TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

Με αφορμή την προώθηση των διαφορετικών εργαλείων του για τις τουριστικές επιχειρήσεις και με βάση τα συμπεράσματα που προκύπτουν από το ταξιδιωτικό προφίλ των τουριστών παγκοσμίως, το TripAdvisor εξέδωσε έναν χρήσιμο οδηγό, ο οποίος μεταξύ άλλων παρέχει πληροφορίες για τη δημιουργία μίας επιτυχημένης καμπάνιας ξενοδοχείου, αλλά και στοιχεία για τις προτιμήσεις και την ταξιδιωτική συμπεριφορά των τουριστών.

‘Όπως αναφέρει ο οδηγός, κάθε ξενοδοχείο είναι διαφορετικό και γι' αυτό οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι η διαφημιστική τους καμπάνια δεν θα είναι απλώς ένα cookie, το οποίο στη συνέχεια θα ξεχαστεί. Με τις επιλογές που διατίθενται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, είναι σημαντικό να κατανοήσουν τι θα καλύψει τις μοναδικές τους ανάγκες, ποια κανάλια μπορούν να χρησιμοποιήσουν και πώς μπορούν να στοχεύσουν στον κατάλληλο ταξιδιώτη, ώστε να επιτευχθεί ο τελικός στόχος: Οι περισσότερες διανυκτερεύσεις.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία του οδηγού που μπορεί να δώσει ιδέες για μία αποτελεσματική καμπάνια ξενοδοχείου.

Κατανόηση των τάσεων του ξενοδοχειακού κλάδου

Πριν τον σχεδιασμό μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να κατανοηθεί το τρέχον τοπίο του κλάδου της φιλοξενίας και τυχόν αναδυόμενες τάσεις. Όπως κάθε επιχείρηση, ο ξενοδοχειακός κλάδος δεν είναι στατικός, καθώς πάντα αλλάζει και εξελίσσεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό για τον ξενοδόχο να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στην περιοχή του αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς κάθε αλλαγή στον τουριστικό κλάδο, μπορεί να έχει ευρύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.

Διερεύνηση των υφιστάμενων καταχωρήσεων

Το τι συμβαίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο, μπορεί να γίνει αντιληπτό και από τα δεδομένα που συλλέγονται από τους ταξιδιώτες. Από την πλευρά του TripAdvisor, η συνδυαστική έρευνα σε κρατήσεις στους 200 και πλέον ταξιδιωτικούς ιστότοπους της Expedia Group, αποκαλύπτει τα εξής: Οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου είναι αισιόδοξοι και πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική ζήτηση θα επανέλθει στα προ της πανδημίας επίπεδα. Το γεγονός αυτό υποστηρίζουν και τα δεδομένα πρώτου μέρους της έρευνας: Το β’ τρίμηνο του 2022 είχε τις υψηλότερες κρατήσεις ξενοδοχείων στην ιστορία του Ομίλου Expedia και τα δεδομένα του τελευταίου τριμήνου του ίδιου έτους έδειξαν παγκόσμια αύξηση 10% στον όγκο αναζητήσεων, από έτος σε έτος.

Τα διεθνή ταξίδια ξαναρχίζουν | Ένας στους δύο ταξιδιώτες είναι πιθανό να κάνει κράτηση ή έχει ήδη κλείσει ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλές τιμές αποτελούν προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες | Το 23% των ταξιδιωτών εκτιμά την εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί, εν μέρει, στους ταξιδιώτες που αναφέρουν τον πληθωρισμό ως βασικό παράγοντα που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, ωστόσο το 43% των καταναλωτών δήλωσε ότι ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός του θα είναι μεγαλύτερος φέτος από πέρυσι.

Οι ευέλικτες πολιτικές έχουν σημασία για τους ταξιδιώτες | Το 20% ανέφερε ότι η δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων στις κρατήσεις εάν χρειαστεί να ακυρώσουν, είναι σημαντική.

Τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται | Το 32% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι σχεδιάζει ένα επαγγελματικό ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Ο αριθμός των ταξιδιωτών που θέλουν να συνδυάσουν δουλειά και διακοπές αυξάνεται | Το 76% των επαγγελματιών ταξιδιωτών σκοπεύουν να παρατείνουν το ταξίδι εργασίας τους για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες και το 28% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι τους επόμενους 12 μήνες θέλει να συνδυάσει την εξ αποστάσεως εργασία με το ταξίδι αναψυχής.

Η αειφορία έχει γίνει προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες και αναζητούν επιλογές ταξιδιών που περιλαμβάνουν καταλύματα με περιβαλλοντική συνείδηση, προτάσεις για τοπικές επιχειρήσεις και επιλογές εστιατορίων και μεταφορών που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Σύμφωνα με το TripAdvisor, η εξέταση αυτών των τάσεων θα βοηθήσει τους ξενοδόχους στην ανάπτυξη ξεχωριστών σχεδίων μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν διεθνώς αυξάνονται, οι ξενοδόχοι θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να στοχεύσουν σε ταξιδιώτες από άλλες χώρες. Δεδομένου ότι οι πολιτικές κόστους και επιστροφής χρημάτων είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες, θα μπορούσαν να επισημάνουν ευέλικτες πολιτικές του ξενοδοχείου τους και τυχόν ειδικές προσφορές. Και αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί πέρα από μια προσφορά τιμής δωματίου και να περιλαμβάνει εκπτώσεις σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα, υπηρεσίες σπα ή άλλες ειδικές ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Καθώς η βιωσιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται ως κάτι που εκτιμούν οι ταξιδιώτες, θα ήταν καλό να ενημερωθούν και οι πρακτικές βιωσιμότητας του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων ανακύκλωσης, της χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας όπως η ηλιακή ενέργεια ή της εξάλειψης των πλαστικών μιας χρήσης.

Εάν οι ξενοδόχοι στοχεύουν σε επαγγελματίες ταξιδιώτες ή όσους θέλουν να κάνουν κράτηση για παρατεταμένη διαμονή στο πλαίσιο των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, θα ήταν καλό να παρουσιάσουν τις κορυφαίες επιχειρηματικές υπηρεσίες και την τεχνολογία του ξενοδοχείου, όπως ανέπαφες συναλλαγές, παραγγελίες εντός εφαρμογής, ανέπαφο check-in ή κλειδιά δωματίου στο κινητό. Επίσης, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν τι θα ήθελε να κάνει ο επαγγελματίας ταξιδιώτης πριν ή μετά την εργασία του. Για παράδειγμα, το ξενοδοχείο θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν κωδικό QR με δυνατότητα σάρωσης που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για μια προπόνηση στο γυμναστήριο ή να προβάλουν έναν χάρτη με τις ανέσεις της περιοχής, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση σε ένα τοπικό εστιατόριο.

 Προσδιορισμός των στόχων της καμπάνιας

Μετά την κατανόηση των τάσεων στον κλάδο της φιλοξενίας, ακολουθεί η χαρτογράφηση των τακτικών παραμέτρων της διαφημιστικής καμπάνιας.

Για να γίνει αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμη η κατάρτιση μιας λίστας ελέγχου, η οποία μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Προσδιορισμός του χρόνου, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο στοχεύει σε ένα χρονικό πλαίσιο όπως μια συγκεκριμένη σεζόν ή εάν θέλει να αυξήσει τις κρατήσεις του καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • Τύπος κρατήσεων, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο θέλει να αυξήσει τις καθημερινές διανυκτερεύσεις ή να αυξήσει τις διανυκτερεύσεις με περισσότερους επαγγελματίες ταξιδιώτες ή οικογένειες.
  • Διάρκεια και ρυθμός της καμπάνιας, δηλαδή εάν υπάρχουν συγκεκριμένα παράθυρα κατά τη διάρκεια του έτους, όπου το ξενοδοχείο θέλει να επικοινωνήσει ειδικές προσφορές για μια ετήσια εκδήλωση ή να αντιμετωπίσει τις χαμηλές κρατήσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.
  • Συνεπής παρακολούθηση. Ανάλογα με τις διαφημιστικές λύσεις, το ξενοδοχείο θα πρέπει να μετρά τον αντίκτυπο μίας καμπάνιας σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση. Θα μπορούσε επίσης να είναι ένας συνδυασμός αναφοράς.
  • Προϋπολογισμός διαφήμισης. Το κόστος μίας καμπάνιας μπορεί να κυμαίνεται, καθώς κορυφώνονται οι ταξιδιωτικές σεζόν. Ένας αποτελεσματικός τρόπος αύξησης του διαφημιστικού προϋπολογισμού, είναι η εισαγωγή μίας συλλογικής στρατηγικής με άλλα παρόμοια ξενοδοχεία ως μέρος μιας καμπάνιας συνεργασίας. Οι συλλογικές αυτές προσπάθειες με ξενοδοχεία που έχουν παρόμοιους στόχους, μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 01/04 18:49

    Διάρρηξη στο Λαογραφικό Μουσείο Στεμνίτσας - Πωλούν αντικειμένα του 19ου αιώνα στο Μοναστηράκι

  2. 01/04 11:42

    Επίσκεψη του Κινέζου Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού στο Μουσείο Καζαντζάκη

  3. 01/04 11:28

    5ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  4. 01/04 11:27

    Πανελλήνια Ανιχνευτική Πολιτιστική Ενημέρωση στη Χίο

  5. 31/03 19:00

    Κλειστός κάθε Τρίτη ο Αρχαιολογικός Χώρος των Φιλίππων - έντονη διαμαρτυρία των ταξιδιωτικών γραφείων

  6. 31/03 18:53

    Συνάντηση Κικίλια με τον Πρέσβη του Καναδά | Ξεκίνησαν οι πτήσεις από Τορόντο και Μόντρεαλ στην Αθήνα

  7. 31/03 15:58

    Σύντομα η Lufthansa θα αποκτήσει την Ita Airways;

  8. 31/03 15:39

    ΣΕΤΚΕ: Εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ Πράσινης Μετάβασης ΜμΕ τα τουριστικά καταλύματα

  9. 31/03 15:21

    ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ επενδυτικά σχήματα για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ

  10. 31/03 15:12

    Ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής για τη μαρίνα Πύλου

  11. 31/03 14:58

    Στην τουριστική αξιοποίηση του ευρωπαϊκού μονοπατιού Ε6 στοχεύει η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  12. 31/03 14:21

    Ένα νέο ξενοδοχειακό κόνσεπτ γεννιέται στη Μαγιόρκα

  13. 31/03 13:34

    O by Myconian Collection: Το νέo 5στερο ξενοδοχείο της Μυκόνου ανοίγει τις πύλες του στις 21 Απριλίου

  14. 31/03 12:58

    Ο όμιλος FTI σχεδιάζει νέο brand-ομπρέλα για τα ξενοδοχεία του

  15. 31/03 12:25

    Πρεσβευτές της Ρόδου οι ψηφιακοί νομάδες που ζουν στο νησί τα τελευταία χρόνια

  16. 31/03 12:06

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Ζάκυνθο – Οι 4 ελληνικοί προορισμοί από το Βερολίνο για το καλοκαίρι

  17. 31/03 11:55

    Πράσινο φως για την μεγάλη επένδυση στο Μαρούσι με καζίνο, ξενοδοχείο και χώρους ψυχαγωγίας

  18. 31/03 10:44

    Όμιλος Mitsis Hotels | 36 εκατ. ευρώ για τη μετατροπή του Μεγάρου Σλήμαν σε 5άστερο ξενοδοχείο στην Αθήνα

  19. 31/03 10:30

    Τουρισμός | Αυξάνονται κατά 50% οι πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας αυτό το καλοκαίρι

  20. 31/03 10:13

    Πώς τρέφονται οι αιωνόβιοι; Έξι καθηγητές του ΕΚΠΑ δίνουν διατροφικές συμβουλές

  21. 31/03 09:51

    Άμεση λύση για τη συμμετοχή τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα «Πράσινη Μετάβαση»

  22. 31/03 07:30

    Αποπεράτωση ξενοδοχείου στη Μύκονο - Αλλαγή χρήσης κτιρίου από ξενοδοχείο σε κατοικίες στην παραλία Κατερίνης

  23. 31/03 07:28

    Πώς θα γίνει ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Σύμης

  24. 31/03 07:12

    Πλούσια αθλητική σκηνή με ανεμόπτερα στη Λάρισα

  25. 31/03 07:10

    Το νέο ωράριο λειτουργίας των Γραφείων Πληροφοριών του ΕΟΤ

  26. 31/03 07:05

    Πρώτο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών Σκιάθου

  27. 30/03 23:01

    Σε αναζήτηση επενδυτή για την αξιοποίηση των θερμοπηγών και του πρώην ξενοδοχείου «ΣΑΡΛΙΤΖΑ» στη Λέσβο

  28. 30/03 16:57

    Τέλος στο απόρρητο των αμοιβών: Οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τις αμοιβές των συναδέλφων τους της ίδιας κατηγορίας

  29. 30/03 16:52

    Διεθνής διαφημιστική προβολή του «Shopping in Greece» | Εμπόριο και Τουρισμός ενώνουν δυνάμεις

  30. 30/03 16:02

    50 χρόνια TUI fly - Περισσότερες από τις μισές αεροπορικές θέσεις για το 2023 αφορούν τα ελληνικά νησιά

  31. 30/03 15:48

    Το W Costa Navarino υποδέχεται τη νέα σεζόν από τις 5 Απριλίου με ένα δυναμικό πρόγραμμα εμπειριών

  32. 30/03 15:45

    Emirates και United: Πτήσεις κοινού κωδικού για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ 

  33. 30/03 15:43

    Η KLM πετά σε 165 προορισμούς φέτος το καλοκαίρι

  34. 30/03 15:30

    O θρύλος του τένις στη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελβετίας

  35. 30/03 15:10

    Όλοι οι "κρίκοι" του τουρισμού, δεν μπορεί να βασίζονται σε ένα "κλειδί"

  36. 30/03 14:25

    Μ. Παπαδόπουλος: Ενισχύουμε το εξειδικευμένο προσωπικό στα αεροδρόμια της χώρας

  37. 30/03 14:12

    Ενισχύονται με επιπλέον 600 εργαζόμενους οι ελληνικές Προξενικές Αρχές σε τρίτες χώρες

  38. 30/03 14:08

    Jet2: Νέος προορισμός city break η Αθήνα το καλοκαίρι του 2023

  39. 30/03 13:46

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου | Τεράστιο το κόστος από την σπατάλη τροφίμων - καθοριστικό για τις κρατήσεις το περιβαλλοντικό αποτύπωμα

  40. 30/03 13:35

    Springer Reisen: Περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023 χάρη σε νέα πλατφόρμα

  41. 30/03 12:23

    AEGEAN και CAE δημιουργούν το πρώτο σύγχρονο Κέντρο Προσομοιωτών Πτήσεων και Εκπαίδευσης Πληρωμάτων στην Ελλάδα

  42. 30/03 12:01

    Περιβάλλον, πανδημία και τουρισμός | Νέο ευρωπαϊκό έργο στην Κρήτη από το ΜΑΙΧ και την Περιφέρεια

  43. 30/03 11:50

    Ο Κώστας Μπακογιάννης επισκέφθηκε το «Chabad House» στου Ψυρρή: «Η Αθήνα είναι μια ασφαλής πόλη»

  44. 30/03 11:41

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | ¨Η βέλτιστη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία της Κρήτης¨

  45. 30/03 11:33

    Ψηφιακή πλατφόρμα για το κρητικό κρασί από τον Δήμο Ηρακλείου

  46. 30/03 11:28

    Η Καλαμάτα έγινε προορισμός για όλο το χρόνο με Έλληνες και ξένους επισκέπτες

  47. 30/03 11:17

    Οι μέλισσες, δίνουν πληροφορίες για την υγεία των κατοίκων των πόλεων

  48. 30/03 11:09

    Η Κέρκυρα αποκαλύπτει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της

  49. 30/03 10:14

    Ελεγχόμενη τεχνητή νοημοσύνη ζητούν ο Έλον Μασκ και άλλοι 1.000 ειδικοί - επικαλούνται κινδύνους για την κοινωνία

  50. 30/03 07:56

    Λήμνος: Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους πεσόντες στη μάχη της Καλλίπολης

  51. 30/03 07:55

    Οι εκτιμήσεις για την ελβετική οικονομία στη διετία 2023-24

  52. 30/03 07:49

    Kissavos Road Tour στον Κίσσαβο

  53. 30/03 07:46

    26ος Αγώνας Ανώμαλου Δρόμου και Πεζοπορίας Κουδουμά Ηρακλείου

  54. 29/03 18:17

    EasyJet holidays | Μείωση της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

  55. 29/03 17:11

    Hotelplan Suisse: Μικρότερες του αναμενόμενου οι αυξήσεις των διακοπών στη Μεσόγειο - Αύξηση της μέσης δαπάνης των Ελβετών

  56. 29/03 14:54

    Τουρισμός: Γιατί ένας στους 5 Βρετανούς μετανιώνει αμέσως μετά την κράτηση διακοπών

  57. 29/03 14:22

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Θετικές οι επιδόσεις το α΄δίμηνο του 2023- Υστερούν οι τιμές έναντι των ανταγωνιστριών πόλεων

  58. 29/03 12:56

    Κομισιόν κατά του greenwashing για πιο αξιόπιστες διαφημίσεις πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών

  59. 29/03 12:35

    Σ.Ζαχαράκη | Βιώσιμη ανάπτυξη στη Στερεά Ελλάδα μέσα από τις ειδικές μορφές τουρισμού

  60. 29/03 12:14

    Σε τροχιά αξιοποίησης τα Λουτρά Θέρμης στη Θεσσαλονίκη

  61. 29/03 11:56

    ΠΟΥ: Τέλος στις επιπλέον δόσεις εμβολίου κατά του κορωνοϊού για τους υγιείς ενήλικες

  62. 29/03 11:47

    The Travel: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα Ελληνικά νησιά για όσους ταξιδεύουν μόνοι το 2023

  63. 29/03 11:17

    Τα θέματα του κλάδου στη Συνέλευση της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ»

  64. 29/03 10:12

    Σαρωτικοί έλεγχοι από τους «Ράμπο» της Επιθεώρησης Εργασίας σε όλη την Ελλάδα - Ποιες επιχειρήσεις μπαίνουν στο στόχαστρο

  65. 29/03 07:45

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Χαλκιδική και Σαντορίνη

  66. 29/03 07:43

    Airbnb | Η πλειονότητα των οικοδεσποτών της Ευρώπης καλωσορίζουν τους νέους ενιαίους κανόνες

  67. 29/03 07:41

    Διαγωνισμός 95.000 ευρώ για διαμονή και σίτιση διακοπών ΚΑΠΗ

  68. 29/03 07:37

    Νέο πρόγραμμα για τους ηγέτες της φιλοξενίας από EEA και King's Business School

  69. 29/03 07:31

    Πολιτιστική εκδήλωση στη μνήμη του Γιώργου Σεφέρη στο Ηράκλειο

  70. 28/03 21:37

    Τ. Θεοδωρικάκος | Ισχυρό μήνυμα η σύλληψη των τρομοκρατών: Ασφαλής προορισμός η Ελλάδα - 100 επιπλέον αστυνομικοί στη Μύκονο

  71. 28/03 15:58

    Η British Airways ακυρώνει πτήσεις από το Χίθροου κατά την Πασχαλινή περίοδο

  72. 28/03 15:48

    Τουρισμός: Στους 5 κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών για το Πάσχα η Ελλάδα

  73. 28/03 15:36

    Νέα εποχή για το Patmos Aktis Suites & Spa μετά την επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ του Επενδυτικού Ταμείου SMERC

  74. 28/03 15:26

    Κύπρος: Συνάντηση Υφυπουργού Τουρισμού με την Πρέσβειρα της Γερμανίας

  75. 28/03 14:36

    ΕΟΤ Γαλλίας | Απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι- Κεφαλονιά

  76. 28/03 14:33

    SKY express: Eμπλουτίζει το θερινό της πρόγραμμα με 12 χώρες, 29 πόλεις εξωτερικού και το μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού 

  77. 28/03 13:22

    Τα 12 πιο «καυτά» νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023

  78. 28/03 11:57

    Τουρισμός | Σε επίπεδα 2019 οι αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη αυτό το Πάσχα – Αύξηση 7% στην Ελλάδα

  79. 28/03 11:27

    National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023

  80. 28/03 11:17

    Κ.Μητσοτάκης | Στις 21 Μαΐου οι εκλογές

  81. 28/03 11:02

    Στρατηγικής σημασίας συνεργασία των Οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης–Βελιγραδίου

  82. 28/03 11:00

    Disney Cruise Line: Κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και τα Ελληνικά νησιά το 2024

  83. 28/03 10:31

    Tο «Μουσείο της Ακρόπολης» στα 100 με την υψηλότερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως το 2022

  84. 28/03 10:21

    Handelsblatt | Ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται και για άλλα λιμάνια

  85. 28/03 07:42

    Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Κέρκυρα

  86. 28/03 07:40

    Νέο ξενοδοχείο στο Μαυροβούνιο από τη Meliá Hotels International

  87. 28/03 07:37

    Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων

  88. 28/03 07:35

    Δήμος Τήνου: Προτάσεις επί της Περιβαλλοντικής Μελέτης της περιοχής NATURA στο νησί

  89. 28/03 07:33

    Αλβανία | Επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ στις σιδηροδρομικές μεταφορές το 2022

  90. 27/03 19:44

    Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας | Ξεκίνησε η σεζόν με αισιοδοξία για μια καλή χρονιά στο νησί

  91. 27/03 15:54

    Sotheby’s International Realty: Η Ελλάδα στους πιο ελκυστικούς προορισμούς στην παγκόσμια αγορά πολυτελών ακινήτων το 2023

  92. 27/03 14:15

    Για πλημμύρα τουριστών προετοιμάζεται η Μαγιόρκα το Πάσχα – Τα ξενοδοχεία δεν δέχονται νέες κρατήσεις

  93. 27/03 13:38

    Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023

  94. 27/03 13:20

    The Social Athens Hotel: Νέα είσοδος της Radisson στην Ελλάδα με έκτο ξενοδοχείο στο Κολωνάκι

  95. 27/03 12:39

    Nammos | Από ταβέρνα στην Ψαρού σε διεθνές brand πολυτελών ξενοδοχείων – Έρχεται το πρώτο Nammos Hotel στη Μύκονο

  96. 27/03 12:33

    Πώς οι υπάλληλοι ξενοδοχείων μπορούν να καταλάβουν ένα παιδί - θύμα trafficking | «Κόκκινες σημαίες» και «καμπανάκια»

  97. 27/03 12:19

    The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς

  98. 27/03 11:48

    Εκδήλωση στην Αθήνα με θέμα «Γνωρίζοντας την Κάσο»

  99. 27/03 11:13

    Ολλανδία: Καμπάνια κατά του πλαφόν στις πτήσεις που θα εκτοξεύσει τις τιμές – «Η μέση οικογένεια θα αποφεύγει τα ταξίδια»

  100. 27/03 10:55

    To Ην. Βασίλειο απέκτησε νέο tour operator κρουαζιέρας και είναι Ελληνικός! Πακέτα με διαμονή σε Αθηναϊκά ξενοδοχεία