Τρεις κατηγορίες ξενοδοχείων All Inclusive στην Τουρκία, με στόχο τις καλύτερες τιμές

21-08-18 | ΚΟΣΜΟΣ

Στο πλαίσιο της νέας τουριστικής στρατηγικής της Τουρκίας, για την οποία έγραψε χθες το Tornos News, η οποία επικεντρώνεται στην αύξηση των εσόδων, ο Μεσογειακός Σύνδεσμος Ξενοδόχων της Τουρκίας (ΑΚΤΟΒ) διαφοροποιεί το σύστημα  «Αll Ιnclusive», παρουσιάζοντας πρότυπο κατάταξης των ξενοδοχείων με All Inclusive σε τρεις κατηγορίες.  

Το σύστημα κατάταξης δεν είναι δεσμευτικό, αλλά σε εθελοντική βάση, θεωρείται, ωστόσο, εργαλείο για το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων, καθώς θα μπορούν να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους και να επιδιώκουν τιμές ανάλογες του εύρους υπηρεσιών που παρέχουν.

Στον οδηγό που παρουσιάζεται για την ταξινόμηση των ξενοδοχείων με το σύστημα All Inclusive προτείνεται η κατάταξη σε τρεις κατηγορίες, Standard AI, Medium Al και High AI, ανάλογα με το εύρος και την ποικιλία του μενού τους. Η κάθε κατηγορία καθορίζει τις ελάχιστες απαιτήσεις για τον αριθμό των πιάτων και ποτών που σερβίρονται στο πρωινό, τον μπουφέ των ξενοδοχείων και το δείπνο.

«Τώρα πρέπει να πουλήσουμε το σύστημα Αll Ιnclusive στην τιμή που αξίζει κάθε ξενοδοχείο και γι 'αυτό, προτείνουμε τη δημιουργία τριών κατηγοριών ξενοδοχείων All in», δήλωσε ο Πρόεδρος της AKTOB Ercan Yagdzhi, κατά την παρουσίαση των νέων προτύπων του Συνδέσμου.

Σύμφωνα με τα πρότυπα της AKTOB, για το πρωινό:

Συνολικά στα πρότυπα της ΑΚΤΟΒ περιγράφονται 495 είδη πιάτων που μπορούν να σερβιριστούν στα ξενοδοχεία για πρωινό για τους φιλοξενούμενους στη βάση του Αll-Ιnclusive.

Ανάλογη ταξινόμηση προβλέπεται για τα προσφερόμενα ποτά στα ξενοδοχεία All In (με κατηγορίες σε αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά). Το ελάχιστο σύνολο ποτών που προσφέρονται είναι: τουλάχιστον 16 στα ξενοδοχεία της κατηγορίας Standard AI, τουλάχιστον 30 στα ξενοδοχεία της Medium AI και 54 στα ξενοδοχεία της κατηγορίας High AI.

Οι εμπειρογνώμονες της ΑΚΤΟΒ πιστεύουν ότι ένα ξενοδοχείο με μια διάφανη και κατανοητή κατηγορία υπηρεσιών, είναι ευκολότερο να καθορίσει τις τιμές για τις υπηρεσίες του στις διαπραγματεύσεις με τους ξένους τουρ οπερέιτορ και αυτοί με τη σειρά τους να πωλούν στους πελάτες τους, έχοντας αντικειμενική δικαιολογία για την τιμή.

Εκπρόσωποι τουρ οπερέιτορ εκτιμούν ότι αυτό το σύστημα κατάταξης μπορεί να γίνει ένα πραγματικά αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων, εάν το υιοθετήσει τουλάχιστον το 20% έως 30% των δγμοφιλών ξενοδοχείων στην Αττάλεια. 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο