TripAdvisor: Πώς ένα ξενοδοχείο αύξησε τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες

Α Decrease font Enlarge font
TripAdvisor: Πώς ένα ξενοδοχείο αύξησε τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες

Το TripAdvisor παρουσίασε μια ιστορία επιτυχίας ενός ξενοδοχείου, το οποίο κατάφερε να αυξήσει τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες.

Σε πρόσφατη συζήτηση με τον κορυφαίο ξενοδόχο και ειδικό στο μάρκετινγκ τον Gianfranco Acampora, ιδιοκτήτη και Γενικό Διευθυντή του Grand Hotel Aminta στο Σορέντο της Ιταλίας, παρουσιάστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ για τα ξενοδοχεία. Ειδικότερα, ο κ. Acampora ανέφερε τα εξής:

-Θέλετε να μας μιλήσετε για το Grand Hotel Aminta και για τη θέση σας στην επιχείρηση;

-Το Grand Hotel Aminta είναι ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία στο Σορέντο και είναι χτισμένο πάνω σε έναν λόφο με επιβλητική θέα στον κόλπο της Νάπολης και σε ολόκληρη την πόλη. Σήμερα, ο αδερφός μου κι εγώ είμαστε οι επικεφαλής της διοίκησης του ξενοδοχείου. Προσωπικά, ασχολούμαι με το κομμάτι των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των εγγραφών πελατών.

-Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με την εποχικότητα και τη ζήτηση των πελατών για το Aminta;

-Το Aminta είναι ένα από τα ελάχιστα ξενοδοχεία στην περιοχή που είναι ανοιχτά ολόκληρο τον χρόνο, αλλά στην ουσία είναι ένα θερινό θέρετρο. Η περίοδος αιχμής είναι το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Οκτωβρίου ενώ η περίοδος μειωμένης κίνησης ξεκινά από τον Νοέμβριου και φτάνει έως τα μέσα Μαρτίου —με εξαίρεση την Πρωτοχρονιά, χάρη στο εντυπωσιακό σόου πυροτεχνημάτων του Σορέντο. Σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών μας προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο. Δουλεύουμε επίσης με πολλούς Αμερικάνους και Καναδούς.

-Εσείς διαφημίζετε online το ξενοδοχείο μας εδώ και πολλά χρόνια. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα σχετικά με την στρατηγική σας και πώς αυτή έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου;

-Πάντοτε με ενδιέφερε το ψηφιακό μάρκετινγκ —για μένα δεν είναι μόνο δουλειά αλλά και χόμπι, πάθος. Ήμασταν η πρώτη επιχείρηση στο Σορέντο που ξεκίνησε μια ιστοσελίδα το 1995 ενώ το ξενοδοχείο τα πήγαινε πάντα πολύ καλά με την οργανική αναζήτηση. Όσο και άλλες επιχειρήσεις κατευθύνονταν προς το online, προσπαθήσαμε διαφορετικά πράγματα για να διατηρήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα όπως τη διαφήμιση με μηχανές αναζήτησης και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA). Γρήγορα ανακαλύψαμε ότι είναι αρκετά δύσκολη η προσέγγιση των πελατών με διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν πάρα πολλοί ανταγωνιστές που υποβάλλουν προσφορές με βάση τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά και είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθείς στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ωστόσο, το TripAdvisor βρίσκεται συχνά στην κορυφή των αποτελεσμάτων οργανικής αναζήτησης για αυτούς τους όρους. Επιπλέον, οι πελάτες συχνά μας λένε ότι όντως μας βρίσκουν στο TripAdvisor. Επομένως, αναπτύξαμε τη στρατηγική μας ώστε να επικεντρωθούμε ιδιαίτερα στη διαφήμισή μας στον συγκεκριμένο ιστότοπο.

-Μπορείτε να αναφέρετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών σας ως προς την αναζήτηση;

-Φυσικά. Λοιπόν αυτό που κάνουμε είναι να υποβάλλουμε προσφορές με βάση όρους αναζήτησης όπως το «ξενοδοχείο στο Σορέντο με πισίνα». Σήμερα, οι πελάτες μάς λένε ότι συχνά υποβάλλουν ένα αρχικό ερώτημα στη μηχανή αναζήτησης για έναν όρο όπως «ξενοδοχεία στο Σορέντο» αλλά τότε εμφανίζονται πάρα πολλά αποτελέσματα αναζήτησης και η διαλογή τους είναι πραγματικά δύσκολη. Γρήγορα βρίσκουν το TripAdvisor και χρησιμοποιούν τον ιστότοπο για να κάνουν μια πιο συγκεκριμένη αναζήτηση ώστε να βρουν μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στην πραγματικότητα, το TripAdvisor έχει εξελιχθεί σε μια μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείται για έναν προορισμό ώστε οι πελάτες να βρουν ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.λπ.

-Συγκεκριμένα, ποια είναι η στρατηγική σας σε σχέση με το TripAdvisor;

-Το TripAdvisor είναι πια το πιο αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, με τις νέες διαφημιζόμενες τοποθετήσεις το Aminta μπορεί να εμφανίζεται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης για το Σορέντο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Η διαφήμιση αυξάνει την επισκεψιμότητά μας και οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουμε απευθείας μαζί μας μέσω των συνδέσμων του Business Plus. Ανακάλυψα ότι καθώς ο κόσμος επικοινωνεί απευθείας με εμάς ή κάνει κράτηση από τον ιστότοπό μας αποφεύγουμε τα έξοδα προμήθειας.

-Πώς απέδωσαν για εσάς οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις;

-Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με αυτό το προϊόν. Συνεχίζουμε να το δοκιμάζουμε, βέβαια, προς το παρόν, έχουμε πετύχει 20% αύξηση στις απευθείας κρατήσεις μέσα σε 40 μέρες. Το εργαλείο είναι φοβερό! Πραγματικά εύκολο στη χρήση και με αμελητέο κόστος σε σχέση με την απόδοση της επένδυσής μας. Οι πελάτες από αυτό το κανάλι φαίνεται επίσης να είναι αρκετά πολύτιμοι —κάνουν κρατήσεις για μεγαλύτερες διαμονές και σε καλύτερους τύπους δωματίων σε σχέση με τον μέσο όρο.

-Ποια θα είναι η στρατηγική σας σε σχέση με τη χρήση των διαφημιζόμενων τοποθετήσεων από εδώ και πέρα;

-Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές προϋπολογισμού για τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. Κατά την περίοδο αιχμής, όταν η επιχείρηση έχει τη μέγιστη πληρότητα, πιθανόν να στραφούμε προς την επιλογή της χαμηλότερης κλίμακας προϋπολογισμού, και βέβαια δεν θα διακόψουμε την εκστρατεία. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την προβολή σας για μελλοντικές κρατήσεις. Για τον υπόλοιπο χρόνο —κυρίως τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, καθώς ο κόσμος ξεκινά να κάνει τον προγραμματισμό του καλοκαιριού— θα χρησιμοποιήσουμε μία από τις υψηλότερες κλίμακες προϋπολογισμού για να ενισχυθεί η επισκεψιμότητα της επιχείρησής μας.

-Τι θα λέγατε σε άλλους ξενοδόχους που σκέφτονται τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις;

-Είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση, δεν χρειάζεται να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά ή να ορίσετε προσφορές. Απλώς, επιλέξτε το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε σε ημερήσια βάση, κάντε τη ρύθμιση και ξεχάστε το.

 

 

  1. 16/12 11:09

    Κοινόχρηστα ποδήλατα στη Ναύπακτο

  2. 16/12 11:06

    Καινοτόμες δράσεις για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό στην Άρτα

  3. 16/12 11:04

    Επιτροπή Τουριστικής Προβολής στην Κόρινθο

  4. 15/12 10:58

    Έξυπνος ψηφιακός ξεναγός για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

  5. 15/12 10:55

    Τα Φεστιβάλ δυνατό τουριστικό χαρτί για την Αν. Μακεδονία - Θράκη

  6. 15/12 10:50

    Αγώνας δρόμου Run the Lake στη Λίμνη Βουλιαγμένης

  7. 14/12 14:23

    ΣΕΤΚΕ: Απατεώνες υπόσχονται επιδοτήσεις στα τουριστικά καταλύματα

  8. 14/12 12:47

    Μ.Κόνσολας: Το στρατηγικό σχέδιο της Ν.Δ. για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας

  9. 14/12 12:19

    Γεμάτος ελαστικά αυτοκινήτων ο βυθός στο λιμάνι Πάχης στα Μέγαρα

  10. 14/12 12:14

    Βραβείο Umwelt Champion 2019 της TUI στο Apollonia Beach Resort & Spa

  11. 14/12 11:55

    Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

  12. 14/12 11:46

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων στη Μήλο

  13. 14/12 11:39

    Τουρκικός τουρισμός | Έσπασαν το ρεκόρ των 35 εκατ. οι αφίξεις στο 10μηνο

  14. 14/12 11:10

    Εγκαίνια του 14ου καταστήματος για τον Όμιλο Πορτοκαλίδη Istikbal

  15. 14/12 10:35

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι καυτοί προορισμοί και οι τάσεις για το 2019

  16. 14/12 09:58

    Προβολή της Αλοννήσου στη Φινλανδία

  17. 14/12 09:54

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Χανίων για το 2019

  18. 14/12 09:48

    Δωρεές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  19. 14/12 09:44

    Skyscanner: Εκτός η Ελλάδα, μέσα η Κύπρος στους top ηλιόλουστους προορισμούς το Χειμώνα

  20. 14/12 09:31

    Η υπερφορολόγηση ναρκοθετεί και τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα

  21. 13/12 21:47

    Το αεροδρόμιο της Αθήνας #Hubofstories

  22. 13/12 16:24

    Ελληνικός τουρισμός: Ποια είναι τα 4 βασικά ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται ο ΣΕΤΕ

  23. 13/12 14:54

    ΣΕΤΕ: Συνέργειες και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019

  24. 13/12 14:30

    Μ. Κόνσολας: «Νέο χωροταξικό για να έρθουν επενδύσεις στον τουρισμό»

  25. 13/12 14:24

    Ιστορικό ρεκόρ στα αεροδρόμια της χώρας στο 11μηνο- 5,6 περισσότεροι επιβάτες

  26. 13/12 12:53

    Πώς η τεχνολογία φωνητικών εντολών θα αλλάξει τον τουρισμό το 2019

  27. 13/12 12:00

    Ενιαίο αμοιβολόγιο για τα πνευματικά δικαιώματα ζητεί το ΞΕΕ με εξώδικο

  28. 13/12 11:53

    Εξαιρετική χρονιά το 2018 για την TUI- Ανάπτυξη του τουρισμού εμπειριών

  29. 13/12 11:00

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 5η Athens International Tourism Expo

  30. 13/12 10:53

    CNT: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη χρυσή λίστα καταλυμάτων του 2019

  31. 13/12 10:46

    Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη -Grecotel: 7.000 εργαζόμενοι το 2019

  32. 13/12 10:41

    Στις 31 Ιανουαρίου οι προσφορές για το π.ξενοδοχείο Ambassadeur

  33. 13/12 10:28

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες προβάλλονται στην Daily Telegraph

  34. 13/12 10:06

    Η Ρώμη περιορίζει τα πούλμαν στο ιστορικό κέντρο- οι πράκτορες αντιδρούν

  35. 13/12 09:55

    Έρευνες για αρχαία στην Πλάτη Οροπεδίου Λασιθίου

  36. 13/12 09:50

    Νέα ξενοδοχεία στο Ναύπλιο

  37. 13/12 09:49

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άρτας το 2019

  38. 13/12 09:46

    Τουριστικό video για την Αλεξανδρούπολη- εκσυγχρονισμός της ιστοσελίδας της Σάμου

  39. 13/12 09:44

    Μελέτη αναβάθμισης του λιμένα Πλάκας Λήμνου

  40. 13/12 09:39

    Δήμος Κασσάνδρας: Καταγραφή αυθαίρετων τουριστικών καταλυμάτων

  41. 12/12 20:11

    Η Goldair Ηandling εξυπηρέτησε 128.000 πτήσεις το 2018

  42. 12/12 16:50

    Τα 8 νέα καταστήματα στη Στοά Εμπόρων

  43. 12/12 16:45

    Δείτε πώς η Aegean στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  44. 12/12 15:13

    Μ. Κόνσολας: Η ΝΔ είναι δεσμευμένη σε μια πολιτική μείωσης των φόρων στον τουρισμό

  45. 12/12 14:20

    ΕΕ: Ναι στην παράταση της σύμβασης του αεροδρομίου Αθηνών

  46. 12/12 14:13

    Ο ΕΟΤ στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του t.o. Berge & Meer

  47. 12/12 14:05

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνεργασία με τους εστιάτορες για την "Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης" το 2019

  48. 12/12 13:42

    DER Touristik: Αναδιάρθρωση στην Κ. Ευρώπη - Οι σκέψεις για τα ξενοδοχεία

  49. 12/12 12:39

    Συγκρατημένη ανησυχία στον Thomas Cook- "Η στρατηγική μας είναι σωστή παρά τις απώλειες"

  50. 12/12 12:14

    FedHATTA: Πρότυπο πιστοποίησης στα θαλάσσια σπορ

  51. 12/12 12:14

    Καμπανάκι για τον ελληνικό τουρισμό το 2019 από τη Γερμανία: Πτώση κρατήσεων για Ελλάδα- στα ύψη Τουρκία και Αίγυπτος

  52. 12/12 11:53

    Τουρισμός | 7 ψηφιακές τάσεις στα ταξίδια το 2019 (video)

  53. 12/12 11:53

    Ο τουρισμός περιπέτειας ελκύει το 50% των ταξιδιωτών

  54. 12/12 11:42

    Περιφέρεια Ηπείρου: Πρόσκληση για συμμετοχή στην Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού του Μονάχου

  55. 12/12 11:38

    Η Έλενα Κουντουρά «χτύπησε» το καμπανάκι της Wall Street

  56. 12/12 09:41

    Ο τουρισμός της Μακεδονίας-Θράκης στις δράσεις του υπ.Εσωτερικών

  57. 12/12 09:39

    "Πάμε Λαμία", το σλόγκαν της τουριστικής προβολής για το 2019

  58. 12/12 09:37

    Ξενώνας νέων και επέκταση κάμπινγκ στην Εύβοια

  59. 12/12 09:33

    Λεύκωμα από την Περιφέρεια Κρήτης- τουριστικοί οδηγοί από τους Δήμους Σικυωνίων και Χίου

  60. 12/12 09:17

    Δήμος Φαιστού: Διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών

  61. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  62. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  63. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  64. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  65. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  66. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  67. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  68. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  69. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  70. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  71. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  72. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  73. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  74. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  75. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  76. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  77. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  78. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  79. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  80. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  81. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  82. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  83. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  84. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  85. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  86. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  87. 10/12 14:42

    Ο τουρισμός παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  88. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  89. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  90. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  91. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  92. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  93. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  94. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  95. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  96. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  97. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  98. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  99. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  100. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική