Ισπανία: "Γιατί έχει νόημα να επιστρέψουμε"

24-09-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Mετά την πάροδο 19 μηνών, οι σημαντικότερες εκθέσεις για τη μόδα, το κόσμημα, τα είδη δώρου και τη διακόσμηση στην Ισπανία επαναλήφθηκαν, με φυσική παρουσία, στους χώρους του IFEMA, επίσημου διοργανωτή εμπορικών εκθέσεων και εκδηλώσεων της Μαδρίτης.

Συνολικά, περισσότερες από 800 επιχειρήσεις από 22 χώρες εξέθεσαν τα προϊόντα τους στους επαγγελματίες, που παρευρέθηκαν στους χώρους του Ifema. Αν και η συμμετοχή ήταν μειωμένη, σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, οπότε οι εκθέτες έφθαναν τους 1.700 και οι επισκέπτες ξεπερνούσαν τους 41.000, σηματοδότησε, τόσο την επανέναρξη των εμπορικών εκθέσεων μόδας παγκοσμίως, όσο και την επανεκκίνηση των κλάδων της μόδας και του κοσμήματος, οι οποίοι αμφότεροι έχουν πληγεί σημαντικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, παρουσιάστηκαν οι νέες τάσεις για τον φετινό χειμώνα και για την ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή περίοδο του επόμενου έτους.

Ειδικότερα, η έκθεση μόδας Momad, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 17 και 19 Σεπτεμβρίου αποτελεί σταθμό για τη μόδα παγκοσμίως και τις τάσεις, που θα επικρατήσουν κατά τη χειμερινή σεζόν και την ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή περίοδο του επόμενου έτους.

Πέραν των τελευταίων τάσεων μόδας, η έκθεση έχει διάφορες θεματικές, μέσω των οποίων εκπροσωπούνται όλες οι βασικές πτυχές του κλάδου, ενώ παρουσιάζονται και οι τελευταίες καινοτομίες. Οι θεματικές της έκθεσης περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αξεσουάρ, υποδήματα, νεανική, ανδρική και γυναικεία μόδα, άνετα ρούχα και για ειδικές εκδηλώσεις, όπως επαγγελματικές εκδηλώσεις, δερμάτινα κ.α.

Η συγκεκριμένη διοργάνωση έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα, θεματική που είχε το δικό της χώρο στο κτίριο, όπου πραγματοποιήθηκε η έκθεση, με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν βιώσιμες πρακτικές να εκθέτουν τα προϊόντά τους.

Στόχος είναι να προωθηθούν βιώσιμες πρακτικές, προκειμένου να μειωθεί ο αρνητικός αντίκτυπος στο περιβάλλον από την παραγωγή. Επιπροσθέτως, προκειμένου να τονωθεί περαιτέρω η αγορά και να ενδυναμωθεί ο τομέας, δεδομένων των πολλών αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού την τελευταία διετία, οι διοργανωτές έχουν δημιουργήσει την εκστρατεία «Γιατί έχει νόημα να επιστρέψουμε», προκειμένου να δοθεί ώθηση στους επαγγελματίες και τους καταναλωτές να επιστρέψουν στην παραγωγή και την αγορά ειδών μόδας, τομέας που πλήγηκε σημαντικά από την πανδημία.

 

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική