FVW, το Travel Talk λανσάρει την εικονική έκθεση τουρισμού 11-12 Φεβρουαρίου

26-01-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η εικονική έκθεση Counter Days κάνει το ντεμπούτο της τον Φεβρουάριο. Στην έκθεση τουρισμού που απευθύνεται στη Γερμανική αγορά οι διοργανωτές του fvw | Travel Talk έχουν εγγράψει ήδη ένα μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Η Ελλάδα με επιχειρήσεις και προορισμούς καταλαμβάνει ένα μεγάλο χώρο ήδη.

Η ανταπόκριση είναι μεγάλη αφού στην πρώτη έκδοση του fvw | TravelTalk Counter Days συμμετέχουν πάνω από 75 επιχειρήσεις και προορισμοί στην εικονική τουριστική έκθεση. Στις 11 και 12 Φεβρουαρίου, μερικές χιλιάδες Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες και σπεσιαλίστες του τουρισμού αναμένεται να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν για να λάβουν από πρώτο χέρι πληροφόρηση από τους προμηθευτές από όλο τον κόσμο. 

Οι εκθέτες είναι οργανισμοί τουρισμού, κρουαζιέρες, ξενοδοχεία από όλα τα μέρη της Ευρώπης και της Ασίας όπως Ιαπωνία, Φιλιππίνες, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπως επίσης Καραϊβική, Λατινική Αμερική , ΗΠΑ και Καναδάς, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Θα παρουσιαστούν στο εικονικό τους περίπτερο και  θα επικοινωνήσουν με διαφορετικούς τρόπους. 

Από την Ελλάδα συμμετέχει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, η Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, όμιλοι ξενοδοχείων όπως Aldemar, Ledra Hotels, Blue Laggon και αρκετά ξενοδοχεία από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. 

Για την αποτελεσματική δε επικοινωνία με τους Γερμανούς travel agents, οι εκθέτες θα χρησιμοποιήσουν chat, video τηλέφωνο και θα ανταλλάξουν τις επαγγελματικές κάρτες τους διαδικτυακά. Επί πλέον θα υπάρχει η δυνατότητα να λάβουν ιστορικό των συζητήσεων, αναφορές καθώς και βιβλιοθήκη μέσων (media library) για να αναρτήσουν πληροφόρηση, προσφορές με τη μορφή PDF, εικόνων, βίντεο. 

Παράλληλα θα διεξαχθούν  αρκετά webinars για να γνωρίσουν τόπους και προϊόντα. Το διήμερο πρόγραμμα διαθέτει ένα νέο εικονικό χώρο δικτύωσης της αγοράς με τις επιχειρήσεις, πλήθος από δημοσιογραφικές αναφορές και ενημέρωση, συνεντεύξεις, workshops, forum, group chats. 

Οι ελληνικές επιχειρήσεις και προορισμοί ήδη έχουν ξεκινήσει την ενημέρωση της αγοράς μέσω webinars, ένα άλλο αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων, με μεγάλη επιτυχία και συνεχίζουν να κλείνουν διργανώσεις  στον Απρίλιο αφού όλες οι ημερομηνίες έως τέλος Μαρτίου έχουν δεσμευτεί τόσο από ελληνικούς όσο και από ανταγωνιστικούς προορισμούς. 

Σε μια εποχή ακινησίας στις τουριστικές κρατήσεις, η ετοιμότητα για δράσεις  και η επικοινωνία με την αγορά είναι μια καλή αρχή για τη σαιζόν που ακολουθεί.  Η ελληνική παρουσία σε μια σημαντική Β2Β αγορά όπως η Γερμανική, σε περιβάλλον μεταβαλλόμενο γίνεται διαρκής με μήνυμα ξεκάθαρο. Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus. 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο