Sensory marketing | Η απόλυτη τάση στα ξενοδοχεία!

ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Στον κόσμο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων εισήλθε ένα νέο είδος marketing, που ακούει στο όνομα, ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΙΚΟ MARKETING. Στηρίζεται στις βασικές αρχές της ψυχολογίας και προσπαθεί να ‘κερδίσει’ τον καταναλωτή μέσω της επιρροής των πέντε αισθήσεων: ακοή, όραση, όσφρηση, αφή και γεύση. Οι 5 αισθήσεις επηρεάζουν καθοριστικά την καταναλωτική συμπεριφορά του ταξιδιωτικού κοινού και όχι μόνο, έχοντας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τόσο θετική όσο και αρνητική προδιάθεση μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων. Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Πολύ αισθητικό Marketing μπορεί να εφαρμοστεί με ποικίλους τρόπους και να αναβαθμίσει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Στη σημερινή εποχή που οι άνθρωποι είναι απομονωμένοι στην ασφάλεια του σπιτιού τους και απορροφημένοι από την καθημερινότητα της εργασίας τους, είναι σημαντικό να δημιουργούμε χώρους, που θα προσφέρουν κάτι μοναδικό και οικείο. Με αυτό τον τρόπο το Πολύ αισθητικό Μάρκετινγκ (Sensory Marketing), δίνει τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα είναι σχεδόν αδύνατο να αντιγραφεί, καθώς ο συνδυασμός αρώματος και μουσικής είναι μοναδικός για κάθε κατάλυμα.
Με τη χρήση του Sensory Marketing τα ξενοδοχεία, αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους, αποκτούν κύρος και φήμη, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να τα προτιμούν και να τα επιλέγουν συχνότερα.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Sensory Marketing, βασίζεται στην ανάδειξη των αξίων, της προσωπικότητας και των χαρακτηριστικών των καταλυμάτων. Η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου αρώματος και μουσικής, ξεκινά και καταλήγει στη βαθιά μελέτη τoυ brand μέσα από την ανάλυση του hotel concept.
Έρευνες αποδεικνύουν ότι ένας χώρος που αρωματίζεται σωστά και έχει και την κατάλληλη μουσική καταγράφεται θετικά στη μνήμη μας και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ως εκ τούτου, όταν το άρωμα συναντά τη μουσική και οι δυο αυτές «δυνάμεις» συνδυαστούν αρμονικά, μπορούν να δημιουργήσουν το απόλυτο Brand identity και να αποτυπωθούν με τον πιο δυνατό και αποτελεσματικό τρόπο στο μυαλό και στην καρδιά των καταναλωτών. Η “Πολύ αισθητική” διαμόρφωση του περιβάλλοντος, ενισχύει τη βιωματική εμπειρία των ταξιδιωτών.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SENSORY MARKETING
Η εφαρμογή του Sensory Marketing επιβάλλεται στο lobby, καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο πρώτης επαφής του ταξιδιώτη με το ξενοδοχείο, μετά την κράτηση του και είναι η στιγμή που θα εξάγει τα πρώτα του συναισθήματα, σχετικά με την επιλογή του. Οι υπόλοιποι χώροι του καταλύματος όπως, οι χώροι F&B, δωμάτια, spa, χώροι διασκέδασης κ.α., μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες, μια μοναδική εμπειρία συναισθημάτων, παρατείνοντας την παραμονή τους σε αυτούς και προτρέποντάς τους να καταναλώσουν περισσότερο. Άρωμα σοκολάτας, μπισκότου, καφέ στα πρωινά ή σαμπάνια, καρύδα, brandy apple το βράδυ, σε αρμονικό συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση, στους χώρους F&B μπορούν να δημιουργήσουν ένα άκρως διαδραστικό περιβάλλον, που θα εμπνέει ασφάλεια και οικειότητα στους ταξιδιώτες, οι οποίοι θα ικανοποιούν τις επιθυμίες τους κάθε στιγμή. Η ικανοποίηση αυτή θα αποτυπωθεί σε θετικές κριτικές, στα κοινωνικά μέσα αλλά και με την επιστροφή τους ξανά στο κατάλυμα, ως repeaters.
ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Η συνολική εμπειρία που παρέχει ένα ξενοδοχείο είναι σίγουρα αυτό που απασχολεί τον ταξιδιώτη. To ‘Sensory Marketing’ αποτελεί μέρος του συνολικού marketing budget για τους ξενοδόχους, αφού αναγνωρίζουν τις προεκτάσεις που μπορεί να έχει η πρακτική εφαρμογή αρώματος και μουσικής στο ξενοδοχείο τους, τόσο σε επίπεδο αναβάθμισης του guest experience όσο και σε επίπεδο ενίσχυσης των εσωτερικών πωλήσεων (upselling). Επίσης, αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο το hotel experience του ταξιδιώτη, συνδέοντας τον περισσότερο με το brand.
Η εμπειρία διαμονής του ταξιδιώτη, ενισχύεται με την κάθε λεπτομέρεια και η αίσθηση ενός ιδιαίτερου και ξεχωριστού αρώματος σε συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική, είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει την προσοχή του, λειτουργώντας ανακλητικά.
Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Η εταιρεία MEGASYSTEMS, έχει παρουσία πάνω από 30 χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και σε άλλες επιχειρήσεις μέσω του Scent Marketing (οσφρητικό marketing). Μέσα από την εξέλιξή της και τις στρατηγικές συνεργασίες που διατηρεί τα τελευταία χρόνια, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τις τάσεις της επιστήμης του Neuro-Marketing & της Ψυχολογίας, ενισχύει την εμπειρία των καταναλωτών/επισκεπτών προσθέτοντας και την αίσθηση της ακοής, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες για επιτυχημένες πωλήσεις, πιο βιωματικές εμπειρίες & πολλά ακόμα οφέλη τόσο για την επιχείρηση όσο και τον καταναλωτή.
To Sensory Marketing αποτελεί σήμερα, βασική δραστηριότητα της εταιρείας με επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Κορυφαία brands & ξενοδοχεία, εμπιστεύονται τη νέα τάση στο marketing που φέρνει η Mega Systems με την πολυετή εμπειρία της, υψηλή τεχνογνωσία και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
- 1) 5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πειραιά, Κρήτη, Ρόδο, Πάρο και Νότιο Πήλιο
- 2) Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
- 3) Πώς η Praktiker αναδείχθηκε στον μεγαλύτερο σύμμαχο των τουριστικών επιχειρήσεων
- 4) Το Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos πρωταγωνίστησε στη φετινή έκθεση ΧΕΝΙΑ
08/02 13:33
08/02 13:11
08/02 12:44
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Έναρξη με την έκθεση των φετινών στολών
08/02 07:59
Chris Nassetta, Hilton: Αισιοδοξία για το 2025 παρά τις προκλήσεις της αγοράς
08/02 07:10
Δήμος Αστυπάλαιας: Νέα έργα και υπηρεσίες για επισκέπτες και κατοίκους
08/02 06:22
07/02 17:15
SEAJETS- Μ. Ηλιόπουλος: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη
07/02 17:09
ΣΥΡΙΖΑ | "Σεισμό" προκαλεί η κυβερνητική υποκρισία για το Σαρακήνικο
07/02 17:05
H Όλγα Κεφαλογιάννη στη HORECA | Η Ελλάδα έχει εμπειρία στη διαχείριση φυσικών φαινομένων
07/02 14:20
FedHATTA: «Άνοιγμα» των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στην αγορά του Ιράν
07/02 13:56
Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη
07/02 13:50
07/02 13:40
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαντορίνη - Να προστατεύσουμε την τουριστική φήμη του νησιού
07/02 13:30
Λίνα Μενδώνη: Σύσκεψη για την προστασία των αρχαιοτήτων σε Σαντορίνη- Κυκλάδες
07/02 13:04
07/02 12:47
07/02 12:46
07/02 12:07
Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι
07/02 11:18
Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού
07/02 11:11
H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025
07/02 11:03
07/02 10:44
Χρυσή διάκριση Zero Waste για τα Elounda SA Hotels and Resorts
07/02 10:26
Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»
07/02 10:05
Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
07/02 06:45
Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου
07/02 06:18
Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας
07/02 06:15
07/02 06:10
Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή
07/02 06:10
Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής
07/02 06:10
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά
07/02 06:10
Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
07/02 06:05
Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
06/02 17:54
06/02 17:51
Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025
06/02 17:20
29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν
06/02 15:15
H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI
06/02 15:08
06/02 14:57
06/02 13:57
ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
06/02 13:17
Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η
06/02 12:40
Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες
06/02 12:27
Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις
06/02 12:14
Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις
06/02 12:12
Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά
06/02 11:47
WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
06/02 11:00
Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards
06/02 10:47
Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία
06/02 10:00
Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία
06/02 07:10
Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο
06/02 07:00
Πώς θα αντιμετωπίσει η Νάξος τον κίνδυνο λειψυδρίας ενόψει της τουριστικής περιόδου
06/02 06:45
Περιφέρεια Αττικής: Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στην Αθήνα - καμπανάκι για τις υποδομές
06/02 06:30
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Χανιά, Οίτυλο και Σύβοτα
06/02 06:30
Χρήση νερού από γεωτρήσεις σε κάμπινγκ και τουριστική κατασκήνωση σε Όλυμπο και Χαλκιδική
06/02 06:10
Δήμος Φολεγάνδρου: Απαγόρευση περιφοράς ή βοσκής ζώων σε τουριστικούς χώρους
06/02 06:05
06/02 06:05
05/02 18:50
Εθνικό σχέδιο δράσης για το ποδήλατο, με ανάπτυξη και στον ποδηλατικό τουρισμό
05/02 18:35
Υπουργείο Ναυτιλίας | 8 μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις Κυκλάδες από τους σεισμούς
05/02 18:02
Ο Δήμος Μήλου επιχειρεί να μπλοκάρει και δεύτερη επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο
05/02 16:05
Τέλη Ιουλίου το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος
05/02 15:48
05/02 14:34
Ryanair: Νέα σύνδεση Βρυξέλλες – Βόλος το καλοκαίρι του 2025
05/02 14:08
Δήμος Αθηναίων και φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παραμείνει το νερό δημόσιο αγαθό
05/02 12:26
Tο πρώτο ρομποτικό εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης
05/02 11:43
Αεροδρόμιο της Αθήνας: Με το "δεξί" ξεκίνησε και το 2025, +14,5% οι επιβάτες τον Ιανουάριο
05/02 11:30
05/02 11:18
Πώς οι ξένοι ταξιδιωτικοί επαγγελματίες θα προωθούν τους ελληνικούς προορισμούς
05/02 11:14
Σε δύο χρόνια το νέο ξενοδοχείο του Αντώνη Ηλιόπουλου στην Αθήνα
05/02 11:04
Τουρισμός: 4 Ελληνικά νησιά αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των Αμερικανών για διακοπές το 2025
05/02 06:15
Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της επόμενης 10ετίας για την Aegean
05/02 06:15
Φρένο του ΥΠΕΝ στην επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο της Μήλου
05/02 06:10
Conde Nast Traveller | Η Κρήτη στα 29 καλύτερα μέρη του πλανήτη για διακοπές πριν από το καλοκαίρι
05/02 06:10
05/02 06:10
05/02 06:10
05/02 06:05
05/02 06:05
05/02 06:00
Επιτροπές πεζοπορικών διαδρομών και τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δωρίδος και Μαρώνειας-Σαπών
04/02 23:56
04/02 16:45
Παγκρήτιο Φόρουμ | Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία για 13η χρονιά
04/02 16:14
04/02 16:01
Αντώνης Ηλιόπουλος στο Tornos News: Καμιά ακύρωση στη Σαντορίνη, στάση αναμονής χωρίς πανικό
04/02 15:42
SKY express: Δωρεάν εισιτήρια για παιδιά και εκπαιδευτικούς στις πτήσεις Σαντορίνη - Αθήνα
04/02 15:15
04/02 13:33
SkyUp Airlines: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Κέρκυρα από τη Μολδαβία
04/02 13:26
04/02 13:20
Πτήσεις: Οι δύο νέες συνδέσεις με την Αθήνα που ξεκινούν τον Φεβρουάριο
04/02 12:08
Γερμανικές συστάσεις για τις σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη
04/02 10:43
Μανώλης Τσακαλάκης | Η επερχόμενη τουριστική σεζόν προμηνύεται "αρκετά καλή"
04/02 10:38
AEGEAN: 4 έκτακτες πτήσεις προς Σαντορίνη και σήμερα Τρίτη | από 55-65 ευρώ οι ναύλοι
04/02 10:33
Ευρωπαϊκά Ξενοδοχεία: "Στοπ" στις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης από το 2030
04/02 06:20
04/02 06:15
04/02 06:11
Ιερά Μητρόπολις Ρόδου: Ψηφιακή προβολή του Δικτύου Μουσείων και Επισκέψιμων Μνημείων
04/02 06:10
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Κω και Χανιά
04/02 06:10
04/02 06:07
Κινηματογράφηση στο Καλλιμάρμαρο για δημιουργία ηλεκτρονικού χάρτη
04/02 06:05
Το φαραωνικό έργο που θα συνδέσει με υποθαλάσσια σήραγγα την Ευρώπη με την Αφρική
03/02 18:20
Celestyal: Δωρεάν αναβάθμιση καμπίνας σε επιλεγμένες κρουαζιέρες
03/02 17:40
Σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη: τι προβλέπουν τα νέα μέτρα
Δήμος Αστυπάλαιας: Νέα έργα και υπηρεσίες για επισκέπτες και κατοίκους
SEAJETS- Μ. Ηλιόπουλος: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη
Chris Nassetta, Hilton: Αισιοδοξία για το 2025 παρά τις προκλήσεις της αγοράς
Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Έναρξη με την έκθεση των φετινών στολών
H Όλγα Κεφαλογιάννη στη HORECA | Η Ελλάδα έχει εμπειρία στη διαχείριση φυσικών φαινομένων
ΣΥΡΙΖΑ | "Σεισμό" προκαλεί η κυβερνητική υποκρισία για το Σαρακήνικο
Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη
FedHATTA: «Άνοιγμα» των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στην αγορά του Ιράν
Λίνα Μενδώνη: Σύσκεψη για την προστασία των αρχαιοτήτων σε Σαντορίνη- Κυκλάδες
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαντορίνη - Να προστατεύσουμε την τουριστική φήμη του νησιού
WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού
Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»
H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025
Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
( 0 )