BRATIS
Sponsored ByBRATIS

Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

Α Decrease font Enlarge font
Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

Η εξειδικευμένη, στην ξενοδοχειακή σήμανση, ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μιλάει στην Hotelier Academy για το πολύ επιτυχημένο case study του EverEden Resort που λειτούργησε πρόσφατα στην Αττική, και μας αναλύει όλα τα στάδια που θα πρέπει να ακολουθεί η ιδανική προδιαγραφή της σήμανσης ενός Ξενοδοχείου.

H διαδικασία σήμανσης ενός ξενοδοχείου αποτελεί μια ιδιαίτερα συνθέτη διαδικασία, καθώς ο σκοπός της δεν είναι απλά η τοποθέτηση «πινακίδων» στην πρόσοψη του ξενοδοχείου και στις πόρτες των δωματίων, αλλά η καθοδήγηση των επισκεπτών του καταλύματος σε όλους τους χώρους και τα facilities, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους σε αυτό. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η σήμανση ξενοδοχείου έχει έναν τόσο σημαντικό σκοπό, είναι λογικό να απαιτεί και μια ενδελεχή προδιαγραφή, καθώς και την εμπλοκή διαφόρων επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του καταλύματος (concept maker, interior designer/αρχιτέκτονα, γραφίστα, εταιρεία κατασκευής και τοποθέτησης πινακίδων κ.λπ.).

Στα πάνω από πενήντα χρόνια εμπειρίας της στο χώρο της επαγγελματικής σήμανσης, και διαθέτοντας απόλυτη εξειδίκευση στο κομμάτι των ξενοδοχείων, η εταιρεία bratti έχει συνεργαστεί με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών που εμπλέκονται στην προδιαγραφή της σήμανσης για ένα τουριστικό κατάλυμα, και έχει ολοκληρώσει έναν σημαντικό αριθμό από μεγαλύτερα και μικρότερα hotel projects.

Ανάμεσα στα πιο πρόσφατα ολοκληρωμένα έργα της εταιρείας, το EverEden Resort στην Αττική ξεχωρίζει όχι μόνο για το άρτιο τελικό του αποτέλεσμα, αλλά και για την απόλυτα σωστή προδιαγραφή της σήμανσης και την ομαλή διαδικασία κατασκευής και τοποθέτησης των πινακίδων σε όλους τους χώρους του καταλύματος. Στη συγκεκριμένη συνέντευξη, θέσαμε μια σειρά ερωτήσεων στην ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μέσω των οποίων λάβαμε μια πιο πλήρη και σφαιρική άποψη για την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε αλλά και το πώς τελικά οδηγηθήκαμε σε ένα τόσο άρτιο αποτέλεσμα από όλες τις απόψεις.

Ξεκινώντας την συζήτησή μας, θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τη σημασία που έχει η σωστή διαδικασία προδιαγραφής μια ξενοδοχειακής σήμανσης, όχι μόνο στα στάδια του σχεδιασμού και της κατασκευής των πινακίδων, αλλά και στην τελική εμπειρία του ταξιδιώτη, ο οποίος θα διαμείνει στο κατάλυμα για μερικές ημέρες.

Είναι σημαντικό η διαδικασία της ξενοδοχειακής σήμανσης να γίνει σωστά, ώστε να μπορέσει να εισπράξει ο πελάτης που έρχεται για πρώτη φορά στο κατάλυμα και θα μείνει λίγες μέρες, τη σημασία και την προσοχή που δίνει ο ξενοδόχος σε εκείνον. Αυτό το δείχνει προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια στο χώρο, ακόμη και τις πινακίδες σήμανσης. Οι πινακίδες σήμανσης, εκτός από την ενημέρωση και την καθοδήγηση των επισκεπτών, πρέπει να προκαλούν το ενδιαφέρον τους και να συμβάλουν κι αυτές στη συνολική εμπειρία που λαμβάνουν.

Αυτό, μπορεί να γίνει σωστά μόνο όταν συνεργαστούν όλοι όσοι εμπλέκονται στο σχεδιασμό του ξενοδοχείου, δηλαδή o concept maker, ο αρχιτέκτονας, ο interior designer, ο αρχιτέκτονας φωτισμού, ο αρχιτέκτονας τοπίου, ο ξενοδόχος, ο διευθυντής του ξενοδοχείου και, φυσικά, ο μελετητής της σήμανσης του ξενοδοχείου.

Οι προδιαγραφές των πινακίδων, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, θα πρέπει να καλύπτουν τις εκάστοτε ανάγκες του καταλύματος και κατασκευαστικά, προκειμένου να μη φθείρονται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες της Ελλάδας. Εκτός αυτού, η σωστή και προσεκτική τοποθέτησή τους αποτελεί ακόμη έναν καθοριστικό παράγοντα για τη σωστή σήμανση του ξενοδοχείου.

Το κατάλληλο σημείο έναρξης της μελέτης σήμανσης είναι μετά την ολοκλήρωση της αρχιτεκτονικής μελέτης και πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής

Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι είναι πολλοί οι επαγγελματίες που ιδανικά θα πρέπει να εμπλακούν στη διαδικασία προδιαγραφής και μελέτης μια ξενοδοχειακής σήμανσης. Στην περίπτωση του EverEden, με ποιους επαγγελματίες και γραφεία συνεργαστήκατε και πόσο αρμονική ήταν η συνεργασία τόσο της δικής σας εταιρείας με τον κάθε τρίτο συνεργάτη, όσο και των ίδιων των συνεργατών μεταξύ τους; 

Η διαδικασία του σχεδιασμού και της μελέτης σήμανσης του EverEden ήταν μια ιδανική περίπτωση για το γραφείο μας. Αυτό οφείλεται στην άψογη συνεργασία που είχαμε με τον Διευθυντή του ξενοδοχείου EverEden, κο Άλκη Παναγόπουλο, ο οποίος είχε βαθιά γνώση των αναγκών του ξενοδοχείου αλλά και ισχυρή άποψη και αποφασιστικότητα, με αποτέλεσμα να μην χρονοτριβεί σε ασήμαντες λεπτομέρειες. Αξίζει, μάλιστα, να αναφέρουμε, ότι στα 50 χρόνια λειτουργίας μας, αυτό έχει συμβεί μόνο με 3 διευθυντές ξενοδοχείων!

Ο επόμενος σημαντικός συνεργάτης μας σε αυτό το Project, ήταν ο αρχιτέκτονας του έργου κος Ηλίας Παπανικολάου από το γραφείο Elastic Architects. H καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του ήταν ουσιαστικές και βοήθησαν να βγει ένα καλό αποτέλεσμα χωρίς καθυστερήσεις στην εξέλιξη του σχεδιασμού της μελέτης. Σε μόνο 3 συναντήσεις είχαμε καταλήξει και γνωρίζαμε ακριβώς τι θα κάνουμε για την ολοκλήρωση ενός τόσο μεγάλου έργου. 

Για μια σωστή συνεργασία, είναι σημαντικό οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη του έργου, να είναι γνώστες του αντικειμένου, να έχουν άποψη και να παίρνουν γρήγορα τις αποφάσεις.

Καθώς η σήμανση ξενοδοχείου είναι, τελικά, ένα αρκετά σύνθετο θέμα, αντιλαμβανόμαστε ότι απαιτεί και τον απαραίτητο χρόνο προκειμένου να προδιαγραφεί και να εκτελεστεί σωστά. Ποιος ήταν ο συνολικός χρόνος που απαιτήθηκε στην περίπτωση του EverEden; Και, με βάση την εμπειρία σας, ποιο πιστεύετε ότι είναι το κατάλληλο σημείο έναρξης της προδιαγραφής της σήμανσης, προκειμένου να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία έγκαιρα;

Η σήμανση ενός ξενοδοχείου είναι πράγματι ένα σύνθετο και σημαντικό ζήτημα. Για αυτόν τον λόγο δεν πρέπει να αφήνεται για την τελευταία στιγμή. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, οι πελάτες μάς καλούν ένα μήνα πριν την έναρξη λειτουργίας του ξενοδοχείου, με αποτέλεσμα όλοι όσοι συνεργαζόμαστε για τη σήμανση να πρέπει να βιαζόμαστε προκειμένου να προλάβουμε — και αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση σώφρον. Πολλές από τις ιδέες μας τις απορρίπτουμε λόγω έλλειψης χρόνου, καθώς είναι αδύνατον να ξεκινήσουμε επιπλέον εργασίες όταν όλα είναι σχεδόν έτοιμα, όπως τα δάπεδα, οι τοιχοποιίες, οι παροχές ρεύματος κ.τ.λ.

Το κατάλληλο σημείο έναρξης της μελέτης σήμανσης είναι μετά την ολοκλήρωση της αρχιτεκτονικής μελέτης και πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής.

Στην περίπτωση του Ever Eden χρειαστήκαμε 6 εβδομάδες, γιατί όπως προαναφέραμε ήταν μια ιδανική περίπτωση. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, παρουσιάσαμε δυο προτάσεις για τον σχεδιασμό των πινακίδων, από τις οποίες επιλέχθηκε η πρώτη. Ορίσαμε τα σημεία τοποθέτησης για κάθε πινακίδα, τα κείμενα που θα αναγράφονται σε αυτές, καθώς και τα κατασκευαστικά σχέδια που απαιτούνται για να μπορεί να εφαρμοστεί η μελέτη σήμανσης.

 

Η σωστή σήμανση ενός ξενοδοχείου, παίζει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη, αφού τον καθοδηγεί και τον διευκολύνει για ό,τι χρειάζεται κατά τη διάρκεια της παραμονής του σε αυτό. Πιστεύετε ότι στην περίπτωση του EverEden ο στόχος αυτός επετεύχθη; Ποιος ήταν ακριβώς ο ρόλος του interior designer στην όλη διαδικασία και πόσο πολύ λήφθηκε υπ´ όψιν το ζήτημα του guest experience;

Ναι, πιστεύω ότι το καταφέραμε. Στόχος μας ήταν να ενημερώσουμε και να καθοδηγήσουμε με τις πινακίδες μας τους επισκέπτες από την άφιξη τους στο Resort μέχρι να φτάσουν στο δωμάτιό τους και να μπορούν εύκολα και άμεσα να βρουν όλες τις παροχές που προσφέρει το EverEden. Επιπλέον, αυτό που ήταν σημαντικό για εμάς που σχεδιάζαμε τη μελέτη σήμανσης, ήταν οι πινακίδες να συμβάλλουν και αυτές στην εμπειρία του πελάτη, δείχνοντάς του ότι ακόμα και αυτές είναι προσεγμένες, κατασκευασμένες από ποιοτικά υλικά και αποκλειστικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο Resort, δείχνοντας τον χώρο οργανωμένο και προσθέτοντας αξία στο Ξενοδοχείο.

Αυτό το καταφέραμε μέσω της συνεργασίας του γραφείου μας με τον interior designer κο Ηλία Παπανικολάου από τους Elastic Architects. Η καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του στις προτάσεις μας ήταν ουσιαστικές. Είναι πολύ σημαντικό να συνεργάζονται αρμονικά όσοι εμπλέκονται σε ένα έργο, διότι μόνο με αυτόν τον τρόπο θα φτιάξουν κάτι που θα αρέσει στον τελικό αποδέκτη, τον πελάτη. Επίσης, όπως έχω ήδη αναφέρει, πολύ σημαντική ήταν και η συμβολή του διευθυντή του EverEden κου Άλκη Παναγόπουλου στο ζήτημα του guest experience, αντικειμένου στο οποίο είναι γνώστης.

Το EverEden αποτελεί ένα resort που εκτείνεται σε μια αρκετά μεγάλη έκταση, με τα βασικά του facilities (πισίνες, εστιατόρια κ.λπ.) να βρίσκονται διασκορπισμένα σε διάφορα σημεία. Ποιες ήταν οι ιδιαίτερες προκλήσεις που είχατε να αντιμετωπίσετε λόγω της χωροταξίας και του landscape του καταλύματος και ποιες λύσεις βρήκατε για αυτές;

Οι προκλήσεις ήταν πολλές και, όπως προανέφερα, θέλαμε να καθοδηγήσουμε τους πελάτες από την κεντρική πύλη του Resort κατά την άφιξή τους μέχρι το δωμάτιό τους, αλλά και από το δωμάτιο σε όλες τις παροχές του Resort. Στο EverEden αυτό έπρεπε να γίνει επί 3 φορές, αφού διαθέτει 3 διαφορετικά κτίρια με δωμάτια (EverAlfa, EverBeta, EverGamma). Πρωταρχικός στόχος ήταν να μπορεί ο πελάτης από οποιοδήποτε κτίριο κι αν διαμένει να βρει τα πολλά F&Β Outlets που διαθέτει, το Wellness Center, το θέατρο, τον παιδότοπο, τον κήπο με τα μεσογειακά φυτά, την οργανωμένη παραλία, τις 3 πισίνες εσωτερικού & εξωτερικού χώρου, το συνεδριακό κέντρο, τις αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, να περιηγηθεί στα μονοπάτια πεζοπορίας κ.ο.κ.

Η λύση που βρήκαμε ήταν να τοποθετήσουμε στους κεντρικούς κόμβους πινακίδες με τις βασικές παροχές, ώστε να μπορεί εύκολα ο επισκέπτης να κατανοήσει τη χωροταξική δομή του καταλύματος, και αμέσως μετά, στη συνέχεια της κάθε διαδρομής, να αναφέρουμε με περισσότερες λεπτομέρειες τα σημεία ενδιαφέροντος.

Δώσαμε έμφαση στα βασικά μηνύματα ενισχύοντάς τα με ετερόφωτο φωτισμό και με πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό των πινακίδων αυτών.

 

 

Κλείνοντας, σε μια εποχή που όλα γίνονται σιγά-σιγά ψηφιακά, θεωρείτε ότι ο ‘παραδοσιακός’ τρόπος σήμανσης ενός ξενοδοχείου κινδυνεύει να αντικατασταθεί από οθόνες ή άλλα ψηφιακά μέσα; Ποιες προσπάθειες κάνετε σαν εταιρεία προκειμένου να παραμείνετε up-to-date με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και των νέων τάσεων;

Όχι, δεν θεωρούμε ότι κινδυνεύει ο παραδοσιακός τρόπος σήμανσης από την ψηφιακή σήμανση. Η ψηφιακή σήμανση είναι πολύ ωραία όταν το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία σε όλες του τις λειτουργίες, όταν δηλαδή το concept είναι ένα smart ξενοδοχείο όπου όλα θα γίνονται ψηφιακά για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Αυτό το concept όμως, δεν αρέσει σε όλους, οπότε πάντα θα υπάρχουν και πιο παραδοσιακές περιπτώσεις για να ζήσουν οι επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, αν οι πινακίδες είναι έξυπνα σχεδιασμένες, έχουν καλύτερο αποτέλεσμα στην εμπειρία του πελάτη.

Η εταιρεία μας, επειδή ακριβώς απευθύνεται σε κάθε τύπο ξενοδοχείου, παραμένει up-to-date και γι’ αυτόν τον λόγο κατασκευάζει ηλεκτρονικές πινακίδες δωματίων πολλαπλών ενεργειών με δικό της λογισμικό, υψηλής ποιότητας και αντοχής σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Επίσης, διαθέτει τον εικονικό βοηθό, ο οποίος αποτελεί τελευταίας τεχνολογίας ψηφιακή σήμανση και πρόκειται για τον πλέον εντυπωσιακό και αποτελεσματικό τρόπο προβολής μηνυμάτων για την ενημέρωση και καθοδήγηση του κοινού. Τέλος, η εταιρεία μας διαθέτει in-house τμήμα έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων και τεχνολογιών για θέματα φωτισμού, προβολής, ενημέρωσης και καθοδήγησης του κοινού.


bratti Hotel Signage 

+30 210 9656500, +30 210 8974496

info@bratti.eu

https://www.brattisign.gr/ 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

BRATIS
  1. 22/02 15:52

    «Ted’s Lounge», ονοματοδοσία στο Bay Clubhouse της Costa Navarino, στη μνήμη του Θεόδωρου Βασιλάκη

  2. 22/02 15:49

    Σε ποιους τομείς επενδύουν οι Άραβες στην Ελλάδα

  3. 22/02 15:47

    Κορωνοϊός: Έκλεισαν προσωρινά εργοστάσια της Volkswagen, της Mercedes και της BMW

  4. 22/02 15:44

    Kορωνοϊός: Η Princess Cruiseς ακύρωσε 30 κρουαζιέρες - Ακυρώθηκε και ο μαραθώνιος στο Τόκυο

  5. 21/02 17:35

    Το άνοιγμα του δήθεν κλειστού επαγγέλματος του ξεναγού- Γράφει ο κ.Ιωάννης Βεντιρώζος (*)

  6. 21/02 16:22

    Στη Louis Hotels το πεντάστερο ξενοδοχείο Asterion στην Κρήτη

  7. 21/02 16:05

    Ελληνικός τουρισμός 2019: +8,5% η μέση δαπάνη ανά ταξίδι - Οι εθνικότητες που έφεραν τα περισσότερα έσοδα

  8. 21/02 15:04

    Hotels.com For Travel Agents: Η Discover the World συνεργάτης πωλήσεων στην Ελλάδα

  9. 21/02 15:03

    Βρετανοί, Αμερικανοί και Γάλλοι τουρίστες έφεραν το ρεκόρ στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2019

  10. 21/02 14:43

    Δοκιμές στο συντριβάνι της νέας Ομόνοιας

  11. 21/02 14:37

    Forbes: 10 καινοτομίες που απογειώνουν την εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία

  12. 21/02 14:05

    Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για πληρωμή του ΦΠΑ στις online αγορές

  13. 21/02 13:56

    IATA: Ο κορωνοϊός προκαλεί μείωση των αεροπορικών ταξιδιών

  14. 21/02 13:55

    Κρητικά προϊόντα σε περισσότερα All Inclusive ξενοδοχεία

  15. 21/02 12:41

    AIDA: Στη Μεσόγειο και Μ. Ανατολή τα κρουαζιερόπλοια που ταξίδευαν Ασία – Νέα δρομολόγια με Ελλάδα

  16. 21/02 12:19

    Στην Ομόνοια το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ

  17. 21/02 12:18

    T&L: Ελληνικό ξενοδοχείο ανάμεσα στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2020- Δείτε ποιο είναι (φωτό)

  18. 21/02 12:04

    Σύσκεψη για το νέο φορέα πνευματικών δικαιωμάτων

  19. 21/02 11:58

    ICCA: Ποια είναι η επίδραση του κορωνοϊού στα διεθνή συνέδρια

  20. 21/02 11:22

    Ο κορωνοϊός "επιτίθεται" και στις ήδη εξασθενημένες τουριστικές εκθέσεις- Γράφει ο Νότης Μαρτάκης (*)

  21. 21/02 10:56

    Euronews.com: Oι Λειψοί στα πιο αντιπροσωπευτικά νησιά με ιστορία και παραδόσεις

  22. 21/02 10:50

    Εντός 4 μηνών νέος ανελκυστήρας στην Ακρόπολη

  23. 21/02 10:44

    Marriott: Αναστέλλει τις χρεώσεις ακύρωσης λόγω κορωνοϊού

  24. 21/02 10:36

    Ποια χώρα πλασάρει το μήνυμα «Μην μας συγχέετε με την Κίνα» λόγω κορωνοϊού

  25. 21/02 10:34

    Κορωνοϊός: Ακυρώσεις 6 εκθέσεων σκαφών στη ΝΑ Ασία

  26. 21/02 10:32

    Aντίθετος σε αιολική βιομηχανική εγκατάσταση ο Δήμος Ξυλοκάστρου

  27. 21/02 10:28

    Ενημερωτική εκδήλωση στο Βόλο για την αυτόνομη κατάδυση από ΑΜΕΑ

  28. 21/02 10:23

    Τουρισμός: Κοινά πακέτα Ελλάδας-Αιγύπτου σε μακρινές αγορές

  29. 20/02 18:06

    Νέα βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για την ΟΛΠ Α.Ε.

  30. 20/02 18:04

    Μ. Κόνσολας: Ήρθε η ώρα για τη μεγάλη μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση

  31. 20/02 16:20

    Cyprus Airways: Νέο δρομολόγιο Αθήνα - Πάφος

  32. 20/02 15:15

    Ryanair: Νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης πιλότων

  33. 20/02 14:35

    Εκδήλωση για τον αθλητικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη

  34. 20/02 14:27

    Γενική Συνέλευση & Αρχαιρεσίες ΗΑΤΤΑ: Μια μεγάλη γιορτή για τον ελληνικό τουρισμό - Ποιοι βραβεύθηκαν

  35. 20/02 14:16

    Τι αλλάζει στις αδειοδοτήσεις στον ιαματικό τουρισμό

  36. 20/02 14:14

    Εγκρίθηκε η εξαγορά της Condor από την LOT

  37. 20/02 14:12

    14 δράσεις στο Σχέδιο Διαχείρισης του προορισμού Σαντορίνη

  38. 20/02 14:04

    Οινική βιωματική περιήγηση Ολλανδών και Βέλγων δημοσιογράφων και πρακτόρων στην Πιερία και Θεσσαλονίκη

  39. 20/02 13:44

    Δημοφιλές τηλεοπτικό παιχνίδι στο Βέλγιο προβάλλει την Ελλάδα

  40. 20/02 13:37

    Η επόμενη ημέρα στον τουρισμό στο Delphi Economic Forum

  41. 20/02 13:18

    Έρευνα: Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2020

  42. 20/02 13:09

    Τουρκία: Χωρίς βίζα τα ταξίδια πολιτών από 6 ευρωπαϊκές χώρες

  43. 20/02 12:52

    Ξενοδοχεία: Ο όμιλος Ιβάν Σαββίδη ενδιαφέρεται για το Capsis Elite Resort

  44. 20/02 12:32

    Bloomberg: Τα Ιόνια Νησιά στους 24 καυτούς προορισμούς διακοπών για το 2020

  45. 20/02 12:26

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Ρεκόρ εισπράξεων με 18,1 δισ.ευρώ

  46. 20/02 12:15

    Ερώτηση Βόζεμπεργκ για την ασφάλεια των αερομεταφορών στην Ε.Ε.

  47. 20/02 11:38

    ΠΑΣΥΔΑ: Webinar για κρατήσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω Google χωρίς προμήθεια

  48. 20/02 11:36

    ΥΠΠΟ: Tην Άνοιξη του 2021 το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων

  49. 20/02 11:24

    Ο ΠΟΤ θέτει τον τουρισμό ψηλά στην ατζέντα της ΕΕ

  50. 20/02 11:03

    ΥΠΕΣ: Προώθηση της Β. Ελλάδας στην έκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου

  51. 20/02 10:47

    Τουρισμός | Η Κέρκυρα νέος μεγάλος προορισμός για τους Ρώσους - Πρόγραμμα της TUI Russia με 5άστερα ξενοδοχεία

  52. 20/02 10:30

    Άνοιγμα της Αλοννήσου στην αγορά του Ισραήλ

  53. 20/02 10:26

    Χρηματοδοτήσεις ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Ραφήνα και Ύδρα

  54. 20/02 10:22

    Πλήγμα και στο Hollywood λόγω κορωνοϊού: Ακυρώθηκε η πρεμιέρα του James Bond, No Time to Die

  55. 20/02 10:18

    Aegean: Ταξίδι μαζί με τα μικρά ζώα συντροφιάς

  56. 20/02 10:16

    Kορωνοϊός: Επιπτώσεις σε ισραηλινές αεροπορικές εταιρείες - 50 εκατ. οι απώλειες της El Al

  57. 20/02 10:07

    Κορωνοϊός: Αντικαθιστούν με ημερίδες την ακύρωση του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη

  58. 19/02 16:39

    Νέα παγκόσμια συνεργασία για την Accor και τη Visa

  59. 19/02 16:38

    Άμεση αντίδραση του ΕΟΤ σε φυλλάδιο γερμανού πράκτορα που εμφανίζει το Ναυάγιο της Ζακύνθου στην …Τουρκία!

  60. 19/02 15:46

    Το Mediterranean Yacht Show επιστρέφει για 7η χρονιά στο λιμάνι του Ναυπλίου

  61. 19/02 14:55

    ΟΝΟΜΑ: Το πρώτο πεντάστερο smart hotel ανοίγει στη Θεσσαλονίκη

  62. 19/02 14:21

    Απαράδεκτες οι τιμολογιακές διακρίσεις στους νέους για την είσοδο στην Ακρόπολη και τους άλλους αρχαιολογικούς χώρους

  63. 19/02 14:05

    Έρευνα: Γιατί οι Ολλανδοί τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα

  64. 19/02 12:56

    WWF: Βρείτε το δικό σας ανθρακικό αποτύπωμα στα ψάρια που τρώτε

  65. 19/02 12:47

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Ικανοποίηση για την πρωτιά σε επισκεψιμότητα- συμμετοχή σε εκθέσεις

  66. 19/02 12:39

    Πρόταση ΣΕΤΚΕ στον ΠΟΤ: Ενιαίο όνομα και σύστημα κατηγοριοποίησης στα καταλύματα διεθνώς

  67. 19/02 11:12

    Χάλκινο μετάλλιο στη Λέσχη Αρχιμαγείρων B. Ελλάδος στους Ολυμπιακούς Αγώνες Μαγειρικής

  68. 19/02 10:55

    Κορωνοϊός: Μετά από ένα χρόνο η ανάκαμψη του εξερχόμενου τουρισμού από την Κίνα

  69. 19/02 10:18

    Ακυρώθηκε η ΙΤΒ China- Καμιά ανησυχία για την ITB Berlin

  70. 19/02 10:04

    Η Ίος γοήτευσε τους Ιταλούς

  71. 19/02 10:01

    Καταβολές δόσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  72. 19/02 09:59

    Aegean: Έκπτωση 30% σε όλους τους προορισμούς εξωτερικού

  73. 19/02 09:57

    Δήμος Κομοτηνής: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση 74 bungalows

  74. 19/02 09:55

    Kορωνοϊός: Η Ρωσία στηρίζει με 25 εκατ. δολ. τις αεροπορικές εταιρείες ως αποζημίωση

  75. 19/02 09:50

    Τι είναι ο «άδειος» τουρισμός και πως σχετίζεται με τον κορωνοϊό

  76. 19/02 09:47

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα για τις προκρατήσεις από τη Γαλλία το 2020

  77. 19/02 09:42

    Θρησκευτικός τουρισμός: Πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής Εκκλησίας και Υπουργείου Τουρισμού

  78. 18/02 16:51

    100.000 επαγγελματίες από 40.000 επιχειρήσεις στην εφετινή HORECA

  79. 18/02 14:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη Σέριφο

  80. 18/02 13:30

    Ανάδειξη της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  81. 18/02 13:13

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour στη Ρόδο

  82. 18/02 12:45

    Τουρισμός | Expedia και Tripadvisor κατηγορούν την Google για αθέμιτο ανταγωνισμό

  83. 18/02 12:29

    Οδηγίες online μάρκετινγκ για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  84. 18/02 12:28

    Γερμανικός τουρισμός: Αύξηση των αναχωρήσεων για Ελλάδα το 2019

  85. 18/02 11:42

    Airbnb: Οι αφροαμερικανοί αναδυόμενη ταξιδιωτική αγορά – Ποιες οι προτιμήσεις τους

  86. 18/02 10:24

    Κορωνοϊός: Κλείνουν καταστήματα πολυεθνικών στην Κίνα

  87. 18/02 10:19

    Επιχορηγήσεις ξενοδοχείων στα Χανιά

  88. 18/02 10:15

    Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού: Διαγωνισμός για παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών

  89. 18/02 10:11

    Πειραιάς: Παρατηρητήριο για την κλιματική αλλαγή

  90. 18/02 10:08

    Προβολή του Ν.Αιγαίου στα δορυφορικά κανάλια του Antenna- Συνδρομή της Κ.Μακεδονίας στον Ο.Τ.Θεσσαλονίκης

  91. 18/02 10:03

    Συνεργασία υπουργείου Τουρισμού με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού

  92. 18/02 09:58

    Η Ένωση Ξενοδοχείων Δελφών νέο μέλος της ΠΟΞ

  93. 17/02 19:48

    Βραβείο επιχειρηματικής αριστείας στον ξενοδοχειακό όμιλο Sani-Ikos - Στα 168 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2018

  94. 17/02 19:45

    Growth Awards 2020 | Η Eurobank & η Grant Thornton επιβραβεύουν την επιχειρηματική αριστεία

  95. 17/02 15:33

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κέρκυρα - Βρότσλαβ

  96. 17/02 15:29

    Ο γ.γ. του ΠΟΤ στο υπουργείο Τουρισμού

  97. 17/02 15:11

    ΙΤΕΠ: Τα ξενοδοχεία στηρίζουν την απασχόληση – 2,9 δισ. ευρώ επενδύσεις την τριετία

  98. 17/02 14:25

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κύκλος": 'Εντονη διαφωνία για την αύξηση στα τέλη παρεπιδημούντων

  99. 17/02 12:33

    Κρήτη: Θετικά μηνύματα από το Ισραήλ

  100. 17/02 12:26

    Η Κάρπαθος σε διεθνείς εκθέσεις