Προβλέψεις για αύξηση της ζήτησης στο μέλλον για ατομικές διακοπές, κρουαζιέρα, city break και μακρινά ταξίδια, κάνουν τα γερμανικά τουριστικά γραφεία.
Σύμφωνα με έρευνα του fvw, η ζήτηση για ατομικά ταξίδια (85%), η κρουαζιέρα (84%) και οι διακοπές στο εσωτερικό της Γερμανίας (76%) αναμένεται να ενισχυθούν στο μέλλον, συγκεντρώνοντας, σύμφωνα με τα τουριστικά γραφεία, μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους Γερμανούς ταξιδιώτες.
Επιπλέον, τα city break (58%), οι πολιτιστικές διακοπές (55%), οι μακρινοί προορισμοί (56%), οι πολυτελείς διακοπές (56%) και οι ενεργητικές διακοπές (45%) θεωρείται ότι έχουν καλά περιθώρια ανάπτυξης στο μέλλον.
Αντίθετα, μόνο το 19% των τουριστικών γραφείων εκτιμούν ότι η ζήτηση για διακοπές στο παραδοσιακό πρότυπο διακοπών παραλίας θα αναπτυχθεί περαιτέρω, παρότι το 68% δήλωσε ότι η ζήτηση είναι πιθανό να παραμείνει σταθερή. Μόνο το 13% προέβλεψε μείωση.
Το 78% των τουριστικών γραφείων αναμένουν ότι στο μέλλον θα αυξηθεί η σημασία που θα έχει για τους τουρ οπερέιτορ να ειδικεύονται σε έναν τύπο διακοπών στο μέλλον.
Μεικτές ήταν όμως οι απόψεις για τη σημασία των brand των τουρ οπερέιτορ. Σχεδόν οι μισοί είπαν ότι το brand είναι σημαντικός ή πολύ σημαντικός παράγοντας στην πώληση διακοπών, όμως περισσότεροι (το 58%) είπαν ότι οι πελάτες τους δε νοιάζονται για αυτό αλλά για τις τιμές.
Τα τουριστικά γραφεία της Γερμανίας είναι πολύ αισιόδοξα ότι οι παρούσες συνθήκες στην αγορά θα συνεχισθούν και στο άμεσο μέλλον. Μόνο το 34% εκφράζει φόβους ότι θα συνεχίσει να χάνει πελάτες από τα online κανάλια πωλήσεων, και μόνο το 42% προβλέπει μείωση στον αριθμό των τουρ οπερέιτορ στο μέλλον.
Στην έρευνα συμμετείχαν ειδικοί πωλήσεων και ιδιοκτήτες 212 τουριστικών γραφείων, οι οποίοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν 20 τουρ οπερέιτορ βάσει πολλών κριτηρίων.