Οι ψηφιακές εξελίξεις στον κλάδο των ξενοδοχείων παρουσιάστηκαν στο Digi Hotel στην XENIA 2019, για 3 ημέρες, από 60 διακεκριμένους ομιλητές.
Η πτώχευση του Thomas Cook και οι στρατηγικές αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων, οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες και οι τρόποι προσέλκυσης τους μέσω απευθείας κρατήσεων, η προβολή των εμπειριών από τα ξενοδοχεία για την προσέλκυση στοχευμένης πελατείας, η επιρροή των influencers, αλλά και το Digital Destination Marketing, το Search Marketing, δηλαδή ποια στοιχεία πρέπει να διαθέτει ένα ξενοδοχείο στο ψηφιακό του portfolio ώστε να είναι ορατό στις αναζητήσεις, ήταν μερικά από τα θέματα, που αναδείχθηκαν στα πάνελ του Digi Hotel και προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επαγγελματιών από το χώρο της φιλοξενίας.
Διαβάστε τι συζητήθηκε στο Digi Hotel στο xenianews.gr