BRATIS
Sponsored ByBRATIS

Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

Α Decrease font Enlarge font
Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

Η εξειδικευμένη, στην ξενοδοχειακή σήμανση, ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μιλάει στην Hotelier Academy για το πολύ επιτυχημένο case study του EverEden Resort που λειτούργησε πρόσφατα στην Αττική, και μας αναλύει όλα τα στάδια που θα πρέπει να ακολουθεί η ιδανική προδιαγραφή της σήμανσης ενός Ξενοδοχείου.

H διαδικασία σήμανσης ενός ξενοδοχείου αποτελεί μια ιδιαίτερα συνθέτη διαδικασία, καθώς ο σκοπός της δεν είναι απλά η τοποθέτηση «πινακίδων» στην πρόσοψη του ξενοδοχείου και στις πόρτες των δωματίων, αλλά η καθοδήγηση των επισκεπτών του καταλύματος σε όλους τους χώρους και τα facilities, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους σε αυτό. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η σήμανση ξενοδοχείου έχει έναν τόσο σημαντικό σκοπό, είναι λογικό να απαιτεί και μια ενδελεχή προδιαγραφή, καθώς και την εμπλοκή διαφόρων επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του καταλύματος (concept maker, interior designer/αρχιτέκτονα, γραφίστα, εταιρεία κατασκευής και τοποθέτησης πινακίδων κ.λπ.).

Στα πάνω από πενήντα χρόνια εμπειρίας της στο χώρο της επαγγελματικής σήμανσης, και διαθέτοντας απόλυτη εξειδίκευση στο κομμάτι των ξενοδοχείων, η εταιρεία bratti έχει συνεργαστεί με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών που εμπλέκονται στην προδιαγραφή της σήμανσης για ένα τουριστικό κατάλυμα, και έχει ολοκληρώσει έναν σημαντικό αριθμό από μεγαλύτερα και μικρότερα hotel projects.

Ανάμεσα στα πιο πρόσφατα ολοκληρωμένα έργα της εταιρείας, το EverEden Resort στην Αττική ξεχωρίζει όχι μόνο για το άρτιο τελικό του αποτέλεσμα, αλλά και για την απόλυτα σωστή προδιαγραφή της σήμανσης και την ομαλή διαδικασία κατασκευής και τοποθέτησης των πινακίδων σε όλους τους χώρους του καταλύματος. Στη συγκεκριμένη συνέντευξη, θέσαμε μια σειρά ερωτήσεων στην ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μέσω των οποίων λάβαμε μια πιο πλήρη και σφαιρική άποψη για την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε αλλά και το πώς τελικά οδηγηθήκαμε σε ένα τόσο άρτιο αποτέλεσμα από όλες τις απόψεις.

Ξεκινώντας την συζήτησή μας, θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τη σημασία που έχει η σωστή διαδικασία προδιαγραφής μια ξενοδοχειακής σήμανσης, όχι μόνο στα στάδια του σχεδιασμού και της κατασκευής των πινακίδων, αλλά και στην τελική εμπειρία του ταξιδιώτη, ο οποίος θα διαμείνει στο κατάλυμα για μερικές ημέρες.

Είναι σημαντικό η διαδικασία της ξενοδοχειακής σήμανσης να γίνει σωστά, ώστε να μπορέσει να εισπράξει ο πελάτης που έρχεται για πρώτη φορά στο κατάλυμα και θα μείνει λίγες μέρες, τη σημασία και την προσοχή που δίνει ο ξενοδόχος σε εκείνον. Αυτό το δείχνει προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια στο χώρο, ακόμη και τις πινακίδες σήμανσης. Οι πινακίδες σήμανσης, εκτός από την ενημέρωση και την καθοδήγηση των επισκεπτών, πρέπει να προκαλούν το ενδιαφέρον τους και να συμβάλουν κι αυτές στη συνολική εμπειρία που λαμβάνουν.

Αυτό, μπορεί να γίνει σωστά μόνο όταν συνεργαστούν όλοι όσοι εμπλέκονται στο σχεδιασμό του ξενοδοχείου, δηλαδή o concept maker, ο αρχιτέκτονας, ο interior designer, ο αρχιτέκτονας φωτισμού, ο αρχιτέκτονας τοπίου, ο ξενοδόχος, ο διευθυντής του ξενοδοχείου και, φυσικά, ο μελετητής της σήμανσης του ξενοδοχείου.

Οι προδιαγραφές των πινακίδων, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, θα πρέπει να καλύπτουν τις εκάστοτε ανάγκες του καταλύματος και κατασκευαστικά, προκειμένου να μη φθείρονται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες της Ελλάδας. Εκτός αυτού, η σωστή και προσεκτική τοποθέτησή τους αποτελεί ακόμη έναν καθοριστικό παράγοντα για τη σωστή σήμανση του ξενοδοχείου.

Το κατάλληλο σημείο έναρξης της μελέτης σήμανσης είναι μετά την ολοκλήρωση της αρχιτεκτονικής μελέτης και πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής

Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι είναι πολλοί οι επαγγελματίες που ιδανικά θα πρέπει να εμπλακούν στη διαδικασία προδιαγραφής και μελέτης μια ξενοδοχειακής σήμανσης. Στην περίπτωση του EverEden, με ποιους επαγγελματίες και γραφεία συνεργαστήκατε και πόσο αρμονική ήταν η συνεργασία τόσο της δικής σας εταιρείας με τον κάθε τρίτο συνεργάτη, όσο και των ίδιων των συνεργατών μεταξύ τους; 

Η διαδικασία του σχεδιασμού και της μελέτης σήμανσης του EverEden ήταν μια ιδανική περίπτωση για το γραφείο μας. Αυτό οφείλεται στην άψογη συνεργασία που είχαμε με τον Διευθυντή του ξενοδοχείου EverEden, κο Άλκη Παναγόπουλο, ο οποίος είχε βαθιά γνώση των αναγκών του ξενοδοχείου αλλά και ισχυρή άποψη και αποφασιστικότητα, με αποτέλεσμα να μην χρονοτριβεί σε ασήμαντες λεπτομέρειες. Αξίζει, μάλιστα, να αναφέρουμε, ότι στα 50 χρόνια λειτουργίας μας, αυτό έχει συμβεί μόνο με 3 διευθυντές ξενοδοχείων!

Ο επόμενος σημαντικός συνεργάτης μας σε αυτό το Project, ήταν ο αρχιτέκτονας του έργου κος Ηλίας Παπανικολάου από το γραφείο Elastic Architects. H καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του ήταν ουσιαστικές και βοήθησαν να βγει ένα καλό αποτέλεσμα χωρίς καθυστερήσεις στην εξέλιξη του σχεδιασμού της μελέτης. Σε μόνο 3 συναντήσεις είχαμε καταλήξει και γνωρίζαμε ακριβώς τι θα κάνουμε για την ολοκλήρωση ενός τόσο μεγάλου έργου. 

Για μια σωστή συνεργασία, είναι σημαντικό οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη του έργου, να είναι γνώστες του αντικειμένου, να έχουν άποψη και να παίρνουν γρήγορα τις αποφάσεις.

Καθώς η σήμανση ξενοδοχείου είναι, τελικά, ένα αρκετά σύνθετο θέμα, αντιλαμβανόμαστε ότι απαιτεί και τον απαραίτητο χρόνο προκειμένου να προδιαγραφεί και να εκτελεστεί σωστά. Ποιος ήταν ο συνολικός χρόνος που απαιτήθηκε στην περίπτωση του EverEden; Και, με βάση την εμπειρία σας, ποιο πιστεύετε ότι είναι το κατάλληλο σημείο έναρξης της προδιαγραφής της σήμανσης, προκειμένου να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία έγκαιρα;

Η σήμανση ενός ξενοδοχείου είναι πράγματι ένα σύνθετο και σημαντικό ζήτημα. Για αυτόν τον λόγο δεν πρέπει να αφήνεται για την τελευταία στιγμή. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, οι πελάτες μάς καλούν ένα μήνα πριν την έναρξη λειτουργίας του ξενοδοχείου, με αποτέλεσμα όλοι όσοι συνεργαζόμαστε για τη σήμανση να πρέπει να βιαζόμαστε προκειμένου να προλάβουμε — και αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση σώφρον. Πολλές από τις ιδέες μας τις απορρίπτουμε λόγω έλλειψης χρόνου, καθώς είναι αδύνατον να ξεκινήσουμε επιπλέον εργασίες όταν όλα είναι σχεδόν έτοιμα, όπως τα δάπεδα, οι τοιχοποιίες, οι παροχές ρεύματος κ.τ.λ.

Το κατάλληλο σημείο έναρξης της μελέτης σήμανσης είναι μετά την ολοκλήρωση της αρχιτεκτονικής μελέτης και πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής.

Στην περίπτωση του Ever Eden χρειαστήκαμε 6 εβδομάδες, γιατί όπως προαναφέραμε ήταν μια ιδανική περίπτωση. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, παρουσιάσαμε δυο προτάσεις για τον σχεδιασμό των πινακίδων, από τις οποίες επιλέχθηκε η πρώτη. Ορίσαμε τα σημεία τοποθέτησης για κάθε πινακίδα, τα κείμενα που θα αναγράφονται σε αυτές, καθώς και τα κατασκευαστικά σχέδια που απαιτούνται για να μπορεί να εφαρμοστεί η μελέτη σήμανσης.

 

Η σωστή σήμανση ενός ξενοδοχείου, παίζει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη, αφού τον καθοδηγεί και τον διευκολύνει για ό,τι χρειάζεται κατά τη διάρκεια της παραμονής του σε αυτό. Πιστεύετε ότι στην περίπτωση του EverEden ο στόχος αυτός επετεύχθη; Ποιος ήταν ακριβώς ο ρόλος του interior designer στην όλη διαδικασία και πόσο πολύ λήφθηκε υπ´ όψιν το ζήτημα του guest experience;

Ναι, πιστεύω ότι το καταφέραμε. Στόχος μας ήταν να ενημερώσουμε και να καθοδηγήσουμε με τις πινακίδες μας τους επισκέπτες από την άφιξη τους στο Resort μέχρι να φτάσουν στο δωμάτιό τους και να μπορούν εύκολα και άμεσα να βρουν όλες τις παροχές που προσφέρει το EverEden. Επιπλέον, αυτό που ήταν σημαντικό για εμάς που σχεδιάζαμε τη μελέτη σήμανσης, ήταν οι πινακίδες να συμβάλλουν και αυτές στην εμπειρία του πελάτη, δείχνοντάς του ότι ακόμα και αυτές είναι προσεγμένες, κατασκευασμένες από ποιοτικά υλικά και αποκλειστικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο Resort, δείχνοντας τον χώρο οργανωμένο και προσθέτοντας αξία στο Ξενοδοχείο.

Αυτό το καταφέραμε μέσω της συνεργασίας του γραφείου μας με τον interior designer κο Ηλία Παπανικολάου από τους Elastic Architects. Η καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του στις προτάσεις μας ήταν ουσιαστικές. Είναι πολύ σημαντικό να συνεργάζονται αρμονικά όσοι εμπλέκονται σε ένα έργο, διότι μόνο με αυτόν τον τρόπο θα φτιάξουν κάτι που θα αρέσει στον τελικό αποδέκτη, τον πελάτη. Επίσης, όπως έχω ήδη αναφέρει, πολύ σημαντική ήταν και η συμβολή του διευθυντή του EverEden κου Άλκη Παναγόπουλου στο ζήτημα του guest experience, αντικειμένου στο οποίο είναι γνώστης.

Το EverEden αποτελεί ένα resort που εκτείνεται σε μια αρκετά μεγάλη έκταση, με τα βασικά του facilities (πισίνες, εστιατόρια κ.λπ.) να βρίσκονται διασκορπισμένα σε διάφορα σημεία. Ποιες ήταν οι ιδιαίτερες προκλήσεις που είχατε να αντιμετωπίσετε λόγω της χωροταξίας και του landscape του καταλύματος και ποιες λύσεις βρήκατε για αυτές;

Οι προκλήσεις ήταν πολλές και, όπως προανέφερα, θέλαμε να καθοδηγήσουμε τους πελάτες από την κεντρική πύλη του Resort κατά την άφιξή τους μέχρι το δωμάτιό τους, αλλά και από το δωμάτιο σε όλες τις παροχές του Resort. Στο EverEden αυτό έπρεπε να γίνει επί 3 φορές, αφού διαθέτει 3 διαφορετικά κτίρια με δωμάτια (EverAlfa, EverBeta, EverGamma). Πρωταρχικός στόχος ήταν να μπορεί ο πελάτης από οποιοδήποτε κτίριο κι αν διαμένει να βρει τα πολλά F&Β Outlets που διαθέτει, το Wellness Center, το θέατρο, τον παιδότοπο, τον κήπο με τα μεσογειακά φυτά, την οργανωμένη παραλία, τις 3 πισίνες εσωτερικού & εξωτερικού χώρου, το συνεδριακό κέντρο, τις αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, να περιηγηθεί στα μονοπάτια πεζοπορίας κ.ο.κ.

Η λύση που βρήκαμε ήταν να τοποθετήσουμε στους κεντρικούς κόμβους πινακίδες με τις βασικές παροχές, ώστε να μπορεί εύκολα ο επισκέπτης να κατανοήσει τη χωροταξική δομή του καταλύματος, και αμέσως μετά, στη συνέχεια της κάθε διαδρομής, να αναφέρουμε με περισσότερες λεπτομέρειες τα σημεία ενδιαφέροντος.

Δώσαμε έμφαση στα βασικά μηνύματα ενισχύοντάς τα με ετερόφωτο φωτισμό και με πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό των πινακίδων αυτών.

 

 

Κλείνοντας, σε μια εποχή που όλα γίνονται σιγά-σιγά ψηφιακά, θεωρείτε ότι ο ‘παραδοσιακός’ τρόπος σήμανσης ενός ξενοδοχείου κινδυνεύει να αντικατασταθεί από οθόνες ή άλλα ψηφιακά μέσα; Ποιες προσπάθειες κάνετε σαν εταιρεία προκειμένου να παραμείνετε up-to-date με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και των νέων τάσεων;

Όχι, δεν θεωρούμε ότι κινδυνεύει ο παραδοσιακός τρόπος σήμανσης από την ψηφιακή σήμανση. Η ψηφιακή σήμανση είναι πολύ ωραία όταν το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία σε όλες του τις λειτουργίες, όταν δηλαδή το concept είναι ένα smart ξενοδοχείο όπου όλα θα γίνονται ψηφιακά για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Αυτό το concept όμως, δεν αρέσει σε όλους, οπότε πάντα θα υπάρχουν και πιο παραδοσιακές περιπτώσεις για να ζήσουν οι επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, αν οι πινακίδες είναι έξυπνα σχεδιασμένες, έχουν καλύτερο αποτέλεσμα στην εμπειρία του πελάτη.

Η εταιρεία μας, επειδή ακριβώς απευθύνεται σε κάθε τύπο ξενοδοχείου, παραμένει up-to-date και γι’ αυτόν τον λόγο κατασκευάζει ηλεκτρονικές πινακίδες δωματίων πολλαπλών ενεργειών με δικό της λογισμικό, υψηλής ποιότητας και αντοχής σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Επίσης, διαθέτει τον εικονικό βοηθό, ο οποίος αποτελεί τελευταίας τεχνολογίας ψηφιακή σήμανση και πρόκειται για τον πλέον εντυπωσιακό και αποτελεσματικό τρόπο προβολής μηνυμάτων για την ενημέρωση και καθοδήγηση του κοινού. Τέλος, η εταιρεία μας διαθέτει in-house τμήμα έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων και τεχνολογιών για θέματα φωτισμού, προβολής, ενημέρωσης και καθοδήγησης του κοινού.


bratti Hotel Signage 

+30 210 9656500, +30 210 8974496

info@bratti.eu

https://www.brattisign.gr/ 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

BRATIS
COVID-19
  1. 04/04 19:27

    Υμηττός: Το άγνωστο Δρακόσπιτο, η αρχαιότερη κατοικία στην Αττική

  2. 04/04 18:29

    Αττική: Το άγνωστο κάστρο μια ώρα μακριά από την Αθήνα

  3. 04/04 17:12

    Γερμανία: 1 στις 5 επιχειρήσεις θεωρεί ότι απειλείται με πτώχευση

  4. 04/04 17:11

    Κορωνοϊός-Σερβία: Mέτρα στήριξης της οικονομίας με καταβολή μισθών από το κράτος

  5. 04/04 17:08

    Μη δασικές εκτάσεις σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά κατόπιν εξέτασης αιτημάτων 2 εταιρειών

  6. 03/04 19:51

    Τηλεδιάσκεψη για τα προβλήματα στον τουριστικό κλάδο στη Μαγνησία

  7. 03/04 17:53

    Δωρεές Goldair για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού

  8. 03/04 17:23

    Γερμανία: Διχάζει η "λύση βάουτσερ" – Τι φοβούνται τα τουριστικά γραφεία

  9. 03/04 16:18

    The Telegraph: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός διακοπών μετά τον κορωνοϊό

  10. 03/04 15:23

    Έναρξη εργασιών στο Ελληνικό

  11. 03/04 15:19

    Εκτεταμένο πλάνο δράσεων της Accor για τον Covid-19

  12. 03/04 14:53

    Η Marketing Greece υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο

  13. 03/04 14:05

    Το καλό και το κακό σενάριο στον τουρισμό

  14. 03/04 13:58

    Πέντε ελληνικές παραλίες στη στεριά αλλά σαν σε νησί

  15. 03/04 13:56

    Περιοχές της Αθήνας που άλλαξαν όνομα μέσα στα χρόνια

  16. 03/04 13:50

    ΕΟΔΥ: Οδηγίες για κρούσματα κορωνοϊού στην κρουαζιέρα

  17. 03/04 13:41

    FTI: Αισιοδοξία μετά το πακέτο χρηματοδότησης

  18. 03/04 13:36

    ΕΕ: 100 δις κατά της ανεργίας αντί για ευρωομόλογο;

  19. 03/04 13:17

    “Πανδημία” online παραπλανητικών πληροφοριών για τον κορωνοϊό

  20. 03/04 13:08

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Thomas Cook Aviation, που λειτουργούσε για την Condor

  21. 03/04 12:46

    Γερμανικός τουρισμός | Ρύθμιση: Voucher από τις αεροπορικές εταιρίες και t.o's - Τι ισχύει για εταιρίες και ταξιδιώτες

  22. 03/04 12:28

    Ryanair: Περιορισμένη επιβατική κίνηση τον Απρίλιο και Μάιο

  23. 03/04 12:09

    10 κρουαζιερόπλοια ταξιδεύουν ακόμα στη θάλασσα - Δείτε ποια είναι

  24. 03/04 11:58

    Μαγιόρκα: Έναρξη τουριστικής σεζόν χωρίς τουρίστες

  25. 03/04 11:48

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Σύσταση προς καταλυματίες για τις ακυρώσεις κρατήσεων

  26. 03/04 11:12

    Κύπρος: Διαγωνισμός για υπηρεσίες ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Πάφο

  27. 03/04 11:01

    Κορωνοϊός: Εφιαλτικά σενάρια για τη γερμανική οικονομία - Ζημιά 729 δισ. αν η κρίση διαρκέσει 3 μήνες

  28. 03/04 10:54

    Κορωνοϊός- Intercontinental: Πολιτικές ακύρωσης και ευέλικτες κρατήσεις

  29. 03/04 10:51

    Κορωνοϊός: Η πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων της Radisson Hotels

  30. 03/04 10:49

    Κορωνοϊός - Oλλανδία: Στο χειρότερο σενάριο, περιοριστικά μέτρα για 1 χρόνο

  31. 03/04 10:44

    Κορωνοϊός - Ισραήλ: 1,24 δισ. δολ. το μήνα η ζημιά στην οικονομία

  32. 03/04 10:42

    Πρόεδρος Ελληνικού Ιατρικού Συλλόγου Ν. Υόρκης: Τα πεντάλεπτα τεστ κορωνοϊού θα σώσουν και τον ελληνικό τουρισμό

  33. 03/04 10:38

    Κ.Νοτοπούλου: Αναγκαία η λήψη μέτρων στήριξης διπλωματούχων ξεναγών- ερώτηση στη Βουλή

  34. 02/04 17:00

    Δυνατότητα κατάθεσης πινακίδων για τα τουριστικά λεωφορεία

  35. 02/04 16:57

    Υπ. Ναυτιλίας: Απαγορεύονται προσωρινά το κολύμπι, τα θαλάσσια μέσα αναψυχής και η υποβρύχια αλιεία

  36. 02/04 16:26

    ΕΤΑΔ: Μέτρα προστασίας για τον Κορωνοϊό Covid-19

  37. 02/04 16:25

    Η ΔΕΘ-Helexpo στο πλευρό της κοινωνίας και της Πολιτείας στη «μάχη» με τον κορωνοϊό

  38. 02/04 14:56

    Γερμανία: 3,5 δισ. ευρώ οι επιστροφές χρημάτων από τους t.o’s – Σε σενάριο T. Cook η αγορά αν δεν γίνουν πιστώσεις

  39. 02/04 14:18

    Έρευνα: Πόσο επιβραδύνει ο κορωνοϊός τα ταξίδια των Γερμανών

  40. 02/04 14:00

    Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού: Δέσμη προτάσεων για τη στήριξη του τουρισμού

  41. 02/04 13:11

    Greece from home: Η καινοτόμα πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού για να παραμείνει η Ελλάδα στο επίκεντρο

  42. 02/04 13:08

    Κίνδυνος επιθετικής εξαγοράς τουριστικών ομίλων, καθώς η τιμή των μετοχών κατέρρευσε

  43. 02/04 12:11

    Condor: Η γερμανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο της προσωρινής κρατικοποίησης

  44. 02/04 11:52

    Πτώση 61,3% στην επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Μάρτιο

  45. 02/04 11:32

    Η μικρή Καραϊβική που βρίσκεται δίπλα στην Αθήνα

  46. 02/04 11:28

    Το μυστικό που κρύβει στους πρόποδές της η Ακρόπολη

  47. 02/04 11:20

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κνωσσός": Απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη

  48. 02/04 10:48

    Πότε θα τελειώσει η επιδημία στη Γερμανία;

  49. 02/04 10:38

    Κορωνοϊός - Έρευνα: Οι επιπτώσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Φεβρουάριο

  50. 02/04 10:33

    Κορωνοϊός: Έλληνες ταξιδιώτες εγκλωβισμένοι και στην Ινδία

  51. 02/04 10:31

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη

  52. 02/04 10:26

    Κορωνοϊός: Όλο το πακέτο μέτρων της Γερμανίας για τη στήριξη της οικονομίας

  53. 02/04 10:17

    Κορωνοϊός: Ανοιχτά εστιατόρια σε κλειστά ξενοδοχεία για φαγητό σε πακέτο και delivery

  54. 02/04 10:10

    Κορωνοϊός: Πάνω από 1.000 ακυρώσεις συνεδρίων στην Ευρώπη - Ποιο μήνα προτιμούν για τη μετάθεση των διοργανώσεων

  55. 01/04 16:44

    Ένταξη στα μέτρα στήριξης ζητούν οι Εταιρείες Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων με τη δημιουργία ΚΑΔ

  56. 01/04 16:37

    "Lockdown" στο τζίρο βλέπει το 66,7% των επιχειρήσεων φέτος λόγω κορωνοϊού

  57. 01/04 16:17

    ΕΑΤΑ: Διαδικτυακή καμπάνια για την Αθήνα

  58. 01/04 16:00

    Στ.Βλαστός: Η ΕΤΑΔ θα αποτρέψει την αυθαίρετη είσοδο σκαφών στη μαρίνα Αλίμου

  59. 01/04 15:40

    Κανάρια Νησιά: Καταβολή πληρωμών από τους t.o’s μέχρι τις αρχές Μαΐου ζητούν οι ξενοδόχοι

  60. 01/04 15:05

    Ην. Βασίλειο: Πλατφόρμα εύρεσης προσωρινής εργασίας για άτομα που έχασαν τη δουλειά τους στον τουρισμό

  61. 01/04 14:35

    Γερμανία: Ακριβότερα τα αεροπορικά εισιτήρια από την 1η Απριλίου – «Ένα εντελώς λάθος μέτρο»

  62. 01/04 13:50

    DER Touristik: Αναστέλλεται προσωρινά η είσπραξη προμήθειας από ακυρωμένα ταξίδια

  63. 01/04 13:30

    Η TUI στηρίζει τα βάουτσερ – Τι ζητούν τα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία- Κρατήσεις για το 2021

  64. 01/04 13:13

    Grant Thornton: Οι τελευταίες ρυθμίσεις με τα μέτρα στήριξης μέσα από 10 απαντήσεις

  65. 01/04 13:11

    The smarter E Europe 2020: Ακυρώθηκε η πλατφόρμα της ενεργειακής βιομηχανίας στο Μόναχο

  66. 01/04 12:57

    Ισπανία: Ανοίγουν ξενοδοχεία για τη φιλοξενία ασθενών με κορωνοϊό

  67. 01/04 12:54

    Singapore Airlines: Αύξηση κεφαλαίου εν μέσω πανδημίας

  68. 01/04 12:38

    Από πού ήρθε ο κορωνοϊός; Από την Κίνα ή τις ΗΠΑ;

  69. 01/04 12:23

    Γερμανικός τουρισμός: Η πανδημία του κορωνοϊού θα αλλάξει εντελώς τα ταξίδια - Τι προβλέπουν οι ειδικοί

