Ξενοδοχεία: Πώς να μετατρέψετε τις αρνητικές κριτικές σε ευκαιρίες κρατήσεων στην ψηφιακή εποχή
Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη σημασία που έχουν οι διαδικτυακές κριτικές των επισκεπτών στα επίπεδα κρατήσεων των ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την TripAdvisor, το 83% των ταξιδιωτών διαβάζουν online κριτικές πριν κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία, με το 80% από αυτούς να διαβάζουν μεταξύ 6 και 12 κριτικών πριν λάβουν την τελική απόφαση.
Ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να αφήνουν τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές κριτικές αποτελεί πρόκληση. Ωστόσο, με την κατανόηση των κινήτρων πίσω από τις κριτικές, την ενεργή ανταπόκριση στα σχόλια των επισκεπτών και τη χρήση εργαλείων διαχείρισης φήμης, τα ξενοδοχεία μπορούν να κινητοποιούν τους επισκέπτες τους ώστε να κοινοποιούν στο διαδίκτυο τις θετικές εμπειρίες τους, αυξάνοντας τελικά τις κρατήσεις.
Οι κριτικές επιτρέπουν επίσης στους ταξιδιώτες να νιώθουν συνδεδεμένοι με μια κοινότητα και να ενημερώνονται για τις τελευταίες προσφορές στην αγορά.
Είναι προφανές ότι οι αρνητικές κριτικές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις μελλοντικές κρατήσεις. Επομένως, είναι κρίσιμο σημείο για τα ξενοδοχεία, όχι μόνο να αναγνωρίσουν αυτές τις κριτικές αλλά και να κατανοήσουν γιατί οι επισκέπτες τις συνέταξαν. Αυτή η κατανόηση τους επιτρέπει όχι μόνο να ανταποκριθούν κατάλληλα αλλά και να διορθώσουν οποιαδήποτε βαθύτερα προβλήματα που θα μπορούσαν να μειώσουν τις αρνητικές ανατροφοδοτήσεις στο μέλλον.
Μερικοί απο τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες αφήνουν αρνητικές κριτικές είναι...
- Μη εκπληρούμενες υποσχέσεις: Αν η ιστοσελίδα σας και τα κοινωνικά μέσα υπόσχονται μια εμπειρία που δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα, είναι πιθανό οι επισκέπτες να εκφράσουν την απογοήτευσή τους. Η υποσχεση για λιγότερα και η εκπλήρωση περισσότερων πρέπει να είναι η κυρίαρχη αρχή.
-Αγενές ή αναποτελεσματικό προσωπικό: Οι επισκέπτες περιμένουν μια ζεστή και φιλόξενη εμπειρία κατά την κράτηση σε ένα κατάλυμα. Η έλλειψη προσοχής και ευγένειας από το προσωπικό μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια.
-Έλλειψη υγιεινής: Μετά το 2020, η υγεία και η υγιεινή έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας για όλους. Αν το κατάλυμα δεν πληροί αυτά τα πρότυπα, οι επισκέπτες αναμένεται να εκφράσουν τις ανησυχίες τους.
-Απουσία εμπειρίας επισκέπτη: Όταν οι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο ή καταλυμα, έχουν συγκεκριμένες προσδοκίες: μια θερμή υποδοχή, προσεκτική εξυπηρέτηση και μια ευχάριστη διαμονή. Αν αυτές οι προσδοκίες δεν εκπληρώνονται, είτε λόγω προσωπικού και ζητημάτων υγιεινής, είτε λόγω μη εκπλήρωσης υποσχέσεων, μπορεί να οδηγήσουν σε βαθιά απογοήτευση.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να λάβουν μια σειρά από μέτρα ώστε να διαχειριστούν τις αρνητικές κριτικές, όπως...
-Αποδεχθείτε τις αρνητικές κριτικές θετικά: Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αγαπούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους. Αφουγκραστείτε τους, κατανοώντας τα παράπονά τους και κάνοντας τις απαραίτητες βελτιώσεις. Επικοινωνήστε αυτές τις βελτιώσεις στους επισκέπτες σας με σαφήνεια, παρέχοντας χρονοδιαγράμματα και πραγματικά παραδείγματα όταν είναι δυνατό.
-Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο: Το σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο μπορεί να σας βοηθήσει στην καταγραφή και αντιμετώπιση της ανατροφοδότησης των επισκεπτών. Με την παρακολούθηση των online mentions και των κριτικών των επισκεπτών, μπορείτε να αναγνωρίσετε γρήγορα τυχόν προβλήματα ή ανησυχίες πριν αυτά εξελιχθούν σε αρνητικές κριτικές. Αυτό σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε τα παράπονα των επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο, να επιλύετε προβλήματα και να δείχνετε τη δέσμευσή σας στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Κατ' ουσίαν, ένα αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο σας εξουσιοδοτεί να παραμένετε μπροστά από τις εξελίξεις, εξασφαλίζοντας ότι οι εμπειρίες των επισκεπτών σας είναι θετικές και ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες αρνητικής ανατροφοδότησης.
-Ανταποκριθείτε άμεσα: Παρακολουθήστε στενά τις online κριτικές και ανταποκριθείτε γρήγορα. Η άμεση αντίδραση δείχνει τη δέσμευσή σας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και μπορεί να εμποδίσει μια αρνητική κριτική να διαδοθεί περαιτέρω. Να είστε ευγενείς στις απαντήσεις σας, αναφερόμενοι στους επισκέπτες με το όνομά τους και αποφεύγοντας την επίρριψη ευθυνών.
-Ψάξτε ενεργά για κριτικές: Μην περιμένετε τους επισκέπτες να αφήσουν αρνητικές κριτικές· αλληλοεπιδράστε ενεργά μαζί τους όταν βρίσκονται στο κατάλυμα. Ανταποκριθείτε στην ανατροφοδότησή τους άμεσα και αναφέρετέ τους πώς προτίθεστε να βελτιώσετε τη μελλοντική τους εμπειρία.
-Εντοπίστε και αντιμετωπίστε ύποπτες κριτικές: Παρατηρήστε ύποπτες κινήσεις, όπως ελλιπείς λεπτομέρειες ή έλλειψη συστάσεων για ανταγωνιστές. Σημειώστε αυτές τις κριτικές στην πλατφόρμα όπου δημοσιεύονται.
-Περιορίστε τα αρνητικά αποτελέσματα στη Google: Εάν οι αρνητικές κριτικές κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης, αντιμετωπίστε τις προωθώντας θετικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σας. Αναπτύξτε μια ισχυρή στρατηγική περιεχομένου για την κατάταξη σε άλλες σελίδες από τις αρνητικές κριτικές. Βελτιώστε την πλατφόρμα σας για κριτικές.
-Επικεντρωθείτε στην εμπειρία των επισκεπτών: Όταν οι επισκέπτες έχουν μια αξέχαστη και ευχάριστη διαμονή, τείνουν να εκφράζουν την ικανοποίησή τους μέσω θετικών κριτικών. Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία των επισκεπτών αντιστοιχεί στις υποσχέσεις που δίνονται στην ιστοσελίδα σας και στο υλικό μάρκετινγκ. Όταν οι επισκέπτες λαμβάνουν αυτό που περιμένουν και ακόμα περισσότερο, εκτιμούν τη διαφάνεια και είναι πιο πρόθυμοι να αφήσουν θετική κριτική.
11/05 07:47
12 δημοσιογράφοι και travel bloggers από την Ολλανδία στην Κρήτη
11/05 07:44
10/05 17:50
Τουρισμός: Σχεδόν 40 εκατ. αφίξεις στην Ελλάδα το 2028 - Οι κίνδυνοι από τον υπερτουρισμό
10/05 14:24
"Έκρηξη" νέων ξενοδοχείων στην Ισπανία – Θα ανοίγει ένα κάθε 4 ημέρες μέχρι το 2025
10/05 13:41
Μέτρα πυροπροστασίας του αρχαιολογικού χώρου Ζωμίνθου στην Κρήτη
10/05 13:37
10/05 12:18
ΙΝΣΕΤΕ | Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές
10/05 12:17
10/05 11:46
10/05 11:45
Fam trip ΕΟΤ: Προώθηση της συμπεριληπτικής τουριστικής Ελλάδας στις ΗΠΑ
10/05 11:00
10/05 10:38
Τουρισμός | jet2: Aναβλήθηκαν για το Σάββατο οι σημερινές πτήσεις προς Σκιάθο, λόγω κακοκαιρίας
10/05 07:43
Θέρμη: Ποιος πλειοδότησε στο διαγωνισμό μίσθωσης 30 στρεμμάτων για τουριστικές εγκαταστάσεις
10/05 07:41
Ξυλόκαστρο: Διαγωνισμός μίσθωσης δημοτικού χώρου για Λούνα Παρκ
10/05 07:40
Άνδρος: Παραχώρηση ακινήτου για δωρεάν πάρκινγκ στους παραθεριστές του Μπατσίου
10/05 07:37
Λιγότερα κονδύλια για το «Τουρισμός υγείας και ευεξίας με την αξιοποίηση ιαματικών πηγών»
10/05 07:32
09/05 20:09
Αεροδρόμιο Αθήνας | +16,5% η επιβατική κίνηση το 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024
09/05 19:36
Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες
09/05 15:51
To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
09/05 15:34
09/05 14:46
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
09/05 14:20
09/05 13:20
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
09/05 13:13
09/05 13:01
09/05 12:51
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας
09/05 12:26
09/05 11:43
Νίκος Χαρδαλιάς | “Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στρατηγικός σύμμαχος στον τουρισμό και την ανάπτυξη”
09/05 11:12
Αυτό είναι το πρώτο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με βιομετρική αναγνώριση προσώπου
09/05 11:07
Jet2.com και Jet2holidays | 35.000 επιπλέον θέσεις για το 2025- Και για Σκιάθο και Λέσβο
09/05 10:57
ΕΟΤ: Δράσεις προβολής Εύβοιας και Σκιάθου σε Ισπανία και Βέλγιο
09/05 10:28
09/05 10:11
09/05 10:06
Wyndham Hotels: Ντεμπούτο για το πρώτο La Quinta by Wyndham στο Άμπου Ντάμπι
09/05 07:52
Διαγωνισμός για τη δημιουργία εικονικού ψηφιακού ταξιδιού στην ιστορία του δήμου Αμαρίου
09/05 07:51
Δήμος Καρύστου: Αιτήματα για τα δρομολόγια των πλοίων της γραμμής Μαρμάρι - Ραφήνα
09/05 07:49
Σέρβοι και Ολλανδοί δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες στην Πρέβεζα
09/05 07:45
Εκδήλωση "Τα μνημεία μου… σε ένα αυτοσχέδιο ένδυμα" στην Καβάλα
09/05 07:34
08/05 14:02
Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
08/05 13:55
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
08/05 13:22
08/05 11:50
08/05 11:20
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
08/05 10:53
08/05 10:48
08/05 10:29
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
08/05 10:18
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
08/05 07:30
08/05 07:29
Δήμος Χανίων: Διαγωνισμός για παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών
08/05 07:24
08/05 07:22
08/05 07:20
07/05 22:15
07/05 14:52
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
07/05 14:08
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
07/05 12:33
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
07/05 12:09
07/05 12:04
07/05 11:55
07/05 11:50
07/05 11:41
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
07/05 09:10
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
06/05 12:24
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
06/05 11:26
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
06/05 07:50
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
06/05 07:05
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
06/05 07:04
05/05 11:31
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
05/05 07:24
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
05/05 07:21
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
04/05 20:39
04/05 19:48
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
04/05 11:58
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
04/05 11:30
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
04/05 11:10
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
04/05 11:09
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
03/05 11:43
03/05 07:45
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
03/05 07:42
02/05 17:09
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
02/05 17:02
02/05 15:06
02/05 14:03
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
02/05 13:24
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
02/05 12:51
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
02/05 12:32
02/05 12:26
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
02/05 11:49
02/05 11:41
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
02/05 11:29
02/05 10:26
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
02/05 10:09
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
02/05 10:05
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
02/05 09:52
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
02/05 07:12
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
02/05 07:07
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
02/05 07:05
02/05 07:03
Τουρισμός: Σχεδόν 40 εκατ. αφίξεις στην Ελλάδα το 2028 - Οι κίνδυνοι από τον υπερτουρισμό
Τουρισμός | jet2: Aναβλήθηκαν για το Σάββατο οι σημερινές πτήσεις προς Σκιάθο, λόγω κακοκαιρίας
"Έκρηξη" νέων ξενοδοχείων στην Ισπανία – Θα ανοίγει ένα κάθε 4 ημέρες μέχρι το 2025
Μέτρα πυροπροστασίας του αρχαιολογικού χώρου Ζωμίνθου στην Κρήτη
Fam trip ΕΟΤ: Προώθηση της συμπεριληπτικής τουριστικής Ελλάδας στις ΗΠΑ
ΙΝΣΕΤΕ | Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές
12 δημοσιογράφοι και travel bloggers από την Ολλανδία στην Κρήτη
To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
Θέρμη: Ποιος πλειοδότησε στο διαγωνισμό μίσθωσης 30 στρεμμάτων για τουριστικές εγκαταστάσεις
Λιγότερα κονδύλια για το «Τουρισμός υγείας και ευεξίας με την αξιοποίηση ιαματικών πηγών»
Ξυλόκαστρο: Διαγωνισμός μίσθωσης δημοτικού χώρου για Λούνα Παρκ
Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες
Άνδρος: Παραχώρηση ακινήτου για δωρεάν πάρκινγκ στους παραθεριστές του Μπατσίου
Αυτό είναι το πρώτο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με βιομετρική αναγνώριση προσώπου
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
( 0 )