Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο και Ελληνικά Ξενοδοχεία: Είδη και Τρόποι Ανάπτυξης Περιεχομένου
Το The Hotel Content Company, έχοντας ως κύρια δραστηριότητα τη δημιουργία εξειδικευμένου περιεχομένου για Ξενοδοχεία και Τουριστικά Καταλύματα, παρουσιάζει είδη και ενέργειες περιεχομένου που μπορούν να αναδείξουν καλύτερα το κάθε κατάλυμα, παρέχοντάς του μια πιο ποιοτική επικοινωνία με το ταξιδιωτικό κοινό και στοχεύοντας στην ενίσχυση της εμπορικότητάς του.
Ο Ξενοδοχειακός κλάδος είναι εξ ορισμού συνδεδεμένος με τη μεταβολή και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση. Παγκόσμιες εξελίξεις και trends επηρεάζουν αργά ή γρήγορα τις περισσότερες επιχειρήσεις, οι οποίες, για να μπορέσουν να σταθούν ισάξια απέναντι στους ανταγωνιστές τους, θα πρέπει, αν όχι να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από αυτές, να είναι τουλάχιστον σε θέση να τις ακολουθήσουν.
Το Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο αποτελεί από μόνο του ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχημένη παρουσία ενός ξενοδοχείου, το οποίο, μάλιστα, μπορεί να έχει αρκετά σημεία εφαρμογής. Ειδικά στην Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά, ο όρος “Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο” έχει αρχίσει να ακούγεται ακόμα πιο έντονα μετά την πανδημία. Ο λόγος είναι ότι το διάστημα αυτό ενίσχυσε την ανάγκη για συστηματική επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και τη διατήρηση της επαφής με το κάθε κατάλυμα, πάντα μέσα από ενδιαφέρουσα πληροφορία που βοηθάει να αναπτυχθεί μία αίσθηση εξοικείωσης με το κάθε brand.
Ποια είναι όμως τα σημεία για τα οποία χρειάζεται να αναπτυχθεί περιεχόμενο και πώς μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί ώστε να ενισχυθούν οι πωλήσεις ενός ξενοδοχείου;
Για αρχή, θα χρειαστεί να ορίσουμε ότι ξενοδοχειακό περιεχόμενο είναι το σύνολο του υλικού που χρειάζεται ένα κατάλυμα για να έχει μία παρουσία, είτε φυσική, είτε ψηφιακή, προκειμένου να μπορεί να προβάλλει τη δραστηριότητα και τις υπηρεσίες του στο κοινό του. Για παράδειγμα, ως ξενοδοχειακό περιεχόμενο προσδιορίζεται η πλήρης ξενοδοχειακή παρουσίαση, η οποία περιγράφει εκτενώς το κατάλυμα, τις υπηρεσίες και τις παροχές του, αλλά και τα κείμενα που χρησιμοποιούνται για να εμπλουτίσουν το επίσημο website και τα social media που χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει με το κοινό του. Άλλα είδη ξενοδοχειακού περιεχομένου είναι, η φωτογράφιση που πρέπει να στοχεύει στη δημιουργία του κατάλληλου φωτογραφικού υλικού για τον κάθε τύπο επικοινωνίας, αλλά και τα κείμενα και οι περιγραφές που χρησιμοποιούνται σε διάφορα ψηφιακά ή μη μέσα εντός του καταλύματος, που στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διαμονή των επισκεπτών.
Έχοντας πλέον κατανοήσει τι είναι ξενοδοχειακό περιεχόμενο, και που αυτό το συναντάμε συχνότερα, θα αναλύσουμε τα βασικά του είδη, και τον τρόπο που θα πρέπει να γίνει ανάπτυξη τους, ώστε να μπορούν να αποδώσουν καλύτερα για το κάθε κατάλυμα.
Πλήρης Ξενοδοχειακή Παρουσίαση μέσω των Hotel Descriptions και της Φωτογράφισης
Ξεκινώντας, λοιπόν, με την καταγραφή των βασικών ειδών περιεχομένου για ένα ξενοδοχείο, θα πρέπει να υπάρχει μια ξεκάθαρη Παρουσίαση του καταλύματος, με άλλα λόγια αναλυτικά Hotel Descriptions, τα οποία θα παρουσιάζουν το ξενοδοχείο, τις υπηρεσίες και τις παροχές του. Τα Hotel Descriptions είναι κομβικής σημασίας για τα καταλύματα, μιας και είναι αυτά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το set-up στα τρίτα κανάλια πώλησης, που αποτελούν και βασική πηγή κρατήσεων. Παράλληλα, για να μπορέσει να υπάρξει μια ολοκληρωμένη αποτύπωση και περιγραφή του ξενοδοχείου, είναι απαραίτητη η Ξενοδοχειακή Φωτογράφιση, η οποία, αφού προδιαγραφεί λεπτομερώς από κάποιον ειδικό στη δημιουργία Ξενοδοχειακού Περιεχομένου, εκτελείται από φωτογράφους ξενοδοχείων, και διαμορφώνεται σύμφωνα με το κατάλυμα και το κοινό στο οποίο στοχεύει.
Δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου Website που θα απαντά στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, για την καλύτερη στόχευση του κοινού του ξενοδοχείου
Πέρα από την παρουσίαση του Ξενοδοχείου, θα πρέπει να διαμορφωθεί και το περιεχόμενο για το website του, που αποτελεί την ψηφιακή ‘υπόσταση’ του καταλύματος. Μπορεί φαινομενικά το υλικό να μοιάζει ίδιο με τα Hotel Descriptions που αναλύθηκαν πιο πάνω, ωστόσο στην πραγματικότητα διαφέρει σημαντικά. Το περιεχόμενο του website θα πρέπει να είναι πιο σύντομο και περιεκτικό, να δημιουργεί την επιθυμία να επισκεφθεί κανείς το κατάλυμα, αλλά και να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις του κοινού. Η δομή και η διαμόρφωσή του έχουν άλλες απαιτήσεις, καθώς απαιτείται συγκεκριμένη έρευνα σε keywords στα οποία θα γίνει στόχευση, καθώς και συγγραφή κειμένων σύμφωνα με τις τελευταίες SEO προδιαγραφές, ώστε να μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική η παρουσία της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης.
Διαμόρφωση ενιαίας εικόνας σε Social Media και Newsletters, για την καλύτερη αποτύπωση της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου και τη δημιουργία συνέπειας στην επικοινωνία του
Έχοντας δημιουργήσει το βασικό επικοινωνιακό υλικό, αλλά και ένα website στο οποίο οι ταξιδιώτες θα ανακατευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες για το κατάλυμα καθώς και για να προχωρήσουν σε μια απευθείας κράτηση, το επόμενο βασικό βήμα είναι να διαμορφωθεί το περιεχόμενο των social media. Ξεκινώντας, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχει γίνει σωστό set-up και δεν υπάρχουν ελλείψεις. Καθώς από το κάθε κανάλι ο χρήστης αναζητά διαφορετική πληροφορία, θα πρέπει να διαμορφώσουμε αντίστοιχα και το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε αυτό. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα social media έχουν έναν πιο αυθόρμητο και άμεσο χαρακτήρα, οπότε πάνω σε αυτό θα πρέπει να δομηθεί και το περιεχόμενο που θα δημοσιεύεται. Παράλληλα, για να διατηρηθεί η φιλοσοφία και να υπάρχει μια ενιαία εικόνα στην επικοινωνία του ξενοδοχείου, μπορούν να διαμορφωθούν συγκεκριμένα templates επικοινωνίας, που αποτελούν, στην ουσία, εικαστικά πρότυπα για τις δημοσιεύσεις, τα οποία δίνουν ένα συνεκτικό αισθητικό αποτέλεσμα και παράλληλα εξοικονομούν παραγωγικό χρόνο, μιας και έχουν ήδη την προδιαγραφή και χρειάζονται κάθε φορά μόνο τον εμπλουτισμό με το περιεχόμενο που θέλουμε να προωθηθεί.
Αντίστοιχα templates μπορούν να δημιουργηθούν και για τα newsletters που στέλνει το κατάλυμα, έτσι ώστε, ανάλογα με το τι θέλει να προωθήσει κάθε φορά, να χρησιμοποιεί το template - πρότυπο που μπορεί να προβάλει καλύτερα το εκάστοτε μήνυμα. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να λάβει συγκεκριμένη και ξεκάθαρη πληροφόρηση, χωρίς να είναι κάτι επαναλαμβανόμενο και βαρετό που θα του φανεί αδιάφορο.
Στόχευση στο upselling μέσω περιεχομένου σε ψηφιακά μέσα, εντός του ξενοδοχείου
Τέλος, το περιεχόμενο δεν αφορά μόνο την παρουσία του ξενοδοχείου στο στάδιο της απόφασης του ταξιδιώτη, αλλά και στο στάδιο παραμονής του στο κατάλυμα. Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο μπορεί να διαμορφώσει ειδικό περιεχόμενο εντός του καταλύματος, το οποίο, στοχεύει στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια διαμονής των ταξιδιωτών σε αυτό, αναπτύσσοντας το λεγόμενο ‘upselling’. Έτσι, έχοντας ξεπεράσει τους παραδοσιακούς καταλόγους και τα έντυπα, βλέπουμε πλέον μέσα στα ξενοδοχεία έντονη την ψηφιακή επικοινωνία με τους επισκέπτες, είτε μέσω μηνυμάτων σε οθόνες και tablets εντός των δωματίων, είτε ακόμα και μέσω mobile apps. Εδώ, πλέον. το περιεχόμενο δεν έχει σκοπό να κερδίσει των ταξιδιώτη και να τον οδηγήσει στην κράτηση, αλλά να του παρουσιάσει λύσεις και επιλογές που θα εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία της διαμονής και του ταξιδιού του στο σύνολο.
Διαμορφώνοντας και εμπλουτίζοντας κατάλληλα το περιεχόμενό του σύμφωνα με τα παραπάνω, ένα κατάλυμα θα είναι σε θέση να έχει πιο δυναμική παρουσία στον online κόσμο, αλλά και σημαντική προοπτική αύξησης των πωλήσεών του. Το The Hotel Content Company, δημιουργεί μοναδικό περιεχόμενο για το κάθε κατάλυμα, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν ξεχωριστό, αλλά και τη στόχευση που θέτει για την κάθε ενέργεια.
To The Hotel Content Company, ανήκει στα Start-Ups του Destsetters, που εξειδικεύεται στο Hospitality Concept Development, αναπτύσσοντας νέα Hotel Concepts αλλά και Τουριστικά Brands.
- 1) CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
- 2) Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης
- 3) Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
- 4) Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
( 0 )