Έρευνα Amadeus: οι 6 τύποι ταξιδιωτών το 2030

24-04-15 | ΤΑΣΕΙΣ

Έξι τύποι ταξιδιωτών θα υπάρχουν το 2030, σύμφωνα με έρευνα της Amadeus, που παρουσιάζει το tornosnews.

Τα χαρακτηριστικά τους, ανά κατηγορία, είναι τα εξής:

1. Όσοι αναζητούν την απλότητα: Εκτιμούν πάνω απ’ όλα την ευκολία και την εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν το σχεδιασμό του ταξιδιού τους και τείνουν να αναθέτουν σε έμπιστα άτομα την λήψη αποφάσεων ταξιδίου προκειμένου να αποφύγουν την εκτενή έρευνα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν κυρίως οι Ενεργοί ταξιδιώτες μεγάλης ηλικίας καθώς και όσοι λατρεύουν τα ταξίδια σε όλο τον κόσμο.

2Οι απόλυτοι λάτρεις του πολιτισμού: Χειρίζονται τα ταξίδια τους ως μια ευκαιρία να αποσπάσουν την προσοχή τους εντελώς από την καθημερινή ζωή στο σπίτι και να εντρυφήσουν σοβαρά σε διαφορετικές συνθήκες διαβίωσης. 

3.Όσοι αναζητούν το Κοινωνικό Κεφάλαιο: Αυτή η ομάδα ταξιδιωτών αντιλαμβάνεται ότι τα καλά ταξίδια είναι ένα ζηλευτό χαρακτηριστικό γνώρισμα του ανθρώπου και οι επιλογές τους διαμορφώνονται από την επιθυμία τους να λάβουν κοινωνική αναγνώριση για τα ταξίδια τους. Εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των ψηφιακών μέσων ενημέρωσης για να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες τους και δομούν τις ταξιδιωτικές τους περιπέτειες βάσει του γεγονότος ότι παρακολουθούνται διαδικτυακά από άλλους, τους οποίους έχουν στο μυαλό τους στην επιλογή ταξιδίου.

4.Όσοι κυνηγούν την ανταμοιβή: H ομάδα συντίθεται από τους ταξιδιώτες του μέλλοντος σε αναζήτηση υπηρεσιών πολυτελείας, που περιμένουν ανταμοιβή από την ταξιδιωτική επένδυση που κάνουν θυσιάζοντας χρόνο από τις πολυάσχολες ζωές τους. Συνδέονται κατά βάση με την αυξανόμενη τάση τουρισμού ευεξίας, στον οποίο περιλαμβάνεται η φυσική και πνευματική βελτίωση του ατόμου, και αναζητούν ασυνήθιστες και συχνά στερεοτυπικά καθιερωμένες ως απαραίτητες εμπειρίες ταξιδίου. 

5.Όσοι λειτουργούν βάσει υποχρέωσης: Οι επιλογές τους περιορίζονται από την ανάγκη να γνωρίσουν κάποια συγκεκριμένη εμπειρία. Όσοι κάνουν επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν τη σημαντικότερη υπο-ομάδα που ανήκει στην κατηγορία αυτή. Παρότι διαμορφώνουν ή αυτοσχεδιάζουν με άλλες, παράλληλες δραστηριότητες γύρω από τον συγκεκριμένο σκοπό ταξιδίου, οι βασικές τους ανάγκες και συμπεριφορές αφορούν την ανάγκη τους να βρεθούν σε συγκεκριμένο χώρο, σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή, χωρίς εμπόδια. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και οι Cosmopolitan Commuters και οι Global Clans.

6. Οι ηθικοί ταξιδιώτες: Η ομάδα αυτή επιτρέπει στη συνείδησή τους να αποτελέσει τον οδηγό τους στην οργάνωση του ταξιδίου. Τους απασχολούν περιβαλλοντικές ανησυχίες, επιτρέπουν στην πολιτική ιδεολογία τους να διαμορφώνει τις ταξιδιωτικές επιλογές ή είναι βαθιά ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους οι τουριστικές τους δαπάνες συμβάλλουν στις τοπικές οικονομίες και αγορές. Η ηθική ευαισθητοποίηση φαίνεται πως είναι πιο δημοφιλής ανάμεσα στους ενεργούς ταξιδιώτες μεγάλης ηλικίας.

Εν ολίγοις: οι περίπου 2 δισ.ταξιδιώτες του 2030 θα έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και συμπεριφορές από τον ταξιδιώτη του σήμερα.

Δείτε ολόκληρη την έρευνα της AMADEUS στο συνημμένο αρχείο...

διαβάστε ακόμα

Τροποποιείται το πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα»
ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας
Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024
FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα
Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα
Ε.Ξ. Σαντορίνης | Τι συμβαίνει και τι διεκδικούμε έναντι των Booking και Expedia
Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία
Αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο
Aegean Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Άμστερνταμ
Trivago: Θεραπευτική η αξία των διακοπών για τους Αμερικανούς - Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα αυτό το καλοκαίρι