Sensory marketing | Η απόλυτη τάση στα ξενοδοχεία!

Sensory marketing | Η απόλυτη τάση στα ξενοδοχεία!

ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στον κόσμο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων εισήλθε ένα νέο είδος marketing, που ακούει στο όνομα, ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΙΚΟ MARKETING. Στηρίζεται στις βασικές αρχές της ψυχολογίας  και προσπαθεί να ‘κερδίσει’ τον καταναλωτή μέσω της επιρροής των πέντε αισθήσεων: ακοή, όραση, όσφρηση, αφή και γεύση. Οι 5 αισθήσεις επηρεάζουν καθοριστικά την καταναλωτική συμπεριφορά του ταξιδιωτικού κοινού και όχι μόνο, έχοντας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τόσο θετική όσο και αρνητική προδιάθεση μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων. Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Πολύ αισθητικό Marketing μπορεί να εφαρμοστεί με ποικίλους τρόπους και να αναβαθμίσει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία. 

ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στη σημερινή εποχή που οι άνθρωποι είναι απομονωμένοι στην ασφάλεια του σπιτιού τους και απορροφημένοι από την καθημερινότητα της εργασίας τους, είναι σημαντικό να δημιουργούμε χώρους, που θα προσφέρουν κάτι μοναδικό και οικείο. Με αυτό τον τρόπο το Πολύ αισθητικό Μάρκετινγκ (Sensory Marketing), δίνει τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα είναι σχεδόν αδύνατο να αντιγραφεί, καθώς ο συνδυασμός αρώματος και μουσικής είναι μοναδικός για κάθε κατάλυμα. 

Με τη χρήση του Sensory Marketing τα ξενοδοχεία, αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους, αποκτούν κύρος και φήμη, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να τα προτιμούν και να τα επιλέγουν συχνότερα.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Sensory Marketing,  βασίζεται στην ανάδειξη των αξίων, της προσωπικότητας και των χαρακτηριστικών των καταλυμάτων. Η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου αρώματος και μουσικής, ξεκινά και καταλήγει στη βαθιά μελέτη τoυ brand μέσα από την ανάλυση του hotel concept.

Έρευνες αποδεικνύουν ότι ένας χώρος που αρωματίζεται σωστά και έχει και την κατάλληλη μουσική καταγράφεται θετικά στη μνήμη μας και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ως εκ τούτου, όταν το άρωμα συναντά τη μουσική και οι δυο αυτές «δυνάμεις» συνδυαστούν αρμονικά, μπορούν να δημιουργήσουν το απόλυτο Brand identity και να αποτυπωθούν με τον πιο δυνατό και αποτελεσματικό τρόπο στο μυαλό και στην καρδιά των καταναλωτών. Η “Πολύ αισθητική” διαμόρφωση του περιβάλλοντος, ενισχύει τη βιωματική εμπειρία των ταξιδιωτών.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SENSORY MARKETING

Η εφαρμογή του Sensory Marketing επιβάλλεται στο lobby, καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο πρώτης επαφής του ταξιδιώτη με το ξενοδοχείο, μετά την κράτηση του και είναι η στιγμή που θα εξάγει τα πρώτα του συναισθήματα, σχετικά με την επιλογή του. Οι υπόλοιποι χώροι του καταλύματος όπως, οι χώροι F&B, δωμάτια, spa, χώροι διασκέδασης κ.α., μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες, μια μοναδική εμπειρία συναισθημάτων, παρατείνοντας την παραμονή τους σε αυτούς και προτρέποντάς τους να καταναλώσουν περισσότερο. Άρωμα σοκολάτας, μπισκότου, καφέ στα πρωινά ή σαμπάνια, καρύδα, brandy apple το βράδυ, σε αρμονικό συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση, στους χώρους F&B μπορούν να δημιουργήσουν ένα άκρως διαδραστικό περιβάλλον, που θα εμπνέει ασφάλεια και οικειότητα στους ταξιδιώτες, οι οποίοι θα ικανοποιούν τις επιθυμίες τους κάθε στιγμή. Η ικανοποίηση αυτή θα αποτυπωθεί σε θετικές κριτικές, στα κοινωνικά μέσα αλλά και με την επιστροφή τους ξανά στο κατάλυμα, ως repeaters.

ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η συνολική εμπειρία που παρέχει ένα ξενοδοχείο είναι σίγουρα αυτό που απασχολεί τον ταξιδιώτη. To ‘Sensory Marketing’ αποτελεί μέρος του συνολικού marketing budget για τους ξενοδόχους, αφού αναγνωρίζουν τις προεκτάσεις που μπορεί να έχει η πρακτική εφαρμογή αρώματος και μουσικής στο ξενοδοχείο τους, τόσο σε επίπεδο αναβάθμισης του guest experience όσο και σε επίπεδο ενίσχυσης των εσωτερικών πωλήσεων (upselling). Επίσης, αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο το hotel experience του ταξιδιώτη, συνδέοντας τον περισσότερο με το brand. 

Η εμπειρία διαμονής του ταξιδιώτη, ενισχύεται με την κάθε λεπτομέρεια και η αίσθηση ενός ιδιαίτερου και ξεχωριστού αρώματος σε συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική, είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει την προσοχή του, λειτουργώντας ανακλητικά.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Η εταιρεία MEGASYSTEMS, έχει παρουσία πάνω από 30 χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και σε άλλες επιχειρήσεις μέσω του Scent Marketing (οσφρητικό marketing). Μέσα από την εξέλιξή της και τις στρατηγικές συνεργασίες που διατηρεί τα τελευταία χρόνια, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τις τάσεις της επιστήμης του Neuro-Marketing & της Ψυχολογίας, ενισχύει την εμπειρία των καταναλωτών/επισκεπτών προσθέτοντας και την αίσθηση της ακοής, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες για επιτυχημένες πωλήσεις, πιο βιωματικές εμπειρίες & πολλά ακόμα οφέλη τόσο για την επιχείρηση όσο και τον καταναλωτή.

To Sensory Marketing αποτελεί σήμερα, βασική δραστηριότητα της εταιρείας με επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Κορυφαία brands & ξενοδοχεία, εμπιστεύονται τη νέα τάση στο marketing που φέρνει η Mega Systems με την πολυετή εμπειρία της, υψηλή τεχνογνωσία και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/07 18:04

    Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

  2. 26/07 17:40

    Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

  3. 26/07 15:00

    Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης

  4. 26/07 13:52

    Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR

  5. 26/07 11:40

    DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι

  6. 26/07 11:36

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών

  7. 26/07 10:57

    Βρετανικός τουρισμός | 2 εκατ. ταξιδιώτες αναχωρούν αυτό το Σαββατοκύριακο για διακοπές- Ελληνικά νησιά και Αθήνα στις επιλογές

  8. 26/07 10:43

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός

  9. 26/07 07:17

    Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας

  10. 26/07 07:15

    Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι

  11. 26/07 07:14

    Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  12. 26/07 07:12

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο

  13. 26/07 07:09

    5η ποδηλατική περιήγηση Φαλαισίας στη Μεγαλόπολη

  14. 25/07 16:20

    ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο

  15. 25/07 15:30

    Αφαίρεση της “Γαλάζιας Σημαίας” από 22 ελληνικές ακτές

  16. 25/07 15:05

    Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες

  17. 25/07 14:30

    Θεσσαλονίκη | Εταιρεία συμφερόντων Μελισσανίδη επιλέξιμος επενδυτής στην «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

  18. 25/07 13:34

    6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας

  19. 25/07 12:22

    Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com

  20. 25/07 12:18

    Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης

  21. 25/07 12:01

    Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις

  22. 25/07 12:01

    Πώς θα εξοικονομήσουμε νερό στην πόλη

  23. 25/07 11:36

    Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό

  24. 25/07 11:18

    Τουρισμός | Η Μεσόγειος παραμένει ο in προορισμός των Βρετανών - Η easyjet δεν βλέπει στροφή σε δροσερούς προορισμούς

  25. 25/07 10:36

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο- ποια είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της χώρας

  26. 25/07 10:30

    Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών

  27. 25/07 07:31

    Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο

  28. 25/07 07:27

    Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  29. 25/07 07:26

    Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα

  30. 25/07 07:24

    Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ

  31. 25/07 07:18

    Παραθαλάσσιος αγώνας WAVE Running στην ακτογραμμή του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  32. 24/07 23:45

    Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες

  33. 24/07 23:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου| "Hecuba, not Hecuba" - Tiago Rodrigues | 26-27 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  34. 24/07 17:14

    ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  35. 24/07 14:16

    Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  36. 24/07 14:04

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία

  37. 24/07 13:21

    «Πάμε Ελλάδα», το μήνυμα της AEGEAN για το ταξίδι της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Παρίσι που μόλις ξεκίνησε

  38. 24/07 11:59

    Στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Πέμπτη στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία με ηλεκτρονικό εισιτήριο

  39. 24/07 11:41

    Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία

  40. 24/07 11:40

    Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

  41. 24/07 11:26

    Ryanair: Νέα συνεργασία «εγκεκριμένου ΟΤΑ» με την σκανδιναβική Braganza και τις θυγατρικές Ticket και Escapeaway

  42. 24/07 10:52

    Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις

  43. 24/07 10:21

    Υπερτουρισμός | Μαγιόρκα: Τι μέτρα ζήτησαν οι διαδηλωτές - "Καμία επένδυση δημοσίου χρήματος για την επέκταση των υποδομών"

  44. 24/07 07:18

    Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο

  45. 24/07 07:15

    210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο

  46. 24/07 07:10

    Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου

  47. 24/07 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση οικοπέδου στο Βόλο όπου βρίσκονται το ιστορικό καφενείο «Συνάντηση» και το π. ξενοδοχείο «Γαλλίας»

  48. 24/07 07:02

    Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  49. 23/07 20:39

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου

  50. 23/07 17:08

    Ευρωκοινοβούλιο: H Ελισάβετ Βόζενμπεργκ-Βρυωνίδη εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού

  51. 23/07 15:06

    Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

  52. 23/07 14:36

    Δήμος Αθηναίων και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «συμμαχούν» για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών

  53. 23/07 13:38

    Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες 

  54. 23/07 13:36

    Resort for a Day: Δραστηριότητες για επιβάτες κρουαζιέρας σε resort της Κέρκυρας, Ρόδου, Σαντορίνης και Μυκόνου

  55. 23/07 12:40

    easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο

  56. 23/07 12:22

    Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025

  57. 23/07 12:04

    Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία 

  58. 23/07 11:07

    ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας

  59. 23/07 10:35

    ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  60. 23/07 09:46

    Υπερτουρισμός | 20.000 διαδηλωτές στη Μαγιόρκα την Κυριακή- "1.232.014 κάτοικοι, 18 εκατομμύρια τουρίστες" 

  61. 23/07 07:40

    Διαγωνισμός μίσθωσης ακινήτου στην Iσθμία για εστιατόριο

  62. 23/07 07:38

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου

  63. 23/07 07:30

    Θεατρική παράσταση Ερωτόκριτος στο Αρκαλοχώρι

  64. 23/07 07:29

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση

  65. 23/07 07:27

    Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  66. 22/07 22:50

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού

  67. 22/07 19:45

    ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»

  68. 22/07 19:41

    Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του

  69. 22/07 16:43

    Καλοκαίρι στον Λίβανο: Πάρτι και ρουκέτες

  70. 22/07 14:55

    Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

  71. 22/07 13:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Timofei Kulyabin - Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη | 9 & 10 Σεπτεμβρίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού

  72. 22/07 13:05

    ΥΠΑ: Σε επίπεδο ρεκόρ ο αριθμός πτήσεων στο F.I.R Αθηνών

  73. 22/07 12:17

    Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι

  74. 22/07 11:52

    Επίσημη παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας «loveHER | 5 Senses | 365 Days» του Δήμου Ηρακλείου

  75. 22/07 11:42

    Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο

  76. 22/07 11:10

    ΕΟΤ | Ύμνοι γερμανικού περιοδικού στην ελληνική κουζίνα

  77. 22/07 10:39

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη με Άμπου Ντάμπι, Γκραν Κανάρια και Άμστερνταμ

  78. 22/07 10:39

    Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό

  79. 22/07 10:22

    Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές

  80. 22/07 10:06

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 68% των βρετανικών οικογενειών - Οι τιμές σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  81. 22/07 09:57

    Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  82. 22/07 07:57

    Γιορτή Αμυγδάλου στις Μικροθήβες

  83. 22/07 07:05

    Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  84. 22/07 07:02

    5 σημεία υδάτινων πεδίων στη Φθιώτιδα

  85. 22/07 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  86. 22/07 06:07

    Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου

  87. 21/07 12:39

    Τουρισμός | Ποιες εθνικότητες "καίει" περισσότερο ο καύσωνας - τι δείχνουν οι δαπάνες με πιστωτικές κάρτες στην Ισπανία

  88. 21/07 12:16

    +14,8% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Μάιο - μεγαλύτερη αύξηση στο Ηράκλειο και μείωση στην Αχαΐα

  89. 21/07 11:56

    Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 21/07 11:55

    ‘Εκθεση Τοπικών Προϊόντων στη Μακρυρράχη Πηλίου

  91. 20/07 22:18

    Ε. Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση- “Στρατηγικός Σχεδιασμός” και χωροταξικό- νέο λιμάνι στο Μονόλιθο

  92. 20/07 13:16

    Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων

  93. 20/07 13:03

    Ο πλανήτης αιχμάλωτος ενός μικρού ψηφιακού λάθους

  94. 20/07 12:58

    Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»

  95. 20/07 12:50

    O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών

  96. 20/07 12:39

    Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας

  97. 20/07 12:36

    Γιορτή Ροδάκινου στο Βελβεντό Κοζάνης

  98. 20/07 12:34

    Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης

  99. 19/07 17:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου

  100. 19/07 16:05

    LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION