FVW, το Travel Talk λανσάρει την εικονική έκθεση τουρισμού 11-12 Φεβρουαρίου

26-01-21 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η εικονική έκθεση Counter Days κάνει το ντεμπούτο της τον Φεβρουάριο. Στην έκθεση τουρισμού που απευθύνεται στη Γερμανική αγορά οι διοργανωτές του fvw | Travel Talk έχουν εγγράψει ήδη ένα μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Η Ελλάδα με επιχειρήσεις και προορισμούς καταλαμβάνει ένα μεγάλο χώρο ήδη.

Η ανταπόκριση είναι μεγάλη αφού στην πρώτη έκδοση του fvw | TravelTalk Counter Days συμμετέχουν πάνω από 75 επιχειρήσεις και προορισμοί στην εικονική τουριστική έκθεση. Στις 11 και 12 Φεβρουαρίου, μερικές χιλιάδες Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες και σπεσιαλίστες του τουρισμού αναμένεται να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν για να λάβουν από πρώτο χέρι πληροφόρηση από τους προμηθευτές από όλο τον κόσμο. 

Οι εκθέτες είναι οργανισμοί τουρισμού, κρουαζιέρες, ξενοδοχεία από όλα τα μέρη της Ευρώπης και της Ασίας όπως Ιαπωνία, Φιλιππίνες, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπως επίσης Καραϊβική, Λατινική Αμερική , ΗΠΑ και Καναδάς, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Θα παρουσιαστούν στο εικονικό τους περίπτερο και  θα επικοινωνήσουν με διαφορετικούς τρόπους. 

Από την Ελλάδα συμμετέχει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, η Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, όμιλοι ξενοδοχείων όπως Aldemar, Ledra Hotels, Blue Laggon και αρκετά ξενοδοχεία από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. 

Για την αποτελεσματική δε επικοινωνία με τους Γερμανούς travel agents, οι εκθέτες θα χρησιμοποιήσουν chat, video τηλέφωνο και θα ανταλλάξουν τις επαγγελματικές κάρτες τους διαδικτυακά. Επί πλέον θα υπάρχει η δυνατότητα να λάβουν ιστορικό των συζητήσεων, αναφορές καθώς και βιβλιοθήκη μέσων (media library) για να αναρτήσουν πληροφόρηση, προσφορές με τη μορφή PDF, εικόνων, βίντεο. 

Παράλληλα θα διεξαχθούν  αρκετά webinars για να γνωρίσουν τόπους και προϊόντα. Το διήμερο πρόγραμμα διαθέτει ένα νέο εικονικό χώρο δικτύωσης της αγοράς με τις επιχειρήσεις, πλήθος από δημοσιογραφικές αναφορές και ενημέρωση, συνεντεύξεις, workshops, forum, group chats. 

Οι ελληνικές επιχειρήσεις και προορισμοί ήδη έχουν ξεκινήσει την ενημέρωση της αγοράς μέσω webinars, ένα άλλο αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων, με μεγάλη επιτυχία και συνεχίζουν να κλείνουν διργανώσεις  στον Απρίλιο αφού όλες οι ημερομηνίες έως τέλος Μαρτίου έχουν δεσμευτεί τόσο από ελληνικούς όσο και από ανταγωνιστικούς προορισμούς. 

Σε μια εποχή ακινησίας στις τουριστικές κρατήσεις, η ετοιμότητα για δράσεις  και η επικοινωνία με την αγορά είναι μια καλή αρχή για τη σαιζόν που ακολουθεί.  Η ελληνική παρουσία σε μια σημαντική Β2Β αγορά όπως η Γερμανική, σε περιβάλλον μεταβαλλόμενο γίνεται διαρκής με μήνυμα ξεκάθαρο. Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus. 

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική