TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

Με αφορμή την προώθηση των διαφορετικών εργαλείων του για τις τουριστικές επιχειρήσεις και με βάση τα συμπεράσματα που προκύπτουν από το ταξιδιωτικό προφίλ των τουριστών παγκοσμίως, το TripAdvisor εξέδωσε έναν χρήσιμο οδηγό, ο οποίος μεταξύ άλλων παρέχει πληροφορίες για τη δημιουργία μίας επιτυχημένης καμπάνιας ξενοδοχείου, αλλά και στοιχεία για τις προτιμήσεις και την ταξιδιωτική συμπεριφορά των τουριστών.

‘Όπως αναφέρει ο οδηγός, κάθε ξενοδοχείο είναι διαφορετικό και γι' αυτό οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι η διαφημιστική τους καμπάνια δεν θα είναι απλώς ένα cookie, το οποίο στη συνέχεια θα ξεχαστεί. Με τις επιλογές που διατίθενται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, είναι σημαντικό να κατανοήσουν τι θα καλύψει τις μοναδικές τους ανάγκες, ποια κανάλια μπορούν να χρησιμοποιήσουν και πώς μπορούν να στοχεύσουν στον κατάλληλο ταξιδιώτη, ώστε να επιτευχθεί ο τελικός στόχος: Οι περισσότερες διανυκτερεύσεις.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία του οδηγού που μπορεί να δώσει ιδέες για μία αποτελεσματική καμπάνια ξενοδοχείου.

Κατανόηση των τάσεων του ξενοδοχειακού κλάδου

Πριν τον σχεδιασμό μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να κατανοηθεί το τρέχον τοπίο του κλάδου της φιλοξενίας και τυχόν αναδυόμενες τάσεις. Όπως κάθε επιχείρηση, ο ξενοδοχειακός κλάδος δεν είναι στατικός, καθώς πάντα αλλάζει και εξελίσσεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό για τον ξενοδόχο να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στην περιοχή του αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς κάθε αλλαγή στον τουριστικό κλάδο, μπορεί να έχει ευρύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.

Διερεύνηση των υφιστάμενων καταχωρήσεων

Το τι συμβαίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο, μπορεί να γίνει αντιληπτό και από τα δεδομένα που συλλέγονται από τους ταξιδιώτες. Από την πλευρά του TripAdvisor, η συνδυαστική έρευνα σε κρατήσεις στους 200 και πλέον ταξιδιωτικούς ιστότοπους της Expedia Group, αποκαλύπτει τα εξής: Οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου είναι αισιόδοξοι και πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική ζήτηση θα επανέλθει στα προ της πανδημίας επίπεδα. Το γεγονός αυτό υποστηρίζουν και τα δεδομένα πρώτου μέρους της έρευνας: Το β’ τρίμηνο του 2022 είχε τις υψηλότερες κρατήσεις ξενοδοχείων στην ιστορία του Ομίλου Expedia και τα δεδομένα του τελευταίου τριμήνου του ίδιου έτους έδειξαν παγκόσμια αύξηση 10% στον όγκο αναζητήσεων, από έτος σε έτος.

Τα διεθνή ταξίδια ξαναρχίζουν | Ένας στους δύο ταξιδιώτες είναι πιθανό να κάνει κράτηση ή έχει ήδη κλείσει ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλές τιμές αποτελούν προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες | Το 23% των ταξιδιωτών εκτιμά την εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί, εν μέρει, στους ταξιδιώτες που αναφέρουν τον πληθωρισμό ως βασικό παράγοντα που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, ωστόσο το 43% των καταναλωτών δήλωσε ότι ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός του θα είναι μεγαλύτερος φέτος από πέρυσι.

Οι ευέλικτες πολιτικές έχουν σημασία για τους ταξιδιώτες | Το 20% ανέφερε ότι η δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων στις κρατήσεις εάν χρειαστεί να ακυρώσουν, είναι σημαντική.

Τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται | Το 32% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι σχεδιάζει ένα επαγγελματικό ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Ο αριθμός των ταξιδιωτών που θέλουν να συνδυάσουν δουλειά και διακοπές αυξάνεται | Το 76% των επαγγελματιών ταξιδιωτών σκοπεύουν να παρατείνουν το ταξίδι εργασίας τους για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες και το 28% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι τους επόμενους 12 μήνες θέλει να συνδυάσει την εξ αποστάσεως εργασία με το ταξίδι αναψυχής.

Η αειφορία έχει γίνει προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες και αναζητούν επιλογές ταξιδιών που περιλαμβάνουν καταλύματα με περιβαλλοντική συνείδηση, προτάσεις για τοπικές επιχειρήσεις και επιλογές εστιατορίων και μεταφορών που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Σύμφωνα με το TripAdvisor, η εξέταση αυτών των τάσεων θα βοηθήσει τους ξενοδόχους στην ανάπτυξη ξεχωριστών σχεδίων μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν διεθνώς αυξάνονται, οι ξενοδόχοι θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να στοχεύσουν σε ταξιδιώτες από άλλες χώρες. Δεδομένου ότι οι πολιτικές κόστους και επιστροφής χρημάτων είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες, θα μπορούσαν να επισημάνουν ευέλικτες πολιτικές του ξενοδοχείου τους και τυχόν ειδικές προσφορές. Και αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί πέρα από μια προσφορά τιμής δωματίου και να περιλαμβάνει εκπτώσεις σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα, υπηρεσίες σπα ή άλλες ειδικές ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Καθώς η βιωσιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται ως κάτι που εκτιμούν οι ταξιδιώτες, θα ήταν καλό να ενημερωθούν και οι πρακτικές βιωσιμότητας του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων ανακύκλωσης, της χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας όπως η ηλιακή ενέργεια ή της εξάλειψης των πλαστικών μιας χρήσης.

Εάν οι ξενοδόχοι στοχεύουν σε επαγγελματίες ταξιδιώτες ή όσους θέλουν να κάνουν κράτηση για παρατεταμένη διαμονή στο πλαίσιο των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, θα ήταν καλό να παρουσιάσουν τις κορυφαίες επιχειρηματικές υπηρεσίες και την τεχνολογία του ξενοδοχείου, όπως ανέπαφες συναλλαγές, παραγγελίες εντός εφαρμογής, ανέπαφο check-in ή κλειδιά δωματίου στο κινητό. Επίσης, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν τι θα ήθελε να κάνει ο επαγγελματίας ταξιδιώτης πριν ή μετά την εργασία του. Για παράδειγμα, το ξενοδοχείο θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν κωδικό QR με δυνατότητα σάρωσης που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για μια προπόνηση στο γυμναστήριο ή να προβάλουν έναν χάρτη με τις ανέσεις της περιοχής, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση σε ένα τοπικό εστιατόριο.

 Προσδιορισμός των στόχων της καμπάνιας

Μετά την κατανόηση των τάσεων στον κλάδο της φιλοξενίας, ακολουθεί η χαρτογράφηση των τακτικών παραμέτρων της διαφημιστικής καμπάνιας.

Για να γίνει αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμη η κατάρτιση μιας λίστας ελέγχου, η οποία μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Προσδιορισμός του χρόνου, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο στοχεύει σε ένα χρονικό πλαίσιο όπως μια συγκεκριμένη σεζόν ή εάν θέλει να αυξήσει τις κρατήσεις του καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • Τύπος κρατήσεων, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο θέλει να αυξήσει τις καθημερινές διανυκτερεύσεις ή να αυξήσει τις διανυκτερεύσεις με περισσότερους επαγγελματίες ταξιδιώτες ή οικογένειες.
  • Διάρκεια και ρυθμός της καμπάνιας, δηλαδή εάν υπάρχουν συγκεκριμένα παράθυρα κατά τη διάρκεια του έτους, όπου το ξενοδοχείο θέλει να επικοινωνήσει ειδικές προσφορές για μια ετήσια εκδήλωση ή να αντιμετωπίσει τις χαμηλές κρατήσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.
  • Συνεπής παρακολούθηση. Ανάλογα με τις διαφημιστικές λύσεις, το ξενοδοχείο θα πρέπει να μετρά τον αντίκτυπο μίας καμπάνιας σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση. Θα μπορούσε επίσης να είναι ένας συνδυασμός αναφοράς.
  • Προϋπολογισμός διαφήμισης. Το κόστος μίας καμπάνιας μπορεί να κυμαίνεται, καθώς κορυφώνονται οι ταξιδιωτικές σεζόν. Ένας αποτελεσματικός τρόπος αύξησης του διαφημιστικού προϋπολογισμού, είναι η εισαγωγή μίας συλλογικής στρατηγικής με άλλα παρόμοια ξενοδοχεία ως μέρος μιας καμπάνιας συνεργασίας. Οι συλλογικές αυτές προσπάθειες με ξενοδοχεία που έχουν παρόμοιους στόχους, μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  2. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  3. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  4. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  5. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  6. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  7. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  8. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  9. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  10. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  11. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  12. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  13. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  14. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  15. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  16. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  17. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  18. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  19. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  20. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  21. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  22. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  23. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  24. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  25. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  26. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  27. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  28. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  29. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  30. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  31. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  32. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  33. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  34. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  35. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  36. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  37. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  38. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  39. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  40. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  41. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  42. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  43. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  44. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  45. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  46. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  47. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  48. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  49. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  50. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  51. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  52. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  53. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  54. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  55. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  56. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  57. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  58. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  59. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  60. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  61. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  62. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  63. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  64. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  65. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  66. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  67. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  68. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  69. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  70. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  71. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  72. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  73. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  74. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  75. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  76. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  77. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  78. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  79. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  80. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  81. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  82. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  83. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  84. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  85. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  86. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  87. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  88. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  89. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  90. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  91. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  92. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  93. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  94. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  95. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  96. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  97. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  98. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  99. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  100. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία