Accor | Η Ελλάδα στο top 5 των προορισμών της Νότιας Ευρώπης
- Οι Ευρωπαίοι φαίνεται να έχουν εμπιστοσύνη στην αγοραστική τους δύναμη όσον αφορά τα ταξίδια το 2024, παρά τη συνεχιζόμενη πίεση του κόστους διαβίωσης σε όλη την ήπειρο, σύμφωνα με νέα έκθεση της Accor.
Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 8.000 ταξιδιωτών από επτά ευρωπαϊκές χώρες, αποκαλύπτει ότι πάνω από το μισό (54%) πιστεύει ότι θα έχει περισσότερα χρήματα για να δαπανήσει σε ταξίδια το 2024 από ό,τι το 2023, σε σύγκριση με το 11% που δηλώνει ότι θα έχει λιγότερα χρήματα να διαθέσει.
Οι δημοφιλείς προορισμοί της Νότιας Ευρώπης εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των Ευρωπαίων ταξιδιωτών, με έναν στους τέσσερις (23%) να προγραμματίζει φέτος ένα ταξίδι στην Ισπανία, ακολουθούμενη από την Ιταλία (18%), τη Γαλλία (16%), την Πορτογαλία και την Ελλάδα (13%). Εκτός Ευρώπης, το 16% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών σκοπεύει φέτος να επισκεφτεί τη Βόρεια ή την Κεντρική Αμερική, με το ίδιο ποσοστό να σχεδιάζει ένα ταξίδι στην Ασία.
Οι συμμετέχοντες από την Πολωνία ήταν οι πιο σίγουροι για την αγοραστική τους δύναμη για ταξίδια φέτος σε σύγκριση με πέρυσι, με το 64% να αναμένει αυξημένο προϋπολογισμό έναντι μόλις του 7% που αναμένει μείωση. Οι Γερμανοί βρίσκονται στη δεύτερη θέση (61% έναντι 13%) ενώ ακόμα και στην Ιταλία, η οποία είναι η λιγότερο βέβαιη από τις επτά χώρες, υπήρχαν σχεδόν τέσσερις φορές περισσότεροι ταξιδιώτες που ανέμεναν αυξημένο προϋπολογισμό (44%) σε σχέση με αυτούς που ανέμεναν μειωμένο προϋπολογισμό (12%).
Ο αριθμός των υπερπόντιων ταξιδιών αναψυχής που αναμένουν να κάνουν οι ταξιδιώτες είναι ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον αριθμό των ταξιδιών που έκαναν πέρυσι και τα διεθνή ταξίδια “workation” ή “bleisure” -δηλαδή ταξίδια που συνδυάζουν επαγγελματικές υποχρεώσεις και αναψυχή- θα δουν επίσης αύξηση. Με τα εργασιακά πρότυπα να γίνονται ολοένα και πιο ευέλικτα και τους εργοδότες να είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να παρέχουν μεγαλύτερη ελευθερία στα επαγγελματικά ταξίδια των εργαζομένων τους, ένας στους πέντε Ευρωπαίους ταξιδιώτες (19%) αναμένει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον ένα ταξίδι που θα συνδυάζει εργασία και αναψυχή το 2024.
Πιέσεις κόστους παρά τη σιγουριά
Αν και δαπανώνται περισσότερα συνολικά, οι δαπάνες δεν απέχουν πολύ από τις σκέψεις των καταναλωτών - με τη συντριπτική πλειοψηφία (87%) να λαμβάνει μέτρα για τη μείωση του κόστους όπου μπορούν ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού και του αυξημένου κόστους ζωής. Από την επιλογή για πιο οικονομικά καταλύματα (27%) έως τη μείωση των χρημάτων που ξοδεύουν (27%), τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους μπορεί να διαμορφώσουν τις ταξιδιωτικές προσφορές το επόμενο έτος.
Κλιματική συνείδηση
Επτά στους δέκα ταξιδιώτες (71%) λένε ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική για τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις. Από τις ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι Ιταλοί ταξιδιώτες επικεντρώνονται περισσότερο από τους άλλους στα “πράσινα” ταξίδια, με το 82% να δηλώνει ότι η ύπαρξη βιώσιμων επιλογών είναι σημαντική για τη διαδικασία λήψης των αποφάσεών τους. Ακολουθούν η Ισπανία (78%) και η Πολωνία (77%), με τους Βρετανούς ταξιδιώτες να υστερούν (61%).
Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες (77%) αναφέρουν ότι οι ανησυχίες για το κλίμα θα έχουν πραγματικό αντίκτυπο στο ταξίδι ή στην κράτηση. Οι δράσεις των ταξιδιωτών περιλαμβάνουν λιγότερο συχνά ταξίδια (11%), λιγότερες πτήσεις (14%) και αναζήτηση βιώσιμων επιλογών διαμονής ή ταξιδιωτικών πρακτόρων (10%).
Ωστόσο, παρά τις καλές προθέσεις τους, οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν εμπόδια για να κάνουν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των αντικρουόμενων πιέσεων κόστους, όπως ανέφερε 38% των συμμετεχόντων, αλλά και της έλλειψης πληροφοριών (23%).
Μεγαλύτερη υψηλή περίοδος
Η κλιματική αλλαγή συμβάλλει επίσης εν μέρει και σε μια άλλη τάση, την αποφυγή ταξιδιών στην υψηλή περίοδο. Ένας στους τρεις ερωτηθέντες σε όλη την Ευρώπη (32%) δηλώνει ότι θα επιλέξει σκόπιμα να ταξιδέψει εκτός υψηλής περιόδου για να μειώσει το κόστος, ενώ ένας στους πέντε (19%) προτίθεται να το κάνει για να αποφύγει τον κίνδυνο υψηλών θερμοκρασιών, όπως αυτές που παρατηρήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι στη Νότια Ευρώπη.
Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι προορισμοί με θερμό κλίμα μπορεί να δουν μια μεγαλύτερη τουριστική περίοδο, με ορισμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες να προσφέρουν ήδη διακοπές σε θερμότερους προορισμούς.
Σφαίρες επιρροής
Οι ταξιδιώτες παίρνουν πρώτα συστάσεις από τους φίλους και την οικογένειά τους για το πού να πάνε διακοπές, με το 35% να δηλώνει ότι οι συστάσεις αυτές επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους πλάνα, ενώ ακολουθεί το 29% που επηρεάζεται από τις διαδικτυακές κριτικές σε πλατφόρμες όπως το TripAdvisor ή οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων.
Η αφοσίωση μετράει επίσης. Αξιόπιστοι operators και brands είναι ζωτικής σημασίας στις επιλογές των ταξιδιωτών, με το 17% να τους αναφέρει ως έναν σημαντικό παράγοντα. Το να είναι κανείς μέλος στο πρόγραμμα αφοσίωσης ενός συγκεκριμένου παρόχου καταλυμάτων ή ταξιδιωτικού πράκτορα είναι επίσης σημαντικό για το 6% των ερωτηθέντων.
Ένας στους έξι ταξιδιώτες (16%) επηρεάζεται από προορισμούς που έχει δει σε τηλεοπτικά προγράμματα ή ταινίες. Το "set-jetting", η τάση για διακοπές σε τοποθεσίες γυρισμάτων τηλεοπτικών σειρών ή ταινιών, έχει γίνει δημοφιλής με την εισροή επισκεπτών σε τοπία που έγιναν ευρέως γνωστά από σειρές όπως το White Lotus και το Game of Thrones. Ορισμένα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν δημιουργήσει ακόμη και πακέτα και εμπειρίες εμπνευσμένες από την τηλεόραση για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον.
Περίπου το 12% των ερωτηθέντων επηρεάζονται από προορισμούς που έχουν δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ίδιο ποσοστό με εκείνους που επηρεάζονται από συμβουλές ταξιδιωτικού πράκτορα.
Ξενοδοχειακός παράδεισος
Τα ξενοδοχεία κυριαρχούν ως ο πιο δημοφιλής τύπος διαμονής για τους Ευρωπαίους, με τα δύο τρίτα (65%) να σχεδιάζουν να κάνουν check-in το 2024, ενώ όσον αφορά την επιλογή του ξενοδοχείου, το κόστος και η τοποθεσία είναι αναμφισβήτητα οι πιο σημαντικοί παράγοντες. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες προσελκύονται επίσης από ξενοδοχεία που προσφέρουν προσεγμένη προσωπική εξυπηρέτηση, με το 21% να το αναφέρει ως τον βασικό παράγοντα όταν κάνουν μια κράτηση. Άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν την ποιοτική εστίαση (37%), την υπέροχη ατμόσφαιρα (17%) και την σύνδεση με τον προορισμό (11%).
Άλλες πληροφορίες και τάσεις που αποκαλύπτονται στην έκθεση περιλαμβάνουν:
- Solo ταξιδιώτες: 17% των Ευρωπαίων θα ταξιδέψουν μόνοι τους το 2024.
- Κατοικίδια ζώα: Το 9% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να πάρει μαζί τα κατοικίδιά του.
- Μια βαθύτερη σύνδεση: Το 36% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι είναι σημαντικό να “βυθίζεται” στις τοπικές κουλτούρες και κοινότητες που επισκέπτεται στις διακοπές του και το 13% έχει ανάγκη να αισθάνεται ότι συμβάλλει θετικά στον προορισμό.
- Αναζωογόνηση σώματος και πνεύματος: Η ξεκούραση και η χαλάρωση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στις διακοπές για το 44% των ταξιδιωτών, ενώ το 15% έχει σήμερα ανάγκη από ένα διάλειμμα επειδή έχει ανισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Το 36% δηλώνει ότι είναι σημαντικό να επιλέξει ένα ταξίδι που του επιτρέπει να φροντίσει τη σωματική και ψυχική του ευεξία και να αφήσει πίσω του το άγχος.
- Συναυλίες, διαγωνισμοί και γιορτές: Το 9% των ταξιδιωτών θα πραγματοποιήσει ένα ταξίδι που θα βασίζεται γύρω από το φαγητό και το ποτό, όπως γευσιγνωσία κρασιού ή ένα φεστιβάλ φαγητού, το 9% γύρω από ένα μουσικό γεγονός, όπως μια συναυλία -όπως το φαινόμενο Taylor Swift που ενισχύει τη φιλοξενία σε όλο τον κόσμο- και το 6% θα πραγματοποιήσει ένα ταξίδι που θα βασίζεται σε ένα αθλητικό γεγονός, με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024 να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας ως το σημαντικότερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς.
- Δρόμοι, σιδηρόδρομοι και θάλασσες: Το 19% σχεδιάζει να κάνει ένα οδικό ταξίδι, το 9% ένα ταξίδι με πλοίο ή κρουαζιέρα και το 3% ένα πολυτελές σιδηροδρομικό ταξίδι.
Ο Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa, δήλωσε: "Παρά τις συνεχείς μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, το 2024 φαίνεται να είναι μια ισχυρή χρονιά για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, καθώς οι καταναλωτές τα θέτουν ως προτεραιότητα έναντι άλλων επιλεκτικών δαπανών. Αυτή η έκθεση θίγει διάφορα θέματα, με την κλιματική κρίση να έχει τον πιο σημαντικό ρόλο. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τα θέματα βιωσιμότητας και αυτό θα γίνει ακόμα πιο σημαντικό για τις ταξιδιωτικές τους επιλογές με την πάροδο του χρόνου.
Η μελέτη επίσης αναδεικνύει και άλλες κρίσιμες μακροπρόθεσμες τάσεις. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την ευεξία ήρθε για να μείνει. Το “bleisure” ήρθε για να μείνει. Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να έχουν μια στρατηγική για να καλύψουν αυτές τις εξελισσόμενες ανάγκες, να καλύπτουν αυτή τη σημαντική ζήτηση και να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό".
