Vavoulas.com

Accor | Η Ελλάδα στο top 5 των προορισμών της Νότιας Ευρώπης

Accor | Η Ελλάδα στο top 5 των προορισμών της Νότιας Ευρώπης
  • Οι Ευρωπαίοι φαίνεται να έχουν εμπιστοσύνη στην αγοραστική τους δύναμη όσον αφορά τα ταξίδια το 2024, παρά τη συνεχιζόμενη πίεση του κόστους διαβίωσης σε όλη την ήπειρο, σύμφωνα με νέα έκθεση της Accor.

Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 8.000 ταξιδιωτών από επτά ευρωπαϊκές χώρες, αποκαλύπτει ότι πάνω από το μισό (54%) πιστεύει ότι θα έχει περισσότερα χρήματα για να δαπανήσει σε ταξίδια το 2024 από ό,τι το 2023, σε σύγκριση με το 11% που δηλώνει ότι θα έχει λιγότερα χρήματα να διαθέσει.

Οι δημοφιλείς προορισμοί της Νότιας Ευρώπης εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των Ευρωπαίων ταξιδιωτών, με έναν στους τέσσερις (23%) να προγραμματίζει φέτος ένα ταξίδι στην Ισπανία, ακολουθούμενη από την Ιταλία (18%), τη Γαλλία (16%), την Πορτογαλία και την Ελλάδα (13%). Εκτός Ευρώπης, το 16% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών σκοπεύει φέτος να επισκεφτεί τη Βόρεια ή την Κεντρική Αμερική, με το ίδιο ποσοστό να σχεδιάζει ένα ταξίδι στην Ασία.

Οι συμμετέχοντες από την Πολωνία ήταν οι πιο σίγουροι για την αγοραστική τους δύναμη για ταξίδια φέτος σε σύγκριση με πέρυσι, με το 64% να αναμένει αυξημένο προϋπολογισμό έναντι μόλις του 7% που αναμένει μείωση. Οι Γερμανοί βρίσκονται στη δεύτερη θέση (61% έναντι 13%) ενώ ακόμα και στην Ιταλία, η οποία είναι η λιγότερο βέβαιη από τις επτά χώρες, υπήρχαν σχεδόν τέσσερις φορές περισσότεροι ταξιδιώτες που ανέμεναν αυξημένο προϋπολογισμό (44%) σε σχέση με αυτούς που ανέμεναν μειωμένο προϋπολογισμό (12%).

Ο αριθμός των υπερπόντιων ταξιδιών αναψυχής που αναμένουν να κάνουν οι ταξιδιώτες είναι ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον αριθμό των ταξιδιών που έκαναν πέρυσι και τα διεθνή ταξίδια “workation” ή “bleisure” -δηλαδή ταξίδια που συνδυάζουν επαγγελματικές υποχρεώσεις και αναψυχή- θα δουν επίσης αύξηση. Με τα εργασιακά πρότυπα να γίνονται ολοένα και πιο ευέλικτα και τους εργοδότες να είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να παρέχουν μεγαλύτερη ελευθερία στα επαγγελματικά ταξίδια των εργαζομένων τους, ένας στους πέντε Ευρωπαίους ταξιδιώτες (19%) αναμένει να  πραγματοποιήσει τουλάχιστον ένα ταξίδι που θα συνδυάζει εργασία και αναψυχή το 2024.

Πιέσεις κόστους παρά τη σιγουριά

Αν και δαπανώνται περισσότερα συνολικά, οι δαπάνες δεν απέχουν πολύ από τις σκέψεις των καταναλωτών - με τη συντριπτική πλειοψηφία (87%) να λαμβάνει μέτρα για τη μείωση του κόστους όπου μπορούν ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού και του αυξημένου κόστους ζωής. Από την επιλογή για πιο οικονομικά καταλύματα (27%) έως τη μείωση των χρημάτων που ξοδεύουν (27%), τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους μπορεί να διαμορφώσουν τις ταξιδιωτικές προσφορές το επόμενο έτος.

Κλιματική συνείδηση

Επτά στους δέκα ταξιδιώτες (71%) λένε ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική για τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις. Από τις ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι Ιταλοί ταξιδιώτες επικεντρώνονται περισσότερο από τους άλλους στα “πράσινα” ταξίδια, με το 82% να δηλώνει ότι η ύπαρξη βιώσιμων επιλογών είναι σημαντική για τη διαδικασία λήψης των αποφάσεών τους. Ακολουθούν η Ισπανία (78%) και η Πολωνία (77%), με τους Βρετανούς ταξιδιώτες να υστερούν (61%).

Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες (77%) αναφέρουν ότι οι ανησυχίες για το κλίμα θα έχουν πραγματικό αντίκτυπο στο ταξίδι ή στην κράτηση. Οι δράσεις των ταξιδιωτών περιλαμβάνουν λιγότερο συχνά ταξίδια (11%), λιγότερες πτήσεις (14%) και αναζήτηση βιώσιμων επιλογών διαμονής ή ταξιδιωτικών πρακτόρων (10%).

Ωστόσο, παρά τις καλές προθέσεις τους, οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν εμπόδια για να κάνουν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των αντικρουόμενων πιέσεων κόστους, όπως ανέφερε 38% των συμμετεχόντων, αλλά και της έλλειψης πληροφοριών (23%).

Μεγαλύτερη υψηλή περίοδος 

Η κλιματική αλλαγή συμβάλλει επίσης εν μέρει και σε μια άλλη τάση, την αποφυγή ταξιδιών στην υψηλή περίοδο. Ένας στους τρεις ερωτηθέντες σε όλη την Ευρώπη (32%) δηλώνει ότι θα επιλέξει σκόπιμα να ταξιδέψει εκτός υψηλής περιόδου για να μειώσει το κόστος, ενώ ένας στους πέντε (19%) προτίθεται να το κάνει για να αποφύγει τον κίνδυνο υψηλών θερμοκρασιών, όπως αυτές που παρατηρήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι στη Νότια Ευρώπη.

Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι προορισμοί με θερμό κλίμα μπορεί να δουν μια μεγαλύτερη τουριστική περίοδο, με ορισμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες να προσφέρουν ήδη διακοπές σε θερμότερους προορισμούς.

Σφαίρες επιρροής

Οι ταξιδιώτες παίρνουν πρώτα συστάσεις από τους φίλους και την οικογένειά τους για το πού να πάνε διακοπές, με το 35% να δηλώνει ότι οι συστάσεις αυτές επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους πλάνα, ενώ ακολουθεί το 29% που επηρεάζεται από τις διαδικτυακές  κριτικές σε πλατφόρμες όπως το TripAdvisor ή οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων. 

Η αφοσίωση μετράει επίσης. Αξιόπιστοι operators και brands είναι ζωτικής σημασίας στις επιλογές των ταξιδιωτών, με το 17% να τους αναφέρει ως έναν σημαντικό παράγοντα. Το να είναι κανείς μέλος στο πρόγραμμα αφοσίωσης ενός συγκεκριμένου παρόχου καταλυμάτων ή ταξιδιωτικού πράκτορα είναι επίσης σημαντικό για το 6% των ερωτηθέντων.

Ένας στους έξι ταξιδιώτες (16%) επηρεάζεται από προορισμούς που έχει δει σε τηλεοπτικά προγράμματα ή ταινίες. Το "set-jetting", η τάση για διακοπές σε τοποθεσίες γυρισμάτων τηλεοπτικών σειρών ή ταινιών, έχει γίνει δημοφιλής με την εισροή επισκεπτών σε τοπία που έγιναν ευρέως γνωστά από σειρές όπως το White Lotus και το Game of Thrones. Ορισμένα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν δημιουργήσει ακόμη και πακέτα και εμπειρίες εμπνευσμένες από την τηλεόραση για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον. 

Περίπου το 12% των ερωτηθέντων επηρεάζονται από προορισμούς που έχουν δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ίδιο ποσοστό με εκείνους που επηρεάζονται από συμβουλές ταξιδιωτικού πράκτορα.

Ξενοδοχειακός παράδεισος 

Τα ξενοδοχεία κυριαρχούν ως ο πιο δημοφιλής τύπος διαμονής για τους Ευρωπαίους, με τα δύο τρίτα (65%) να σχεδιάζουν να κάνουν check-in το 2024, ενώ όσον αφορά την επιλογή του ξενοδοχείου, το κόστος και η τοποθεσία είναι αναμφισβήτητα οι πιο σημαντικοί παράγοντες. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες προσελκύονται επίσης από ξενοδοχεία που προσφέρουν προσεγμένη προσωπική εξυπηρέτηση, με το 21% να το αναφέρει ως τον βασικό παράγοντα όταν κάνουν μια κράτηση. Άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν την ποιοτική εστίαση (37%), την υπέροχη ατμόσφαιρα (17%) και την σύνδεση με τον προορισμό (11%).

Άλλες πληροφορίες και τάσεις που αποκαλύπτονται στην έκθεση περιλαμβάνουν:

  • Solo ταξιδιώτες: 17% των Ευρωπαίων θα ταξιδέψουν μόνοι τους το 2024.
  • Κατοικίδια ζώα: Το 9% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να πάρει μαζί τα κατοικίδιά του.
  • Μια βαθύτερη σύνδεση: Το 36% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι είναι σημαντικό να “βυθίζεται” στις τοπικές κουλτούρες και κοινότητες που επισκέπτεται στις διακοπές του και το 13% έχει ανάγκη να αισθάνεται ότι συμβάλλει θετικά στον προορισμό.
  • Αναζωογόνηση σώματος και πνεύματος: Η ξεκούραση και η χαλάρωση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στις διακοπές για το 44% των ταξιδιωτών, ενώ το 15% έχει σήμερα ανάγκη από ένα διάλειμμα επειδή έχει ανισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Το 36% δηλώνει ότι είναι σημαντικό να επιλέξει ένα ταξίδι που του επιτρέπει να φροντίσει τη σωματική και ψυχική του ευεξία και να αφήσει πίσω του το άγχος.
  • Συναυλίες, διαγωνισμοί και γιορτές: Το 9% των ταξιδιωτών θα πραγματοποιήσει ένα ταξίδι που θα βασίζεται γύρω από το φαγητό και το ποτό, όπως γευσιγνωσία κρασιού ή ένα φεστιβάλ φαγητού, το 9% γύρω από ένα μουσικό γεγονός, όπως μια συναυλία -όπως το φαινόμενο Taylor Swift που ενισχύει τη φιλοξενία σε όλο τον κόσμο- και το 6% θα πραγματοποιήσει ένα ταξίδι που θα βασίζεται σε ένα αθλητικό γεγονός, με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024 να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας ως το σημαντικότερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς.
  • Δρόμοι, σιδηρόδρομοι και θάλασσες: Το 19% σχεδιάζει να κάνει ένα οδικό ταξίδι, το 9% ένα ταξίδι με πλοίο ή κρουαζιέρα και το 3% ένα πολυτελές σιδηροδρομικό ταξίδι.

Ο Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa, δήλωσε: "Παρά τις συνεχείς μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, το 2024 φαίνεται να είναι μια ισχυρή χρονιά για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, καθώς οι καταναλωτές τα θέτουν ως προτεραιότητα έναντι άλλων επιλεκτικών δαπανών. Αυτή η έκθεση θίγει διάφορα θέματα, με την κλιματική κρίση να έχει τον πιο σημαντικό ρόλο. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τα θέματα βιωσιμότητας και αυτό θα γίνει ακόμα πιο σημαντικό για τις ταξιδιωτικές τους επιλογές με την πάροδο του χρόνου. 


Η μελέτη επίσης αναδεικνύει και άλλες κρίσιμες μακροπρόθεσμες τάσεις. Το ενδιαφέρον  των καταναλωτών για την ευεξία ήρθε για να μείνει. Το “bleisure” ήρθε για να μείνει. Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να έχουν μια στρατηγική για να καλύψουν αυτές τις εξελισσόμενες ανάγκες, να καλύπτουν αυτή τη σημαντική ζήτηση και να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό".

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 30/04 16:53

    Ο «Τυφώνας» που σώζει τις Ελληνικές ακτές από τα απορρίμματα

  2. 30/04 16:48

    Τουρκία | Ιστορική επίδοση σε αφίξεις και τουριστικά έσοδα το α΄ τρίμηνο

  3. 30/04 16:38

    O EOT στην «Arabian Travel Market» | Ενδιαφέρον από τις χώρες του Κόλπου, Ινδία και Αυστραλία

  4. 30/04 16:36

    «Φρενάρει» ο Αμερικανικός τουρισμός στην Ευρώπη; Τι βλέπουν οι επαγγελματίες για το 2025 και το 2026

  5. 30/04 16:29

    Στην UCERT η διαχείριση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας – Επένδυση άνω των 20 εκατ. ευρώ

  6. 30/04 13:41

    This is Athens & Partners | Οι 7 εταίροι ανανεώνουν τη συνεργασία τους - οι κοινές δράσεις

  7. 30/04 12:34

    FedHATTA: Δυναμική παρουσία των Ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στη διεθνή έκθεση του Ντουμπάι ΑΤΜ 2025

  8. 30/04 12:04

    Νέα προσφορά από τη Ryanair για τα μέλη "Prime" σε πτήσεις Ιουνίου

  9. 30/04 11:58

    Οι επιχειρηματίες πρέπει να δείξουν περισσότερο θάρρος απέναντι στις πολιτικές Τραμπ

  10. 30/04 11:41

    Οι Βρετανοί εξακολουθούν να επιλέγουν τις ΗΠΑ για τα ταξίδια τους

  11. 30/04 11:07

    The Times | Η ιδανική στιγμή για να γνωρίσει κανείς την αυθεντική πλευρά της Σαντορίνης

  12. 30/04 11:04

    Thomas Ellerbeck | «Η Ρόδος μπορεί να γίνει πρότυπο βιώσιμου τουρισμού διεθνώς»

  13. 30/04 10:05

    Δύο ελληνικά ξενοδοχεία εντάσσονται στη διεθνή αλυσίδα Preferred Hotels & Resorts

  14. 30/04 09:02

    Άντζελα Γκερέκου: "Ο τουρισμός είναι η δύναμη του καλού και η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει"

  15. 30/04 08:58

    Χανιά: Το Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού επιστρέφει στο Ενετικό Λιμάνι

  16. 30/04 08:25

    Καστοριά: Η πόλη των αρχοντικών και της βυζαντινής κληρονομιάς

  17. 30/04 07:59

    Δήμος Καρπενησίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δημοτικού ακινήτου

  18. 30/04 07:11

    Ο όμιλος Μήτση επενδύει στη Ρόδο: Από το Γκολφ Αφάντου έως την αναγέννηση του Grand Hotel

  19. 30/04 07:10

    Η Κρήτη υποδέχεται το Reveil 12 – Φεστιβάλ Ήχων και Οικολογίας

  20. 30/04 07:05

    Ελληνικός τουρισμός - γ΄τρίμηνο | Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το 97% των αφίξεων

  21. 30/04 07:02

    6 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Αλεξανδρούπολη, Θάσο, Αράχωβα και Καλάβρυτα

  22. 30/04 07:00

    Νέες προσθήκες πτήσεων στην Ελλάδα το 2025 από 4 αεροπορικές εταιρίες

  23. 30/04 07:00

    To Sani Asterias στα 500 Best Hotels στον κόσμο του Travel + Leisure

  24. 30/04 06:27

    Ενισχύσεις εκσυγχρονισμού για τις μαρίνες Σύμης και Μεσολογγίου

  25. 30/04 06:25

    Έρχεται η πιλοτική ανάπτυξη 4 πρότυπων τουριστικών προορισμών

  26. 30/04 06:15

    Mavi Gok Airlines | Νέα τουρκική αεροπορική εταιρεία στη γραμμή Γκάτγουικ - Αττάλεια

  27. 30/04 06:14

    Ο Θρακιώτικος Γάμος κατακτά τον Κυβερνοχώρο

  28. 30/04 06:08

    Τουρισμός | Η αύξηση των τιμών στη Μεσόγειο προβληματίζει τους διοργανωτές ταξιδιών

  29. 29/04 21:56

    Συνέλευση HOTREC: Στο επίκεντρο οι προκλήσεις και οι μεταρρυθμίσεις στον ευρωπαϊκό τουρισμό

  30. 29/04 20:44

    AEGEAN 2025: Αύξηση επιβατών και επέκταση στόλου με το βλέμμα στη διεθνή αγορά

  31. 29/04 18:50

    Συνεργασία FedHATTA με την επαρχία Shaanxi της Κίνας

  32. 29/04 15:59

    Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή της πόλης

  33. 29/04 15:47

    Τζιτζικώστας: Το αεροδρόμιο Barajas γέφυρα μεταξύ Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής

  34. 29/04 15:42

    Ελληνίδα ακαδημαϊκός στις φιναλίστ των Ευρωπαϊκών Βραβείων Βιώσιμης Ενέργειας 2025

  35. 29/04 14:58

    Lufthansa: Δημιουργία task force για πιθανή κάμψη της ζήτησης

  36. 29/04 14:35

    To Theartemis Palace Conference Center εντάσσει το Ρέθυμνο στον χάρτη των συνεδριακών προορισμών

  37. 29/04 13:30

    Αίγυπτος: Στόχος οι 16,8 εκατ. τουρίστες το 2025 – Άνοδος 6% παρά τους γεωπολιτικούς κινδύνους

  38. 29/04 13:13

    WTTC: Ο τουρισμός θα εισφέρει 135 δισ. δολ. στην Τουρκία το 2025 - 6,7% η παγκόσμια ανάπτυξη

  39. 29/04 12:46

    Δήμος | Άνοιξη στην Αθήνα με 200 εκδηλώσεις - ελεύθερη συμμετοχή

  40. 29/04 12:38

    Ο ΕΟΤ συστήνει την «Sustainable Greece» στους Βρετανούς Πράκτορες

  41. 29/04 11:13

    Horwath HTL | Πίεση στις υποδομές προκαλεί η άνθηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  42. 29/04 10:52

    Το Ναυάγιο της Ζακύνθου κινδυνεύει – Ένα πιάνο στην άμμο στέλνει μήνυμα αφύπνισης

  43. 29/04 10:50

    Το πρώτο La Quinta by Wyndham στο Μπατούμι της Γεωργίας

  44. 29/04 10:44

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: 17 δράσεις για την τουριστική προώθηση της Σαντορίνης

  45. 29/04 10:39

    Δήμος Ξηρομέρου | Καταδυστικός τουρισμός: Αίτημα για πόντιση παροπλισμένου πολεμικού πλοίου

  46. 29/04 10:35

    Μήνυμα φιλίας και συνεργασίας στον φιλικό ελληνοτουρκικό αγώνα ποδοσφαίρου στη Χίο

  47. 29/04 10:27

    Συνάντηση στρατηγικής σημασίας για την κρουαζιέρα στη Σαντορίνη

  48. 29/04 08:30

    Ανακαλύψτε τη μαγεία της ορεινής Αρκαδίας τον Μάιο

  49. 29/04 07:41

    Explora Journeys: Έναρξη της θερινής σεζόν με το πολυτελές EXPLORA I από τον Πειραιά

  50. 29/04 07:15

    Ξάνθης Γεύσεις: Ένα φεστιβάλ γαστρονομίας με πολιτισμικό άρωμα

  51. 29/04 07:06

    Ισχυρή εκκίνηση το 2025 για Aegean και SKY express

  52. 29/04 06:20

    Οι Δρόμοι του Βουβαλιού για την τουριστική ανάπτυξη της Κερκίνης

  53. 29/04 06:10

    Η Vogue ταξιδεύει στη Χίο: Φωτογραφίσεις μόδας στα τοπία του νησιού

  54. 29/04 06:10

    Ρόδος: Αυτά είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία με τα μεγαλύτερα έσοδα – Ποια «γεμίζουν» πρώτα

  55. 28/04 20:35

    Μπλακ άουτ άνευ προηγουμένου σε Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία

  56. 28/04 17:56

    Ρόδος | Εκδήλωση για την προστασία της βιοποικιλότητας

  57. 28/04 17:37

    Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια σκηνή του αθλητικού τουρισμού

  58. 28/04 13:08

    Αττική, η …Καραϊβική των Γερμανών

  59. 28/04 12:35

    Το Phaea Blue Villas στα κορυφαία βιώσιμα ξενοδοχεία παγκοσμίως από το Observer

  60. 28/04 11:47

    Το μέλλον των περιηγήσεων: Από τον ανθρώπινο ξεναγό στον ψηφιακό συνοδοιπόρο;

  61. 28/04 11:12

    Χαμένες αποσκευές: Τα χειρότερα και τα καλύτερα αεροδρόμια

  62. 28/04 10:51

    ΕΟΤ | Προβολή της Σαντορίνης σε αγορές-στόχους

  63. 28/04 10:45

    Άγιος Νικόλαος | Εγκαίνια της σεζόν κρουαζιέρας με την άφιξη του πολυτελούς Silver Spirit

  64. 28/04 10:37

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία και μονάδα ιαματικού τουρισμού

  65. 28/04 10:32

    Επιχειρησιακό Σχέδιο: «Κρητικός Διατροφικός Πολιτισμός 2026-2030»

  66. 28/04 10:23

    Διπλό αγωνιστικό ραντεβού στη Μεγαλόπολη στις 11 Μαΐου: Festival Enduro και Theater Run 2025

  67. 28/04 07:25

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Θεσσαλονίκη

  68. 28/04 07:00

    Μαδρίτη | Aναβάθμιση των υποδομών μέσα από τουριστικό φόρο

  69. 28/04 06:18

    Κεφαλονιά: Ο αυθεντικός χαρακτήρας του νησιού μέσα από το “Travel Reimagined” project

  70. 28/04 06:15

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  71. 28/04 05:07

    Ξενοδόχοι εναντίον Booking.com: Η ευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε

  72. 27/04 07:14

    Ελληνικός τουρισμός/ Webhotelier: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι στις online κρατήσεις για το 2025

  73. 27/04 07:02

    Ο Τραμπ δεν ανησυχεί για την πτώση του εισερχόμενου τουρισμού στις ΗΠΑ

  74. 26/04 23:20

    Τουρισμός | Η Ελλάδα 4η επιλογή για τις διακοπές των Ευρωπαίων το 2025 - τι δείχνει η έρευνα της ETC

  75. 26/04 13:25

    Ρώμη | Η κηδεία του Πάπα έφερε πληρότητα 100% στα ξενοδοχεία και εκτόξευση τιμών

  76. 26/04 08:23

    Φυσικοί Θησαυροί της Κρήτης: Το Φράγμα Ποταμών και το Φαράγγι Πατσού

  77. 26/04 07:16

    Μικρότερη των προσδοκιών η ζήτηση για την Αθήνα το 2025

  78. 26/04 07:13

    Νέα θερμαινόμενη πισίνα υψηλών προδιαγραφών στα Χανιά, με στόχο τον αθλητικό τουρισμό

  79. 26/04 07:00

    O Ελληνοαμερικανός Ντιν Σπανός φέρνει το NFL στην Ελλάδα – Οι ευκαιρίες προβολής στις ΗΠΑ

  80. 26/04 06:30

    Οι Έλληνες ταξίδεψαν (πολύ!) το 2024 – Πού πήγαν, πόσα ξόδεψαν

  81. 26/04 06:14

    Ευρώπη 2024: Η ταχύτερα θερμαινόμενη ήπειρος του πλανήτη

  82. 25/04 22:51

    Επανέρχεται ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη | Αυξημένες κρατήσεις για το 2025 και 2026

  83. 25/04 20:58

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Βέροιας- Νάουσας | Συνεργασία με υπ.Τουρισμού

  84. 25/04 17:49

    Πελοπόννησος | 65 εκατ. ευρώ από την ΕΕ για νέες εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων

  85. 25/04 12:02

    Destination by Hyatt | Ανοίγει το πολυτελές Zélia Halkidiki στην Κασσάνδρα

  86. 25/04 11:07

    Olympic Holidays | Νέοι προορισμοί Κάρπαθος, Σίφνος και Αλβανία

  87. 25/04 11:01

    Η Balkan Holidays σταματά τις συναλλαγές της στο Ηνωμένο Βασίλειο

  88. 25/04 10:50

    Ο Πολωνός τουρ οπερέιτορ Itaka λανσάρει την αεροπορική επωνυμία Air 001

  89. 25/04 10:44

    ΟΛΚΕ | Πάνω από 39.000 επισκέπτες στην Κέρκυρα το Πάσχα δια θαλάσσης

  90. 25/04 10:42

    Γκρίνια για την εστίαση το Πάσχα στα Ιωάννινα – Κλειστά τα περισσότερα μαγαζιά

  91. 25/04 09:03

    Η Αθήνα 4η πιο ηλιόλουστη πρωτεύουσα της Ευρώπης

  92. 25/04 08:13

    Η Γαστρονομική Κληρονομιά της Καλύμνου: Ανακαλύπτοντας Αυθεντικές Γεύσεις

  93. 25/04 08:06

    Tμήμα του Φαληρικού Όρμου στην Περιφέρεια Αττικής για το Ανοικτό Πάρκο της Μεσογείου

  94. 25/04 07:57

    Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού Δήμου Λαμιέων

  95. 25/04 07:55

    Αρχαιολογικοί θησαυροί της Μακεδονίας στον φακό της Ιορδανίας

  96. 25/04 07:51

    Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή της Αθήνας και της Σαντορίνης

  97. 25/04 07:44

    If it's not made in Greece, it is not Feta Cheese

  98. 25/04 07:09

    Hyatt | Επιταχύνει την ανάπτυξή της σε Ελλάδα και Ευρώπη

  99. 25/04 07:05

    Schauinsland-Reisen | Φθηνότερο all inclusive στην Τουρκία χωρίς αλκοόλ

  100. 25/04 06:10

    Ξενοδοχεία | Σε φάση ανάπτυξης ο όμιλος Electra – Επενδύσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Κεφαλονιά