Ξενοδοχεία: Πώς να μετατρέψετε τις αρνητικές κριτικές σε ευκαιρίες κρατήσεων στην ψηφιακή εποχή
Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη σημασία που έχουν οι διαδικτυακές κριτικές των επισκεπτών στα επίπεδα κρατήσεων των ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την TripAdvisor, το 83% των ταξιδιωτών διαβάζουν online κριτικές πριν κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία, με το 80% από αυτούς να διαβάζουν μεταξύ 6 και 12 κριτικών πριν λάβουν την τελική απόφαση.
Ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να αφήνουν τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές κριτικές αποτελεί πρόκληση. Ωστόσο, με την κατανόηση των κινήτρων πίσω από τις κριτικές, την ενεργή ανταπόκριση στα σχόλια των επισκεπτών και τη χρήση εργαλείων διαχείρισης φήμης, τα ξενοδοχεία μπορούν να κινητοποιούν τους επισκέπτες τους ώστε να κοινοποιούν στο διαδίκτυο τις θετικές εμπειρίες τους, αυξάνοντας τελικά τις κρατήσεις.
Οι κριτικές επιτρέπουν επίσης στους ταξιδιώτες να νιώθουν συνδεδεμένοι με μια κοινότητα και να ενημερώνονται για τις τελευταίες προσφορές στην αγορά.
Είναι προφανές ότι οι αρνητικές κριτικές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις μελλοντικές κρατήσεις. Επομένως, είναι κρίσιμο σημείο για τα ξενοδοχεία, όχι μόνο να αναγνωρίσουν αυτές τις κριτικές αλλά και να κατανοήσουν γιατί οι επισκέπτες τις συνέταξαν. Αυτή η κατανόηση τους επιτρέπει όχι μόνο να ανταποκριθούν κατάλληλα αλλά και να διορθώσουν οποιαδήποτε βαθύτερα προβλήματα που θα μπορούσαν να μειώσουν τις αρνητικές ανατροφοδοτήσεις στο μέλλον.
Μερικοί απο τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες αφήνουν αρνητικές κριτικές είναι...
- Μη εκπληρούμενες υποσχέσεις: Αν η ιστοσελίδα σας και τα κοινωνικά μέσα υπόσχονται μια εμπειρία που δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα, είναι πιθανό οι επισκέπτες να εκφράσουν την απογοήτευσή τους. Η υποσχεση για λιγότερα και η εκπλήρωση περισσότερων πρέπει να είναι η κυρίαρχη αρχή.
-Αγενές ή αναποτελεσματικό προσωπικό: Οι επισκέπτες περιμένουν μια ζεστή και φιλόξενη εμπειρία κατά την κράτηση σε ένα κατάλυμα. Η έλλειψη προσοχής και ευγένειας από το προσωπικό μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια.
-Έλλειψη υγιεινής: Μετά το 2020, η υγεία και η υγιεινή έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας για όλους. Αν το κατάλυμα δεν πληροί αυτά τα πρότυπα, οι επισκέπτες αναμένεται να εκφράσουν τις ανησυχίες τους.
-Απουσία εμπειρίας επισκέπτη: Όταν οι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο ή καταλυμα, έχουν συγκεκριμένες προσδοκίες: μια θερμή υποδοχή, προσεκτική εξυπηρέτηση και μια ευχάριστη διαμονή. Αν αυτές οι προσδοκίες δεν εκπληρώνονται, είτε λόγω προσωπικού και ζητημάτων υγιεινής, είτε λόγω μη εκπλήρωσης υποσχέσεων, μπορεί να οδηγήσουν σε βαθιά απογοήτευση.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να λάβουν μια σειρά από μέτρα ώστε να διαχειριστούν τις αρνητικές κριτικές, όπως...
-Αποδεχθείτε τις αρνητικές κριτικές θετικά: Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αγαπούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους. Αφουγκραστείτε τους, κατανοώντας τα παράπονά τους και κάνοντας τις απαραίτητες βελτιώσεις. Επικοινωνήστε αυτές τις βελτιώσεις στους επισκέπτες σας με σαφήνεια, παρέχοντας χρονοδιαγράμματα και πραγματικά παραδείγματα όταν είναι δυνατό.
-Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο: Το σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο μπορεί να σας βοηθήσει στην καταγραφή και αντιμετώπιση της ανατροφοδότησης των επισκεπτών. Με την παρακολούθηση των online mentions και των κριτικών των επισκεπτών, μπορείτε να αναγνωρίσετε γρήγορα τυχόν προβλήματα ή ανησυχίες πριν αυτά εξελιχθούν σε αρνητικές κριτικές. Αυτό σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε τα παράπονα των επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο, να επιλύετε προβλήματα και να δείχνετε τη δέσμευσή σας στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Κατ' ουσίαν, ένα αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο σας εξουσιοδοτεί να παραμένετε μπροστά από τις εξελίξεις, εξασφαλίζοντας ότι οι εμπειρίες των επισκεπτών σας είναι θετικές και ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες αρνητικής ανατροφοδότησης.
-Ανταποκριθείτε άμεσα: Παρακολουθήστε στενά τις online κριτικές και ανταποκριθείτε γρήγορα. Η άμεση αντίδραση δείχνει τη δέσμευσή σας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και μπορεί να εμποδίσει μια αρνητική κριτική να διαδοθεί περαιτέρω. Να είστε ευγενείς στις απαντήσεις σας, αναφερόμενοι στους επισκέπτες με το όνομά τους και αποφεύγοντας την επίρριψη ευθυνών.
-Ψάξτε ενεργά για κριτικές: Μην περιμένετε τους επισκέπτες να αφήσουν αρνητικές κριτικές· αλληλοεπιδράστε ενεργά μαζί τους όταν βρίσκονται στο κατάλυμα. Ανταποκριθείτε στην ανατροφοδότησή τους άμεσα και αναφέρετέ τους πώς προτίθεστε να βελτιώσετε τη μελλοντική τους εμπειρία.
-Εντοπίστε και αντιμετωπίστε ύποπτες κριτικές: Παρατηρήστε ύποπτες κινήσεις, όπως ελλιπείς λεπτομέρειες ή έλλειψη συστάσεων για ανταγωνιστές. Σημειώστε αυτές τις κριτικές στην πλατφόρμα όπου δημοσιεύονται.
-Περιορίστε τα αρνητικά αποτελέσματα στη Google: Εάν οι αρνητικές κριτικές κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης, αντιμετωπίστε τις προωθώντας θετικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σας. Αναπτύξτε μια ισχυρή στρατηγική περιεχομένου για την κατάταξη σε άλλες σελίδες από τις αρνητικές κριτικές. Βελτιώστε την πλατφόρμα σας για κριτικές.
-Επικεντρωθείτε στην εμπειρία των επισκεπτών: Όταν οι επισκέπτες έχουν μια αξέχαστη και ευχάριστη διαμονή, τείνουν να εκφράζουν την ικανοποίησή τους μέσω θετικών κριτικών. Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία των επισκεπτών αντιστοιχεί στις υποσχέσεις που δίνονται στην ιστοσελίδα σας και στο υλικό μάρκετινγκ. Όταν οι επισκέπτες λαμβάνουν αυτό που περιμένουν και ακόμα περισσότερο, εκτιμούν τη διαφάνεια και είναι πιο πρόθυμοι να αφήσουν θετική κριτική.
- 1) Νέες δωρεές από ξενοδοχεία
- 2) Herodion Hotel: Jacuzzi με θέα την Ακρόπολη και εκδηλώσεις ενόψει των εορτών
- 3) Wyndham Hotels & Resorts | Έρευνα για τη δυναμική επιστροφή και τις νέες τάσεις των ινδικών γάμων
- 4) Αλλαγή χρήσης ξενοδοχείων σε κατοικίες στην Ολυμπιακή Ακτή Κατερίνης και στο Καστελόριζο
04/12 18:18
Περιφέρεια Κρήτης: Κατάρτιση Προγράμματος Πολιτισμού και Αθλητισμού 2025
04/12 18:12
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας για προβολή στη Σερβία
04/12 15:13
Απίστευτο! Ουρές υποψήφιων ενοικιαστών για ένα σπίτι στο Ηράκλειο με ενοίκιο (μόνο!) 400 ευρώ
04/12 14:40
Στη Θεσσαλονίκη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων-UFI τον Ιούνιο
04/12 14:34
04/12 14:11
04/12 13:29
04/12 13:12
Accor: Αυτές είναι οι 8 κορυφαίες τάσεις ευεξίας στα ξενοδοχεία για το 2025
04/12 12:54
04/12 11:53
Global Traveler Awards 2024 (ΗΠΑ): Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για 4η χρονιά
04/12 11:35
Τουρισμός πολυτελείας | Virtuoso: Στροφή σε προορισμούς με ήπιο κλίμα λόγω της κλιματικής αλλαγής
04/12 11:26
Neos: Νέα nonstop σύνδεση Μιλάνο – Κως το καλοκαίρι του 2025
04/12 11:17
TUI Airways: Νέα σύνδεση Κορκ – Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2025
04/12 11:07
Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Οι προορισμοί χρειάζονται νέα μοντέλα διαχείρισης στη ροή τουριστών
04/12 11:06
Νέος Γερμανός τουρ οπερέιτορ το 2025 – Θα πουλάει πακέτα και για Ελλάδα
04/12 10:39
Όλγα Κεφαλογιάννη | Στο επίκεντρο της στρατηγικής ο ποιοτικός τουρισμός με όρους βιωσιμότητας
04/12 10:21
04/12 07:19
04/12 07:18
04/12 07:15
04/12 07:10
Δήμος Δυτικής Αχαΐας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
04/12 07:05
03/12 19:00
03/12 18:39
Οι νέες επενδύσεις θα μεταμορφώσουν την Αττική σε προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας
03/12 15:53
Επιτακτική ανάγκη ένα δίκτυο Θαλάσσιων Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα
03/12 14:14
03/12 14:06
Διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
03/12 14:02
Ψηφιακές Συναλλαγές: Οι Έλληνες ταξιδιώτες και οι κίνδυνοι απάτης
03/12 13:59
Προσφορά πομποδεκτών από το Λιμενικό Ταμείο στο Λιμεναρχείο Μυκόνου
03/12 13:58
Eurowings: Δύο νέες συνδέσεις με Άκτιο και Κω στο καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025
03/12 13:56
H Φιλοξενία αποτελεί σταθερό πυλώνα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής
03/12 13:19
Booking.com | Tο 75% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναζητούν αυθεντικές τοπικές εμπειρίες
03/12 10:41
03/12 10:18
Ισπανία | Σε ισχύ το ψηφιακό μητρώο, που "φακελώνει" τους τουρίστες
03/12 07:39
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού
03/12 07:34
Πτήσεις από 18 εταιρείες προς το αεροδρόμιο Ben Gurion του Ισραήλ
03/12 07:33
03/12 07:24
03/12 07:22
02/12 17:13
Η Celestyal εγκαινιάζει την πρώτη της σεζόν στον Αραβικό Κόλπο από το Κατάρ
02/12 17:08
02/12 16:31
Η Χαλκιδική επανασυστήνεται μέσα από τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία της
02/12 16:03
Η Ελλάδα παρούσα στη Διεθνή Έκθεση διαστημικής τεχνολογίας SPACE TECH EXPO
02/12 15:49
02/12 15:27
02/12 15:02
Herodion Hotel: Jacuzzi με θέα την Ακρόπολη και εκδηλώσεις ενόψει των εορτών
02/12 14:13
02/12 13:20
02/12 13:01
02/12 12:26
Ε. Ξ. Ρόδου: Δωρεάν διαμονή στους πληγέντες από τις ισχυρές βροχοτπώσεις
02/12 12:14
Aegean: Νέα εποχική σύνδεση του Ηρακλείου με τη Γαλλία το 2025
02/12 12:13
02/12 12:04
Accor: Το 16% των Ευρωπαίων σκοπεύει να ταξιδέψει στην Ελλάδα το 2025 – Οι 5 νέες τάσεις στα ταξίδια
02/12 11:03
Ο Όμιλος Mitsis ανέλαβε τη διαχείριση του ξενοδοχείου Alexander the Great στη Χαλκιδική
02/12 10:49
02/12 10:01
Wyndham Hotels & Resorts | Έρευνα για τη δυναμική επιστροφή και τις νέες τάσεις των ινδικών γάμων
02/12 07:50
Αλλαγή χρήσης ξενοδοχείων σε κατοικίες στην Ολυμπιακή Ακτή Κατερίνης και στο Καστελόριζο
02/12 07:38
Δήμος Ικαρίας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
02/12 06:40
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Ρόδο
02/12 05:46
01/12 12:24
01/12 12:19
Οι πόλεις Γκιμαράες, Άγκεντα και Βάασα νικήτριες στα βραβεία Ευρωπαϊκής Πράσινης Πόλης 2026
01/12 07:21
Δωρεά από το Ikos Olivia για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό του Δήμου Πολυγύρου
01/12 07:19
30/11 19:17
30/11 11:49
30/11 11:47
Δήμος Καρπάθου: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
29/11 23:11
Τουρισμός όλο το χρόνο και στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και αποκλειστικά για τον πολιτισμό
29/11 18:58
Βουλή: Παρέμβαση Γ. Χατζή για το τέλος ανθεκτικότητας και το «επαμφοτερίζον μοντέλο» στα Airbnb
29/11 18:31
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να στοχοποιείται συνέχεια η Μύκονος
29/11 18:13
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 10μηνο, συν 1,9 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις
29/11 17:36
29/11 16:22
29/11 15:41
AirBaltic: Καθόλη τη διάρκεια του έτους η σύνδεση Ρίγα - Αθήνα
29/11 13:31
29/11 13:26
RBH: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2025
29/11 13:13
Handelsblatt | Τα ακίνητα στην Ελλάδα είναι έως και 30% φτηνότερα από ό,τι στην υπόλοιπη Μεσόγειο
29/11 13:05
meteo | Έρχεται κακοκαιρία διαρκείας με ισχυρά φαινόμενα και μεγάλα ύψη βροχής
29/11 12:49
Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου: Ένα μοναδικό video με τους βραβευθέντες φίλους της Ρόδου
29/11 12:12
Volotea: Τρεις νέες συνδέσεις με Άραξο και Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
29/11 11:42
Air Canada: Περισσότερες εποχικές πτήσεις προς Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2025
29/11 10:31
British Airways | Έρχεται η εντυπωσιακή νέα First Class (φωτο)
29/11 09:59
29/11 09:38
29/11 07:32
Αυξήσεις στα Τέλη Παρεπιδημούντων από το 2025 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
29/11 07:30
Kόνιτσα | Διαγωνισμός για τη μίσθωση νερόμυλου με δυνατότητα τουριστικών χρήσεων
29/11 07:27
Αντιμονοπωλιακή υπόθεση κατά της Google - Πρόταση για πώληση του Chrome
29/11 07:22
Καισαριανή | Σε κατοικίες και διαμερίσματα μετατρέπονται Βιομηχανικό Κτήριο και Κτήριο Γραφείων
29/11 07:16
28/11 21:03
28/11 16:37
Air Transat: 4 εβδομαδιαίες συνδέσεις Μόντρεαλ – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
28/11 16:24
Αποκλειστικά πακέτα για τον Μαραθώνιο της TUI στη Ρόδο το 2025
28/11 16:12
Τα ψηφιακά έργα και οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμού στο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού
28/11 16:01
Focus Bari | 9 στους 10 Έλληνες έχουν εμπειρία με κατοικίδιο: Μια ισχυρή σχέση ζωής
28/11 15:48
"Τουρισμός για όλους" | Στις 31 Δεκεμβρίου λήγουν τα voucher
28/11 15:15
Costa Cruises: Περισσότερες κρουαζιέρες του Costa Fortuna στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2026
28/11 14:45
Marriott Bonvoy: Η Ελλάδα στους 5 κορυφαίους προορισμούς διακοπών για το 2025
28/11 14:25
Star Clippers: Δύο νέα Ελληνικά λιμάνια στα καλοκαιρινά προγράμματα κρουαζιέρας του 2026
28/11 13:56
Εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης: ένα ορόσημο για την πόλη, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
28/11 13:38
ΕΞΑΑ | Θετικές επιδόσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας τον Οκτώβριο και το 10μηνο
H Φιλοξενία αποτελεί σταθερό πυλώνα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής
Διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Δήμος Δυτικής Αχαΐας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Οι νέες επενδύσεις θα μεταμορφώσουν την Αττική σε προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας
Νέος Γερμανός τουρ οπερέιτορ το 2025 – Θα πουλάει πακέτα και για Ελλάδα
Ψηφιακές Συναλλαγές: Οι Έλληνες ταξιδιώτες και οι κίνδυνοι απάτης
Τουρισμός πολυτελείας | Virtuoso: Στροφή σε προορισμούς με ήπιο κλίμα λόγω της κλιματικής αλλαγής
Προσφορά πομποδεκτών από το Λιμενικό Ταμείο στο Λιμεναρχείο Μυκόνου
Όλγα Κεφαλογιάννη | Στο επίκεντρο της στρατηγικής ο ποιοτικός τουρισμός με όρους βιωσιμότητας
Neos: Νέα nonstop σύνδεση Μιλάνο – Κως το καλοκαίρι του 2025
TUI Airways: Νέα σύνδεση Κορκ – Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2025
Global Traveler Awards 2024 (ΗΠΑ): Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για 4η χρονιά
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού
Πτήσεις από 18 εταιρείες προς το αεροδρόμιο Ben Gurion του Ισραήλ
Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Οι προορισμοί χρειάζονται νέα μοντέλα διαχείρισης στη ροή τουριστών
Accor: Αυτές είναι οι 8 κορυφαίες τάσεις ευεξίας στα ξενοδοχεία για το 2025
( 0 )