Εκπρόσωποι 40 μεγάλων t.o's της Γερμανίας στο FVW workshop Thessaloniki Halkidiki 2020.

17-09-20 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Με το αδιαμφισβήτητο ατού της ασφαλούς χώρας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με συνδιοργανωτές τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και υποστηρικτή τον ΕΟΤ,  οι επικεφαλής των φορέων παρουσίασαν τις δύο περιοχές, σε 40 εκπροσώπους των μεγαλύτερων tour operators της Γερμανίας στο πλαίσιο του FVW workshop Thessaloniki Halkidiki 2020.

Η δράση διοργανώνεται από 15 ως 20 Σεπτεμβρίου στην  Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από το το μεγαλύτερο media τουρισμού στη Γερμανία που φέρνει κοντά τον προορισμό με decision makers, έχοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής με tour operators και retailers ενώ βρίσκεται σε επαφή με 10.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Grand Hotel Palace στην αίθουσα «Βούλα Πατουλίδου» από τον Γενικό Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Δημήτρη Φραγκάκη, την Αντιπεριφερειάρχη και Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Βούλα Πατουλίδου, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρία Καραγιάννη και τον Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο με συντονιστή τον αρχισυντάκτη Klaus Hildebrand της FVW.

Απευθυνόμενη στους 40 Γερμανούς Tour Operators η κ. Πατουλίδου τόνισε πως η συγκεκριμένη δράση είναι υψίστης σημασίας , επειδή είναι πρώτη που πραγματοποιείται στη Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική βάζοντας τα θεμέλια για την μετα Covid-19 εποχή.

Χρησιμοποιώντας τον συμβολισμό του μύθου της Γοργόνας εξήγησε στους εκπροσώπους της Γερμανικής αγοράς πως ο λόγος που υπάρχει η Θεσσαλονίκη εδώ και 2.300 χρόνια είναι γιατί είναι μια πόλη που ξέρει να μετατρέπει κάθε δυσκολία σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Με τον διττό ρόλο της Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και της Προέδρου του Οργανισμού Θεσσαλονίκης, παρουσίασε την κομβική σημασία της πρωτεύουσας της Μακεδονίας αναφορικά με τη θέση της, τις υποδομές, το κλίμα, και τις θεματικές μορφές τουρισμού που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα. Αξιοποιώντας κάθε πλεονέκτημα της πόλης παρουσίασε την οργανωμένη φιλοξενία που παρέχει στον επισκέπτη, αλλά και την ετοιμότητα και προσαρμογή που έχει επιδείξει στα νέα δεδομένα.

Το «FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020», αποτελεί σημαντική δράση για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά που σαν στόχο έχει την βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές και εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.

Την φετινή συνάντηση διοργανώνουν ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ο Δήμος Θεσσαλονίκης μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, το Thessaloniki Convention Bureau και τις Ενώσεις Ξεν/χων Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής .

Η δράση υποστηρίζεται από τον ΕΟΤ και έχει την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική