Δέκατο Βραβείο για τη Dingo Marketing Team, για την καμπάνια #WhatILoveAboutRhodes
Μετά από την άκρως επιτυχημένη καμπάνια του Δήμου Ρόδου με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes, την υλοποίηση της οποίας ανέλαβε η Dingo Marketing Team, σειρά είχε η βράβευση της στα φετινά Tourism Awards. H καμπάνια απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Online Strategy», που είναι μια από τις διαχρονικά πιο «απαιτητικές» κατηγορίες του παραπάνω διαγωνισμού. Αυτό αποτελεί το δέκατο κατά σειρά βραβείο της εταιρίας.
Το βραβείο παρέλαβαν ο CEO της Dingo Marketing Team κ. Ραφαήλ Κουδούνης και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κ. Κωνσταντίνος Ταρασλιάς.
Σε σχετική δήλωση του ο κ. Κουδούνης ανέφερε: «Και αυτή τη διάκριση τη λαμβάνουμε ως συνέχεια μιας επιτυχημένης πορείας στο στρατηγικό σχεδιασμό της ψηφιακής προβολής. Η επιτυχία μιας καμπάνιας δεν επαφίεται στο budget, αλλά χρειάζεται φρέσκο concept, αυθεντικότητα, timing και φυσικά ένα δυνατό αφήγημα. Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη αλλά και τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Κωνσταντίνο Ταρασλιά για την άψογη συνεργασία».
Οι κριτές του διαγωνισμού, λαμβάνοντας υπ’ όψη τη στρατηγική που εφαρμόστηκε, τον τρόπο υλοποίησης της αλλά και τα αποτελέσματα της καμπάνιας, την αξιολόγησαν ως άκρως επιτυχημένη, χαρίζοντας της την ανάλογη βαθμολογία για το εν λόγω βραβείο. Η καμπάνια συνδύασε πρωτοτυπία, συναίσθημα, αυθεντικότητα, εξιστόρηση, απευθυνόμενη τόσο σε εκείνους που επρόκειτο να ταξιδέψουν όσο και σε αυτούς που βρίσκονταν στο στάδιο της «ονειροπόλησης» του ταξιδιού τους.
Το Concept της Καμπάνιας:
H καμπάνια τιτλοφορείται «What I Love About Rhodes» η οποία αποτελεί παράλληλα και το hashtag αυτής. Όπως λέει και ο τίτλος, ζητούμενο είναι να επικοινωνηθεί τι αγαπούν από τη Ρόδο οι ίδιοι οι επισκέπτες ώστε να προβληθεί η Ρόδος με τα δικά τους μάτια. Το concept ήταν να επικοινωνηθεί η αυθεντική εμπειρία των ήδη επισκεπτών του νησιού της Ρόδου, μέσα από «ερασιτεχνικά βίντεο» στα οποία οι επισκέπτες του νησιού και ειδικά οι repeaters αφενός δηλώνουν δημόσια αυτό που αγαπούν στη Ρόδο και παράλληλα προτρέπουν αυτούς που τα βλέπουν να επισκεφθούν το νησί.
Η Στρατηγική:
Η Καμπάνια αποτελείτο από δύο μέρη τα οποία λειτουργούσαν παράλληλα και αλληλοβοηθούμενα το ένα με το άλλο. Πρόκειται για συνδυασμό “inbound marketing” και «outbound marketing».
Outbound Marketing:
Το “outbound” (διαφημιστικό) μέρος της καμπάνιας αποτελείται από μια σειρά σποτ τα οποία με χαμηλό CPV προβάλλονταν στα κανάλια επικοινωνίας youtube, google, facebook και instagram.
Ταυτόχρονα χρησιμοποιήθηκαν και Ad Networks τρίτων εταιριών των οποίων οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν παγκόσμιες δεξαμενές “big data”. Μέσα από την ανωνυμοποιημένη ψηφιακή συμπεριφορά χιλιάδων χρηστών μας δίνεται η δυνατότητα να στοχεύσουμε σε αυτούς που γνωρίζουμε ότι με βάση το ιστορικό χρήσης τους τους και κατόπιν συμπεριφορικής σκιαγράφησης, ότι ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στη Ρόδο, ή σε κάποιο ανταγωνιστικό προορισμό κ.λπ. Οι πλατφόρμες αυτές δεν έχουν σχέση με τις αναζητήσεις βάσει λέξεων -κλειδιών (π.χ. Google Ads) αλλά λειτουργούν με συνδυαστικά δεδομένα τρίτων εφαρμογών και cookies.
Για το σκοπό της καμπάνιας είχε δημιουργηθεί επίσης και σχετική ιστοσελίδα «whatiloveaboutrhodes.com» στην οποία περιλαμβάνονται τα βίντεο της καμπάνιας αλλά και 1) Όλες οι αναρτήσεις επισκεπτών που γίνονται με το hashtag «whatiloveaboutrhodes» 2) «Vlogs» (εκπομπές από «Influencers» στο Youtube) με θέμα τη Ρόδο. 3) «Συστάσεις» επισκεπτών.
Παράλληλα, η καμπάνια υποστηρίχθηκε από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα μέσα από τις αντίστοιχες «σελίδες» στο Facebook & Instagram.
Inbound Marketing
Παράλληλα, η εν λόγω καμπάνια λειτούργησε και ως “hashtag campaign”. Μέσα από τις διαφημίσεις και τις αναρτήσεις οι χρήστες προτρέπονται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes με θέμα τι αγαπούν στη Ρόδο ώστε να αυξηθεί το περιεχόμενο του προορισμού στα κοινωνικά δίκτυα και η οργανική του προβολή. Η παραπάνω ενέργεια εξασφάλιζε και την οργανική απήχηση της καμπάνιας, αφού μέσα από του περιεχομένου που αναρτούν οι χρήστες αυξάνονται οι προβολές του προορισμού, αυξάνοντας την απόδοση και μειώνοντας το κόστος. Έτσι επιτυγχάνεται και η «αύξηση περιεχομένου» για τη Ρόδο στα κοινωνικά δίκτυα κάτι που θα μείνει και αφού θα έχει ολοκληρωθεί η καμπάνια.
Στο παραπάνω πλαίσιο δημιουργήθηκε και σχετικός διαγωνισμός ο οποίος προβλήθηκε και μέσω διαφημίσεων. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν όσοι είχαν ανεβάσει μια ανάρτηση με το σχετικό hashtag και νικητής θα ήταν ο χρήστης του οποίου η φωτογραφία ή το βίντεο θα συγκέντρωνε τα πιο πολλά likes ή views. O διαγωνισμός ξεκίνησε στις 27 Σεπτεμβρίου 2020 και διήρκησε όλο τον Οκτώβριο. Ο διαγωνισμός είχε έπαθλο για τον νικητή ή τη νικήτρια δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια προς Ρόδο για το καλοκαίρι 2021 και τα οποία προσφέρει ο Δήμος Ρόδου. Η νικητήρια φωτογραφία συγκέντρωσε 5.745 likes.
- 1) TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας
- 2) Η ανθεκτικότητα και η διαχείριση ρίσκου απέναντι στην κλιματική αλλαγή κλειδί για τις επιτυχημένες επιχειρήσεις
- 3) Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες
- 4) Επιδότηση 100% σε παραθαλάσσιες επιχειρήσεις για SeaAccess® και εξοπλισμό προσβάσιμων παραλιών
08/05 14:02
Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
08/05 13:55
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
08/05 13:22
08/05 11:50
08/05 11:20
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
08/05 10:53
08/05 10:48
08/05 10:29
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
08/05 10:18
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
08/05 07:30
08/05 07:29
Δήμος Χανίων: Διαγωνισμός για παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών
08/05 07:24
08/05 07:22
08/05 07:20
07/05 22:15
07/05 14:52
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
07/05 14:08
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
07/05 12:33
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
07/05 12:09
07/05 12:04
07/05 11:55
07/05 11:50
07/05 11:41
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
07/05 09:10
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
06/05 12:24
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
06/05 11:26
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
06/05 07:50
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
06/05 07:05
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
06/05 07:04
05/05 11:31
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
05/05 07:24
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
05/05 07:21
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
04/05 20:39
04/05 19:48
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
04/05 11:58
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
04/05 11:30
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
04/05 11:10
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
04/05 11:09
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
03/05 11:43
03/05 07:45
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
03/05 07:42
02/05 17:09
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
02/05 17:02
02/05 15:06
02/05 14:03
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
02/05 13:24
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
02/05 12:51
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
02/05 12:32
02/05 12:26
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
02/05 11:49
02/05 11:41
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
02/05 11:29
02/05 10:26
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
02/05 10:09
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
02/05 10:05
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
02/05 09:52
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
02/05 07:12
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
02/05 07:07
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
02/05 07:05
02/05 07:03
01/05 15:09
01/05 15:01
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
01/05 14:09
01/05 13:57
01/05 13:41
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
01/05 12:14
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
01/05 12:14
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
01/05 11:33
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
01/05 11:15
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
01/05 11:03
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
01/05 10:53
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
01/05 04:00
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
01/05 04:00
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
01/05 04:00
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
01/05 04:00
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
01/05 04:00
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
30/04 18:57
30/04 17:43
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
30/04 17:17
30/04 14:04
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
30/04 12:27
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
30/04 12:24
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
30/04 12:05
30/04 11:43
30/04 11:30
30/04 11:25
30/04 10:48
30/04 10:02
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
30/04 07:19
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
30/04 07:18
30/04 07:11
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
30/04 07:10
30/04 07:08
29/04 14:05
29/04 12:55
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29/04 12:19
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29/04 11:49
29/04 11:28
29/04 11:08
29/04 11:02
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Δήμος Χανίων: Διαγωνισμός για παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
( 0 )