Τί χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

07-09-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν δωρεάν πρωινό και Wi-Fi, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και αργοπορημένο τσεκ άουτ, έδειξε έρευνα της πλατφόρμας ξενοδοχειακών κρατήσεων TripTease.

Επιπλέον, η εγγύηση χαμηλότερης τιμής και η προσφορά ποτού κατά την υποδοχή τους, παίζουν ρόλο, ακολουθώντας ως προς τη σημασία που έχουν στην επιλογή ξενοδοχείου.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 780 άτομα, έδειξαν ότι οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο (πολλοί προτιμούν να γευματίζουν εκτός του ξενοδοχείου εξερευνώντας τη γειτονιά) και το δωρεάν πάρκινγκ (θεωρείται αυτονόητο).

«Σε γενικές γραμμές, η προσφορά προσωπικής μεταφοράς στο ξενοδοχείο θεωρείται ήδη κάτι δεδομένο. Αντί για μπισκότα, οι ταξιδιώτες προτιμούν ένα δεύτερο σετ από αξεσουάρ μπάνιου», αναφέρουν οι ειδικοί της Triptease σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος είχε μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο....

διαβάστε ακόμα

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική
Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει
Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery
Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης