Οι παροχές δωματίου που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες των ξενοδοχείων
![Οι παροχές δωματίου που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες των ξενοδοχείων](https://www.tornosnews.gr/files/bedroom334.png)
Οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς ένα κρεβάτι ξενοδοχείου για να κοιμηθούν. Θέλουν να απολαύσουν τη διαμονή τους σε εγκαταστάσεις που προσφέρουν υψηλής ποιότητας παροχές. Θέλουν να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε. Θέλουν πολυτέλεια. Αυτό το θέμα αναπτύσσει το businessblog της trivago, καταθέτοντας 5 προτάσεις για να γίνουν οι παροχές δωματίου υπέροχες....
Διαβάστε τη συνέχεια:
...Πράγματι, σύμφωνα με την Έκθεση της PwC για την αφοσίωση των καταναλωτών σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, «τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι ταξιδιώτες αναψυχής αναφέρουν ότι η ποιότητα του δωματίου είναι ο νούμερο 1 λόγος επιλογής ενός ξενοδοχείου».
Μήπως αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταστήσετε τζακούζι σε κάθε δωμάτιο; Φυσικά και όχι, αλλά σημαίνει ότι οι βασικές παροχές πρέπει να αποπνέουν την αίσθηση της πολυτέλειας.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε εύκολα να κάνετε τις παροχές δωματίου που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους επισκέπτες από απλές, απλά υπέροχες.
#1 Μαλακά μαξιλάρια και κλινοσκεπάσματα που «αναπνέουν»
Μετά από μια ολόκληρη ημέρα στα αξιοθέατα και σε μετακινήσεις εδώ κι εκεί, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι πελάτες δεν θέλουν τίποτα άλλο από ένα άνετο κρεβάτι για να απολαύσουν έναν καλό βραδινό ύπνο.
Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Σκληρά, συνθετικά σεντόνια με ένα κάλυμμα κρεβατιού από μικροΐνες σε σκούρα χρώματα ή ξεπερασμένα σχέδια.
Τι θέλουν οι πελάτες: Απαλά λευκά σεντόνια που «αναπνέουν» και πουπουλένια παπλώματα, καθώς και την επιλογή ανάμεσα σε ένα πιο λεπτό ή πιο αφράτο μαξιλάρι.
Γιατί; Τα βαμβακερά σεντόνια 1000 κλωστών και τα πουπουλένια παπλώματα προσφέρουν μια αίσθηση ηρεμίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους γήινους τόνους. Όταν επιλέγετε φυσικές ίνες και χρώματα, οι πελάτες μπορούν να δουν από τις φωτογραφίες στο online προφίλ σας πόσο πολυτελή και άνετα είναι τα κρεβάτια σας. Και σίγουρα θα το νιώσουν όταν σκεπαστούν για να κοιμηθούν το βράδυ.
#2 Μαλακές, πολύ μεγάλες πετσέτες μπάνιου
Είναι άβολο να χρησιμοποιείς μια πετσέτα μπάνιου που δεν καλύπτει όλο το σώμα. Φανταστείτε να μοιράζεστε το δωμάτιο του ξενοδοχείου με έναν φίλο ή με τους γονείς σας και θα καταλάβετε τον λόγο.
Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Μία ή δύο μικρές, σκληρές πετσέτες.
Τι θέλουν οι πελάτες: Μαλακές πετσέτες που τυλίγουν όλο το σώμα, καθώς και πετσέτες σε διαφορετικά μεγέθη για ποικίλες χρήσεις.
Γιατί; Οι μεγάλες πετσέτες προσδίδουν μια πολυτελή αίσθηση. Φυσικά, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να χρησιμοποιήσουν την ίδια πετσέτα περισσότερες από μία φορές, αλλά φροντίστε να τους παρέχετε στο δωμάτιο ένα σετ χνουδωτές πετσέτες μεγάλου μεγέθους. Εάν το κάνετε, το πιθανότερο είναι πως θα τις κρεμάσουν και θα τις ξαναχρησιμοποιήσουν.
#3 Καλλυντικά με ισορροπημένο pH, σε συσκευασία κανονικού μεγέθους
Οι πελάτες ξέρουν ότι μπορούν να βασίζονται σε τυπικά καλλυντικά στο δωμάτιο σε περίπτωση που ξεχάσουν να πακετάρουν τα δικά τους. Ωστόσο, ένα σαπούνι χαμηλής ποιότητας που ξεραίνει το δέρμα ή ένα σαμπουάν που αφήνει τα μαλλιά θαμπά και φριζαρισμένα δεν έχει τίποτα το πολυτελές.
Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Μικρά πλαστικά μπουκαλάκια μίας χρήσης με φτηνό σαμπουάν, λοσιόν και αφρόλουτρο σε γαλάκτωμα ή τζελ.
