TripAdvisor: "Πώς να μετατρέψετε τους νέους πελάτες του ξενοδοχείου σας σε μέλη του προγράμματος αφοσίωσης"

Α Decrease font Enlarge font
TripAdvisor: "Πώς να μετατρέψετε τους νέους πελάτες του ξενοδοχείου σας σε μέλη του προγράμματος αφοσίωσης"

Το TripAdvisor δημοσιοποίησε άρθρο (που απευθύνεται σε ξενοδόχους) της Travel Blogger, συνεργάτη του, κ. Jenny McIver με θέμα "Πώς να μετατρέψετε τους νέους πελάτες του ξενοδοχείου σας σε μέλη του προγράμματος αφοσίωσης".

Η κ. Jenny McIver είναι μία πραγματική βετεράνος των ταξιδιών, καθώς περνάει το μεγαλύτερο μέρος του έτους διασχίζοντας την υφήλιο. Καλύπτοντας περίπου 200.000 μίλια ετησίως με αναρίθμητες διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία, αποτελεί δικαίως προνομιούχο μέλος των προγραμμάτων αφοσίωσης τριών αλυσίδων ξενοδοχείων και μίας αεροπορικής εταιρείας.

To άρθρο έχει ως εξής:

Δεν είναι μυστικό ότι η δημιουργία τακτικών πελατών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για κάθε ξενοδοχείο. Εξάλλου, οι πελάτες που είναι αφοσιωμένοι στην επιχείρησή σας ή στη φίρμα σας θα επιστρέφουν ξανά και ξανά σ’ εσάς, δημιουργώντας μία ισόβια ροή κερδών. Πιστέψτε με, ξέρω καλά τι λέω… επειδή τυχαίνει να είμαι μία από τις αφοσιωμένες πελάτισσες που εποφθαλμιούν τα απανταχού ξενοδοχεία.

Τόσο αφοσιωμένη, μάλιστα, που έχω προγραμματίσει ολόκληρες διακοπές για να επισκεφθώ έναν προορισμό όπου έχει ανοίξει νέο ξενοδοχείο η αγαπημένη μου αλυσίδα. Τι δημιουργεί όμως αυτό το είδος της αφοσίωσης, που καθιστά το ξενοδοχείο σημαντικό παράγοντα της επιλογής προορισμού αντί για δευτερεύουσα σκέψη; Και πώς μπορείτε να εμπνεύσετε τέτοια αφοσίωση στους πελάτες που σας επισκέπτονται για πρώτη φορά;

Η εξέλιξη της αφοσίωσης

Σε γενικές γραμμές, ο μέσος καταναλωτής έχει βαρεθεί μέχρι αηδίας τα προγράμματα αφοσίωσης. Πλέον αυτά τα προγράμματα μάς κατακλύζουν σε κάθε πλευρά της καθημερινότητάς μας. Στο σούπερ μάρκετ, στο φαρμακείο, στο βιβλιοπωλείο… κάθε έμπορος που επισκεπτόμαστε θέλει να προσθέσει τα προσωπικά μας στοιχεία στο πρόγραμμα τακτικών πελατών του.

Όταν λοιπόν φτάνει ένας νέος πελάτης στη ρεσεψιόν σας, μπορεί να μην είναι και τόσο πρόθυμος να εγγραφεί σε ένα ακόμη πρόγραμμα αφοσίωσης. Υιοθετώντας όμως μία στοχευμένη προσέγγιση που βασίζεται στην αξία και απευθύνεται σε κάθε πελάτη μεμονωμένα, μπορείτε να του αλλάξετε γνώμη.

Δεν θα έχετε δεύτερη ευκαιρία να δημιουργήσετε μία καλή πρώτη εντύπωση

Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να μετατρέψετε έναν νέο πελάτη σε μέλος του προγράμματος αφοσίωσής σας είναι να τον ρωτήσετε αν θέλει να εγγραφεί! Τοποθετήστε μία επιγραφή στη ρεσεψιόν με πληροφορίες για το πρόγραμμα αφοσίωσης και μην παραλείπετε να ζητάτε τον αριθμό του προγράμματος σε όλες τις αφίξεις πελατών. Εάν ο πελάτης δεν είναι ήδη μέλος, αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για να του προτείνεται να γίνει.

Το μυστικό για να πείσετε έναν νέο πελάτη να εγγραφεί είναι να του προσφέρετε κάτι που θεωρεί σημαντικό. Πώς γνωρίζετε τι θεωρεί ο καθένας σημαντικό; Δεν το γνωρίζετε. Είναι κάτι που ποικίλει από άνθρωπο σε άνθρωπο και μπορεί να εξαρτάται ακόμα και από το αν κάποιος ταξιδεύει για λόγους επαγγελματικούς ή αναψυχής. Για αυτούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, το καλύτερο δώρο εγγραφής μπορεί να είναι ένα δωρεάν πρωινό ή ένα κουπόνι για ποτό στο μπαρ. Για αυτούς που κάνουν διακοπές, μπορεί να είναι δωρεάν wifi, πάρκινγκ ή προϊόντα στο μίνι μπαρ. Η πιο αποτελεσματική στρατηγική είναι αφήσετε την επιλογή στον πελάτη. Η βασική ιδέα είναι να του παρέχετε επιλογές που κοστίζουν λίγα στο ξενοδοχείο αλλά είναι σημαντικές για αυτόν.

Συχνά, οι καλύτερες ιδέες είναι διασκεδαστικά δώρα που σχετίζονται με το συγκεκριμένο κατάλυμα. Ένα παραθαλάσσιο θέρετρο στην Ταϊλάνδη μπορεί να προσφέρει ένα τσαμπί μπανάνες για το τάισμα των ελεφάντων με κάθε εγγραφή. Ένα ξενοδοχείο στο Τσενγκντού της Κίνας (όπου βρίσκεται η Βάση Ερευνών για τα γιγάντια πάντα) μπορεί να χαρίζει ένα μικρό λούτρινο πάντα, ντυμένο με ένα μικροσκοπικό μπλουζάκι με το λογότυπο του ξενοδοχείου. Προβάλλετε την αξία του προγράμματός σας με δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο. Εξηγήστε στους πελάτες πώς η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα μπορεί να τους εξασφαλίσει μελλοντικά δωρεάν διανυκτερεύσεις και απαριθμήστε τα οφέλη που απολαμβάνουν τα προνομιούχα μέλη.

Παρόλο που έχω φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο μέλους με το πρόγραμμα επιβράβευσης του αγαπημένου μου ξενοδοχείου, διαχειρίζομαι προσεκτικά τις διαμονές μου με άλλα δύο προγράμματα, ώστε να παραμένω τουλάχιστον «χρυσό» μέλος. Έτσι διασφαλίζω οφέλη όπως δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ και αναβαθμίσεις σε κάθε ταξίδι μου.

Επακόλουθη επικοινωνία και αποχαιρετισμός

Παρόλο που ένα όμορφο δώρο κατά την άφιξη μπορεί να με πείσει να εγγραφώ σε ένα νέο πρόγραμμα, εάν η διαμονή είναι κατώτερη των προσδοκιών μου, οι πιθανότητες να επιστρέψω στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή να αναζητήσω κάποιο άλλο της ίδιας αλυσίδας στο επόμενο ταξίδι μου είναι ελάχιστες. Κρατήστε επικοινωνία με τους πελάτες ώστε να διασφαλίσετε ότι απολαμβάνουν τη διαμονή τους. Κατά την αναχώρησή τους, προβάλλετε ξανά τα οφέλη του προγράμματος αναφέροντας τον αριθμό των πόντων που κέρδισαν και προσκαλώντας τους να επιστρέψουν.

Με τόσα πολλά προγράμματα αφοσίωσης που είναι διαθέσιμα στις μέρες μας, οι πελάτες χρειάζονται στο σωστό κίνητρο για να εγγραφούν σε κάποιο. Με μία αποτελεσματική προσέγγιση κατά τη άφιξη και σωστό χειρισμό κατά την αναχώρηση, μπορείτε να μετατρέψετε έναν νέο πελάτη σε ισόβιο φίλο, που θα αναζητά τη φίρμα σας σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν ταξιδεύει.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 08/07 19:12

    Γ.Ρέτσος: Όσα περισσότερα έσοδα προκύψουν, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, τόσο χαμηλότερη θα είναι η ύφεση

  2. 08/07 19:06

    T+L: Ελληνικά ξενοδοχεία και νησιά στην κορυφή των παγκόσμιων βραβείων World’s Best 2020 - Δείτε τα

  3. 08/07 19:03

    Στ.Αρναουτάκης: Να δοθεί η απαιτούμενη ευελιξία στις Περιφέρειες για να αναπτύξουν πρωτοβουλίες και δράσεις

  4. 08/07 18:58

    Το επιχειρησιακό πλάνο και οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου της χώρας αποδίδουν

  5. 08/07 17:55

    Γ. Χατζημάρκος: Η φετινή σαιζόν θα κριθεί από την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης μας από τις διακοπές του

  6. 08/07 17:43

    Π.Αντωνίου: Εξαιρετικό το νομοσχέδιο για τουριστική ανάπτυξη σε όλες τις περιφέρειες

  7. 08/07 15:57

    ΣΕΤΚΕ: Τα καταλύματα κλείνουν ως υγιείς επιχειρήσεις και ανοίγουν ως "κόκκινες"

  8. 08/07 15:37

    M. Κόνσολας: Είναι ώρα για μια Ευρωπαϊκή Νησιωτική Πολιτική

  9. 08/07 13:20

    ΙΑΤΑ: Τι προβληματίζει τους ταξιδιώτες στις πτήσεις

  10. 08/07 13:11

    Σήμα κινδύνου από τον τουρισμό κρουαζιέρας

  11. 08/07 13:09

    Επιστρεπτέα προκαταβολή: Λύση ζητούν οι επιχειρήσεις λόγω παραπλάνησης του συστήματος

  12. 08/07 12:26

    Όμιλος Sani/Ikos: Συνεχίζεται η συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος

  13. 08/07 12:02

    Πιο ασφαλείς οι κρουαζιέρες από τις διακοπές πόλης; Τι λένε οι ειδικοί

  14. 08/07 11:40

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 9 Ιουλίου ζωντανά 6:00 μ.μ. συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  15. 08/07 11:22

    Ryanair: 500 διεθνή δρομολόγια από το Ην. Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι

  16. 08/07 11:04

    Τράπεζες: Αναστολή δόσεων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

  17. 08/07 10:24

    Το τραίνο της Πελοποννήσου – Τουρισμός 5.0

  18. 08/07 09:46

    Πεντακάθαρα νερά, μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο που φτάνει ως τη θάλασσα

  19. 08/07 09:45

    Η παραλία στην Αττική με τα δέντρα που συνήθως δεν έχει κόσμο

  20. 07/07 20:31

    Κρήτη: Συνάντηση Αρναουτάκη- Αγγελοπούλου για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης

  21. 07/07 20:19

    Οι Βρετανοί specialists tour operators προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  22. 07/07 20:09

    Ευτυχώς... προλάβαμε! H εν ζωή απόδοση τιμής στον Ένιο Μορικόνε από την Κεφαλονιά

  23. 07/07 18:16

    FedHATTA: Οι Βρετανοί σπεσιαλίστες t.o's προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  24. 07/07 17:52

    Ενιαίο πρόσωπο και φωνή στα διεθνή ΜΜΕ για τη Ρόδο και το Νότιο Αιγαίο

  25. 07/07 16:34

    Lufthansa: Δεύτερο πακέτο μέτρων του προγράμματος αναδιάρθρωσης

  26. 07/07 15:56

    Ξενάγηση στη Θεσσαλονίκη στους φορείς τουρισμού της πόλης

  27. 07/07 15:54

    Α. Γκερέκου: Ανάδειξη του Λαυρίου μέσω του πολιτιστικού-γεωγραφικού πλούτου και της αειφορίας

  28. 07/07 15:43

    Aurinkomatkat: Αυξημένες πτήσεις για Χανιά τον Ιούλιο

  29. 07/07 15:30

    Metaxa Hospitality Group: Πρεμιέρα με επίσκεψη Γερμανών t.o's, πρακτόρων και δημοσιογράφων στο Creta Maris

  30. 07/07 14:12

    Κοινωνικός Τουρισμός ΟΑΕΔ: 70.000 επιπλέον επιταγές - Παράταση συμμετοχής καταλυμάτων & ακτοπλοϊκών εταιριών

  31. 07/07 14:04

    MSC Cruises: Σχέδια για έναρξη κρουαζιέρων στη Μεσόγειο τον Αύγουστο

  32. 07/07 13:45

    Wizz Air: Πτήσεις από Λονδίνο σε 6 ελληνικούς προορισμούς

  33. 07/07 13:42

    Yπ. Τουρισμού: Συνεργασία με το Ανοικτό Πανεπιστήμιο - νέες δομές εκπαίδευσης στην Αρχαία Ολυμπία και στην Κω

  34. 07/07 13:24

    H εμπειρία στα ξενοδοχεία στην εποχή του κορωνοϊού – Πρωινό σε πακέτο, τέλος το μίνι-μπαρ & γυμναστική στο δωμάτιο

  35. 07/07 13:21

    Ύφεση 8,7% στην ΕΕ το 2020- 9% στην Ελλάδα

  36. 07/07 11:41

    Τουρισμός: Τουλάχιστον 80 ξενοδοχεία στην Αθήνα έχουν ανοίξει- Δείτε ποια

  37. 07/07 11:27

    Ανοιχτά σύνορα μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, όταν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα

  38. 07/07 10:38

    Χαλκιδική: Οι καλύτερες παραλίες της Σιθωνίας

  39. 07/07 10:37

    Τα Κουφονήσια και οι εξωτικές παραλίες τους

  40. 07/07 10:33

    Άμεσο άνοιγμα του συνοριακού σταθμού Νυμφαίας ζητούν οι δήμαρχοι της Αν.Μακεδονίας-Θράκης

  41. 07/07 09:44

    Μέχρι τις 11 Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους

  42. 06/07 19:46

    ΥΠΑ: Ανοίγουν από τις 15 Ιουλίου οι πτήσεις με το Ηνωμένο Βασίλειο- 24 ώρες πριν το check in η φόρμα

  43. 06/07 17:02

    Ανοίγουν τα ξενοδοχεία Aldiana στη Μεσόγειο – Άνοιξε το Kreta Club

  44. 06/07 16:45

    FedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμότητες που χρονίζουν

  45. 06/07 16:41

    Αυτή είναι η νέα καμπάνια για την Ελλάδα | Στηρίζει την κρίσιμη απόφαση για διακοπές και προορισμό

  46. 06/07 16:39

    Γ. Φραγγίδης: Να ανοίξουν όλοι οι συνοριακοί σταθμοί

  47. 06/07 15:40

    Η φημισμένη και εντυπωσιακή Χύτρα της Ελλάδας

  48. 06/07 15:38

    Αμοργός: Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοναστήρια των Κυκλάδων

  49. 06/07 15:25

    Παξοί: Διαμαρτυρίες για την απαγόρευση επιβίβασης - αποβίβασης στις παραλίες Βρήκα και Βουτούμι

  50. 06/07 15:00

    Οι προτάσεις της ΕΕ για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας – Τα βασικά σημεία

  51. 06/07 14:41

    HAPCO, ACVB, TCB | Η πρώτη έρευνα στην Ελλάδα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στον Συνεδριακό Τουρισμό

  52. 06/07 14:20

    Την 1η Σεπτεμβρίου ανοίγει το Athens Capital Hotel - MGallery

  53. 06/07 14:10

    GlobalData: Οι Gen Z και Millennials κλειδί στην τουριστική ανάκαμψη- Πρότυπο μάρκετινγκ η Visit Greece

  54. 06/07 14:03

    Πλήρως ανακατασκευασμένο άνοιξε το EverEden Beach Resort Hotel & Spa

  55. 06/07 13:38

    SOS από τις υγιείς μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Δεν ξέρουμε εάν και πότε θα λάβουμε χορήγηση ρευστότητας!

  56. 06/07 13:36

    Ο κ.Τάσιος για το κλείσιμο της Σερβίας: Με το άνοιξε - κλείσε, δεν γίνεται επιχειρείν

  57. 06/07 12:54

    O τουρισμός στα Χανιά: Τα 11 αιτήματα του δημάρχου στον κ.Θεοχάρη και τον κ.Φραγκάκη

  58. 06/07 12:36

    Grant Thornton | Μελέτη επίδρασης του Covid-19 στις ελληνικές επιχειρήσεις και την οικονομία

  59. 06/07 12:19

    Ε.Ξ. Μαγνησίας: Τρίτο σεμινάριο επιμόρφωσης για τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα ξενοδοχεία

  60. 06/07 12:08

    -88% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  61. 06/07 10:35

    Ο Δήμος Σιθωνίας προβάλλεται στη Ρουμανία

  62. 06/07 10:13

    Ε.Ξ. Μαγνησίας: Συζήτηση για τα μέτρα στήριξης των ξενοδοχείων με τον κ.Τριαντόπουλο

  63. 06/07 10:04

    Αλλαγές χρήσης κτιρίων γραφείων σε ξενοδοχεία στην Αθήνα και στον Πειραιά

  64. 06/07 10:02

    Το νέο υβριδικό μοντέλο για συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις

  65. 06/07 09:58

    Ο δεκάλογος των ισπανικών επιχειρήσεων για την έξοδο από την κρίση

  66. 06/07 09:57

    Πάτμος: Στις 28 Αυγούστου ξεκινά το Φεστιβάλ Θρησκευτικής Μουσικής

  67. 06/07 09:55

    Γαλλία: Νέες αναβολές μεγάλων εκθέσεων που επρόκειτο να διοργανωθούν τον Σεπτέμβριο

  68. 06/07 09:47

    Αναστέλλεται η είσοδος Σέρβων τουριστών στην Ελλάδα μέχρι τις 15 Ιουλίου

  69. 04/07 15:52

    Άνοιξε στις 4 Ιουλίου το ξενοδοχείο Athens Marriott, με αυξημένα μέτρα προστασίας

  70. 04/07 15:43

    Η προσπάθεια 5 Αμερικανών να φθάσουν στη Σαρδηνία με ιδιωτικό αεροπλάνο

  71. 04/07 15:30

    Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την διεξαγωγή συνεδρίων- εάν χρειασθεί το συνέδριο θα είναι μόνο διαδικτυακό, δεν ματαιώνεται

  72. 04/07 15:22

    Πρόστιμα σε κατευθυνόμενες αγορές σε εκδρομές ή περιηγήσεις τουριστικών γραφείων

  73. 04/07 15:15

    Ο κ.Θεοχάρης στην Κρήτη: Αισιοδοξία για το άνοιγμα και της Βρετανίας και Σουηδίας

  74. 03/07 18:26

    Μπαράζ ακυρώσεων Ρουμάνων τουριστών στη Θάσο, λόγω αδυναμίας οδικής πρόσβασης

  75. 03/07 17:32

    Στην Ελλάδα από τις 10 Ιουλίου τελικά οι Βρετανοί τουρίστες- η τελική λιστα

  76. 03/07 15:52

    Βρετανικός τουρισμός: Η Ελλάδα προσπαθεί να ενταχθεί στη λίστα των χωρών, που ανοίγουν τα σύνορα

  77. 03/07 14:46

    Υπ. Τουρισμού: Παράταση της προθεσμίας αιτήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα «Τουρισμός Για Όλους»

  78. 03/07 14:41

    Πώς υποδέχεται η βρετανική τουριστική βιομηχανία το άνοιγμα των συνόρων

  79. 03/07 13:56

    Απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων και εκδρομέων σε περιοχές της Πελοποννήσου για κίνδυνο πυρκαγιάς

  80. 03/07 13:45

    Μ.Κόνσολας: Σχέδιο για να μπουν όλες οι Περιφέρειες στο χάρτη της τουριστικής ανάπτυξης

  81. 03/07 13:37

    Τα GHotels προσφέρουν διακοπές στις οικογένειες του ΕΚΑΒ με αίσθημα ευγνωμοσύνης

  82. 03/07 13:34

    Στην Κρήτη τα γυρίσματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της TUI Βρετανίας (video)

  83. 03/07 13:02

    Marketing Greece: H καμπάνια Endless Greek Summer για το ελληνικό και διεθνές κοινό (video)

  84. 03/07 12:43

    Πλήρως ανακαινισμένο άνοιξε το Porto Sani - Νέα εστιατόρια, δραστηριότητες & πρωτόκολλα

  85. 03/07 12:37

    Ο πρωθυπουργός στο Ελληνικό: Ένα από τα μεγαλύτερα, ίσως το μεγαλύτερο έργο στη Μεσόγειο

  86. 03/07 11:54

    Διάσκεψη των Ην. Εθνών: Μείωση 4% του ΑΕΠ στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού – Ποια είναι η εικόνα παγκοσμίως

  87. 03/07 11:42

    H όμορφη Παροικιά στην καρδιά του Αιγαίου

  88. 03/07 11:37

    Τα δίδυμα ελληνικά νησάκια που «βυθίζονται» και ξαναεμφανίζονται

  89. 03/07 11:36

    Κ.Μητσοτάκης: Χωρίς προκαταβολή φόρου και εργοδοτικές εισφορές οι εποχικές επιχειρήσεις- αναστολή συμβάσεων στον τουρισμό

  90. 03/07 11:32

    LOT: Περισσότερες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς

  91. 03/07 11:30

    Τουρισμός/ Γερμανία: Ψηφίστηκε το βάουτσερ στα ταξίδια - Τι προβλέπεται στο εξής για τις επιστροφές χρημάτων

  92. 03/07 11:26

    Τοrnos News Webinars: Tην Παρασκευή 3 Ιουλίου ζωντανά 4:00 μ.μ. παρουσίαση των ενεργειών στο digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

  93. 03/07 10:47

    Ανοίγει τα σύνορα το Ηνωμένο Βασίλειο στις 10 Ιουλίου- σήμερα η λίστα των χωρών- τι θα γίνει με την Ελλάδα

  94. 03/07 10:34

    Προβολή των Λειψών στο μετρό της Αθήνας

  95. 03/07 10:26

    Δήμος Μυκόνου: Αρνητική γνωμοδότηση για τη μεγάλη τουριστική επένδυση PROJECT BLUE

  96. 03/07 10:24

    Έρευνα: Στο ναδίρ οι κλάδοι εστίασης και φιλοξενίας στη Γερμανία

  97. 03/07 10:18

    Συζήτηση για μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων 4 ξενοδοχείων σε Κω κα Ρόδο

  98. 03/07 10:15

    Δήμος Λειψών: Διαγωνισμός για διαδραστική ξενάγηση και προβολή μέσω κινητών

  99. 02/07 20:57

    Πτήση τσάρτερ από την Στοκχόλμη στη Ρόδο με ειδική άδεια

  100. 02/07 18:09

    Ryanair: Σύνδεση της Θεσσαλονίκης με 30 προορισμούς