Ξενοδοχεία: Ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή δεν αποτελεί καλή στρατηγική

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή δεν αποτελεί καλή στρατηγική

Ο ανταγωνισμός των ξενοδοχείων για την προσέλκυση πελατών μόνο με βάση την τιμή είναι μια ριψοκίνδυνη πολιτική, επισημαίνει σε άρθρο του το businessblog της trivago. Γι αυτό και προτείνει και άλλους παράγοντες, που θα πρέπει να προσαρμοστούν παράλληλα με τις τιμές. Διαβάστε τις προτάσεις...

Γιατί είναι ριψοκίνδυνο να εστιάσετε μόνο στην τιμή:

Εδώ, θα αναλύσουμε γιατί ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή δεν αποτελεί καλή στρατηγική για τα ξενοδοχεία που θέλουν να αποκτήσουν πιστούς πελάτες μεγάλης διάρκειας.

Ίσως χάσετε την πρόταση αξίας σας

Μια ανταγωνιστική στρατηγική τιμών προϋποθέτει ορισμό των τιμών των δωματίων με βάση τον ανταγωνισμό και όχι τους πελάτες. Ενώ ο ορισμός των τιμών με βάση τους ανταγωνιστές σας μπορεί να σας ανακηρύξει το φαβορί στην προσέλκυση πελατών που δίνουν έμφαση στην τιμή, εάν βασιστείτε αποκλειστικά σε αυτήν τη στρατηγική, μπορεί να ριψοκινδυνεύσετε όχι μόνο την επιχείρησή σας, αλλά και τη φήμη σας. Επιτρέψτε μας να σας εξηγήσουμε τους λόγους.

Πρώτον, ο ορισμός τιμών με βάση τον ανταγωνισμό βασίζεται στην παραδοχή ότι οι τιμές των ανταγωνιστών σας είναι σωστές, με αποτέλεσμα να χάνετε εντελώς τον έλεγχο. Από τη στιγμή που ορίζετε τις τιμές των δωματίων σας με βάση τις τιμές των ανταγωνιστών σας, αγνοείτε τη δική σας μοναδική τοποθέτηση. Υπάρχει πιθανότητα να κοστολογείτε τα δωμάτιά σας σε πολύ χαμηλότερη τιμή από ό,τι θα έπρεπε λαμβάνοντας υπόψη όσα προσφέρετε και επομένως να αντιμετωπίζετε απώλεια εσόδων. Από την άλλη πλευρά, ίσως να κοστολογείτε τα δωμάτια και τις υπηρεσίες σας σε πολύ υψηλότερη τιμή από ό,τι θα έπρεπε βάσει των παροχών σας και με αυτόν τον τρόπο να εμπλέκεστε σε πολέμους τιμών, χωρίς να προσφέρετε τίποτε ουσιαστικά πολύτιμο στους πελάτες σας. Είναι σαφές ότι, όταν οι πελάτες σας δεν αποκομίσουν αξία για τα χρήματά τους κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας, θα είναι πιθανότερο να αφήσουν αρνητικές online κριτικές, επηρεάζοντας έτσι την επιχείρηση και την εικόνα σας.

Δεύτερον, σας κάνει να αγνοείτε την πρόταση αξίας σας. Οι προτάσεις αξίας είναι ο πυρήνας ανάπτυξης κάθε εμπορικής επωνυμίας (brand), αλλά ο ορισμός τιμών με βάση αποκλειστικά τον ανταγωνισμό μπορεί να σας οδηγήσει σε απώλεια της πρότασης αξίας σας. Το χειρότερο στοιχείο ενός πολέμου τιμών είναι ότι δεν θα είστε ποτέ σε θέση να αποκτήσετε πιστούς πελάτες, καθώς οι πελάτες χαμηλών τιμών συνήθως είναι πιστοί στις τιμές και όχι στα ξενοδοχεία.

Επομένως, κατά τον ορισμό των τιμών σας, θα πρέπει να αξιολογήσετε τη δική σας θέση εντός της αγοράς και να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνδέσετε μια ανταγωνιστική στρατηγική τιμών με κάποιες άλλες στρατηγικές τιμών.

Ίσως αντιμετωπίσετε οικονομική αστάθεια

Ο ορισμός χαμηλών τιμών για τα δωμάτιά σας συνεπάγεται εξασφάλιση στενών περιθωρίων κέρδους, κάτι το οποίο μεταφράζεται σε λιγότερη ρευστότητα στην εταιρεία σας. Με ένα τόσο μικρό περιθώριο οικονομικής προστασίας, είστε πιο ευάλωτοι σε κάθε ελαφριά αύξηση κόστους ή απρόσμενων δαπανών, για παράδειγμα μια έκτακτη αντικατάσταση του λέβητα στο κατάλυμά σας. Σε μια τέτοια περίπτωση, ίσως αναγκαστείτε να αναζητήσετε τρόπους μείωσης των δαπανών.

Το πρώτο πράγμα που ενδέχεται να σας έρθει στο μυαλό, ως ξενοδόχος, είναι να μειώσετε τα επιδόματα και τους μισθούς των υπαλλήλων σας ή να κάνετε περικοπές σε ποιοτικές υπηρεσίες, όπως ένα εντυπωσιακό πρωινό για τους πελάτες σας. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, διατρέχετε τον κίνδυνο να προκαλέσετε ζημία στην επιχείρησή σας. Οι υπάλληλοί σας είναι λιγότερο πιθανό να παραμείνουν εξίσου παραγωγικοί και αφοσιωμένοι. Επίσης, οι πελάτες σας ενδέχεται να μην επιστρέψουν στο ξενοδοχείο σας, ως αποτέλεσμα των χαμηλής ποιότητας παροχών και της υποδεέστερης εξυπηρέτησης πελατών.

Ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή μπορεί να σας προκαλέσει ζημία μακροπρόθεσμα

Οι ξενοδόχοι ξεκινούν πολέμους τιμών, για να κερδίσουν μερίδιο στην αγορά, ορισμένες φορές όχι ως αποτέλεσμα προσεκτικής ανάλυσης, αλλά επειδή καθοδηγούνται από το ανταγωνιστικό ένστικτό τους. Μια μείωση στην τιμή μπορεί να οδηγήσει σε μεταβολή στο μερίδιο της αγοράς, κάτι το οποίο αποδεικνύεται χρήσιμο για ένα χρονικό διάστημα. Όμως, τι γίνεται εάν δεν υπάρξει καμία μεταβολή ή εάν φτάσει σε σημείο κορεσμού; Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα έχετε ένα βιώσιμο πλεονέκτημα λόγω χαμηλών δαπανών, καθώς θα προσφέρετε στους πελάτες σας μεγάλη έκπτωση και θα προκαλέσετε ζημία στο καθαρό κέρδος σας.

Επιπλέον, λόγω των πολέμων τιμών, χάνετε την ευκαιρία να αναπτυχθείτε, επειδή είναι δύσκολο να απεμπλακείτε από τη στρατηγική μείωσης των τιμών. Η tutor2u, στην αξιολόγησή της για τους Πολέμους τιμών, αναφέρει: «Οι πόλεμοι τιμών σχεδόν πάντοτε αποβαίνουν αρνητικοί για την πλειονότητα των επιχειρήσεων που εγκλωβίζονται σε αυτούς». Συνεπώς, εκείνος που θα προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή μπορεί να κερδίσει τη συγκεκριμένη μάχη, αλλά ποτέ δεν θα μπορέσει να κερδίσει τον πόλεμο, καθώς το μοντέλο δεν είναι βιώσιμο.

Τρόποι βελτιστοποίησης της στρατηγικής ανταγωνισμού σας:

Εδώ, θα σας δείξουμε πώς μπορείτε να διαμορφώσετε μια στρατηγική ορισμού τιμών με βάση τον πελάτη, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη ζήτηση, ώστε να αποκτήσετε ένα ανταγωνιστικό έρεισμα στην αγορά:

Ξανασκεφτείτε τη στρατηγική ορισμού τιμών από την οπτική γωνία του πελάτη

Δεν είναι εύκολο να κοστολογήσετε κάτι. Σε αυτό το σημείο κολλάνε πολλοί ξενοδόχοι. Μερικές φορές, θέτουν μια αυθαίρετη τιμή για τα δωμάτιά τους, η οποία μετά βίας επιφέρει κέρδος. Ορισμένοι ξενοδόχοι εστιάζουν μόνο στον ορισμό τιμών με βάση τους ανταγωνιστές, αγνοώντας τους πελάτες. Επομένως, η διαμόρφωση μιας κατάλληλης στρατηγικής διαχείρισης εσόδων είναι σημαντική, καθώς σας βοηθά να κοστολογήσετε στρατηγικά τα δωμάτια και τις άλλες υπηρεσίες σας.

Πολλοί παράγοντες συνθέτουν την απόφαση σχετικά με την τιμή, αλλά κατά βάση η διαχείριση εσόδων είναι καλή όταν υπάρχει θετικός συσχετισμός μεταξύ τιμών ξενοδοχείων και ποσοστών πληρότητας. Αυτό σημαίνει ότι, όταν το ποσοστό πληρότητας είναι υψηλό, η τιμή θα πρέπει να αυξάνει και, όταν το ποσοστό πληρότητας είναι χαμηλό, η τιμή θα πρέπει να μειώνεται. Μέσω αυτού του δυναμικού συστήματος τιμών, θα πρέπει να προσπαθείτε να επιτύχετε μια ισορροπία μεταξύ υποτιμολόγησης και υπερτιμολόγησης, προσαρμόζοντας την τιμή του δωματίου με βάση τη ζήτηση και την προσφορά.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής διαχείρισης εσόδων σας, είναι επίσης σημαντικό να κατανοείτε τις προσφορές σας και την αγορά σας, προκειμένου να προβαίνετε σε ορισμό τιμών με βάση την αξία, λαμβάνοντας υπόψη τους ψυχολογικούς παράγοντες. Η EyeforTravel, στη μελέτη της με τίτλο The Pricing Puzzle επισημαίνει: «Ενώ το κόστος θα έχει πάντοτε κάποιο αντίκτυπο στις τιμές, για βασικά προϊόντα, όπως τα δωμάτια, ο κλάδος της φιλοξενίας και των ταξιδιών έχει απομακρυνθεί από τον καθαρό ορισμό τιμών βάσει του κόστους, όπου τα περιθώρια είναι σταθερά. Αντί αυτού, έχει μετατοπιστεί σε ένα πιο δυναμικό μοντέλο, το οποίο λαμβάνει υπόψη την προθυμία ενός πελάτη να πληρώσει και στο οποίο τα περιθώρια μπορούν να μεταβληθούν ανάλογα με την αγορά».

Αυτός ο τύπος ορισμού τιμών προϋποθέτει εκτίμηση της αξίας της προσφοράς σας, καθώς και κατανόηση των συμπεριφορών και του τρόπου ζωής των πελατών σας. Το επόμενο βήμα είναι να προβάλετε την αξία στους πιθανούς και υφιστάμενους πελάτες σας. Μια τέτοια στρατηγική που βασίζεται στον πελάτη συνίσταται στην κοστολόγηση των δωματίων και των υπηρεσιών σας ανάλογα με την αντιλαμβανόμενη αξία. Και αυτό μας οδηγεί στον επόμενο παράγοντα με τον οποίο μπορείτε να αυξήσετε την αξία της συνολικής εμπειρίας για τους πελάτες σας.

Κάντε την ποιότητα σημείο πώλησης

Σύμφωνα με την έρευνα με τίτλο Tourism & Hotel Competitiveness Research, «Η αξία που γίνεται αντιληπτή από τους πελάτες στο περιβάλλον της φιλοξενίας συνδυάζει στοιχεία που σχετίζονται τόσο με την τιμή όσο και με τις προσδοκίες του πελάτη για την εμπειρία εξυπηρέτησης». Και, προκειμένου να δείξετε στους πελάτες σας ότι η καλύτερη τιμή δεν συνεπάγεται τη μεγαλύτερη αξία, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις παροχές που προσφέρετε και την εξυπηρέτηση πελατών, ανάλογα με την τιμή στην οποία διαθέτετε το δωμάτιο. Αυτό προϋποθέτει να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες αντλούν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία για αυτό που πληρώνουν, προσφέροντας απτά οφέλη, όπως γυμναστήριο, σάουνα ή σπα στις εγκαταστάσεις σας, ποιοτικό φαγητό, δωρεάν στάθμευση, ασφάλεια και προστασία, καθαριότητα και άνεση στο δωμάτιο, καθώς και παροχές εντός του δωματίου, μεταξύ των οποίων απαλά μαξιλάρια και πετσέτες, δωρεάν αναψυκτικά και ούτω καθεξής.

Για να τονίσετε αυτό το επιχείρημα σε σχέση με την ποιότητα, άλλη μια πολύ βασική προσέγγιση είναι να παρέχετε ένα επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που δεν μπορούν να επιτύχουν οι ανταγωνιστές σας. Η ταχύτητα και η ευγένεια στην εξυπηρέτηση και η φιλικότητα του προσωπικού του ξενοδοχείου σας είναι εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας αποκομίζουν αξία από τα χρήματά τους και πως εσείς επιτυγχάνετε υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Επίσης, αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη και συχνά οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και συστάσεις ξενοδοχείων. Επομένως, ως ξενοδόχος, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να ακολουθήσετε τη δική σας μοναδική προσέγγιση και να εστιάσετε στην παροχή αξίας που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τον ανταγωνισμό μόνο με βάση την τιμή. Θα πρέπει επίσης να εστιάσετε στη βελτίωση της online φήμης του ξενοδοχείου σας, για να επηρεάζετε ταξιδιώτες και πιθανούς πελάτες σας.

Δώστε κίνητρα τόσο σε νέους όσο και σε πιστούς πελάτες

Τα ελκυστικά προγράμματα επιβράβευσης διασφαλίζουν επαναλαμβανόμενες κρατήσεις για το κατάλυμά σας, καθώς και υψηλά έσοδα, όπως επισημαίνει η PwC στο πλαίσιο της σειράς της Consumer Intelligence Series. Στη μελέτη περιλαμβάνεται και μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση για το γεγονός ότι τα προγράμματα επιβράβευσης βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών: «Μετά την ποιότητα του δωματίου και την τοποθεσία, οι business ταξιδιώτες εκτιμούν περισσότερο τις παροχές επιβράβευσης από την τιμή του δωματίου. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι οι εταιρείες τους συνήθως καλύπτουν την τιμή του δωματίου σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, αλλά οι πόντοι επιβράβευσης προστίθενται και με την πάροδο του χρόνου οδηγούν σε δωρεάν διανυκτερεύσεις, όταν οι εν λόγω ταξιδιώτες θα πραγματοποιήσουν ταξίδι αναψυχής».

Επιπλέον, τα κίνητρα που παρέχετε για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και την εξασφάλιση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε, να πείσετε και να ικανοποιήσετε και πελάτες που σας επισκέπτονται για πρώτη φορά. Τέτοιες προσπάθειες περιλαμβάνουν την πραγματοποίηση εξατομικευμένων καμπανιών email marketing, την προσθήκη μικρών προσωπικών πινελιών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, την απλοποίηση των λειτουργιών και τη διευκόλυνση των διαδικασιών κοινοποίησης σχολίων.

Εκτός αυτού, θα πρέπει να παρέχετε ειδικές τιμές ή προσφορές στους πιθανούς πελάτες σας, για να τους πείσετε να επιλέξουν εσάς έναντι των ανταγωνιστών σας, όπως δωρεάν μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο με λεωφορειάκι, δωρεάν πρωινό, καλάθι φρούτων κατά την άφιξη και ούτω καθεξής. Ένας τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω της λειτουργίας Ειδική προσφορά της trivago. Εδώ, μπορείτε να βρείτε δημοφιλή πρότυπα Ειδικής προσφοράς, ήτοι δωρεάν υπηρεσίες, υπηρεσίες με έκπτωση ή ένα όμορφο δώρο.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 30/09 13:39

    Συνάντηση Ευρωπαϊκών Τουριστικών Γραφείων και Tour Operator στην Αθήνα 8 και 9 Οκτωβρίου 2020

  2. 30/09 12:52

    ΞΕΕ: Στις 23 Νοεμβρίου το 4ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας - Παρουσίαση παγκόσμιας έρευνας της Phocuswright

  3. 30/09 12:15

    Περιφέρεια Κ.Μακεδονίας: Χρήσιμες πληροφορίες για την ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων

  4. 30/09 11:53

    Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και στις επιχειρήσεις ζητεί ο Δήμος Λειψών

  5. 30/09 11:40

    Via Eurasia – Η πεζοπορική διαδρομή που ενώνει την Ευρώπη με την Ασία

  6. 30/09 11:38

    TUI: Τέλος λειτουργίας για τον ιστορικό Ολλανδό τουρ οπερέιτορ KRAS

  7. 30/09 11:29

    Αλ. Βασιλικός: Η πανδημία επιτάχυνε τις νέες τάσεις στα ξενοδοχεία – Νέες ανάγκες στην τουριστική εκπαίδευση

  8. 30/09 11:27

    Αφιέρωμα Τουριστική Εκπαίδευση: Τι λένε Κόνσολας, Βασιλικός, Τάσιος, ΣΕΤΕ, Τσιλίδης, Τόλη και Ματσίγκος

  9. 30/09 11:25

    HAPCO: Η τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα χρειάζεται Πανεπιστημιακή Σχολή – Το ζωντανό συνέδριο δεν θα πεθάνει

  10. 30/09 11:25

    Ποια είναι τα περιζήτητα τουριστικά επαγγέλματα στην Ευρώπη

  11. 30/09 11:25

    Oι θέσεις του ΣΕΤΕ για την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

  12. 30/09 11:25

    Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης

  13. 30/09 11:25

    ΠΟΞ: Εκπαίδευση, Εξειδίκευση, Πιστοποίηση το τρίπτυχο της επιτυχημένης σταδιοδρομίας στον τουρισμό

  14. 30/09 11:25

    Συνέντευξη Υφυπουργού Τουρισμού Μάνου Κόνσολα: «Τώρα είναι η ώρα για μια μεγάλη μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση»

  15. 30/09 11:25

    Επανάσταση στην Ευρώπη για την απόκτηση δεξιοτήτων των εργαζομένων στη νέα εποχή, που έφερε η πανδημία

  16. 30/09 11:25

    FedHATTA: Ανθρωποκεντρικές και ψηφιακές οι ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής εκπαίδευσης

  17. 30/09 11:20

    ACT: Προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στον Τουρισμό και την Φιλοξενία

  18. 30/09 11:20

    Άμεση ανάγκη για αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, που θα καλύπτει τις ανάγκες της νέας εποχής

  19. 30/09 11:20

    Γ. Ματσίγκος: Φως στο τούνελ για την τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα

  20. 30/09 11:11

    Αφιέρωμα: Σπουδές στα Τουριστικά

  21. 30/09 10:51

    Οι άγνωστοι παράξενοι σχηματισμοί και το σεληνιακό τοπίο της Ελλάδας

  22. 30/09 10:49

    Η ελληνική εκκλησία που αποτελεί μια από τις πιο παράξενες του κόσμου

  23. 30/09 10:33

    Eνισχύσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Χαλκιδική

  24. 30/09 10:31

    Οι θησαυροί των δρόμων – 10 +1 βρύσες της Αχαΐας

  25. 30/09 10:30

    Γαλλία: Το σχέδιο για την ανάκαμψη του τουρισμού – Κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό τον Οκτώβριο

  26. 30/09 10:29

    Κορωνοϊός-Β. Ιρλανδία: Νέα μέτρα για μπαρ και εστιατόρια

  27. 30/09 10:24

    Η ΚΥΑ για το πρόγραμμα των 100.000 επιδοτούμενων θέσεων εργασίας

  28. 30/09 10:16

    Μ.Κόνσολας: Προτεραιότητα η στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων και η επόμενη ημέρα

  29. 29/09 18:33

    Κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff: Αρνητικά όλα τα τεστ- λανθασμένος ο συναγερμός

  30. 29/09 18:22

    Δωρεά του Γρ. Τάσιου σε πολιτιστικό κέντρο και ΚΑΠΗ στη Χαλκιδική

  31. 29/09 18:08

    Κορίνα Λιούτα: Δικαίωμα πρόσβασης στα ΑμεΑ σε κάθε περιοχή και γωνιά της χώρας μας

  32. 29/09 18:03

    Ιδρύεται Εθνικό Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

  33. 29/09 17:29

    Άνοιξαν οι συμμετοχές στο «Τουρισμός για όλους» μέσω τουριστικών γραφείων

  34. 29/09 16:33

    FedHATTA: Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του ΤΑΝΤΠ

  35. 29/09 16:30

    Ματαιώνεται το Santorini Experience 2020 - Νέο ραντεβού στις 1-3 Οκτωβρίου 2021

  36. 29/09 16:27

    Πως γίνονται οι συμφωνίες για προαιρετικές μειώσεις ενοικίων

  37. 29/09 16:08

    Βρετανία: Νέο πλήγμα στις αερομεταφορές - Η κυβέρνηση προωθεί αύξηση του δασμού επιβατών στις πτήσεις

  38. 29/09 16:02

    Υπ.Τουρισμού: Πρόσκληση στα τουριστικά γραφεία για το πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους"

  39. 29/09 15:46

    TUI: Πιθανώς λανθασμένος ο συναγερμός στο κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff 6 - Αρνητικά τα νέα τεστ

  40. 29/09 15:27

    Η Lufthansa αναμένει το «πράσινο φως» για τα γρήγορα τεστ ώστε να ανοίξουν οι πτήσεις με τις ΗΠΑ

  41. 29/09 14:30

    Προκηρύχθηκε ο Διεθνής Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός για την ανάπλαση του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  42. 29/09 14:28

    Tax Free αγορές: Πάνω από τους μισούς διεθνείς αγοραστές έτοιμοι να επιστρέψουν στα ταξίδια στο εξωτερικό

  43. 29/09 14:14

    Grandhotel "Hessischer Hof": Κλείνει η “Μ. Βρετανία” της Φρανκφούρτης

  44. 29/09 13:36

    Spies: Ρόδος και Κρήτη οι top προορισμοί των Δανών για διακοπές αυτό το φθινόπωρο – Νέα πτήση για Ρόδο

  45. 29/09 13:33

    Αποδίδεται αύριο Τετάρτη ο νέος φωτισμός της Ακρόπολης (video)

  46. 29/09 12:43

    FedHATTA: Virtual RoadShow για την παρουσίαση της Ελλάδας στην αγορά της Ινδίας

  47. 29/09 12:39

    Η Ελλάδα ξεπέρασε το όριο ρυθμού μετάδοσης COVID της Βρετανίας – Ορατός ο κίνδυνος για καραντίνα

  48. 29/09 12:19

    Νεμέα: Η φθινοπωρινή εξόρμηση που πρέπει να κάνεις

  49. 29/09 12:18

    Το ελληνικό «μυθικό» δάσος που αξίζει να περπατήσεις

  50. 29/09 12:16

    TUI: Ακυρώσεις διακοπών στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

  51. 29/09 12:03

    Live Webinar με κορυφαία στελέχη της Ελληνικής Οικονομίας από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

  52. 29/09 11:59

    Η επόμενη μέρα του τουρισμού στην Έδεσσα και την Ορεινή Πέλλα

  53. 29/09 11:53

    EASA: Εξαιρετικά χαμηλός ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού στις πτήσεις

  54. 29/09 11:30

    ΙΝΣΕΤΕ: Ο εισερχόμενος τουρισμός ανά αγορά και περιφέρεια και οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019

  55. 29/09 11:25

    Μόλις το 5% των Γερμανών επιθυμεί διακοπές στο εξωτερικό αυτό το φθινόπωρο

  56. 29/09 11:24

    Διαγωνισμός στα Κοινωνικά Δίκτυα για την προβολή της Ρόδου

  57. 29/09 11:08

    Ποιες επιχειρήσεις δικαιούνται μείωση ενοικίου 40% τον Σεπτέμβριο

  58. 29/09 11:05

    «On sourit pour la photo»: Η γαλλική ταινία - ύμνος για το ελληνικό καλοκαίρι

  59. 29/09 10:49

    "Εργαστείτε από τον Παράδεισο": Πρόσκληση από τον δήμαρχο της πόλης Μπενιντόρμ

  60. 29/09 10:47

    Τυνησία: Έως 70% η μείωση των τουριστικών εσόδων το 2020

  61. 29/09 10:32

    Δήμος Καρπενησίου: Κατά της εγκατάστασης αιολικού σταθμού, υπέρ των προοπτικών τουριστικής ανάπτυξης

  62. 29/09 10:31

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης 4όροφου κτιρίου σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  63. 29/09 10:29

    Νέο χρέος 96 δισ. ευρώ το 2021 για τη γερμανική οικονομία

  64. 28/09 19:22

    Χ.Θεοχάρης: Άμεση ανάγκη η υιοθέτηση κοινών Ευρωπαϊκών μέτρων στον τουρισμό

  65. 28/09 19:15

    Τι λέει η TUI για το κρουαζιερόπλοιο «Mein Schiff 6», με τα κρούσματα κορωνοϊού

  66. 28/09 19:00

    Περιφέρεια Κρήτης: Μη επιστρεπτέα επιχορήγηση από 3.000 έως 40.000 ευρώ στις μικρές επιχειρήσεις

  67. 28/09 16:20

    Άρση των περιοριστικών μέτρων σε Ηράκλειο και Χανιά ζητεί ο κ.Αρναουτάκης από τον πρωθυπουργό

  68. 28/09 16:10

    ΣΕΤΕ: Αίτημα για συμπληρώσεις στα μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων

  69. 28/09 15:57

    Costa Cruises: Η Ελλάδα στα προγράμματα κρουαζιέρας του 2021

  70. 28/09 14:13

    Νέα δέσμη ενεργειών στην Αθήνα για την πανδημία

  71. 28/09 14:06

    Μεγαλύτερο από πέρυσι το μερίδιο των Ρώσων τουριστών στην Τουρκία τον Αύγουστο

  72. 28/09 13:25

    ECTAA: Ο ευρωπαϊκός κλάδος οργανωμένων ταξιδίων συζητά για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

  73. 28/09 13:23

    Κομισιόν: Ενιαίοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην ΕΕ βάσει εβδομαδιαίου χάρτη

  74. 28/09 13:14

    Ο θρύλος με την πριγκίπισσα σε ένα ελληνικό εκκλησάκι διαφορετικό από τα άλλα

  75. 28/09 13:12

    Ο άγνωστος Λόφος Οχυρού στη Ραφήνα και η ιστορία του

  76. 28/09 13:11

    WTTC: Πώς ο τουρισμός θα περάσει ομαλά στην ανάκαμψη – Οι νέες απαιτήσεις για τους προορισμούς

  77. 28/09 12:50

    Aegean: -88% ο κύκλος εργασιών το β' τρίμηνο

  78. 28/09 12:09

    Η Ελλάδα ο πιο περιζήτητος προορισμός ταξιδίων για τους Γάλλους το 2021

  79. 28/09 12:06

    Συναγερμός σε κρουαζιερόπλοιο σε ελληνικά νησιά: 12 κρούσματα κορωνοϊού στο Mein Schiff!

  80. 28/09 11:43

    TUI: Νέα καμπάνια στις Σκανδιναβικές χώρες (video)

  81. 28/09 10:49

    Airbnb: Νέα πλατφόρμα ειδικά για τη συνεργασία με τις πόλεις

  82. 28/09 10:34

    Δ.Φραγκάκης: Η στήριξη επιχειρήσεων και εργαζόμενων η μεγάλη πρόκληση της επόμενης μέρας -video του ΕΟΤ “Greece. Always Epic”

  83. 28/09 10:25

    Χάρης Θεοχάρης: Εστίαση στην ποιότητα το 2021

  84. 28/09 10:24

    Δήμος Ικαρίας: Aίτημα για εφαρμογή μειωμένου ΦΠΑ

  85. 28/09 10:22

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο και Μήλο

  86. 28/09 10:21

    Αναγνωρίστηκε άλλη μία ιαματική πηγή στην Αιδηψό

  87. 28/09 10:18

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια

  88. 28/09 10:16

    Ισραήλ: Nέο πακέτο οικονομικής βοήθειας επιχειρήσεων και εργαζομένων έως τον Ιούνιο του 2021

  89. 28/09 10:13

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης: Πρωτοφανής μείωση στις διανυκτερεύσεις και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στο 8μηνο

  90. 27/09 13:01

    Αποφάσεις για νέο ξενοδοχείο στη Ρεντίνα Βόλβης και για συνένωση ξενοδοχείων στην Κω

  91. 27/09 13:00

    Αυξάνονται οι πτωχεύσεις και η ανεργία στη Γαλλία

  92. 27/09 12:59

    Κορωνοϊός: Τα κίνητρα των εξωτικών προορισμών για την προσέλκυση τηλε-εργαζόμενων

  93. 27/09 12:51

    Γρ.Τάσιος: Οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν έκτακτα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων

  94. 26/09 16:36

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα

  95. 26/09 16:29

    Ηνωμένο Βασίλειο: Παράταση του μειωμένου ΦΠΑ σε τουρισμό και εστίαση

  96. 26/09 16:22

    Κορωνοϊός: Με εικονική συμμετοχή του κοινού η Πρωτοχρονιά στην Times Square της Νέας Υόρκης

  97. 26/09 16:20

    Νέο "υπερεργοστάσιο" κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla στο Βερολίνο

  98. 26/09 16:11

    Μ.Κόνσολας: Η Αστυπάλαια μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για το πέρασμα στην πράσινη τουριστική οικονομία

  99. 25/09 15:50

    Γερμανός υπουργός Υγείας: "Μην ταξιδέψετε το χειμώνα και τα Χριστούγεννα στο εξωτερικό"

  100. 25/09 15:28

    ΕasyJet holidays | Δραματικές αλλαγές στις προτιμήσεις των Βρετανών στις διακοπές το 2021