ΤripAdvisor: O ρόλος των γραπτών μηνυμάτων στη ψηφιακή επικοινωνία του τουρισμού

Α Decrease font Enlarge font
ΤripAdvisor: O ρόλος των γραπτών μηνυμάτων στη ψηφιακή επικοινωνία του τουρισμού

To TripAdvisor δημοσιοποίησε ένα άρθρο της Travel Blogger Ηelen Anne Travis, η οποία αναλύει  πως τα γραπτά μηνύματα με ποσοστό ανάγνωσης 98% συμβάλλουν στην ψηφιακή επικοινωνία του τουρισμού.

Το άρθρο έχει ως εξής:

Ενώ πολλές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναζητούν τις τελευταίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας μέσω Twitter ή Snapchat πώς έκλεψαν τις καρδιές των πελατών τους, εύκολα παραβλέπουν ίσως την απλούστερη μορφή ψηφιακής επικοινωνίας: το γραπτό μήνυμα.

Απλό και σίγουρο. Αλλά αυτός είναι ο λόγος που το κάνει τόσο ισχυρό. Λάβετε υπόψη τα εξής:

-Τουλάχιστον 4 δις. άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να στέλνουν γραπτά μηνύματα.

-Για τις εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων δεν χρειάζεται οι χρήστες να κατεβάσουν κάποια νέα εφαρμογή για κινητές συσκευές ή να δημιουργήσουν ένα ακόμα προφίλ σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

-Σύμφωνα με την αναφορά του TripBarometer για τους Συνδεδεμένους Ταξιδιώτες από το TripAdvisor, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τα κινητά τους για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους, για να κάνουν κράτηση για κάποιο κατάλυμα ή για κάποια ταξιδιωτική δραστηριότητα.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε αυτούς τους πελάτες γνώστες των κινητών τηλεφώνων.

Πώς λειτουργεί μια εκστρατεία μέσω γραπτών μηνυμάτων

Οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό όπως η προσέγγιση μέσω email. Δημιουργείτε μία λίστα παραληπτών. Τους στέλνετε μηνύματα. Προσπαθείτε να αυξήσετε την απόδοσή σας.

Όπως ισχύει και για τα email, κάθε χώρα έχει δικούς της κανόνες και κανονισμούς σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας με τους συνδρομητές. Οι συνδρομητές πρέπει να επιλέξουν να λαμβάνουν μηνύματα και θα πρέπει επίσης να υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία για την κατάργηση της εγγραφής. Αυτό βοηθά τους πελάτες των οποίων οι πάροχοι χρεώνουν τα γραπτά μηνύματα να αποφεύγουν ανεπιθύμητα έξοδα.

Ωστόσο, εκεί που διαφέρουν οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων από εκείνες μέσω email είναι η ευκαιρία προσέλκυσης. Τα γραπτά μηνύματα έχουν ποσοστό ανάγνωσης 98%, ενώ ακόμα και οι πιο δυνατές εκστρατείες μέσω email πετυχαίνουν στην καλύτερη περίπτωση ένα 30%.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα των γραπτών μηνυμάτων είναι ότι τα πάντα μπορούν να γίνουν στην ίδια πλατφόρμα. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλετε να καλέσετε τους πελάτες σε κάποια ειδική εκδήλωση. Στείλατε μια πρόσκληση μέσω email, αλλά προκείμενου οι χρήστες να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους μέσω RSVP θα πρέπει να εγγραφούν μέσω μιας εξωτερικής ηλεκτρονικής φόρμας.

Με την αποστολή γραπτού μηνύματος, το μόνο που χρειάζεται είναι μια απάντηση με «ναι» ή «όχι».

Πώς χρησιμοποιούν τα εστιατόρια τις εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων

Για να μάθω περισσότερα σχετικά με τις εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, επικοινώνησα με τον Bobby Angilella, Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών της πλατφόρμας γραπτών μηνυμάτων μάρκετινγκ SlickText.com. Ανάμεσα στους μεγαλύτερους πελάτες της πλατφόρμας βρίσκονται εστιατόρια.

Πρόσφατα η SlickText συνεργάστηκε με την αμερικανική αλυσίδα Wing City Grill. Οι δύο επιχειρήσεις της επωνυμίας ήθελαν να αυξήσουν τις εγγραφές της λίστας για γραπτά μηνύματα και ανέπτυξαν ένα πρόγραμμα το οποίο ενθάρρυνε την επιστροφή των επισκεπτών μέσω ειδικών εκδηλώσεων και αποκλειστικών προσφορών.

Το πρώτο βήμα ήταν η διεύρυνση της υπάρχουσας βάσης συνδρομητών του Wing City Grill. Οδηγίες σχετικά με την εγγραφή, δηλ. «στείλτε JOIN στο 12345», προωθούνταν στις επιτραπέζιες πινακίδες των εστιατορίων, στις ψηφιακές επιγραφές ακόμα και στο πίσω μέρος από τις ντουζιέρες.

«Δεν υπήρχε καμία προφορική εμπλοκή από μεριάς των εργαζομένων» δήλωσε ο Angilella. «Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης θέλησε να πραγματοποιήσει την εκστρατεία χωρίς να αποσπάσει την προσοχή των εργαζομένων ή των εκπροσώπων της διεύθυνσης.»

Όσοι επέλεγαν να συμμετάσχουν στη λίστα λάμβαναν αμέσως ένα κουπόνι αξίας 1,80 ευρώ και έπαιρναν μέρος στην εβδομαδιαία κλήρωση για μία δωροκάρτα αξίας 23 ευρώ από τα Wing City Grill. Η αλυσίδα χρησιμοποίησε επίσης την πλατφόρμα της SlickText για να συγκεντρώσει διευθύνσεις email και ημερομηνίες γενεθλίων.

Ανά μερικές εβδομάδες το εστιατόριο έστελνε μια αποκλειστική προσφορά για όσους βρίσκονταν στη λίστα, ενώ οι συνδρομητές δελεάζονταν επίσης με ειδικές προσφορές για την ημέρα των γενεθλίων τους.

Μέσα σε δύο μήνες η επωνυμία διπλασίασε τους συνδρομητές της λίστας της. Οι πελάτες που χρησιμοποίησαν το απευθείας κουπόνι των 2 ευρώ είχαν συνήθως μεγαλύτερη ταμπέλα, είπε ο Angilella, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους υπεύθυνους να υποψιαστούν ότι η έκπτωση τους ενθάρρυνε να παραγγείλουν ορεκτικό ή ένα επιπλέον ποτό. Όποτε η επιχείρηση έστελνε γραπτό μήνυμα στο πλαίσιο κάποιας προωθητικής ενέργειας παρατηρούσαν μια απότομη αύξηση των παραγγελιών με τον κωδικό κουπονιού που περιλαμβανόταν στο μήνυμα.

«Αναμφισβήτητα τα γραπτά μηνύματα έχουν πολύ υψηλότερο ποσοστό αναγνωσιμότητας αλλά και εξαργύρωσης σε σχέση με τα email σε περιπτώσεις δελεαστικών προσφορών» λέει ο Angilella.

Εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων για ξενοδοχεία

Ωστόσο, οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων για ξενοδοχεία είναι μια εντελώς διαφορετική υπόθεση. Με απλά λόγια: Ο κόσμος μπορεί να βγει έξω για φαγητό κάποιες φορές τον μήνα, αλλά οι περισσότεροι ταξιδιώτες χρειάζονται δωμάτιο σε ξενοδοχείο μόνο λίγες φορές τον χρόνο. Οι πελάτες θα περιμένουν διαφορετικές υπηρεσίες γραπτών μηνυμάτων και ένα λιγότερο πιεσμένο πρόγραμμα προσέλκυσης, είπε ο Angilella.

Πρότεινε ότι τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να ενσωματώσουν μια πλατφόρμα γραπτών μηνυμάτων στο υπάρχον λογισμικό διαχείρισης πελατών, χρησιμοποιώντας το εργαλείο για την επιβεβαίωση των κρατήσεων. Έτσι το κατάλυμα θα μπορούσε να στέλνει ειδικές προσφορές ανά περίπου έξι μήνες.

Ένα πλάνο το οποίο θα ήθελε να δει να αποδίδει καρπούς είναι η χρήση της πλατφόρμας SlickText ως υποδοχέα γραπτών μηνυμάτων. Οι πελάτες θα μπορούσαν να λάβουν πληροφορίες από τη ρεσεψιόν χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο email τους ή να συμπληρώσουν κάποια ηλεκτρονική φόρμα. Ερωτήσεις σχετικά με κρατήσεις για δείπνο και ώρες τσεκ-ιν θα μπορούν να αποσταλούν από μέσα στο ταξί στη διαδρομή για το αεροδρόμιο, ή αμέσως πριν την απογείωση.

«Η αποστολή γραπτού μηνύματος είναι προτιμότερος τρόπος επικοινωνίας στην περίπτωση μιας απλής ερώτησης» είπε ο Angilella.

*Η Helen Anne Travis είναι συγγραφέας ταξιδιωτικών βιβλίων. Τα άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στη Chicago Tribune, τη Huffington Post και τους Tampa Bay Times, μεταξύ άλλων έγκριτων εντύπων.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 19/02 16:39

    Νέα παγκόσμια συνεργασία για την Accor και τη Visa

  2. 19/02 16:38

    Άμεση αντίδραση του ΕΟΤ σε γερμανική δημοσίευση που εμφανίζει το Ναυάγιο της Ζακύνθου στην …Τουρκία!

  3. 19/02 15:46

    Το Mediterranean Yacht Show επιστρέφει για 7η χρονιά στο λιμάνι του Ναυπλίου

  4. 19/02 14:55

    ΟΝΟΜΑ: Το πρώτο πεντάστερο smart hotel ανοίγει στη Θεσσαλονίκη

  5. 19/02 14:21

    Λ. Τσιλίδης: Απαράδεκτες οι τιμολογιακές διακρίσεις στους νέους για την είσοδο στην Ακρόπολη και τους άλλους αρχαιολογικούς χώρους

  6. 19/02 14:05

    Έρευνα: Γιατί οι Ολλανδοί τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα

  7. 19/02 12:56

    WWF: Βρείτε το δικό σας ανθρακικό αποτύπωμα στα ψάρια που τρώτε

  8. 19/02 12:47

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Ικανοποίηση για την πρωτιά σε επισκεψιμότητα- συμμετοχή σε εκθέσεις

  9. 19/02 12:39

    Πρόταση ΣΕΤΚΕ στον ΠΟΤ: Ενιαίο όνομα και σύστημα κατηγοριοποίησης στα καταλύματα διεθνώς

  10. 19/02 11:12

    Χάλκινο μετάλλιο στη Λέσχη Αρχιμαγείρων B. Ελλάδος στους Ολυμπιακούς Αγώνες Μαγειρικής

  11. 19/02 10:55

    Κορωνοϊός: Μετά από ένα χρόνο η ανάκαμψη του εξερχόμενου τουρισμού από την Κίνα

  12. 19/02 10:18

    Ακυρώθηκε η ΙΤΒ China- Καμιά ανησυχία για την ITB Berlin

  13. 19/02 10:04

    Η Ίος γοήτευσε τους Ιταλούς

  14. 19/02 10:01

    Καταβολές δόσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  15. 19/02 09:59

    Aegean: Έκπτωση 30% σε όλους τους προορισμούς εξωτερικού

  16. 19/02 09:57

    Δήμος Κομοτηνής: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση 74 bungalows

  17. 19/02 09:55

    Kορωνοϊός: Η Ρωσία στηρίζει με 25 εκατ. δολ. τις αεροπορικές εταιρείες ως αποζημίωση

  18. 19/02 09:50

    Τι είναι ο «άδειος» τουρισμός και πως σχετίζεται με τον κορωνοϊό

  19. 19/02 09:47

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα για τις προκρατήσεις από τη Γαλλία το 2020

  20. 19/02 09:42

    Θρησκευτικός τουρισμός: Πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής Εκκλησίας και Υπουργείου Τουρισμού

  21. 18/02 16:51

    100.000 επαγγελματίες από 40.000 επιχειρήσεις στην εφετινή HORECA

  22. 18/02 14:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη Σέριφο

  23. 18/02 13:30

    Ανάδειξη της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  24. 18/02 13:13

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour στη Ρόδο

  25. 18/02 12:45

    Τουρισμός | Expedia και Tripadvisor κατηγορούν την Google για αθέμιτο ανταγωνισμό

  26. 18/02 12:29

    Οδηγίες online μάρκετινγκ για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  27. 18/02 12:28

    Γερμανικός τουρισμός: Αύξηση των αναχωρήσεων για Ελλάδα το 2019

  28. 18/02 11:42

    Airbnb: Οι αφροαμερικανοί αναδυόμενη ταξιδιωτική αγορά – Ποιες οι προτιμήσεις τους

  29. 18/02 10:24

    Κορωνοϊός: Κλείνουν καταστήματα πολυεθνικών στην Κίνα

  30. 18/02 10:19

    Επιχορηγήσεις ξενοδοχείων στα Χανιά

  31. 18/02 10:15

    Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού: Διαγωνισμός για παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών

  32. 18/02 10:11

    Πειραιάς: Παρατηρητήριο για την κλιματική αλλαγή

  33. 18/02 10:08

    Προβολή του Ν.Αιγαίου στα δορυφορικά κανάλια του Antenna- Συνδρομή της Κ.Μακεδονίας στον Ο.Τ.Θεσσαλονίκης

  34. 18/02 10:03

    Συνεργασία υπουργείου Τουρισμού με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού

  35. 18/02 09:58

    Η Ένωση Ξενοδοχείων Δελφών νέο μέλος της ΠΟΞ

  36. 17/02 19:48

    Βραβείο επιχειρηματικής αριστείας στον ξενοδοχειακό όμιλο Sani-Ikos - Στα 168 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2018

  37. 17/02 19:45

    Growth Awards 2020 | Η Eurobank & η Grant Thornton επιβραβεύουν την επιχειρηματική αριστεία

  38. 17/02 15:33

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κέρκυρα - Βρότσλαβ

  39. 17/02 15:29

    Ο γ.γ. του ΠΟΤ στο υπουργείο Τουρισμού

  40. 17/02 15:11

    ΙΤΕΠ: Τα ξενοδοχεία στηρίζουν την απασχόληση – 2,9 δισ. ευρώ επενδύσεις την τριετία

  41. 17/02 14:25

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κύκλος": 'Εντονη διαφωνία για την αύξηση στα τέλη παρεπιδημούντων

  42. 17/02 12:33

    Κρήτη: Θετικά μηνύματα από το Ισραήλ

  43. 17/02 12:26

    Η Κάρπαθος σε διεθνείς εκθέσεις

  44. 17/02 12:17

    Ημέρα Καριέρας και Σεμινάριο στον Τουρισμό από τα “Xenos Hotels & Resorts”

  45. 17/02 12:00

    Ακρόπολη: Απαξίωση των τουριστών και αδυναμία λειτουργίας των τουριστικών γραφείων φέρνει το νέο σύστημα διάθεσης των εισιτηρίων

  46. 17/02 11:52

    To INΣΕΤΕ φέρνει στην Αθήνα την ΕΗL Advisory Services της Ecole hôtelière de Lausanne

  47. 17/02 11:37

    Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού με το 10ο Κυνήγι Θησαυρού στην Αθήνα

  48. 17/02 11:34

    Συλλυπητήρια επιστολή AOCTA για τον Σπύρο Σαλβάνο

  49. 17/02 10:06

    Χιονοδρομικά Κέντρα και τουρισμός τεσσάρων εποχών- Γράφει ο Νίκος Χατζηαλέξης (*)

  50. 17/02 09:56

    Κορωνοϊός: Τσουνάμι ακυρώσεων εκδηλώσεων σε όλο τον κόσμο-Ακύρωσε και το Facebook

  51. 17/02 09:54

    Πράσινο φως για 2 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  52. 17/02 09:52

    Έμφαση στη γαστρονομία στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Θεσσαλονίκης

  53. 17/02 09:50

    Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σύρου

  54. 17/02 09:39

    ΑΠΕ-ΜΠΕ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  55. 16/02 15:29

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Κέρκυρα

  56. 16/02 15:27

    Ψηφιακές πολιτιστικές και τουριστικές διαδρομές στη Χίο - Η περίπτωση του Κάμπου

  57. 16/02 15:22

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Να μεταφερθούν οι επίγειες ανεμογεννήτριες των νησιών στην θάλασσα

  58. 15/02 16:33

    Επιχορηγήσεις ξενοδοχείων στο Ηράκλειο της Κρήτης

  59. 15/02 16:23

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας- Κύπρου

  60. 15/02 16:19

    Η Κρήτη στην Freskon 2020 στη Θεσσαλονίκη

  61. 15/02 16:14

    Ποδηλατικός αγώνας Κίσσαβος Road Tour

  62. 15/02 16:05

    Έκθεση Γελοιογραφίας στην Καπναποθήκη Καβάλας

  63. 15/02 16:03

    Νέα ποδηλατική διαδρομή στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

  64. 15/02 16:01

    Η νέα επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής Σκοπέλου

  65. 14/02 19:43

    Γιώργος Βερνίκος: Αύξηση των ναυλώσεων στο γιώτινγκ το 2020

  66. 14/02 16:09

    Eρώτηση ΚΙΝΑΛ για τη διαδικασία κατάταξης καταλυμάτων

  67. 14/02 16:07

    Ρωσικά MME: Η Booking.com χάνει έδαφος στα ελληνικά ξενοδοχεία

  68. 14/02 15:17

    Πειραιάς: Συνέδριο για την προστασία του λιμανιού από τρομοκρατικές επιθέσεις

  69. 14/02 15:00

    Κορωνοϊός: Αρμοδιότητες σε κινεζικά Επιμελητήρια για την αντιμετώπιση προβλημάτων

  70. 14/02 14:58

    Επίσημη επίσκεψη του γ.γ. του ΠΟΤ Zurab Pololikashvili στην Αθήνα

  71. 14/02 12:41

    ΙΜΤΜ Ισραήλ: Επιτυχημένο το πρώτο Β2Β workshop του ΕΟΤ

  72. 14/02 12:35

    Υπουργείο Πολιτισμού: Παρεμβάσεις που αναδεικνύουν το πολιτιστικό τοπίο της χώρας

  73. 14/02 12:31

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Χίο και Σάμο

  74. 14/02 12:28

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σαντορίνης το 2020

  75. 14/02 12:09

    Βαρκελώνη: Σοβαρές επιπτώσεις στα ξενοδοχεία από την ακύρωση του Mobile World Congress

  76. 14/02 11:53

    Στερεά Ελλάδα: Εντυπωσιακή αύξηση σε αφίξεις και εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  77. 14/02 11:50

    Δυτική Μακεδονία: Αύξηση αφίξεων, μείωση εισπράξεων τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  78. 14/02 11:44

    Discover Greece: Τρία νέα βίντεο για τη διαφημιστική προώθηση της Ρόδου

  79. 14/02 11:43

    FedHATTA: Στην Αθήνα η Περιφερειακή Συνάντηση της ECTAA

  80. 14/02 11:40

    Βόρειο Αιγαίο: +19% οι αφίξεις την περίοδο 2016-2018 (γράφημα)

  81. 14/02 11:31

    Περιφέρεια Αν.Μακεδονίας-Θράκης: +42% οι αφίξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  82. 14/02 11:25

    Το 2% των αφίξεων και τουριστικών εισπράξεων της χώρας στη Θεσσαλία (γράφημα)

  83. 14/02 11:19

    Ήπειρος: Πώς κινήθηκε ο τουρισμός τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  84. 14/02 11:13

    Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Υψηλή αύξηση σε αφίξεις και εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  85. 14/02 11:07

    Πελοπόννησος: +28% οι εισπράξεις, μόλις +5% οι αφίξεις στη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  86. 14/02 11:02

    Κεντρική Μακεδονία: Θεαματική αύξηση αφίξεων και εισπράξεων στη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  87. 14/02 10:55

    Ιόνια νησιά: +29% οι αφίξεις και +12% οι εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  88. 14/02 10:49

    Νότιο Αιγαίο: Πρωταθλητής σε αφίξεις και τουριστικές εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  89. 14/02 10:39

    Στην Κρήτη το 20% των τουριστικών εισπράξεων της χώρας το 2018 (γράφημα)

  90. 14/02 10:27

    Περιφέρεια Αττικής: +25% οι επισκέψεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  91. 14/02 10:16

    ΙΝΣΕΤΕ: H ακτινογραφία του τουριστικού τομέα στις 13 Περιφέρειες της χώρας

  92. 13/02 16:14

    ETC: Ο ευρωπαϊκός τουρισμός αντιστάθηκε στις κρίσεις το 2019- Χρειάζεται επαγρύπνιση για το 2020

  93. 13/02 15:28

    SiteMinder: Ποιά κανάλια φέρνουν τις περισσότερες κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  94. 13/02 15:24

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ για “πράσινες” επενδύσεις

  95. 13/02 14:57

    Corendon: Νέα σύνδεση με Ρόδο από τη Γερμανία το 2020

  96. 13/02 14:36

    Χάρης Θεοχάρης: Η εικόνα ασφάλειας πιο σημαντική από τις ακυρώσεις των Κινέζων

  97. 13/02 14:23

    ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση των επισκεπτών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 10μηνο του 2019

  98. 13/02 14:00

    Μπουτίκ ξενοδοχεία σε Αθήνα και νησιά από την BriQ Properties ΑΕΕΑΠ του κ.Φέσσα, προέδρου του ΣΕΒ

  99. 13/02 13:53

    ForwardKeys: Λιγότεροι Κινέζοι στην Ευρώπη το Μάρτιο και Απρίλιο λόγω κορωνοϊού

  100. 13/02 13:15

    Έρευνα Four Seasons: Πρωτόγνωρες εμπειρίες αναζητούν οι ταξιδιώτες