BRATIS
Sponsored ByBRATIS

ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

Η Hotelier Academy, με τη βοήθεια της Bratti Hotel Signage, αναλύει τους παράγοντες  που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο πολυτελές κατάλυμα, αλλά και τα στάδια της υλοποίησης της σήμανσης του Angsana Corfu Resort & Spa

 Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στη Hotelier Academy, η σήμανση των ξενοδοχείων αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικότερα θέματα συζήτησης. Σε συνδυασμό με το Design και την αρχιτεκτονική ενός καταλύματος, η σήμανση επηρεάζει άμεσα την εμπειρία που βιώνει ο επισκέπτης στη διάρκεια της διαμονής του, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται και όλο το ταξίδι της περιήγησής του μέσα στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Στην προκειμένη περίπτωση, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός της σήμανσης του ξενοδοχείου, αναδεικνύει απόλυτα τη σύνδεσή του με τη φύση και τον περιβάλλοντα χώρο, γεγονός που ενισχύει τον χαρακτήρα της διαμονής και της εμπειρίας του ταξιδιώτη.

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε ένα case study ξενοδοχειακής σήμανσης, το οποίο επικεντρώνεται στο Angsana Corfu Resort & Spa, το οποίο βρίσκεται στις Μπενίτσες της Κέρκυρας.

Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη, την κατασκευή και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο κατάλυμα.

Η ιδιαιτερότητα που έχει το Angsana Corfu χωροταξικά ως ξενοδοχείο και πώς η προδιαγραφή της σήμανσής του, την ανέδειξε

Το Angsana Corfu είναι ένα πολυτελές Resort του ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts. Το Angsana Corfu εκτείνεται σε χώρο 210 στρεμμάτων και αποτελείται από 159 δωμάτια και σουίτες, καθώς και 37 pool villas. Πρόκειται για ένα εκλεπτυσμένο κατάλυμα με ποικίλες εγκαταστάσεις. Κάποιες από αυτές είναι τα 11 εστιατόρια και lounge bars που διαθέτει για το κοινό, όπως επίσης και οι πισίνες του, μία εσωτερική και μία εξωτερική infinity pool. Εντός του resort, περιλαμβάνεται μία ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες και τις επιθυμίες, από το Rangers’ Club που είναι ένας παιδότοπος με πισίνα και σπιτάκι με δραστηριότητες για τους μικρούς φίλους του resort, το Angsana Spa με 11 δωμάτια θεραπείας, το Angsana Gallery που προσφέρει τα προϊόντα της Angsana, το γυμναστήριο Angsana Gym, καθώς και το Amalia Hall, που είναι ο ειδικά διαμορφωμένος συνεδριακός χώρος του ξενοδοχείου, για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Η μεγαλύτερη, όμως, ιδιαιτερότητα του Angsana Corfu, εντοπίζεται στο τοπίο του. Είναι ένα resort, το οποίο «αγκαλιάζεται» αρμονικά από τη μία πλευρά του από ένα καταπράσινο τοπίο και από την άλλη από το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο και οριοθετεί την επέκταση του καταλύματος προς τη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο συνδυασμός της φύσης που το περικλείει, είναι ουσιαστικά και η έμπνευση όλου του σχεδιασμού του, καθώς και της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον ταξιδιώτη. Για τον λόγο αυτό, έχει προμελετηθεί η άμεση πρόσβαση του επισκέπτη στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος, είτε οπτικά, είτε με τη φυσική του παρουσία. Για παράδειγμα, οι χώροι του spa, έχουν παράθυρα τα οποία βλέπουν στους κήπους του καταλύματος, ενισχύοντας το αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης του κάθε επισκέπτη.

Αυτή η ιδιομορφία του καταλύματος, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη μελέτη και την προδιαγραφή της σήμανσης του Angsana Corfu. Οι πινακίδες που κατασκευάστηκαν δεν έπρεπε μόνο να συνάδουν με την πολυτελή αισθητική του resort, αλλά να σμίγουν και να αναδεικνύουν τη φύση, τις δραστηριότητες και τα διαφορετικά facilities & outlets που περιλαμβάνει το κατάλυμα.

Η μελέτη και η προδιαγραφή της σήμανσης, θα λέγαμε ότι αποτέλεσε μία πρόκληση, την οποία ελάχιστες εταιρείες σήμανσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, που ανέλαβε και το έργο αυτό, κλήθηκε να αναδείξει όλο το ξενοδοχείο μέσα από τη μοναδική σήμανσή του, αλλά και να διαμορφώσει το ταξίδι του επισκέπτη (customer’s journey) μέσα στο resort, προβάλλοντας ταυτόχρονα όλες τις εγκαταστάσεις εξίσου.

Ο απώτερος στόχος ήταν εξ αρχής η ολοκληρωμένη προδιαγραφή σήμανσης, μέσω της οποίας θα διαμορφωθεί και η μέγιστη λειτουργικότητα στο κατάλυμα, εξασφαλίζοντας την υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών του.

Δείτε το δίκτυο συνεργατών που πλαισίωσε το συγκεκριμένο έργο: 

Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό έργο, αρχικά συνεργάστηκε με την εταιρεία KLCIII, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μελέτη, ο σχεδιασμός, αλλά και η τοποθέτηση της σήμανσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία Bratti συμμετείχε σε ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών οι οποίοι πλαισίωσαν το έργο. Στο δίκτυο αυτό συμπεριλαμβάνεται το Αρχιτεκτονικό γραφείο Rockwell Angsana από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το αρχιτεκτονικό τμήμα της Angansa από τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία BlackHawk Project Management μέσω την οποίας συντονίστηκε το έργο κατά την εξέλιξή του, αλλά και η Focal Project Management, εταιρεία η οποία συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.  

Ο ρόλος του περιβάλλοντα χώρου, της αρχιτεκτονικής & του concept του Angsana Corfu, στη διαμόρφωση της σήμανσής του

Για τη μελέτη και τον σχεδιασμό της σήμανσης του Angsana Corfu, μελετήθηκε ο περιβάλλων χώρος, η αρχιτεκτονική, αλλά και το concept του resort, προκειμένου να διαμορφωθεί η πρόταση για τη σήμανσή του, με τον πιο λειτουργικό τρόπο.

Το σχεδιαστικό concept του Agnsana, δημιουργεί έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του αποτελείται από αυστηρές γραμμές με ορθές γωνίες και ορθογώνια σχήματα. Καθώς δεν εμφανίζονται περίπλοκα μοτίβα και έντονα χρώματα, που θα περιπλέξουν τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής του, η σήμανσή του διαμορφώθηκε με αντίστοιχο τρόπο. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το καφέ, το μπεζ και το λευκό, για να ταιριάζουν με το γήινο περιβάλλον του resort. Αντίστοιχα, τα διάτρητα σχέδια τα οποία εμφανίζονται στη σήμανση, θυμίζοντας κλαδιά, εναρμονίζονται απόλυτα με το concept του Angsana Corfu Resort & Spa, αλλά και του ομίλου Banyan Tree, δημιουργώντας έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του.

Για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, η σήμανση του καταλύματος, προδιαγράφηκε σύμφωνα με την αυστηρή αρχιτεκτονική και τις λιτές γραμμές των κτηρίων του. Πιο συγκεκριμένα, οι πινακίδες του, σχεδιάστηκαν, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην υπερκαλύπτουν το κτηριακό περίβλημα ή να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά να εναρμονίζονται στο περιβάλλον του καταλύματος, κατευθύνοντας παράλληλα τον επισκέπτη. Τα γήινα χρώματα και τα διάτρητα στοιχεία, δημιουργούν την «ψευδαίσθηση» της ενοποίησής τους με τον χώρο που τοποθετούνται. Ο θερμός φωτισμός, από την άλλη, που εμφανίζεται μέσα από τις διατρήσεις, συμβάλλει στην «ενημέρωση» του επισκέπτη, δίνοντάς του την πληροφορία που αναζητά.

Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν

Για να επιτευχθεί η αρμονική ένταξη των πινακίδων στους χώρους του ξενοδοχείου, μελετήθηκαν τέσσερις παράγοντες: η αρχιτεκτονική του κτηρίου, η διακόσμηση στους εσωτερικούς χώρους, ο φωτισμός σε κάθε σημείο που θα τοποθετούνταν, αλλά και το concept του ξενοδοχείου. Έτσι, δημιουργήθηκαν πινακίδες που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.

Βεβαίως, τα σημεία στα οποία τοποθετήθηκαν οι πινακίδες δεν επιλέχθηκαν τυχαία, αλλά προέκυψαν μετά από εξειδικευμένη μελέτη της κυκλοφορίας των επισκεπτών, σε συνάρτηση με τα facilities του ξενοδοχείου που έπρεπε να αναδειχθούν, όπως τα εστιατόρια και οι άλλες υπηρεσίες. Η στρατηγική τοποθέτηση των πινακίδων σε σημεία που θα είναι ευδιάκριτες και ταυτόχρονα θα ταιριάζουν με τη λεπτή αισθητική του ξενοδοχείου, επηρέασε θετικά το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώσει το interior designing.

Δείτε τα στάδια υλοποίησης του project:

  • Στάδιο 1ο
    Μελέτη σήμανσης ύστερα από ανάλυση του design concept, της αρχιτεκτονικής και του συνολικού ύφους του ξενοδοχείου, πριν τον σχεδιασμό των πινακίδων.
  • Στάδιο 2ο
    Η κατασκευή των πινακίδων στην καθετοποιημένη παραγωγή της εταιρείας.
  • Στάδιο 3ο
    Η τοποθέτηση των πινακίδων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας, διασφαλίζοντας το άρτιο αποτέλεσμα.

Επίλογος

Αναλύοντας το παρόν ξενοδοχειακό έργο, θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά τη σπουδαιότητα της σήμανσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Η μελέτη και η έρευνα όλων των παραμέτρων (βλ. design, concept, αρχιτεκτονική, τοποθεσία κλπ.) φαίνεται να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση ενός τελικού άρτιου αποτελέσματος. Σημαντικό, είναι να αναφερθεί επίσης και η συνεισφορά της εταιρείας Bratti στο σύνολο του έργου, καθώς ανέδειξε την ταυτότητα του Angsana Corfu Resort & Spa, μέσω της σήμανσής του. 

bratti Hotel Signage 

+30 210 9656500, +30 210 8974496

info@bratti.eu

https://www.brattisign.gr/ 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

BRATIS
Επενδύσεις
  1. 28/06 16:16

    Ά Γκερέκου: Η Μάνη μοναδικός προορισμός στο είδος του

  2. 28/06 15:22

    TUI Bελγίου: "Μεγάλη επιστροφή στην κανονικότητα" - Η Ελλάδα στους 3 κορυφαίους προορισμούς, εκτόξευση για Κρήτη και Ρόδο

  3. 28/06 13:22

    Metaxa Hospitality Group: Βιώσιμη φιλοξενία στην πράξη μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες

  4. 28/06 12:56

    TUI: Σε αναζήτηση επιπλέον χωρητικότητας στην Ελλάδα – "Γεμίζουν Κως και Ρόδος, τα last minute ακριβαίνουν"

  5. 28/06 12:41

    Η Ελληνική Κυβέρνηση κινείται νομικά ενάντια στη χρήση του όρου Turkaegean

  6. 28/06 12:40

    Κρατική Ορχήστρα Αθηνών – Lionel Bringuier – Mischa Maisky Έργα Ευαγγελάτου, Ντβόρζακ, Ραχμάνινοφ

  7. 28/06 12:26

    Airbnb: Οι νέες 5 τάσεις που αλλάζουν τις βραχυχρόνιες μισθώσεις το 2022 - Πώς μπορείτε να τις αξιοποιήσετε

  8. 28/06 12:09

    Ένα σπουδαίο θεατρικό γεγονός θα ανοίξει τα φετινά Επιδαύρια!

  9. 28/06 11:51

    Προβολή της Τήνου στην κρατική τηλεόραση της Ρουμανίας

  10. 28/06 11:44

    Διεθνής διαγωνισμός για το ακίνητο στη Λουτρόπολη Καμένων Βούρλων - Περιλαμβάνει το ξενοδοχείο ΓΑΛΗΝΗ

  11. 28/06 11:42

    EF Go Ahead Tours: Εκπτωτικά προγράμματα για Ελλάδα μέχρι το 2024

  12. 28/06 11:37

    Γερμανία | Γυμνισμός μεταξύ αποδοχής και ...ντροπής

  13. 28/06 11:22

    Αγροτουρισμός | Ζαχαράκη: Η Ελλάδα, στον διεθνή διαγωνισμό “Best Tourism Village”, με τρεις υποψηφιότητες»

  14. 28/06 11:17

    Εκδήλωση ΕΟΤ στο Λονδίνο: Οι «Γεύσεις της Ελλάδας» στο βρετανικό κοινοβούλιο

  15. 28/06 10:24

    Τουρισμός | Έρευνα: Η τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία θα μειώσει δραστικά το προσωπικό

  16. 28/06 10:13

    Μια μουσική περιπλάνηση στις μουσικές του τόπου μας

  17. 28/06 10:01

    Φεύγει από τη Ρωσία και η αλυσίδα Intercontinental

  18. 28/06 09:52

    Μια γκροτέσκα δίκη εξετάζει όλες τις μορφές του κακού

  19. 28/06 09:27

    Μια διήμερη «μάχη» με πολύ χορό και ελεύθερη είσοδο

  20. 28/06 08:22

    Επενδύσεις | Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείου στο Πήλιο και για ίδρυση νέου στο Ηράκλειο

  21. 28/06 08:15

    Πανθεσσαλικό Φεστιβάλ Ποίησης σε Λάρισα, Βόλο, Τρίκαλα και Καρδίτσα

  22. 27/06 18:29

    Β. Κικίλιας: Μέσα στο καλοκαίρι νέες αμερικανικές επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό

  23. 27/06 16:26

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έγκριση συγκέντρωσης Fairfax/ Grivalia

  24. 27/06 16:14

    Ethiopian Airlines | Addis Ababa - Αθήνα με 3 πτήσεις την εβδομάδα

  25. 27/06 16:00

    Ξενοδοχεία Αθήνας- α' 5μηνο | Παρέμεινε η υστέρηση των επιδόσεων έναντι του 2019

  26. 27/06 15:31

    FedHATTA: Επαναληπτική συνάντηση φορέων με την Aegean Air

  27. 27/06 14:47

    ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις

  28. 27/06 14:20

    H Celebrity Cruises γιορτάζει την επιστροφή όλου του στόλου της στις κρουαζιέρες ανά τον κόσμο

  29. 27/06 13:29

    Φέτος πάμε (και ξαναπάμε) Επίδαυρο! | Επέκταση των εκπτωτικών εισιτηρίων και προσφορών μέχρι 30 Ιουνίου!

  30. 27/06 13:28

    Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο

  31. 27/06 13:14

    Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας!

  32. 27/06 12:16

    Οι ταξιδιώτες Gen Z αναζητούν στις διακοπές τους καλό περιεχόμενο για τα social media

  33. 27/06 11:33

    Απεργιακή «ομίχλη» στις πτήσεις: Τουλάχιστον 1,8 εκατ. Βρετανοί θα ταλαιπωρηθούν τον Ιούλιο

  34. 27/06 10:50

    Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία

  35. 27/06 10:48

    Ισπανικά ξενοδοχεία: Εφοδιαστική αλυσίδα και ενέργεια εκτοξεύουν το κόστος κατά 30%

  36. 27/06 10:10

    Τουρισμός | Το κόστος διαμονής καθορίζει τον προορισμό διακοπών των Βρετανών- πρώτη επιλογή τo all-inclusive

  37. 27/06 09:42

    Τυπολογίες απάτης στις ηλεκτρονικές πληρωμές και επενδύσεις | Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις

  38. 27/06 09:22

    Αεροπορία μηδενικών εκπομπών | Η Κομισιόν δρομολογεί νέα συμμαχία για υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη

  39. 27/06 07:22

    13η Γιορτή Μουσικής στη Ρόδο

  40. 26/06 11:44

    Δεμένα στο έδαφος τα περισσότερα βρετανικά αεροπλάνα;

  41. 26/06 11:25

    Eγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Σπάρτη

  42. 26/06 11:18

    Β.Κικίλιας | Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση

  43. 26/06 11:16

    Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Αφάντου προς όφελος του τουρισμού και των κατοίκων

  44. 25/06 12:26

    Καταργείται η ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας- οι μειώσεις στα τιμολόγια

  45. 25/06 11:40

    Στις Σπέτσες η πρεμιέρα για την πολυαναμενόμενη ταινία "H Χαμένη Κόρη|, παρουσία της σκηνοθέτιδας Maggie Gyllenhaal

  46. 25/06 11:30

    Η Airbnb χρηματοδοτεί τη δημιουργία παράξενων καταλυμάτων

  47. 25/06 11:28

    Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών

  48. 25/06 11:26

    Βασίλης Κικίλιας: «Σχεδιάζουμε χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα από τον Πειραιά στα Ιεροσόλυμα»

  49. 24/06 16:31

    Νέες παρατάσεις αεροπορικών οδηγιών για απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

  50. 24/06 16:18

    Ανακοινώσεις για τα τουριστικά λεωφορεία υποσχέθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλος

  51. 24/06 16:08

    Deloitte | Το ξενοδοχείο του μέλλοντος - Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο

  52. 24/06 15:19

    Η Alva Yachts Ελλάς αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο της Alva Yachts

  53. 24/06 14:33

    ACI: Η Ελλάδα η μοναδική χώρα στην ΕΕ που επανέφερε τις πτήσεις σε επίπεδα 2019

  54. 24/06 13:26

    Ποια ελληνικά νησιά είναι ευάλωτα στις ακυρώσεις πτήσεων - Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος και Ζάκυνθος τα πιο ανθεκτικά

  55. 24/06 12:39

    Από ακύρωση σε ακύρωση οι ευρωπαϊκές πτήσεις λόγω απεργιών του προσωπικού

  56. 24/06 12:25

    Β. Κικίλιας | Αυξάνονται τα ποσά που δαπανούν οι ταξιδιώτες στα duty free σε σχέση με το 2019

  57. 24/06 12:07

    Νέος CEO στην TUI ο οικονομικός διευθυντής Sebastian Ebel

  58. 24/06 11:46

    Βρετανοί τουρίστες μηνύουν την TUI για γαστρικές διαταραχές σε ξενοδοχείο της Αιγύπτου

  59. 24/06 11:25

    Ακρόπολη, καύσωνας και ξαφνικό κλείσιμο: Απαραίτητη η έγκαιρη ενημέρωση

  60. 24/06 11:21

    ΕΟΤ: Η Πελοπόννησος στο επίκεντρο της 6ης Ψηφιακής Τουριστικής Συνάντησης Ελλάδας-Κύπρου

  61. 24/06 11:10

    Καλοκαιρινά Ραντεβού στο Δήμο Χερσονήσου μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου

  62. 24/06 10:32

    British Airways | Καλοκαιρινή απεργία στο Χίθροου ψήφισαν οι εργαζόμενοι

  63. 24/06 09:39

    5ος κύκλος CapsuleT | Παράταση αιτήσεων μέχρι 26 Ιουνίου

  64. 24/06 09:21

    Η Lufthansa ακυρώνει άλλες 2.200 πτήσεις για Ιούλιο και Αύγουστο- Εξυπηρετούνται οι κλασικοί προορισμοί διακοπών

  65. 24/06 08:22

    Επιχορηγήσεις για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πήλιο και Σκιάθο

  66. 24/06 08:20

    Ενισχύονται τα εγχώρια ταξίδια στην Ισπανία με προτίμηση για διαμονή σε ξενοδοχεία

  67. 24/06 08:17

    Έρευνα Virtuoso: Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες εμπειρίες

  68. 24/06 08:10

    Δέκατο Patras Motor Show στην Πάτρα

  69. 24/06 07:26

    EasyJet | Κίνδυνος για ακυρώσεις πτήσεων όλο το καλοκαίρι για Ελλάδα και άλλους προορισμούς

  70. 23/06 19:03

    Στ. Βλαστός | Η ΕΤΑΔ έχει καταφέρει να δώσει λύσεις σε θέματα ακινήτων που λίμναζαν επί δεκαετίες

  71. 23/06 16:35

    Air Albania | Αθήνα-Τίρανα 4 πτήσεις την εβδομάδα

  72. 23/06 16:28

    Β.Κικίλιας | Η Αίγινα εξελίσσεται σε δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό

  73. 23/06 15:29

    «Ξενοδοχείο Μηδέν Αστέρων» με μπάτλερ για... άυπνους – «Μην κοιμηθείτε, σκεφτείτε τις κρίσεις στον κόσμο»

  74. 23/06 14:11

    Γαλλικός τουρισμός: Η Ελλάδα γίνεται η επιτυχία του καλοκαιριού για τους t.o’s και τα τουριστικά γραφεία

  75. 23/06 13:32

    Εκμετάλλευση τουριστών στη Σαντορίνη | Αντιδήμαρχος Θήρας: Κανένας δεν έχει δικαίωμα να αμαυρώνει τη φήμη του νησιού

  76. 23/06 12:55

    Επιταχύνεται η διαδικασία έκδοσης visa των Ινδών για Ελλάδα – 4.000 visa μέχρι στιγμής

  77. 23/06 12:31

    Σύγχρονα μέσα ασφαλείας στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης

  78. 23/06 12:20

    Ν.Καπραβέλος | Η Όμικρον 5 είναι σχεδόν νέος ιός - μάσκα στους κλειστούς χώρους

  79. 23/06 12:19

    ΓΣΕΕ: Σε επαγρύπνηση για καταγγελίες εργαζομένων για θερμική καταπόνηση

  80. 23/06 11:48

    «Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

  81. 23/06 11:30

    Τουρνουά Τένις «ΦΗΜΗ – ΖΑΡΟΣ» με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  82. 23/06 11:26

    Hard Rock/ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ | Το 2026 θα ανοίξει τις πόρτες του το Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό

  83. 23/06 11:11

    Μεγάλη τουριστική επένδυση 840 εκατ. ευρώ στη Σαρωνίδα

  84. 23/06 09:10

    Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Βόλο και Σκιάθο

  85. 23/06 09:08

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  86. 23/06 09:03

    "Ανοιχτοί 'Ανθρωποι" στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου

  87. 23/06 09:00

    Ολλανδία: Αυξήσεις μισθών και ελλείψεις προσωπικού

  88. 23/06 08:59

    Σημάδια επιβράδυνσης της ισπανικής οικονομίας

  89. 22/06 18:19

    Γενική συνέλευση ΣΕΤΕ | Καθοριστική η τεχνολογία στην ενίσχυση του τουριστικού brand name της χώρας

  90. 22/06 18:08

    Επιβεβλημένη πλέον η επιμήκυνση της σεζόν

  91. 22/06 16:38

    Πόσο ακριβαίνουν τα ταξί

  92. 22/06 16:17

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία με ταξίδι εξοικείωσης πρακτόρων του RTK Group

  93. 22/06 15:42

    Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο στο metaverse, και ανήκει στην TUI!

  94. 22/06 14:26

    Προς νέο ρεκόρ οι παγκόσμιες ξενοδοχειακές κρατήσεις το καλοκαίρι του 2022

  95. 22/06 13:56

    Ο τουρισμός πρέπει να είναι ελκυστικός όχι μόνο στους επισκέπτες αλλά και στους εργαζομένους του

  96. 22/06 13:11

    Αποδόθηκε στο κοινό το αποκατεστημένο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης

  97. 22/06 13:11

    Συνέλευση ΣΕΤΕ | Ανοιχτός διάλογος για μια νέα στρατηγική για την εργασία στον τουρισμό

  98. 22/06 13:02

    Τραγικές εικόνες με θάλασσα από βαλίτσες στο αεροδρόμιο του Χίθροου το Σαββατοκύριακο

  99. 22/06 12:48

    Αλ. Τσίπρας | Συνέλευση ΣΕΤΕ: Τα καθαρά έσοδα θα κρίνουν τη χρονιά - ο τουρισμός χρειάζεται εργαζόμενους με χαμόγελο

  100. 22/06 12:33

    Eurowings | Νέες last minute ακυρώσεις πτήσεων «για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση» - Μεγάλο τεστ το επόμενο Σ/Κ