Oι τουρ οπερέιτορ και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πρέπει να εστιάσουν πολύ περισσότερο στους πελάτες, να κάνουν ατομικές προσφορές ταξιδίων και να μειώσουν το κόστος της παραγωγής.
Αυτό δήλωσαν οι επικεφαλής των γερμανικών οργανισμών DER Touristik και HRS (γερμανική πλατφόρμα καταλυμάτων) στο πλαίσιο συνεδρίου του fvw ενώπιον διευθυντών από τη βιομηχανία των ταξιδίων.
Πρέπει να είμαστε πιο γρήγοροι και καλύτεροι τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik, Sören Hartmann. Οι βραχυπρόθεσμες προβλέψεις για τη βιομηχανία είναι θετικές, είπε, καθώς η εύρωστη ηλικιακή ομάδα των baby boomers προσεγγίζει τη συνταξιοδότηση και ταξιδεύει περισσότερο.
Προέβλεψε δε ότι σε 10-15 χρόνια θα υπάρχει ο ίδιος όγκος πελατών με σήμερα, αλλά μετά τα πράγματα θα δυσκολέψουν γι’ αυτό πρέπει η βιομηχανία να προετοιμασθεί από τώρα.
Ο τρέχων πελάτης έως 55 ετών είτε είναι παραδοσιακός καταναλωτή είτε «ατομικός» καταναλωτής ο οποίος επιθυμεί τις δικές του παραμέτρους στο ταξίδι και αποφεύγει να μένει πιστός σε ένα brand. Οι ενήλικες νεαρής ηλικίας δείχνουν διαφορετικά χαρακτηριστικά καταναλωτών και αναζητούν νέα πράγματα και νέα προϊόντα, είπε.
Αυτό για τις τουριστικές επιχειρήσεις σημαίνει ότι πρέπει να εξειδικευθούν και να συνεργάζονται με ευρεία γκάμα brand και προϊόντων που μπορεί να συνδυασθούν ατομικά και να δώσουν έμφαση στην προσφορά ταξιδιών σε διαφορετικά είδη πελατών.
Οσον αγορά την DER Touristik, το brand Dertour πρέπει να διευρύνει την ατομικότητά του ενώ άλλα brand πρέπει να γίνουν πιο ατομικά, είπε ο κ. Hartmann. Επίσης, ο τουρ οπερέιτορ θα χρειασθεί να μειώσει το κόστος, πιθανόν με τη μεταφορά της παραγωγής στους προορισμούς.
Ωστόσο, όπως είπε, οι Γερμανοί θα συνεχίσουν να δίνουν μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια. Αυτή, είπε, είναι και η μεγάλη ευκαιρία της τουριστικής βιομηχανίας, είμαστε δίπλα στους πελάτες ακόμα και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της HRS, Tobias Ragge, είπε ότι οι εταιρίες πρέπει να τοποθετήσουν στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος τους πελάτες και να προσωποποιήσουν τις προσφορές τους μέσω της τεχνολογίας. Εάν είναι απαραίτητο, είπε, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα πρέπει να γίνουν «κανίβαλοι» ενσωματώνοντας προσφορές από ανταγωνιστές τους προκειμένου να διατηρήσουν τους πελάτες τους.