Πώς θα είναι το ξενοδοχειακό δωμάτιο του μέλλοντος

16-06-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Μια εικόνα από το ξενοδοχειακό δωμάτιο του μέλλοντος, το οποίο σίγουρα θα ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες αλλά και υπηρεσίες που θα προσανατολίζονται στην ανθρώπινη επικοινωνία, αποκαλύπτει η Amal Abdul Rahman, διαχειρίστρια περιεχομένου στην Hotels.ng και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας συμβούλων Amalgamy Productions, σε άρθρο της στο ehotelier.

Σύμφωνα με την κ. Rahman, οι ξενοδόχοι του μέλλοντος θα δώσουν έμφαση στις μοναδικές και προσωποποιημένες εμπειρίες, επιδιώκοντας να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον κοντά στα ιδανικά του επισκέπτη. 

Παρότι η χρήση της τεχνολογίας αναμένεται να εξαπλωθεί περαιτέρω, σε μερικές δεκαετίες ο μεγάλος βαθμός εφαρμογής αυτοματοποιημένων διαδικασιών και της ρομποτικής θα αναγκάσουν τα ξενοδοχεία να επιτρέψουν στο ανθρώπινο στοιχείο, αντικαθιστώντας την τεχνολογία του θυρωρείου και της εξυπηρέτησης του ξενοδοχείου με την ανθρώπινη παρουσία. 

Μετά τους μπάτλερ-ρομπότ, τα ξενοδοχεία θα αντιληφθούν την ανάγκη να επιστρατέψουν και πάλι το φιλικό, διακριτικό και ευγενικό ανθρώπινο δυναμικό στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών. 

Ωστόσο η τεχνολογία θα προσφέρει νέες δυνατότητες μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας εξασφαλίζοντας εξατομίκευση των υπηρεσιών για κάθε επισκέπτη. 

Το ξενοδοχείο θα μετατραπεί από μια θεματική μονάδα με πανομοιότυπα δωμάτια σε μια ομαδοποίηση λιγότερο εξαρτημένων μεταξύ τους δωματίων, τα οποία επιδέχονται μεγάλο βαθμό εξατομίκευσης ανάλογα με τις προτιμήσεις του επισκέπτη.

Όλες αυτές οι αλλαγές θα στραφούν στην κατεύθυνση να αντιμετωπισθεί ο επισκέπτης ως βασιλιάς, ένας πελάτης η άφιξη του οποίου θα γιορτάζεται και ένας επισκέπτης που γνωρίζει αυτό που θέλει και δεν φοβάται να το ζητήσει.

Δείτε τις κυριότερες αλλαγές…

-Η επαφή του πελάτη με τα δωμάτια, που βασίζεται στην όραση, τη όσφρηση και την αφή, στο μέλλον θα καθορίζονται βάσει μιας επιπλέον αίσθησης, του ήχου.

-Τα τζάμια των παραθύρων θα μεταμορφωθούν σε μια πύλη που θα μεταφέρει εικονικά τους επισκέπτες σε προορισμούς της επιθυμίας τους.

-Οι τοίχοι θα αλλάζουν χρώματα με ανάλογο φωτισμό για να προσαρμόζονται στη διάθεση του επισκέπτη.

-Οι βαρετοί καθρέφτες θα μεταμορφωθούν σε διαδραστική επιφάνεια μέσω της οποίας οι επισκέπτες θα μπορούν να δίνουν εντολές για τη ρύθμιση του δωματίου ή να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. 

-Ο επισκέπτης θα εισάγεται σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας όπου οι θεματικοί ήχοι, οι μυρωδιές και η αίσθηση θα προγραμματίζονται ανάλογα με το γούστο του.

-Η εμπειρία στο γυμναστήριο θα αλλάξει και θα ενσωματωθεί στο δωμάτιο, με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας, προσφέροντας εμπειρίες εξωτερικού χώρου στο δωμάτιο (ποδήλατο, περπάτημα, τρέξιμο σε θεματικά πάρκα, στο Central Park κτλ.)

-Το κρεβάτι θα αλλάξει εντελώς. Οι επισκέπτες θα ξεκουράζονται ξαπλώνοντας σε πλωτές μάζες ζεστασιάς και απαλότητας.

-Ο έλεγχος με φωνητικές εντολές θα γίνει κανόνας, αφού όλες οι ρυθμίσεις που σήμερα απαιτούν το πάτημα ενός κουμπιού στο μέλλον θα γίνονται φωνητικά.

διαβάστε ακόμα

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική
Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει
Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery
Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης