Ήρθε η εικονική ΙΤΒ – Νέα ψηφιακή πλατφόρμα με λειτουργία όλο το χρόνο

06-03-20 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

H ITB λανσάρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία θα συμβάλλει στη δικτύωση των επαγγελματιών της βιομηχανίας καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, προβάλλοντας σχετικό περιεχόμενο. 

Μέχρι τις 11 Μαρτίου, στη σελίδα itb.com, περί τα 20 live stream και βίντεο on demand θα συνιστούν μια εικονική εκδοχή της έκθεσης. 

Παρά την ακύρωσή της, η ΙΤΒ είναι παρούσα σε ψηφιακή μορφή, αναφέρει η διοργανώτρια, Messe Berlin, και διευκρινίζει ότι η έκθεση επιδιώκει να δημιουργήσει μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα που θα λειτουργεί όλο το χρόνο. 

Η ιστοσελίδα θα προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στις επιχειρήσεις, δικτύωση και αποκλειστικό περιεχόμενο, επισημαίνει ο επικεφαλής της έκθεσης στο τμήμα ταξιδίων και logistics, Martin Buck.

Στην εικονική ΙΤΒ, που ονομάζεται «Virtual ITB Convention», διεθνείς ομιλητές της ΙΤΒ θα συζητούν σε εκδηλώσεις για τον τρόπο με τον οποίο η ταξιδιωτική βιομηχανία θα παραμείνει βιώσιμη μέσα από έξυπνες στρατηγικές ακόμη και σε περιβάλλον με προκλήσεις.

Για την τρέχουσα συγκυρία, ο τρόπος με τον οποίο η βιομηχανία αντιμετωπίζει τις εξελίξεις με τον κορωνοϊό παίζει βασικό ρόλο. Τα αποκλειστικά live stream θα μεταδίδονται στα Αγγλικά και τα Γερμανικά έως τις 11 Μαρτίου, μερικά εκ των οποίων σε πραγματικό χρόνο.

Το « Travel Network» το οποίο θα βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη πρόκειται να αποτελέσει ένα σύστημα αυτοδιδασκαλίας που θα ανανεώνεται συνεχώς ώστε να ακολουθεί τα συμβόλαια της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Σύμφωνα με την Messe Berlin, όλοι οι εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες της ΙΤΒ Berlin 2020 έχουν πρόσβαση στο δίκτυο, δηλαδή οι εμπορικοί επισκέπτες, οι συμμετέχοντες στα συνέδρια, οι εκθέτες και τα μέσα ενημέρωσης που έχουν προσωποποιημένα εισιτήρια από το ITB ticket shop.

Οι εγγεγραμμένοι χρήστες θα μπορούν να δημιουργούν προφίλ, δηλώνοντας τα ενδιαφέροντά τους, και θα λαμβάνουν προτάσεις επικοινωνίας και δικτύωσης. Θα μπορούν ακόμα να ακολουθούν άλλους χρήστες, να στέλνουν και να λαμβάνουν αιτήματα επικοινωνίας, να κάνουν chat και να κλείνουν ραντεβού.

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική