Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

Α Decrease font Enlarge font
Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

Ποιο είναι το πρόβλημα; 

Οι περισσότεροι ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, ανεξαρτήτως μεγέθους, διαχειρίζονται τις online κρατήσεις τους ακόμη με πατροπαράδοτους τρόπους, και διστάζουν να βάλουν σε εφαρμογή ολοκληρωμένες ψηφιακές τεχνολογίες διαχείρισης κρατήσεων. Έτσι χάνουν πωλήσεις, πολύτιμους χρόνους και δεν μειώνουν τα λειτουργικά κόστη τους. 

Οι προκλήσεις

Οι νέες τεχνολογίες κρατήσεων αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τους καταναλωτές.

Αναμφισβήτητα, η πληθώρα και η εξειδίκευση των καναλιών διανομής ξενοδοχειακών και παραθεριστικών προϊόντων και υπηρεσιών (ΟΤΑ, Sharing EconomyWholesellersGDATravel blogswebsitescity portals) δημιούργησε νέες προκλήσεις στον προγραμματισμό ψηφιακών λύσεων. Οι δυνητικοί καταναλωτές (=ταξιδιώτες, επισκέπτες) ενός ξενοδοχείου ή παραθεριστικού καταλύματος ή ενός προορισμού είναι πια σε θέση να αναζητήσουν και να βρουν πολύ πιο γρήγορα τις πληροφορίες για το ταξίδι που προτίθενται να κάνουν, και μάλιστα μέσα από κάθε συσκευή (υπολογιστή, κινητό, tablet). Όσο επαγγελματικότερα και καλύτερα δομημένα είναι τα περιεχόμενα, τόσο ευκολότερη γίνεται η απόφαση για τον ταξιδιώτη.

Μια μέθοδος προσδιορισμού των βασικών διαδικασιών που αντιμετωπίζει ο πελάτης όταν αλληλεπιδρά με την επιχείρηση ενός ξενοδοχείου ή παραθεριστικού καταλύματος είναι «η χαρτογράφηση του ταξιδιού του» το λεγόμενο Customer Journey. Τα στάδια του ταξιδιού ενός καταναλωτή είναι πολύ σημαντικά για την κάθε επιχείρηση, γιατί έτσι μπορούν να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μπορούν στη συνέχεια να υποστηρίξουν αλλαγές στο σχεδιασμό των υπηρεσιών για να εξασφαλίσουν ότι η εμπειρία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών. 

Οι ιδιοκτήτες / διαχειριστές των καταλυμάτων ακόμη και εάν πάνω κάτω γνωρίζουν εμπειρικά και μόνο τα παραπάνω στάδια, δεν είναι όμως σε θέση να τα οργανώσουν και παρακολουθήσουν με αποτελεσματικό τρόπο. Ο λόγος είναι, ότι προμηθεύονται διαφορετικά λογισμικά προγράμματα για την κάθε μία εφαρμογή (pmschannel managerbooking enginewebsite). Και ενώ μπορεί να τα συνδέουν μεταξύ τους με εξωτερικές συνδέσεις (interfaces), παρόλα αυτά συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν λειτουργικά προβλήματα. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί οργανωτικό και λειτουργικό κόστος, χρονοβόρες διαδικασίες διαχείρισης και ελέγχων, διπλοκρατήσεις και διάφορους άλλους περιορισμούς π.χ. αργή ή καθυστερημένη ενημέρωση των δεδομένων, περιορισμός γεωγραφικών και πελατειακών αγορών. Με άλλα λόγια δεν είναι σε θέση ή δεν έχουν το χρόνο να αναπτύξουν τις σωστές στρατηγικές για το κάθε στάδιο του ταξιδιού των πελατών τους.  

Η ολοκληρωμένη λύση σε ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα στάδια στη χαρτογράφηση του ταξιδιού του καταναλωτή, αναπτύξαμε την ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση ξενοδοχειακού λογισμικού με διαχείριση από ένα ενιαίο περιβάλλον. Με την τεχνολογία «all-in-one-digital-hotel» συνοδεύουμε τα παρακάτω στάδια κάνοντας τη διαχείριση για τον ξενοδόχο ή διαχειριστή του ξενοδοχειακού λογισμικού πανεύκολη και πανέξυπνη:
1. Το ξενοδοχειακό λογισμικό
 (Property Management System)
2.
 Ενσωματωμένη διαχείριση πόρταλ (2-way xml channel Manager)
3.
 Μηχανή κρατήσεων (Booking Engine responsive)
4.
 Δυναμική ιστοσελίδα (Responsive Website)
5. Είσπραξη μέσω καρτών με ασφαλές PCI περιβάλλον για τις συναλλαγές με ηλεκτρονικό ή χειρωνακτικό τρόπο (e-Payment)

Επιπλέον, σε συνδυασμό με την τεχνολογία, προωθούμε και προβάλουμε τα καταλύματα και τις περιοχές στις γερμανόφωνες αγορές-στόχους με σκοπό την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

Μερικά από τα πλεονεκτήματα της «all-in-one-digital-hotel»

  • 1 ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης στα ελληνικά με 1 Login
  • Συνδέσεις με πάνω από 200 πόρταλ (booking, airbnb, Ryanair Rooms, Expedia, home away), metasearch engines (Google Hotel Ads, tripadvisor, trivago, skyscanner) κ.α.
  • Απευθείας κρατήσεις από γερμανόφωνα πελατολόγια της εταιρείας μας μέσω newsletters και της μηχανής κρατήσεων.
  • Εξοικονόμιση κόστους λόγω της ενιαίας διαχείρισης.
  • Προώθηση στις γερμανόφωνες αγορές μέσω δικτύου εξειδικευμένων πρακτόρων σε θεματικοποιημένες δραστηριότητες.
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών IDs κάτω από έναν λογαριασμό, εάν τα καταλύματα είναι σε διαφορετικές διευθύνσεις.
  • Πωλήσεις δωματίων με διαφορετικές τιμές μεταξύ των πόρταλ (OTA) και της ιστοσελίδας τους (WEB).
  • Δυναμική διαχείριση του κάθε τιμοκαταλόγου αυτόματα μέσω μιας ποσοστιαίας ή απόλυτης τιμής.
  • Υπολογισμός όλων των μορφών φόρων και συντελεστών (ΦΠΑ, City tax, government tax,...).
  • Δημιουργία κρυφών τιμών και προσφορών για πελάτες, πράκτορες κλπ.
  • Έκδοση, εκτύπωση αποδείξεων, παραστατικών, τιμολογίων με άμεση αποστολή μέσω E-Mail στους πελάτες τους.
  • Απευθείας προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες τους μέσα από την καρτέλα κρατήσεων και με προκατασκευασμένα κείμενα αλληλογραφίας σε πολλαπλές γλώσσες και για διαφορετικές κατηγορίες πελατών.
  • Επιπρόσθετη προβολή μέσω Δελτίων τύπου ή άρθρων στα γερμανόφωνα μέσα ενημέρωσης.

Συμβουλευτική και τεχνική υποστήριξη μέσω LIVE chat, τηλ., E-Mail, Help-Center, εδώ

Για όσους επιθυμούν να δοκιμάσουν το ξενοδοχειακό λογισμικό 

 

Για αναγνώστες και συνδρομητές του Tornos News προσφέρονται ανά περίπτωση ειδικές εκπτώσεις μέχρι και 50%. Στην εγγραφή να αναφερθεί η λέξη TORNOS.

Όλες οι τιμές ΔΕΝ επιβαρύνονται με τον ΦΠΑ εφόσον μας δηλώσετε το ΑΦΜ της επιχείρησής σας.

 

  1. 23/03 13:28

    Καινοτόμος λουτρικός εξοπλισμός στην παραλία της Περαίας

  2. 23/03 13:20

    Αγώνας κλασσικών αυτοκινήτων σε Πύργο και Ήλιδα

  3. 23/03 13:18

    Χάρτης Αθλητισμού-Πολιτισμού στο Βόρειο Αιγαίο

  4. 23/03 13:15

    Τρισδιάστατος τουριστικός οδηγός προβολής της Λευκάδας

  5. 22/03 17:11

    Ελληνικός τουρισμός: Ποιές αγορές απογείωσαν τις εισπράξεις τον Ιανουάριο

  6. 22/03 16:35

    Εγκαινιάζεται ο Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης

  7. 22/03 15:51

    Μεγάλο ντιλ της Thomas Cook στη Ρωσία – Εξαγόρασε τον μεγαλύτερο t.o. της χώρας Biblio-Globus

  8. 22/03 15:37

    Λουτράκι: Πρόγραμμα εκδηλώσεων και εθίμων του Πάσχα

  9. 22/03 15:34

    Τουρισμός: Εδραιώνεται η Αττική στις προτιμήσεις των Ρώσων

  10. 22/03 15:12

    Λειψοί: Άνοιγμα στην αγορά της Ολλανδίας με τουρισμό δραστηριοτήτων και γιώτινγκ

  11. 22/03 15:10

    Φεστιβάλ ‘Μεσαιωνική Λευκωσία’ για τον πολιτιστικό τουρισμό

  12. 22/03 14:41

    Ευρωπαϊκή πρωτιά επιβατικής κίνησης για 3 ελληνικά αεροδρόμια τον Ιανουάριο- Δείτε ποιά

  13. 22/03 14:15

    Η Μύκονος το πιο περιζήτητο νησί στη Μεσόγειο για αγορές πολυτελών βιλών

  14. 22/03 14:00

    Ο κ.Δ.Βατής νέος πρόεδρος στην Ε.Ξ.Λέσβου

  15. 22/03 13:25

    Πρωταγωνιστής η Ανατολική Μεσόγειος στη γερμανική αγορά το 2019

  16. 22/03 12:56

    To Σχολείο Τουρισμού OnTour ταξιδεύει για δεύτερη φορά στον Όλυμπο

  17. 22/03 12:49

    Τουρισμός τρίτης ηλικίας: Η Ελλάδα στοχεύει σε 2 εκατ. δυνητικούς επισκέπτες από τη Σουηδία

  18. 22/03 12:26

    TripAdvisor: Ένα ελληνικό νησί στους 10 top προορισμούς στον κόσμο για φωτογραφικές ξεναγήσεις

  19. 22/03 12:21

    Η Airbnb συζητά την αγορά μεριδίου σε ξενοδοχειακή αλυσίδα

  20. 22/03 12:08

    "Πράσινο φως" από την ΕΕ για παράταση του Brexit

  21. 22/03 11:37

    Phocuswright: Πώς κάνουν κράτηση δραστηριοτήτων οι Αμερικανοί ταξιδιώτες

  22. 22/03 07:32

    Δήμος Ρεθύμνου: Στο Πανεπιστήμιο Κρήτης για στέγαση φοιτητών το π.Ξενία

  23. 22/03 07:30

    Δράσεις τουριστικής προβολής από τις Περιφέρειες Δ. Ελλάδας, Θεσσαλίας και Αττικής

  24. 22/03 07:25

    Panorama Charity Fun Run στον Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη

  25. 22/03 07:21

    Δήμος Κέρκυρας: Ενοικίαση σκάφους για μεταφορά έως 75 ατόμων τη θερινή περίοδο

  26. 22/03 07:13

    Αναβάθμιση ξενοδοχείων σε ανώτερες κατηγορίες στην Κρήτη

  27. 22/03 07:08

    Γ.Τάσιος: Μείωση ασφαλιστικών εισφορών ζήτησαν ΠΟΞ και εργαζόμενοι

  28. 21/03 18:33

    Προβολή της Θεσσαλίας στη ρωσική αγορά

  29. 21/03 18:21

    Περισσότεροι Γάλλοι τουρίστες στη Ρόδο το 2019 / Απευθείας πτήσεις Παρίσι – Ρόδος

  30. 21/03 18:16

    Δίκτυο υδατοδρομίων στην Πελοπόννησο επιδιώκει η Περιφέρεια

  31. 21/03 18:07

    ΜΙΤΤ 2019: Η Κρήτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ρώσων

  32. 21/03 16:10

    American Airlines: Απευθείας πτήση Αθήνα-Σικάγο

  33. 21/03 15:14

    Βρετανικός τουρισμός: Μόνο ένας στους 7 έκαναν κράτηση διακοπών σε τουριστικό γραφείο

  34. 21/03 14:50

    Έρευνα: Τι έλκει τους τουρίστες στα Χανιά

  35. 21/03 14:08

    Η μικρή παράταση του Brexit θα πλήξει περαιτέρω τα ταξίδια

  36. 21/03 13:05

    Κέρκυρα: Hμερίδα για τη διαχείριση απορριμμάτων στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα

  37. 21/03 12:59

    Ελληνίδα η καλύτερη χορεύτρια στην πολιτεία τους Τέξας

  38. 21/03 12:43

    trivago Awards 2019: Αυτά είναι τα 30 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία

  39. 21/03 12:31

    Διάσημοι Ολυμπιονίκες της γυμναστικής στο Καλλιμάρμαρο για την πρωτοποριακή διοργάνωση WOGG

  40. 21/03 12:21

    Παγκρήτιο Φόρουμ για την προώθηση των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  41. 21/03 12:04

    Πόσο ακόμα θα "μεγαλώσει" η Airbnb;

  42. 21/03 11:50

    HAPCO: Πανελλήνιο συνέδριο επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού

  43. 21/03 11:38

    Η Laudamotion προωθείται ως Lauda

  44. 21/03 11:25

    Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση αφίξεων και εισπράξεων τον Ιανουάριο

  45. 21/03 10:36

    Ποιες δράσεις επιχορηγεί το Υφυπουργείο Τουρισμού στην Κύπρο

  46. 21/03 10:19

    Η μάχη με τα σκουπίδια στις ελληνικές ακτές

  47. 21/03 09:49

    Άδειες δόμησης για 2 ξενοδοχεία σε Aλόννησο και Κατερίνη

  48. 21/03 09:47

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Σέρρες, Ερμιονίδα και Προσοτσάνη

  49. 21/03 09:40

    O 5ος Μαραθώνιος Ολυμπίας στην Ηλεία

  50. 21/03 09:34

    Eξέταση Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για ξενοδοχεία στη Ρόδο και Σαντορίνη

  51. 21/03 09:30

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ιεράπετρας για το 2019

  52. 20/03 17:34

    Lauda: Απευθείας πτήσεις Αθήνα-Βιέννη

  53. 20/03 17:22

    Απεβίωσε η Δέσποινα Γύρα, δημιουργός του PAM TOURS

  54. 20/03 16:04

    ΕΕ: Πρόστιμο 1,5 δισ. ευρώ στη Google για καταχρηστικές πρακτικές διαφήμισης και στα ταξίδια

  55. 20/03 15:53

    O προσκυνηματικός τουρισμός της Κ. Μακεδονίας παρουσιάστηκε στη Μόσχα

  56. 20/03 15:51

    Παρατείνεται η προθεσμία σχολίων επί της σύμβασης για το καζίνο στο Ελληνικό

  57. 20/03 15:49

    Επιχειρηματική αποστολή στη Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη

  58. 20/03 15:43

    Αγώνες Airport Run στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης

  59. 20/03 15:22

    Fraport: Ισχυρή συμβολή της Ελλάδας στα έσοδα του ομίλου για το 2018

  60. 20/03 14:52

    Τον Αττικό Αμπελώνα προβάλλει η Περιφέρεια Αττικής

  61. 20/03 14:37

    Εβδομάδα Κυπριακού Προγεύματος και Κυπριακού Brunch

  62. 20/03 14:33

    Υπέρ της ανάπλασης της ΔΕΘ η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

  63. 20/03 14:29

    Δήμος Ρόδου: +15% οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το 2019

  64. 20/03 14:27

    Thomas Coοk: Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα και Τουρκία από τη Λειψία

  65. 20/03 13:51

    Μαραθώνιος με Green Runners στο Παρίσι: Οι δρομείς-πρεσβευτές του στόχου για πιο βιώσιμες πόλεις

  66. 20/03 13:48

    Ι.Ρέτσος: Η μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό είναι η ωριμότητα

  67. 20/03 13:37

    Βρετανικός τουρισμός: "Κόβουν" μέχρι και το φαγητό για διακοπές το 2019, παρά το Brexit

  68. 20/03 12:50

    Ξενοδοχεία: 4 συμβουλές για σωστή διαχείριση σε περιόδους κρίσης από την ταινία Hotel Rwanda

  69. 20/03 12:11

    Δήμος Ρόδου: Στα περυσινά υψηλά επίπεδα οι αφίξεις των Ρώσων το 2019

  70. 20/03 11:35

    Αυξήθηκαν οι απάτες στις εταιρίες φιλοξενίας και ενοικίασης αυτοκινήτων το 2018

  71. 20/03 11:05

    Παγκρήτιος διαγωνισμός ελαιολάδου στο Ρέθυμνο

  72. 20/03 08:48

    Βραβείο Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη

  73. 20/03 08:43

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κεφαλονιά

  74. 20/03 08:40

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ανδραβίδας-Κυλλήνης για το 2019

  75. 20/03 08:38

    Ειδικές θέσεις στάθμευσης σε ξενοδοχεία και μουσεία στη Θεσσαλονίκη

  76. 20/03 08:35

    Το θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων στη Μήλο

  77. 20/03 08:29

    42ος Ποδηλατικός Γύρος Θυσίας στα Καλάβρυτα

  78. 19/03 16:03

    5 περίεργες προλήψεις που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  79. 19/03 14:35

    Τουρισμός: Το στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας για την προβολή της Αττικής

  80. 19/03 13:55

    Τουρισμός: το μοντέλο του μέλλοντος- τι ειπώθηκε στο συνέδριο 5 Επιμελητηρίων

  81. 19/03 13:11

    Η παραλία Ελαφονήσι στις 6 πιο ασφαλείς για παιδιά στον κόσμο

  82. 19/03 12:27

    Παρουσιάζεται η πολιτιστική διαδρομή της Σαντορίνης

  83. 19/03 11:54

    Η Αθήνα διευρύνει τις μπίζνες με τη Χρυσή Βίζα

  84. 19/03 11:06

    Το Ρέθυμνο στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας

  85. 19/03 10:54

    ΜΙΤΤ 2019: Στους κορυφαίους προορισμούς των Ρώσων η Χαλκιδική

  86. 19/03 10:36

    Διεθνές ενδιαφέρον για το Posidonia Sea Tourism Forum

  87. 19/03 09:44

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Βραβεία στις αεροπορικές εταιρείες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2018

  88. 19/03 09:35

    Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού: Aίτημα στην ΕΤΑΔ για το υδροθεραπευτήριο

  89. 19/03 09:34

    Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  90. 19/03 09:29

    Για 25η χρονιά το Φεστιβάλ Μπριτζ Καλαμάτας

  91. 19/03 09:25

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  92. 19/03 09:10

    Συνέδριο στο Λουτράκι: Τα υδατοδρόμια θα δώσουν ώθηση στον ελληνικό τουρισμό

  93. 19/03 09:00

    Τουρισμός: Οι παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2019

  94. 19/03 08:58

    Σε εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ η προβολή της Καρπάθου

  95. 18/03 16:00

    Αξιοποίηση ακινήτων στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  96. 18/03 15:40

    Ερώτηση Μ. Κόνσολα για το τμήμα τουριστικών σπουδών στη Ρόδο και την ΑΣΤΕΡ

  97. 18/03 15:35

    Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

  98. 18/03 14:28

    Πάνω από 6 εκατ. Ρώσους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τουρκία

  99. 18/03 14:11

    Ο τουρισμός στα Κανάρια Νησιά: Ακριβές τιμές και έλλειψη πτήσεων οδηγούν σε κάμψη

  100. 18/03 13:43

    Τουρισμός: Αυτή είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια της Κωνσταντινούπολης (video)