Οδηγίες online μάρκετινγκ για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Α Decrease font Enlarge font
Οδηγίες online μάρκετινγκ για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Ο ξενοδοχειακός κλάδος αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Τη σημερινή εποχή υπάρχουν εκατομμύρια ταξιδιώτες που έχουν το διαθέσιμο εισόδημα και θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο. Για την ακρίβεια, η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται και δεν έχει ακόμα κορυφωθεί.

Την αυξανόμενη ζήτηση ακολουθεί η αυξανόμενη προσφορά, γεγονός που οδηγεί σε πολύ υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

Σημαίνει ότι η προσέλκυση πελατών αποτελεί μια μεγάλη και κρίσιμη πρόκληση για τους ξενοδόχους, ειδικά τους ξενοδόχους ανεξάρτητων, ατομικών μονάδων.

Ωστόσο, το γεγονός ότι έχετε μια ατομική ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν πρέπει να σας εμποδίζει να ανταγωνίζεστε online μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.

Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, έχετε πρόσβαση σε πολλά κανάλια και στρατηγικές μάρκετινγκ, για να ελέγχετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η επιχείρησή σας στο ίντερνετ.

To Businessblog της trivago παρουσιάζει πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την ανάπτυξη της προσωπικής ξενοδοχειακής επωνυμίας σας online.

Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας

Όλα ξεκινούν με μια ιστορία. Χωρίς αυτήν, δεν μπορείτε να εδραιώσετε μια επωνυμία.

Η ιστορία σας θα πρέπει να δείχνει ποιοι είστε και τον σκοπό σας. Διηγηθείτε στους δυνητικούς πελάτες γιατί ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό κλάδο και τι είναι αυτό που σας παρακινεί να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Μιλήστε για τις αξίες, την ιστορία, τα ενδιαφέροντα και τα πράγματα που σας παθιάζουν.

Μην περιορίσετε την αφήγηση της ιστορίας σας online. Αποφύγετε να εστιάσετε αποκλειστικά στο κείμενο της ιστοσελίδας σας ή στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά επικεντρωθείτε επίσης σε άλλα στοιχεία που προσδιορίζουν την επωνυμία σας, όπως εικόνες του καταλύματος και των πελατών, το λογότυπο και το σλόγκαν σας.

Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας στην ιστοσελίδα σας. Μάθετε το μυστικό για τη σχεδίαση όμορφων και λειτουργικών ιστοσελίδων ξενοδοχείου που συμβάλλουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων εδώ.

Συνεχίστε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε. Κάντε κλικ εδώ για να ανακαλύψετε τις καλύτερες πρακτικές σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία.

Σχεδιάστε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου

Καμία ιστοσελίδα δεν είναι πλήρης χωρίς περιεχόμενο. Το περιεχόμενο μπορεί να απογειώσει ή να ισοπεδώσει την επιτυχία του ξενοδοχείου σας online.

Επομένως, χρειάζεστε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για το blog σας. Η στρατηγική που θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από τον στόχο σας. Καθώς ορίζατε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας, μπορεί να καταλήξατε και στον σκοπό σας. Οργανώστε τη στρατηγική μάρκετινγκ του περιεχομένου σας γύρω από αυτόν τον σκοπό.

Για παράδειγμα, αν ο σκοπός σας είναι να προσφέρετε μια γεύση της μικρής σας πόλης στους πελάτες, επικεντρωθείτε σε αυτό. Δημιουργήστε περιεχόμενο που εξηγεί τι είναι αυτό που κάνει την περιοχή σας να ξεχωρίζει και πώς οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν την πόλη σας, αν επιλέξουν να διαμείνουν στο ξενοδοχείο σας.

Ο σκοπός της ατομικής ξενοδοχειακής επιχείρησής σας μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, όπως το να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Γράψτε άρθρα για τις μοναδικές υπηρεσίες και παροχές που προσφέρετε, ώστε οι ταξιδιώτες να ξέρουν τι να περιμένουν από σας.

Όποιος και αν είναι ο σκοπός σας, δημιουργήστε ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο που τον αντικατοπτρίζει. Χρησιμοποιήστε το blog της ιστοσελίδας σας και τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram, για να διανείμετε το περιεχόμενό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες, αλλά και να βελτιώσετε το SEO σας. Θα ασχοληθούμε πιο αναλυτικά με το SEO στην επόμενη ενότητα.

Εστιάστε στο SEO

Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι ταξιδιώτες μπορούν να σας βρουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας online. Η εφαρμογή μιας αποτελεσματικής πρακτικής για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό.

Το SEO αποτελεί μια στρατηγική μάρκετινγκ μέσω ίντερνετ και είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του κάθε ξενοδόχος που διαθέτει ιστοσελίδα για την επιχείρησή του. Πρόκειται για μια διαδικασία που επηρεάζει την παρουσία της ιστοσελίδας σας μεταξύ όλων των οργανικών αποτελεσμάτων που προκύπτουν από μια μηχανή αναζήτησης.

Παρακολουθείτε τις κριτικές πελατών

Η αλήθεια είναι ότι τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο από τις κριτικές. Οι κριτικές είναι το παν για μια επωνυμία, ειδικά μια ατομική ξενοδοχειακή επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας. Οι κριτικές αποτελούν το πιο καθοριστικό κίνητρο για τους σημερινούς ταξιδιώτες όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους σε κάποιο ξενοδοχείο.

Ως ξενοδόχος, είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε αδιάκοπα τις κριτικές πελατών και τη βαθμολογία σας online. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τι λένε οι πελάτες για το κατάλυμά σας, έτσι ώστε να μπορέσετε να βελτιωθείτε ή να διατηρήσετε το επίπεδο των υπηρεσιών και των παροχών σας. Επιπλέον, οι κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να εξαγάγετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τους πελάτες και τους συντάκτες των κριτικών, όπως την ηλικία, τη θέση εργασίας, το φύλο, τον τρόπο ζωής και τα χόμπι. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους τρέχοντες και τους δυνητικούς πελάτες σας.

Συνεργαστείτε με OTA

Η χρήση ενός συνδυαστικού και διαφοροποιημένου συστήματος κατανομής είναι ύψιστης σημασίας για τους ξενοδόχους. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπορούν να σας βοηθήσουν οι OTA (Online Ταξιδιωτικές Εταιρείες). Ως ξενοδόχος, πρέπει να φροντίσετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας να διατίθενται μέσω διάφορων αξιόπιστων OTA. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε πολλά είδη ταξιδιωτών και να αυξήσετε τις κρατήσεις.

Ωστόσο, οι ξενοδόχοι ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για το αυξανόμενο κόστος των κρατήσεων μέσω τρίτων και την αδυναμία προσέλκυσης απευθείας κρατήσεων μέσω των OTA.

Για να αντιμετωπίσουν αυτά τα ζητήματα, όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι στρέφονται στο metasearch. Η παρουσία σε μια ιστοσελίδα metasearch δεν συμβάλλει μόνο στην αύξηση της προβολής αλλά και στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων για τους ξενοδόχους. Το metasearch, επομένως, αποτελεί ένα από τα καλύτερα κανάλια μάρκετινγκ και κατανομής για τις ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Προωθήστε την επιχείρησή σας στο metasearch

Το metasearch είναι ένα στοιχείο καίριας σημασίας στο online τοπίο μάρκετινγκ και κατανομής ξενοδοχείων, καθώς περισσότεροι από το 94% των online ταξιδιωτών επιλέγουν metasearch κατά την online κράτηση της διαμονής τους.

Επομένως, ως ξενοδόχος, είναι αδύνατον να παραβλέψετε την απήχηση του metasearch. Η εγγραφή στις μεγαλύτερες ιστοσελίδες metasearch είναι δωρεάν. Μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε εκατομμύρια ταξιδιώτες, να βελτιώσετε την προβολή σας και να προσελκύσετε απευθείας κρατήσεις.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 11/07 13:54

    ΠΑΣΥΔΑ: Απάντηση στις Ομοσπονδίες Καταλυμάτων για αναστολή της βραχυχρόνιας μίσθωσης, με αποκαλύψεις για παρανομίες

  2. 11/07 13:51

    Eπίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Βόρεια Τζουμέρκα- προώθηση του ορεινού τουρισμού

  3. 11/07 13:21

    Επιστολή: Δεν προλαβαίνουν τα μοριακά τεστ οι Ούγγροι τουρίστες για τις 14 Ιουλίου- ακυρώσεις και απώλειες σε ξενοδοχεία

  4. 11/07 13:13

    Απώλεια του Προέδρου του Neptune Hotels, Wolfgang Paulus

  5. 10/07 15:13

    Ισπανία: Προς lockdown ολόκληρη τουριστική περιοχή λόγω εισαγόμενων κρουσμάτων από τη Βρετανία

  6. 10/07 15:13

    Άνοιξε το Hyatt Regency Thessaloniki, με εξειδικευμένο υγειονομικό πρωτόκολλο

  7. 10/07 15:02

    Μόνο με αρνητικό μοριακό τεστ η είσοδος τουριστών από τον Προμαχώνα από τις 14 Ιουλίου

  8. 10/07 14:38

    Αναστολή των βραχυχρόνιων μισθώσεων ζητούν 7 Ομοσπονδίες Τουριστικών Καταλυμάτων

  9. 10/07 14:10

    ETC: 54% λιγότερα ταξίδια στην Ευρώπη φέτος

  10. 10/07 14:01

    Διαδικτυακή παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στην Ιταλία

  11. 10/07 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών: Οι θεσμικές παρεμβάσεις ανοίγουν το δρόμο για την επόμενη μέρα

  12. 10/07 13:50

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα από την Ολλανδία

  13. 10/07 13:42

    Πτώση 75% στην επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' εξάμηνο- Μείωση 93% τον Ιούνιο

  14. 10/07 13:02

    Απαλλαγή τελών για εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους

  15. 10/07 12:48

    Κ.Μακεδονία: Δωρεάν εκπαίδευση στα υγειονομικά πρωτόκολλα για 3.303 τουριστικές επιχειρήσεις

  16. 10/07 12:18

    Μείωση ενοικίου 40% για Ιούλιο και Αύγουστο στις επιχειρήσεις τουρισμού, εστίασης και μεταφορών

  17. 10/07 12:04

    Ιταλικά εγκώμια για την Ελαφόνησο

  18. 10/07 11:49

    To 50% των Aldiana Club απέκτησε η DER Touristik

  19. 10/07 11:44

    Υπουργείο Τουρισμού: Ταξιδιωτικά voucher έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα

  20. 10/07 11:42

    Το ελληνικό νησί που λέγεται ότι δημιουργήθηκε από το βέλος του Απόλλωνα

  21. 10/07 11:39

    Πέντε καλοκαιρινοί προορισμοί που πας μόνο με αυτοκίνητο

  22. 10/07 11:16

    Τουρκικός τουρισμός: 27.000 τουρίστες στην Αττάλεια την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου

  23. 10/07 11:05

    Frankfurter Rundschau: H νότια Ευρώπη απέχει σημαντικά από ένα δεύτερο κύμα κορωνοϊού

  24. 10/07 10:56

    Χωρίς καραντίνα τελικά οι Βέλγοι τουρίστες στην Ελλάδα

  25. 09/07 21:26

    Tornos News Live: Ζάκυνθος και Ρέθυμνο αισιοδοξούν για έναν καλό Αύγουστο και Σεπτέμβριο, με ανοιχτά πάνω από το 50% των ξενοδοχείων

  26. 09/07 21:16

    Στ.Πολυκράτης: Πώς 3 αποφάσεις απέκλεισαν τα μικρά καταλύματα από την επιστρεπτέα προκαταβολή

  27. 09/07 20:45

    ΕΟΔΥ: Σύστημα διαχείρισης κρουσμάτων με τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης

  28. 09/07 18:15

    Δείτε τώρα LIVE τη συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  29. 09/07 17:02

    Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου: Ειδικά μέτρα για την ασφάλεια των θεατών λόγω της πανδημίας (video)

  30. 09/07 16:55

    G Adventures: Ταξίδια και στην Ελλάδα από Σεπτέμβριο

  31. 09/07 16:52

    Μελέτη της GWI για το ΙΝΣΕΤΕ: Πώς επηρεάζει η πανδημία τη διάθεση και τη δυνατότητα για διακοπές;

  32. 09/07 16:10

    Ξεκινούν τον Ιούλιο, με σύντομα ταξίδια, κρουαζιέρες των Aida, TUI Cruises και Hapag-Lloyd Cruises

  33. 09/07 14:53

    Συνεργασία ΕΟΤ - Travel Channel για τη διαφημιστική καμπάνια 2020 του ελληνικού τουρισμού

  34. 09/07 14:51

    Expedia | Αμερικανικός τουρισμός: Η ασφάλεια και η αποφυγή συνωστισμού πιο σημαντικά από το κόστος των διακοπών

  35. 09/07 14:33

    Υπ.Τουρισμού: Τρία προγράμματα συμβουλευτικής, εκπαίδευσης και πιστοποίησης ανέργων

  36. 09/07 14:26

    Μόνο 100 θετικά τεστ σε δείγμα 31.169 σε όλες τις πύλες εισόδου από 1-6 Ιουλίου

  37. 09/07 13:46

    Η Austrian Airlines αυξάνει τα δρομολόγιά της κατά 40% μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  38. 09/07 13:14

    ΠΟΕΕΤ: Λύσεις σε προβλήματα των εργαζομένων στον τουρισμό

  39. 09/07 13:03

    Studiosus: Από τα μέσα Αυγούστου τα ταξίδια στην Ελλάδα

  40. 09/07 12:44

    Άνοιξε το Domotel Agios Nikolaos με αυξημένα μέτρα προστασίας

  41. 09/07 10:43

    Βέλγιο: Στην "πορτοκαλί" λίστα η Ελλάδα- Δηλώσεις για άμεση ανανέωση της λίστας

  42. 09/07 10:36

    Η άγνωστη Παραλία 50 λεπτά από την Αθήνα

  43. 09/07 10:34

    Διακοπές στο ελληνικό νησί με τις 100 παραλίες

  44. 09/07 10:25

    Καταλυτικός ο ρόλος των περιφερειών για την οικοδόμηση της επόμενης ημέρας

  45. 09/07 10:21

    Σύμβαση παραχώρησης λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λιμένα Πατρών

  46. 08/07 19:12

    Γ.Ρέτσος: Όσα περισσότερα έσοδα προκύψουν, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, τόσο χαμηλότερη θα είναι η ύφεση

  47. 08/07 19:06

    T+L: Ελληνικά ξενοδοχεία και νησιά στην κορυφή των παγκόσμιων βραβείων World’s Best 2020 - Δείτε τα

  48. 08/07 19:03

    Στ.Αρναουτάκης: Να δοθεί η απαιτούμενη ευελιξία στις Περιφέρειες για να αναπτύξουν πρωτοβουλίες και δράσεις

  49. 08/07 18:58

    Το επιχειρησιακό πλάνο και οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου της χώρας αποδίδουν

  50. 08/07 17:55

    Γ. Χατζημάρκος: Η φετινή σαιζόν θα κριθεί από την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης μας από τις διακοπές του

  51. 08/07 17:43

    Π.Αντωνίου: Εξαιρετικό το νομοσχέδιο για τουριστική ανάπτυξη σε όλες τις περιφέρειες

  52. 08/07 15:57

    ΣΕΤΚΕ: Τα καταλύματα κλείνουν ως υγιείς επιχειρήσεις και ανοίγουν ως "κόκκινες"

  53. 08/07 15:37

    M. Κόνσολας: Είναι ώρα για μια Ευρωπαϊκή Νησιωτική Πολιτική

  54. 08/07 13:20

    ΙΑΤΑ: Τι προβληματίζει τους ταξιδιώτες στις πτήσεις

  55. 08/07 13:11

    Σήμα κινδύνου από τον τουρισμό κρουαζιέρας

  56. 08/07 13:09

    Επιστρεπτέα προκαταβολή: Λύση ζητούν οι επιχειρήσεις λόγω παραπλάνησης του συστήματος

  57. 08/07 12:26

    Όμιλος Sani/Ikos: Συνεχίζεται η συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος

  58. 08/07 12:02

    Πιο ασφαλείς οι κρουαζιέρες από τις διακοπές πόλης; Τι λένε οι ειδικοί

  59. 08/07 11:40

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 9 Ιουλίου ζωντανά 6:00 μ.μ. συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  60. 08/07 11:22

    Ryanair: 500 διεθνή δρομολόγια από το Ην. Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι

  61. 08/07 11:04

    Τράπεζες: Αναστολή δόσεων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

  62. 08/07 10:24

    Το τραίνο της Πελοποννήσου – Τουρισμός 5.0

  63. 08/07 09:46

    Πεντακάθαρα νερά, μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο που φτάνει ως τη θάλασσα

  64. 08/07 09:45

    Η παραλία στην Αττική με τα δέντρα που συνήθως δεν έχει κόσμο

  65. 07/07 20:31

    Κρήτη: Συνάντηση Αρναουτάκη- Αγγελοπούλου για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης

  66. 07/07 20:19

    Οι Βρετανοί specialists tour operators προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  67. 07/07 20:09

    Ευτυχώς... προλάβαμε! H εν ζωή απόδοση τιμής στον Ένιο Μορικόνε από την Κεφαλονιά

  68. 07/07 18:16

    FedHATTA: Οι Βρετανοί σπεσιαλίστες t.o's προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  69. 07/07 17:52

    Ενιαίο πρόσωπο και φωνή στα διεθνή ΜΜΕ για τη Ρόδο και το Νότιο Αιγαίο

  70. 07/07 16:34

    Lufthansa: Δεύτερο πακέτο μέτρων του προγράμματος αναδιάρθρωσης

  71. 07/07 15:56

    Ξενάγηση στη Θεσσαλονίκη στους φορείς τουρισμού της πόλης

  72. 07/07 15:54

    Α. Γκερέκου: Ανάδειξη του Λαυρίου μέσω του πολιτιστικού-γεωγραφικού πλούτου και της αειφορίας

  73. 07/07 15:43

    Aurinkomatkat: Αυξημένες πτήσεις για Χανιά τον Ιούλιο

  74. 07/07 15:30

    Metaxa Hospitality Group: Πρεμιέρα με επίσκεψη Γερμανών t.o's, πρακτόρων και δημοσιογράφων στο Creta Maris

  75. 07/07 14:12

    Κοινωνικός Τουρισμός ΟΑΕΔ: 70.000 επιπλέον επιταγές - Παράταση συμμετοχής καταλυμάτων & ακτοπλοϊκών εταιριών

  76. 07/07 14:04

    MSC Cruises: Σχέδια για έναρξη κρουαζιέρων στη Μεσόγειο τον Αύγουστο

  77. 07/07 13:45

    Wizz Air: Πτήσεις από Λονδίνο σε 6 ελληνικούς προορισμούς

  78. 07/07 13:42

    Yπ. Τουρισμού: Συνεργασία με το Ανοικτό Πανεπιστήμιο - νέες δομές εκπαίδευσης στην Αρχαία Ολυμπία και στην Κω

  79. 07/07 13:24

    H εμπειρία στα ξενοδοχεία στην εποχή του κορωνοϊού – Πρωινό σε πακέτο, τέλος το μίνι-μπαρ & γυμναστική στο δωμάτιο

  80. 07/07 13:21

    Ύφεση 8,7% στην ΕΕ το 2020- 9% στην Ελλάδα

  81. 07/07 11:41

    Τουρισμός: Τουλάχιστον 80 ξενοδοχεία στην Αθήνα έχουν ανοίξει- Δείτε ποια

  82. 07/07 11:27

    Ανοιχτά σύνορα μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, όταν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα

  83. 07/07 10:38

    Χαλκιδική: Οι καλύτερες παραλίες της Σιθωνίας

  84. 07/07 10:37

    Τα Κουφονήσια και οι εξωτικές παραλίες τους

  85. 07/07 10:33

    Άμεσο άνοιγμα του συνοριακού σταθμού Νυμφαίας ζητούν οι δήμαρχοι της Αν.Μακεδονίας-Θράκης

  86. 07/07 09:44

    Μέχρι τις 11 Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους

  87. 06/07 19:46

    ΥΠΑ: Ανοίγουν από τις 15 Ιουλίου οι πτήσεις με το Ηνωμένο Βασίλειο- 24 ώρες πριν το check in η φόρμα

  88. 06/07 17:02

    Ανοίγουν τα ξενοδοχεία Aldiana στη Μεσόγειο – Άνοιξε το Kreta Club

  89. 06/07 16:45

    FedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμότητες που χρονίζουν

  90. 06/07 16:41

    Αυτή είναι η νέα καμπάνια για την Ελλάδα | Στηρίζει την κρίσιμη απόφαση για διακοπές και προορισμό

  91. 06/07 16:39

    Γ. Φραγγίδης: Να ανοίξουν όλοι οι συνοριακοί σταθμοί

  92. 06/07 15:40

    Η φημισμένη και εντυπωσιακή Χύτρα της Ελλάδας

  93. 06/07 15:38

    Αμοργός: Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοναστήρια των Κυκλάδων

  94. 06/07 15:25

    Παξοί: Διαμαρτυρίες για την απαγόρευση επιβίβασης - αποβίβασης στις παραλίες Βρήκα και Βουτούμι

  95. 06/07 15:00

    Οι προτάσεις της ΕΕ για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας – Τα βασικά σημεία

  96. 06/07 14:41

    HAPCO, ACVB, TCB | Η πρώτη έρευνα στην Ελλάδα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στον Συνεδριακό Τουρισμό

  97. 06/07 14:20

    Την 1η Σεπτεμβρίου ανοίγει το Athens Capital Hotel - MGallery

  98. 06/07 14:10

    GlobalData: Οι Gen Z και Millennials κλειδί στην τουριστική ανάκαμψη- Πρότυπο μάρκετινγκ η Visit Greece

  99. 06/07 14:03

    Πλήρως ανακατασκευασμένο άνοιξε το EverEden Beach Resort Hotel & Spa

  100. 06/07 13:38

    SOS από τις υγιείς μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Δεν ξέρουμε εάν και πότε θα λάβουμε χορήγηση ρευστότητας!