Xenia Digi Hotel: Πώς η τεχνολογία και οι νέες τάσεις στα ταξίδια αλλάζουν την τιμολόγηση δωματίων στα ξενοδοχεία

27-11-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η καθημερινότητα στον τουρισμό έχει αλλάξει, και αυτοί που θα προλάβουν τις εξελίξεις και θα προσαρμοστούν σε αυτές, θα είναι και οι πιο ανταγωνιστικοί. Είμαστε τυχεροί με τη ζήτηση, το brand Greece «πηγαίνει» μόνο του. Πρέπει να σεβαστούμε τις επιχειρήσεις, να είμαστε άρτιοι και να ακολουθήσουμε άλλες αγορές που δεν είναι καλύτερες από εμάς αλλά έχουν καλύτερη τεχνολογία. Αυτά επισήμανε ο κ. Βασίλης Ριαβόγλου από την εταιρία Business Development Manager Eastern Mediterranean & Balkans OTA Insight, μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης Xenia Digi Hotel, για τη νέα εποχή στην τιμολόγηση δωματίων.

Όπως τόνισε ο κ. Ριαβόγλου, οι τάσεις που θα πρέπει να παρακολουθούν τα ξενοδοχεία, μετά τις αλλαγές που προκάλεσε στον τουρισμό η πανδημία, ώστε να διαμορφώσουν την κατάλληλη τιμολόγηση δωματίων, είναι οι ακόλουθες...

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική