Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο και Ελληνικά Ξενοδοχεία: Είδη και Τρόποι Ανάπτυξης Περιεχομένου

Το The Hotel Content Company, έχοντας ως κύρια δραστηριότητα τη δημιουργία εξειδικευμένου περιεχομένου για Ξενοδοχεία και Τουριστικά Καταλύματα, παρουσιάζει είδη και ενέργειες περιεχομένου που μπορούν να αναδείξουν καλύτερα το κάθε κατάλυμα, παρέχοντάς του μια πιο ποιοτική επικοινωνία με το ταξιδιωτικό κοινό και στοχεύοντας στην ενίσχυση της εμπορικότητάς του.
Ο Ξενοδοχειακός κλάδος είναι εξ ορισμού συνδεδεμένος με τη μεταβολή και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση. Παγκόσμιες εξελίξεις και trends επηρεάζουν αργά ή γρήγορα τις περισσότερες επιχειρήσεις, οι οποίες, για να μπορέσουν να σταθούν ισάξια απέναντι στους ανταγωνιστές τους, θα πρέπει, αν όχι να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από αυτές, να είναι τουλάχιστον σε θέση να τις ακολουθήσουν.
Το Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο αποτελεί από μόνο του ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχημένη παρουσία ενός ξενοδοχείου, το οποίο, μάλιστα, μπορεί να έχει αρκετά σημεία εφαρμογής. Ειδικά στην Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά, ο όρος “Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο” έχει αρχίσει να ακούγεται ακόμα πιο έντονα μετά την πανδημία. Ο λόγος είναι ότι το διάστημα αυτό ενίσχυσε την ανάγκη για συστηματική επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και τη διατήρηση της επαφής με το κάθε κατάλυμα, πάντα μέσα από ενδιαφέρουσα πληροφορία που βοηθάει να αναπτυχθεί μία αίσθηση εξοικείωσης με το κάθε brand.
Ποια είναι όμως τα σημεία για τα οποία χρειάζεται να αναπτυχθεί περιεχόμενο και πώς μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί ώστε να ενισχυθούν οι πωλήσεις ενός ξενοδοχείου;
Για αρχή, θα χρειαστεί να ορίσουμε ότι ξενοδοχειακό περιεχόμενο είναι το σύνολο του υλικού που χρειάζεται ένα κατάλυμα για να έχει μία παρουσία, είτε φυσική, είτε ψηφιακή, προκειμένου να μπορεί να προβάλλει τη δραστηριότητα και τις υπηρεσίες του στο κοινό του. Για παράδειγμα, ως ξενοδοχειακό περιεχόμενο προσδιορίζεται η πλήρης ξενοδοχειακή παρουσίαση, η οποία περιγράφει εκτενώς το κατάλυμα, τις υπηρεσίες και τις παροχές του, αλλά και τα κείμενα που χρησιμοποιούνται για να εμπλουτίσουν το επίσημο website και τα social media που χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει με το κοινό του. Άλλα είδη ξενοδοχειακού περιεχομένου είναι, η φωτογράφιση που πρέπει να στοχεύει στη δημιουργία του κατάλληλου φωτογραφικού υλικού για τον κάθε τύπο επικοινωνίας, αλλά και τα κείμενα και οι περιγραφές που χρησιμοποιούνται σε διάφορα ψηφιακά ή μη μέσα εντός του καταλύματος, που στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διαμονή των επισκεπτών.
Έχοντας πλέον κατανοήσει τι είναι ξενοδοχειακό περιεχόμενο, και που αυτό το συναντάμε συχνότερα, θα αναλύσουμε τα βασικά του είδη, και τον τρόπο που θα πρέπει να γίνει ανάπτυξη τους, ώστε να μπορούν να αποδώσουν καλύτερα για το κάθε κατάλυμα.
Πλήρης Ξενοδοχειακή Παρουσίαση μέσω των Hotel Descriptions και της Φωτογράφισης
Ξεκινώντας, λοιπόν, με την καταγραφή των βασικών ειδών περιεχομένου για ένα ξενοδοχείο, θα πρέπει να υπάρχει μια ξεκάθαρη Παρουσίαση του καταλύματος, με άλλα λόγια αναλυτικά Hotel Descriptions, τα οποία θα παρουσιάζουν το ξενοδοχείο, τις υπηρεσίες και τις παροχές του. Τα Hotel Descriptions είναι κομβικής σημασίας για τα καταλύματα, μιας και είναι αυτά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το set-up στα τρίτα κανάλια πώλησης, που αποτελούν και βασική πηγή κρατήσεων. Παράλληλα, για να μπορέσει να υπάρξει μια ολοκληρωμένη αποτύπωση και περιγραφή του ξενοδοχείου, είναι απαραίτητη η Ξενοδοχειακή Φωτογράφιση, η οποία, αφού προδιαγραφεί λεπτομερώς από κάποιον ειδικό στη δημιουργία Ξενοδοχειακού Περιεχομένου, εκτελείται από φωτογράφους ξενοδοχείων, και διαμορφώνεται σύμφωνα με το κατάλυμα και το κοινό στο οποίο στοχεύει.
Δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου Website που θα απαντά στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, για την καλύτερη στόχευση του κοινού του ξενοδοχείου
Πέρα από την παρουσίαση του Ξενοδοχείου, θα πρέπει να διαμορφωθεί και το περιεχόμενο για το website του, που αποτελεί την ψηφιακή ‘υπόσταση’ του καταλύματος. Μπορεί φαινομενικά το υλικό να μοιάζει ίδιο με τα Hotel Descriptions που αναλύθηκαν πιο πάνω, ωστόσο στην πραγματικότητα διαφέρει σημαντικά. Το περιεχόμενο του website θα πρέπει να είναι πιο σύντομο και περιεκτικό, να δημιουργεί την επιθυμία να επισκεφθεί κανείς το κατάλυμα, αλλά και να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις του κοινού. Η δομή και η διαμόρφωσή του έχουν άλλες απαιτήσεις, καθώς απαιτείται συγκεκριμένη έρευνα σε keywords στα οποία θα γίνει στόχευση, καθώς και συγγραφή κειμένων σύμφωνα με τις τελευταίες SEO προδιαγραφές, ώστε να μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική η παρουσία της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης.
Διαμόρφωση ενιαίας εικόνας σε Social Media και Newsletters, για την καλύτερη αποτύπωση της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου και τη δημιουργία συνέπειας στην επικοινωνία του
Έχοντας δημιουργήσει το βασικό επικοινωνιακό υλικό, αλλά και ένα website στο οποίο οι ταξιδιώτες θα ανακατευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες για το κατάλυμα καθώς και για να προχωρήσουν σε μια απευθείας κράτηση, το επόμενο βασικό βήμα είναι να διαμορφωθεί το περιεχόμενο των social media. Ξεκινώντας, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχει γίνει σωστό set-up και δεν υπάρχουν ελλείψεις. Καθώς από το κάθε κανάλι ο χρήστης αναζητά διαφορετική πληροφορία, θα πρέπει να διαμορφώσουμε αντίστοιχα και το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε αυτό. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα social media έχουν έναν πιο αυθόρμητο και άμεσο χαρακτήρα, οπότε πάνω σε αυτό θα πρέπει να δομηθεί και το περιεχόμενο που θα δημοσιεύεται. Παράλληλα, για να διατηρηθεί η φιλοσοφία και να υπάρχει μια ενιαία εικόνα στην επικοινωνία του ξενοδοχείου, μπορούν να διαμορφωθούν συγκεκριμένα templates επικοινωνίας, που αποτελούν, στην ουσία, εικαστικά πρότυπα για τις δημοσιεύσεις, τα οποία δίνουν ένα συνεκτικό αισθητικό αποτέλεσμα και παράλληλα εξοικονομούν παραγωγικό χρόνο, μιας και έχουν ήδη την προδιαγραφή και χρειάζονται κάθε φορά μόνο τον εμπλουτισμό με το περιεχόμενο που θέλουμε να προωθηθεί.
Αντίστοιχα templates μπορούν να δημιουργηθούν και για τα newsletters που στέλνει το κατάλυμα, έτσι ώστε, ανάλογα με το τι θέλει να προωθήσει κάθε φορά, να χρησιμοποιεί το template - πρότυπο που μπορεί να προβάλει καλύτερα το εκάστοτε μήνυμα. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να λάβει συγκεκριμένη και ξεκάθαρη πληροφόρηση, χωρίς να είναι κάτι επαναλαμβανόμενο και βαρετό που θα του φανεί αδιάφορο.
Στόχευση στο upselling μέσω περιεχομένου σε ψηφιακά μέσα, εντός του ξενοδοχείου
Τέλος, το περιεχόμενο δεν αφορά μόνο την παρουσία του ξενοδοχείου στο στάδιο της απόφασης του ταξιδιώτη, αλλά και στο στάδιο παραμονής του στο κατάλυμα. Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο μπορεί να διαμορφώσει ειδικό περιεχόμενο εντός του καταλύματος, το οποίο, στοχεύει στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια διαμονής των ταξιδιωτών σε αυτό, αναπτύσσοντας το λεγόμενο ‘upselling’. Έτσι, έχοντας ξεπεράσει τους παραδοσιακούς καταλόγους και τα έντυπα, βλέπουμε πλέον μέσα στα ξενοδοχεία έντονη την ψηφιακή επικοινωνία με τους επισκέπτες, είτε μέσω μηνυμάτων σε οθόνες και tablets εντός των δωματίων, είτε ακόμα και μέσω mobile apps. Εδώ, πλέον. το περιεχόμενο δεν έχει σκοπό να κερδίσει των ταξιδιώτη και να τον οδηγήσει στην κράτηση, αλλά να του παρουσιάσει λύσεις και επιλογές που θα εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία της διαμονής και του ταξιδιού του στο σύνολο.
Διαμορφώνοντας και εμπλουτίζοντας κατάλληλα το περιεχόμενό του σύμφωνα με τα παραπάνω, ένα κατάλυμα θα είναι σε θέση να έχει πιο δυναμική παρουσία στον online κόσμο, αλλά και σημαντική προοπτική αύξησης των πωλήσεών του. Το The Hotel Content Company, δημιουργεί μοναδικό περιεχόμενο για το κάθε κατάλυμα, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν ξεχωριστό, αλλά και τη στόχευση που θέτει για την κάθε ενέργεια.
To The Hotel Content Company, ανήκει στα Start-Ups του Destsetters, που εξειδικεύεται στο Hospitality Concept Development, αναπτύσσοντας νέα Hotel Concepts αλλά και Τουριστικά Brands.
- 1) Independent: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα 20 καλύτερα της Ευρώπης για το 2023
- 2) Τα Aria Hotels ενισχύουν την παρουσία τους στην Πελοπόννησο με 12ο κατάλυμα στη Μάνη
- 3) Δύο νέα στελέχη στην ομάδα της Brown Hotels
- 4) KAYAK: Αυτοί είναι οι Ελληνικοί προορισμοί με τα φθηνότερα πεντάστερα ξενοδοχεία για το φθινόπωρο
30/09 18:58
Tο βιολί του Μότσαρτ μάγεψε τους επισκέπτες στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο
30/09 07:43
Summer School του Παγκόσμιου Ιπποκράτειου Ινστιτούτου Ιατρών στην Αθήνα
29/09 22:47
29/09 18:32
29/09 16:32
Ντρισμπιώτη & Μουρούτσος στη φετινή γιορτή του Navarino Challenge
29/09 15:13
29/09 13:56
29/09 13:40
29/09 13:30
29/09 13:13
29/09 12:00
Τουρισμός | Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν σε κράτηση
29/09 11:39
BeachBound Vacations: Η Κέρκυρα νέος προορισμός στα πακέτα all inclusive
29/09 11:14
29/09 10:44
Anantara Santorini Abu Dhabi Retreat | Νέο ξενοδοχείο στα Εμιράτα εμπνευσμένο από τη Σαντορίνη
29/09 10:34
ΕΟΤ | Προώθηση της Δυτικής Πελοποννήσου στην Αυστρία και Σλοβακία
29/09 07:40
29/09 07:37
29/09 07:33
29/09 07:29
29/09 07:27
28/09 23:44
28/09 19:02
28/09 15:50
ΤΑΙΠΕΔ: Ο ΟΛΘ προτιμητέος επενδυτής για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου
28/09 14:33
28/09 14:31
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση από πέρυσι για ξενοδοχεία στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο
28/09 14:05
Με συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου γιόρτασε η Ρόδος την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2023
28/09 12:27
28/09 12:02
Τουρισμός | Πώς διαμορφώνεται ο φόρος διαμονής στην Ιταλία- τα έσοδα των Δήμων
28/09 11:44
Απαγόρευση κυκλοφορίας σε χωριά της Εύβοιας - Χιλιάδες τόνοι νερού έπεσαν από Μαντούδι μέχρι Ιστιαία
28/09 11:41
Εικόνες καταστροφής στο Βόλο: Σε ισχύ η απαγόρευση κυκλοφορίας
28/09 11:31
28/09 11:17
ΙNSETE Intelligence | Μείωση των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στις Κυκλάδες το 8μηνο
28/09 11:06
Uber | Έρευνα: Ποια προβλήματα δημιουργούν άγχος στους ταξιδιώτες
28/09 10:39
Έφυγε από τη ζωή ο Νίκος Σκουλάς, πρώτος υπουργός Τουρισμού και επί σειρά ετών ΓΓ του ΕΟΤ
28/09 10:25
28/09 07:47
28/09 07:39
28/09 07:34
28/09 07:31
27/09 19:17
27/09 16:54
27/09 16:08
Η Emirates και η SriLankan προχωρούν σε συνεργασία διασύνδεσης
27/09 16:07
27/09 14:12
27/09 14:04
Συνάντηση Ράπτη- Πατουλίδου | H στρατηγική τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο
27/09 13:33
27/09 13:04
Independent: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα 20 καλύτερα της Ευρώπης για το 2023
27/09 12:57
27/09 12:17
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Η βιωσιμότητα καθίσταται το πρόβλημα του παρόντος και του μέλλοντος
27/09 11:50
Ομοσπονδία καταλυμάτων «ΚΝΩΣΣΟΣ» | "Πράσινα" κίνητρα εκσυγχρονισμού των επιχειρήσεων
27/09 11:33
Ξενοδοχείο στην Πάρο αγόρασε η αραβική Vivium Holding - σχέδια και για άλλα ξενοδοχεία στην Ελλάδα
27/09 11:24
Balkan Holidays | Τα κατεχόμενα στην Κύπρο νέος προορισμός στην Αγγλία
27/09 11:10
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού
27/09 10:54
Τουρισμός | Τι θέλουν οι Ολλανδοί κατά τις διακοπές τους στην Ελλάδα
27/09 10:43
27/09 10:38
27/09 10:15
Τουρισμός: Ρεκόρ ζήτησης των Δανών για διακοπές το φθινόπωρο – Κρήτη και Ρόδος στους top προορισμούς
27/09 09:45
Κ.Μαρινάκος | Ο ρόλος του τουρισμού στην περιφερειακή ανάπτυξη
27/09 09:36
Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2023 | Η Αθήνα στον παγκόσμιο χάρτη της υψηλής γαστρονομίας
27/09 07:20
Διαγωνισμός για την ανέγερση πολυτελούς κάμπινγκ στο Λιτόχωρο
27/09 07:13
Άγιοι Θεόδωροι: Διαγωνισμός για τη μίσθωση του αλσυλίου ΛΙΑΝΤΡΟ
27/09 07:11
Υπ.Τουρισμού | Σύμβουλος για την «επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τομέα του τουρισμού»
27/09 07:09
27/09 07:07
26/09 16:43
26/09 16:02
Τα Aria Hotels ενισχύουν την παρουσία τους στην Πελοπόννησο με 12ο κατάλυμα στη Μάνη
26/09 15:55
26/09 15:40
26/09 15:22
26/09 14:42
26/09 14:00
Το ψηφιακό έγκλημα στοχοποιεί τους εργαζόμενους των επιχειρήσεων
26/09 13:45
Εισήγηση Ε. Ράπτη για νομοσχέδιο του υπ. Τουρισμού με τροποποιήσεις του Καταστατικού του ΠΟΤ
26/09 13:25
26/09 12:41
Οι Πράσινες Επενδύσεις στο επίκεντρο της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού
26/09 11:39
26/09 11:31
26/09 11:01
Ευρωπαϊκή Επιτροπή | Οι φιναλίστ για την Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού 2024
26/09 10:03
26/09 07:57
26/09 07:55
Κέρκυρα: Διαγωνισμός για τη μίσθωση 3όροφου ακινήτου στο ιστορικό κέντρο της πόλης
26/09 07:53
Γαλλία | O τουρισμός μεταξύ των κλάδων με τις καλύτερες επιδόσεις το α΄ εξάμηνο
26/09 07:50
Ισπανία: Μικρή μείωση της απασχόλησης σε ξενοδοχεία και εστίαση τον Αύγουστο
26/09 07:44
25/09 18:00
Φρένο της Κομισιόν στην εξαγορά της Etraveli από τη Booking.com
25/09 17:37
Υβριδικό Πανεπιστήμιο Αστερουσίων | Διαχείριση Υδάτων στα Αποθέματα Βιόσφαιρας της Μεσογείου
25/09 17:33
25/09 15:38
25/09 13:57
Delta: Αυξημένες συνδέσεις με Αθήνα το καλοκαίρι του 2024 – Ενισχυμένο πρόγραμμα πτήσεων για Ευρώπη
25/09 12:42
25/09 12:37
25/09 12:36
25/09 11:37
1.200 επισκέπτες στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου για τον Κρητικό Αμπελώνα
25/09 10:29
Τουρκικός τουρισμός | 33,5 εκατ. ξένοι τουρίστες το 8μηνο, +14% έναντι του 2022
25/09 10:09
Η κλιματική αλλαγή ευκαιρία για επέκταση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα
25/09 09:54
Κ. Μαρινάκος | Ο αγροτουρισμός ως αειφόρος εναλλακτική προοπτική ανάπτυξης των προορισμών
25/09 09:43
Οι top 10 προορισμοί του εξωτερικού που αναζήτησαν οι Έλληνες για το καλοκαίρι
25/09 07:32
25/09 07:31
Οι πτήσεις προς την Αλβανία έχουν σημειώσει αύξηση 80% από το 2019 έως το 2023
25/09 07:28
Πώς θα επιδράσει η ηπιότερη δυναμική του τουρισμού το 2024 την ισπανική οικονομία
24/09 12:37
Προσωρινός ανάδοχος η ΤΕΡΝΑ για τη «Μετατροπή του κτιρίου ”SILO” σε Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων»
Κ.Μαρινάκος | Ο ρόλος του τουρισμού στην περιφερειακή ανάπτυξη
Λίβανος: Σημαντική αύξηση της αεροπορικής κίνησης στο οκτάμηνο
Τουρκικός τουρισμός | 33,5 εκατ. ξένοι τουρίστες το 8μηνο, +14% έναντι του 2022
Κ. Μαρινάκος | Ο αγροτουρισμός ως αειφόρος εναλλακτική προοπτική ανάπτυξης των προορισμών
Γαλλία | O τουρισμός μεταξύ των κλάδων με τις καλύτερες επιδόσεις το α΄ εξάμηνο
Independent: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα 20 καλύτερα της Ευρώπης για το 2023
Tο βιολί του Μότσαρτ μάγεψε τους επισκέπτες στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο
Summer School του Παγκόσμιου Ιπποκράτειου Ινστιτούτου Ιατρών στην Αθήνα
Ντρισμπιώτη & Μουρούτσος στη φετινή γιορτή του Navarino Challenge
( 0 )