  70. 01/04 11:46

    Πύργος Αθηνών: Η ιστορία πίσω από το εμβληματικό κτήριο

  71. 01/04 11:40

    Ποιος ήταν ο «μικρός Λυκαβηττός» στην Αθήνα και τι απέγινε

  72. 01/04 11:33

    A. Γκερέκου: Επιστολή προς ΕΟΦ για να επιτραπούν τα ιατρικά συνέδρια το καλοκαίρι

  73. 01/04 10:57

    Bέλγιο: Κυβέρνηση και Τράπεζες ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων

  74. 01/04 10:54

    Βρετανία: 75 εκατ. λίρες για τον επαναπατρισμό όσων εγκλωβίστηκαν στο εξωτερικό

  75. 01/04 10:51

    Η επόμενη μέρα: Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη Λευκάδα, Κύθνο, Θάσο και Βόλβη

  76. 01/04 10:49

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  77. 01/04 10:45

    Δήμος Λειψών: Υποχρεωτική καραντίνα σε όσους ταξιδεύουν στα μικρά νησιά

  78. 01/04 10:38

    Aegean: Δεν θα λάβουν αμοιβή για το 2020 οι κ.κ.Ευτύχιος Βασιλάκης και Δημήτρης Γερογιάννης

  79. 01/04 10:27

    Στήριξη όλων των εργαζομένων στον τουρισμό-επισιτισμό και μικρές επιχειρήσεις ζητούν βουλευτές του ΚΙΝΑΛ

  80. 01/04 10:15

    Hilton: Παραιτείται από το μισθό του για το υπόλοιπο του 2020 ο διευθύνων σύμβουλος

  81. 01/04 10:10

    Ο κ. Κ. Λούλης προσφέρει τις αποδοχές Απριλίου και Μαΐου στον λογαριασμό για την αντιμετώπιση του COVID-19

  82. 31/03 19:53

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Αγωνία για τους ναυτικούς που ταξιδεύουν με 30 ελληνικά τουριστικά σκάφη

  83. 31/03 19:47

    Κορωνοϊός: Έρευνα στη Ρόδο για τις επιπτώσεις από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων

  84. 31/03 19:20

    Μαρίνα Αλίμου: Αυστηρή τήρηση των μέτρων κατά της διάδοσης του κορωνοϊού ζητεί η ΕΤΑΔ

  85. 31/03 15:27

    Η DRV πιέζει για καθιέρωση των πιστώσεων στα ταξιδιωτικά γραφεία

  86. 31/03 14:20

    Μελέτη: Η διασπορά του κορωνοϊού είναι μικρότερη σε χώρες με υψηλές θερμοκρασίες

  87. 31/03 14:16

    Συρράκο και Βλάστη προς εγγραφή στον κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

  88. 31/03 14:08

    Πώς η TUI θα προστατεύσει τη ρευστότητα των ταξιδιωτικών γραφείων

  89. 31/03 13:56

    ΥΠΕΞ Κύπρου: Διαθέσιμη από σήμερα η πλατφόρμα για τους Κύπριους στο εξωτερικό

  90. 31/03 13:47

    American Airlines: Αίτηση για κρατικό δάνειο 12 δισ. δολαρίων

  91. 31/03 13:15

    Κορωνοϊός: Δράση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της παραπληροφόρησης

  92. 31/03 13:08

    Η νέα ΠΝΠ με τα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και εργαζομένων

  93. 31/03 13:03

    Κορωνοϊός: Η Europol προειδοποιεί για κρούσματα απάτης

  94. 31/03 12:45

    Η αισιόδοξη καμπάνια της Πορτογαλίας - "Είναι ώρα να σταματήσουμε"

  95. 31/03 12:35

    EasyJet: Αντιδρά στην επιστροφή μερίσματος ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου

  96. 31/03 12:23

    Πώς η Airbnb θα μειώσει τα κόστη εξαιτίας της πανδημίας

  97. 31/03 12:09

    Αναβάλλεται για ένα χρόνο η έκθεση Dubai Expo 2020

  98. 31/03 11:50

    MSC, Cunard και P&O Cruises παρατείνουν την έναρξη των προγραμμάτων κρουαζιέρας

  99. 31/03 11:11

    Η Airbnb στηρίζει τους οικοδεσπότες- Δίνει το 25% του ποσού της ακύρωσης και επιχορήγηση έως 5.000 δολάρια

  100. 31/03 10:54

    Το άγνωστο μικρό νησί της Αττικής με την φυσική πισίνα