5 τεχνολογίες ξενοδοχείου για εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτη

5 τεχνολογίες ξενοδοχείου για εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτηΠηγή φωτο: pixabay.com

Με την έλευση της τεχνολογίας και τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό στον ξενοδοχειακό κλάδο, η επόμενη γενιά πελατών ξενοδοχείων απαιτεί ομαλή διαμονή, ενώ τα ξενοδοχεία προβλέπουν και καλύπτουν αυτομάτως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών. Ως εκ τούτου, ως ξενοδόχος ή πάροχος καταλύματος είναι επιτακτική ανάγκη να προσαρμόσετε τις ψηφιακές στρατηγικές σας, για να προσφέρετε μια υπερ-εξατομικευμένη και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες σας. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας, αλλά θα διασφαλίσει και κλιμάκωση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.

Αυτό υπογραμμίζεται σε σημερινό (8/7/2019) άρθρο του businessblog της trivago, στο οποίο παρουσιάζονται 5 τεχνολογίες ξενοδοχείου για εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτη.

Σύμφωνα με την Boston Consulting Group, «Η εξατομίκευση δεν είναι πολυτέλεια, είναι αναγκαιότητα. Οι επωνυμίες που δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες ενσωματώνοντας προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες και αποκλειστικά δεδομένα για τους πελάτες επιτυγχάνουν αύξηση των εσόδων κατά 6% έως 10% -δύο με τρεις φορές ταχύτερα από εκείνες που δεν προχωρούν σε αυτό το βήμα». Επομένως, πώς ακριβώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτη με τη βοήθεια ψηφιακών τεχνολογιών;

Διαβάστε τις πέντε αποτελεσματικότερες ψηφιακές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να παρέχουν μια βέλτιστα εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη:

1. AR/VR και συσκευές που φοριούνται

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), η εικονική πραγματικότητα (VR) και οι συσκευές που φοριούνται επιτρέπουν στους χρήστες να βυθιστούν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ήχων, εικόνων και άλλων φυσικών αισθήσεων. Παρόλο που η AR/VR και οι συσκευές που φοριούνται έχουν μακρά ιστορία, πρόσφατα έγιναν ιδιαίτερα ελκυστικές στην επικρατούσα τεχνολογία των καταναλωτών, επιτρέποντας σε πολλά ξενοδοχεία να πειραματιστούν με αυτές τις ψηφιακές εμπειρίες.

Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights (ADI)2, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν δοκιμάσει κάποιου είδους εμπειρία VR». Οι εμπειρίες AR και VR μπορεί να περιλαμβάνουν εικονικές περιηγήσεις σε ξενοδοχεία και δωμάτια ξενοδοχείων, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο στους πελάτες να κάνουν την επιλογή τους. Η AR μπορεί επίσης να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να εισαγάγουν πιο αλληλεπιδραστικά και καθηλωτικά στοιχεία στους χώρους τους, για παράδειγμα, οι χάρτες τοίχου όταν προβάλλονται μέσω ενός smartphone μπορούν να λειτουργήσουν ως εργαλείο παροχής τουριστικών πληροφοριών.

2.    AI Chatbot

Τα AI chatbot και οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας για τον πελάτη σας, ακόμη και στα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και τη διαδικασία πιθανής κράτησης. Με τη βοήθεια των chatbot μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον πελάτη σας.

Μπορείτε επίσης να συγκεντρώνετε και να αξιοποιείτε δεδομένα σχετικά με τους πελάτες σας, με βάση την περίσταση και τις επιδιώξεις τους. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε την επόμενη γενιά απρόσκοπτων εμπειριών με αυθεντικό και εξατομικευμένο τρόπο. Για παράδειγμα, με τις πληροφορίες που συγκεντρώνετε μπορείτε να προσφέρετε εκπτώσεις σε οικογένειες, να προτείνετε δωμάτια και παροχές για επαγγελματικά ταξίδια ή να συστήσετε ειδικά πιάτα στο ξενοδοχείο.

3.   Μηχανή metasearch

Οι μηχανές metasearch ακολουθούν ένα μοντέλο σύγκρισης τιμών που δείχνει τις τιμές και τις παροχές διαφόρων ξενοδοχείων σε μια δεδομένη τοποθεσία. Λόγω της δημοτικότητάς τους, της αξιοπιστίας τους και των έξυπνων εργαλείων σύγκρισης τιμών και παροχών, οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ξενοδοχεία σε μηχανές metasearch. Οπότε, εάν δεν εμφανίζεστε ακόμη σε κάποια μηχανή metasearch, πιθανότατα χάνετε ήδη έδαφος έναντι των ανταγωνιστών σας.

Πέραν της επικοινωνίας με τους πιθανούς πελάτες σας, οι μηχανές metasearch μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε, να επεξεργαστείτε και να κατέχετε τα δεδομένα των πελατών, καθώς η κράτηση πραγματοποιείται μέσω της δικής σας μηχανής κρατήσεων, σε αντίθεση με την περίπτωση των online ταξιδιωτικών εταιρειών. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο εξατομικευμένες σχέσεις με τους πελάτες σας.

 4.   Διαχείριση βασισμένη στο cloud

 Η Boston Consulting Group στην αναφορά της με τίτλο «How to win with Big data»3 (Πώς να αξιοποιήσετε τα μεγάλα δεδομένα) επισημαίνει ότι «η στρατηγική μεγάλων δεδομένων δεν είναι χρήσιμη μόνο στην ανάπτυξη εσωτερικών διαδικασιών για τη διασφάλιση συμμόρφωσης, αλλά και στην προσέλκυση εξωτερικών πελατών».

Η συγκέντρωση δεδομένων πελατών και η αξιοποίησή τους με τον κατάλληλο τρόπο αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν από τους κυριότερους στόχους των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας. Ως εκ τούτου, οι πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τη βασισμένη στο cloud διαχείριση, όπου πραγματοποιείται εξόρυξη, καταγραφή και ερμηνεία δεδομένων και κατόπιν τα εν λόγω δεδομένα χρησιμοποιούνται για την αποστολή εξατομικευμένων ειδοποιήσεων και προσφορών με βάση τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του πελάτη, είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, η τεχνολογία cloud είναι χρήσιμη στη συγκέντρωση των στοιχείων οργάνωσης ενός καταλύματος σε μία ενιαία πλατφόρμα, με αποτέλεσμα να είναι δυνατή η διαχείριση κάθε πτυχής της ξενοδοχειακής επιχείρησης, από την πραγματοποίηση κρατήσεων έως την ανάθεση καθηκόντων, μέσω αυτής της πλατφόρμας.

Η υιοθέτηση τεχνολογιών που βασίζονται στο cloud και η αποφυγή της χρήσης χαρτιού θα αποτελεί επίσης ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για το ξενοδοχείο σας, καθώς θα μπορείτε να παρέχετε μια εμπειρία πελάτη που θα είναι φιλική προς το περιβάλλον.

5. Τεχνολογία ειδοποιήσεων και γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης

 Η τεχνολογία ειδοποιήσεων λειτουργεί μέσω Bluetooth και είναι πολύ αποτελεσματική στην αποστολή εξατομικευμένων ειδοποιήσεων push ή στην παροχή ορισμένων λειτουργιών όποτε οι χρήστες εισέρχονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για τα ξενοδοχεία, ωθώντας τους πελάτες να δαπανούν ολοένα και περισσότερο χρόνο εντός του ξενοδοχείου και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις παροχές του, με τη βοήθεια σχετικής με την περίσταση και εξατομικευμένης επικοινωνίας.

Κάποιες περιπτώσεις στις οποίες είναι χρήσιμη η τεχνολογία ειδοποιήσεων είναι η ενημέρωση των πελατών για δωρεάν υπηρεσίες σπα ή happy hour στο μπαρ. Η τεχνολογία γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης, πέραν της αξιοποίησης πολλών άλλων παροχών, μπορεί επίσης να παρέχει στους πελάτες σας τη δυνατότητα να κάνουν check-in μέσω smartphone. 

Η χρήση των πιο πρόσφατων ψηφιακών στρατηγικών για την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε ποιες είναι οι απαιτήσεις τους και να τους προσφέρετε ακριβώς αυτό που επιθυμούν, ώστε να διασφαλίσετε περισσότερες επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και συστάσεις για το ξενοδοχείο σας. Έχετε υιοθετήσει ήδη ή σκοπεύετε να υιοθετήσετε οποιαδήποτε από τις τεχνολογίες ξενοδοχείων που αναφέρονται παραπάνω; Εάν ναι, μοιραστείτε μαζί μας την ιστορία επιτυχίας σας ή τις σκέψεις σας στην παρακάτω ενότητα σχολίων.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  2. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  3. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  4. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  5. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  6. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  7. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  8. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  9. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  10. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  11. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει

  12. 26/04 07:23

    Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος

  13. 26/04 07:22

    10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου

  14. 26/04 07:18

    Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα

  15. 26/04 07:14

    Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο

  16. 26/04 07:10

    Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο

  17. 25/04 22:42

    Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος

  18. 25/04 22:20

    Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν

  19. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  20. 25/04 15:25

    Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  21. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  22. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια

  23. 25/04 14:10

    Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!

  24. 25/04 13:42

    Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά

  25. 25/04 13:36

    Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας

  26. 25/04 13:18

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024

  27. 25/04 12:31

    Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της

  28. 25/04 12:11

    Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  29. 25/04 12:00

    Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας

  30. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  31. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  32. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  33. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  34. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  35. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  36. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  37. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  38. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  39. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  40. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  41. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  42. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  43. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  44. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  45. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  46. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  47. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  48. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  49. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  50. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  51. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  52. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  53. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  54. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  55. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  56. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  57. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  58. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  59. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  60. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  61. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  62. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  63. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  64. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  65. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  66. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  67. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  68. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  69. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  70. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  71. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  72. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  73. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  74. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  75. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  76. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  77. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  78. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  79. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  80. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  81. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  82. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  83. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  84. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  85. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  86. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  87. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  88. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  89. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  90. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  91. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  92. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  93. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  94. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  95. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  96. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  97. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  98. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  99. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  100. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας