7 λόγοι που κάνουν τα έντυπα σημαντικά το 2021

11-05-21 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Παρόλο που ζούμε σε μια “digital” εποχή και είναι διάχυτη η αντίληψη ότι τα έντυπα δεν έχουν πρωτεύουσα θέση στη σημερινή ζωή, αυτά εξακολουθούν να είναι ένα ισχυρό ενημερωτικό και διαφημιστικό μέσο. Ας δούμε πως συμβαίνει αυτό:

1. Ξεχωρίζουν από το “πλήθος”

Τα έντυπα έχουν αποκτήσει ένα νέο ρόλο στην καθημερινότητά μας. Με την πλειονότητα των επιχειρήσεων να επιλέγουν την ψηφιακή προβολή, και τα εκατοντάδες ηλεκτρονικά μηνύματα να μας βομβαρδίζουν καθημερινά, τα έντυπα μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν από το πλήθος.  

2. “Καθαρή” προβολή

Μέσα από ένα έντυπο, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να προβάλουν το μήνυμά τους χωρίς “φασαρία”. Ο αναγνώστης δεν θα αποσπαστεί-ή και εκνευριστεί από ξαφνικές pop up διαφημίσεις ή από κάποια ενημέρωση στο Facebook, ξεχνώντας τι κοιτούσε πριν από ένα δευτερόλεπτο. Επιπλέον, το έντυπο διασφαλίζει ότι η εικόνα που θέλει να προβάλλει η επιχείρηση, θα είναι ακριβώς ίδια, με κάθε έντυπο, αφού δεν επηρεάζεται από το μέγεθος των οθονών, την ταχύτητα της σύνδεσης ή την τελευταία αναβάθμιση του λογισμικού.

Μια έρευνα της TrueImpact, δείχνει ότι η ανάγνωση ενός εντύπου απαιτεί 21% λιγότερη γνωστική προσπάθεια, από ότι μια ανάγνωση σε ένα ψηφιακό μέσο. Συνήθως, οι αναγνώστες είναι σε θέση να εστιάσουν σε αυτό που διαβάζουν σε ένα έντυπο υλικό και να το κατανοήσουν σε βαθύτερο επίπεδο.

3. Προβολή μηνυμάτων ουσίας

Στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις προβαίνουν σε εκτενείς περιγραφές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, σε αντίθεση με τα έντυπα, που έχουν περιορισμένο χώρο, συνεπώς η κάθε επιχείρηση εστιάζει στην ουσία, με σύντομα και ξεκάθαρα μηνύματα.

4. Μεγαλύτερη διάρκεια προβολής

Τα έντυπα ενισχύουν την προβολή της κάθε επιχείρησης πολύ περισσότερο από την ψηφιακή προβολή. Μπορεί κάποιος να τα κρατήσει για όσο θέλει. 

Ένα post στα social media έχει διάρκεια ζωής το πολύ 15’. Σίγουρα έχει άμεσο αποτέλεσμα για κάποιον που, τη στιγμή που βλέπει ένα post, επιλέγει να επισκεφθεί μια  ιστοσελίδα. Έχουν όμως πολύ μικρή διάρκεια και πρέπει συνεχώς να ανανεώνονται με νέο υλικό. 

5. Διεγείρουν τις αισθήσεις

Το βάρος και η υφή του χαρτιού, η μυρωδιά από το μελάνι, μπορεί να κάνει ένα έντυπο πολύ ελκυστικό. Συνδυαστικά, αυτές οι φυσικές ιδιότητες μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικές στιγμές για ένα brand-και σίγουρα δεν μπορούν να αποδοθούν ψηφιακά.

6. Πιο αξιόπιστα

Τα έντυπα φέρουν το βάρος της ιστορίας και της παράδοσης. Οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν την αίσθηση ότι, ένα έντυπο, είναι πιο σοβαρό και πιο αξιόπιστο από ένα ηλεκτρονικό μέσο. 

7. Συνύπαρξη offline και online προβολής

Η εξοικείωση των καταναλωτών με τα QR codes (Quick Response code), έγινε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μια τεχνολογία παρόλο που υπήρχε εδώ και χρόνια, τον τελευταίο χρόνο κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση στη χρήση της. Μέσω ενός QR code που θα τοποθετηθεί σε ένα ωραία σχεδιασμένο έντυπο ή μια καταχώρηση σε ένα οδηγό ή ένα χάρτη, μπορείτε εύκολα να κατευθύνετε τον αναγνώστη, ακριβώς εκεί που θέλετε στην online προβολή σας. Τρεις στους πέντε τουρίστες επιλέγει έντυπα για την ενημέρωσή του σύμφωνα μέ έρευνα του Πανεπιστημίου Bentley. Η διεθνής αυτή έρευνα διενεργήθηκε από το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International (the International Association of Visitor Information Providers).

Η χρήση εντύπων επιτρέπεται στα υγειονομικά πρωτόκολλα των Ξενοδοχείων

Για μία ακόμη τουριστική σεζόν, τα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων και γενικά των χώρων υποδοχής, προβλέπουν προαιρετικά (και όχι υποχρεωτικά) να μην υπάρχουν κοινόχρηστα έντυπα πολλαπλής χρήσης όπως μενού, περιοδικά, ενώ η ενημέρωση στην υποδοχή του ξενοδοχείου, πραγματοποιείται κανονικά με έντυπα.  

Πρωτοπόρος στην έντυπη πληροφόρηση των τουριστών στην Ελλάδα η City Contct

Τα Maps & Guides της City Contact είναι η μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα που εδώ και 25 χρόνια έχει αναπτύξει και διαχειρίζεται το σύστημα των Info Stand® για την ενημέρωση των τουριστών μέσω δωρεάν χρήσιμων εντύπων που βρίσκονται μέσα σε μεγάλα και πολυτελή ξενοδοχεία, σε Airbnb και σε άλλους χώρους συγκέντρωσης τουριστών της Αθήνας, της Κρήτης (Ηράκλειο, Χανιά), της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής, της Σαντορίνης και της Μυκόνου. Συνεργάζεται με περισσότερα από 300 ξενοδοχεία σε αυτές τις περιοχές, διευρύνοντας κάθε χρόνο το δίκτυό της.

Οι τουρίστες με δική τους πρωτοβουλία επιλέγουν τα έντυπα που επιθυμούν για την ενημέρωσή τους. Το 2019, επέλεξαν και χρησιμοποίησαν τα έντυπά που διένειμε η City Contact, 5,1 εκατ. τουρίστες.

Η City Contact με τα έντυπά της συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση των τοπικών οικονομιών στην Αθήνα και τους υπόλοιπους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, όπου έχει παρουσία.

Είναι η μοναδική Ελληνική εταιρεία μέλος της Visitor International, του διεθνή οργανισμού εταιρειών διανομής τουριστικών εκδόσεων σε όλο τον κόσμο.

Για ξενοδοχεία και χώρους υποδοχής τουριστών

Για να προμηθευτείτε ΔΩΡΕΑΝ έντυπα για τους πελάτες σας συμπληρώστε αυτή τη φόρμα

Για διαφημιζόμενους 

Για να προβληθείτε καλέστε στο 210 8846171 ή στείλτε μας e-mail στο sales@citycontact.gr ή συμπληρώστε αυτή τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο