5 τεχνολογίες ξενοδοχείου για εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτη

Α Decrease font Enlarge font
5 τεχνολογίες ξενοδοχείου για εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτηΠηγή φωτο: pixabay.com

Με την έλευση της τεχνολογίας και τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό στον ξενοδοχειακό κλάδο, η επόμενη γενιά πελατών ξενοδοχείων απαιτεί ομαλή διαμονή, ενώ τα ξενοδοχεία προβλέπουν και καλύπτουν αυτομάτως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών. Ως εκ τούτου, ως ξενοδόχος ή πάροχος καταλύματος είναι επιτακτική ανάγκη να προσαρμόσετε τις ψηφιακές στρατηγικές σας, για να προσφέρετε μια υπερ-εξατομικευμένη και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες σας. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας, αλλά θα διασφαλίσει και κλιμάκωση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.

Αυτό υπογραμμίζεται σε σημερινό (8/7/2019) άρθρο του businessblog της trivago, στο οποίο παρουσιάζονται 5 τεχνολογίες ξενοδοχείου για εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτη.

Σύμφωνα με την Boston Consulting Group, «Η εξατομίκευση δεν είναι πολυτέλεια, είναι αναγκαιότητα. Οι επωνυμίες που δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες ενσωματώνοντας προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες και αποκλειστικά δεδομένα για τους πελάτες επιτυγχάνουν αύξηση των εσόδων κατά 6% έως 10% -δύο με τρεις φορές ταχύτερα από εκείνες που δεν προχωρούν σε αυτό το βήμα». Επομένως, πώς ακριβώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες πελάτη με τη βοήθεια ψηφιακών τεχνολογιών;

Διαβάστε τις πέντε αποτελεσματικότερες ψηφιακές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να παρέχουν μια βέλτιστα εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη:

1. AR/VR και συσκευές που φοριούνται

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), η εικονική πραγματικότητα (VR) και οι συσκευές που φοριούνται επιτρέπουν στους χρήστες να βυθιστούν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ήχων, εικόνων και άλλων φυσικών αισθήσεων. Παρόλο που η AR/VR και οι συσκευές που φοριούνται έχουν μακρά ιστορία, πρόσφατα έγιναν ιδιαίτερα ελκυστικές στην επικρατούσα τεχνολογία των καταναλωτών, επιτρέποντας σε πολλά ξενοδοχεία να πειραματιστούν με αυτές τις ψηφιακές εμπειρίες.

Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights (ADI)2, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν δοκιμάσει κάποιου είδους εμπειρία VR». Οι εμπειρίες AR και VR μπορεί να περιλαμβάνουν εικονικές περιηγήσεις σε ξενοδοχεία και δωμάτια ξενοδοχείων, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο στους πελάτες να κάνουν την επιλογή τους. Η AR μπορεί επίσης να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να εισαγάγουν πιο αλληλεπιδραστικά και καθηλωτικά στοιχεία στους χώρους τους, για παράδειγμα, οι χάρτες τοίχου όταν προβάλλονται μέσω ενός smartphone μπορούν να λειτουργήσουν ως εργαλείο παροχής τουριστικών πληροφοριών.

2.    AI Chatbot

Τα AI chatbot και οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας για τον πελάτη σας, ακόμη και στα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και τη διαδικασία πιθανής κράτησης. Με τη βοήθεια των chatbot μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον πελάτη σας.

Μπορείτε επίσης να συγκεντρώνετε και να αξιοποιείτε δεδομένα σχετικά με τους πελάτες σας, με βάση την περίσταση και τις επιδιώξεις τους. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε την επόμενη γενιά απρόσκοπτων εμπειριών με αυθεντικό και εξατομικευμένο τρόπο. Για παράδειγμα, με τις πληροφορίες που συγκεντρώνετε μπορείτε να προσφέρετε εκπτώσεις σε οικογένειες, να προτείνετε δωμάτια και παροχές για επαγγελματικά ταξίδια ή να συστήσετε ειδικά πιάτα στο ξενοδοχείο.

3.   Μηχανή metasearch

Οι μηχανές metasearch ακολουθούν ένα μοντέλο σύγκρισης τιμών που δείχνει τις τιμές και τις παροχές διαφόρων ξενοδοχείων σε μια δεδομένη τοποθεσία. Λόγω της δημοτικότητάς τους, της αξιοπιστίας τους και των έξυπνων εργαλείων σύγκρισης τιμών και παροχών, οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ξενοδοχεία σε μηχανές metasearch. Οπότε, εάν δεν εμφανίζεστε ακόμη σε κάποια μηχανή metasearch, πιθανότατα χάνετε ήδη έδαφος έναντι των ανταγωνιστών σας.

Πέραν της επικοινωνίας με τους πιθανούς πελάτες σας, οι μηχανές metasearch μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε, να επεξεργαστείτε και να κατέχετε τα δεδομένα των πελατών, καθώς η κράτηση πραγματοποιείται μέσω της δικής σας μηχανής κρατήσεων, σε αντίθεση με την περίπτωση των online ταξιδιωτικών εταιρειών. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο εξατομικευμένες σχέσεις με τους πελάτες σας.

 4.   Διαχείριση βασισμένη στο cloud

 Η Boston Consulting Group στην αναφορά της με τίτλο «How to win with Big data»3 (Πώς να αξιοποιήσετε τα μεγάλα δεδομένα) επισημαίνει ότι «η στρατηγική μεγάλων δεδομένων δεν είναι χρήσιμη μόνο στην ανάπτυξη εσωτερικών διαδικασιών για τη διασφάλιση συμμόρφωσης, αλλά και στην προσέλκυση εξωτερικών πελατών».

Η συγκέντρωση δεδομένων πελατών και η αξιοποίησή τους με τον κατάλληλο τρόπο αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν από τους κυριότερους στόχους των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας. Ως εκ τούτου, οι πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τη βασισμένη στο cloud διαχείριση, όπου πραγματοποιείται εξόρυξη, καταγραφή και ερμηνεία δεδομένων και κατόπιν τα εν λόγω δεδομένα χρησιμοποιούνται για την αποστολή εξατομικευμένων ειδοποιήσεων και προσφορών με βάση τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του πελάτη, είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, η τεχνολογία cloud είναι χρήσιμη στη συγκέντρωση των στοιχείων οργάνωσης ενός καταλύματος σε μία ενιαία πλατφόρμα, με αποτέλεσμα να είναι δυνατή η διαχείριση κάθε πτυχής της ξενοδοχειακής επιχείρησης, από την πραγματοποίηση κρατήσεων έως την ανάθεση καθηκόντων, μέσω αυτής της πλατφόρμας.

Η υιοθέτηση τεχνολογιών που βασίζονται στο cloud και η αποφυγή της χρήσης χαρτιού θα αποτελεί επίσης ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για το ξενοδοχείο σας, καθώς θα μπορείτε να παρέχετε μια εμπειρία πελάτη που θα είναι φιλική προς το περιβάλλον.

5. Τεχνολογία ειδοποιήσεων και γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης

 Η τεχνολογία ειδοποιήσεων λειτουργεί μέσω Bluetooth και είναι πολύ αποτελεσματική στην αποστολή εξατομικευμένων ειδοποιήσεων push ή στην παροχή ορισμένων λειτουργιών όποτε οι χρήστες εισέρχονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για τα ξενοδοχεία, ωθώντας τους πελάτες να δαπανούν ολοένα και περισσότερο χρόνο εντός του ξενοδοχείου και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις παροχές του, με τη βοήθεια σχετικής με την περίσταση και εξατομικευμένης επικοινωνίας.

Κάποιες περιπτώσεις στις οποίες είναι χρήσιμη η τεχνολογία ειδοποιήσεων είναι η ενημέρωση των πελατών για δωρεάν υπηρεσίες σπα ή happy hour στο μπαρ. Η τεχνολογία γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης, πέραν της αξιοποίησης πολλών άλλων παροχών, μπορεί επίσης να παρέχει στους πελάτες σας τη δυνατότητα να κάνουν check-in μέσω smartphone. 

Η χρήση των πιο πρόσφατων ψηφιακών στρατηγικών για την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε ποιες είναι οι απαιτήσεις τους και να τους προσφέρετε ακριβώς αυτό που επιθυμούν, ώστε να διασφαλίσετε περισσότερες επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και συστάσεις για το ξενοδοχείο σας. Έχετε υιοθετήσει ήδη ή σκοπεύετε να υιοθετήσετε οποιαδήποτε από τις τεχνολογίες ξενοδοχείων που αναφέρονται παραπάνω; Εάν ναι, μοιραστείτε μαζί μας την ιστορία επιτυχίας σας ή τις σκέψεις σας στην παρακάτω ενότητα σχολίων.

  1. 23/07 17:40

    Εντυπωσίασε η Θεσσαλονίκη των γεύσεων στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveller

  2. 23/07 16:06

    Ξενοδοχεία: Μειωμένες οι διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη το α' 6μηνο του 2019

  3. 23/07 15:32

    Στον όμιλο Caldera Collection το ξενοδοχείο Arota Exclusive Villas by Denaxia στη Σαντορίνη

  4. 23/07 15:29

    ΔΕΘ χωρίς τσιγάρο για 2η συνεχή χρονιά

  5. 23/07 15:04

    CLUB MED II: Οι Γάλλοι και Βέλγοι τουρίστες κρουαζιέρας στις ακτές του Θερμαϊκού

  6. 23/07 15:01

    FedHATTA: Συλλογή τροφίμων για την κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος»

  7. 23/07 14:08

    Εξυγίανση στη διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων ζητεί η Ομοσπονδία Καταλυμάτων Κέρκυρας

  8. 23/07 13:52

    Συνέντευξη στο Tornos News: Πώς σχολιάζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ την πολιτική της Booking.com

  9. 23/07 13:02

    Στη Χαλκιδική τα καλλιστεία Mrs India Worldwide 2019- Τεράστια προβολή της Β.Ελλάδας στην αγορά της Ινδίας

  10. 23/07 12:31

    Airbnb: Νέα λειτουργία στιγμιαίας κράτησης χωρίς έγκριση του ιδιοκτήτη

  11. 23/07 12:13

    Η Booking.com αίρει περιορισμούς στις προσφορές διαμονής στη Google - Τι σημαίνει αυτό για τα ξενοδοχεία

  12. 23/07 11:59

    Εκδήλωση στο ξενοδοχείο Knossos Beach: Αυτοματισμοί στην αρχαία Ελλάδα και τεχνητή νοημοσύνη σήμερα

  13. 23/07 11:54

    Δίκτυο οικοτεχνίας στην Κρήτη, το πρώτο στην Ελλάδα

  14. 23/07 11:38

    Απεργίες τον Αύγουστο προαναγγέλουν οι πιλότοι της British Airways

  15. 23/07 11:23

    FedHATTA: Στρατηγική προώθηση του ελληνικού και κυπριακού τουρισμού

  16. 23/07 10:11

    Πεδίον του Άρεως, κοιτίδα τέχνης και πολιτισμού

  17. 23/07 10:04

    H Paths of Greece και η Hikers Friendly Hotels στην 1η GREEK PANORAMA στο Ζάππειο για τον Εναλλακτικό Τουρισμό

  18. 23/07 09:22

    Ανοίγει τον Αύγουστο το νέο ξενοδοχείο στην Αθήνα ibis Styles Athens Routes (φωτό)

  19. 23/07 09:15

    Αναβάθμιση σε 5άστερο του ξενοδοχείου Asteras Resort στην Κω- νέο κάμπινγκ στην Γόρτυνα

  20. 23/07 09:14

    Νέα διαδρομή ανοιχτού τουριστικού λεωφορείου στη Θεσσαλονίκη

  21. 23/07 09:12

    «Λευκή Νύχτα» για τα καταστήματα του Ναυπλίου

  22. 23/07 09:08

    Αύξηση της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο των Τιράνων

  23. 23/07 09:03

    Γιορτή Σαρδέλας στην Πρέβεζα

  24. 22/07 15:03

    Έρευνα διαΝΕΟσις | Πώς ο τουρισμός της γ' ηλικίας και ο τουρισμός ευεξίας θα αποφέρουν 27 δισ. ευρώ στην Ελλάδα

  25. 22/07 14:56

    Akrogiali Hotel: Πράσινη μετακίνηση των επισκεπτών με ηλεκτρικό όχημα

  26. 22/07 14:54

    Ελληνικός τουρισμός: Αρνητικές επιδόσεις στο α΄5μηνο από τους Γερμανούς- Πάνω οι Αμερικανοί, Γάλλοι και Βρετανοί

  27. 22/07 14:44

    Έκθεση με τα αρχαιολογικά ευρήματα στην Κέρο

  28. 22/07 13:47

    Το ιστιοπλοϊκό σκάφος του WWF “Blue Panda” στη Ζάκυνθο για την Caretta caretta

  29. 22/07 13:36

    Διεθνής Ακαδημία Τουρισμού στο Εστορίλ της Πορτογαλίας

  30. 22/07 12:56

    6η Athens International Tourism Expo: Νέες θεματικές ενότητες και διεθνείς συμμετοχές

  31. 22/07 12:49

    Φεστιβάλ blueFest Crete 19 στο ξενοδοχείο Minos Beach art

  32. 22/07 12:36

    Ακυρώνονται ευρωπαϊκές πτήσεις στην Αίγυπτο για λόγους ασφαλείας

  33. 22/07 12:22

    Βρετανικός τουρισμός: Ποιες υπηρεσίες χρεώνονται υπερβολικά στις διακοπές στο εξωτερικό

  34. 22/07 12:01

    Agoda: Νέα υπηρεσία για εντοπισμό της πιο οικονομικής διαμονής

  35. 22/07 11:46

    Λ. Μενδώνη: Υπερτοπικός πολιτιστικός πόλος το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και το Πολυτεχνείο

  36. 22/07 11:40

    Αυτές είναι οι 10 μεγαλύτερες αγορές εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο το 2019

  37. 22/07 11:24

    Έρευνα: Απογοητευμένοι οι Βρετανοί από τις υπηρεσίες των Thomas Cook, TUI και First Choice

  38. 22/07 10:57

    Τέλος το κάπνισμα σε 3 παραλίες της Μαγιόρκα

  39. 22/07 10:49

    TUI: Μεγάλες προσφορές σε πακέτα all in στην Ελλάδα τον Αύγουστο

  40. 22/07 10:27

    Η ομογενής τραγουδίστρια που νίκησε στον τελικό του The Voice All Star της Αυστραλίας (video)

  41. 22/07 10:14

    Ίμπιζα… όπως Μύκονος: Ενοίκια φωτιά στις Βαλεαρίδες

  42. 22/07 09:56

    Ιταλοί δημοσιογράφοι και παρουσιάστριες στη Σκιάθο

  43. 22/07 09:47

    Ξένοι δημοσιογράφοι και bloggers στην Ίο

  44. 22/07 09:37

    Γιορτή ψαροκασέλας στα Μεσάγγαλα Λάρισας

  45. 22/07 09:35

    Ένας στους έξι Ισπανούς παίρνει δάνειο για να πάει διακοπές

  46. 22/07 09:33

    Η Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών στο ECM Summer School

  47. 22/07 09:30

    Νέα διαδρομή ανοιχτού τουριστικού λεωφορείου στο Ηράκλειο

  48. 22/07 09:28

    Άδειες για 2 νέες πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  49. 21/07 20:29

    ΠΑΣΥΔΑ: Τι ειπώθηκε στη συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  50. 21/07 20:04

    Άδειες κατεδάφισης για 13 εγκαταλελειμμένα κτίρια στην Αθήνα

  51. 21/07 19:07

    Φέιγ βολάν την Κυριακή στους τουρίστες της Ακρόπολης από τον Ρουβίκωνα- Τι τους λέει

  52. 21/07 18:04

    Πελοπόννησος: Ο απόλυτος τουριστικός προορισμός- προβολή στον απόδημο ελληνισμό

  53. 21/07 17:08

    Χάρης Θεοχάρης: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

  54. 21/07 13:20

    Φεστιβάλ με μουσικές του κόσμου στη Σιάτιστα

  55. 21/07 13:15

    Βρετανικός τουρισμός: Ανησυχία για ύφεση της οικονομίας και πτώση της στερλίνας

  56. 21/07 13:13

    Πράσινο φως για 2 ξενοδοχεία στη Μύκονο

  57. 20/07 10:11

    Ελασσόνα: Διαγωνισμός για μίσθωση μαθητικών κατασκηνώσεων

  58. 20/07 10:07

    Ρόδος: Βραδιά κλασικού τραγουδιού στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου

  59. 20/07 10:01

    Αναζητώντας τα μονοπάτια του Αράχθου

  60. 20/07 09:56

    Λειτουργούν κανονικά σήμερα Σάββατο το Μουσείο Ακρόπολης και άλλα Μουσεία- Κλειστή η Μονή Δαφνίου

  61. 19/07 21:35

    Πρώτη ταινία του Bollywood στην Κεντρική Μακεδονία

  62. 19/07 20:51

    Προσοχή: Σε ποια σημεία στο κέντρο της Αθήνας κατέρρευσαν δομικά στοιχεία κτιρίων

  63. 19/07 20:26

    Υπουργείο Τουρισμού: Ενημέρωση των τουριστών για το σεισμό της Αθήνας

  64. 19/07 17:55

    Sunvil: Στροφή των Βρετανών σε πιο "ψαγμένα" ελληνικά νησιά

  65. 19/07 17:45

    Άκης Τσελέντης: Να αποψιλωθεί η Αθήνα από τα παλιά σπίτια

  66. 19/07 16:36

    Έφη Θεοδώρου: Φαίδρα του Ρακίνα στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

  67. 19/07 16:33

    Εκστρατεία ενημέρωσης των επιβατών στο λιμάνι του Πειραιά

  68. 19/07 16:31

    Θυγατρική της DER Touristik εξαγόρασε το μεγαλύτερο δίκτυο τουριστικών γραφείων της Ρουμανίας

  69. 19/07 16:12

    Μητρώο κατόχων λεωφορείων για έκτακτες ανάγκες από φυσικές καταστροφές στην Αττική

  70. 19/07 15:27

    Comédie-Française - Ίβο βαν Χόβε: Ορέστης / Ηλέκτρα του Ευριπίδη στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  71. 19/07 15:21

    Ήρεμη η αντίδραση στον σεισμό των τουριστών στην Ακρόπολη

  72. 19/07 14:19

    Ισχυρός σεισμός ταρακούνησε την Αθήνα- νεότερες πληροφορίες

  73. 19/07 13:19

    Η Αθήνα συντάσσεται με τις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις για τη ρύθμιση της βραχυχρόνιας μίσθωσης

  74. 19/07 13:07

    Διευρύνονται τα όρια για την ηλεκτρονική χορήγηση Αποδεικτικού Φορολογικής Ενημερότητας

  75. 19/07 13:06

    Πολύτιμα μαθήματα από το μπουρίνι στην Χαλκιδική

  76. 19/07 12:55

    ΕΤΑΔ: Ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί για 7 διαμερίσματα

  77. 19/07 12:10

    Λάρισα: Συμφωνία για συνέργειες Δημοσίου και ιδιωτών για την τουριστική ανάπτυξη

  78. 19/07 12:02

    ΤτΕ: Αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων το Μάιο παρά τη μείωση των αφίξεων

  79. 19/07 11:50

    Όλο και περισσότεροι προορισμοί επιβάλουν τουριστικό φόρο- Δείτε τις χρεώσεις

  80. 19/07 11:36

    Μήπως το FaceApp δεν είναι απλή πλάκα;

  81. 19/07 10:51

    Thomas Cook: Απογείωση πτήσεων αυτό το Σαββατοκύριακο- 46 πτήσεις για Ελλάδα- Απόσταση ίση με το γύρο της γης 20 φορές!

  82. 19/07 10:33

    Συλλήψεις 11 οδηγών ταξί για επέμβαση στις ταμειακές μηχανές

  83. 19/07 09:52

    Μητροπολιτικό Κολλέγιο: Το μοναδικό Κολλέγιο στην Ελλάδα μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  84. 19/07 09:48

    Το Sympossio μαγειρεύει ελληνικές συνταγές στο National Geographic Traveller Food Festival

  85. 19/07 09:45

    Το Ξενοδοχείο του Μέλλοντος, η βραβευμένη καινοτομία της Κωτσόβολος

  86. 19/07 09:41

    Δήμος Καλαμάτας: Διαγωνισμός για υπηρεσίες μετακινήσεων, διαμονής και διατροφής

  87. 19/07 09:39

    Επιμελητήριο Σερρών: Διαγωνισμός προμήθειας τεχνολογικών μέσων για την τουριστική προβολή της πόλης

  88. 19/07 09:36

    Διαγωνισμός για ψηφιακό τουριστικό οδηγό στο Ρέθυμνο

  89. 19/07 09:12

    Η Κατερίνα Νοτοπούλου Τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ

  90. 19/07 09:06

    Θεσσαλονίκη: Ξενοδοχείο πολυτελείας γίνεται το Μανδαλίδειο Μέγαρο

  91. 19/07 09:00

    H υπουργοποίηση Κόνσολα και η ανάγκη απογραφής των τουριστικών αφίξεων

  92. 18/07 16:43

    Τουρισμός: Τι ζητούν οι Γερμανοί από τις διακοπές ανάλογα με την ηλικία τους

  93. 18/07 15:14

    Ιταλία: Πρόστιμο 100.000 ευρώ στην TripAdvisor για παραπλανητικές κριτικές

  94. 18/07 14:41

    Gfk: Ανεβαίνουν οι κρατήσεις στη Βρετανία (και για Ελλάδα)

  95. 18/07 13:58

    Ελληνικός τουρισμός: Το 29% των τουριστών έρχεται οδικώς

  96. 18/07 13:39

    Αφιέρωμα για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη σε γερμανικό περιοδικό

  97. 18/07 13:29

    Turkish Airlines: Αθήνα - Μπαλί μέσω Κωνσταντινούπολης

  98. 18/07 13:27

    Καταγγελία για βιασμό Βρετανίδας σε ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα

  99. 18/07 13:03

    Στρατηγικής σημασίας η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις

  100. 18/07 12:55

    Νέες ώρες πλεύσης για το σκάφος «Άγιος Γεώργιος» στις ακτές της Θεσσαλονίκης