Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σαςΠηγή φωτο: pixabay.com

Πόσο σημαντικό είναι το Google Analytics για να μετρηθεί η απόδοση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου; Το θέμα αναλύει το trivago Business Blog, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.

Μόλις ολοκληρώσετε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:

1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας

Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.

Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.

Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.

Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:

Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.

Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»

Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
  • Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.

Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.

3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
  • Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.

Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.

Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.

Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφορά.

Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.

 

  1. 20/10 11:28

    Princess Cruises:Το νεότευκτο Sky Princess ξεκινά σήμερα 20 Οκτωβρίου κρουαζιέρα από τον Πειραιά

  2. 20/10 11:21

    Πειραιώς Leasing: Πωλήσεις ή μισθώσεις ξενοδοχείων σε Ρόδο και Κορινθία και συγκροτημάτων κατοικιών στη Μύκονο

  3. 20/10 11:17

    Τρίτος δημοφιλέστερος μεσογειακός προορισμός για τους Ισραηλινούς τουρίστες η Ελλάδα

  4. 20/10 11:14

    Oι Βέλγοι αγοράζουν σπίτια στην Ισπανία – Προειδοποίηση για τις τιμές των ακινήτων στην Ευρώπη

  5. 19/10 15:14

    Κ.Μητσοτάκης: Αναβαθμίζεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας μέσω σύμβασης παραχώρησης

  6. 19/10 14:21

    Αχ.Κωνσταντακόπουλος: 7 νέα ξενοδοχεία στο Costa Navarino, με 5.000 κλίνες- Πώς θα απογειωθεί ο τουρισμός στη Μεσσηνία

  7. 19/10 12:35

    Δίκτυο μονοπατιών στο Τρίκερι

  8. 19/10 12:23

    Οι εξαγωγικές πρακτικές της Ισπανίας στην Κίνα

  9. 19/10 12:20

    Oι εξαγωγές και οι προοπτικές των ελληνικών κρασιών στη Σιγκαπούρη

  10. 18/10 15:54

    Θεοχάρης: Η Σαντορίνη πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης στο νέο τουριστικό μοντέλο

  11. 18/10 15:05

    Τουρισμός/ IPK-ITB: Οι Ασιάτες ανερχόμενη δύναμη στα διεθνή ταξίδια

  12. 18/10 13:54

    Νέα αρχαιολογικά ευρήματα στο ναυάγιο των Αντικυθήρων

  13. 18/10 13:47

    FedHATTA: Η Ελλάδα προορισμός της χρονιάς για τους Αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες της ASTA

  14. 18/10 13:44

    Η Βαρκελώνη καίγεται – Ανησυχία στους τουρίστες

  15. 18/10 13:06

    Η Marriott αγόρασε το εμβληματικό ξενοδοχείο W στη Ν. Υόρκη

  16. 18/10 13:06

    Ολοκληρώνεται το πιλοτικό πρόγραμμα διαχείρισης προορισμών για τη Ρόδο και Σαντορίνη

  17. 18/10 12:49

    Τουρισμός: Το 25% των Αμερικανών θα ταξιδέψει στο εξωτερικό τους επόμενους 18 μήνες

  18. 18/10 12:12

    Συνέδριο ΣΕΤΕ | Ελληνικός τουρισμός: Τώρα είναι η στιγμή των μεγάλων αλλαγών- όλες οι εισηγήσεις

  19. 18/10 12:00

    Virtuoso | Τουρισμός πολυτελείας: H Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για το 2020- Οι 6 τάσεις

  20. 18/10 11:19

    Προβολή της ηπειρωτικής Ελλάδας στη Ρωσία

  21. 18/10 10:58

    Με καθυστέρηση 2 ημερών η επιστροφή Γερμανών τουριστών της TUI από την Κρήτη

  22. 18/10 10:55

    Ο οινοτουρισμός στην Κεντρική Μακεδονία- Προβολή στο Παρίσι

  23. 18/10 10:36

    Condor: Νέες πτήσεις προς Πάφο το καλοκαίρι του 2020

  24. 18/10 10:34

    Μεγάλες ζημιές για 40 ξενοδοχεία στην Τενερίφη από την πτώχευση του Thomas Cook

  25. 18/10 10:33

    Η οικογένεια Παπακαλιάτη… ξεπερνά την Thomas Cook με νέες συνεργασίες

  26. 18/10 10:23

    Λονδίνο: η επόμενη μέρα μετά τη συμφωνία

  27. 18/10 10:12

    Στο δίκτυο Network of Regional Hubs η Περιφέρεια Κρήτης

  28. 18/10 10:08

    All Star Greece Motocross στη Μύκονο

  29. 18/10 10:05

    Αναγνωρίστηκαν άλλες 3 Πηγές ως ιαματικές

  30. 18/10 10:04

    Με εντολή Θεοχάρη μειώθηκε το κόστος μίσθωσης του κτιρίου του ΕΟΤ

  31. 18/10 09:55

    O Kωνσταντίνος Λούλης στην Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Βόλου

  32. 17/10 17:12

    Γ. Πατούλης: 12μηνος τουρισμός στην Αττική- Προβολή της Περιφέρειας σε ξένες αγορές

  33. 17/10 16:07

    TUI Destination Experiences: Ημέρες καριέρας για π.εργαζομένους του Thomas Cook - Και στην Ελλάδα

  34. 17/10 14:23

    Ο Thomas Cook Γερμανίας απέσυρε την αίτηση για κρατικό δάνειο - Αναζητούνται επενδυτές

  35. 17/10 13:58

    Α. Γκερέκου: Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε συνεργασία με τις Περιφέρειες και τους Δήμους

  36. 17/10 13:54

    Δυνητικός κίνδυνος για την ψηφιακή ασφάλεια τα ρομπότ

  37. 17/10 13:13

    Η γαστρονομία της Σαλαμίνας και της Αλοννήσου στην Κίνα

  38. 17/10 12:56

    Jet2: Νέες πτήσεις το 2020 προς Σκιάθο, Πρέβεζα και Κεφαλονιά

  39. 17/10 12:27

    Αναζητώντας το ιδανικό κοινό για το ξενοδοχείο μας

  40. 17/10 12:10

    Α. Μανδρίνος: Εξαντλήθηκε η υπομονή των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης στην πολιτική εκμετάλλευση του Ο.Τ. Προβολής

  41. 17/10 11:41

    Κυπριακός τουρισμός: 8 νέες πτήσεις της Condor στην Πάφο το 2020

  42. 17/10 11:34

    Τα προβλήματα των ταξί σε συνάντηση με την ηγεσία του τουρισμού

  43. 17/10 11:03

    Συνέδριο ΣΕΤΕ | Ι.Ρέτσος: Διαχείριση, εμπειρίες και νέες τάσεις το στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό

  44. 17/10 10:45

    Τουρισμός: Με το λογότυπο της καρδιάς, λειτουργούν πάλι 127 καταστήματα π. Thomas Cook και Neckermann στη Γερμανία

  45. 17/10 10:25

    ΕΟΤ: Προβολή της Αττικής και της Πελοποννήσου σε Ολλανδία και Βέλγιο

  46. 17/10 10:20

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο εξωτερικό

  47. 17/10 10:17

    Δήμος Παγγαίου: Ενίσχυση της καινοτομίας στον παραθαλάσσιο τουρισμό

  48. 17/10 10:12

    Εκδηλώσεις για τα 110 χρόνια του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου

  49. 17/10 10:11

    Έργα στο αλιευτικό καταφύγιο Μύτικα Πρέβεζας

  50. 17/10 10:02

    Επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στην Ηγουμενίτσα και στο Ηράκλειο

  51. 17/10 09:50

    “Fashion & Luxury Law & Business”: Σεμινάριο για τη βιομηχανία της μόδας και της πολυτέλειας

  52. 16/10 18:21

    Διευθετείται η αδειοδότηση των Λουτρών Πόζαρ

  53. 16/10 18:10

    Λ.Μενδώνη: Καταδυτικά πάρκα και επισκέψιμοι ενάλιοι χώροι συμβάλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη

  54. 16/10 17:51

    Επιμελητήριο Ρεθύμνης: 12 εκατ. ευρώ οι απώλειες στο Ρέθυμνο από την Thomas Cook- Άμεσα μέτρα στήριξης

  55. 16/10 17:31

    Τουρισμός: Το πλάνο δράσεων για την προβολή της Τήνου

  56. 16/10 16:15

    3 εβδομαδιαίες πτήσεις Αθήνα-Πεκίνο όλο το χρόνο

  57. 16/10 15:22

    Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου στην έκθεση Senior Messe της Στοκχόλμης

  58. 16/10 14:58

    Η απάντηση της TUI στον ανταγωνισμό με τους ΟΤΑ: Δωρεάν ακύρωση στις κρατήσεις ξενοδοχείων

  59. 16/10 14:17

    Προέγκριση Ειδικού Χωρικού Σχεδίου για δυο τουριστικές επενδύσεις στην Κρήτη

  60. 16/10 14:12

    Τρίκαλα: 13 έργα για τον πολιτισμό και τον τουρισμό προτείνει ο Δήμος στην Περιφέρεια

  61. 16/10 14:10

    Θετικά σημάδια για συμφωνία στο Brexit

  62. 16/10 14:08

    Τουρισμός: Ενδιαφέρον της TUI για 100 τουριστικά γραφεία του Thomas Cook

  63. 16/10 13:49

    World Luxury Hotel Awards | Ευρωπαϊκό βραβείο καλύτερου Αρχιτεκτονικού σχεδιασμού στο Mikro Papigo 1700 Hotel

  64. 16/10 13:22

    Σάρωσαν τα ελληνικά ξενοδοχεία στα World Luxury Hotel Awards 2019- Ποια βραβεύθηκαν

  65. 16/10 13:11

    Διακρίσεις για τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George στα βραβεία του Condé Nast Traveler

  66. 16/10 13:09

    H Booking.com λανσάρει εξειδικευμένη υποστήριξη για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  67. 16/10 12:50

    6 νέες μισθώσεις ξενοδοχείων για την HotelKeys της HotelBrain

  68. 16/10 12:32

    Navarino Challenge 2019: 2.700 συμμετοχές από 40 χώρες με το Νίκο Γκάλη τιμώμενο πρόσωπο

  69. 16/10 12:24

    Έρευνα: Ποιες μακρινές αγορές και με ποια κριτήρια επιλέγουν διακοπές στην Ευρώπη το φθινόπωρο

  70. 16/10 11:54

    Ξενοδοχεία: Γιατί δεν πρέπει να εξαρτώνται αποκλειστικά από τις κριτικές των ταξιδιωτών

  71. 16/10 11:36

    Οι συνέπειες της πτώχευσης του Thomas Cook δεν έχουν ακόμη φανεί στον ελληνικό τουρισμό και στην οικονομία

  72. 16/10 10:14

    Περικλής Αντωνίου | Πτώχευση Thomas Cook: Μέτρα ανάλογα με της Ισπανίας για τον ελληνικό τουρισμό

  73. 16/10 10:05

    Ντεμπούτο της Brown Hotels στην Ελλάδα με το ξενοδοχείο Brown Acropol στο κέντρο της Αθήνας

  74. 16/10 09:50

    Διαγωνισμοί για τα πρώην κτίρια ΔΟΛ και Odeon Starcity με δυνατότητα λειτουργίας ξενοδοχείων

  75. 16/10 09:48

    Πανελλήνιο Συνέδριο Ερασιτεχνών Αστρονόμων στο Βόλο

  76. 16/10 09:46

    Αύξηση 200% των εξαγωγών ελληνικού μελιού στη Βρετανία την τελευταία 4ετία

  77. 16/10 09:44

    Η Αλόννησος σε Γαστρονομικό και Πολιτιστικό Φεστιβάλ στην Κίνα

  78. 16/10 09:35

    Διαγωνισμός για την εκμίσθωση ξενώνα στην Κοινότητα Φουρνάς Καρπενησίου

  79. 15/10 23:33

    Ryanair: 14 νέα δρομολόγια στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2020- 6,6 εκατ. επιβάτες

  80. 15/10 19:40

    Ακαδημία Digital Marketing αποκλειστικά για επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα

  81. 15/10 18:13

    Τι είπε στην απολογία του στη Βουλή ο π.CEO του Thomas Cook

  82. 15/10 17:47

    Ταξίδι-έκπληξη: Πηγαίνουν στο αεροδρόμιο αλλά δεν ξέρουν τον προορισμό- Αυτή τη φορά 500 Γάλλοι βρέθηκαν στην Κρήτη

  83. 15/10 16:47

    Επίσκεψη του υπουργού Τουρισμού στην Κομοτηνή

  84. 15/10 15:34

    Στις 11-13 Οκτωβρίου το Democracy & Spirituality Weekend στην Costa Navarino

  85. 15/10 15:19

    Ικανοποίηση στην Condor για την έγκριση του δανείου

  86. 15/10 15:09

    Λύσεις για τις δομές υγείας των νησιών του Αιγαίου

  87. 15/10 15:06

    Συγχώνευση των Travel Cue Management και Prime Travel

  88. 15/10 14:10

    Κατάρρευση Thomas Cook: Nέες επικρίσεις κατά της κυβέρνησης- Συζητήσεις για την εξαγορά του Thomas Cook’s Nordic

  89. 15/10 13:58

    Απάτη στη Θεσσαλονίκη για πολυτελείς διακοπές από ταξιδιωτικό γραφείο

  90. 15/10 13:45

    Xenia 2019: Οι decision makers του ξενοδοχειακού κλάδου συναντούν τις εταιρείες leaders της αγοράς

  91. 15/10 13:29

    Air Canada: Τέλος το "κυρίες και κύριοι"- Ουδέτερος χαιρετισμός ως προς το φύλο

  92. 15/10 13:20

    Βραβεύθηκαν 47 Γερμανοί επισκέπτες φίλοι της Ρόδου

  93. 15/10 13:17

    Τουρισμός: Ενδιαφέρον των Ιταλών για την Κεντρική Μακεδονία

  94. 15/10 13:11

    Αυξανόμενη ζήτηση για μικροχρηματοδοτήσεις στην Ελλάδα

  95. 15/10 13:01

    +2,5 εκατομμύρια επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 9μηνο

  96. 15/10 13:00

    Περισσότεροι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το α' 6μηνο

  97. 15/10 12:57

    Μ.Κόνσολας | Τουρισμός Υγείας: Πιστοποίηση των παρόχων - Κίνητρα για επενδύσεις- Αναγνώριση Ι.Π. στην Ικαρία

  98. 15/10 12:05

    DRV: Τι ζητούν στα επαγγελματικά ταξίδια οι διευθυντές επιχειρήσεων

  99. 15/10 11:54

    Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία

  100. 15/10 11:35

    Airbnb: Οι 20 προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης το 2020