- 1) Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
- 2) Airtours: Αφαιρούνται τα brand Robinson, TUI Blue και Riu Palace – Έμφαση στα ξενοδοχεία 5 και 6 αστέρων
- 3) Wyndham Hotels: Άνοιξε στη Φετιγιέ της Τουρκίας το πρώτο Ramada by Wyndham Hotel
- 4) Wyndham Hotels: Ντεμπούτο για το πρώτο La Quinta by Wyndham στο Άμπου Ντάμπι
17/05 12:18
Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών
17/05 11:44
ΕΟΤ Σερβίας: Τα Χανιά στον πρώτο online σερβικό ταξιδιωτικό οδηγό
17/05 11:02
Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες
17/05 10:26
Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα
17/05 10:16
Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας
17/05 07:47
Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας
17/05 07:42
17/05 07:40
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη
17/05 07:37
Παρουσίαση ενδυμασιών της συλλογής «Δόρα Στράτου» στον ιστορικό τόπο της Πλάκας
17/05 07:34
Αυξημένες οι συμμετοχές από Ελλάδα και εξωτερικό στον 24ο Επετειακό Ευχίδειο άθλο
16/05 18:29
Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά
16/05 15:37
ΕΟΤ και SKY express | Συνδιαφήμιση για τουριστική προβολή 12 μηνών στις ευρωπαϊκές αγορές
16/05 14:49
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
16/05 14:33
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
16/05 13:53
16/05 12:45
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
16/05 12:10
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
16/05 11:39
16/05 11:22
Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
16/05 10:56
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της
16/05 10:42
Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές
16/05 10:36
Δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού για τα Άτομα με Αναπηρία στην Ελλάδα
16/05 10:34
“Φρένο” στις αθέμιτες πρακτικές της Booking | To ΞΕΕ χαιρετίζει την ιστορική απόφαση της Ε.Ε
16/05 10:27
Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω
16/05 09:00
16/05 07:15
Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2
16/05 07:12
Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα
16/05 07:09
16/05 07:07
Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
15/05 18:23
Δημοπρασία πολυτελών ακινήτων από τον Οίκο Sotheby’s στο Λονδίνο - Μετέχει και βίλα στη Μύκονο
15/05 18:20
Kατεδάφιση αυθαιρέτου σε παραλία του Λαγονησίου - Αλλαγή χρήσης από ξενοδοχείο σε μονάδα ηλικιωμένων
15/05 18:01
Υπουργείο Τουρισμού | Συνεργασία με την easyjet - 2,4 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2024
15/05 16:58
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πυξίδα, για το ναυτικό επάγγελμα, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής του ΝΑΤ»
15/05 16:19
15/05 15:54
15/05 15:28
ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας
15/05 14:14
Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024
15/05 13:58
FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα
15/05 13:28
Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα
15/05 13:11
Ε.Ξ. Σαντορίνης | Τι συμβαίνει και τι διεκδικούμε έναντι των Booking και Expedia
15/05 13:02
Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία
15/05 12:24
Αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο
15/05 11:58
Aegean Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Άμστερνταμ
15/05 11:45
15/05 11:44
Από την Κεφαλονιά ξεκινά η περιοδεία της Όλγας Κεφαλογιάννη στα Ιόνια Νησιά
15/05 11:06
Ξενοδοχεία | 1.705 νέα επενδυτικά σχέδια στην Ευρώπη μέχρι το τέλος Μαρτίου
15/05 10:06
15/05 06:25
Δήμος Κάσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
15/05 06:25
15/05 06:25
Δήμος Πρέβεζας | Πράσινο φως για την τοποθέτηση της προτομής του Μίνου Μάτσα στην οδό Ελ. Βενιζέλου
15/05 06:25
Ο Βόλος προβάλλεται τουριστικά στην Κρήτη | Κλειδί η αεροπορική σύνδεση Ηρακλείου - Νέας Αγχιάλου
15/05 06:25
DER Τουριστική Ξενοδοχειακή Λήμνος | Η αποχώρηση από το Porto Myrina και η διαδικασία εκκαθάρισης
14/05 17:30
Νέοι κανόνες για επιτάχυνση των δημοσίων επενδύσεων και ταχύτερη απορρόφηση των ευρωπαϊκών πόρων
14/05 17:20
ΤΑΙΠΕΔ | Μέχρι τις 28 Ιουνίου η διαβούλευση της ΣΜΠΕ του Λιμένα Ραφήνας
14/05 16:06
ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch, καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας
14/05 15:58
14/05 15:42
14/05 14:55
14/05 14:26
Ryanair: Διήμερη προσφορά για πτήσεις το Μάιο και τον Ιούνιο
14/05 13:47
14/05 12:36
14/05 12:29
Celestyal | Συνεργασία με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
14/05 12:16
Γερμανικός Τύπος | Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος
14/05 12:05
FedHATTA: Συνάντηση για την ενίσχυση των τουριστικών ροών από και προς την κινεζική Επαρχία Yantai
14/05 11:51
Νέα μελέτη: Οι ενέσεις απώλειας βάρους μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων κατά 20%
14/05 11:36
H Αθήνα γνωρίζει την Πιερία | 'Έκθεση φωτογραφίας στο Νομισματικό Μουσείο
14/05 11:08
Σημαντικές διακρίσεις για Ελλάδα και Σαντορίνη στα αμερικανικά Leisure Lifestyle Awards 2024
14/05 10:58
14/05 10:38
Η Επιτροπή ορίζει την Booking ως «πυλωρό» και κινεί έρευνα αγοράς σχετικά με το Χ
14/05 10:11
14/05 10:09
To NJV Athens Plaza καλωσορίζει τον Executive Chef Παναγιώτη Αναστασίου
14/05 10:03
Χάρης Δούκας: Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο και νέα μεγαθήρια
14/05 10:00
Wyndham Hotels: Άνοιξε στη Φετιγιέ της Τουρκίας το πρώτο Ramada by Wyndham Hotel
14/05 06:45
14/05 06:15
Δήμος Ρόδου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
14/05 06:12
14/05 06:10
Το τηλεοπτικό κανάλι TVR της Ρουμανίας σε Κω και Πάτμο για τουριστική προβολή
14/05 06:08
14/05 06:05
Bόρεια Μακεδονία | +9% οι αφίξεις το α' δίμηνο - Απευθείας πτήση Κέρκυρα - Σκόπια από την Aegean
13/05 19:18
Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου Επιχειρηματιών Ενοικιάσεως Οχημάτων Ρόδου
13/05 18:32
13/05 13:58
13/05 13:31
Ένωση Μαρινών Ελλάδας | Να μη χαθεί η σπάνια ευκαιρία χρηματοδότησης για τις Ελληνικές Μαρίνες
13/05 13:15
Τουρισμός: Συνεργασία Eurowings Holidays με Dertour για δυναμικά πακέτα last-minute
13/05 12:51
Βαλεαρίδες: 16 εκατ. ευρώ ετησίως για την εξάλειψη των μεθυσμένων τουριστών
13/05 12:09
13/05 11:57
Παρίσι: Επιχείρηση-σκούπα με επίκεντρο τους αστέγους ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων
13/05 11:53
Τουρισμός | Νέες τακτικές συνδέσεις ζητούν οι τουριστικοί φορείς των Ιωαννίνων
13/05 11:39
WTTC | Ο τουρισμός της Πορτογαλίας ετοιμάζεται για ένα ιστορικό έτος
13/05 11:34
Η επαγγελματική εξουθένωση και η ψυχική υγεία απασχολούν τους εργαζόμενους και στην Ελλάδα
13/05 11:11
Sun d'Or: Νέες συνδέσεις με Κεφαλονιά και Σητεία από το Τελ Αβίβ
13/05 10:39
Προβολή της Ελλάδας σε Roadshow στη Γερμανία, που οργάνωσε ο FTI
13/05 07:53
Δύο προσφορές για ξενοδοχείο υψηλών προδιαγραφών στη Θέρμη Λέσβου
13/05 07:52
Δήμος Τήλου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
13/05 07:44
13/05 07:42
Ταξίδι εξοικείωσης διαμορφωτών γνώμης από τη Ρουμανία στη Λέσβο
12/05 13:40
Τουρισμός | Οι Δήμοι του Νοτίου Αιγαίου διεκδικούν την είσπραξη του Τέλους για την κλιματική κρίση
12/05 07:06
12/05 07:04
Τουριστικοί πράκτορες από την Ολλανδία και το Βέλγιο σε ταξίδι εξοικείωσης στην Αρκαδία
11/05 20:21
Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
ΕΟΤ και SKY express | Συνδιαφήμιση για τουριστική προβολή 12 μηνών στις ευρωπαϊκές αγορές
Αυξημένες οι συμμετοχές από Ελλάδα και εξωτερικό στον 24ο Επετειακό Ευχίδειο άθλο
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας
Παρουσίαση ενδυμασιών της συλλογής «Δόρα Στράτου» στον ιστορικό τόπο της Πλάκας
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας
Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα
Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2
Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα
“Φρένο” στις αθέμιτες πρακτικές της Booking | To ΞΕΕ χαιρετίζει την ιστορική απόφαση της Ε.Ε
Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω
Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές
Δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού για τα Άτομα με Αναπηρία στην Ελλάδα
Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες
( 0 )