«Τώρα είναι η Ώρα», 2η εικονική έκθεση για την επανεκκίνηση της σεζόν στη γερμανόφωνη αγορά | FVW, Virtual Counter Days

15-04-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Με το μήνυμα «Τώρα είναι η Ώρα», προορισμοί και επιχειρήσεις επικοινωνούν με τη Γερμανική και Αυστριακή αγορά και αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό γιατί γνωρίζουν ότι την τελευταία στιγμή ακόμη και οι τιμές, μικρή θα έχουν σημασία σε ένα «κόκκινο ωκεανό». Η δεύτερη εικονική έκθεση Virtual Counter Days που διοργανώνει το FVW (leading Media στον τουρισμό στη Γερμανία) πραγματοποιείται μετά την μεγάλη ζήτηση τόσο των travel agents όσο και των προορισμών, να επικοινωνήσουν ξανά, στις 29 και 30 Απριλίου. 

Οι χώρες της Κεντρικής Ευρώπης με τεράστιες απώλειες στο χειμερινό τους πρόγραμμα λόγω της πανδημίας (50%-90% ανάλογα με τη δραστηριότητα και τη χώρα) παρακινούν τους κατοίκους τους πρώτα για «διακοπές στον τόπο σου» και στη συνέχεια για ταξίδια εξωτερικού. Έτσι, οι αγορές στις οποίες στοχεύουμε είναι και ανταγωνιστές μας συγχρόνως. Καθιερωμένες παγκοσμίως, έχουν πολλά να προσφέρουν συναισθηματικά ενώ ταυτόχρονα χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα. Στη φετινή χρονιά, ευελπιστούν να κερδίσουν το 50% από την προ κρίσης εποχή εφ’ όσον βελτιωθεί η κατάσταση και με τη βοήθεια των εμβολίων, των τεστ και των μέτρων υψηλής ασφάλειας. 

Στην παρούσα κατάσταση είναι μεγαλύτερη η επιθυμία για ταξίδια παρά ο προγραμματισμός για διακοπές. Η αναλογία αυτή περιμένουμε να αλλάξει με την πρόοδο εμβολιασμών. Η λαχτάρα για την απόσταση, παραμένει, τα δεδομένα αλλάζουν. Το ζητούμενο είναι, η τάση αυτή μεσοπρόθεσμα να εξασθενήσει σημαντικά προς όφελος των προορισμών. Όσον αφορά τους Γερμανούς, οι διακοπές με αυτοκίνητο είναι πρώτες στη λίστα των επιθυμιών, 71% όσων ενδιαφέρονται να ταξιδεύσουν σε άλλη χώρα (έρευνα καταναλωτών διαδικτυακή, GfK). Χώρες που βρίσκονται στην προτεραιότητα των Γερμανών για ταξίδια είναι η Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία κλπ. 

Η προετοιμασία για την επανεκκίνηση, περιλαμβάνει ενέργειες σε διάφορες αγορές από διαφορετικά κανάλια. Για τη Γερμανική αγορά, κορυφαία θεωρείται η 2η Virtual Counter Days. Συμμετέχουν προορισμοί, ξενοδοχεία, κρουαζιέρα, υπηρεσίες. 

Σε μια περίοδο έντονης προετοιμασίας, ανταγωνισμού και ανησυχίας για την επανεκκίνηση, αξιοποιούμε την πρόκληση επικοινωνίας με την Β2Β τουριστική αγορά της Γερμανίας. Γινόμαστε όλο και πιο δημιουργικοί συγχρόνως και αυθεντικοί, με νέα κουλτούρα απέναντι στα «θέλω» του συνειδητού ταξιδιώτη της επόμενης ημέρας. Η 2η εικονική έκθεση Virtual Counter Days διοργανώνεται για το σκοπό αυτό από το FVW |TravelTalk. Από το FVW προέρχονται αρκετά στοιχεία, που αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus. Ε

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»