Εγκαίνια για την έκθεση Athens International Tourism Expo

06-12-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, εγκαινίασε σήμερα, Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου, την έκθεση Athens International Tourism Expo η οποία πραγματοποιείται από τις 6 έως τις 8 Δεκεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.

Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία της προέδρου του ΕΟΤ, κ. Άντζελας Γκερέκου και του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη καθώς και του Γενικού Διευθυντή της Leader Expo-Leadertech, διοργανώτριας εταιρείας της έκθεσης, κ. Χριστόφορου Παπαδιώτη.

Ο υπουργός, μιλώντας στην εκδήλωση, ανέφερε ότι η έκθεση αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και σύναψη συμφωνιών μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού, εκθετών και επισκεπτών, για τη δημιουργία συνδυαστικών πακέτων διακοπών.

Η σημασία των επαφών αυτών είναι αυξημένη καθώς στην έκθεση, για πρώτη φορά φέτος, συμμετέχουν επαγγελματίες, φορείς και οργανισμοί από το εξωτερικό, την Κίνα, το Μαρόκο και τη Μαλαισία.

Έτσι δημιουργείται υπεραξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, τόνισε ο υπουργός και υπογράμμισε για τον ελληνικό τουρισμό: «Πρέπει να κάνουμε στροφή στην ποιότητα που δεν σημαίνει απλώς τη στόχευση στους ταξιδιώτες πολυτελείας αλλά σε ένα μοντέλο για τον τουρισμό που θα σέβεται το περιβάλλον και την παράδοση της χώρας. Αυτό θέλουμε να δημιουργήσουμε στο Υπ. Τουρισμού».

Παίρνοντας το λόγο, η κ. Γκερέκου εξέφρασε την ικανοποίησή της που οι εκθέσεις στην Ελλάδα ενδυναμώνονται, και έκανε λόγο για νέα βήματα από τον ΕΟΤ στον τομέα της προβολής, με την ανάδειξη νέων προορισμών και με στόχο τον βιώσιμο τουρισμό, με σεβασμό στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.

Για πρώτη φορά, η διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα στο εξωτερικό ξεκινά τον ερχόμενο Ιανουάριο, όπως είπε, πολύ νωρίτερα από τα προηγούμενα χρόνια. 

Πρέπει να συνεργαστούμε για τη νέα εποχή της τουριστικής Ελλάδας, δήλωσε.

Από την πλευρά του ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι ο ΕΟΤ θα συνεχίσει να στηρίζει την έκθεση, όπως έκανε μέχρι σήμερα, και αναφέρθηκε στις τρεις προτεραιότητες που δρομολογούνται από τον Οργανισμό: Τη διαφημιστική καμπάνια η οποία ξεκινά φέτος νωρίς και θα έχει διάρκεια 4 μηνών προβάλλοντας το brand της Ελλάδας στην Ευρώπη, την Αμερική και τον Καναδά, την αναμόρφωση της ιστοσελίδας του Visit Greece και την αναμόρφωση των περιπτέρων του ΕΟΤ στις εκθέσεις του εξωτερικού καθώς και μεγαλύτερη παρουσία στα ψηφιακά μέσα.

Ο κ. Παπαδιώτης, τέλος, ανακοίνωσε τη βράβευση του ΙΕΚ Δέλτα από την έκθεση για τη συμβολή της στη διοργάνωση. Το βραβείο απένειμε η κ. Γκερέκου.

διαβάστε ακόμα

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη