ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!
Η Hotelier Academy, με τη βοήθεια της Bratti Hotel Signage, αναλύει τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο πολυτελές κατάλυμα, αλλά και τα στάδια της υλοποίησης της σήμανσης του Angsana Corfu Resort & Spa
Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στη Hotelier Academy, η σήμανση των ξενοδοχείων αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικότερα θέματα συζήτησης. Σε συνδυασμό με το Design και την αρχιτεκτονική ενός καταλύματος, η σήμανση επηρεάζει άμεσα την εμπειρία που βιώνει ο επισκέπτης στη διάρκεια της διαμονής του, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται και όλο το ταξίδι της περιήγησής του μέσα στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Στην προκειμένη περίπτωση, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός της σήμανσης του ξενοδοχείου, αναδεικνύει απόλυτα τη σύνδεσή του με τη φύση και τον περιβάλλοντα χώρο, γεγονός που ενισχύει τον χαρακτήρα της διαμονής και της εμπειρίας του ταξιδιώτη.
Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε ένα case study ξενοδοχειακής σήμανσης, το οποίο επικεντρώνεται στο Angsana Corfu Resort & Spa, το οποίο βρίσκεται στις Μπενίτσες της Κέρκυρας.
Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη, την κατασκευή και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο κατάλυμα.
Η ιδιαιτερότητα που έχει το Angsana Corfu χωροταξικά ως ξενοδοχείο και πώς η προδιαγραφή της σήμανσής του, την ανέδειξε
Το Angsana Corfu είναι ένα πολυτελές Resort του ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts. Το Angsana Corfu εκτείνεται σε χώρο 210 στρεμμάτων και αποτελείται από 159 δωμάτια και σουίτες, καθώς και 37 pool villas. Πρόκειται για ένα εκλεπτυσμένο κατάλυμα με ποικίλες εγκαταστάσεις. Κάποιες από αυτές είναι τα 11 εστιατόρια και lounge bars που διαθέτει για το κοινό, όπως επίσης και οι πισίνες του, μία εσωτερική και μία εξωτερική infinity pool. Εντός του resort, περιλαμβάνεται μία ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες και τις επιθυμίες, από το Rangers’ Club που είναι ένας παιδότοπος με πισίνα και σπιτάκι με δραστηριότητες για τους μικρούς φίλους του resort, το Angsana Spa με 11 δωμάτια θεραπείας, το Angsana Gallery που προσφέρει τα προϊόντα της Angsana, το γυμναστήριο Angsana Gym, καθώς και το Amalia Hall, που είναι ο ειδικά διαμορφωμένος συνεδριακός χώρος του ξενοδοχείου, για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.
Η μεγαλύτερη, όμως, ιδιαιτερότητα του Angsana Corfu, εντοπίζεται στο τοπίο του. Είναι ένα resort, το οποίο «αγκαλιάζεται» αρμονικά από τη μία πλευρά του από ένα καταπράσινο τοπίο και από την άλλη από το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο και οριοθετεί την επέκταση του καταλύματος προς τη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο συνδυασμός της φύσης που το περικλείει, είναι ουσιαστικά και η έμπνευση όλου του σχεδιασμού του, καθώς και της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον ταξιδιώτη. Για τον λόγο αυτό, έχει προμελετηθεί η άμεση πρόσβαση του επισκέπτη στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος, είτε οπτικά, είτε με τη φυσική του παρουσία. Για παράδειγμα, οι χώροι του spa, έχουν παράθυρα τα οποία βλέπουν στους κήπους του καταλύματος, ενισχύοντας το αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης του κάθε επισκέπτη.
Αυτή η ιδιομορφία του καταλύματος, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη μελέτη και την προδιαγραφή της σήμανσης του Angsana Corfu. Οι πινακίδες που κατασκευάστηκαν δεν έπρεπε μόνο να συνάδουν με την πολυτελή αισθητική του resort, αλλά να σμίγουν και να αναδεικνύουν τη φύση, τις δραστηριότητες και τα διαφορετικά facilities & outlets που περιλαμβάνει το κατάλυμα.
Η μελέτη και η προδιαγραφή της σήμανσης, θα λέγαμε ότι αποτέλεσε μία πρόκληση, την οποία ελάχιστες εταιρείες σήμανσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, που ανέλαβε και το έργο αυτό, κλήθηκε να αναδείξει όλο το ξενοδοχείο μέσα από τη μοναδική σήμανσή του, αλλά και να διαμορφώσει το ταξίδι του επισκέπτη (customer’s journey) μέσα στο resort, προβάλλοντας ταυτόχρονα όλες τις εγκαταστάσεις εξίσου.
Ο απώτερος στόχος ήταν εξ αρχής η ολοκληρωμένη προδιαγραφή σήμανσης, μέσω της οποίας θα διαμορφωθεί και η μέγιστη λειτουργικότητα στο κατάλυμα, εξασφαλίζοντας την υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών του.
Δείτε το δίκτυο συνεργατών που πλαισίωσε το συγκεκριμένο έργο:
Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό έργο, αρχικά συνεργάστηκε με την εταιρεία KLCIII, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μελέτη, ο σχεδιασμός, αλλά και η τοποθέτηση της σήμανσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία Bratti συμμετείχε σε ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών οι οποίοι πλαισίωσαν το έργο. Στο δίκτυο αυτό συμπεριλαμβάνεται το Αρχιτεκτονικό γραφείο Rockwell Angsana από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το αρχιτεκτονικό τμήμα της Angansa από τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία BlackHawk Project Management μέσω την οποίας συντονίστηκε το έργο κατά την εξέλιξή του, αλλά και η Focal Project Management, εταιρεία η οποία συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.
Ο ρόλος του περιβάλλοντα χώρου, της αρχιτεκτονικής & του concept του Angsana Corfu, στη διαμόρφωση της σήμανσής του
Για τη μελέτη και τον σχεδιασμό της σήμανσης του Angsana Corfu, μελετήθηκε ο περιβάλλων χώρος, η αρχιτεκτονική, αλλά και το concept του resort, προκειμένου να διαμορφωθεί η πρόταση για τη σήμανσή του, με τον πιο λειτουργικό τρόπο.
Το σχεδιαστικό concept του Agnsana, δημιουργεί έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του αποτελείται από αυστηρές γραμμές με ορθές γωνίες και ορθογώνια σχήματα. Καθώς δεν εμφανίζονται περίπλοκα μοτίβα και έντονα χρώματα, που θα περιπλέξουν τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής του, η σήμανσή του διαμορφώθηκε με αντίστοιχο τρόπο. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το καφέ, το μπεζ και το λευκό, για να ταιριάζουν με το γήινο περιβάλλον του resort. Αντίστοιχα, τα διάτρητα σχέδια τα οποία εμφανίζονται στη σήμανση, θυμίζοντας κλαδιά, εναρμονίζονται απόλυτα με το concept του Angsana Corfu Resort & Spa, αλλά και του ομίλου Banyan Tree, δημιουργώντας έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του.
Για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, η σήμανση του καταλύματος, προδιαγράφηκε σύμφωνα με την αυστηρή αρχιτεκτονική και τις λιτές γραμμές των κτηρίων του. Πιο συγκεκριμένα, οι πινακίδες του, σχεδιάστηκαν, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην υπερκαλύπτουν το κτηριακό περίβλημα ή να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά να εναρμονίζονται στο περιβάλλον του καταλύματος, κατευθύνοντας παράλληλα τον επισκέπτη. Τα γήινα χρώματα και τα διάτρητα στοιχεία, δημιουργούν την «ψευδαίσθηση» της ενοποίησής τους με τον χώρο που τοποθετούνται. Ο θερμός φωτισμός, από την άλλη, που εμφανίζεται μέσα από τις διατρήσεις, συμβάλλει στην «ενημέρωση» του επισκέπτη, δίνοντάς του την πληροφορία που αναζητά.
Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν
Για να επιτευχθεί η αρμονική ένταξη των πινακίδων στους χώρους του ξενοδοχείου, μελετήθηκαν τέσσερις παράγοντες: η αρχιτεκτονική του κτηρίου, η διακόσμηση στους εσωτερικούς χώρους, ο φωτισμός σε κάθε σημείο που θα τοποθετούνταν, αλλά και το concept του ξενοδοχείου. Έτσι, δημιουργήθηκαν πινακίδες που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.
Βεβαίως, τα σημεία στα οποία τοποθετήθηκαν οι πινακίδες δεν επιλέχθηκαν τυχαία, αλλά προέκυψαν μετά από εξειδικευμένη μελέτη της κυκλοφορίας των επισκεπτών, σε συνάρτηση με τα facilities του ξενοδοχείου που έπρεπε να αναδειχθούν, όπως τα εστιατόρια και οι άλλες υπηρεσίες. Η στρατηγική τοποθέτηση των πινακίδων σε σημεία που θα είναι ευδιάκριτες και ταυτόχρονα θα ταιριάζουν με τη λεπτή αισθητική του ξενοδοχείου, επηρέασε θετικά το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώσει το interior designing.
Δείτε τα στάδια υλοποίησης του project:
- Στάδιο 1ο
Μελέτη σήμανσης ύστερα από ανάλυση του design concept, της αρχιτεκτονικής και του συνολικού ύφους του ξενοδοχείου, πριν τον σχεδιασμό των πινακίδων. - Στάδιο 2ο
Η κατασκευή των πινακίδων στην καθετοποιημένη παραγωγή της εταιρείας. - Στάδιο 3ο
Η τοποθέτηση των πινακίδων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας, διασφαλίζοντας το άρτιο αποτέλεσμα.
Επίλογος
Αναλύοντας το παρόν ξενοδοχειακό έργο, θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά τη σπουδαιότητα της σήμανσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Η μελέτη και η έρευνα όλων των παραμέτρων (βλ. design, concept, αρχιτεκτονική, τοποθεσία κλπ.) φαίνεται να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση ενός τελικού άρτιου αποτελέσματος. Σημαντικό, είναι να αναφερθεί επίσης και η συνεισφορά της εταιρείας Bratti στο σύνολο του έργου, καθώς ανέδειξε την ταυτότητα του Angsana Corfu Resort & Spa, μέσω της σήμανσής του.
bratti Hotel Signage
+30 210 9656500, +30 210 8974496
info@bratti.eu
04/12 15:13
Απίστευτο! Ουρές υποψήφιων ενοικιαστών για ένα σπίτι στο Ηράκλειο με ενοίκιο (μόνο!) 400 ευρώ
04/12 14:40
Στη Θεσσαλονίκη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων-UFI τον Ιούνιο
04/12 14:34
04/12 14:11
04/12 13:29
04/12 13:12
Accor: Αυτές είναι οι 8 κορυφαίες τάσεις ευεξίας στα ξενοδοχεία για το 2025
04/12 12:54
04/12 11:53
Global Traveler Awards 2024 (ΗΠΑ): Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για 4η χρονιά
04/12 11:35
Τουρισμός πολυτελείας | Virtuoso: Στροφή σε προορισμούς με ήπιο κλίμα λόγω της κλιματικής αλλαγής
04/12 11:26
Neos: Νέα nonstop σύνδεση Μιλάνο – Κως το καλοκαίρι του 2025
04/12 11:17
TUI Airways: Νέα σύνδεση Κορκ – Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2025
04/12 11:07
Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Οι προορισμοί χρειάζονται νέα μοντέλα διαχείρισης στη ροή τουριστών
04/12 11:06
Νέος Γερμανός τουρ οπερέιτορ το 2025 – Θα πουλάει πακέτα και για Ελλάδα
04/12 10:39
Όλγα Κεφαλογιάννη | Στο επίκεντρο της στρατηγικής ο ποιοτικός τουρισμός με όρους βιωσιμότητας
04/12 10:21
04/12 07:19
04/12 07:18
04/12 07:15
04/12 07:10
Δήμος Δυτικής Αχαΐας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
04/12 07:05
03/12 19:00
03/12 18:39
Οι νέες επενδύσεις θα μεταμορφώσουν την Αττική σε προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας
03/12 15:53
Επιτακτική ανάγκη ένα δίκτυο Θαλάσσιων Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα
03/12 14:14
03/12 14:06
Διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
03/12 14:02
Ψηφιακές Συναλλαγές: Οι Έλληνες ταξιδιώτες και οι κίνδυνοι απάτης
03/12 13:59
Προσφορά πομποδεκτών από το Λιμενικό Ταμείο στο Λιμεναρχείο Μυκόνου
03/12 13:58
Eurowings: Δύο νέες συνδέσεις με Άκτιο και Κω στο καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025
03/12 13:56
H Φιλοξενία αποτελεί σταθερό πυλώνα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής
03/12 13:19
Booking.com | Tο 75% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναζητούν αυθεντικές τοπικές εμπειρίες
03/12 10:41
03/12 10:18
Ισπανία | Σε ισχύ το ψηφιακό μητρώο, που "φακελώνει" τους τουρίστες
03/12 07:39
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού
03/12 07:34
Πτήσεις από 18 εταιρείες προς το αεροδρόμιο Ben Gurion του Ισραήλ
03/12 07:33
03/12 07:24
03/12 07:22
02/12 17:13
Η Celestyal εγκαινιάζει την πρώτη της σεζόν στον Αραβικό Κόλπο από το Κατάρ
02/12 17:08
02/12 16:31
Η Χαλκιδική επανασυστήνεται μέσα από τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία της
02/12 16:03
Η Ελλάδα παρούσα στη Διεθνή Έκθεση διαστημικής τεχνολογίας SPACE TECH EXPO
02/12 15:49
02/12 15:27
02/12 15:02
Herodion Hotel: Jacuzzi με θέα την Ακρόπολη και εκδηλώσεις ενόψει των εορτών
02/12 14:13
02/12 13:20
02/12 13:01
02/12 12:26
Ε. Ξ. Ρόδου: Δωρεάν διαμονή στους πληγέντες από τις ισχυρές βροχοτπώσεις
02/12 12:14
Aegean: Νέα εποχική σύνδεση του Ηρακλείου με τη Γαλλία το 2025
02/12 12:13
02/12 12:04
Accor: Το 16% των Ευρωπαίων σκοπεύει να ταξιδέψει στην Ελλάδα το 2025 – Οι 5 νέες τάσεις στα ταξίδια
02/12 11:03
Ο Όμιλος Mitsis ανέλαβε τη διαχείριση του ξενοδοχείου Alexander the Great στη Χαλκιδική
02/12 10:49
02/12 10:01
Wyndham Hotels & Resorts | Έρευνα για τη δυναμική επιστροφή και τις νέες τάσεις των ινδικών γάμων
02/12 07:50
Αλλαγή χρήσης ξενοδοχείων σε κατοικίες στην Ολυμπιακή Ακτή Κατερίνης και στο Καστελόριζο
02/12 07:38
Δήμος Ικαρίας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
02/12 06:40
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Ρόδο
02/12 05:46
01/12 12:24
01/12 12:19
Οι πόλεις Γκιμαράες, Άγκεντα και Βάασα νικήτριες στα βραβεία Ευρωπαϊκής Πράσινης Πόλης 2026
01/12 07:21
Δωρεά από το Ikos Olivia για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό του Δήμου Πολυγύρου
01/12 07:19
30/11 19:17
30/11 11:49
30/11 11:47
Δήμος Καρπάθου: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
29/11 23:11
Τουρισμός όλο το χρόνο και στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και αποκλειστικά για τον πολιτισμό
29/11 18:58
Βουλή: Παρέμβαση Γ. Χατζή για το τέλος ανθεκτικότητας και το «επαμφοτερίζον μοντέλο» στα Airbnb
29/11 18:31
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να στοχοποιείται συνέχεια η Μύκονος
29/11 18:13
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 10μηνο, συν 1,9 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις
29/11 17:36
29/11 16:22
29/11 15:41
AirBaltic: Καθόλη τη διάρκεια του έτους η σύνδεση Ρίγα - Αθήνα
29/11 13:31
29/11 13:26
RBH: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2025
29/11 13:13
Handelsblatt | Τα ακίνητα στην Ελλάδα είναι έως και 30% φτηνότερα από ό,τι στην υπόλοιπη Μεσόγειο
29/11 13:05
meteo | Έρχεται κακοκαιρία διαρκείας με ισχυρά φαινόμενα και μεγάλα ύψη βροχής
29/11 12:49
Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου: Ένα μοναδικό video με τους βραβευθέντες φίλους της Ρόδου
29/11 12:12
Volotea: Τρεις νέες συνδέσεις με Άραξο και Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
29/11 11:42
Air Canada: Περισσότερες εποχικές πτήσεις προς Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2025
29/11 10:31
British Airways | Έρχεται η εντυπωσιακή νέα First Class (φωτο)
29/11 09:59
29/11 09:38
29/11 07:32
Αυξήσεις στα Τέλη Παρεπιδημούντων από το 2025 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
29/11 07:30
Kόνιτσα | Διαγωνισμός για τη μίσθωση νερόμυλου με δυνατότητα τουριστικών χρήσεων
29/11 07:27
Αντιμονοπωλιακή υπόθεση κατά της Google - Πρόταση για πώληση του Chrome
29/11 07:22
Καισαριανή | Σε κατοικίες και διαμερίσματα μετατρέπονται Βιομηχανικό Κτήριο και Κτήριο Γραφείων
29/11 07:16
28/11 21:03
28/11 16:37
Air Transat: 4 εβδομαδιαίες συνδέσεις Μόντρεαλ – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
28/11 16:24
Αποκλειστικά πακέτα για τον Μαραθώνιο της TUI στη Ρόδο το 2025
28/11 16:12
Τα ψηφιακά έργα και οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμού στο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού
28/11 16:01
Focus Bari | 9 στους 10 Έλληνες έχουν εμπειρία με κατοικίδιο: Μια ισχυρή σχέση ζωής
28/11 15:48
"Τουρισμός για όλους" | Στις 31 Δεκεμβρίου λήγουν τα voucher
28/11 15:15
Costa Cruises: Περισσότερες κρουαζιέρες του Costa Fortuna στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2026
28/11 14:45
Marriott Bonvoy: Η Ελλάδα στους 5 κορυφαίους προορισμούς διακοπών για το 2025
28/11 14:25
Star Clippers: Δύο νέα Ελληνικά λιμάνια στα καλοκαιρινά προγράμματα κρουαζιέρας του 2026
28/11 13:56
Εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης: ένα ορόσημο για την πόλη, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
28/11 13:38
ΕΞΑΑ | Θετικές επιδόσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας τον Οκτώβριο και το 10μηνο
28/11 13:19
Στ. Γκίκας: Η Πάτρα μπορεί να αναδειχθεί σε εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό κρουαζιέρας
28/11 13:16
H Φιλοξενία αποτελεί σταθερό πυλώνα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής
Διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Δήμος Δυτικής Αχαΐας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Οι νέες επενδύσεις θα μεταμορφώσουν την Αττική σε προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας
Ψηφιακές Συναλλαγές: Οι Έλληνες ταξιδιώτες και οι κίνδυνοι απάτης
Νέος Γερμανός τουρ οπερέιτορ το 2025 – Θα πουλάει πακέτα και για Ελλάδα
Προσφορά πομποδεκτών από το Λιμενικό Ταμείο στο Λιμεναρχείο Μυκόνου
Τουρισμός πολυτελείας | Virtuoso: Στροφή σε προορισμούς με ήπιο κλίμα λόγω της κλιματικής αλλαγής
Όλγα Κεφαλογιάννη | Στο επίκεντρο της στρατηγικής ο ποιοτικός τουρισμός με όρους βιωσιμότητας
Neos: Νέα nonstop σύνδεση Μιλάνο – Κως το καλοκαίρι του 2025
Πτήσεις από 18 εταιρείες προς το αεροδρόμιο Ben Gurion του Ισραήλ
TUI Airways: Νέα σύνδεση Κορκ – Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2025
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού
Global Traveler Awards 2024 (ΗΠΑ): Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για 4η χρονιά
Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Οι προορισμοί χρειάζονται νέα μοντέλα διαχείρισης στη ροή τουριστών
Επιτακτική ανάγκη ένα δίκτυο Θαλάσσιων Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα
( 0 )