«Τώρα είναι η Ώρα», 2η εικονική έκθεση για την επανεκκίνηση της σεζόν στη γερμανόφωνη αγορά | FVW, Virtual Counter Days

15-04-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Με το μήνυμα «Τώρα είναι η Ώρα», προορισμοί και επιχειρήσεις επικοινωνούν με τη Γερμανική και Αυστριακή αγορά και αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό γιατί γνωρίζουν ότι την τελευταία στιγμή ακόμη και οι τιμές, μικρή θα έχουν σημασία σε ένα «κόκκινο ωκεανό». Η δεύτερη εικονική έκθεση Virtual Counter Days που διοργανώνει το FVW (leading Media στον τουρισμό στη Γερμανία) πραγματοποιείται μετά την μεγάλη ζήτηση τόσο των travel agents όσο και των προορισμών, να επικοινωνήσουν ξανά, στις 29 και 30 Απριλίου. 

Οι χώρες της Κεντρικής Ευρώπης με τεράστιες απώλειες στο χειμερινό τους πρόγραμμα λόγω της πανδημίας (50%-90% ανάλογα με τη δραστηριότητα και τη χώρα) παρακινούν τους κατοίκους τους πρώτα για «διακοπές στον τόπο σου» και στη συνέχεια για ταξίδια εξωτερικού. Έτσι, οι αγορές στις οποίες στοχεύουμε είναι και ανταγωνιστές μας συγχρόνως. Καθιερωμένες παγκοσμίως, έχουν πολλά να προσφέρουν συναισθηματικά ενώ ταυτόχρονα χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα. Στη φετινή χρονιά, ευελπιστούν να κερδίσουν το 50% από την προ κρίσης εποχή εφ’ όσον βελτιωθεί η κατάσταση και με τη βοήθεια των εμβολίων, των τεστ και των μέτρων υψηλής ασφάλειας. 

Στην παρούσα κατάσταση είναι μεγαλύτερη η επιθυμία για ταξίδια παρά ο προγραμματισμός για διακοπές. Η αναλογία αυτή περιμένουμε να αλλάξει με την πρόοδο εμβολιασμών. Η λαχτάρα για την απόσταση, παραμένει, τα δεδομένα αλλάζουν. Το ζητούμενο είναι, η τάση αυτή μεσοπρόθεσμα να εξασθενήσει σημαντικά προς όφελος των προορισμών. Όσον αφορά τους Γερμανούς, οι διακοπές με αυτοκίνητο είναι πρώτες στη λίστα των επιθυμιών, 71% όσων ενδιαφέρονται να ταξιδεύσουν σε άλλη χώρα (έρευνα καταναλωτών διαδικτυακή, GfK). Χώρες που βρίσκονται στην προτεραιότητα των Γερμανών για ταξίδια είναι η Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία κλπ. 

Η προετοιμασία για την επανεκκίνηση, περιλαμβάνει ενέργειες σε διάφορες αγορές από διαφορετικά κανάλια. Για τη Γερμανική αγορά, κορυφαία θεωρείται η 2η Virtual Counter Days. Συμμετέχουν προορισμοί, ξενοδοχεία, κρουαζιέρα, υπηρεσίες. 

Σε μια περίοδο έντονης προετοιμασίας, ανταγωνισμού και ανησυχίας για την επανεκκίνηση, αξιοποιούμε την πρόκληση επικοινωνίας με την Β2Β τουριστική αγορά της Γερμανίας. Γινόμαστε όλο και πιο δημιουργικοί συγχρόνως και αυθεντικοί, με νέα κουλτούρα απέναντι στα «θέλω» του συνειδητού ταξιδιώτη της επόμενης ημέρας. Η 2η εικονική έκθεση Virtual Counter Days διοργανώνεται για το σκοπό αυτό από το FVW |TravelTalk. Από το FVW προέρχονται αρκετά στοιχεία, που αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus. Ε

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική