Ξενοδοχεία: Ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή δεν αποτελεί καλή στρατηγική

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή δεν αποτελεί καλή στρατηγική

Ο ανταγωνισμός των ξενοδοχείων για την προσέλκυση πελατών μόνο με βάση την τιμή είναι μια ριψοκίνδυνη πολιτική, επισημαίνει σε άρθρο του το businessblog της trivago. Γι αυτό και προτείνει και άλλους παράγοντες, που θα πρέπει να προσαρμοστούν παράλληλα με τις τιμές. Διαβάστε τις προτάσεις...

Γιατί είναι ριψοκίνδυνο να εστιάσετε μόνο στην τιμή:

Εδώ, θα αναλύσουμε γιατί ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή δεν αποτελεί καλή στρατηγική για τα ξενοδοχεία που θέλουν να αποκτήσουν πιστούς πελάτες μεγάλης διάρκειας.

Ίσως χάσετε την πρόταση αξίας σας

Μια ανταγωνιστική στρατηγική τιμών προϋποθέτει ορισμό των τιμών των δωματίων με βάση τον ανταγωνισμό και όχι τους πελάτες. Ενώ ο ορισμός των τιμών με βάση τους ανταγωνιστές σας μπορεί να σας ανακηρύξει το φαβορί στην προσέλκυση πελατών που δίνουν έμφαση στην τιμή, εάν βασιστείτε αποκλειστικά σε αυτήν τη στρατηγική, μπορεί να ριψοκινδυνεύσετε όχι μόνο την επιχείρησή σας, αλλά και τη φήμη σας. Επιτρέψτε μας να σας εξηγήσουμε τους λόγους.

Πρώτον, ο ορισμός τιμών με βάση τον ανταγωνισμό βασίζεται στην παραδοχή ότι οι τιμές των ανταγωνιστών σας είναι σωστές, με αποτέλεσμα να χάνετε εντελώς τον έλεγχο. Από τη στιγμή που ορίζετε τις τιμές των δωματίων σας με βάση τις τιμές των ανταγωνιστών σας, αγνοείτε τη δική σας μοναδική τοποθέτηση. Υπάρχει πιθανότητα να κοστολογείτε τα δωμάτιά σας σε πολύ χαμηλότερη τιμή από ό,τι θα έπρεπε λαμβάνοντας υπόψη όσα προσφέρετε και επομένως να αντιμετωπίζετε απώλεια εσόδων. Από την άλλη πλευρά, ίσως να κοστολογείτε τα δωμάτια και τις υπηρεσίες σας σε πολύ υψηλότερη τιμή από ό,τι θα έπρεπε βάσει των παροχών σας και με αυτόν τον τρόπο να εμπλέκεστε σε πολέμους τιμών, χωρίς να προσφέρετε τίποτε ουσιαστικά πολύτιμο στους πελάτες σας. Είναι σαφές ότι, όταν οι πελάτες σας δεν αποκομίσουν αξία για τα χρήματά τους κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας, θα είναι πιθανότερο να αφήσουν αρνητικές online κριτικές, επηρεάζοντας έτσι την επιχείρηση και την εικόνα σας.

Δεύτερον, σας κάνει να αγνοείτε την πρόταση αξίας σας. Οι προτάσεις αξίας είναι ο πυρήνας ανάπτυξης κάθε εμπορικής επωνυμίας (brand), αλλά ο ορισμός τιμών με βάση αποκλειστικά τον ανταγωνισμό μπορεί να σας οδηγήσει σε απώλεια της πρότασης αξίας σας. Το χειρότερο στοιχείο ενός πολέμου τιμών είναι ότι δεν θα είστε ποτέ σε θέση να αποκτήσετε πιστούς πελάτες, καθώς οι πελάτες χαμηλών τιμών συνήθως είναι πιστοί στις τιμές και όχι στα ξενοδοχεία.

Επομένως, κατά τον ορισμό των τιμών σας, θα πρέπει να αξιολογήσετε τη δική σας θέση εντός της αγοράς και να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνδέσετε μια ανταγωνιστική στρατηγική τιμών με κάποιες άλλες στρατηγικές τιμών.

Ίσως αντιμετωπίσετε οικονομική αστάθεια

Ο ορισμός χαμηλών τιμών για τα δωμάτιά σας συνεπάγεται εξασφάλιση στενών περιθωρίων κέρδους, κάτι το οποίο μεταφράζεται σε λιγότερη ρευστότητα στην εταιρεία σας. Με ένα τόσο μικρό περιθώριο οικονομικής προστασίας, είστε πιο ευάλωτοι σε κάθε ελαφριά αύξηση κόστους ή απρόσμενων δαπανών, για παράδειγμα μια έκτακτη αντικατάσταση του λέβητα στο κατάλυμά σας. Σε μια τέτοια περίπτωση, ίσως αναγκαστείτε να αναζητήσετε τρόπους μείωσης των δαπανών.

Το πρώτο πράγμα που ενδέχεται να σας έρθει στο μυαλό, ως ξενοδόχος, είναι να μειώσετε τα επιδόματα και τους μισθούς των υπαλλήλων σας ή να κάνετε περικοπές σε ποιοτικές υπηρεσίες, όπως ένα εντυπωσιακό πρωινό για τους πελάτες σας. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, διατρέχετε τον κίνδυνο να προκαλέσετε ζημία στην επιχείρησή σας. Οι υπάλληλοί σας είναι λιγότερο πιθανό να παραμείνουν εξίσου παραγωγικοί και αφοσιωμένοι. Επίσης, οι πελάτες σας ενδέχεται να μην επιστρέψουν στο ξενοδοχείο σας, ως αποτέλεσμα των χαμηλής ποιότητας παροχών και της υποδεέστερης εξυπηρέτησης πελατών.

Ο ανταγωνισμός μόνο με βάση την τιμή μπορεί να σας προκαλέσει ζημία μακροπρόθεσμα

Οι ξενοδόχοι ξεκινούν πολέμους τιμών, για να κερδίσουν μερίδιο στην αγορά, ορισμένες φορές όχι ως αποτέλεσμα προσεκτικής ανάλυσης, αλλά επειδή καθοδηγούνται από το ανταγωνιστικό ένστικτό τους. Μια μείωση στην τιμή μπορεί να οδηγήσει σε μεταβολή στο μερίδιο της αγοράς, κάτι το οποίο αποδεικνύεται χρήσιμο για ένα χρονικό διάστημα. Όμως, τι γίνεται εάν δεν υπάρξει καμία μεταβολή ή εάν φτάσει σε σημείο κορεσμού; Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα έχετε ένα βιώσιμο πλεονέκτημα λόγω χαμηλών δαπανών, καθώς θα προσφέρετε στους πελάτες σας μεγάλη έκπτωση και θα προκαλέσετε ζημία στο καθαρό κέρδος σας.

Επιπλέον, λόγω των πολέμων τιμών, χάνετε την ευκαιρία να αναπτυχθείτε, επειδή είναι δύσκολο να απεμπλακείτε από τη στρατηγική μείωσης των τιμών. Η tutor2u, στην αξιολόγησή της για τους Πολέμους τιμών, αναφέρει: «Οι πόλεμοι τιμών σχεδόν πάντοτε αποβαίνουν αρνητικοί για την πλειονότητα των επιχειρήσεων που εγκλωβίζονται σε αυτούς». Συνεπώς, εκείνος που θα προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή μπορεί να κερδίσει τη συγκεκριμένη μάχη, αλλά ποτέ δεν θα μπορέσει να κερδίσει τον πόλεμο, καθώς το μοντέλο δεν είναι βιώσιμο.

Τρόποι βελτιστοποίησης της στρατηγικής ανταγωνισμού σας:

Εδώ, θα σας δείξουμε πώς μπορείτε να διαμορφώσετε μια στρατηγική ορισμού τιμών με βάση τον πελάτη, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη ζήτηση, ώστε να αποκτήσετε ένα ανταγωνιστικό έρεισμα στην αγορά:

Ξανασκεφτείτε τη στρατηγική ορισμού τιμών από την οπτική γωνία του πελάτη

Δεν είναι εύκολο να κοστολογήσετε κάτι. Σε αυτό το σημείο κολλάνε πολλοί ξενοδόχοι. Μερικές φορές, θέτουν μια αυθαίρετη τιμή για τα δωμάτιά τους, η οποία μετά βίας επιφέρει κέρδος. Ορισμένοι ξενοδόχοι εστιάζουν μόνο στον ορισμό τιμών με βάση τους ανταγωνιστές, αγνοώντας τους πελάτες. Επομένως, η διαμόρφωση μιας κατάλληλης στρατηγικής διαχείρισης εσόδων είναι σημαντική, καθώς σας βοηθά να κοστολογήσετε στρατηγικά τα δωμάτια και τις άλλες υπηρεσίες σας.

Πολλοί παράγοντες συνθέτουν την απόφαση σχετικά με την τιμή, αλλά κατά βάση η διαχείριση εσόδων είναι καλή όταν υπάρχει θετικός συσχετισμός μεταξύ τιμών ξενοδοχείων και ποσοστών πληρότητας. Αυτό σημαίνει ότι, όταν το ποσοστό πληρότητας είναι υψηλό, η τιμή θα πρέπει να αυξάνει και, όταν το ποσοστό πληρότητας είναι χαμηλό, η τιμή θα πρέπει να μειώνεται. Μέσω αυτού του δυναμικού συστήματος τιμών, θα πρέπει να προσπαθείτε να επιτύχετε μια ισορροπία μεταξύ υποτιμολόγησης και υπερτιμολόγησης, προσαρμόζοντας την τιμή του δωματίου με βάση τη ζήτηση και την προσφορά.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής διαχείρισης εσόδων σας, είναι επίσης σημαντικό να κατανοείτε τις προσφορές σας και την αγορά σας, προκειμένου να προβαίνετε σε ορισμό τιμών με βάση την αξία, λαμβάνοντας υπόψη τους ψυχολογικούς παράγοντες. Η EyeforTravel, στη μελέτη της με τίτλο The Pricing Puzzle επισημαίνει: «Ενώ το κόστος θα έχει πάντοτε κάποιο αντίκτυπο στις τιμές, για βασικά προϊόντα, όπως τα δωμάτια, ο κλάδος της φιλοξενίας και των ταξιδιών έχει απομακρυνθεί από τον καθαρό ορισμό τιμών βάσει του κόστους, όπου τα περιθώρια είναι σταθερά. Αντί αυτού, έχει μετατοπιστεί σε ένα πιο δυναμικό μοντέλο, το οποίο λαμβάνει υπόψη την προθυμία ενός πελάτη να πληρώσει και στο οποίο τα περιθώρια μπορούν να μεταβληθούν ανάλογα με την αγορά».

Αυτός ο τύπος ορισμού τιμών προϋποθέτει εκτίμηση της αξίας της προσφοράς σας, καθώς και κατανόηση των συμπεριφορών και του τρόπου ζωής των πελατών σας. Το επόμενο βήμα είναι να προβάλετε την αξία στους πιθανούς και υφιστάμενους πελάτες σας. Μια τέτοια στρατηγική που βασίζεται στον πελάτη συνίσταται στην κοστολόγηση των δωματίων και των υπηρεσιών σας ανάλογα με την αντιλαμβανόμενη αξία. Και αυτό μας οδηγεί στον επόμενο παράγοντα με τον οποίο μπορείτε να αυξήσετε την αξία της συνολικής εμπειρίας για τους πελάτες σας.

Κάντε την ποιότητα σημείο πώλησης

Σύμφωνα με την έρευνα με τίτλο Tourism & Hotel Competitiveness Research, «Η αξία που γίνεται αντιληπτή από τους πελάτες στο περιβάλλον της φιλοξενίας συνδυάζει στοιχεία που σχετίζονται τόσο με την τιμή όσο και με τις προσδοκίες του πελάτη για την εμπειρία εξυπηρέτησης». Και, προκειμένου να δείξετε στους πελάτες σας ότι η καλύτερη τιμή δεν συνεπάγεται τη μεγαλύτερη αξία, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις παροχές που προσφέρετε και την εξυπηρέτηση πελατών, ανάλογα με την τιμή στην οποία διαθέτετε το δωμάτιο. Αυτό προϋποθέτει να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες αντλούν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία για αυτό που πληρώνουν, προσφέροντας απτά οφέλη, όπως γυμναστήριο, σάουνα ή σπα στις εγκαταστάσεις σας, ποιοτικό φαγητό, δωρεάν στάθμευση, ασφάλεια και προστασία, καθαριότητα και άνεση στο δωμάτιο, καθώς και παροχές εντός του δωματίου, μεταξύ των οποίων απαλά μαξιλάρια και πετσέτες, δωρεάν αναψυκτικά και ούτω καθεξής.

Για να τονίσετε αυτό το επιχείρημα σε σχέση με την ποιότητα, άλλη μια πολύ βασική προσέγγιση είναι να παρέχετε ένα επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που δεν μπορούν να επιτύχουν οι ανταγωνιστές σας. Η ταχύτητα και η ευγένεια στην εξυπηρέτηση και η φιλικότητα του προσωπικού του ξενοδοχείου σας είναι εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας αποκομίζουν αξία από τα χρήματά τους και πως εσείς επιτυγχάνετε υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Επίσης, αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη και συχνά οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και συστάσεις ξενοδοχείων. Επομένως, ως ξενοδόχος, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να ακολουθήσετε τη δική σας μοναδική προσέγγιση και να εστιάσετε στην παροχή αξίας που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τον ανταγωνισμό μόνο με βάση την τιμή. Θα πρέπει επίσης να εστιάσετε στη βελτίωση της online φήμης του ξενοδοχείου σας, για να επηρεάζετε ταξιδιώτες και πιθανούς πελάτες σας.

Δώστε κίνητρα τόσο σε νέους όσο και σε πιστούς πελάτες

Τα ελκυστικά προγράμματα επιβράβευσης διασφαλίζουν επαναλαμβανόμενες κρατήσεις για το κατάλυμά σας, καθώς και υψηλά έσοδα, όπως επισημαίνει η PwC στο πλαίσιο της σειράς της Consumer Intelligence Series. Στη μελέτη περιλαμβάνεται και μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση για το γεγονός ότι τα προγράμματα επιβράβευσης βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών: «Μετά την ποιότητα του δωματίου και την τοποθεσία, οι business ταξιδιώτες εκτιμούν περισσότερο τις παροχές επιβράβευσης από την τιμή του δωματίου. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι οι εταιρείες τους συνήθως καλύπτουν την τιμή του δωματίου σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, αλλά οι πόντοι επιβράβευσης προστίθενται και με την πάροδο του χρόνου οδηγούν σε δωρεάν διανυκτερεύσεις, όταν οι εν λόγω ταξιδιώτες θα πραγματοποιήσουν ταξίδι αναψυχής».

Επιπλέον, τα κίνητρα που παρέχετε για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και την εξασφάλιση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε, να πείσετε και να ικανοποιήσετε και πελάτες που σας επισκέπτονται για πρώτη φορά. Τέτοιες προσπάθειες περιλαμβάνουν την πραγματοποίηση εξατομικευμένων καμπανιών email marketing, την προσθήκη μικρών προσωπικών πινελιών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, την απλοποίηση των λειτουργιών και τη διευκόλυνση των διαδικασιών κοινοποίησης σχολίων.

Εκτός αυτού, θα πρέπει να παρέχετε ειδικές τιμές ή προσφορές στους πιθανούς πελάτες σας, για να τους πείσετε να επιλέξουν εσάς έναντι των ανταγωνιστών σας, όπως δωρεάν μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο με λεωφορειάκι, δωρεάν πρωινό, καλάθι φρούτων κατά την άφιξη και ούτω καθεξής. Ένας τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω της λειτουργίας Ειδική προσφορά της trivago. Εδώ, μπορείτε να βρείτε δημοφιλή πρότυπα Ειδικής προσφοράς, ήτοι δωρεάν υπηρεσίες, υπηρεσίες με έκπτωση ή ένα όμορφο δώρο.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 25/05 16:55

    Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Οι διαδικτυακές συζητήσεις των επόμενων ημερών

  2. 25/05 16:40

    Aegean: Ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα ταξίδια

  3. 25/05 16:38

    Όμιλος Πλειάδες: Ο ιδανικός τρόπος απολύμανσης και αποστείρωσης χώρων στα ξενοδοχεία

  4. 25/05 16:06

    Προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αττικής

  5. 25/05 15:58

    Eurowings: Πτήση για τη Σαρδηνία γύρισε πίσω γιατι το αεροδρόμιο... ήταν κλειστό

  6. 25/05 15:29

    Lufthansa: Συμφωνία με τη κυβέρνηση της Γερμανίας για το πακέτο διάσωσης

  7. 25/05 15:26

    Κ.Μητσοτάκης: Ο τουρισμός θα πάει καλύτερα από ό,τι αναμένεται

  8. 25/05 14:36

    Cosmote: Νέα προηγμένη εφαρμογή για κινητά που βοηθά στον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων

  9. 25/05 14:02

    Το ΠΑΣΚΕΔΙ ζητεί να ανοίξουν οι εσωτερικοί χώροι εστίασης νωρίτερα

  10. 25/05 13:12

    Ισπανία: Επιστροφή στον ανταγωνισμό για διεθνείς τουρίστες τον Ιούλιο

  11. 25/05 13:02

    10.000 τουρίστες, κυρίως από Σλοβενία και Γερμανία, υποδέχθηκε η Κροατία το Σαββατοκύριακό

  12. 25/05 12:39

    Τα τουριστικά κουπόνια της Σλοβενίας για εσωτερικό τουρισμό - Οι τιμές για ενήλικες και για ανήλικους

  13. 25/05 12:27

    EASA: Μόνο έτσι θα είναι ασφαλείς οι πτήσεις – Ιατρικές μάσκες για όλους και κενές θέσεις

  14. 25/05 11:44

    Οι άγνωστες δωρεές του Σωτήρη Κοντιζά και του Λεωνίδα Κουτσόπουλου σε ευπαθείς πολίτες της Αθήνας

  15. 25/05 11:43

    Προετοιμασία της Άνδρου για το άνοιγμα της θερινής σεζόν

  16. 25/05 11:37

    Γαστρονομικό ταξίδι στη Σαντορίνη με ντοματοκεφτέδες και μπουσέ

  17. 25/05 11:34

    Το ελληνικό νησί που έχει στοιχεία από τρεις ηπείρους

  18. 25/05 11:23

    Lufthansa: Πτήσεις προς Ρόδο και Κρήτη από τα μέσα Ιουνίου

  19. 25/05 10:55

    Η Mohegan Gaming "διατηρεί τη δέσμευσή της" για την επένδυση στο Ελληνικό

  20. 25/05 10:47

    Κυκλάδες: Ανοίγει τα περισσότερα ξενοδοχεία της η Aqua Vista Hotels

  21. 25/05 10:22

    Τηλεδιάσκεψη του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αθηνών με τον υπουργό Τουρισμού

  22. 25/05 10:02

    Άδειες για 3 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο, Σίφνο, Μήλο

  23. 25/05 09:59

    Σοβαρές οι επιπτώσεις στις ελληνικές εξαγωγές σε περίπτωση μη επίτευξης συμφωνίας μεταξύ Ε.Ε. και Η.Β.

  24. 25/05 09:57

    Η επόμενη μέρα: Οι Επιτροπές Τουρισμού των Δήμων Ψαρών και Κάσου

  25. 25/05 09:55

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμούς και επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρόδο, Χανιά και Κω

  26. 25/05 09:49

    Κατεδάφιση δύο ξενοδοχείων

  27. 25/05 09:47

    Δωρεές από ξενοδοχειακές Eνώσεις και ξενοδοχεία σε νοσοκομεία

  28. 25/05 09:45

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Ρόδου

  29. 24/05 00:03

    AUTOHELLAS: Ανακοίνωση αναφορικά με τη Hertz Global Holdings

  30. 23/05 15:40

    Χωρίς αστική ευθύνη ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις σε κρούσματα κορονωϊού- Ποιες είναι οι ποινές για την μη τήρηση των πρωτοκόλλων

  31. 23/05 15:34

    Και η Αίγυπτος ποντάρει στον τουρισμό

  32. 23/05 15:28

    Η μεγαλύτερη παραλία με άμμο στην Ευρώπη είναι ελληνική

  33. 23/05 15:23

    Τέσσερα ποτάμια όπου το μπάνιο είναι μοναδική εμπειρία

  34. 23/05 15:21

    Μετά από δεκαετίες καταπάτησης η ΕΤΑΔ ανακτά το Ξενία Καρτερού με στόχο την αξιοποίηση του

  35. 23/05 15:17

    Tα success stories ισπανικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην εποχή του κορωνοϊού

  36. 23/05 15:15

    Βόρεια Μακεδονία: Σύσταση για αποφυγή των πτήσεων στο εξωτερικό

  37. 23/05 15:09

    Ερωτοσπηλιά: Ο αγαπημένος προορισμός για μπάνιο στην Αττική

  38. 23/05 15:05

    Τέσσερις ιδέες για καλοκαιρινή μονοήμερη δίπλα στην Αθήνα

  39. 23/05 15:00

    ΥΠΑ: Έως το τέλος Ιουνίου η notam για τις όλες τις διεθνείς πτήσεις μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  40. 23/05 14:56

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού

  41. 22/05 17:38

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τις αεροπορικές πτήσεις - Υποχρεωτική η μάσκα

  42. 22/05 17:36

    Air Canada: Καθημερινές συνδέσεις με Αθήνα τον Αύγουστο

  43. 22/05 17:26

    #GreeceFromHome: Συνεργασία Marketing Greece - ΕΟΤ για τα επόμενα βήματα

  44. 22/05 17:08

    Ο Δήμος Δέλτα είναι νέο μέλος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  45. 22/05 17:04

    Η Air France αυξάνει σταδιακά το πρόγραμμα πτήσεων

  46. 22/05 17:00

    Χαλκιδική: Το καλύτερο «υγειονομικό» διαβατήριο οι 94 Γαλάζιες Σημαίες

  47. 22/05 16:47

    Aegean: Ο προγραμματισμός πτήσεων γι αυτό το καλοκαίρι - Αναλυτικά οι συνδέσεις

  48. 22/05 16:41

    Η σκληρή ανακοίνωση για τη γενική συνέλευση των μετόχων της easyJet

  49. 22/05 16:17

    Τα τελικά υγειονομικά πρωτόκολλα για κάμπινγκ, τουριστικά λεωφορεία, rent-a-car

  50. 22/05 16:16

    Τα τελικά υγειονομικά πρωτόκολλα για ξενοδοχεία-καταλύματα

  51. 22/05 15:52

    Webinars για τον τουρισμό και την εστίαση- Digital marketing και εξυπηρέτηση πελατών

  52. 22/05 15:47

    Οι καταδυτικές επιχειρήσεις απειλούνται με αφανισμό αν δεν λειτουργήσουν άμεσα

  53. 22/05 14:04

    Νέα πρωτοβουλία FedHATTA: Προώθηση πακέτων των ελληνικών τ. γραφείων στην Κύπρο

  54. 22/05 13:45

    Εμπορικό Επιμελητήριο: Να ενταχθούν στα μέτρα στήριξης και οι εμπορικές επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος

  55. 22/05 13:30

    Οι αεροπορικές εταιρίες επαναφέρουν σταδιακά τις διεθνείς πτήσεις- Δείτε τα προγράμματα

  56. 22/05 13:22

    Οι πρόεδροι των τουριστικών πρακτόρων Ελλάδας και Κύπρου στο Tornos News Live: Συνένωση δυνάμεων για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  57. 22/05 13:14

    Η Emirates ξεκινάει πτήσεις, θέτοντας κορυφαία πρότυπα ασφάλειας

  58. 22/05 13:00

    Τα υγειονομικά πρωτόκολλα της DER Touristik στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία

  59. 22/05 12:33

    Πακέτα διακοπών "χωρίς κορωνοϊό" σε 3 ξενοδοχεία στην Αττάλεια

  60. 22/05 12:05

    Η Τουρκία ανοίγει τον ιατρικό τουρισμό στις 20 Μαΐου από 31 χώρες (και από την Ελλάδα)

  61. 22/05 11:41

    Ryanair: Όλες οι πτήσεις Ελλάδα-Ιταλία γι αυτό το καλοκαίρι

  62. 22/05 11:14

    Χαρδαλιάς: Ενδελεχείς και αυστηροί έλεγχοι στις πτήσεις- Υποχρεωτικά συνεργαζόμενος γιατρός με κάθε κατάλυμα

  63. 22/05 11:04

    Καμπάνια επικοινωνίας σε δύο φάσεις «τρέχει» ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

  64. 22/05 10:49

    Ηνωμένο Βασίλειο: Κίνδυνος να μην ανοίξει 1 στα 3 εστιατόρια - Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές ελληνικών κρασιών

  65. 22/05 10:47

    Laudamotion: 18 συνδέσεις με Ελλάδα από 1η Ιουλίου

  66. 22/05 10:44

    Eνισχύσεις για επέκταση και εκσυγχρονισμούς ξενοδοχείων σε Κέρκυρα και Κω

  67. 22/05 10:42

    Οι προκλήσεις και ευκαιρίες για τις ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  68. 22/05 10:40

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Αμαλιάδα, Ιωάννινα και Αμφίπολη

  69. 22/05 10:39

    Άδειες για χρήση νερού από γεώτρηση σε ξενοδοχεία στη Θάσο και στον Τυρό

  70. 22/05 10:28

    Συνεχίζει να είναι αμφίβολη η δυνατότητα των ξενοδόχων να λειτουργήσουν

  71. 21/05 18:23

    Χ.Θεοχάρης: Οι αποφάσεις της Ελλάδας στον τουρισμό αποτελούν πυξίδα για ανάλογους χειρισμούς άλλων χωρών

  72. 21/05 18:12

    Ν. Μαρτάκης: Χωρίς το άμεσο άνοιγμα της Βρετανίας και Γερμανίας οι προοπτικές για τη χρονιά θα είναι ακόμα χειρότερες

  73. 21/05 18:06

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Θολός ο ορίζοντας ως προς τα οικονομικά μέτρα στήριξης

  74. 21/05 16:42

    ΣΕΒ: 224.000 λιγότερες προσλήψεις στον τουρισμό φέτος- 580.000 οι νέοι άνεργοι

  75. 21/05 16:32

    Διπλή πρόκριση για την Costa Nostrum στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον

  76. 21/05 16:17

    Άδωνις Γεωργιάδης: Η κυβέρνηση θα στηρίξει της Aegean

  77. 21/05 15:40

    Στην παραγωγή χειρουργικών μασκών εισέρχεται η VestaHome

  78. 21/05 15:32

    Τα ζητούμενα στον Ευρωπαϊκό τουρισμό από την επανεκκίνηση του 2020 και μετά

  79. 21/05 14:32

    Πότε θα έρθουν οι Ρώσοι τουρίστες στην Ελλάδα

  80. 21/05 14:02

    Έρευνα: Το 19% των Γερμανών επιθυμεί να κάνει διακοπές στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι

  81. 21/05 13:38

    Γαλάζια Σημαία σε 497 ακτές, 14 μαρίνες και 6 τουριστικά σκάφη- Δεύτερη η Ελλάδα παγκοσμίως

  82. 21/05 13:13

    Αλ.Βασιλικός: Πρώτο βήμα τα μέτρα- θα χρειαστούν πρόσθετες παρεμβάσεις

  83. 21/05 13:09

    Βουτιά των ταξιδιωτικών εισπράξεων το Μάρτιο

  84. 21/05 13:07

    Lufthansa: Προχωρημένες συζητήσεις για πακέτο διάσωσης 9 δισ. ευρώ

  85. 21/05 13:06

    Μάνος Κόνσολας: Οι 3 στόχοι της κυβέρνησης για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  86. 21/05 12:39

    Wyndham | "Count on Us": Πρωτοβουλία για την ασφάλεια των επισκεπτών στα ξενοδοχεία της

  87. 21/05 12:16

    Norwegian Cruise: Ακυρώνει όλες τις κρουαζιέρες μέχρι τα τέλη Ιουλίου

  88. 21/05 12:02

    Ίδρυση Μουσείου Φιλελληνισμού στην Αττική

  89. 21/05 11:56

    20.000 ταξιδιώτες διεκδικούν επιστροφή χρημάτων για πτήσεις που δεν έγιναν

  90. 21/05 11:24

    Α.Ανδρεάδης: Σωστά και πρακτικά τα μέτρα- ανοίγουν τα ξενοδοχεία της Sani/Ikos Group

  91. 21/05 11:17

    Πού θα πάνε φέτος διακοπές οι Γερμανοί;

  92. 21/05 11:02

    Υπουργείο Μετανάστευσης: 2 εκατ. ευρώ στον ΕΟΤ για την προβολή της Χίου, Λέσβου, Κω, Λέρου και Σάμου

  93. 21/05 10:46

    Το μαγευτικό νησάκι της Αττικής που πας κολυμπώντας

  94. 21/05 10:43

    National Geographic: Ελληνικό νησί στα 10 top ηλιόλουστα του κόσμου

  95. 21/05 10:16

    Γώγος: Πρέπει να ετοιμάζονται τα νησιά για τουρίστες με κρούσματα

  96. 21/05 10:03

    Η πρώτη πτήση της Lufthansa προς Αθήνα

  97. 21/05 09:54

    Ευρωπαϊκό διήμερο NATURA και Βιοποικιλότητα στην Κρήτη

  98. 21/05 09:49

    Eρευνητικό έργο στην Ελλάδα για ανάπτυξη Υπερευαίσθητων Μοριακών Τεστ κορωνοϊού σε ξενοδοχεία και παραλίες

  99. 21/05 09:48

    Σε δεινή θέση τα εστιατόρια στις ΗΠΑ - Στο χαμηλότερο σημείο από το 1989 ο αριθμός των απασχολούμενων

  100. 21/05 09:46

    Άδειες για ξενοδοχεία σε Χανιά, Πάρο και Μήλο