Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο και Ελληνικά Ξενοδοχεία: Είδη και Τρόποι Ανάπτυξης Περιεχομένου

Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο και Ελληνικά Ξενοδοχεία: Είδη και Τρόποι Ανάπτυξης ΠεριεχομένουΦωτογραφία: Christos Drazos for Esperides Resort Crete

Το The Hotel Content Company, έχοντας ως κύρια δραστηριότητα τη δημιουργία εξειδικευμένου περιεχομένου για Ξενοδοχεία και Τουριστικά Καταλύματα, παρουσιάζει είδη και ενέργειες περιεχομένου που μπορούν να αναδείξουν καλύτερα το κάθε κατάλυμα, παρέχοντάς του μια πιο ποιοτική επικοινωνία με το ταξιδιωτικό κοινό και στοχεύοντας στην ενίσχυση της εμπορικότητάς του. 

Ο Ξενοδοχειακός κλάδος είναι εξ ορισμού συνδεδεμένος με τη μεταβολή και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση. Παγκόσμιες εξελίξεις και trends επηρεάζουν αργά ή γρήγορα τις περισσότερες επιχειρήσεις, οι οποίες, για να μπορέσουν να σταθούν ισάξια απέναντι στους ανταγωνιστές τους, θα πρέπει, αν όχι να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από αυτές, να είναι τουλάχιστον σε θέση να τις ακολουθήσουν.

Το Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο αποτελεί από μόνο του ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχημένη παρουσία ενός ξενοδοχείου, το οποίο, μάλιστα, μπορεί να έχει αρκετά σημεία εφαρμογής. Ειδικά στην Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά, ο όρος “Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο” έχει αρχίσει να ακούγεται ακόμα πιο έντονα μετά την πανδημία. Ο λόγος είναι ότι το διάστημα αυτό ενίσχυσε την ανάγκη για συστηματική επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και τη διατήρηση της επαφής με το κάθε κατάλυμα, πάντα μέσα από ενδιαφέρουσα πληροφορία που βοηθάει να αναπτυχθεί μία αίσθηση εξοικείωσης με το κάθε brand.

Ποια είναι όμως τα σημεία για τα οποία χρειάζεται να αναπτυχθεί περιεχόμενο και πώς μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί ώστε να ενισχυθούν οι πωλήσεις ενός ξενοδοχείου;

Για αρχή, θα χρειαστεί να ορίσουμε ότι ξενοδοχειακό περιεχόμενο είναι το σύνολο του υλικού που χρειάζεται ένα κατάλυμα για να έχει μία παρουσία, είτε φυσική, είτε ψηφιακή, προκειμένου να μπορεί να προβάλλει τη δραστηριότητα και τις υπηρεσίες του στο κοινό του. Για παράδειγμα, ως ξενοδοχειακό περιεχόμενο προσδιορίζεται η πλήρης ξενοδοχειακή παρουσίαση, η οποία περιγράφει εκτενώς το κατάλυμα, τις υπηρεσίες και τις παροχές του, αλλά και τα κείμενα που χρησιμοποιούνται για να εμπλουτίσουν το επίσημο website και τα social media που χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει με το κοινό του. Άλλα είδη ξενοδοχειακού περιεχομένου είναι, η φωτογράφιση που πρέπει να στοχεύει στη δημιουργία του κατάλληλου φωτογραφικού υλικού για τον κάθε τύπο επικοινωνίας, αλλά και τα κείμενα και οι περιγραφές που χρησιμοποιούνται σε διάφορα ψηφιακά ή μη μέσα εντός του καταλύματος, που στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διαμονή των επισκεπτών.

Έχοντας πλέον κατανοήσει τι είναι ξενοδοχειακό περιεχόμενο, και που αυτό το συναντάμε συχνότερα, θα αναλύσουμε τα βασικά του είδη, και τον τρόπο που θα πρέπει να γίνει ανάπτυξη τους, ώστε να μπορούν να αποδώσουν καλύτερα για το κάθε κατάλυμα. 

Πλήρης Ξενοδοχειακή Παρουσίαση μέσω των Hotel Descriptions και της Φωτογράφισης

Ξεκινώντας, λοιπόν, με την καταγραφή των βασικών ειδών περιεχομένου για ένα ξενοδοχείο, θα πρέπει να υπάρχει μια ξεκάθαρη Παρουσίαση του καταλύματος, με άλλα λόγια αναλυτικά Hotel Descriptions, τα οποία θα παρουσιάζουν το ξενοδοχείο, τις υπηρεσίες και τις παροχές του. Τα Hotel Descriptions είναι κομβικής σημασίας για τα καταλύματα, μιας και είναι αυτά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το set-up στα τρίτα κανάλια πώλησης, που αποτελούν και βασική πηγή κρατήσεων. Παράλληλα, για να μπορέσει να υπάρξει μια ολοκληρωμένη αποτύπωση και περιγραφή του ξενοδοχείου, είναι απαραίτητη η Ξενοδοχειακή Φωτογράφιση, η οποία, αφού προδιαγραφεί λεπτομερώς από κάποιον ειδικό στη δημιουργία Ξενοδοχειακού Περιεχομένου, εκτελείται από φωτογράφους ξενοδοχείων, και διαμορφώνεται σύμφωνα με το κατάλυμα και το κοινό στο οποίο στοχεύει.

Δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου Website που θα απαντά στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, για την καλύτερη στόχευση του κοινού του ξενοδοχείου

Πέρα από την παρουσίαση του Ξενοδοχείου, θα πρέπει να διαμορφωθεί και το περιεχόμενο για το website του, που αποτελεί την ψηφιακή ‘υπόσταση’ του καταλύματος. Μπορεί φαινομενικά το υλικό να μοιάζει ίδιο με τα Hotel Descriptions που αναλύθηκαν πιο πάνω, ωστόσο στην πραγματικότητα διαφέρει σημαντικά. Το περιεχόμενο του website θα πρέπει να είναι πιο σύντομο και περιεκτικό, να δημιουργεί την επιθυμία να επισκεφθεί κανείς το κατάλυμα, αλλά και να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις του κοινού. Η δομή και η διαμόρφωσή του έχουν άλλες απαιτήσεις, καθώς απαιτείται συγκεκριμένη έρευνα σε keywords στα οποία θα γίνει στόχευση, καθώς και συγγραφή κειμένων σύμφωνα με τις τελευταίες SEO προδιαγραφές, ώστε να μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική η παρουσία της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης.

Διαμόρφωση ενιαίας εικόνας σε Social Media και Newsletters, για την καλύτερη αποτύπωση της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου και τη δημιουργία συνέπειας στην επικοινωνία του

Έχοντας δημιουργήσει το βασικό επικοινωνιακό υλικό, αλλά και ένα website στο οποίο οι ταξιδιώτες θα ανακατευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες για το κατάλυμα καθώς και για να προχωρήσουν σε μια απευθείας κράτηση, το επόμενο βασικό βήμα είναι να διαμορφωθεί το περιεχόμενο των social media. Ξεκινώντας, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχει γίνει σωστό set-up και δεν υπάρχουν ελλείψεις. Καθώς από το κάθε κανάλι ο χρήστης αναζητά διαφορετική πληροφορία, θα πρέπει να διαμορφώσουμε αντίστοιχα και το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε αυτό. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα social media έχουν έναν πιο αυθόρμητο και άμεσο χαρακτήρα, οπότε πάνω σε αυτό θα πρέπει να δομηθεί και το περιεχόμενο που θα δημοσιεύεται. Παράλληλα, για να διατηρηθεί η φιλοσοφία και να υπάρχει μια ενιαία εικόνα στην επικοινωνία του ξενοδοχείου, μπορούν να διαμορφωθούν συγκεκριμένα templates επικοινωνίας, που αποτελούν, στην ουσία, εικαστικά πρότυπα για τις δημοσιεύσεις, τα οποία δίνουν ένα συνεκτικό αισθητικό αποτέλεσμα και παράλληλα εξοικονομούν παραγωγικό χρόνο, μιας και έχουν ήδη την προδιαγραφή και χρειάζονται κάθε φορά μόνο τον εμπλουτισμό με το περιεχόμενο που θέλουμε να προωθηθεί.

Αντίστοιχα templates μπορούν να δημιουργηθούν και για τα newsletters που στέλνει το κατάλυμα, έτσι ώστε, ανάλογα με το τι θέλει να προωθήσει κάθε φορά, να χρησιμοποιεί το template - πρότυπο που μπορεί να προβάλει καλύτερα το εκάστοτε μήνυμα. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να λάβει συγκεκριμένη και ξεκάθαρη πληροφόρηση, χωρίς να είναι κάτι επαναλαμβανόμενο και βαρετό που θα του φανεί αδιάφορο.

Στόχευση στο upselling μέσω περιεχομένου σε ψηφιακά μέσα, εντός του ξενοδοχείου

Τέλος, το περιεχόμενο δεν αφορά μόνο την παρουσία του ξενοδοχείου στο στάδιο της απόφασης του ταξιδιώτη, αλλά και στο στάδιο παραμονής του στο κατάλυμα. Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο μπορεί να διαμορφώσει ειδικό περιεχόμενο εντός του καταλύματος, το οποίο, στοχεύει στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια διαμονής των ταξιδιωτών σε αυτό, αναπτύσσοντας το λεγόμενο ‘upselling’. Έτσι, έχοντας ξεπεράσει τους παραδοσιακούς καταλόγους και τα έντυπα, βλέπουμε πλέον μέσα στα ξενοδοχεία έντονη την ψηφιακή επικοινωνία με τους επισκέπτες, είτε μέσω μηνυμάτων σε οθόνες και tablets εντός των δωματίων, είτε ακόμα και μέσω mobile apps. Εδώ, πλέον. το περιεχόμενο δεν έχει σκοπό να κερδίσει των ταξιδιώτη και να τον οδηγήσει στην κράτηση, αλλά να του παρουσιάσει λύσεις και επιλογές που θα εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία της διαμονής και του ταξιδιού του στο σύνολο.

Διαμορφώνοντας και εμπλουτίζοντας κατάλληλα το περιεχόμενό του σύμφωνα με τα παραπάνω, ένα κατάλυμα θα είναι σε θέση να έχει πιο δυναμική παρουσία στον online κόσμο, αλλά και σημαντική προοπτική αύξησης των πωλήσεών του. Το The Hotel Content Company, δημιουργεί μοναδικό περιεχόμενο για το κάθε κατάλυμα, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν ξεχωριστό, αλλά και τη στόχευση που θέτει για την κάθε ενέργεια.  

To The Hotel Content Company, ανήκει στα Start-Ups του Destsetters, που εξειδικεύεται στο Hospitality Concept Development, αναπτύσσοντας νέα Hotel Concepts αλλά και Τουριστικά Brands.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 04/03 18:56

    Lufthansa | Νέα απεργία την Πέμπτη και την Παρασκευή

  2. 04/03 18:44

    «Επανάσταση» των συνταξιούχων: 13η σύνταξη στην Ελβετία

  3. 04/03 18:37

    Συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

  4. 04/03 18:27

    Να απαγορευθούν οι νέες κλίνες στη Σαντορίνη

  5. 04/03 16:31

    ΕΞΑΑΑ | "Ζήτω το ελληνικό τραγούδι" δια νόμου και με ποσόστωση στα ξενοδοχεία

  6. 04/03 14:41

    Ε.Ξ. Ρόδου | Ρύθμιση στη νομοθεσία «περί αιγιαλού και παραλίας» που είναι διαφορετική στη Ρόδο

  7. 04/03 14:35

    Τα αιτήματα των τουριστικών καταλυμάτων στο υπουργείο Τουρισμού από την Συνομοσπονδία «ΔΙΑΜΟΝΗ»

  8. 04/03 13:49

    Αποκατάσταση των σχέσεων με τη διοίκηση της easyjet, με απονομή ευσήμων....

  9. 04/03 13:31

    ITB'24 | DRV: Η Ελλάδα τρίτη στις κρατήσεις των Γερμανών για το 2024- πρώτη η Τουρκία!

  10. 04/03 13:13

    ΠΟΞ | Δυσάρεστη έκπληξη η ποσόστωση στο δημόσια εκτελούμενο μουσικό ρεπερτόριο

  11. 04/03 13:04

    Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα

  12. 04/03 12:47

    Ρόδος: Επιταγή-voucher για 7 ημέρες δωρεάν διακοπών - Οι αποζημιώσεις που προβλέπονται για τα ξενοδοχεία

  13. 04/03 12:36

    Βρετανία: Αυξάνονται τα πρόστιμα στις σχολικές απουσίες για διακοπές

  14. 04/03 12:09

    Γερμανικός τουρισμός | ITB'24: Μαζική επιστροφή των προκρατήσεων – Παραμένει το χάσμα πωλήσεων - ταξιδιωτών

  15. 04/03 11:48

    Το ξενοδοχείο της Ρόδου που λανσάρει περιβαλλοντικό πρότζεκτ μετά τις πυρκαγιές του 2023

  16. 04/03 11:47

    Η Ελλάδα παραμένει o δημοφιλέστερος προορισμός των Δανών τουριστών

  17. 04/03 11:43

    Γερμανικός Τύπος | Αντιδράσεις προκαλεί ο νόμος για τις παραλίες στην Ελλάδα

  18. 04/03 11:12

    Τουρισμός 2024 | Η ισχυρή στερλίνα στηρίζει τα ταξίδια των Βρετανών- "τζάμπα" η Τουρκία (+113% η ισοτιμία στη διετία)

  19. 04/03 10:47

    Τουρισμός | +47% οι κρατήσεις για το καλοκαίρι στην DER Touristik - Υψηλή ζήτηση για Ελλάδα, Τουρκία και Ισπανία

  20. 04/03 10:31

    Ferie for Alle 2024 | Πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον των Δανών για τη Χαλκιδική

  21. 04/03 10:28

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 30ή έκθεση Ελληνικού Κρασιού «Οινόραμα»

  22. 04/03 07:51

    Ισπανία: Επιβράδυνση του πληθωρισμού στο 2,8% τον Φεβρουάριο

  23. 04/03 07:45

    ΕΟΤ: Δράσεις στήριξης του διεθνούς αγώνα Ορειβατικού Σκι Pierra CRETA 2024

  24. 04/03 06:56

    Πειραιάς | Τα ακίνητα - φιλέτα που βγαίνουν σε διαγωνισμό για εκμίσθωση 10 ετών στην πλαζ Βοτσαλάκια

  25. 03/03 15:10

    Χειμώνας 2023-2024: Ο θερμότερος όλων των εποχών στην Ελλάδα

  26. 03/03 07:49

    Επέκταση του αεροδρομίου της Βιέννης

  27. 03/03 07:19

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σκόπελο και Κω

  28. 03/03 07:14

    8ο Panorama Charity Fun Run 2024 Μελίνα Λαζαρίδου

  29. 03/03 07:11

    Ημέρες Θάλασσας 2024 στον Πειραιά

  30. 02/03 12:46

    Νέος φωτισμός ανάδειξης του Ναού του Ποσειδώνα στο Σούνιο

  31. 02/03 07:59

    Παγκρήτιο Φόρουμ προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα Κρητικά Ξενοδοχεία

  32. 02/03 07:58

    Οι ελληνικές εξαγωγές στην Ισπανία το 2023

  33. 01/03 21:21

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | Πραγματικό κατόρθωμα ο ψηφιακός και βιώσιμος μετασχηματισμός

  34. 01/03 16:44

    Κρήτη | Συνάντηση Αρναουτάκη- "Η Φιλοξενία": Kοινό brand name για τα τουριστικά καταλύματα

  35. 01/03 14:57

    Γερμανικός τουρισμός | Το 43% των τουριστών επέλεξε Μεσόγειο το 2023, το 4,2% Ελλάδα, το 14,4% Ισπανία...

  36. 01/03 14:38

    Σύσκεψη για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο - τα προβλήματα

  37. 01/03 14:17

    Αποδίδονται στο καταδυτικό κοινό τα 4 επισκέψιμα ναυάγια στην Αλόννησο και στον Δυτικό Παγασητικό

  38. 01/03 13:19

    Αεροδρόμιο Αμβούργου: 5 Ελληνικοί προορισμοί στους 25 δημοφιλέστερους για το 2023

  39. 01/03 12:51

    Airbnb: “Win win” οι νέοι κανονισμοί για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη

  40. 01/03 12:44

    Η Ελλάδα στην κορυφή της τουριστικής ζήτησης στη Σερβία

  41. 01/03 12:33

    Από το Βερολίνο οι πρώτοι τουρίστες της φετινής σεζόν στη Ρόδο

  42. 01/03 12:22

    Οι Κινέζοι επιστρέφουν στην Ευρώπη; Τι δείχνουν οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων

  43. 01/03 11:52

    Διπλή -gold- διάκριση για τον Όμιλο Sani/Ikos ως «Best Hotel to Work In»

  44. 01/03 11:17

    Νόμος | Οι 7 αλλαγές για την προστασία και τις παραχωρήσεις στις παραλίες

  45. 01/03 11:14

    Ανάλυση της Πολωνικής αγοράς από την Panadvert

  46. 01/03 11:05

    Μαζί ΕΑΤΑ και Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων - προωθούνται έργα στο κέντρο και τις γειτονιές

  47. 01/03 10:05

    Τον Απρίλιο ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Domes Novos Santorini

  48. 01/03 09:34

    Προβολή της Ελλάδας σε Μόναχο και Βιέννη - τιμώμενες περιοχές ο Βόλος και η Κρήτη

  49. 01/03 07:27

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Μοσχάτο και Ζάκυνθο

  50. 01/03 07:26

    Kατεδάφιση κτηρίων σε ξενοδοχείο της Πάργας

  51. 01/03 07:22

    H Επιτροπή Tουριστικής Aνάπτυξης και Προβολής του Δήμου Βόλου

  52. 01/03 07:17

    Προώθηση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στην αγορά της Ιταλίας

  53. 29/02 21:11

    H Ελλάδα φιλικός και ασφαλής προορισμός για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες

  54. 29/02 19:05

    "Πράσινο φως" για ενιαίο κανονισμό στις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη

  55. 29/02 18:51

    Άγονος ο διαγωνισμός για το ακίνητο στην περιοχή «Βερβερόντα», στο Πόρτο Χέλι

  56. 29/02 18:39

    ΤΑΙΠΕΔ | Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ στο ακίνητο «Ιαματική Πηγή & Κάμπινγκ Κονιαβίτη»

  57. 29/02 14:34

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Θετικές επιδόσεις τον Ιανουάριο- αισιοδοξία για το 2024

  58. 29/02 13:47

    Σε εκκαθάριση τελικά ο σπεσιαλίστας tour operator για Ελλάδα Attika Reisen

  59. 29/02 13:26

    Νέο ρεκόρ συμμετοχών στον ένατο Διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου - Συμμετοχή από 52 χώρες

  60. 29/02 13:08

    Εθνική Τράπεζα | Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να διεκδικήσει νέα ρεκόρ το 2024

  61. 29/02 12:37

    Υπ. Τουρισμού: Πρόσκληση στις επιχειρήσεις για την πρακτική άσκηση καταρτιζομένων στα ΙΕΚ και σπουδαστών ΑΣΤΕ

  62. 29/02 12:34

    Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους

  63. 29/02 12:08

    Ο ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση ITB Berlin 2024

  64. 29/02 11:34

    Air Serbia: Περισσότερες πτήσεις προς Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη από το Βελιγράδι

  65. 29/02 11:27

    Transavia: Νέα σύνδεση με Κω το καλοκαίρι του 2024

  66. 29/02 11:27

    Η Ryanair ανέστειλε τις πτήσεις στο Τελ Αβίβ λόγω υψηλού κόστους του αεροδρομίου

  67. 29/02 11:07

    Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον πρέσβη του Κατάρ

  68. 29/02 10:27

    TUI Global Hotel Awards | 19 ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα στον κόσμο

  69. 29/02 10:19

    Wyndham Hotels & Resorts: Επιστρέφει ο Μήνας Μέλους του προγράμματος επιβράβευσης

  70. 29/02 07:34

    Πράσινο φως για 5άστερο ξενοδοχείο στη Μήλο | Νέες πισίνες σε ξενοδοχείο στη Ρόδο

  71. 29/02 07:33

    Δήμος Σιθωνίας: Συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  72. 29/02 07:26

    Υπουργείο Πολιτισμού: Δράσεις προστασίας και ανάδειξης στα σπήλαια Μελισσάνης και Δρογκαράτης

  73. 29/02 06:31

    Ψηφιακός Οδηγός της Ιστορίας και της Κληρονομιάς της Καλαμαριάς

  74. 29/02 06:18

    Ντουμπάι: Τα ρεκόρ του τουρισμού και οι στόχοι για τα επόμενα χρόνια

  75. 28/02 15:20

    FTI: 10% επάνω τα έσοδα πέρυσι, πολλά υποσχόμενο το 2024, περίπλοκη η αποτίμηση....

  76. 28/02 15:01

    Η Χαλκιδική είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός για τους Σέρβους

  77. 28/02 14:27

    Η Hilton προσφέρει πολυτελές Glamping σε εθνικά πάρκα - Συνεργασία με την AutoCamp

  78. 28/02 13:23

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα σε εκδήλωση του τουρ οπερείτορ Dertour στη Βιέννη

  79. 28/02 12:42

    Swan Hellenic: Νέα δρομολόγια με αναχώρηση και στάση στον Πειραιά

  80. 28/02 12:23

    Ένας νέος αερομεταφορέας κοντινών αποστάσεων έρχεται τον Ιούλιο στην Ευρώπη

  81. 28/02 12:22

    Το 41% ​​των Σκωτσέζων σχεδιάζει διακοπές στην Ευρώπη φέτος

  82. 28/02 12:12

    Hard Rock Hotel Athens: Κόνσεπτ εστιατορίου με υπογραφή της Major Food Group

  83. 28/02 11:44

    Κανονικά οι πτήσεις των Aegean και Olympic Air σήμερα Τετάρτη

  84. 28/02 11:37

    ΕΕ | Η εξοικονόμηση φυσικού αερίου συνέβαλε στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης

  85. 28/02 11:11

    Η Κωνσταντινούπολη δεν μπορεί πια να κρατήσει τον κόσμο της

  86. 28/02 10:51

    Παραιτήθηκε η Ελληνίδα Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Jumeirah

  87. 28/02 10:22

    ΠΟΤΑΠ | Από τις «Ανθισμένες Διαδρομές» του ΕΟΤ στις «Ανθισμένες Κερασιές της Πιερίας»

  88. 28/02 10:15

    O νέος CEO της Wyndham Hotels για την αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης

  89. 28/02 07:19

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κω και Κεφαλονιά

  90. 28/02 07:18

    Δήμος Φούρνων Κορσεών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  91. 28/02 07:16

    Κροατία: 108 εκατ. διανυκτερεύσεις το 2023

  92. 28/02 06:07

    Συνέδριο με θέμα Crete: Top Destination in Europe

  93. 27/02 22:11

    Το Γούρι για το 2025 στα πωλητήρια των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων από το καλοκαίρι

  94. 27/02 18:06

    Ο Τουρισμός είναι ευλογία για την Ελλάδα

  95. 27/02 18:02

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Θα κάνουμε την Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  96. 27/02 16:15

    Τουρισμός: 9 στους 10 Γερμανούς επιλέγουν διακοπές βάσει της τιμής

  97. 27/02 15:27

    Το ιστορικό ξενοδοχείο Titania Hotel στην Αθήνα αγόρασε ο όμιλος H Hotels Collection | Hatzilazarou Group

  98. 27/02 15:06

    ΕΕ | Σκληρές ποινές στις εταιρείες για περιβαλλοντικά εγκλήματα, όπως η ρύπανση από τα πλοία

  99. 27/02 14:44

    Αεροπορική συμφωνία Ελλάδας-Μογγολίας

  100. 27/02 14:17

    Ξεκινάει η διαδικασία για την αξιοποίηση του π. βασιλικού κτήματος Τατοΐου