ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

Η Hotelier Academy, με τη βοήθεια της Bratti Hotel Signage, αναλύει τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο πολυτελές κατάλυμα, αλλά και τα στάδια της υλοποίησης της σήμανσης του Angsana Corfu Resort & Spa
Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στη Hotelier Academy, η σήμανση των ξενοδοχείων αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικότερα θέματα συζήτησης. Σε συνδυασμό με το Design και την αρχιτεκτονική ενός καταλύματος, η σήμανση επηρεάζει άμεσα την εμπειρία που βιώνει ο επισκέπτης στη διάρκεια της διαμονής του, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται και όλο το ταξίδι της περιήγησής του μέσα στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Στην προκειμένη περίπτωση, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός της σήμανσης του ξενοδοχείου, αναδεικνύει απόλυτα τη σύνδεσή του με τη φύση και τον περιβάλλοντα χώρο, γεγονός που ενισχύει τον χαρακτήρα της διαμονής και της εμπειρίας του ταξιδιώτη.
Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε ένα case study ξενοδοχειακής σήμανσης, το οποίο επικεντρώνεται στο Angsana Corfu Resort & Spa, το οποίο βρίσκεται στις Μπενίτσες της Κέρκυρας.
Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη, την κατασκευή και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο κατάλυμα.
Η ιδιαιτερότητα που έχει το Angsana Corfu χωροταξικά ως ξενοδοχείο και πώς η προδιαγραφή της σήμανσής του, την ανέδειξε
Το Angsana Corfu είναι ένα πολυτελές Resort του ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts. Το Angsana Corfu εκτείνεται σε χώρο 210 στρεμμάτων και αποτελείται από 159 δωμάτια και σουίτες, καθώς και 37 pool villas. Πρόκειται για ένα εκλεπτυσμένο κατάλυμα με ποικίλες εγκαταστάσεις. Κάποιες από αυτές είναι τα 11 εστιατόρια και lounge bars που διαθέτει για το κοινό, όπως επίσης και οι πισίνες του, μία εσωτερική και μία εξωτερική infinity pool. Εντός του resort, περιλαμβάνεται μία ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες και τις επιθυμίες, από το Rangers’ Club που είναι ένας παιδότοπος με πισίνα και σπιτάκι με δραστηριότητες για τους μικρούς φίλους του resort, το Angsana Spa με 11 δωμάτια θεραπείας, το Angsana Gallery που προσφέρει τα προϊόντα της Angsana, το γυμναστήριο Angsana Gym, καθώς και το Amalia Hall, που είναι ο ειδικά διαμορφωμένος συνεδριακός χώρος του ξενοδοχείου, για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.
Η μεγαλύτερη, όμως, ιδιαιτερότητα του Angsana Corfu, εντοπίζεται στο τοπίο του. Είναι ένα resort, το οποίο «αγκαλιάζεται» αρμονικά από τη μία πλευρά του από ένα καταπράσινο τοπίο και από την άλλη από το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο και οριοθετεί την επέκταση του καταλύματος προς τη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο συνδυασμός της φύσης που το περικλείει, είναι ουσιαστικά και η έμπνευση όλου του σχεδιασμού του, καθώς και της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον ταξιδιώτη. Για τον λόγο αυτό, έχει προμελετηθεί η άμεση πρόσβαση του επισκέπτη στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος, είτε οπτικά, είτε με τη φυσική του παρουσία. Για παράδειγμα, οι χώροι του spa, έχουν παράθυρα τα οποία βλέπουν στους κήπους του καταλύματος, ενισχύοντας το αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης του κάθε επισκέπτη.
Αυτή η ιδιομορφία του καταλύματος, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη μελέτη και την προδιαγραφή της σήμανσης του Angsana Corfu. Οι πινακίδες που κατασκευάστηκαν δεν έπρεπε μόνο να συνάδουν με την πολυτελή αισθητική του resort, αλλά να σμίγουν και να αναδεικνύουν τη φύση, τις δραστηριότητες και τα διαφορετικά facilities & outlets που περιλαμβάνει το κατάλυμα.
Η μελέτη και η προδιαγραφή της σήμανσης, θα λέγαμε ότι αποτέλεσε μία πρόκληση, την οποία ελάχιστες εταιρείες σήμανσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, που ανέλαβε και το έργο αυτό, κλήθηκε να αναδείξει όλο το ξενοδοχείο μέσα από τη μοναδική σήμανσή του, αλλά και να διαμορφώσει το ταξίδι του επισκέπτη (customer’s journey) μέσα στο resort, προβάλλοντας ταυτόχρονα όλες τις εγκαταστάσεις εξίσου.
Ο απώτερος στόχος ήταν εξ αρχής η ολοκληρωμένη προδιαγραφή σήμανσης, μέσω της οποίας θα διαμορφωθεί και η μέγιστη λειτουργικότητα στο κατάλυμα, εξασφαλίζοντας την υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών του.
Δείτε το δίκτυο συνεργατών που πλαισίωσε το συγκεκριμένο έργο:
Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό έργο, αρχικά συνεργάστηκε με την εταιρεία KLCIII, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μελέτη, ο σχεδιασμός, αλλά και η τοποθέτηση της σήμανσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία Bratti συμμετείχε σε ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών οι οποίοι πλαισίωσαν το έργο. Στο δίκτυο αυτό συμπεριλαμβάνεται το Αρχιτεκτονικό γραφείο Rockwell Angsana από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το αρχιτεκτονικό τμήμα της Angansa από τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία BlackHawk Project Management μέσω την οποίας συντονίστηκε το έργο κατά την εξέλιξή του, αλλά και η Focal Project Management, εταιρεία η οποία συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.
Ο ρόλος του περιβάλλοντα χώρου, της αρχιτεκτονικής & του concept του Angsana Corfu, στη διαμόρφωση της σήμανσής του
Για τη μελέτη και τον σχεδιασμό της σήμανσης του Angsana Corfu, μελετήθηκε ο περιβάλλων χώρος, η αρχιτεκτονική, αλλά και το concept του resort, προκειμένου να διαμορφωθεί η πρόταση για τη σήμανσή του, με τον πιο λειτουργικό τρόπο.
Το σχεδιαστικό concept του Agnsana, δημιουργεί έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του αποτελείται από αυστηρές γραμμές με ορθές γωνίες και ορθογώνια σχήματα. Καθώς δεν εμφανίζονται περίπλοκα μοτίβα και έντονα χρώματα, που θα περιπλέξουν τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής του, η σήμανσή του διαμορφώθηκε με αντίστοιχο τρόπο. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το καφέ, το μπεζ και το λευκό, για να ταιριάζουν με το γήινο περιβάλλον του resort. Αντίστοιχα, τα διάτρητα σχέδια τα οποία εμφανίζονται στη σήμανση, θυμίζοντας κλαδιά, εναρμονίζονται απόλυτα με το concept του Angsana Corfu Resort & Spa, αλλά και του ομίλου Banyan Tree, δημιουργώντας έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του.
Για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, η σήμανση του καταλύματος, προδιαγράφηκε σύμφωνα με την αυστηρή αρχιτεκτονική και τις λιτές γραμμές των κτηρίων του. Πιο συγκεκριμένα, οι πινακίδες του, σχεδιάστηκαν, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην υπερκαλύπτουν το κτηριακό περίβλημα ή να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά να εναρμονίζονται στο περιβάλλον του καταλύματος, κατευθύνοντας παράλληλα τον επισκέπτη. Τα γήινα χρώματα και τα διάτρητα στοιχεία, δημιουργούν την «ψευδαίσθηση» της ενοποίησής τους με τον χώρο που τοποθετούνται. Ο θερμός φωτισμός, από την άλλη, που εμφανίζεται μέσα από τις διατρήσεις, συμβάλλει στην «ενημέρωση» του επισκέπτη, δίνοντάς του την πληροφορία που αναζητά.
Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν
Για να επιτευχθεί η αρμονική ένταξη των πινακίδων στους χώρους του ξενοδοχείου, μελετήθηκαν τέσσερις παράγοντες: η αρχιτεκτονική του κτηρίου, η διακόσμηση στους εσωτερικούς χώρους, ο φωτισμός σε κάθε σημείο που θα τοποθετούνταν, αλλά και το concept του ξενοδοχείου. Έτσι, δημιουργήθηκαν πινακίδες που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.
Βεβαίως, τα σημεία στα οποία τοποθετήθηκαν οι πινακίδες δεν επιλέχθηκαν τυχαία, αλλά προέκυψαν μετά από εξειδικευμένη μελέτη της κυκλοφορίας των επισκεπτών, σε συνάρτηση με τα facilities του ξενοδοχείου που έπρεπε να αναδειχθούν, όπως τα εστιατόρια και οι άλλες υπηρεσίες. Η στρατηγική τοποθέτηση των πινακίδων σε σημεία που θα είναι ευδιάκριτες και ταυτόχρονα θα ταιριάζουν με τη λεπτή αισθητική του ξενοδοχείου, επηρέασε θετικά το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώσει το interior designing.
Δείτε τα στάδια υλοποίησης του project:
- Στάδιο 1ο
Μελέτη σήμανσης ύστερα από ανάλυση του design concept, της αρχιτεκτονικής και του συνολικού ύφους του ξενοδοχείου, πριν τον σχεδιασμό των πινακίδων. - Στάδιο 2ο
Η κατασκευή των πινακίδων στην καθετοποιημένη παραγωγή της εταιρείας. - Στάδιο 3ο
Η τοποθέτηση των πινακίδων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας, διασφαλίζοντας το άρτιο αποτέλεσμα.
Επίλογος
Αναλύοντας το παρόν ξενοδοχειακό έργο, θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά τη σπουδαιότητα της σήμανσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Η μελέτη και η έρευνα όλων των παραμέτρων (βλ. design, concept, αρχιτεκτονική, τοποθεσία κλπ.) φαίνεται να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση ενός τελικού άρτιου αποτελέσματος. Σημαντικό, είναι να αναφερθεί επίσης και η συνεισφορά της εταιρείας Bratti στο σύνολο του έργου, καθώς ανέδειξε την ταυτότητα του Angsana Corfu Resort & Spa, μέσω της σήμανσής του.
bratti Hotel Signage
+30 210 9656500, +30 210 8974496
info@bratti.eu
10/06 17:19
10/06 10:30
Οι δυνατότητες αύξησης του τουριστικού ρεύματος από τη Νότια Αφρική
10/06 10:25
10/06 10:13
Το ΝΒΑ και η Costa Navarino γιόρτασαν την έναρξη του NBA Basketball School
09/06 16:11
09/06 15:58
Ε.Ε. | Νέος ιστότοπος για την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου
09/06 15:48
09/06 12:27
09/06 12:25
09/06 12:00
Πρεμιέρα του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2023 στην Πειραιώς 260
09/06 11:54
Πώς η Σαρδηνία προστατεύει τις παραλίες της | Πρόστιμα για τις πετσέτες, απαραίτητη η κράτηση
09/06 11:40
«Πράσινο φως» για την αναβάθμιση του Louis Zante Beach σε πεντάστερο ξενοδοχείο
09/06 11:17
09/06 10:34
09/06 10:06
Nέα διεθνής τακτική λεωφορειακή γραμμή που συνδέει Ελλάδα με Αλβανία
09/06 09:51
Focus Bari | Έρευνα: Οι Έλληνες, τα café και η ταχεία εστίαση
09/06 09:37
Ανοίγει σήμερα τις πόρτες του το νέο Ikos Porto Petro στη Μαγιόρκα
09/06 09:35
AEGEAN | + 50% σε σχέση με το 2022 η επιβατική κίνηση το α' πεντάμηνο του 2023
09/06 09:30
Η Celestyal αρωγός στην προώθηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικός προορισμός
09/06 09:26
HATTA - ECTAA: Πολυτροπικές Ψηφιακές Υπηρεσίες Κινητικότητας
09/06 07:25
09/06 07:24
Ηνωμένο Βασίλειο-Έρευνα: Το 70% των επιχειρήσεων εστίασης θα αυξήσει τις τιμές του
09/06 07:17
Συνέδριο για το τοπίο της Μακεδονίας στον ελληνικό κινηματογράφο
09/06 07:16
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Διαγωνισμός για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού
09/06 07:14
08/06 16:51
08/06 15:21
08/06 14:58
Τηλεδιάσκεψη I. Δρέττα με τους Περιφερειάρχες της χώρας για την έναρξη της τουριστικής περιόδου
08/06 14:29
Ά. Γκερέκου | Ενισχύεται η τουριστική συνεργασία Ελλάδας-Αιγύπτου
08/06 14:28
Η Corendon λανσάρει νέο tour operator με πρόγραμμα και για Ελλάδα
08/06 12:57
08/06 12:52
Aegean, Λάμψα και Costa Navarino στο top 10 των καλύτερων εργοδοτών στην Ελλάδα το 2023
08/06 12:22
08/06 11:38
Κρουαζιέρα | Πρωτοποριακές δοκιμές βιοκαυσίμων από τον Όμιλο της Royal Caribbean
08/06 10:52
08/06 10:24
08/06 10:05
Μετάβαση στην αειφόρο ανάπτυξη- συνεργασία Δωδεκανήσου- Ν.Κορέας
08/06 10:02
Το Nana Princess-Suites, Villas & Spa στο 1% των Travelers' Choice Best of the Best Top Hotels 2023
08/06 07:59
08/06 07:56
08/06 07:54
Η Αχαΐα πετάει - Ο ρόλος των περιφερειακών αεροδρομίων και η αξιοποίησή τους
08/06 07:50
08/06 07:00
e-EΦΚΑ: Διαγωνισμός εκποίησης ποσοστού 1/3 εξ αδιαιρέτου επί 10ώροφου ξενοδοχείου στην Αθήνα
07/06 16:04
07/06 15:46
Η Αθήνα 17η καλύτερη πόλη στην Ευρώπη για workcation το 2023
07/06 14:37
Η πρωταθλήτρια του τένις Venus Williams κεντρική ομιλήτρια στο Παγκόσμιο Συνέδριο της ASTA το 2024
07/06 13:27
07/06 13:25
Τελεσίγραφο από ρωσόφωνους χάκερς προς Βρετανικές Αερογραμμές, BBC και Boots μετά από κυβερνοεπίθεση
07/06 13:17
Βρετανική προειδοποίηση: Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορεί σε δύο χρόνια «να σκοτώνει»
07/06 12:37
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Στοχευμένη δράση τουριστικής προβολής στη Μαδρίτη
07/06 12:35
07/06 12:25
Γερμανικός Τύπος | Τουρκία και Ελλάδα: δύο φτηνοί και αγαπημένοι προορισμοί για τους Γερμανούς
07/06 12:16
Φωτογραφικό λεύκωμα «Crete» με τη ματιά της Μαρίνας Βερνίκου.
07/06 11:49
Ο ποδηλατικός τουρισμός γνωρίζει άνθηση στην Ιταλία- στα 7,4 δισ. ευρώ η εισφορά του στην οικονομία
07/06 11:28
Στην Κρήτη γιορτάζει την επέτειο των 20 ετών λειτουργίας του ο t.o. Thalasso No.1
07/06 10:25
07/06 10:20
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | SUBSET FESTIVAL - Φεστιβάλ νέας μουσικής | Ωδείο Αθηνών 21-25 Ιουνίου
07/06 10:13
ΕΟΤ Αγγλίας Ιρλανδίας | Ελλάδα προτιμούν για διακοπές και οι Ιρλανδοί
07/06 10:04
Στην Ελαφόνησο ο Πρίγκιπας Αλβέρτος B’ του Μονακό για την Οικολογική Εβδομάδα
07/06 09:58
Η μουσική συναντά την ευεξία στα νέα προγράμματα της Mandarin Oriental Hotel Group
07/06 09:43
'Ομιλος Accor: Τριπλασιασμός των επώνυμων κατοικιών σε 5 χρόνια
07/06 07:10
07/06 07:07
Γαλλία: Ο πληθωρισμός υποχωρεί, η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών μειώνεται
07/06 07:04
06/06 15:55
06/06 15:48
Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ οι εκδηλώσεις γαστρονομίας και μόδας σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα
06/06 15:39
06/06 14:40
06/06 14:02
Κοινωνικός Τουρισμός: 579.580 αιτήσεις για συνολικά 1.068.904 επιταγές
06/06 13:43
Συναντήσεις της Υπουργού Τουρισμού Ι. Δρέττα ενόψει τουριστικής περιόδου
06/06 13:24
06/06 12:35
06/06 12:27
Επανέρχεται στη ζωή ο Ισπανός tour operator Viva Tours – Στα προγράμματα διακοπών η Αθήνα
06/06 11:58
Σαουδάραβες τουριστικοί πράκτορες ανακαλύπτουν την Αθήνα ως προορισμό πολυτελούς τουρισμού
06/06 11:57
Ελλείψεις προσωπικού αναφέρει το 82% των ξενοδοχείων στις ΗΠΑ
06/06 11:48
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα, Κέα και Σίφνο για αφιέρωμα στη Γαλλική τηλεόραση
06/06 11:34
ΕΟΤ | Παράταση μίσθωσης του κτιρίου στην οδό Τσόχα- το νέο μίσθωμα
06/06 11:24
Ελληνικός τουρισμός | TUI: Πρόγραμμα για συνδιαφήμιση ύψους 2 εκατ. ευρώ
06/06 10:33
Παραμένει υπουργός Τουρισμού στην Τουρκία ο Ersoy, που ξεκίνησε από ξεναγός και κέρδισε την αγορά
06/06 10:05
Ο Θεόδωρος Παναγιωτούλας νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance
06/06 07:56
Κανονισμός λειτουργίας για το Μουσείο Γεωλογικών Σχηματισμών του Δήμου Μετεώρων
06/06 07:48
06/06 07:42
Ρόδος: Αναβάθμιση υποδομών στο Νεστορίδειο Μέλαθρο του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης
06/06 07:02
06/06 07:00
Ντουμπάι: Eπανέναρξη του οικιστικού σχεδίου Palm Jebel Ali με 80 ξενοδοχεία και θέρετρα
05/06 13:03
05/06 12:36
05/06 11:37
Βραδιά μόδας και λάμψης στον Πειραιά στις Ημέρες Θάλασσας 2023
05/06 07:44
05/06 07:42
Κροατία: O τουρισμός θα ξεπεράσει τα προ της πανδημίας επίπεδα
04/06 10:56
04/06 07:55
Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή σε Λέσβο, Ικαρία και Χίο
04/06 07:52
04/06 07:04
Ένα ταξίδι στον πολιτισμό της Ρόδου από τον Σέρβο συγγραφέα ταξιδιωτικών εμπειριών Ivan Andrejic
03/06 07:55
Το ντοκιμαντέρ για την Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιό Ολυμπία Δουκάκη και η προβολή της χώρας στις ΗΠΑ
03/06 07:50
Η σημασία της διαχείρισης απορριμμάτων τροφίμων στη φιλοξενία
02/06 15:41
02/06 14:21
Ρωσικός τουρισμός: Πακέτα διακοπών στο Ηράκλειο μέσω Αττάλειας προσφέρει ο tour operator Pegas
02/06 13:47
Τουρκικός τουρισμός: Αυξημένες κατά 27,5% οι αφίξεις το πρώτο τετράμηνο
02/06 12:36
Το ΝΒΑ και η Costa Navarino γιόρτασαν την έναρξη του NBA Basketball School
Οι δυνατότητες αύξησης του τουριστικού ρεύματος από τη Νότια Αφρική
Πώς η Σαρδηνία προστατεύει τις παραλίες της | Πρόστιμα για τις πετσέτες, απαραίτητη η κράτηση
Πρεμιέρα του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2023 στην Πειραιώς 260
Ε.Ε. | Νέος ιστότοπος για την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου
Focus Bari | Έρευνα: Οι Έλληνες, τα café και η ταχεία εστίαση
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | SUBSET FESTIVAL - Φεστιβάλ νέας μουσικής | Ωδείο Αθηνών 21-25 Ιουνίου
AEGEAN | + 50% σε σχέση με το 2022 η επιβατική κίνηση το α' πεντάμηνο του 2023
Το Nana Princess-Suites, Villas & Spa στο 1% των Travelers' Choice Best of the Best Top Hotels 2023
Aegean, Λάμψα και Costa Navarino στο top 10 των καλύτερων εργοδοτών στην Ελλάδα το 2023
Βραδιά μόδας και λάμψης στον Πειραιά στις Ημέρες Θάλασσας 2023
Η Αθήνα 17η καλύτερη πόλη στην Ευρώπη για workcation το 2023
( 0 )