Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία

Στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προβολή και προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων κατήρτισε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τα έτη 2021-2023.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια ο αγροδιατροφικός τομέας μαζί με τον τουρισμό αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην τοπική οικονομία, με σημαντικότατη συνεισφορά και στην εθνική οικονομία. Κεντρικός στόχος της πολιτικής της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,  είναι η διαρκής ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και μάλιστα σε συνδυασμό με τον τουρισμό -πολιτισμό, ώστε και οι δύο μοχλοί ανάπτυξης της οικονομίας, μέσα από συνεχή και πολύπλευρη συνέργεια να αξιοποιηθούν στο έπακρο και να μεγιστοποιηθεί η προστιθέμενη αξία τους. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό μπορεί να επενδυθεί το ποσό των 757.000 καθ΄έτος για την υλοποίηση του προγράμματος.

Η υλοποίηση των δράσεων προτείνεται να καλυφθεί από το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Επενδυτικών Δαπανών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όπως αυτό καταρτιστεί για τα έτη 2021-2023.

Η Μακεδονική Κουζίνα

Η Μακεδονική Κουζίνα αποτελεί, μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του Αγροδιατροφικού τομέα και του τομέα Τουρισμού της Περιφέρειας. Έτσι στηρίζεται ο Γαστρονομικός Τουρισμός, με προτάσεις στους επισκέπτες για ένα απολαυστικό ταξίδι στις γεύσεις, τα υλικά και τις συνταγές ενός τόπου, πλούσιου σε παραδόσεις και γεμάτου αγάπη για καθετί αυθεντικό. Στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι να μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια, στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία, που θα προσφέρουν αυθεντικές μακεδονικές συνταγές με χρήση αυθεντικών υλικών της μακεδονικής γης.

Οι δράσεις προώθησης της Μακεδονικής Κουζίνας ενδεικτικά θα περιλαμβάνουν:

-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των οδηγών γαστρονομίας , των banner, των αφισών κλπ της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

-Επανεκτυπώσεις οδηγών γαστρονομίας και εντύπων και αναμνηστικών δώρων

-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση, εμπλουτισμός και αναπαραγωγή αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων με το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων

-Αναβάθμιση και εμπλουτισμός της υπάρχουσας Ιστοσελίδας για τη Μακεδονική Κουζίνα και ειδικότερα:

- Εξειδικευμένο περιεχόμενο για κάθε κοινό (τουρίστες, δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού και της γαστρονομίας κ.α. Έλληνες και ξένοι)

- Καταχώρηση των γεωγραφικών συντεταγμένων κάθε στοιχείου της βάσης (εστιατόρια, οινοποιεία, ξενοδοχεία, σημεία πώλησης πιστοποιημένων προϊόντων κλπ μέλη του Δικτύου, επιχειρήσεις και άτομα που διαθέτουν το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας), ώστε να μπορούν να απεικονίζονται αυτόματα σε διαδραστικό χάρτη (πχ. Google maps) βάσει διαφόρων κριτηρίων

- Παρουσίαση και προώθηση εκδηλώσεων και φεστιβάλ που πρόκειται να λάβει μέρος η Μακεδονική Κουζίνα, καθώς και διαδρομών και περιηγήσεων γαστρονομικού ενδιαφέροντος

- Δυνατότητα registration (για εγγραφή στο e-newsletter και για άλλες υπηρεσίες) και δυνατότητα για user-generated content με δημοσίευση απόψεων, ταξιδιωτικών εμπειριών, συνταγών, κριτικών για εστιατόρια κ.λ.π.

- Παρουσίαση του περιεχομένου σε 2 γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά)

- Προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά του Responsive design, συμβατό με κινητές συσκευές λογισμικού Android, Ios, Windows/desktop version, tablet version, mobile version

- Μόνιμη ανακατεύθυνση σε ασφαλή Ιστοσελίδα και πιστοποιητικό ασφαλείας SSL για κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων.

- Συντήρηση και υποστήριξη (σύνταξη, σχεδιασμός, ανανέωση του περιεχομένου και ανάρτηση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση των δημοσιεύσεων) για τουλάχιστον 4 χρόνια από την παραλαβή του έργου

- Προβολή της Μακεδονικής Κουζίνας σε διαδίκτυο, ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-Παραγωγή video (έως δέκα λεπτών) και tv spot για Μακεδονική Κουζίνα με επώνυμο ΣΕΦ επενδεδυμένου μουσικά και υποτιτλισμένου στα ελληνικά και αγγλικά, το οποίο θα αναδεικνύει την Μακεδονία ως τον απόλυτο γαστρονομικό προορισμό. Το βίντεο θα παρουσιάζει τις 7 Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως σταυροδρόμι πολιτισμών και γεύσεων μέσα από τοπία του αστικού περιβάλλοντος και της υπαίθρου. Μηνύματα από τους πρεσβευτές της Μακεδονικής Κουζίνας θα συνοδεύουν το υλικό, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη παρουσίαση.

Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προϊόντων

Εξάλλου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει σχέδιο για δημιουργία Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προιόντων και ψηφιακές εφαρμογές.

Η δημιουργία του συγκεκριμένου «Portfolio» ενδεικτικά μπορεί να περιλαμβάνει:

- Τον σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου και ψηφιακού υλικού – φακέλου προβολής αγροδιατροφικών προϊόντων (τσάντα, έντυπα, χάρτες, dvd, αφίσες, πόστερ, banners, φωτογραφικό υλικό κ.λ.π), καθώς και εμπλουτισμό και επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των χαρτών και των banner της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

- Τον σχεδιασμό, την παραγωγή και προμήθεια αναμνηστικού καλαθιού αγροτικών προϊόντων που θα προσφέρεται συμβολικά στις εκθέσεις που θα συμμετέχει η ΠΚΜ καθώς και σε επίσημους προσκεκλημένους, αποστολές και αντιπροσωπείες που επισκέπτονται την Κεντρική Μακεδονία.

- Την παραγωγή video spots για την προβολή των εκλεκτών μας προϊόντων, που θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια των εκθέσεων στο περίπτερο της Π.Κ.Μ. και θα μπορούν να ανέβουν σε ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. YouTube)

- Τη δημιουργία ντοκιμαντέρ για την ανάδειξη της ΠΚΜ ως τουριστικό και γαστρονομικό προορισμό καθώς των τοπίων, της κουλτούρας, των πολιτιστικών ηθών και των παραδόσεων των τοπικών κοινωνιών.

- Τη δημιουργία portal για την προβολή της Π.Κ.Μ. με την ψηφιοποίηση του «portfolio» που θα παραπέμπουν στους ιστοτόπους των εμπλεκομένων φορέων της Περιφέρειας (επαγγελματικές ενώσεις, μεταποιητικές επιχειρήσεις, κ.λ.π.).

- Τη δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών (για κινητά και tablets, διαδραστικές και εικονικές γαστρονομικές διαδρομές, διαδραστικά σημεία πληροφόρησης κ.α)

- Την επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση και αναπαραγωγή αναμνηστικών δώρων καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών δώρων (ενδεικτικά αναφέρονται usb sticks, στυλό, laces, τσάντες κλπ) που θα μοιράζονται στις εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε κατάλληλα επιλεγμένα πρόσωπα που μπορούν να ενισχύσουν τη διαδικασία προβολής των αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 26/02 18:33

    Αλ. Σδούκου: Οι πράσινες μετακινήσεις βασική προτεραιότητα του Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας – Επιταχύνουμε τη μετάβαση στην Ηλεκτροκίνηση

  2. 26/02 18:31

    Ο «Τυφώνας» που καθαρίζει τις παραλίες της Ελλάδας

  3. 26/02 15:36

    Οι εφοπλιστές κρουαζιέρας δεν θέλουν εμπλοκή του υπουργείου Τουρισμού στον κλάδο τους

  4. 26/02 13:07

    Διεθνή βραβεία για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής

  5. 26/02 13:01

    Γερμανικός Τύπος: Αργεί ακόμη το διαβατήριο εμβολιασμού

  6. 26/02 12:39

    FedHATTA: Μόνο έτσι θα διασωθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2021 – 4 άξονες δράσης ως προϋπόθεση της επιτυχίας

  7. 26/02 12:24

    Greek Panorama Virtual: Οι κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι θα είναι όλες της τελευταίας στιγμής

  8. 26/02 12:17

    Γερμανική έρευνα: Πιο ασφαλή από τα σούπερ μάρκετ τα μουσεία

  9. 26/02 11:58

    Οι Βαλεαρίδες προσφέρονται για πιλοτική εφαρμογή των διαβατηρίων εμβολιασμού

  10. 26/02 11:50

    Δράσεις του Δήμου Πάρου για προσέλκυση τουρισμού υψηλών προδιαγραφών

  11. 26/02 11:19

    Το εκκλησάκι στα Περτουλιώτικα λιβάδια που θυμίζει Άλπεις

  12. 26/02 11:16

    Ο διάσημος δρόμος της Αθήνας στην Παλιά Αθήνα για τις βόλτες της υψηλής κοινωνίας

  13. 26/02 11:08

    Τηλεδιάσκεψη για το άνοιγμα της κρουαζιέρας Θεοχάρη - Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας

  14. 26/02 11:07

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Εικονική πλατφόρμα προβολής/ εκπαίδευσης των ξένων t.o's

  15. 26/02 11:04

    Από 1/3/2021 οι νέες βεβαιώσεις κίνησης εργαζομένων

  16. 26/02 11:01

    Παρατείνεται έως τις 31 Ιουλίου η προθεσμία για την υποβολή του εντύπου Ε11

  17. 26/02 10:40

    INSETΕ: Βελτιωμένοι οι δείκτες εμπειρίας των πελατών των ελληνικών ξενοδοχείων το 2020, παρά τα περιοριστικά μέτρα

  18. 26/02 10:35

    Ξεκίνησε η υποβολή μονομερών δηλώσεων για Ιανουάριο και Φεβρουάριο για εργαζόμενους στον Τουρισμό

  19. 26/02 10:32

    Οι προθεσμίες για την υποβολή δηλώσεων στο πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»

  20. 26/02 10:29

    Πώς θα υποβληθούν οι δηλώσεις αναστολών συμβάσεων εργασίας για τον Μάρτιο

  21. 26/02 10:25

    ΕΕ: Επιτάχυνση εμβολιασμών και πιστοποητικό

  22. 26/02 09:49

    Επιστολή | Ξεναγοί Δεσμώται ή μια πρώτου μεγέθους κυβερνητική κοινωνική αδικία

  23. 26/02 09:06

    ΕΦΚΑ: Ξεκινούν οι διεργασίες για τη μετατροπή σε πολυτελή ξενοδοχεία δύο ακινήτων-φιλέτων στην καρδιά της Αθήνας

  24. 26/02 09:00

    SunExpress: 23 νέες συνδέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ευρώπης το καλοκαίρι

  25. 26/02 08:25

    Η Marriott δημιουργεί το Ταμείο Φιλοξενίας Arne M. Sorenson για την υποστήριξη προγράμματος σπουδών

  26. 26/02 08:23

    Φινλανδία: Σε αυστηρό lockdown λόγω των μεταλλάξεων του κορωνοϊού

  27. 26/02 08:21

    Δανία: Παρατείνεται έως τον Απρίλιο η σύσταση αποφυγής ταξιδιών 

  28. 25/02 17:56

    Κοινό πιστοποιητικό εμβολιασμού ζητούν οι Ευρωβουλευτές

  29. 25/02 17:39

    Πρόγραμμα επιδότησης τόκων δανείων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων για το α' 3μηνο του 2021- Αιτήσεις από Δευτέρα

  30. 25/02 16:25

    Website για Πολυτελή Ξενοδοχεία ή Μεγάλες Μονάδες από τη Hotelwize

  31. 25/02 16:22

    Tripadvisor: Δύο ελληνικές παραλίες στις καλύτερες στον κόσμο για το 2021

  32. 25/02 16:11

    Lufthansa: Νέο θερινό πρόγραμμα πτήσεων για το 2021 με έμφαση στην Ελλάδα και τα Κανάρια

  33. 25/02 15:42

    Διευθυντής ΙΤΒ: Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα είναι σύντομα απαραίτητο όσο το διαβατήριο

  34. 25/02 14:52

    Με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στην Αθήνα το World Tunnel Congress 2023

  35. 25/02 14:45

    Εφικτές οι διακοπές των Γερμανών στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι

  36. 25/02 14:26

    Βρετανός υπ. Μεταφορών: Το άνοιγμα των διεθνών ταξιδιών εξαρτάται από μη ελεγχόμενους παράγοντες

  37. 25/02 13:29

    Νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού στη Νέα Υόρκη

  38. 25/02 13:16

    Ευρωπαϊκή τουριστική συμμαχία: Προτάσεις για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  39. 25/02 13:05

    Διαβατήρια εμβολιασμού: Οι τουριστικές χώρες της ΕΕ πιέζουν για την εφαρμογή του

  40. 25/02 13:00

    Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα επιταχύνει τα ταξίδια- Ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί, εμβολιασμένοι και μη

  41. 25/02 12:52

    ΠΟΥ: Τα διαβατήρια εμβολιασμού δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στα διεθνή ταξίδια

  42. 25/02 12:26

    12 νέες ξενοδοχειακές αφίξεις αυτό το καλοκαίρι στα νησιά και στην Αθήνα

  43. 25/02 11:50

    Η ιστορία του Αρχαίου «Λυκείου» της Αθήνας

  44. 25/02 11:47

    Τι σημαίνει Γεντί Κουλέ

  45. 25/02 11:34

    Στόχος να φτάσουμε φέτος τουλάχιστον στο 50% της τουριστικής σεζόν του 2019

  46. 25/02 11:28

    Ένας χρόνος COVID-19 | Πώς άλλαξε η υγεία και η καθημερινότητα των Ελλήνων;

  47. 25/02 11:24

    Στην Αθήνα η 66η Συνάντηση της Περιφερειακής Επιτροπής για την Ευρώπη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  48. 25/02 10:59

    Το 1o digital forum «Taste of Attica» υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  49. 25/02 10:52

    Βραβείο TUI Global Hotel Award στο Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa

  50. 25/02 10:39

    ΞΕΕ: Άνοιξε η περίοδος αιτήσεων για το Idea Platform του CapsuleT

  51. 25/02 10:26

    Βοτανικός Κήπος Δελφών: Καινοτομία, Περιβάλλον, Πολιτισμός

  52. 25/02 10:22

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ιωάννινα, Κορώνη και τουριστική έπαυλη στο Ρέθυμνο

  53. 25/02 10:19

    Πώς η FITUR θα σηματοδοτήσει το άνοιγμα του τουρισμού στην Ισπανία - Αυστηρά μέτρα εισόδου στην έκθεση

  54. 25/02 10:18

    Ολλανδία: Η βιομηχανία της φιλοξενίας δέχθηκε το ισχυρότερο πλήγμα

  55. 25/02 10:16

    Ισπανία: H αύξηση της ανεργίας από τα μεγαλύτερα προβλήματα για την οικονομία

  56. 25/02 10:13

    Βόρεια Μακεδονία: Eπιδοτήσεις σε αεροπορικές εταιρείες για νέες συνδέσεις

  57. 25/02 09:53

    Παρά την πανδημία, ισχυρoποιήθηκε το 2020 το brand name της Αθήνας και το 77% των τουριστών της θέλει να δει κι άλλα πράγματα (video)

  58. 24/02 18:21

    H ανάγκη στρατηγικής επικοινωνίας της Ελλάδας στο εξωτερικό

  59. 24/02 15:22

    Ξεκινά τη λειτουργία του ο t.o. που στήθηκε από συντελεστές του πτωχευμένου Thomas Cook - Θα πουλά πακέτα για το 2021

  60. 24/02 15:07

    Συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ ενόψει της παρουσίας της Ελλάδας στην διεθνή virtual έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ)

  61. 24/02 14:11

    Το ομηρικό και εκθαμβωτικό νησί του Ιονίου

  62. 24/02 14:08

    Όλα όσα δεν μπορείτε να δείτε στο Google Maps στην Αττική

  63. 24/02 13:55

    Κ.Νοτοπούλου: Ο σχεδιασμός της ασφαλούς επανέναρξης του τουρισμού δεν μπορεί να περιμένει

  64. 24/02 13:09

    Ακριβός τουρισμός για το πολυπόθητο εμβόλιο

  65. 24/02 12:40

    Επιστρεπτέα προκαταβολή και για χιονοδρομικά κέντρα και ιαματικές πηγές

  66. 24/02 12:13

    Trivago: "Τρέλα" για διακοπές από Αμερικανούς και Άγγλους - Θα θυσίαζαν καριέρα, σεξ, ακόμα και σύντροφο για να ταξιδέψουν!

