ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!
![ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!](https://www.tornosnews.gr/files/ANGSANA low.jpg)
Η Hotelier Academy, με τη βοήθεια της Bratti Hotel Signage, αναλύει τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο πολυτελές κατάλυμα, αλλά και τα στάδια της υλοποίησης της σήμανσης του Angsana Corfu Resort & Spa
Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στη Hotelier Academy, η σήμανση των ξενοδοχείων αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικότερα θέματα συζήτησης. Σε συνδυασμό με το Design και την αρχιτεκτονική ενός καταλύματος, η σήμανση επηρεάζει άμεσα την εμπειρία που βιώνει ο επισκέπτης στη διάρκεια της διαμονής του, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται και όλο το ταξίδι της περιήγησής του μέσα στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Στην προκειμένη περίπτωση, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός της σήμανσης του ξενοδοχείου, αναδεικνύει απόλυτα τη σύνδεσή του με τη φύση και τον περιβάλλοντα χώρο, γεγονός που ενισχύει τον χαρακτήρα της διαμονής και της εμπειρίας του ταξιδιώτη.
Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε ένα case study ξενοδοχειακής σήμανσης, το οποίο επικεντρώνεται στο Angsana Corfu Resort & Spa, το οποίο βρίσκεται στις Μπενίτσες της Κέρκυρας.
Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη, την κατασκευή και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο κατάλυμα.
Η ιδιαιτερότητα που έχει το Angsana Corfu χωροταξικά ως ξενοδοχείο και πώς η προδιαγραφή της σήμανσής του, την ανέδειξε
Το Angsana Corfu είναι ένα πολυτελές Resort του ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts. Το Angsana Corfu εκτείνεται σε χώρο 210 στρεμμάτων και αποτελείται από 159 δωμάτια και σουίτες, καθώς και 37 pool villas. Πρόκειται για ένα εκλεπτυσμένο κατάλυμα με ποικίλες εγκαταστάσεις. Κάποιες από αυτές είναι τα 11 εστιατόρια και lounge bars που διαθέτει για το κοινό, όπως επίσης και οι πισίνες του, μία εσωτερική και μία εξωτερική infinity pool. Εντός του resort, περιλαμβάνεται μία ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες και τις επιθυμίες, από το Rangers’ Club που είναι ένας παιδότοπος με πισίνα και σπιτάκι με δραστηριότητες για τους μικρούς φίλους του resort, το Angsana Spa με 11 δωμάτια θεραπείας, το Angsana Gallery που προσφέρει τα προϊόντα της Angsana, το γυμναστήριο Angsana Gym, καθώς και το Amalia Hall, που είναι ο ειδικά διαμορφωμένος συνεδριακός χώρος του ξενοδοχείου, για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.
Η μεγαλύτερη, όμως, ιδιαιτερότητα του Angsana Corfu, εντοπίζεται στο τοπίο του. Είναι ένα resort, το οποίο «αγκαλιάζεται» αρμονικά από τη μία πλευρά του από ένα καταπράσινο τοπίο και από την άλλη από το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο και οριοθετεί την επέκταση του καταλύματος προς τη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο συνδυασμός της φύσης που το περικλείει, είναι ουσιαστικά και η έμπνευση όλου του σχεδιασμού του, καθώς και της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον ταξιδιώτη. Για τον λόγο αυτό, έχει προμελετηθεί η άμεση πρόσβαση του επισκέπτη στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος, είτε οπτικά, είτε με τη φυσική του παρουσία. Για παράδειγμα, οι χώροι του spa, έχουν παράθυρα τα οποία βλέπουν στους κήπους του καταλύματος, ενισχύοντας το αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης του κάθε επισκέπτη.
Αυτή η ιδιομορφία του καταλύματος, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη μελέτη και την προδιαγραφή της σήμανσης του Angsana Corfu. Οι πινακίδες που κατασκευάστηκαν δεν έπρεπε μόνο να συνάδουν με την πολυτελή αισθητική του resort, αλλά να σμίγουν και να αναδεικνύουν τη φύση, τις δραστηριότητες και τα διαφορετικά facilities & outlets που περιλαμβάνει το κατάλυμα.
Η μελέτη και η προδιαγραφή της σήμανσης, θα λέγαμε ότι αποτέλεσε μία πρόκληση, την οποία ελάχιστες εταιρείες σήμανσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, που ανέλαβε και το έργο αυτό, κλήθηκε να αναδείξει όλο το ξενοδοχείο μέσα από τη μοναδική σήμανσή του, αλλά και να διαμορφώσει το ταξίδι του επισκέπτη (customer’s journey) μέσα στο resort, προβάλλοντας ταυτόχρονα όλες τις εγκαταστάσεις εξίσου.
Ο απώτερος στόχος ήταν εξ αρχής η ολοκληρωμένη προδιαγραφή σήμανσης, μέσω της οποίας θα διαμορφωθεί και η μέγιστη λειτουργικότητα στο κατάλυμα, εξασφαλίζοντας την υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών του.
Δείτε το δίκτυο συνεργατών που πλαισίωσε το συγκεκριμένο έργο:
Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό έργο, αρχικά συνεργάστηκε με την εταιρεία KLCIII, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μελέτη, ο σχεδιασμός, αλλά και η τοποθέτηση της σήμανσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία Bratti συμμετείχε σε ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών οι οποίοι πλαισίωσαν το έργο. Στο δίκτυο αυτό συμπεριλαμβάνεται το Αρχιτεκτονικό γραφείο Rockwell Angsana από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το αρχιτεκτονικό τμήμα της Angansa από τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία BlackHawk Project Management μέσω την οποίας συντονίστηκε το έργο κατά την εξέλιξή του, αλλά και η Focal Project Management, εταιρεία η οποία συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.
Ο ρόλος του περιβάλλοντα χώρου, της αρχιτεκτονικής & του concept του Angsana Corfu, στη διαμόρφωση της σήμανσής του
Για τη μελέτη και τον σχεδιασμό της σήμανσης του Angsana Corfu, μελετήθηκε ο περιβάλλων χώρος, η αρχιτεκτονική, αλλά και το concept του resort, προκειμένου να διαμορφωθεί η πρόταση για τη σήμανσή του, με τον πιο λειτουργικό τρόπο.
Το σχεδιαστικό concept του Agnsana, δημιουργεί έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του αποτελείται από αυστηρές γραμμές με ορθές γωνίες και ορθογώνια σχήματα. Καθώς δεν εμφανίζονται περίπλοκα μοτίβα και έντονα χρώματα, που θα περιπλέξουν τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής του, η σήμανσή του διαμορφώθηκε με αντίστοιχο τρόπο. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το καφέ, το μπεζ και το λευκό, για να ταιριάζουν με το γήινο περιβάλλον του resort. Αντίστοιχα, τα διάτρητα σχέδια τα οποία εμφανίζονται στη σήμανση, θυμίζοντας κλαδιά, εναρμονίζονται απόλυτα με το concept του Angsana Corfu Resort & Spa, αλλά και του ομίλου Banyan Tree, δημιουργώντας έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του.
Για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, η σήμανση του καταλύματος, προδιαγράφηκε σύμφωνα με την αυστηρή αρχιτεκτονική και τις λιτές γραμμές των κτηρίων του. Πιο συγκεκριμένα, οι πινακίδες του, σχεδιάστηκαν, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην υπερκαλύπτουν το κτηριακό περίβλημα ή να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά να εναρμονίζονται στο περιβάλλον του καταλύματος, κατευθύνοντας παράλληλα τον επισκέπτη. Τα γήινα χρώματα και τα διάτρητα στοιχεία, δημιουργούν την «ψευδαίσθηση» της ενοποίησής τους με τον χώρο που τοποθετούνται. Ο θερμός φωτισμός, από την άλλη, που εμφανίζεται μέσα από τις διατρήσεις, συμβάλλει στην «ενημέρωση» του επισκέπτη, δίνοντάς του την πληροφορία που αναζητά.
Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν
Για να επιτευχθεί η αρμονική ένταξη των πινακίδων στους χώρους του ξενοδοχείου, μελετήθηκαν τέσσερις παράγοντες: η αρχιτεκτονική του κτηρίου, η διακόσμηση στους εσωτερικούς χώρους, ο φωτισμός σε κάθε σημείο που θα τοποθετούνταν, αλλά και το concept του ξενοδοχείου. Έτσι, δημιουργήθηκαν πινακίδες που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.
Βεβαίως, τα σημεία στα οποία τοποθετήθηκαν οι πινακίδες δεν επιλέχθηκαν τυχαία, αλλά προέκυψαν μετά από εξειδικευμένη μελέτη της κυκλοφορίας των επισκεπτών, σε συνάρτηση με τα facilities του ξενοδοχείου που έπρεπε να αναδειχθούν, όπως τα εστιατόρια και οι άλλες υπηρεσίες. Η στρατηγική τοποθέτηση των πινακίδων σε σημεία που θα είναι ευδιάκριτες και ταυτόχρονα θα ταιριάζουν με τη λεπτή αισθητική του ξενοδοχείου, επηρέασε θετικά το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώσει το interior designing.
Δείτε τα στάδια υλοποίησης του project:
- Στάδιο 1ο
Μελέτη σήμανσης ύστερα από ανάλυση του design concept, της αρχιτεκτονικής και του συνολικού ύφους του ξενοδοχείου, πριν τον σχεδιασμό των πινακίδων. - Στάδιο 2ο
Η κατασκευή των πινακίδων στην καθετοποιημένη παραγωγή της εταιρείας. - Στάδιο 3ο
Η τοποθέτηση των πινακίδων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας, διασφαλίζοντας το άρτιο αποτέλεσμα.
Επίλογος
Αναλύοντας το παρόν ξενοδοχειακό έργο, θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά τη σπουδαιότητα της σήμανσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Η μελέτη και η έρευνα όλων των παραμέτρων (βλ. design, concept, αρχιτεκτονική, τοποθεσία κλπ.) φαίνεται να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση ενός τελικού άρτιου αποτελέσματος. Σημαντικό, είναι να αναφερθεί επίσης και η συνεισφορά της εταιρείας Bratti στο σύνολο του έργου, καθώς ανέδειξε την ταυτότητα του Angsana Corfu Resort & Spa, μέσω της σήμανσής του.
bratti Hotel Signage
+30 210 9656500, +30 210 8974496
info@bratti.eu
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )