Palmie bistro: Ο τουρισμός "τρέφει" και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας

Α Decrease font Enlarge font
Palmie bistro: Ο τουρισμός "τρέφει" και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας

H  ποιότητα των υπηρεσιών και προϊόντων, σε συνδυασμό με τον σεβασμό στον πελάτη, είναι το δυνατό χαρτί, που έχουν καταξιώσει τα καταστήματα Palmie bistro ως σημείο συνάντησης για φαγητό και ποτό, όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο Tornos News ο Marketing Director των Palmie bistro κ. Χρήστος Κουτρουλιάς.

"Ο Όμιλός μας δεν επιτρέπει την παραμικρή ολιγωρία όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες", τονίζει χαρακτηριστικά.

Μεταξύ των πελατών στα Palmie bistro συγκαταλέγονται και αρκετοί τουρίστες, οι οποίοι, όπως λέει ο κ.Κουτρουλιάς, έλκονται ιδιαίτερα από τον συνδυασμό των παραδοσιακών ελληνικών γεύσεων, με τους υπερμοντέρνους και απόλυτα εκσυγχρονισμένους και custom oriented χώρους των καταστημάτων. Οι πιο ενθουσιώδεις επισκέπτες των Palmie bistro είναι οι Ασιάτες.

"Αναμφισβήτητα ο τουρισμός αποτελεί εκπληκτική κινητήριο δύναμη για την μαζική εστίαση σε μία χώρα με παραδοσιακά καλό φαγητό, όπως είναι η Ελλάδα", επισημαίνει. 

Τέλος, ο κ.Κουτρουλιάς υπογραμμίζει ότι οι τουρίστες προτιμούν τους έντυπους χάρτες και ταξιδιωτικούς οδηγούς για την πληροφόρησή τους όταν επισκέπτονται μια ξένη χώρα, τονίζοντας ότι τα Palmie bistro επιλέγουν σταθερά τα έντυπα της City Contact για την προβολή τους, καθώς τους φέρνουν ξένους επισκέπτες.

Αναλυτικά η συνέντευξη: 

Χρήστος Κουτρουλιάς, Marketing Director Palmie bistro


Τα καταστήματα Palmie Bistro έχουν πλέον καταξιωθεί στην Ελληνική αγορά ως σημεία συνάντησης για φαγητό, καφέ και ποτό, όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ποια είναι τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Μέσα από τη μακρά πορεία μας στον χώρο, μπορούμε πλέον να πούμε με βεβαιότητα ότι για να μπορέσει μία επιχείρηση εστίασης να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αναπτυχθεί, είναι απαραίτητο να οραματίζεται και να σχεδιάζει έξυπνα προϊόντα ή υπηρεσίες, να εκπαιδεύει συνεχώς τους ανθρώπους της, να είναι ευέλικτη μπροστά στις εξελίξεις και να εφαρμόζει μία δυναμική επικοινωνιακή πολιτική, για να μην επιτρέπει στο κοινό να ξεχνάει την ύπαρξή της.

Στα Palmie bistro φροντίζουμε να εφαρμόζουμε όλα τα παραπάνω, συνδυάζοντάς τα με μία γενική συμπίεση του κόστους, με καθόλα ορθολογική διαχείριση των α’ υλών, με εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ασφαλώς με ανταγωνιστικές τελικές τιμές, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτικές για τον καταναλωτή.

Ο Όμιλός μας δεν επιτρέπει την παραμικρή ολιγωρία όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες και θεωρούμε ότι αυτό σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη επιτυχία μας σ’όλα τα παραπάνω, είναι το δυνατό μας χαρτί!


Ποια είναι η φιλοσοφία του μενού σας;

Αυτό που κάνουμε τα τελευταία χρόνια είναι να δημιουργούμε πιάτα τα οποία συνδυάζουν παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία με εκείνα της ευρωπαϊκής κουζίνας. Με αυτόν τον τρόπο πιστεύουμε ότι καλύπτουμε μία ευρύτερη γκάμα προτιμήσεων, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρουμε κάτι διαφορετικό για τα ελληνικά δεδομένα, για το οποίο μας ξεχωρίζει και μας επιλέγει ένα μεγάλο ποσοστό του κοινού μας.


Στο κοινό σας, περιλαμβάνονται και ξένοι τουρίστες; Ποιες εθνικότητες προτιμούν τα καταστήματά σας;

Αναμφισβήτητα ο τουρισμός αποτελεί εκπληκτική κινητήριο δύναμη για την μαζική εστίαση σε μία χώρα με παραδοσιακά καλό φαγητό, όπως είναι η Ελλάδα. Ειδικότερα, στα καταστήματα Palmie bistro σημειώνεται σημαντική αύξηση των εισόδων τουριστών κάθε χρόνο, οι οποίοι δείχνουν να έλκονται ιδιαίτερα από τον συνδυασμό των παραδοσιακών ελληνικών γεύσεων του καταλόγου μας, με τους υπερμοντέρνους και απόλυτα εκσυγχρονισμένους και custom oriented χώρους των καταστημάτων μας. Φιλοξενούμε τουρίστες κάθε εθνικότητας, αλλά μπορούμε να πούμε ότι οι Ασιάτες είναι οι πιο ενθουσιώδεις επισκέπτες μας.


Από την εμπειρία σας, οι ξένοι επισκέπτες χρησιμοποιούν έντυπους χάρτες και οδηγούς; Γιατί;

Ενώ πλέον ζούμε σε μία εποχή ψηφιακή, όπου όλοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για οτιδήποτε χρειαστούν, παρατηρούμε με ενδιαφέρον ότι υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό ξένων επισκεπτών οι οποίοι επιμένουν στους έντυπους οδηγούς και χάρτες, παρόλο που όλες οι πληροφορίες υπάρχουν και στο ίντερνετ. Θεωρούμε ότι αυτό συμβαίνει επειδή το έντυπο είναι πιο χειροπιαστό και αξιόπιστο, με αποτέλεσμα να αισθάνονται πιο ασφαλείς, ειδικά όταν επισκέπτονται μία ξένη χώρα.


Πόσο πιστεύετε ότι σας έχει βοηθήσει η προβολή σας στα έντυπα που εκδίδει η City Contact; Θεωρείτε ότι είναι ένα σημαντικό μέσο για την προβολή σας στους τουρίστες;

Ασφαλώς. Όπως προαναφέραμε, οι τουρίστες δείχνουν μεγάλη προτίμηση στους έντυπους οδηγούς όταν αναζητούν μέρη για διαμονή, φαγητό, ποτό, θεάματα και γενικότερα ψυχαγωγία, ως εκ τούτου θεωρούμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ξένων επισκεπτών στα καταστήματά μας οφείλεται στα έντυπα της City Contact στα οποία σταθερά επιλέγουμε να προβληθούμε.

  1. 19/03 16:03

    5 περίεργες προλήψεις που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  2. 19/03 14:35

    Τουρισμός: Το στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας για την προβολή της Αττικής

  3. 19/03 13:55

    Τουρισμός: το μοντέλο του μέλλοντος- τι ειπώθηκε στο συνέδριο 5 Επιμελητηρίων

  4. 19/03 13:11

    Η παραλία Ελαφονήσι στις 6 πιο ασφαλείς για παιδιά στον κόσμο

  5. 19/03 12:27

    Παρουσιάζεται η πολιτιστική διαδρομή της Σαντορίνης

  6. 19/03 11:54

    Η Αθήνα διευρύνει τις μπίζνες με τη Χρυσή Βίζα

  7. 19/03 11:06

    Το Ρέθυμνο στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας

  8. 19/03 10:54

    ΜΙΤΤ 2019: Στους κορυφαίους προορισμούς των Ρώσων η Χαλκιδική

  9. 19/03 10:36

    Διεθνές ενδιαφέρον για το Posidonia Sea Tourism Forum

  10. 19/03 09:44

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Βραβεία στις αεροπορικές εταιρείες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2018

  11. 19/03 09:35

    Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού: Aίτημα στην ΕΤΑΔ για το υδροθεραπευτήριο

  12. 19/03 09:34

    Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  13. 19/03 09:29

    Για 25η χρονιά το Φεστιβάλ Μπριτζ Καλαμάτας

  14. 19/03 09:25

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  15. 19/03 09:10

    Συνέδριο στο Λουτράκι: Τα υδατοδρόμια θα δώσουν ώθηση στον ελληνικό τουρισμό

  16. 19/03 09:00

    Τουρισμός: Οι παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2019

  17. 19/03 08:58

    Σε εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ η προβολή της Καρπάθου

  18. 18/03 16:00

    Αξιοποίηση ακινήτων στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  19. 18/03 15:40

    Ερώτηση Μ. Κόνσολα για το τμήμα τουριστικών σπουδών στη Ρόδο και την ΑΣΤΕΡ

  20. 18/03 15:35

    Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

  21. 18/03 14:28

    Πάνω από 6 εκατ. Ρώσους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τουρκία

  22. 18/03 14:11

    Ο τουρισμός στα Κανάρια Νησιά: Ακριβές τιμές και έλλειψη πτήσεων οδηγούν σε κάμψη

  23. 18/03 13:43

    Τουρισμός: Αυτή είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια της Κωνσταντινούπολης (video)

  24. 18/03 12:37

    ΙΤΒ Berlin 2019: H Ρόδος στις πρώτες προτιμήσεις των Γερμανών για διακοπές το 2019

  25. 18/03 12:26

    Οι νέοι 18-30 ετών εξερευνούν το Αιγαίο

  26. 18/03 12:26

    TUI: Πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού της στην Corsair

  27. 18/03 11:49

    Nelios: Συνεργασία με ξενοδοχεία σε Ισπανία και Κύπρο

  28. 18/03 11:43

    Ρωσικός τουρισμός 2019: Στα περυσινά επίπεδα η Ελλάδα- Πρώτη επιλογή η Τουρκία

  29. 18/03 11:23

    Hotels.com: Κουραστική η αναζήτηση διακοπών για τους Αμερικανούς

  30. 18/03 11:12

    Ινδοί τουριστικοί πράκτορες ανακαλύπτουν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

  31. 18/03 10:01

    Αρνητικές επιδόσεις για τα ελληνικά ξενοδοχεία τον Ιανουάριο

  32. 18/03 09:43

    Στην Αθήνα η «Ολυμπιάδα» του Διαστήματος

  33. 18/03 09:39

    Κάμπινγκ 5 αστέρων στο δημοτικό κάμπινγκ Ζαγοράς - Μουρεσίου

  34. 18/03 09:35

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για τη Λευκάδα

  35. 18/03 09:32

    Ανακαινίσεις για αναβάθμιση κατηγορίας σε ξενοδοχεία της Σαντορίνης και της Κω

  36. 18/03 09:28

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για διαμονή σε ξενοδοχείο μελών ΚΑΠΗ

  37. 18/03 09:24

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Άνδρο και Αν. Μάνη

  38. 17/03 10:44

    Δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Χαλκιδική

  39. 17/03 10:39

    Άδειες για την επέκταση 2 ξενοδοχείων στη Ρόδο

  40. 17/03 10:35

    Δωρεές από ξενοδοχεία για κοινωνικό σκοπό

  41. 16/03 11:08

    Θρησκευτικός τουρισμός και μύθοι στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Ξυλοκάστρου

  42. 16/03 11:05

    Έξυπνος τουρισμός αυθεντικότητας στην Καστοριά

  43. 16/03 11:00

    Τρίτος Μαραθώνιος Κισσάβου

  44. 15/03 16:51

    Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στις τουριστικές εκθέσεις της Μόσχας και του Παρισιού

  45. 15/03 15:58

    Κυριαρχούν οι τουριστικές επενδύσεις στον αναπτυξιακό νόμο

  46. 15/03 15:42

    Eπενδυτικό ενδιαφέρον για τα ακίνητα της ΕΤΑΔ

  47. 15/03 15:14

    Lufthansa: Παραγγελία 40 αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας

  48. 15/03 15:04

    Τήνος: Σημαντικές επαφές στην έκθεση τουρισμού του Παρισιού

  49. 15/03 14:31

    Νωρίτερα φέτος οι κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  50. 15/03 13:58

    Έρευνα IHG: Χάνουν τον ύπνο τους οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  51. 15/03 12:52

    Hotels.com: 11 ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα στον κόσμο για το 2019

  52. 15/03 12:42

    Οργή στην Ελλάδα για το Airbnb

  53. 15/03 12:17

    Κ. Μακεδονία: Ισχυρή αύξηση των τουριστικών ροών από τη Γερμανία

  54. 15/03 12:14

    Στενεύουν τα περιθώρια για τη διάσωση της Germania

  55. 15/03 12:03

    Προώθηση της Μήλου στη γαλλική και ισπανική τουριστική αγορά

  56. 15/03 11:03

    Νέες τιμές στα εισιτήρια των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων από το 2020

  57. 15/03 10:59

    Το κορυφαίο τριαθλητικό γεγονός ΙRONMAN στο Costa Navarino

  58. 15/03 10:43

    Jet2: Νέες πτήσεις προς Κεφαλονιά και Κω το 2020

  59. 15/03 10:24

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες στην ITB Berlin 2019

  60. 15/03 10:14

    Αναπτύσσεται ο αθλητικός τουρισμός στην Ισπανία

  61. 15/03 10:12

    Eπεκτάσεις ξενοδοχείων σε Πάργα και Σκόπελο

  62. 15/03 10:04

    4ος Μαραθώνιος Κρήτης

  63. 15/03 10:00

    Σειρά εκδηλώσεων στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ν. Κυνουρίας

  64. 15/03 09:58

    Παράταση ωραρίου των καταστημάτων στην Κίμωλο

  65. 14/03 16:17

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι μακρινές αγορές απογείωσαν τις αφίξεις το δ’ τρίμηνο του 2018

  66. 14/03 15:56

    Ανακαίνιση δύο ακόμα ορόφων στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ

  67. 14/03 15:09

    Thomas Cook Airlines: Έρχεται η οικονομική θέση που γίνεται κρεβάτι εν ώρα πτήσης

  68. 14/03 14:59

    Ρέτσος προς Τσακαλώτο: Καταργήστε το φόρο διαμονής, μειώστε τον ΦΠΑ στον τουρισμό

  69. 14/03 14:54

    H Κάρτα Πόλης Έδεσσας στη Google

  70. 14/03 14:51

    Όμιλος Lufthansa: 2,7 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2018

  71. 14/03 13:54

    Τουρισμός: Κυριαρχία Google και TripAdvisor στις αναζητήσεις δραστηριοτήτων στους προορισμούς

  72. 14/03 13:07

    Αύξηση των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές το γ' τρίμηνο του 2018

  73. 14/03 12:57

    Ο τουρισμός στα Χανιά: Συνεργασία Marketing Greece με την Ένωση ξενοδόχων και τη Fraport

  74. 14/03 12:55

    1,7 εκατ. επισκέπτες στο Μουσείο Ακρόπολης το 11μηνο του 2018

  75. 14/03 12:45

    Σημαντικές επαφές για τον αθηναϊκό τουρισμό στην έκθεση ITB

  76. 14/03 12:39

    TUI: Μεταφορά κρατήσεων από τις πτήσεις με Boeing 737 Max 8 σε εναλλακτικά αεροσκάφη

  77. 14/03 12:13

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Πάρο στην ΙΤΒ

  78. 14/03 12:10

    Γερμανικός τουρισμός: Ανάκαμψη των κρατήσεων τον Φεβρουάριο

  79. 14/03 11:54

    Palmie bistro: Ο τουρισμός "τρέφει" και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας

  80. 14/03 11:34

    Κρήτη: 2,8 εκατ. ευρώ για ηλεκτρονικές υπηρεσίες Πολιτισμού-Τουρισμού στο Δημόσιο

  81. 14/03 10:50

    Αυτά είναι τα 11 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Ρωσία για τους πελάτες του Coral Travel

  82. 14/03 10:42

    British Airways: Πολυτελείς υπηρεσίες και προϊόντα στην πρώτη θέση

  83. 14/03 10:30

    Ποια τα touch points στο customer journey των πελατών μας

  84. 14/03 10:21

    409.000 περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2019

  85. 14/03 09:39

    25.000 δρομείς την Κυριακή στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

  86. 14/03 09:32

    Ο ισπανικός τουρισμός θα χάσει θέσεις εργασίας από ένα σκληρό Brexit

  87. 14/03 09:26

    Τουρισμός: Η ισοτιμία της στερλίνας κλειδί για τις επιλογές προορισμού των Βρετανών

  88. 14/03 09:20

    Ανάδειξη του σπηλαίου Ανεμότυπα Πραμάντων στα Τζουμέρκα

  89. 14/03 09:17

    Έξυπνες παρουσιάσεις του τουρισμού των Ιονίων Νήσων

  90. 14/03 09:09

    Σύμβουλος για τον τουρισμό στο Επιμελητήριο Λευκάδας- Διαγωνισμός

  91. 13/03 16:41

    Απαγόρευση πτήσεων αεροσκαφών Boeing 737-8 MAX και 737-9 MAX και στην Ελλάδα

  92. 13/03 15:57

    Τουρισμός ευεξίας / Έρευνα: Οι προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών

  93. 13/03 15:30

    Στρατηγική πολιτιστικής και τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Αμφίπολης

  94. 13/03 15:12

    Brexit χωρίς συμφωνία: Τι προτείνει το ΕΚ για να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις στα ταξίδια

  95. 13/03 15:05

    Ενισχυμένους έλεγχους στα δεδομένα ευρωπαϊκής βίζα προτείνει το ευρωκοινοβούλιο

  96. 13/03 15:03

    Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην ITB Berlin 2019

  97. 13/03 14:18

    Η Airbnb εξαγόρασε την πλατφόρμα ξενοδοχειακών κρατήσεων HotelTonight

  98. 13/03 13:06

    Διεθνής καμπάνια προβολής της Τήνου

  99. 13/03 13:05

    Καλύτερος προορισμός κρουαζιέρας παγκοσμίως η Ελλάδα

  100. 13/03 12:50

    TUI Blue: Το νέο mega-brand για τα ξενοδοχεία της TUI