Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας
Πόσο σημαντικό είναι το Google Analytics για να μετρηθεί η απόδοση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου; Το θέμα αναλύει το trivago Business Blog, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.
Μόλις ολοκληρώσετε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:
1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας
Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.
Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.
Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.
Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:
Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας
Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.
Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:
- Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»
Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:
- Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
- Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.
Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.
3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).
Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
- Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.
Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.
Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.
Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφορά.
Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.
- 1) Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
- 2) CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
- 3) Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης
- 4) Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
26/04 11:06
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
26/04 10:57
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
26/04 10:29
26/04 10:06
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
( 0 )