα κανάλια τους στα social media αλλά και στο website τους, προκειμένου να παίρνουν απευθείας κρατήσεις, παρακάμπτοντας τους ενδιάμεσους (Online Travel Agents, tour operators, κ.λπ.). Μάλιστα έχει καταγραφεί ότι πριν την κράτηση ενός ταξιδιού, ο χρήστης κάνει 44 touch points (σημεία αλληλεπίδρασης του χρήστη με μια εταιρεία, είτε κατά πρόσωπο, είτε μέσω ιστοσελίδας, εφαρμογής, μέσων κοινωικής δικτύωσης, είτε μέσω οποιασδήποτε μορφής επικοινωνίας). Χρειάζονται προσωποποιημένες πληροφορίες προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να βρει εύκολα σε μια αναζήτηση αυτό που χρειάζεται ενώ οι ταξιδιώτες δεν επικεντρώνονται στο brand αλλά στις υπηρεσίες. 

Ο Rafael Hagouel της Zootle παρουσίασε τη δυνατότητα που δίνει η εταιρεία στους πελάτες ενός ξενοδοχείου να έχουν πρόσβαση στο wi-fi μέσω login σε Facebook, email, twitter. Το εργαλείο αυτό παρέχει στον ξενοδοχείο σημαντικά στατιστικά για τους πελάτες του (φύλο, ηλικία, ημερομηνία γέννησης, χρόνος παραμονής στο ξενοδοχείο, κ.λπ.) ενώ μπορεί να τους προτρέψει να κάνουν reviews κατά τη διάρκεια παραμονής στο ξενοδοχείο. 

Στη δεύτερη ενότητα «Οι εξελίξεις στις κοινωνικές πλατφόρμες. Πώς να αυξήσετε brand awareness, κρατήσεις, πωλήσεις και θετικά reviews», η Dawn Gribble, Founder & CEO της Virtual Solutions έδωσε χρήσιμες συμβουλές για την παρουσία των εστιατορίων στα social media ενώ αντίστοιχες συμβουλές έδωσε για τα ξενοδοχεία η Τίνα Μιχαηλίδου, Hotel’s Communication Strategy & Digital Media Director. Το βασικό στοιχείο είναι η δημιουργία εμπειρίας, το πρωτότυπο περιεχόμενο και ανάδειξη του συναισθήματος. Ειδικά σε ό,τι αφορά τις πληρωμένες αναρτήσεις, η κα Μιχαηλίδου τόνισε ότι βοηθούν να επιλέξει κάποιος τον πελάτη που θέλει να έχει και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με Google ads, Facebook ads αλλά και με τη φιλοξενία των κατάλληλων influencer-bloggers. 

Ο Πάνος Λαδάς, SEO expert, τόνισε τη σημασία του κατάλληλου SEO στο site μιας επιχείρησης, για το οποίο βασικές προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη υψηλής τεχνολογίας, πλούσιου περιεχομένου και κατάλληλων links. Επιπλέον, τόνισε ότι το site θα πρέπει να είναι mobile friendly, να είναι ασφαλές (https) και να φορτώνει πολύ γρήγορα. 

Ο Sam Brookes, Business Director της Seen Connects, ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το Instagram και τη δύναμη της εικόνας, δίνοντας πρακτικές συμβουλές για δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου σε αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. 

Τέλος, ο Jonas Carlson Almqvist, Tech Lead Digital in Destination της Thomas Cook Northern Europe, παρουσίασε τις δυνατότητες που προσφέρει το site της εταιρείας στους ταξιδιώτες, με όλες τις εφαρμογές να είναι ενσωματωμένες, ακόμα και η κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου και η αποθήκευση του boarding pass. 

Στην 3η ενότητα «Innovation & Social Media case studies από επιτυχημένες επιχειρήσεις εστίασης & τουρισμού: πρόκληση, λύση, αποτέλεσμα», παρουσιάστηκαν τα case studies του Costa Navarino, του Hilton Athens, του Spetses Marathon, του Tweed Run ενώ στο πάνελ που ακολούθησε, με συντονιστή τον Αποστόλη Αϊβαλή, CEO της KnowCrunch εξετάστηκε το ποιά digital κανάλια, εργαλεία και στρατηγικές φέρνουν τελικά πελάτες, κρατήσεις και ενισχύουν το brand awareness των ξενοδοχείων ή των προορισμών. 

Το συνέδριο έκλεισε με δύο bonus sessions: Super high tech, immerse media, virtual reality και Workshop on positive reviews & more table bookings for restaurants & bars

  1. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  2. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  3. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  4. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  5. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  6. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  7. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  8. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  9. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  10. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  11. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  12. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  13. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  14. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  15. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  16. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  17. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  18. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  19. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  20. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  21. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  22. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  23. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  24. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  25. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  26. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  27. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  28. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  29. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  30. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  31. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  32. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες

  33. 18/02 12:46

    Προβολή της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων στο Μιλάνο

  34. 18/02 12:40

    Συνέδριο Hotel Tech: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για την ανάπτυξη των σύγχρονων ξενοδοχείων

  35. 18/02 12:27

    Φραγμός στις αθέμιτες πρακτικές στις διαδικτυακές κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  36. 18/02 12:09

    To INΣΕΤΕ φέρνει στην Αθήνα τη Lausanne Hospitality Consulting

  37. 18/02 11:32

    Greek Travel Awards στη Στοκχόλμη: Δείτε ποιοι είναι οι αγαπημένοι προορισμοί των Σκανδιναβών στην Ελλάδα

  38. 18/02 11:29

    Τουρισμός: Σταθερό το ενδιαφέρον των Βέλγων για την Κρήτη

  39. 18/02 11:14

    30 μνηστήρες για τη Germania

  40. 18/02 10:22

    Ι.Ρέτσος: Ανησυχία για την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού- Πώς σχολιάζει ο Α.Ανδρεάδης

  41. 18/02 10:06

    Τουριστική προβολή των Λειψών στην ΒΙΤ του Μιλάνου

  42. 18/02 10:01

    Το πρώτο βραβείο Greek Green Awards 2019 στον Δήμο Οροπεδίου Λασιθίου

  43. 18/02 09:55

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

  44. 18/02 09:51

    Nέες δωρεές από ξενοδοχεία σε νοσοκομεία

  45. 18/02 09:49

    Σημαντικό έργο για την ύδρευση του Ακρωτηρίου Σαντορίνης

  46. 18/02 09:47

    Η Πάτμος ως σκοπευτικός προορισμός

  47. 18/02 09:41

    Δύο ξενοδοχεία χορηγοί φιλοξενίας του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

  48. 17/02 21:39

    Τουρισμός ευεξίας κι όχι... «ευελιξίας»

  49. 17/02 18:37

    Νέο κανόνι αερομεταφορέα στη Βρετανία λόγω Brexit

  50. 17/02 12:44

    Στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου η Σκιάθος

  51. 17/02 12:36

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019 του Δήμου Χερσονήσου

  52. 17/02 12:26

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις σε ξενοδοχεία της Αθήνας

  53. 17/02 12:23

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Χανιά, Ρέθυμνο και Δυτική Μάνη

  54. 16/02 11:48

    Η γαστρονομία της Αν.Μακεδονίας Θράκης στις Βρυξέλλες

  55. 16/02 11:45

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  56. 16/02 11:39

    Περιπατητικός τουρισμός στη Μήλο

  57. 15/02 15:59

    "Προσγείωση" των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων για Ελλάδα

  58. 15/02 14:59

    Discover Greece: Προωθητικό βίντεο για την Ικαρία

  59. 15/02 14:02

    Trivago: H Aθήνα στις προσιτές ευρωπαϊκές πόλεις για διαμονή σε ξενοδοχείο τον Φεβρουάριο

  60. 15/02 13:23

    Το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Viking Jupiter» στον Πειραιά

  61. 15/02 13:19

    Αυτή είναι η πρώτη οικολογική σουίτα ξενοδοχείου στον κόσμο

  62. 15/02 12:56

    Κοπή πίτας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων

  63. 15/02 12:53

    Προβολή της Καρπάθου στην ιταλική αγορά

  64. 15/02 12:50

    Norwegian: Νέα σύνδεση Νέα Υόρκη - Αθήνα το 2019

  65. 15/02 12:37

    Ρωσικός τουρισμός: Διακοπές στην Ελλάδα τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής

  66. 15/02 12:12

    Σημάδια ανάκαμψης στη Δυτική Μακεδονία (video)

  67. 15/02 12:03

    Η ισχύς εν τη ενώσει (video)

  68. 15/02 12:00

    Αμερικανικά τουριστικά γραφεία: Τα ελληνικά νησιά στους 7 top ρομαντικούς προορισμούς

  69. 15/02 11:56

    Περιβαλλοντικό Πάρκο Κυκλικής Οικονομίας στο Ηράκλειο (video)

  70. 15/02 11:41

    ETC: Αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη το 2019- 8 εκατ. λιγότερα ταξίδια από το Ην. Βασίλειο

  71. 15/02 11:39

    Δυσανάλογα υψηλά τα βάρη των ξενοδοχείων (video)

  72. 15/02 10:24

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ίου

  73. 15/02 10:13

    Περιπατητικό Φεστιβάλ στην Κύπρο

  74. 15/02 10:01

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε 3 ξενοδοχεία

  75. 15/02 09:59

    Πράσινο φως για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Ελαφόνησο

  76. 15/02 09:57

    Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής προβολής

  77. 15/02 09:50

    Γαστρονομικά βίντεο για τη Ρόδο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  78. 15/02 09:47

    Μέτωπο κατά των δασικών χαρτών από φορείς, Περιφέρειες και Δήμους

  79. 14/02 17:30

    Τρεις δεσμευτικές προσφορές για τη μαρίνα Αλίμου

  80. 14/02 17:15

    Η Περιφέρεια Αττικής στη μεγαλύτερη Έκθεση Τουρισμού της Δανίας

  81. 14/02 16:50

    Ryanair: Καλύτερη εμπειρία επιβατών το 2019

  82. 14/02 16:22

    Oman Air: Νέα σύνδεση Μουσκάτ - Αθήνα το 2019

  83. 14/02 15:06

    Οι διακοπές 2 νεόνυμφων στο ξενοδοχείο Casa Cook της Κω

  84. 14/02 15:00

    Έρευνα: Λιγότερο χρόνο αφιερώνουν στο διαδίκτυο οι σύγχρονοι καταναλωτές

  85. 14/02 14:11

    British Airways: Ζευγάρια στο πλήρωμα καμπίνας για την εορτή του Αγ. Βαλεντίνου

  86. 14/02 13:52

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ στην καινοτομία και τεχνολογία

  87. 14/02 13:40

    Προσλήψεις στη Ryanair- Ημέρα καριέρας στην Αθήνα

  88. 14/02 13:23

    Airbnb: Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Γερμανών το 2018

  89. 14/02 13:09

    Τίτλοι τέλους για το σούπερ τζάμπο της Airbus

  90. 14/02 12:56

    Σε ποιους προορισμούς ταξιδεύει φέτος το Σχολείο Τουρισμού OnTour

  91. 14/02 12:55

    EasyJet και Delta ενδιαφέρονται για την Alitalia

  92. 14/02 12:26

    ΣΕΤΚΕ: Αξιόπιστη και συμφέρουσα η νέα πιστοποίηση των τουριστικών καταλυμάτων

  93. 14/02 12:11

    Έρευνα αποκαλύπτει μυστικά για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή

  94. 14/02 11:32

    Θεματικό πάρκο για την αρχαία Σπάρτη

  95. 14/02 11:26

    Turkish Airlines: Νέο βίντεο για την ασφάλεια στις πτήσεις με χαρακτήρες LEGO

  96. 14/02 11:04

    Προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας από Αθήνα

  97. 14/02 10:50

    400.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ σε πτήσεις της Olympic Air

  98. 14/02 10:22

    Η Κύπρος στην έκθεση IMTM του Ισραήλ

  99. 14/02 10:17

    Δύο νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  100. 14/02 10:11

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία στην Κω και Ηράκλειο