  67. 24/02 11:46

    Θα είναι η Ελλάδα στους πρώτους προορισμούς της Ευρώπης για τους εμβολιασμένους Βρετανούς;

  68. 24/02 11:19

    Jet2: Αύξηση 1000% στις κρατήσεις! Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς

  69. 24/02 11:15

    Ποια χώρα θα αποτελέσει το πρότυπο για τα πιστοποιητικά κορωνοϊού της Βρετανίας

  70. 24/02 11:00

    H τουριστική επίθεση της Τουρκίας ξεκινά από τη Ρωσία

  71. 24/02 10:54

    ΓΕΠΟΕΤ: Ικανοποίηση για τη μείωση κατά 50% στα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων

  72. 24/02 10:29

    ECTAA: Η άρνηση των αερομεταφορέων να επιστρέφουν χρήματα στις ταξιδιωτικές εταιρίες και τους πελάτες τους πρέπει να σταματήσει

  73. 24/02 10:23

    Οι προσπάθειες διάσωσης της ΚLM

  74. 24/02 10:22

    Πράσινο φως για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Νάξο

  75. 24/02 10:16

    Πτώση 40% του τζίρου και των ξενοδοχείων μικρών ζώων στην Ουαλία

  76. 24/02 10:08

    Η μοναξιά την εποχή του κορωνοϊού δημιουργεί νέες κυβερνητικές προτεραιότητες

  77. 24/02 10:04

    Γερμανία: Συγκρατημένη αισιοδοξία για πρώτη φορά από τους επιχειρηματίες για την τουριστική περίοδο

  78. 24/02 10:01

    Πρωτοβουλίες του Υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση «ψηφιακών νομάδων» στην Ελλάδα

  79. 23/02 20:41

    Πώς μπορεί η Ελλάδα να επεκτείνει τον κλάδο του τουρισμού με το καθεστώς των «nondom»

  80. 23/02 16:51

    Condor: Πτήσεις από 7 γερμανικά αεροδρόμια σε 16 προορισμούς στην Ελλάδα και Λάρνακα

  81. 23/02 15:42

    Aegean: Nέο ψηφιακό περιβάλλον για τα Miles+Bonus μέλη

  82. 23/02 15:40

    Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

  83. 23/02 15:39

    Μπορεί η Ελλάδα να προσελκύσει ψηφιακούς νομάδες;

  84. 23/02 15:37

    ΙΑΤΑ: Σε λίγες εβδομάδες η εφαρμογή για τα διαβατήρια εμβολιασμού

  85. 23/02 15:08

    Η Ελλάδα στους πιο περιζήτητους προορισμούς των Βρετανών μετά τις ανακοινώσεις Μπ. Τζόνσον

  86. 23/02 14:52

    Βρετανός υπουργός Υγείας: Οι μεταλλάξεις μπορεί να καθυστερήσουν τα διεθνή ταξίδια

  87. 23/02 14:35

    Αλέξης Πατέλης: Ελάτε στην Ελλάδα για τον ήλιο, μείνετε για τη φορολογία και την τεχνολογία

  88. 23/02 14:33

    Η Ίος και ο θρύλος με τον γρίφο στον τάφο του Ομήρου

  89. 23/02 14:27

    Ελληνικός τουρισμός 2020: 7,37 εκατ. αφίξεις το 2020

  90. 23/02 14:12

    Το χωριό που κάποτε «βυθίστηκε» αλλά ξαναγεννήθηκε

  91. 23/02 13:31

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να υιοθετήσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού χωρίς καθυστέρηση

  92. 23/02 12:18

    Έρευνα ΕΞΑ-ΑΑ: Ασφαλής προορισμός η Αθήνα το 2020 για τους τουρίστες- Δραματικές οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της πρωτεύουσας

  93. 23/02 11:42

    Βρετανία: Απογείωση των κρατήσεων μετά τις ανακοινώσεις Τζόνσον – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  94. 23/02 10:57

    Σύγχρονες δράσεις προβολής της Ίου στις διεθνείς αγορές

  95. 23/02 10:16

    Η επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για το 2021- τι αναφέρει η απόφαση

  96. 23/02 10:03

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Ανατολική Μάνη

  97. 23/02 10:01

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες και επιπλωμένα διαμερίσματα σε Χανιά, Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  98. 23/02 09:58

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Γνωμοδότηση για κατασκευή ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Μύκονο

  99. 23/02 09:55

    Ο Δήμος Σπάρτης στο Δίκτυο Βιώσιμη Πόλη

  100. 23/02 09:54

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρηματικών δράσεων