BRATIS
Sponsored ByBRATIS

ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

Η Hotelier Academy, με τη βοήθεια της Bratti Hotel Signage, αναλύει τους παράγοντες  που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο πολυτελές κατάλυμα, αλλά και τα στάδια της υλοποίησης της σήμανσης του Angsana Corfu Resort & Spa

 Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στη Hotelier Academy, η σήμανση των ξενοδοχείων αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικότερα θέματα συζήτησης. Σε συνδυασμό με το Design και την αρχιτεκτονική ενός καταλύματος, η σήμανση επηρεάζει άμεσα την εμπειρία που βιώνει ο επισκέπτης στη διάρκεια της διαμονής του, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται και όλο το ταξίδι της περιήγησής του μέσα στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Στην προκειμένη περίπτωση, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός της σήμανσης του ξενοδοχείου, αναδεικνύει απόλυτα τη σύνδεσή του με τη φύση και τον περιβάλλοντα χώρο, γεγονός που ενισχύει τον χαρακτήρα της διαμονής και της εμπειρίας του ταξιδιώτη.

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε ένα case study ξενοδοχειακής σήμανσης, το οποίο επικεντρώνεται στο Angsana Corfu Resort & Spa, το οποίο βρίσκεται στις Μπενίτσες της Κέρκυρας.

Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη, την κατασκευή και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο κατάλυμα.

Η ιδιαιτερότητα που έχει το Angsana Corfu χωροταξικά ως ξενοδοχείο και πώς η προδιαγραφή της σήμανσής του, την ανέδειξε

Το Angsana Corfu είναι ένα πολυτελές Resort του ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts. Το Angsana Corfu εκτείνεται σε χώρο 210 στρεμμάτων και αποτελείται από 159 δωμάτια και σουίτες, καθώς και 37 pool villas. Πρόκειται για ένα εκλεπτυσμένο κατάλυμα με ποικίλες εγκαταστάσεις. Κάποιες από αυτές είναι τα 11 εστιατόρια και lounge bars που διαθέτει για το κοινό, όπως επίσης και οι πισίνες του, μία εσωτερική και μία εξωτερική infinity pool. Εντός του resort, περιλαμβάνεται μία ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες και τις επιθυμίες, από το Rangers’ Club που είναι ένας παιδότοπος με πισίνα και σπιτάκι με δραστηριότητες για τους μικρούς φίλους του resort, το Angsana Spa με 11 δωμάτια θεραπείας, το Angsana Gallery που προσφέρει τα προϊόντα της Angsana, το γυμναστήριο Angsana Gym, καθώς και το Amalia Hall, που είναι ο ειδικά διαμορφωμένος συνεδριακός χώρος του ξενοδοχείου, για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Η μεγαλύτερη, όμως, ιδιαιτερότητα του Angsana Corfu, εντοπίζεται στο τοπίο του. Είναι ένα resort, το οποίο «αγκαλιάζεται» αρμονικά από τη μία πλευρά του από ένα καταπράσινο τοπίο και από την άλλη από το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο και οριοθετεί την επέκταση του καταλύματος προς τη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο συνδυασμός της φύσης που το περικλείει, είναι ουσιαστικά και η έμπνευση όλου του σχεδιασμού του, καθώς και της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον ταξιδιώτη. Για τον λόγο αυτό, έχει προμελετηθεί η άμεση πρόσβαση του επισκέπτη στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος, είτε οπτικά, είτε με τη φυσική του παρουσία. Για παράδειγμα, οι χώροι του spa, έχουν παράθυρα τα οποία βλέπουν στους κήπους του καταλύματος, ενισχύοντας το αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης του κάθε επισκέπτη.

Αυτή η ιδιομορφία του καταλύματος, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη μελέτη και την προδιαγραφή της σήμανσης του Angsana Corfu. Οι πινακίδες που κατασκευάστηκαν δεν έπρεπε μόνο να συνάδουν με την πολυτελή αισθητική του resort, αλλά να σμίγουν και να αναδεικνύουν τη φύση, τις δραστηριότητες και τα διαφορετικά facilities & outlets που περιλαμβάνει το κατάλυμα.

Η μελέτη και η προδιαγραφή της σήμανσης, θα λέγαμε ότι αποτέλεσε μία πρόκληση, την οποία ελάχιστες εταιρείες σήμανσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, που ανέλαβε και το έργο αυτό, κλήθηκε να αναδείξει όλο το ξενοδοχείο μέσα από τη μοναδική σήμανσή του, αλλά και να διαμορφώσει το ταξίδι του επισκέπτη (customer’s journey) μέσα στο resort, προβάλλοντας ταυτόχρονα όλες τις εγκαταστάσεις εξίσου.

Ο απώτερος στόχος ήταν εξ αρχής η ολοκληρωμένη προδιαγραφή σήμανσης, μέσω της οποίας θα διαμορφωθεί και η μέγιστη λειτουργικότητα στο κατάλυμα, εξασφαλίζοντας την υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών του.

Δείτε το δίκτυο συνεργατών που πλαισίωσε το συγκεκριμένο έργο: 

Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό έργο, αρχικά συνεργάστηκε με την εταιρεία KLCIII, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μελέτη, ο σχεδιασμός, αλλά και η τοποθέτηση της σήμανσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία Bratti συμμετείχε σε ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών οι οποίοι πλαισίωσαν το έργο. Στο δίκτυο αυτό συμπεριλαμβάνεται το Αρχιτεκτονικό γραφείο Rockwell Angsana από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το αρχιτεκτονικό τμήμα της Angansa από τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία BlackHawk Project Management μέσω την οποίας συντονίστηκε το έργο κατά την εξέλιξή του, αλλά και η Focal Project Management, εταιρεία η οποία συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.  

Ο ρόλος του περιβάλλοντα χώρου, της αρχιτεκτονικής & του concept του Angsana Corfu, στη διαμόρφωση της σήμανσής του

Για τη μελέτη και τον σχεδιασμό της σήμανσης του Angsana Corfu, μελετήθηκε ο περιβάλλων χώρος, η αρχιτεκτονική, αλλά και το concept του resort, προκειμένου να διαμορφωθεί η πρόταση για τη σήμανσή του, με τον πιο λειτουργικό τρόπο.

Το σχεδιαστικό concept του Agnsana, δημιουργεί έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του αποτελείται από αυστηρές γραμμές με ορθές γωνίες και ορθογώνια σχήματα. Καθώς δεν εμφανίζονται περίπλοκα μοτίβα και έντονα χρώματα, που θα περιπλέξουν τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής του, η σήμανσή του διαμορφώθηκε με αντίστοιχο τρόπο. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το καφέ, το μπεζ και το λευκό, για να ταιριάζουν με το γήινο περιβάλλον του resort. Αντίστοιχα, τα διάτρητα σχέδια τα οποία εμφανίζονται στη σήμανση, θυμίζοντας κλαδιά, εναρμονίζονται απόλυτα με το concept του Angsana Corfu Resort & Spa, αλλά και του ομίλου Banyan Tree, δημιουργώντας έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του.

Για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, η σήμανση του καταλύματος, προδιαγράφηκε σύμφωνα με την αυστηρή αρχιτεκτονική και τις λιτές γραμμές των κτηρίων του. Πιο συγκεκριμένα, οι πινακίδες του, σχεδιάστηκαν, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην υπερκαλύπτουν το κτηριακό περίβλημα ή να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά να εναρμονίζονται στο περιβάλλον του καταλύματος, κατευθύνοντας παράλληλα τον επισκέπτη. Τα γήινα χρώματα και τα διάτρητα στοιχεία, δημιουργούν την «ψευδαίσθηση» της ενοποίησής τους με τον χώρο που τοποθετούνται. Ο θερμός φωτισμός, από την άλλη, που εμφανίζεται μέσα από τις διατρήσεις, συμβάλλει στην «ενημέρωση» του επισκέπτη, δίνοντάς του την πληροφορία που αναζητά.

Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν

Για να επιτευχθεί η αρμονική ένταξη των πινακίδων στους χώρους του ξενοδοχείου, μελετήθηκαν τέσσερις παράγοντες: η αρχιτεκτονική του κτηρίου, η διακόσμηση στους εσωτερικούς χώρους, ο φωτισμός σε κάθε σημείο που θα τοποθετούνταν, αλλά και το concept του ξενοδοχείου. Έτσι, δημιουργήθηκαν πινακίδες που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.

Βεβαίως, τα σημεία στα οποία τοποθετήθηκαν οι πινακίδες δεν επιλέχθηκαν τυχαία, αλλά προέκυψαν μετά από εξειδικευμένη μελέτη της κυκλοφορίας των επισκεπτών, σε συνάρτηση με τα facilities του ξενοδοχείου που έπρεπε να αναδειχθούν, όπως τα εστιατόρια και οι άλλες υπηρεσίες. Η στρατηγική τοποθέτηση των πινακίδων σε σημεία που θα είναι ευδιάκριτες και ταυτόχρονα θα ταιριάζουν με τη λεπτή αισθητική του ξενοδοχείου, επηρέασε θετικά το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώσει το interior designing.

Δείτε τα στάδια υλοποίησης του project:

  • Στάδιο 1ο
    Μελέτη σήμανσης ύστερα από ανάλυση του design concept, της αρχιτεκτονικής και του συνολικού ύφους του ξενοδοχείου, πριν τον σχεδιασμό των πινακίδων.
  • Στάδιο 2ο
    Η κατασκευή των πινακίδων στην καθετοποιημένη παραγωγή της εταιρείας.
  • Στάδιο 3ο
    Η τοποθέτηση των πινακίδων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας, διασφαλίζοντας το άρτιο αποτέλεσμα.

Επίλογος

Αναλύοντας το παρόν ξενοδοχειακό έργο, θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά τη σπουδαιότητα της σήμανσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Η μελέτη και η έρευνα όλων των παραμέτρων (βλ. design, concept, αρχιτεκτονική, τοποθεσία κλπ.) φαίνεται να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση ενός τελικού άρτιου αποτελέσματος. Σημαντικό, είναι να αναφερθεί επίσης και η συνεισφορά της εταιρείας Bratti στο σύνολο του έργου, καθώς ανέδειξε την ταυτότητα του Angsana Corfu Resort & Spa, μέσω της σήμανσής του. 

bratti Hotel Signage 

+30 210 9656500, +30 210 8974496

info@bratti.eu

https://www.brattisign.gr/ 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

BRATIS
Επενδύσεις
  1. 28/11 20:21

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Σέριφο

  2. 28/11 19:10

    Attika Reisen: Κήρυξε πτώχευση ο Γερμανός σπεσιαλίστας των διακοπών στην Ελλάδα 

  3. 28/11 16:43

    To Ρέθυμνο τίμησε την τηλεοπτική σειρά "Σασμός"

  4. 28/11 16:25

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Καστανιάς στην Κορινθία

  5. 28/11 16:21

    EOT Κάτω Χωρών: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στο Β2Β roadshow «Around the World»

  6. 28/11 15:51

    Από ζόμπι... ξενοδοχείο: Πώς τα άδεια κτίρια γραφείων μετατρέπονται σε πολυτελή καταλύματα

  7. 28/11 14:40

    Η CLIA παρουσιάζει στην Κυβέρνηση το 5ετές Σχέδιο Δράσης του κλάδου της κρουαζιέρας για την Ελλάδα

  8. 28/11 13:16

    Τουρισμός: Ο Γερμανός t.o. Sitalia γίνεται Spica Travel με πακέτα διακοπών στη Μεσόγειο (και Ελλάδα)

  9. 28/11 12:58

    Το 100% Hotel Show μεταμόρφωσε για 3 ημέρες το MEC Παιανίας, σε σημείο αναφοράς νέων ιδεών και καινοτομίας

  10. 28/11 12:27

    Telegraph: Μία Ελληνική πόλη στις 10 καλύτερες της Ευρώπης για χειμερινές αποδράσεις

  11. 28/11 12:15

    XENIA '23 | Χιλιάδες στελέχη είδαν από κοντά τα hospitality megatrends

  12. 28/11 12:01

    Αντικατάσταση των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης Ταξί με επιβατηγά οχήματα από 6 έως εννέα 9 θέσεων

  13. 28/11 11:38

    ΠΟΞ | Οργισμένη αντίδραση για τις ρυθμίσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση και το τέλος ανθεκτικότητας

  14. 28/11 11:31

    LOT Polish Airlines: Νέα καθημερινή σύνδεση με την Αθήνα από τον Απρίλιο του 2024

  15. 28/11 10:58

    AJet | Ξεκινά τον Μάρτιο η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Turkish Airlines

  16. 28/11 10:52

    Rhomberg Reisen: Νέα τσάρτερ προς 4 Ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2024

  17. 28/11 10:22

    Γαλλία | Γιατί ακυρώνονται 16.500 πτήσεις μεταξύ 9 Ιανουαρίου και 14 Φεβρουαρίου 2024

  18. 28/11 07:23

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στους Δελφούς

  19. 28/11 07:19

    Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο

  20. 28/11 07:16

    Η ιστορία του πρώην METROPOLITAN CAPSIS στη Ρόδο

  21. 28/11 07:09

    Έγκριση μερικής διάσπασης της «AFEA Ανώνυμη Εμπορική Τουριστική και Ξενοδοχειακή Εταιρία», με σύσταση νέας ΑΕ

  22. 27/11 19:59

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Τουριστικού Περιπτέρου Ζαχάρως

  23. 27/11 16:21

    ITA Airways: Νέες συνδέσεις με Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά το καλοκαίρι του 2024

  24. 27/11 16:05

    "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση

  25. 27/11 15:41

    Ecole hôtelière de Lausanne: 7 επιτυχημένες στρατηγικές για προσέλκυση εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία

  26. 27/11 13:16

    Ισπανία: 100.000 κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία – «Χρειαζόμαστε μορφωμένους ανθρώπους από όλο τον κόσμο»

  27. 27/11 13:07

    Συνομοσπονδία Καταλυμάτων "Διαμονή" | Το «Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος» μας γυρνά πίσω δεκαετίες...

  28. 27/11 12:59

    Συνάντηση Γ. Πατούλη με Ε. Ράπτη για τον τουρισμό υγείας

  29. 27/11 12:47

    Αερομεταφορές: Μείωση των εκπομπών 5% μέχρι το 2030 – Αύριο η πρώτη μακρινή πτήση με βιώσιμα καύσιμα

  30. 27/11 12:45

    XENIA'23 | Networking, deals, trends… για 3η ημέρα

  31. 27/11 12:35

    Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εντυπωσιάζει τους Σέρβους

  32. 27/11 11:49

    Τουρισμός | Νέο ρεκόρ Αμερικανών στην Ευρώπη το 2024- ποιες είναι οι τάσεις, που διαμορφώνει η νέα γενιά

  33. 27/11 11:05

    Γερμανικός τουρισμός | Περισσότερα έσοδα, αλλά 20% λιγότεροι πελάτες φέτος για τα ταξιδιωτικά γραφεία

  34. 27/11 10:27

    Τουρκικός τουρισμός | 44,2 εκατ. τουρίστες στο 10μηνο, 5 εκατ. τον Οκτώβριο

  35. 27/11 09:59

    Θεσσαλία | Συνάντηση γνωριμίας των ενώσεων ξενοδόχων με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Γιάννη Αναστασίου

  36. 27/11 07:13

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στην Κατερίνη

  37. 27/11 07:09

    Αστέρας Βουλιαγμένης | Έγκριση για κοπή 35 δέντρων με την προϋπόθεση φύτευσης 70 νέων

  38. 27/11 07:07

    Γαστρονομική εκδήλωση για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου

  39. 27/11 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου 23,2 στρεμμάτων στη Χαλκιδική για τουριστικούς σκοπούς

  40. 27/11 07:04

    Ημερίδα για τον Αγροτουρισμό στην Πάτρα

  41. 27/11 07:02

    Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης: Διαγωνισμός για την Ψηφιοποίηση και προβολή του Καλλιτεχνικού Αρχείου

  42. 26/11 19:24

    XENIA '23 | Οι τάσεις του hospitality στο επίκεντρο για 2η μέρα

  43. 26/11 12:10

    Κλιματική αλλαγή: Το Μπόντρουμ χωρίς νερό - σύσταση να μην αδειάσουν αυτό το χειμώνα οι 30.000 πισίνες

  44. 26/11 07:04

    Συνέδριο στα Χανιά για την Κλιματική Αλλαγή και τον Τουρισμό

  45. 25/11 23:16

    Ημέρες Καριέρας Τουρισμού στην έκθεση XENIA '23

  46. 25/11 23:10

    XENIA '23 | Καινοτόμες ιδέες, τάσεις, και εμπορικές συζητήσεις κυριάρχησαν την 1η ημέρα

  47. 25/11 22:58

    ΕΕ | Νέα πλατφόρμα αξιοποίησης ταλέντων για τη στήριξη Περιφερειών

  48. 25/11 16:35

    XENIA '23 | Η μεγαλύτερη έκθεση για την τουριστική βιομηχανία ξεκίνησε!

  49. 25/11 16:29

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Τέλη στις βραχυχρόνιες μισθώσεις ανάλογα των ξενοδοχείων – H συνέλευση του ΞΕΕ στην XENIA '23

  50. 25/11 11:42

    Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα | Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024

  51. 25/11 11:00

    ΕΤΑΔ | Παραχώρηση εδαφικών τμημάτων για τον Ποδηλατόδρομο και Πεζόδρομο στην Αττική Ριβιέρα

  52. 25/11 10:48

    Το Αεροδρόμιο των Τιράνων ανάμεσα στις εταιρείες με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Αλβανία

  53. 25/11 10:47

    Αύξηση της ανεργίας το τρίτο τρίμηνο στη Γαλλία

  54. 24/11 13:50

    Βενετία:Έλεγχος του υπερτουρισμού με υποχρεωτικό εισιτήριο εισόδου για κάθε επισκέπτη

  55. 24/11 13:50

    Η Κομισιόν καλεί τα κράτη μέλη να εντείνουν τη συνεργασία Σένγκεν

  56. 24/11 12:00

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες εκτόξευσαν τις τιμές στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  57. 24/11 11:27

    Carnival: Αντιδράσεις από τους εργαζομένους για σχέδιο απόλυσης και επαναπρόσληψης με νέους όρους

  58. 24/11 10:18

    Βρετανικός τουρισμός | Η Corendon Airlines προσθέτει την Κρήτη στο πρόγραμμα πτήσεων το 2024

  59. 24/11 10:01

    Σε διαβούλευση το ασφαλιστικό νομοσχέδιο- πού ασφαλίζονται οι μικρο- ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  60. 24/11 07:20

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στη Μάνη

  61. 24/11 07:16

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Πήλιο

  62. 24/11 07:13

    Βίντεο τουριστικής προβολής της Σητείας με έμφαση σε μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους

  63. 24/11 07:09

    50 θέρετρα θα εξυπηρετεί η πρώτη εταιρεία υδροπλάνων της Σαουδικής Αραβίας

  64. 24/11 07:06

    Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Πάρο και Μύκονο

  65. 23/11 19:25

    Ελληνικός τουρισμός '23 | ΕΤΕ: Απώλεια 1,2 δισ. ευρώ από το ρεκόρ των εισπράξεων- εκτιμήσεις για το 2024

  66. 23/11 16:58

    Σε κοινοπραξία, που μετέχει η ΓΕΚ Τέρνα, ο λιμένας «Φίλιππος Β» στην Καβάλα

  67. 23/11 16:40

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Ρουμανία ως city break προορισμού

  68. 23/11 15:37

    Ξενοδοχεία: Κάθε ευρώ επενδύσεων στη βιωσιμότητα αποδίδει έως 145 € - Ποια πιστοποίηση λειτουργεί ανά κατηγορία ξενοδοχείου

  69. 23/11 15:23

    FedHATTA: Ενιαία τέλη κυκλοφορίας για τουριστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ

  70. 23/11 14:48

    Παγκόσμιες διακρίσεις φέρνουν το Athina Luxury Suites και πάλι στην κορυφή

  71. 23/11 13:58

    Nέο ΕΣΠΑ Τουρισμού- προδημοσίευση της Δράσης- ενημερωτικές εκδηλώσεις σε Ρέθυμνο και Χανιά

  72. 23/11 13:42

    Τουρισμός: Ο συναυλιακός τουρισμός κίνητρο για διεθνή ταξίδια των Βρετανών το 2024

  73. 23/11 13:41

    Η ΕΤΑΔ μίσθωσε το Τουριστικό Περίπτερο του Ξενία Παλαιοκαστρίτσας Κέρκυρας

  74. 23/11 12:15

    ACI: Οι προκλήσεις δεν πτοούν τους ταξιδιώτες ούτε το 2024 – Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα αεροπορικά ταξίδια τη νέα χρονιά

  75. 23/11 11:47

    WTM/ Τουρισμός: Μόνο Ελλάδα & Τουρκία έσπασαν το φράγμα του 2019 – Νέοι προορισμοί και σταθεροποίηση της ζήτησης οι τάσεις του 2024

  76. 23/11 11:27

    Celestyal | Νέες κρουαζιέρες με αρκετούς ελληνικούς προορισμούς από την Άνοιξη του 2024

  77. 23/11 11:11

    Προορισμός για τουρισμό πολυτελείας η Ελαφόνησος στη βρετανική αγορά

  78. 23/11 10:59

    Ά. Γκερέκου από Πιερία: Πρόταση για διεθνές συνέδριο προβολής του Ολύμπου ως αειφόρου προορισμού

  79. 23/11 10:28

    Τουρισμός | ΤUI: «The Mora», νέα πολυτελής μάρκα ξενοδοχείων για υψηλά εισοδήματα - ενδιαφέρον και για Ελλάδα

  80. 23/11 07:56

    Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα για τον Έβρο - Η Επιτροπή

  81. 23/11 07:51

    Έρχεται το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, ο Μύλος των Ξωτικών στα Τρίκαλα

  82. 23/11 07:47

    Global Hotel Alliance | Βραβεία στους καλύτερους στον διεθνή τουρισμό το 2023

  83. 23/11 07:45

    «Γκάζωσε» η Hilton στο F1 Vegas Grand Prix

  84. 23/11 07:42

    Ντεμπούτο στην Ουγγαρία για τα Autograph Collection Hotels

  85. 22/11 20:38

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Παρατηρητήριο για τον Παράκτιο και Θαλάσσιο Τουρισμό στη Μεσόγειο

  86. 22/11 18:07

    ΠΟΞ: Λήξη του προγράμματος Κατάρτιση και Πιστοποίηση Γνώσεων και Δεξιοτήτων Εργαζομένων στον Ιδιωτικό τομέα

  87. 22/11 17:51

    Αειφόρος τουρισμός | ECTAA και ΕΟΤ αλλάζουν το τουριστικό μέλλον της Ελλάδας

  88. 22/11 15:34

    Ιατρικός τουρισμός: 22 θάνατοι Βρετανών από αισθητικές επεμβάσεις στην Τουρκία την τελευταία 4ετία

  89. 22/11 15:07

    Azamara | Συναρπαστικές εκδρομές με ξεναγό σχεδιασμένες από την National Geographic

  90. 22/11 14:46

    FedHATTA: Δυσβάσταχτο το τέλος ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση όπως σχεδιάζεται για τα ξενοδοχεία

  91. 22/11 14:32

    Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια σχεδιάζουν οι Γερμανοί για το 2024 – Με ποια κριτήρια θα επιλέξουν προορισμό

  92. 22/11 13:36

    Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου | Nέο κύμα αποχωρήσεων εξαιτίας της μη στήριξης του εποχικού προσωπικού

  93. 22/11 12:34

    H απόλυτη εμπειρία της Φιλοξενίας έρχεται Χenia 2023

  94. 22/11 12:11

    Τουρισμός | Το 42% των Καναδών σχεδιάζει ταξίδι στην Ευρώπη το 2024 - Νέες εμπειρίες θέλει 1 στους 3

  95. 22/11 11:37

    Γερμανικός Τύπος | Δημογραφικό: Η Ελλάδα αργοπεθαίνει

  96. 22/11 11:27

    H Ελλάδα «Καλύτερος Προορισμός 2023» στο Βέλγιο

  97. 22/11 10:48

    Fraport Greece | +8,4% η επιβατική κίνηση στο 10μηνο- στα φετινά επίπεδα ο αριθμός θέσεων το 2024

  98. 22/11 10:12

    Volotea | 1,6 αεροπορικές θέσεις στην Ελλάδα το 2024- 23% περισσότερες στην Αθήνα

  99. 22/11 09:56

    Μύκονος | Αύξηση των ξένων τουρστών τον Οκτώβριο

  100. 22/11 07:57

    Επισκευές και διαμορφώσεις σε ξενοδοχεία στην Κρήτη και Κέρκυρα