Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο και Ελληνικά Ξενοδοχεία: Είδη και Τρόποι Ανάπτυξης Περιεχομένου

Το The Hotel Content Company, έχοντας ως κύρια δραστηριότητα τη δημιουργία εξειδικευμένου περιεχομένου για Ξενοδοχεία και Τουριστικά Καταλύματα, παρουσιάζει είδη και ενέργειες περιεχομένου που μπορούν να αναδείξουν καλύτερα το κάθε κατάλυμα, παρέχοντάς του μια πιο ποιοτική επικοινωνία με το ταξιδιωτικό κοινό και στοχεύοντας στην ενίσχυση της εμπορικότητάς του.
Ο Ξενοδοχειακός κλάδος είναι εξ ορισμού συνδεδεμένος με τη μεταβολή και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση. Παγκόσμιες εξελίξεις και trends επηρεάζουν αργά ή γρήγορα τις περισσότερες επιχειρήσεις, οι οποίες, για να μπορέσουν να σταθούν ισάξια απέναντι στους ανταγωνιστές τους, θα πρέπει, αν όχι να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από αυτές, να είναι τουλάχιστον σε θέση να τις ακολουθήσουν.
Το Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο αποτελεί από μόνο του ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχημένη παρουσία ενός ξενοδοχείου, το οποίο, μάλιστα, μπορεί να έχει αρκετά σημεία εφαρμογής. Ειδικά στην Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά, ο όρος “Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο” έχει αρχίσει να ακούγεται ακόμα πιο έντονα μετά την πανδημία. Ο λόγος είναι ότι το διάστημα αυτό ενίσχυσε την ανάγκη για συστηματική επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και τη διατήρηση της επαφής με το κάθε κατάλυμα, πάντα μέσα από ενδιαφέρουσα πληροφορία που βοηθάει να αναπτυχθεί μία αίσθηση εξοικείωσης με το κάθε brand.
Ποια είναι όμως τα σημεία για τα οποία χρειάζεται να αναπτυχθεί περιεχόμενο και πώς μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί ώστε να ενισχυθούν οι πωλήσεις ενός ξενοδοχείου;
Για αρχή, θα χρειαστεί να ορίσουμε ότι ξενοδοχειακό περιεχόμενο είναι το σύνολο του υλικού που χρειάζεται ένα κατάλυμα για να έχει μία παρουσία, είτε φυσική, είτε ψηφιακή, προκειμένου να μπορεί να προβάλλει τη δραστηριότητα και τις υπηρεσίες του στο κοινό του. Για παράδειγμα, ως ξενοδοχειακό περιεχόμενο προσδιορίζεται η πλήρης ξενοδοχειακή παρουσίαση, η οποία περιγράφει εκτενώς το κατάλυμα, τις υπηρεσίες και τις παροχές του, αλλά και τα κείμενα που χρησιμοποιούνται για να εμπλουτίσουν το επίσημο website και τα social media που χρησιμοποιεί για να επικοινωνήσει με το κοινό του. Άλλα είδη ξενοδοχειακού περιεχομένου είναι, η φωτογράφιση που πρέπει να στοχεύει στη δημιουργία του κατάλληλου φωτογραφικού υλικού για τον κάθε τύπο επικοινωνίας, αλλά και τα κείμενα και οι περιγραφές που χρησιμοποιούνται σε διάφορα ψηφιακά ή μη μέσα εντός του καταλύματος, που στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διαμονή των επισκεπτών.
Έχοντας πλέον κατανοήσει τι είναι ξενοδοχειακό περιεχόμενο, και που αυτό το συναντάμε συχνότερα, θα αναλύσουμε τα βασικά του είδη, και τον τρόπο που θα πρέπει να γίνει ανάπτυξη τους, ώστε να μπορούν να αποδώσουν καλύτερα για το κάθε κατάλυμα.
Πλήρης Ξενοδοχειακή Παρουσίαση μέσω των Hotel Descriptions και της Φωτογράφισης
Ξεκινώντας, λοιπόν, με την καταγραφή των βασικών ειδών περιεχομένου για ένα ξενοδοχείο, θα πρέπει να υπάρχει μια ξεκάθαρη Παρουσίαση του καταλύματος, με άλλα λόγια αναλυτικά Hotel Descriptions, τα οποία θα παρουσιάζουν το ξενοδοχείο, τις υπηρεσίες και τις παροχές του. Τα Hotel Descriptions είναι κομβικής σημασίας για τα καταλύματα, μιας και είναι αυτά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το set-up στα τρίτα κανάλια πώλησης, που αποτελούν και βασική πηγή κρατήσεων. Παράλληλα, για να μπορέσει να υπάρξει μια ολοκληρωμένη αποτύπωση και περιγραφή του ξενοδοχείου, είναι απαραίτητη η Ξενοδοχειακή Φωτογράφιση, η οποία, αφού προδιαγραφεί λεπτομερώς από κάποιον ειδικό στη δημιουργία Ξενοδοχειακού Περιεχομένου, εκτελείται από φωτογράφους ξενοδοχείων, και διαμορφώνεται σύμφωνα με το κατάλυμα και το κοινό στο οποίο στοχεύει.
Δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου Website που θα απαντά στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, για την καλύτερη στόχευση του κοινού του ξενοδοχείου
Πέρα από την παρουσίαση του Ξενοδοχείου, θα πρέπει να διαμορφωθεί και το περιεχόμενο για το website του, που αποτελεί την ψηφιακή ‘υπόσταση’ του καταλύματος. Μπορεί φαινομενικά το υλικό να μοιάζει ίδιο με τα Hotel Descriptions που αναλύθηκαν πιο πάνω, ωστόσο στην πραγματικότητα διαφέρει σημαντικά. Το περιεχόμενο του website θα πρέπει να είναι πιο σύντομο και περιεκτικό, να δημιουργεί την επιθυμία να επισκεφθεί κανείς το κατάλυμα, αλλά και να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις του κοινού. Η δομή και η διαμόρφωσή του έχουν άλλες απαιτήσεις, καθώς απαιτείται συγκεκριμένη έρευνα σε keywords στα οποία θα γίνει στόχευση, καθώς και συγγραφή κειμένων σύμφωνα με τις τελευταίες SEO προδιαγραφές, ώστε να μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική η παρουσία της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης.
Διαμόρφωση ενιαίας εικόνας σε Social Media και Newsletters, για την καλύτερη αποτύπωση της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου και τη δημιουργία συνέπειας στην επικοινωνία του
Έχοντας δημιουργήσει το βασικό επικοινωνιακό υλικό, αλλά και ένα website στο οποίο οι ταξιδιώτες θα ανακατευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες για το κατάλυμα καθώς και για να προχωρήσουν σε μια απευθείας κράτηση, το επόμενο βασικό βήμα είναι να διαμορφωθεί το περιεχόμενο των social media. Ξεκινώντας, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχει γίνει σωστό set-up και δεν υπάρχουν ελλείψεις. Καθώς από το κάθε κανάλι ο χρήστης αναζητά διαφορετική πληροφορία, θα πρέπει να διαμορφώσουμε αντίστοιχα και το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε αυτό. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα social media έχουν έναν πιο αυθόρμητο και άμεσο χαρακτήρα, οπότε πάνω σε αυτό θα πρέπει να δομηθεί και το περιεχόμενο που θα δημοσιεύεται. Παράλληλα, για να διατηρηθεί η φιλοσοφία και να υπάρχει μια ενιαία εικόνα στην επικοινωνία του ξενοδοχείου, μπορούν να διαμορφωθούν συγκεκριμένα templates επικοινωνίας, που αποτελούν, στην ουσία, εικαστικά πρότυπα για τις δημοσιεύσεις, τα οποία δίνουν ένα συνεκτικό αισθητικό αποτέλεσμα και παράλληλα εξοικονομούν παραγωγικό χρόνο, μιας και έχουν ήδη την προδιαγραφή και χρειάζονται κάθε φορά μόνο τον εμπλουτισμό με το περιεχόμενο που θέλουμε να προωθηθεί.
Αντίστοιχα templates μπορούν να δημιουργηθούν και για τα newsletters που στέλνει το κατάλυμα, έτσι ώστε, ανάλογα με το τι θέλει να προωθήσει κάθε φορά, να χρησιμοποιεί το template - πρότυπο που μπορεί να προβάλει καλύτερα το εκάστοτε μήνυμα. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να λάβει συγκεκριμένη και ξεκάθαρη πληροφόρηση, χωρίς να είναι κάτι επαναλαμβανόμενο και βαρετό που θα του φανεί αδιάφορο.
Στόχευση στο upselling μέσω περιεχομένου σε ψηφιακά μέσα, εντός του ξενοδοχείου
Τέλος, το περιεχόμενο δεν αφορά μόνο την παρουσία του ξενοδοχείου στο στάδιο της απόφασης του ταξιδιώτη, αλλά και στο στάδιο παραμονής του στο κατάλυμα. Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο μπορεί να διαμορφώσει ειδικό περιεχόμενο εντός του καταλύματος, το οποίο, στοχεύει στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια διαμονής των ταξιδιωτών σε αυτό, αναπτύσσοντας το λεγόμενο ‘upselling’. Έτσι, έχοντας ξεπεράσει τους παραδοσιακούς καταλόγους και τα έντυπα, βλέπουμε πλέον μέσα στα ξενοδοχεία έντονη την ψηφιακή επικοινωνία με τους επισκέπτες, είτε μέσω μηνυμάτων σε οθόνες και tablets εντός των δωματίων, είτε ακόμα και μέσω mobile apps. Εδώ, πλέον. το περιεχόμενο δεν έχει σκοπό να κερδίσει των ταξιδιώτη και να τον οδηγήσει στην κράτηση, αλλά να του παρουσιάσει λύσεις και επιλογές που θα εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία της διαμονής και του ταξιδιού του στο σύνολο.
Διαμορφώνοντας και εμπλουτίζοντας κατάλληλα το περιεχόμενό του σύμφωνα με τα παραπάνω, ένα κατάλυμα θα είναι σε θέση να έχει πιο δυναμική παρουσία στον online κόσμο, αλλά και σημαντική προοπτική αύξησης των πωλήσεών του. Το The Hotel Content Company, δημιουργεί μοναδικό περιεχόμενο για το κάθε κατάλυμα, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν ξεχωριστό, αλλά και τη στόχευση που θέτει για την κάθε ενέργεια.
To The Hotel Content Company, ανήκει στα Start-Ups του Destsetters, που εξειδικεύεται στο Hospitality Concept Development, αναπτύσσοντας νέα Hotel Concepts αλλά και Τουριστικά Brands.
19/06 08:33
19/06 08:05
Τρίκαλα Θεσσαλίας: Γαστρονομικές εξορμήσεις για τους λάτρεις της παράδοσης
19/06 08:05
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουρισμού, μείωση εργατικού δυναμικού
19/06 07:48
Αλγερία: Ενίσχυση του στόλου της Air Algerie - πάνω από 250.000 οι κλίνες με τις νέες επενδύσεις
19/06 07:39
Το Μόναχο αλλάζει με την ελπίδα διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων
19/06 07:23
Απρόσμενη στήριξη στα ξενοδοχεία της Αθήνας από «εγκλωβισμένους» Ισραηλινούς τουρίστες
19/06 07:05
Προς αναστολή λειτουργίας η ΣΑΕΚ Ηρακλείου| Τι λέει στο ΤΝ ο Γιώργος Σφακιανάκης
19/06 07:01
Μιαούλεια 2025: Η Ύδρα τιμά τον ναύαρχο της ιστορίας με πολιτισμό και φλόγα
19/06 06:34
Η Five Senses παρουσιάζει την επόμενη μέρα στην εμπειρία κρουαζιέρας
19/06 06:10
Ρόδος: Απώλειες 110.000 Ισραηλινών τουριστών εάν συνεχιστεί η κρίση | O I.Παπαβασιλείου στο ΤΝ
18/06 19:33
18/06 17:27
18/06 16:26
18/06 16:23
Εμπορικός Σύλλογος Χανίων: Άμεση επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά
18/06 14:41
Ελλάδα και Αθήνα στην κορυφή της αεροπορικής διασυνδεσιμότητας στην Ευρώπη
18/06 13:43
Προτάσεις Κόνσολα για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος στα νησιά
18/06 13:28
18/06 13:18
Η Σάμος και η γαστρονομία της συστήνεται στο ρουμανικό κοινό
18/06 13:15
18/06 12:21
Το 52% των Ελλήνων δεν θα κάνει φέτος διακοπές | Η οικονομία κυριαρχεί στους υπόλοιπους
18/06 12:02
Συμμαχία UN Tourism και Slow Food για την προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού
18/06 11:41
18/06 11:34
Ηνωμένο Βασίλειο | Οι διαδηλώσεις οδηγούν σε αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής
18/06 11:09
Διεθνής διάκριση για το Ioannina Camping | Το καλύτερο μικρό Camping στην Ελλάδα από τον ACSI
18/06 10:49
18/06 10:29
Πάρος: Στροφή προς τον τουρισμό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου
18/06 10:24
Lesvos Treasures: Η Λέσβος αποκτά τη δική της διαδραστική εμπειρία τουρισμού
18/06 08:16
Στο Ρέθυμνο τα γυρίσματα της γερμανικής τηλεοπτικής σειράς «Temptation Island 2025»
18/06 08:09
18/06 08:03
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενισχύει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού
18/06 07:29
Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας: Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου του στο ιστορικό κέντρο
18/06 07:17
Έγκριση περιβαλλοντικών όρων για πολιτιστικό κέντρο στο Νέο Φάληρο
18/06 07:05
18/06 07:00
18/06 06:10
17/06 19:20
17/06 18:48
Το «1000 Miglia Experience» έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα
17/06 17:33
Νέα εποχή για το Patmos Aktis, a Luxury Collection Resort & Spa, μετά την επένδυση των 20 εκατ. ευρώ
17/06 15:37
Ο διάσημος ποδοσφαιριστής που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Accor
17/06 14:32
ΗΠΑ: Νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια “America the Beautiful”
17/06 14:22
Γερμανία | Ο υπερτουρισμός επηρεάζει 1 στους 4 στην επιλογή προορισμού
17/06 14:05
Ο Επίτροπος Α. Τζιτζικώστας στη Διεθνή Αεροπορική Έκθεση στο Παρίσι
17/06 14:01
Ευρεία σύσκεψη για την επιτάχυνση των υδροπλάνων - Έγκριση για Δονούσα & Οινούσσες
17/06 13:56
17/06 13:51
17/06 13:28
Προβολή της Σαντορίνης από δημοφιλείς Βρετανίδες influencers
17/06 13:25
Η πρώτη απευθείας πτήση της LOT από τη Βαρσοβία για Θεσσαλονίκη
17/06 13:19
Rhodes Street Food Festival: Η Ρόδος γιορτάζει τις "Γεύσεις του Δρόμου"
17/06 10:38
Ο oινοτουρισμός ως καταλύτης επανατοποθέτησης της Σαντορίνης
17/06 10:18
Γιατί η πολυτελής ταξιδιωτική εμπειρία κινδυνεύει να χάσει την αυθεντικότητά της
17/06 10:13
17/06 07:53
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Σάμη Κεφαλονιάς
17/06 07:41
Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες επισκέπτονται τη Δυτική Ελλάδα
17/06 07:40
Δήμος Δελφών: Ένας πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός με στρατηγική ανάπτυξης
17/06 07:35
Δήμος Χίου: Παραχώρηση του παλιού τελωνείου Λιθίου για αξιοποίηση
17/06 07:23
Πέτρα – Αϊβαλί: Ξεκινά στις 18 Ιουνίου η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Δ. Λέσβου με τα απέναντι παράλια
17/06 07:15
Πώς 5 Ελληνικοί δήμοι χαράζουν νέα στρατηγική στον τουρισμό για το 2025
17/06 07:09
Δήμος Χάλκης: Διαγωνισμός για οργάνωση εκδηλώσεων και υπηρεσίες φιλοξενίας - Οι εκδηλώσεις
17/06 07:00
Ξεκίνησαν οι πτήσεις Αθήνα-Σάρλοτ – Οι ΗΠΑ στις top αγορές για το «Ελ. Βενιζέλος»
17/06 06:45
17/06 06:15
Ισπανία: Φόβοι για "λουκέτο" στο 70% των βραχυχρόνιων μισθώσεων λόγω του Ενιαίου Μητρώου
17/06 06:10
«Ασφαλής Επιστροφή» | Επαναπατρισμός 150.000 Ισραηλινών από το εξωτερικό και δια θαλάσσης
16/06 19:31
Helmos Mountain Festival | Θεματικό πάρκο τέχνης και ψυχαγωγίας το χιονοδρομικό Καλαβρύτων
16/06 19:05
Τα νεροπίστολα βγήκαν την Κυριακή στη Νότια Ευρώπη | Εξέγερση κατά του χωρίς όρια τουρισμού
16/06 17:09
16/06 17:01
Η αεροπορική σύνδεση Καλαμάτας - Κρήτης θα απογειώσει τον τουρισμό των δύο περιοχών
16/06 14:57
Ολ. Κεφαλογιάννη για Ισραήλ: Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ακυρώσεις – «Είμαστε ανθεκτικοί σε κρίσεις»
16/06 13:47
Προστασία 4 μνημείων από Accor και Παγκόσµιο Ταµείο Μνηµείων - το ένα στη Σέριφο
16/06 12:58
16/06 12:42
Πτήσεις επαναπατρισμού για τους εγκλωβισμένους Ισραηλινούς σε 72 ώρες
16/06 12:26
16/06 12:07
Η Θεσσαλία στο επίκεντρο του Ιατρικού Τουρισμού | Εκδήλωση στη Λάρισα
16/06 11:50
FedHATTA/ HATTA: Συνάντηση με την υπουργό Πολιτισμού για ενιαία κατεύθυνση στον πολιτιστικό τουρισμό
16/06 11:20
Αφιέρωμα 65 σελίδων για τη Ρόδο στο ηλεκτρονικό περιοδικό του Πανεπιστημίου της Νάπολης
16/06 10:42
16/06 10:32
16/06 10:25
16/06 08:20
16/06 07:54
Η τουριστική άνοιξη της Βοσνίας - Ερζεγοβίνης | επιδοτήσεις στις αεροπορικές εταιρίες
16/06 07:45
Hospitality Albania: Yποβαθμισμένα κτίρια γίνονται σύγχρονα ξενοδοχεία
16/06 07:32
16/06 07:30
2015–2025 | Μια δεκαετία κρίσεων και ανθεκτικότητας για τον ελληνικό τουρισμό
16/06 07:29
Καμπανάκι από επιστήμονες | Πώς ο τουρισμός αλλάζει το πρόσωπο των νησιών
16/06 07:11
14 λόγοι που κάνουν την Κρήτη ακαταμάχητη, σύμφωνα με το Condé Nast Traveller
16/06 06:47
Hyatt | Οι πολιτιστικές εμπειρίες τροφοδοτούν τα επαγγελματικά ταξίδια
16/06 06:31
Λαμία | Η Ορεινή Ποδηλασία αναδεικνύει την Παύλιανη και το Κουμαρίτσι
16/06 06:16
Η Κρουαζιέρα στη Μεσόγειο Αλλάζει – Και Εμείς Είμαστε Εδώ για να την Καθοδηγήσουμε | Ιωάννης Μπρας
16/06 06:10
Ρωσικός τουρισμός 2025 | Τουρκία, Βιετνάμ, Κίνα και Αίγυπτος οι πρώτες επιλογές στο εξωτερικό
15/06 16:24
Τι λέει η Astir Marina για το σημερινό περιστατικό πτώσης ελικοπτέρου στη Βουλιαγμένη
15/06 07:59
Περιφέρεια Ν. Αιγαίου | Έκτακτη καμπάνια με την TUI για την προώθηση της Σαντορίνης
15/06 07:10
Παγωτά στα χρώματα του Ολυμπιακού - Πανελλήνια Ημέρα Βιοτεχνικού Παγωτού
15/06 07:05
Airbnb | Τα ξενοδοχεία ευθύνονται για τον υπερτουρισμό στην Ευρώπη
15/06 07:00
Τέλος 7 ευρώ για την είσοδο τουριστικών λεωφορείων στο λιμάνι Ρεθύμνου
15/06 06:08
Ververoda Easy Trail Run 2025 και PortoHeli Night Run 2025 στο Πόρτο Χέλι
15/06 06:05
Επανεκκίνηση από την Καλαμαριά του Δικτύου Πάφου – Αδελφοποιημένων Πόλεων της Ελλάδας
14/06 15:32
Ισραηλινοί τουρίστες «εγκλωβισμένοι» στην Ελλάδα – Πώς λειτουργεί η αγορά σε περιόδους κρίσης
14/06 08:51
Η Uber απογειώνεται στην Ακτή Αμάλφι: Ελικόπτερα και κρουαζιέρες μέσω app
14/06 08:42
Πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης οι Λειψοί - Όχι στις πισίνες και στις ξαπλώστρες
14/06 07:05
McKinsey: Αυξημένη η διάθεση των Ευρωπαίων για τις θερινές διακοπές - Υποτονική η αγορά των ΗΠΑ
14/06 07:02
Ο νέος επικεφαλής Απευθείας Πωλήσεων και Customer Loyalty του alltours
Ρόδος: Απώλειες 110.000 Ισραηλινών τουριστών εάν συνεχιστεί η κρίση | O I.Παπαβασιλείου στο ΤΝ
Μιαούλεια 2025: Η Ύδρα τιμά τον ναύαρχο της ιστορίας με πολιτισμό και φλόγα
Απρόσμενη στήριξη στα ξενοδοχεία της Αθήνας από «εγκλωβισμένους» Ισραηλινούς τουρίστες
Εμπορικός Σύλλογος Χανίων: Άμεση επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά
Προς αναστολή λειτουργίας η ΣΑΕΚ Ηρακλείου| Τι λέει στο ΤΝ ο Γιώργος Σφακιανάκης
Το 52% των Ελλήνων δεν θα κάνει φέτος διακοπές | Η οικονομία κυριαρχεί στους υπόλοιπους
Ελλάδα και Αθήνα στην κορυφή της αεροπορικής διασυνδεσιμότητας στην Ευρώπη
Διεθνής διάκριση για το Ioannina Camping | Το καλύτερο μικρό Camping στην Ελλάδα από τον ACSI
Η Five Senses παρουσιάζει την επόμενη μέρα στην εμπειρία κρουαζιέρας
Το Μόναχο αλλάζει με την ελπίδα διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων
Η Σάμος και η γαστρονομία της συστήνεται στο ρουμανικό κοινό
Αλγερία: Ενίσχυση του στόλου της Air Algerie - πάνω από 250.000 οι κλίνες με τις νέες επενδύσεις
Τρίκαλα Θεσσαλίας: Γαστρονομικές εξορμήσεις για τους λάτρεις της παράδοσης
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουρισμού, μείωση εργατικού δυναμικού
Προτάσεις Κόνσολα για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος στα νησιά
Ηνωμένο Βασίλειο | Οι διαδηλώσεις οδηγούν σε αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής
( 0 )