Τι θέλουν οι πελάτες: Υψηλής ποιότητας σαπούνι, σαμπουάν και μαλακτικό που αφήνουν μια αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας. Και, φυσικά, αρκετή ποσότητα από όλα αυτά, για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Γιατί; Ένα αναζωογονητικό ντους που χαρίζει λαμπερά, ευκολοχτένιστα και απαλά μαλλιά και απαλό, καθαρό δέρμα είναι η επιτομή της απλής πολυτέλειας. Δίνει μια αίσθηση σιγουριάς και ευχαρίστησης και έτσι ακριβώς θα θέλουν να αισθάνονται οι πελάτες καθώς θα φεύγουν από το δωμάτιό τους για να πάνε σε μια σημαντική συνάντηση ή να επισκεφθούν τα αξιοθέατα. Βοηθήστε τους να αισθανθούν υπέροχα, εφοδιάζοντας το ντους με καλλυντικά κορυφαίας ποιότητας, σε συσκευασίες κανονικού μεγέθους.
#4 Δωρεάν ροφήματα
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι χρεώσεις των mini bar είναι το στοιχείο στον λογαριασμό ενός δωματίου που δημιουργεί τις μεγαλύτερες διαμάχες. Κάνουν τον πελάτη να νιώθει ότι χρεώνεται υπερβολικά για το καθετί. Από την άλλη πλευρά, τα δωρεάν ροφήματα καλής ποιότητας τον κάνουν να αισθάνεται ότι τον περιποιείστε.
Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Φθηνά πλαστικά μπουκάλια με νερό, διόλου ελκυστικές συσκευασίες με σνακ και ποτά σε μέγεθος δείγματος σε εξωφρενικές τιμές.
Τι θέλουν οι πελάτες: Νερό, τσάι και καφέ άμεσα διαθέσιμα, καθώς και φλιτζάνια και ποτήρια αντί για πλαστικά κύπελλα (τυλιγμένα σε περισσότερο πλαστικό).
Γιατί; Μετά από μια πολύωρη πτήση ή μια βραδινή έξοδο για να απολαύσουν την τοπική νυχτερινή ζωή, ένα μπουκάλι νερό είναι ό,τι ακριβώς χρειάζονται οι πελάτες σας για να ενυδατωθούν και να νιώσουν αναζωογονημένοι. Ομοίως, μια δόση καφεΐνης τη στιγμή που ξυπνούν θα τους βοηθήσει να ξεκινήσουν σωστά την ημέρα τους. Αυτές είναι απλές παροχές που μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν, για να κάνετε τους πελάτες σας να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε και δεν τους εξαπατάτε.
#5 Κάτι το ξεχωριστό
Ένας από τους σημαντικότερους κανόνες της φιλοξενίας είναι να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν καλοδεχούμενοι και ξεχωριστοί. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να το επιτύχετε αυτό από το να προσφέρετε σε κάθε πελάτη κάτι επιπλέον; Προσθέστε το κερασάκι στην τούρτα κάνοντας την εμπειρία τους ξεχωριστή και θα σας λατρέψουν γι’ αυτό.
Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Συνήθως τίποτα.
Τι θέλουν οι πελάτες: Να νιώσουν ξεχωριστοί. Μια πιατέλα με σπιτικά κουλουράκια, ένα κοκτέιλ καλωσορίσματος ή φρέσκα λουλούδια στο δωμάτιο μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Γιατί; Σε έναν κόσμο όπου οι ανταγωνιστές ξενοδόχοι προσπαθούν να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλο, κάνοντας περικοπές σε ό,τι θεωρούν άσκοπες δαπάνες, τα καταλύματα που εξακολουθούν να επενδύουν για τους πελάτες τους στις απλές πολυτέλειες της ζωής είναι αυτά που θα ξεχωρίσουν. Τολμήστε να ξεχωρίσετε. Ξεπεράστε τις προσδοκίες των πελατών σας.
Όταν ικανοποιείτε τα πρότυπα υψηλής ποιότητας στις βασικές παροχές δωματίου, ξεχωρίζετε από τους άλλους ξενοδόχους και προσελκύετε την προσοχή των ταξιδιωτών.
Νέες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και μια επικαιροποίηση της περιγραφής σας θα ενημερώσει τους πιθανούς πελάτες σας ότι είστε έτοιμοι να τους προσφέρετε τις παροχές που έχουν μεγαλύτερη σημασία.
- 1) Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
- 2) ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
- 3) Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
- 4) Ξενοδοχεία | Το The Lynx Mountain Resort στη Φλώρινα στα 50 καλύτερα του National Geographic «Lakes & Mountains 2024»
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )