BRATIS
Sponsored ByBRATIS

ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

ANGSANA CORFU RESORT: Ποιος ο ρόλος της αρχιτεκτονικής & του concept στη σήμανση του ξενοδοχείου!

Η Hotelier Academy, με τη βοήθεια της Bratti Hotel Signage, αναλύει τους παράγοντες  που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο πολυτελές κατάλυμα, αλλά και τα στάδια της υλοποίησης της σήμανσης του Angsana Corfu Resort & Spa

 Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στη Hotelier Academy, η σήμανση των ξενοδοχείων αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικότερα θέματα συζήτησης. Σε συνδυασμό με το Design και την αρχιτεκτονική ενός καταλύματος, η σήμανση επηρεάζει άμεσα την εμπειρία που βιώνει ο επισκέπτης στη διάρκεια της διαμονής του, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται και όλο το ταξίδι της περιήγησής του μέσα στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Στην προκειμένη περίπτωση, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός της σήμανσης του ξενοδοχείου, αναδεικνύει απόλυτα τη σύνδεσή του με τη φύση και τον περιβάλλοντα χώρο, γεγονός που ενισχύει τον χαρακτήρα της διαμονής και της εμπειρίας του ταξιδιώτη.

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε ένα case study ξενοδοχειακής σήμανσης, το οποίο επικεντρώνεται στο Angsana Corfu Resort & Spa, το οποίο βρίσκεται στις Μπενίτσες της Κέρκυρας.

Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη, την κατασκευή και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν στο κατάλυμα.

Η ιδιαιτερότητα που έχει το Angsana Corfu χωροταξικά ως ξενοδοχείο και πώς η προδιαγραφή της σήμανσής του, την ανέδειξε

Το Angsana Corfu είναι ένα πολυτελές Resort του ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts. Το Angsana Corfu εκτείνεται σε χώρο 210 στρεμμάτων και αποτελείται από 159 δωμάτια και σουίτες, καθώς και 37 pool villas. Πρόκειται για ένα εκλεπτυσμένο κατάλυμα με ποικίλες εγκαταστάσεις. Κάποιες από αυτές είναι τα 11 εστιατόρια και lounge bars που διαθέτει για το κοινό, όπως επίσης και οι πισίνες του, μία εσωτερική και μία εξωτερική infinity pool. Εντός του resort, περιλαμβάνεται μία ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες και τις επιθυμίες, από το Rangers’ Club που είναι ένας παιδότοπος με πισίνα και σπιτάκι με δραστηριότητες για τους μικρούς φίλους του resort, το Angsana Spa με 11 δωμάτια θεραπείας, το Angsana Gallery που προσφέρει τα προϊόντα της Angsana, το γυμναστήριο Angsana Gym, καθώς και το Amalia Hall, που είναι ο ειδικά διαμορφωμένος συνεδριακός χώρος του ξενοδοχείου, για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Η μεγαλύτερη, όμως, ιδιαιτερότητα του Angsana Corfu, εντοπίζεται στο τοπίο του. Είναι ένα resort, το οποίο «αγκαλιάζεται» αρμονικά από τη μία πλευρά του από ένα καταπράσινο τοπίο και από την άλλη από το Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο και οριοθετεί την επέκταση του καταλύματος προς τη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο συνδυασμός της φύσης που το περικλείει, είναι ουσιαστικά και η έμπνευση όλου του σχεδιασμού του, καθώς και της εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον ταξιδιώτη. Για τον λόγο αυτό, έχει προμελετηθεί η άμεση πρόσβαση του επισκέπτη στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος, είτε οπτικά, είτε με τη φυσική του παρουσία. Για παράδειγμα, οι χώροι του spa, έχουν παράθυρα τα οποία βλέπουν στους κήπους του καταλύματος, ενισχύοντας το αίσθημα ευεξίας και χαλάρωσης του κάθε επισκέπτη.

Αυτή η ιδιομορφία του καταλύματος, αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη μελέτη και την προδιαγραφή της σήμανσης του Angsana Corfu. Οι πινακίδες που κατασκευάστηκαν δεν έπρεπε μόνο να συνάδουν με την πολυτελή αισθητική του resort, αλλά να σμίγουν και να αναδεικνύουν τη φύση, τις δραστηριότητες και τα διαφορετικά facilities & outlets που περιλαμβάνει το κατάλυμα.

Η μελέτη και η προδιαγραφή της σήμανσης, θα λέγαμε ότι αποτέλεσε μία πρόκληση, την οποία ελάχιστες εταιρείες σήμανσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, που ανέλαβε και το έργο αυτό, κλήθηκε να αναδείξει όλο το ξενοδοχείο μέσα από τη μοναδική σήμανσή του, αλλά και να διαμορφώσει το ταξίδι του επισκέπτη (customer’s journey) μέσα στο resort, προβάλλοντας ταυτόχρονα όλες τις εγκαταστάσεις εξίσου.

Ο απώτερος στόχος ήταν εξ αρχής η ολοκληρωμένη προδιαγραφή σήμανσης, μέσω της οποίας θα διαμορφωθεί και η μέγιστη λειτουργικότητα στο κατάλυμα, εξασφαλίζοντας την υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών του.

Δείτε το δίκτυο συνεργατών που πλαισίωσε το συγκεκριμένο έργο: 

Η εταιρεία Bratti Hotel Signage, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό έργο, αρχικά συνεργάστηκε με την εταιρεία KLCIII, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου. Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μελέτη, ο σχεδιασμός, αλλά και η τοποθέτηση της σήμανσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία Bratti συμμετείχε σε ένα διεθνές δίκτυο συνεργατών οι οποίοι πλαισίωσαν το έργο. Στο δίκτυο αυτό συμπεριλαμβάνεται το Αρχιτεκτονικό γραφείο Rockwell Angsana από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το αρχιτεκτονικό τμήμα της Angansa από τη Σιγκαπούρη, η εταιρεία BlackHawk Project Management μέσω την οποίας συντονίστηκε το έργο κατά την εξέλιξή του, αλλά και η Focal Project Management, εταιρεία η οποία συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.  

Ο ρόλος του περιβάλλοντα χώρου, της αρχιτεκτονικής & του concept του Angsana Corfu, στη διαμόρφωση της σήμανσής του

Για τη μελέτη και τον σχεδιασμό της σήμανσης του Angsana Corfu, μελετήθηκε ο περιβάλλων χώρος, η αρχιτεκτονική, αλλά και το concept του resort, προκειμένου να διαμορφωθεί η πρόταση για τη σήμανσή του, με τον πιο λειτουργικό τρόπο.

Το σχεδιαστικό concept του Agnsana, δημιουργεί έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του αποτελείται από αυστηρές γραμμές με ορθές γωνίες και ορθογώνια σχήματα. Καθώς δεν εμφανίζονται περίπλοκα μοτίβα και έντονα χρώματα, που θα περιπλέξουν τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια της διαμονής του, η σήμανσή του διαμορφώθηκε με αντίστοιχο τρόπο. Τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι το καφέ, το μπεζ και το λευκό, για να ταιριάζουν με το γήινο περιβάλλον του resort. Αντίστοιχα, τα διάτρητα σχέδια τα οποία εμφανίζονται στη σήμανση, θυμίζοντας κλαδιά, εναρμονίζονται απόλυτα με το concept του Angsana Corfu Resort & Spa, αλλά και του ομίλου Banyan Tree, δημιουργώντας έναν τροπικό και εξωτικό προορισμό, προβάλλοντας σπάνια βότανα, λίμνες, και φυσικές πηγές, με μία προσέγγιση πολυτέλειας, με σκοπό τη χαλάρωση και την ευεξία των επισκεπτών του.

Για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, η σήμανση του καταλύματος, προδιαγράφηκε σύμφωνα με την αυστηρή αρχιτεκτονική και τις λιτές γραμμές των κτηρίων του. Πιο συγκεκριμένα, οι πινακίδες του, σχεδιάστηκαν, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην υπερκαλύπτουν το κτηριακό περίβλημα ή να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά να εναρμονίζονται στο περιβάλλον του καταλύματος, κατευθύνοντας παράλληλα τον επισκέπτη. Τα γήινα χρώματα και τα διάτρητα στοιχεία, δημιουργούν την «ψευδαίσθηση» της ενοποίησής τους με τον χώρο που τοποθετούνται. Ο θερμός φωτισμός, από την άλλη, που εμφανίζεται μέσα από τις διατρήσεις, συμβάλλει στην «ενημέρωση» του επισκέπτη, δίνοντάς του την πληροφορία που αναζητά.

Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη μελέτη και τη διαμόρφωση των τελικών πινακίδων σήμανσης που χρησιμοποιήθηκαν

Για να επιτευχθεί η αρμονική ένταξη των πινακίδων στους χώρους του ξενοδοχείου, μελετήθηκαν τέσσερις παράγοντες: η αρχιτεκτονική του κτηρίου, η διακόσμηση στους εσωτερικούς χώρους, ο φωτισμός σε κάθε σημείο που θα τοποθετούνταν, αλλά και το concept του ξενοδοχείου. Έτσι, δημιουργήθηκαν πινακίδες που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.

Βεβαίως, τα σημεία στα οποία τοποθετήθηκαν οι πινακίδες δεν επιλέχθηκαν τυχαία, αλλά προέκυψαν μετά από εξειδικευμένη μελέτη της κυκλοφορίας των επισκεπτών, σε συνάρτηση με τα facilities του ξενοδοχείου που έπρεπε να αναδειχθούν, όπως τα εστιατόρια και οι άλλες υπηρεσίες. Η στρατηγική τοποθέτηση των πινακίδων σε σημεία που θα είναι ευδιάκριτες και ταυτόχρονα θα ταιριάζουν με τη λεπτή αισθητική του ξενοδοχείου, επηρέασε θετικά το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώσει το interior designing.

Δείτε τα στάδια υλοποίησης του project:

  • Στάδιο 1ο
    Μελέτη σήμανσης ύστερα από ανάλυση του design concept, της αρχιτεκτονικής και του συνολικού ύφους του ξενοδοχείου, πριν τον σχεδιασμό των πινακίδων.
  • Στάδιο 2ο
    Η κατασκευή των πινακίδων στην καθετοποιημένη παραγωγή της εταιρείας.
  • Στάδιο 3ο
    Η τοποθέτηση των πινακίδων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας, διασφαλίζοντας το άρτιο αποτέλεσμα.

Επίλογος

Αναλύοντας το παρόν ξενοδοχειακό έργο, θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά τη σπουδαιότητα της σήμανσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Η μελέτη και η έρευνα όλων των παραμέτρων (βλ. design, concept, αρχιτεκτονική, τοποθεσία κλπ.) φαίνεται να συμβάλλουν σημαντικά στη διαμόρφωση ενός τελικού άρτιου αποτελέσματος. Σημαντικό, είναι να αναφερθεί επίσης και η συνεισφορά της εταιρείας Bratti στο σύνολο του έργου, καθώς ανέδειξε την ταυτότητα του Angsana Corfu Resort & Spa, μέσω της σήμανσής του. 

bratti Hotel Signage 

+30 210 9656500, +30 210 8974496

info@bratti.eu

https://www.brattisign.gr/ 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

BRATIS
Ερευνα
  1. 18/01 08:18

    Euromonitor International: Oι 10 παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις για το 2022

  2. 17/01 15:52

    Β. Κικίλιας: Στόχος μας να γίνει η Ελλάδα προσβάσιμη σε όλους τους επισκέπτες της

  3. 17/01 15:51

    Ιταλία: Προβλήματα στις πτήσεις αύριο λόγω απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

  4. 17/01 15:35

    ΣΥΡΙΖΑ: Να ακυρωθούν οι απολύσεις των 350 εργαζομένων του ξενοδοχείου HILTON

  5. 17/01 15:09

    In-Crete, Καινοτόμος συνεργασία για την Κυκλική Οικονομία στην Κρήτη και τη Μεσόγειο

  6. 17/01 14:05

    Θάσος: Εγκρίθηκε το καταφύγιο τουριστικών σκαφών στο ξενοδοχείο Alexandra Beach

  7. 17/01 13:46

    “Βούλιαξε” το σαββατοκύριακο η Βασιλίτσα

  8. 17/01 13:33

    Barceló Hotel Group: Άνοιγμα 20 νέων ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2022

  9. 17/01 13:10

    SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022

  10. 17/01 12:49

    Eλεγχόμενη αποβίβαση στη νήσο Χρυσή Ιεράπετρας και το 2022 εισηγείται η Επιτροπή

  11. 17/01 12:48

    Τέλος το «Revenge travel» - Ποιες είναι 10 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το 2022

  12. 17/01 12:30

    ΣΕΤΕ | Επέκταση των μέτρων στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων από τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης

  13. 17/01 12:11

    ΠΟΞ | Διαγωνισμός για υπηρεσίες κατάρτισης – πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων 1.278 εργαζομένων

  14. 17/01 11:25

    ΣΥΡΙΖΑ | Αδικαιολόγητο να χαθούν θέσεις εργασίας στον ξενοδοχειακό κλάδο

  15. 17/01 10:59

    Eurocontrol: Ταχεία ανάκαμψη στην αεροπορική κίνηση στην Ευρώπη μόλις υποχωρήσει η πανδημία

  16. 17/01 10:06

    Τα αποτελέσματα των εκλογών στην Eνωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων

  17. 17/01 08:35

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Κω και Χαλκιδική

  18. 17/01 08:30

    Τσεχία: H απαλλαγή καταβολής ΦΠΑ στη θέρμανση συγκράτησε τον πληθωρισμό

  19. 17/01 08:30

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Βόλο και Ρέθυμνο

  20. 17/01 08:20

    Σερβία: Ανάσα για τον τουρισμό η εορταστική περίοδος

  21. 17/01 08:15

    Πώς θα διεξαχθεί η έκθεση τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιών Mobile World Congress στη Βαρκελώνη

  22. 16/01 14:34

    Πρόεδρος ΡΑΕ για ενεργειακή κρίση: Πότε θα ξεκινήσει η αποκλιμάκωση των τιμών

  23. 16/01 13:47

    Μήπως δεν είναι «προσωρινός» ο πληθωρισμός;

  24. 16/01 13:38

    Γιατί η Aegean ανέστειλε τις πτήσεις προς και από την Βηρυτό

  25. 16/01 13:35

    Η Πολωνία μηδενίζει τον ΦΠΑ σε τρόφιμα και φυσικό αέριο

  26. 16/01 13:34

    Ουκρανία: Διαγωνισμός για την ανακατασκευή του αεροδρομίου της Πολτάβα

  27. 16/01 13:32

    Τυνησία: Απαγόρευση της νυχτερινής κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας

  28. 16/01 13:29

    Κ.Νοτοπούλου: Ο χειμερινός τουρισμός στην «εντατική», ο υπουργός Τουρισμού «στον κόσμο του»

  29. 16/01 13:21

    Το Χ.Κ. Παρνασσού συμμετέχει στις δράσεις της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού την Κυριακή

  30. 16/01 13:13

    Β.Κικίλιας: Επιμήκυνση περιόδου με χειμερινό τουρισμό, city break και κρουαζιέρα

  31. 16/01 13:03

    FVW |Travel Talk: Virtual COUNTER DAYS 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων και κρουαζιέρας

  32. 15/01 01:33

    GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία

  33. 15/01 01:28

    Swiss Education Academy: Εκδρομές σοκολάτας και πολιτισμού στην Ελβετία

  34. 15/01 01:27

    Στη Μαδρίτη αυτήν την εβδομάδα η προσοχή της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας

  35. 15/01 00:51

    Νέος Αναπτυξιακός Νόμος | Ο εναλλακτικός τουρισμός στο επίκεντρο - ποιες επενδύσεις ενισχύονται

  36. 14/01 21:25

    ΥΠΑ: Περιστατικό με αεροσκάφος στο αεροδρόμιο της Μήλου

  37. 14/01 16:34

    HolidayCheck Special Award 2022: Ποια ελληνικά ξενοδοχεία επιλέγουν οι περισσότεροι Γερμανοί

  38. 14/01 15:47

    Γερμανία | FUR: Ιστορικό ρεκόρ ζήτησης για διακοπές το 2022 – Ανάκαμψη χωρίς εμπόδια το 2023

  39. 14/01 14:55

    Ισπανικός τουρισμός: Περιμένουν φέτος ανάκαμψη στο 88% των επιδόσεων του 2019

  40. 14/01 13:36

    Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

  41. 14/01 12:50

    Β. Κικίλιας: Αιχμή του δόρατος της ανάπτυξης της χώρας ο τουρισμός το 2022

  42. 14/01 12:10

    ΗΠΑ: Σε εθελοντικό σύστημα εφαρμογής πρωτοκόλλων COVID οι κρουαζιέρες

  43. 14/01 11:19

    trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

  44. 14/01 10:31

    Έκλεισε ο φάκελος της πτώχευσης του Thomas Cook, χωρίς ευθύνες για τον Peter Fankhauser

  45. 14/01 10:18

    Συνάντηση ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων της Κρήτης και της Δωδεκανήσου με τον υφυπουργό Μεταφορών

  46. 14/01 10:08

    Ισπανία: Στο εξής κορωνοϊός όπως γρίπη

  47. 14/01 09:44

    Επιπλέον μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων (και στον τουρισμό) για τον Ιανουάριο του 2022

  48. 14/01 09:39

    Αλλαγή χρήσης ενοικιαζόμενων δωματίων και κατοικίας σε ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο και στην Κρήτη

  49. 14/01 09:36

    Επιχορηγήσεις σε 2 ξενοδοχεία σε Βόλο και Χερσόνησο Ηρακλείου

  50. 14/01 09:33

    Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

  51. 14/01 09:31

    Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

  52. 14/01 09:29

    Υπό νέα πίεση ο ισπανικός τουριστικός τομέας λόγω Όμικρον

  53. 13/01 16:07

    TasteAtlas: Η Ελλάδα δεύτερη καλύτερη χώρα στον κόσμο για την κουζίνα της- ποια πιάτα και προϊόντα ξεχωρίζουν

  54. 13/01 14:45

    Visit Greece app: 1,7 εκατομμύρια νέοι χρήστες και 400.000 "stories" εντός του 2021

  55. 13/01 14:22

    Ανοίγει το χιονοδρομικό κέντρο Πηλίου

  56. 13/01 14:14

    Αθλητικός τουρισμός | Ταξίδια για τους φανατικούς του ποδοσφαίρου από τον Ερικ Καντονά

  57. 13/01 14:07

    Κικίλιας: Συμφωνία με το Apollo για την ενίσχυση του αθλητικού Τουρισμού – 500.000 επισκέπτες το 2022 στην Ελλάδα

  58. 13/01 13:55

    Οδηγίες της ΑΑΔΕ προς ξενοδόχους για την εφαρμογή myDATA/timologio

  59. 13/01 13:44

    TUI: Συνεργασία με την Mobi Systems για πιο αποτελεσματικές μεταφορές των ταξιδιωτών στους προορισμούς

  60. 13/01 13:26

    Ο Δημήτρης Μπιάγκης Τομεάρχης Τουρισμού και Ναυτιλίας του ΚΙΝΑΛ

  61. 13/01 13:15

    “Mobile is the king” | 3,8 τρισ. ώρες στο κινητό τους αφιέρωσαν οι χρήστες το 2021

  62. 13/01 13:07

    Επιστολή Air France προς τους επιβάτες: Συνεισφέρετε στο βιώσιμο καύσιμο για ένα πιο βιώσιμο ταξίδι

  63. 13/01 13:06

    Πράσινο φως για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Καβάλα

  64. 13/01 13:05

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Φλώρινα και Ζάκυνθο

  65. 13/01 13:03

    Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

  66. 13/01 12:56

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις ύψους 529.000 ευρώ

  67. 13/01 12:41

    ΙΑΤΑ | Υπερβολική η αντίδραση των κυβερνήσεων κατά της Όμικρον

  68. 13/01 12:09

    DW | Πέπλο σιωπής για την προέλευση του κορωνοϊού

  69. 13/01 11:51

    W Costa Navarino | Το πρώτο ξενοδοχείο W στην Ελλάδα ανοίγει το καλοκαίρι - Συνεργασία ΤΕΜΕΣ - Marriott

  70. 13/01 11:34

    Τουρισμός | HolidayCheck: Η Τουρκία κορυφαία επιλογή διακοπών των Γερμανών το 2022

  71. 13/01 10:16

    Τουρισμός | Το 34% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα όταν ταξιδεύει, παρά την έξαρση της πανδημίας

  72. 12/01 15:18

    Ryanair: Αν η Lufthansa δεν θέλει πτήσεις-φαντάσματα ας πουλήσει τις θέσεις σε χαμηλούς ναύλους

  73. 12/01 15:05

    Η Ελλάδα θα βγει κερδισμένη στον τουριστικό τομέα από την κρίση της πανδημίας

  74. 12/01 14:48

    Ηandelsblatt | Η Ελλάδα, παράδεισος για Γερμανούς συνταξιούχους

  75. 12/01 14:47

    Η HORECA έρχεται σε 30 ημέρες, δυνατή, πλήρης και με ασφάλεια!

  76. 12/01 13:45

    TUI: Οι Βρετανοί επιθυμούν περισσότερο ήλιο, διακοπές και ύπνο - Τα 30 πράγματα που τους λείπουν περισσότερο

  77. 12/01 13:15

    Travel Counsellors: Η Ελλάδα στις κορυφαίες επιλογές των Βρετανών για διακοπές το καλοκαίρι

  78. 12/01 12:56

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Άμεσα μέτρα στήριξης των θέσεων εργασίας στα ξενοδοχεία της πόλης

  79. 12/01 12:40

    Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων | Να σταματήσει επιτέλους ο αποκλεισμός των δωματίων από τις κρατικές ενισχύσεις

  80. 12/01 12:23

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους νέους κανόνες στα πιστοποιητικά εμβολιασμού για ταξίδια στην ΕΕ

  81. 12/01 12:23

    Έκπτωση έως 50% σε κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  82. 12/01 12:22

    Finnair: Αύξηση 550% στο επιβατικό κοινό τον Δεκέμβριο του 2021

  83. 12/01 12:19

    Priceless Planet Coalition: Συνεργασία Preferred Hotel Group και Mastercard για τη διατήρηση των δασών

  84. 12/01 12:18

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Βόλο και Πανόραμα Θεσσαλονίκης

  85. 12/01 12:17

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Σαντορίνη

  86. 12/01 11:08

    Έρευνα TripAdvisor - Ipsos | Πιο ακριβά ταξίδια, οργανωμένα τουρ και νέες εμπειρίες θέλουν οι ταξιδιώτες το 2022 και μετά

  87. 12/01 09:59

    Τουρισμός: Η Κύπρος ανοίγει τα σύνορα στους Ρώσους με εμβόλιο Sputnik Light

  88. 12/01 09:45

    Ε.Ε. | Βραβείο για τις «Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες της Ένταξης και της Διαφορετικότητας»

  89. 11/01 22:00

    Τα "Rooms to let"  θέλουν και... "Planet to let"

  90. 11/01 16:21

    Παραμένει η λαμπερή ατμόσφαιρα στο Experience Park του Ελληνικού

  91. 11/01 15:05

    Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος των τουριστών στη Βενετία

  92. 11/01 14:46

    ForwardKeys: 4 λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι για τον τουρισμό το 2022

  93. 11/01 14:28

    Ρεκόρ αφίξεων ιδιωτικών jets στο Αεροδρόμιο της Πάρου

  94. 11/01 13:32

    Επιτακτική ανάγκη για μέτρα στήριξης στον κλάδο των τουριστικών γραφείων - Τα αναγκαία 8 μέτρα

  95. 11/01 13:16

    Telegraph: Ο απόλυτος οδηγός διακοπών για το 2022 – Ποιο ελληνικό νησί είναι στους καυτούς προορισμούς

  96. 11/01 13:08

    Ριζική ανακατασκευή του Hilton Αθήνας | Κλείνει στις 31 Ιανουαρίου - τι προβλέπεται για τους εργαζόμενους

  97. 11/01 12:56

    Πώς θα αναγνωρίσω τα fake news;

  98. 11/01 12:51

    Αποδόθηκε το θραύσμα Fagan του Παρθενώνα, στο Μουσείο της Ακρόπολης από το Μουσείο Antonino Salinas

  99. 11/01 12:06

    Έρευνα Booking: Πού να πάτε διακοπές το 2022 σύμφωνα με το κινέζικο ωροσκόπιο

  100. 11/01 12:05

    Yπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 1 εκατ. για την υποστήριξη των έργων που έχουν ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης